Weet iemand hoe je van de maandelijkse spam afkomt die je naar een Energy+ -abonnement probeert te pushen? De mail die je maandelijks waarschuwt dat je data over je energieverbruik kwijt gaat raken.
In de mail zelf staat geen afmeldlink.
In de accountinstellingen op de website kun je dit kiezen qua e-mail:
/f/image/dCIeOuIFcBkBtM8CH0EuIppu.png?f=fotoalbum_large)
Dit lijken me erg vreemde opties: Ik mag kiezen om álle e-mails te ontvangen (optie 1) of me alleen af te melden voor de nieuwsbrief (optie 2, maar deze spam is specifiek op mij gericht op een bepaalde datum en bevat geen nieuws, dus geen nieuwsbrief?) of dat ik mail wil ontvangen over mijn bestelling (optie 3, gaat dat over het bestelproces tot dat ik het product in huis heb? Of ook toekomstige mails over terugroepsacties? Geen idee!).
2 opties om (meer?) mail te ontvangen en 1 optie om specifiek alleen de nieuwsbrief uit te zetten. Huh?
Weet iemand hoe dit werkt? @HomeWizard_NL zelf misschien?
In de mail zelf staat geen afmeldlink.
In de accountinstellingen op de website kun je dit kiezen qua e-mail:
/f/image/dCIeOuIFcBkBtM8CH0EuIppu.png?f=fotoalbum_large)
Dit lijken me erg vreemde opties: Ik mag kiezen om álle e-mails te ontvangen (optie 1) of me alleen af te melden voor de nieuwsbrief (optie 2, maar deze spam is specifiek op mij gericht op een bepaalde datum en bevat geen nieuws, dus geen nieuwsbrief?) of dat ik mail wil ontvangen over mijn bestelling (optie 3, gaat dat over het bestelproces tot dat ik het product in huis heb? Of ook toekomstige mails over terugroepsacties? Geen idee!).
2 opties om (meer?) mail te ontvangen en 1 optie om specifiek alleen de nieuwsbrief uit te zetten. Huh?
Weet iemand hoe dit werkt? @HomeWizard_NL zelf misschien?
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX