• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:37

iMars

Full time prutser

noes schreef op maandag 28 september 2026 @ 16:50:
[...]

Dan moet je niet pas gaan tanken als ie bijna leeg is, dan verplaats je het risico alleen ;)
Is natuurlijk 2 kanten :+ natuurlijk ga ik niet last minute tanken, in mijn voorbeeld was ook een uitzondering dat je een route planned met meerdere tankstations, en uitgerekend op een lang stuk twee achter elkaar dicht was. Ik heb liever extra marge/ruimte ;)

Koop hier mijn P1 reader :)

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:31

Destruction

(ex-)Automonteur

ollie1965 schreef op maandag 28 september 2026 @ 17:15:
[...]

En dan heb je mensen die met een 50 liter tank het presteren om met een lege tank te staan op een track...... Nee, ik was het niet maar hij verwachte wel dat ik hem ging helpen ondanks dat hij al tussen de sessies in zei "ik moet eens gaan tanken" |:( :X
Dan zou ik ook niet helpen inderdaad.

Overigens doet me dit denken aan hoe het vaak gaat als ik met een groep ga rijden. Als je afspreekt om 10:00 te verzamelen, is het dan zo raar dat ik er vanuit ga dat je dan ook getankt hebt? :P Ik hoor vaak "Ik moet nog wel ff tanken hoor!" 8)7 Sta ik daar met mijn ramvol getankte bankstel te wachten..

[ Voor 4% gewijzigd door Destruction op 28-09-2026 21:12 ]

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:31

Vrijdag

De Goede

Tanken en tochtjes... :X

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:37
Joris748 schreef op maandag 28 september 2026 @ 18:47:
[...]

Ik was een beetje op het verkeerde been gezet. Discussie leek over de rol van de wegbeheerder te gaan.
Had niet de link gelegd naar bedrijven die het niet altijd even nauw nemen met schoonmaken.
Dat klopt wel. In mijn initiële post bedoelde ik ook de wegbeheerders. Het ging namelijk over het aansprakelijk stellen daarvan. Dat boeren hun materieel schoon moeten maken, zodat ze niet allerlei zooi op de weg gooien, staat wat mij betreft buiten kijf. Het gebeurt alleen niet tot zelden helaas.

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:27
iMars schreef op maandag 28 september 2026 @ 21:11:
[...]

Is natuurlijk 2 kanten :+ natuurlijk ga ik niet last minute tanken, in mijn voorbeeld was ook een uitzondering dat je een route planned met meerdere tankstations, en uitgerekend op een lang stuk twee achter elkaar dicht was. Ik heb liever extra marge/ruimte ;)
En de meter van de tenere (in ieder geval de lcd) is compleet waardeloos. Lege tank op de meter is max 6 liter tanken… kortom nog 10L op reserve.. das flink ruim 😅 en dan krijg je alleen de km’s te zien die je hebt gereden, ervaring leert dat het dan na 200km wel echt voorbij is helaas 🥲 maar ook dat wisselt enorm door rijstijl.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

Hompu schreef op maandag 28 september 2026 @ 21:36:
[...]

Dat klopt wel. In mijn initiële post bedoelde ik ook de wegbeheerders. Het ging namelijk over het aansprakelijk stellen daarvan. Dat boeren hun materieel schoon moeten maken, zodat ze niet allerlei zooi op de weg gooien, staat wat mij betreft buiten kijf. Het gebeurt alleen niet tot zelden helaas.
Hoe zie je dat voor je? Bij elk weiland een wasbox?
Je moet gewoon opletten op de openbare weg...

• WilbertNeems
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22:59
Obvious troll is obvious.
Pagina: 1 ... 76 77 Laatste