• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:17
Ik heb een knal blauwe roltas van Ortlieb.
Klein genoeg op te rollen voor mijn tentje en een jasje. Maar ook groot genoeg voor de boodschappen, wat extra kleding die ik onderweg uit doe, enz.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iINMWUP38fS8IuT--nJQRs6hcqA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PHV4k1ywZSyJgKmv594k443Q.jpg?f=fotoalbum_large

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online

ozzynator

Nevermind.

Het nadenken is voorbij, Streetbob ingeruild en tot koop over gegaan. Eerst nog even op een korte reis en daarna ophalen. Hans grote blij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9MoK160IQp9_TaVKs9P8XphvrWg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yV0p8cDj1JqVRawas8u8g2AQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AWKCNkxhS8Igiqheumqo7Nf64E4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l3YvLWXjmOR4yiHM2JIPlGZH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iEDlmx_dQOFeP98ZG3o60Apmkuw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5QWFegkABhr3DaSUfBOqftMo.jpg?f=fotoalbum_large

Moette doen. Pan America ST 2026 en CBF1000F '12

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

ozzynator schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 12:44:
Het nadenken is voorbij, Streetbob ingeruild en tot koop over gegaan. Eerst nog even op een korte reis en daarna ophalen. Hans grote blij.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dat kleurtje staat m goed! Veel plezier ermee :Y

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:20

botoo

💀 too old to die young

ozzynator schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 12:44:
Het nadenken is voorbij, Streetbob ingeruild en tot koop over gegaan.
Je had die Streetbob toch nog niet zo lang? Nu al op uitgekeken? Zo'n Pan is wel heel wat anders.

Is dat HD Heteren?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• ozzynator
  • Nu online

ozzynator

Nevermind.

botoo schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 12:57:
[...]

Je had die Streetbob toch nog niet zo lang? Nu al op uitgekeken? Zo'n Pan is wel heel wat anders.

Is dat HD Heteren?
Klopt, iets meer dan een jaar. Maar m'n rug vind het geen fijne zithouding en dat gaat helaas niet meer anders worden. Bij het proefrijden met pijn opgestapt en met minder pijn na 2 uur weer ingeleverd. Dan is het een kwestie van even over het geld nadenken en dan ben ik er met mezelf snel genoeg uit.

Nee niet in Heteren, in Kerkrade. Stukje dichterbij, al is Heteren ook een fijne zaak.

• ozzynator
  • Nu online

ozzynator

Nevermind.

noes schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 12:47:
[...]

Dat kleurtje staat m goed! Veel plezier ermee :Y
Dank! Kleur is mat, dus nooit meer waxen haha.

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:20

botoo

💀 too old to die young

Ik zit zelf al een tijdje te dubben wat te doen, mijn huidige 110 cu aanpassen naar 117 met stroker kruk, heb ik afgeblazen, die ingreep is me veel te duur voor wat ik er voor terug krijg. Dus nu zit ik naar mijn spaarvarken te loeren om mijn huidige 2016 Dyna FXDLS in te ruilen voor een nieuwe FXLRS, Ook al zijn het beide Lowrider S'jes, buiten de naam zijn er nogal wat verschillen/verbeteringen. Vooralsnog werkt het spaarvarken nog niet mee, die moet ik nog wat verder vetmesten, en dan moet ik ook een hele goede deal bij een dealer zien te krijgen.

Maar dan zijn de uitgaven nog lang niet klaar, zodra het inrijden klaar is wil ik een andere uitlaat, luchtfilter en snellere nok, en dan moet ' ie ook nog op de Dyno om alles goed op elkaar af te stemmen. Daar gaat het, hopelijk dan net herstelde, spaarvarken weer.

Als ik verstandig zou zijn doe ik niks behalve een oliekoeler op de FXDLS monteren, uiteindelijk ben ik er nog steeds heel blij mee, maar het gras bij de buren is altijd groener :X

[edit]
Als ik mijn relaas zelf eens teruglees denk ik dat ik het gewoon bij de laatste optie moet houden, een nieuwe zal mijn rijplezier niet verder verhogen.

Het zo 'oplossen' geeft me extra ruimte om dan maar een nieuwe broek te kopen, mijn huidige jeans begint wat te krimpen en is alweer 4 jaar oud, ergo John Doe Taylor in een versleten zwarte kleur (nu maar hopen dat het past :o ).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vsRNfBZAtwRJ04fcoPj4lrhC3a4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a3HeG2AYk4Sc5YNAP1MOQ6HL.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door botoo op 29-08-2026 14:40 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• MrMarcie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:26

MrMarcie

CFMoto 450MT

Gisteren voor het eerst mijn Ejeas Q7 geïnstalleerd. Goedkoop AliExpress headsetje (40 / 50 euro) vergeleken met de bekendere cardos en Sena's. Installatie was een eitje.
Die zijn over het algemeen prima en voldoen in de meeste gevallen.

Mijn trip | Van Nederland naar Japan op mijn CFMoto 450MT

• MrMarcie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:26

MrMarcie

CFMoto 450MT

GSX-MAN schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 13:06:
Oh, ik ga geen Chinees kopen. De kans dat er over tien jaar niets meer voor te krijgen is, is mij te groot.
Misschien is dat wel zo voor bekende(re) merken over 10 jaar. Rij nu een Cfmoto 450MT. De Chinezen groeien hard en dat gaat gewoon door.

Mijn trip | Van Nederland naar Japan op mijn CFMoto 450MT

Pagina: 1 ... 67 68 Laatste