[OS2026] Olympische Spelen Milaan-Cortina 2026

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:19

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Als iedereen valt is het niet zo moeilijk :+

;) maar mooi voor hem! Blijft natuurlijk een loterij dat shorttracken. Goed zitten is essentieel en hopen dat je niet ergens in een valpartij zit.

Do { Ping } while ( LOL )

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Geweldige beelden van de coach.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:58
Wat een geweldenaar is die Jens toch. Prachtig gedaan :)F

En wat een geweldige sport is dit toch. Ik ben al van jongs af aan fan van langebaan schaatsen, maar de laatste 15 jaar is shorttrack daar toch wel bij gekomen. Ook mooi om te zien hoe die kliek schaatsers, ook concurrenten van andere landen, met elkaar om gaan. Super respectvol en het lijkt haas wel een vriendengroep.

Join het GoT Pulse-Team!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10:21
Het HELE team (en waar is Suzanne?) viert feest. Van de dames tot de coach tot de staf. Wat een eenheid en wat een succes

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:15
Holk schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 23:00:
Het HELE team (en waar is Suzanne?) viert feest. Van de dames tot de coach tot de staf. Wat een eenheid en wat een succes
Aangezien Suzanne niet reed vanavond, zal ze waarschijnlijk niet daar mogen komen? Niet zo’n fan van Suzanne? ;)

[ Voor 4% gewijzigd door PatrickC op 14-02-2026 23:02 ]

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• Holk
PatrickC schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 23:01:
[...]

Aangezien Suzanne niet reed vanavond, zal ze waarschijnlijk niet daar mogen komen? Niet zo’n fan van Suzanne? ;)
Ze was reserve en dus in het gebouw, inclusief warming up. Fan van haar als shorttracker, maar ze kiest voor de lange baan. Geen fan voor de politiek achter de keuze van de bond en geen fan van het ontwrichten van het team. Shorttrack is een individuele teamsport.

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:06
Die Chinees die nog even dacht vlak voor iedereen langs naar het middenterrein te moeten schaatsen :).

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 10:55
Holk schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 23:04:
[...]

Ze was reserve en dus in het gebouw, inclusief warming up. Fan van haar als shorttracker, maar ze kiest voor de lange baan. Geen fan voor de politiek achter de keuze van de bond en geen fan van het ontwrichten van het team. Shorttrack is een individuele teamsport.
Je weet waarom ze lange baan is gaan schaatsen toch? Was die enkel niet gebroken, had ze de switch niet gemaakt, denk ik, en had ze gewoon in het team gezeten.
Ik vind sommige mensen (niet perse jij) bijna rancuneus op haar aanwezigheid reageren en kan dat niet zo waarderen.

• Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 14-02 23:08
Ja prachtig hoe Jens ook direct naar de rest van het team toevliegt. Oprechte blijdschap in dat team en mooi hoe ze dit hebben opgebouwd de laatste jaren.

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:37
(jarig!)
Ja echt prachtig om te zien

• Holk
Toke_gt schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 23:07:
[...]

Je weet waarom ze lange baan is gaan schaatsen toch? Was die enkel niet gebroken, had ze de switch niet gemaakt, denk ik, en had ze gewoon in het team gezeten.
Ik vind sommige mensen (niet perse jij) bijna rancuneus op haar aanwezigheid reageren en kan dat niet zo waarderen.
Eens, die keuze heeft ze gemaakt. Enkel was een onderdeel daarvan, naast wat andere zaken zoals een droom en een (commerciële) ploeg. En die keuze was en is een goede geweest gezien de resultaten.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Het is leuk om te zien dat er 3 winnaars op het podium staan, niet 1 winnaar en 2 verliezers.

nggyu nglyd

• PatrickC
Holk schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 23:04:
[...]

Er zijn toch wel meer schaatsters die shorttrack en lange baan combineren? Poutsma heeft nog met het OKT lange baan meegedaan op de 500m. En in het verleden Ter Mors, ook niet onverdienstelijk. Dat ze het relay team niet willen ontwrichten, snap ik helemaal. Die trainen veel samen en hebben samen veel wedstrijden gereden en gewonnen. Maar… op de 1000m had ik liever toch Schulting zien schaatsen ipv Poutsma.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:37
(jarig!)
Wat een sympathieke kerel is dit zeg!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:52

SilentSimon

Have you been hopped?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gg6pe9akq12TqfJ0wUsW2GIvL40=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3ofeoNi19aUIlllk1IxKxWbL.jpg?f=fotoalbum_large

Smug face :D
Dat even pauzeren na de enige penalty

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
PatrickC schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 23:22:
[...]

Er zijn toch wel meer schaatsters die shorttrack en lange baan combineren? Poutsma heeft nog met het OKT lange baan meegedaan op de 500m. En in het verleden Ter Mors, ook niet onverdienstelijk. Dat ze het relay team niet willen ontwrichten, snap ik helemaal. Die trainen veel samen en hebben samen veel wedstrijden gereden en gewonnen. Maar… op de 1000m had ik liever toch Schulting zien schaatsen ipv Poutsma.
Het is een hecht team,schulting komt daar toch een beetje als stoorzender bij,zeker omdat mede door haar deelname een vast team lid thuis moest blijven.

Als ze veel eerder terug was gekomen in het team was het een ander verhaal geweest,maar ze heeft al 1.5 jaar meen ik geen short track wedstrijd gereden internationaal,dus niet raar dat de coach poutsma het vertrouwen geeft vind ik.

En die zal vast wel wat goed doen,gezien de resultaten deze olympische spelen, 3 keer goud ,dat was eerdere olympische spelen ondenkbaar :)

• PatrickC
freaky35 schreef op zondag 15 februari 2026 @ 00:13:
[...]

Het is een hecht team,schulting komt daar toch een beetje als stoorzender bij,zeker omdat mede door haar deelname een vats team lid thuis moest blijven.

Als ze veel eerder terug was gekomen in het team was het een ander verhaal geweest,maar ze heeft al 1.5 jaar meen ik geen short track wedstrijd gereden internationaal,dus niet raar dat de coach poutsma het vertrouwen geeft vind ik.

En die zal vast wel wat goed doen,gezien de resultaten deze olympische spelen, 3 keer goud ,dat was eerdere olympische spelen ondenkbaar :)
Ik snap het team verhaal, maar… ze hebben Schulting er toch bij gehaald ten koste van een vast teamlid. Op het moment dat je die keuze toch al hebt gemaakt, ga je per afstand bekijken wie de grootste kans maakt. Het relay team moet je dan zo laten, maar volgens mij is Poutsma toch meer een pure sprintster en 500m rijdster (vandaar ook dat ze op de lange baan ook alleen voor de 500m ging) en Schulting de betere 1000m rijdster. Zij is 2-voudig (en regerend) olympisch kampioen op deze afstand en heeft nog steeds het wereldrecord.

• Holk
PatrickC schreef op zondag 15 februari 2026 @ 00:55:
[...]

Ik snap het team verhaal, maar… ze hebben Schulting er toch bij gehaald ten koste van een vast teamlid. Op het moment dat je die keuze toch al hebt gemaakt, ga je per afstand bekijken wie de grootste kans maakt. Het relay team moet je dan zo laten, maar volgens mij is Poutsma toch meer een pure sprintster en 500m rijdster (vandaar ook dat ze op de lange baan ook alleen voor de 500m ging) en Schulting de betere 1000m rijdster. Zij is 2-voudig (en regerend) olympisch kampioen op deze afstand en heeft nog steeds het wereldrecord.
Die keuze van Suzanne ipv Diede heeft de bond gemaakt, niet de bondscoach

• PatrickC
Holk schreef op zondag 15 februari 2026 @ 08:24:
[...]

Die keuze van Suzanne ipv Diede heeft de bond gemaakt, niet de bondscoach
Ik heb nergens gezegd dat het de keuze was van de bondscoach om Schulting te selecteren ipv Diede. De Selectiecommissie Shorttrack van de KNSB heeft haar een aanwijsplek gegeven op de 1500m. Wie uiteindelijk de 1000m rijdt, was wel een beslissing van de bondscoach. Hij heeft de keuze voor Poutsma gemaakt en uitgelegd en dat is prima… daar is hij de bondscoach voor. Ik had een andere keuze gemaakt en jij vindt de keuze voor Poutsma, dus die van de bondscoach, de juiste. Ook helemaal prima… iedereen heeft recht op zijn of haar eigen mening. :)

• Holk
PatrickC schreef op zondag 15 februari 2026 @ 09:13:
[...]

Ik heb nergens gezegd dat het de keuze was van de bondscoach om Schulting te selecteren ipv Diede. De Selectiecommissie Shorttrack van de KNSB heeft haar een aanwijsplek gegeven op de 1500m. Wie uiteindelijk de 1000m rijdt, was wel een beslissing van de bondscoach. Hij heeft de keuze voor Poutsma gemaakt en uitgelegd en dat is prima… daar is hij de bondscoach voor. Ik had een andere keuze gemaakt en jij vindt de keuze voor Poutsma, dus die van de bondscoach, de juiste. Ook helemaal prima… iedereen heeft recht op zijn of haar eigen mening. :)
Jij zegt dat ze Schulting er hebben bij gehaald ten koste van een vast teamlid. Dat is een opportunistische beslissing geweest van de bond. Er was een plekje voor de 1500m individueel waar ze (net als Diede of Zoë) een minieme kans maakt. Het bespelen van de media, die daar gewillig aan meedoen, zorgde ook voor die opportuniteit. De bondscoach gaat daar niet in mee en kijkt naar wat er al 2 jaar bij elkaar zit en groeit.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Bijzonder, bij de dames grote slalom op de ski's, 3 nummers 1 met dezelfde tijd. :).

Wel run 1, kan dus vanalles gebeuren in run 2.

[ Voor 22% gewijzigd door Quad op 15-02-2026 10:28 ]

nggyu nglyd

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:54

Pierre

Van nature lui!

En ook bijzonder dat ze voor de dame uit Italie nog even wat dingen glad maken op de piste.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Pierre schreef op zondag 15 februari 2026 @ 10:35:
En ook bijzonder dat ze voor de dame uit Italie nog even wat dingen glad maken op de piste.
Ik dacht dat er een poortje losgeraakt was wat even weer gerepareerd moest worden.
Ik ben inmiddels overgeschakeld naar de mens dual moguls.
Ik vind dat wel spectaculair, en lijkt me niet geschikt voor versleten knieën.

[ Voor 6% gewijzigd door Quad op 15-02-2026 10:53 ]

nggyu nglyd

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Wat een klapper van de Canadees, was even een ongeleide projectiel.

nggyu nglyd

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste