De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
de multipla vergelijking is wel een goedeVrijdag schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 13:19:
[...]
Als ik na werk naar huis fiets, zie ik er vrijwel altijd eentje staan bij de Gevangenpoort (Den Haag, tegenover de Hofvijver). Moet er toch altijd wel om grijnzen want net als de Fiat Multipla is dat ding zo lelijk dat het weer tof wordt.
(even voor de goede orde, een Honda PC800 is ook tof maar niet lelijk)
Ooit lang geleden, werkte is voor een autoverhuurbedrijf als zomerbaantje, en de multipla was toen net uit.. mijn job was huur/lease autos naar klanten rijden.. de ontvanger van de multipla was not amused dat dat hun tijdelijke auto werd..
Zelf vond ik hem verrassend goed rijden
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Nee hoor, heb er wel eens een bod op gedaan en af en toe kijk ik nog steeds naar een leuke deal.Herman schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 13:14:
Ben ik echt de enige die die BMW C1 nog wel grappig vind?![]()
[Afbeelding]
Voordeel is ook, dat je weinig last hebt van je duo passagier:
[Afbeelding]
Moest bij C1 gelijk denken aanMogelijk al gepost, hoe dan ook een plezante zaterdag gewenst.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Ik zal me ook maar eens melden. Ik heb sinds eind 2020 mijn motorrijbewijs en vanaf begin 2021 ook in het bezit van een motorfiets. Ik ben begonnen op een SV650, maar die is helaas onder een vrachtwagen geëindigd. Als vervanging voor de SV rij ik sinds vorig jaar een GSX-S1000S. Voornamelijk woon-werk met af en toe een dagritje.
@LankHoar Kan je mij aan de OP toevoegen? 2021 GSX-S1000S te Zuid-Holland.
@LankHoar Kan je mij aan de OP toevoegen? 2021 GSX-S1000S te Zuid-Holland.
/f/image/hCi6CzndVX0ThL9KzOkVicQG.png?f=fotoalbum_large)