Beste zitplaatsen voor een concert in de Johan Cruijff Arena

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• Odradaatje
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 14-01 13:07
Christoxz schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 12:59:
[...]

Zelf ik, als niet zo BM fan kan al een beeld krijgen dat de concerten die gepland zijn in Europa niet voldoende zijn.. Hebben zij zeker geen pre sale voor nodig.
Dat inderdaad. Amsterdam is ook interessant voor Belgen en (West) Duitsers die anders naar Berlijn moeten. En er zit voldoende ruimte om de nu bekende planning heen om links en rechts nog wat extra concerten te doen. Ook op de planning van de Arena zelf.
Ben ook benieuwd hoe snel en hoeveel er op de doorverkoopsites komen te staan voor veel te veel geld.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Update van tien minuten geleden in de wachtrij; “ Op dit moment is het aantal beschikbare tickets beperkt. Er kunnen nog tickets terugvallen.”

Dit was m voor mij, ik ga weer werken voor de centjes en kijk straks nog wel een keer.

[ Voor 23% gewijzigd door D-Ed op 14-01-2026 13:10 ]

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:55

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Nieuwe datum 7 Juli. Ik sta in de wachtruimte.

[ Voor 4% gewijzigd door Tylen op 14-01-2026 13:18 ]

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Zoals bij bijna elke ticketverkoop.. 15 of 30min nadat de verkoop begonnen is komen er zo vaak weer tickets vrij doordat de reservering dan vervalt voor diegenen die wel meerdere keren er doorheen is gekomen.

• Oetel
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 27-01 13:58
Ik ook, hopelijk nu een betere positie…

• Tylen

Tylen

57K voor mij. Beter dan de 130K die ik voor de zaterdag had.

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 07-02 21:53
55K hier, beter dan de 200K+..

T.Net Creality 3D Printer Discord

• Oetel
Nu 30k, ben benieuwd

• wendyhg
  • Laatst online: 15-01 15:13
Ik zat om 11.30 in de wachtruimte en 12.00 16000 voor mij. Wou eigenlijk voor de goldcircle gaan op zondag 5 juli maar allemaal al weg op t moment dat ik er überhaupt 2 kon aanklikken. Uiteindelijk eerste rang zitplaatsen 🥳

• Christoxz
wendyhg schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 13:55:
Ik zat om 11.30 in de wachtruimte en 12.00 16000 voor mij. Wou eigenlijk voor de goldcircle gaan op zondag 5 juli maar allemaal al weg op t moment dat ik er überhaupt 2 kon aanklikken. Uiteindelijk eerste rang zitplaatsen 🥳
Wat heb je er voor betaald?

• wendyhg
215 per ticket Christo. Schrok even bij het afrekenen.. gelukkig zei mijn man NOU doe maar gewoon Wendy.. krijg je van mij. Anders echt niet gedaan. Echt wel fan maar wat een prijzen..

• Oetel
Ik sta nu op plaats 10708…

Ben benieuwd of er nog wat is…
Heeft iemand al bericht gehad dat het uitverkocht is

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:28

Pierre

Van nature lui!

wendyhg schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 13:58:
215 per ticket Christo. Schrok even bij het afrekenen.. gelukkig zei mijn man NOU doe maar gewoon Wendy.. krijg je van mij. Anders echt niet gedaan. Echt wel fan maar wat een prijzen..
Ik zou zeggen wen maar aan dit soort prijzen, dit is redelijk normaal tegenwoordig.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• HyperActivE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-02 02:10

HyperActivE

Niet zo actief als verwacht

Ik begon met plek 37690 voor 5 juli. Ik wist dus al direct dat het kansloos was. Voor de lol blijven wachten, want wat kost het nou voor moeite. Zojuist mocht ik dan 'tickets kopen'. Allen nog her en der een losse plek (inmiddels ook weg) en tickets van net geen 400 p.p.

We proberen het morgen nog wel weer een keer. Maar het wordt natuurlijk niks.

• wendyhg
@Pierre gelukkig ga ik niet zo vaak naar concerten, dat scheelt weer ;)

• D-Ed
  • Niet online
Pierre schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 14:21:
[...]

Ik zou zeggen wen maar aan dit soort prijzen, dit is redelijk normaal tegenwoordig.
Hier ga ik niet aan wennen in ieder geval. Met geluk nog een kaartje voor dochterlief en vriendin scoren en wij duiken wel de stad in. Geen artiest is zoveel geld waard. Liever naar North Sea Jazz voor dat geld _/-\o_

• wendyhg
@D-Ed ook goed North sea Jazz heerlijke muziek

• D-Ed
  • Niet online
wendyhg schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 14:32:
@D-Ed ook goed North sea Jazz heerlijke muziek
Yep, sfeer, muziek, lekker eten en drinken, the whole package is perfect daar _/-\o_

• Tylen

Tylen

Ik ga wel over een paar jaar naar Las Vegas als hij daar weer eens zijn gokschulden moet aflossen. :P Ik ben wel bereid veel te betalen maar sta nu nog steeds op plek 31468.

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 06-02 18:24
Ik stond nog op plek 55K. Toen zag ik onderin dat het aantal tickets beperkt was, en dat er een nieuwe wachtrij voor het extra concert was. Daar kreeg ik plek 130k.

Dus ik wens iedereen die wel gaat veel plezier.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• D-Ed
  • Niet online
Ik zit erin maar kan niets kiezen.. Hu?

• Christoxz
D-Ed schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 14:36:
Ik zit erin maar kan niets kiezen.. Hu?
Uitverkocht? Kan ook niet voorstellen dat er na 2,5 uur de pre sale nog steeds niet is uitverkocht..

• D-Ed
  • Niet online
Christoxz schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 14:37:
[...]

Uitverkocht? Kan ook niet voorstellen dat er na 2,5 uur de pre sale nog steeds niet is uitverkocht..
Is 7 juli

Edit: Lukt niet, iedere optie klik je aan en geeft aan niets te koop (ik stond 30.000 bij inloggen voor 7 juli). Succes voor diegene die het lukt

(ik heb een screenrecording aangezet als bewijs voor m'n dochter :+ )

[ Voor 32% gewijzigd door D-Ed op 14-01-2026 14:43 ]

• Tylen

Tylen

D-Ed schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 14:37:
[...]

Is 7 juli

Edit: Lukt niet, iedere optie klik je aan en geeft aan niets te koop (ik stond 30.000 bij inloggen voor 7 juli). Succes voor diegene die het lukt

(ik heb een screenrecording aangezet als bewijs voor m'n dochter :+ )
Haha die dochter van mij stond net al naast mij en zag de teller. Was ook niet blij. Zo jammer dit.

• D-Ed
  • Niet online
Tylen schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 14:55:
[...]

Haha die dochter van mij stond net al naast mij en zag de teller. Was ook niet blij. Zo jammer dit.
Sja.. Balen maar heel die fomo van tegenwoordig ben ik ook wel klaar mee eigenlijk.. Is toch gekkenwerk om voor een simpel kaartje (Arena notabene!) meer dan 200 te betalen..

• Oetel
Helaas we konden kopen, maar er was niets beschikbaar op de vip-tickets a 369 per stuk na.

Soms kwam nog een kaartje oppoppen, maar daarna was het gelijk al weer weg, helaas.

En na een paar keer tickets zoeken kregen we de melding dat we te vaak hadden geprobeerd en werden we eruit gekickt, staan nu op plaat 128000 🙈

[ Voor 29% gewijzigd door Oetel op 14-01-2026 15:32 ]

• Zzeindra
  • Laatst online: 14-01 15:22
Iemand ervaring met zitplaatsen category 4 - side view/limitied view?
Daar heb ik ik nog twee plaatsen in vak 2-408 aan 89 euro per persoon...
Hoe beperkt is dit zicht?

[ Voor 8% gewijzigd door Zzeindra op 14-01-2026 15:15 ]

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-02 12:39

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Stond in de wachtrij voor zaterdag (1700) en zondag (900). Heb voor beide dagen kaarten gekocht. Ga zelf zaterdag, platinum ticket. Vak 120. 300pp _/-\o_

• D-Ed
  • Niet online
Schud vuist naar wolken en sluit weer aan, blijft toch je kind he :+

• Tylen

Tylen

En doorrrrrr ;)

• D-Ed
  • Niet online
Totaal niet gevoelig voor Fomo _O-

• Tylen

Tylen

D-Ed schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 14:59:
[...]

Sja.. Balen maar heel die fomo van tegenwoordig ben ik ook wel klaar mee eigenlijk.. Is toch gekkenwerk om voor een simpel kaartje (Arena notabene!) meer dan 200 te betalen..
Ik heb er wel meer voor over. Maarja, kom er niet door. Altijd goedkoper dan naar Las Vegas ervoor te gaan ;) En dat heb ik er ook voor over hahah

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
wendyhg schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 13:58:
Zolang je het ook betaalt gebeurd er niets met de prijs. Eerst show aankondigen op 4/5 juli, dan 2 en 7 juli. Je zou bijna denken dat drie en zes juli straks ook te koop zijn. O-)

• Christoxz
Plekje 25K
Voor 7 juli sta ik al een tijdje op 1000, maar geen beweging.

• D-Ed
  • Niet online
9200 hier voor 2 juli..

• D-Ed
  • Niet online
Tylen schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 15:30:
[...]

Ik heb er wel meer voor over. Maarja, kom er niet door. Altijd goedkoper dan naar Las Vegas ervoor te gaan ;) En dat heb ik er ook voor over hahah
Sja, begrijp ik ook maar bij mij is de grens wel bereikt vwb die bedragen om eerlijk te zijn. Zo'n trip eraan vast is ook weer een andere beleving.

Afgelopen november bij Hans Zimmer in Ahoy geweest (net als twee jaar geleden) en daar ook een hele gezellig en uitgebreide dag van gemaakt met vrienden. Dan mag het ook wat kosten maar voor 'pop muziek' (hoe leuk Bruno Mars ook is) heb ik daar een ander gevoel bij..

• Horra
  • Laatst online: 14-01 16:58
Pfoeh, gestart met 80k voor me op 04/07 en 53k op 05/07.
Uiteindelijk 1 platinum ticket gescoord voor 07/07 - heb 'm gekocht maar dat wordt er waarschijnlijk wel eentje voor ticketswap want om alleen te gaan lijkt me toch niet zo fijn...

Nu weer in de queue voor 02/07, 9400 voor me. Zucht.

• Oetel
Ik sta met het nieuwe wachtrij voor 2-7 nu op 11000. Ben benieuwd of het nu dan wel lukt

• Tylen

Tylen

7 Juli = 2457
2 Juli = 25044

Kom op.. Anders idd 3 en 6 Juli nog proberen ;)

• D-Ed
  • Niet online
7000 voor 2 juli (datum komt mij persoonlijk het beste uit overigens )

• wendyhg
@jadjong ja daar dacht ik net ook aan.. buiten de aankondigingen van 2 en 7 juli zouden 3 en 6 ook wel volgen.

• Tylen

Tylen

D-Ed schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 15:34:
[...]

Sja, begrijp ik ook maar bij mij is de grens wel bereikt vwb die bedragen om eerlijk te zijn. Zo'n trip eraan vast is ook weer een andere beleving.

Afgelopen november bij Hans Zimmer in Ahoy geweest (net als twee jaar geleden) en daar ook een hele gezellig en uitgebreide dag van gemaakt met vrienden. Dan mag het ook wat kosten maar voor 'pop muziek' (hoe leuk Bruno Mars ook is) heb ik daar een ander gevoel bij..
Ik ga nooit naar concerten. En alleen BM staat bij mij en mijn dochter op nummer 1 om heen te gaan. Daarom heb ik het er wel voor over. Gelukkig willen mijn vrouw en zoontje niet ;) Dat scheel toch weer de helft haha.

Edit: die van 2 Juli gaat lukken. Ik heb er vertrouwen in ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Tylen op 14-01-2026 15:46 ]

• Pierre
  • Laatst online: 12:28

Pierre

Van nature lui!

D-Ed schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 14:27:
[...]

Hier ga ik niet aan wennen in ieder geval. Met geluk nog een kaartje voor dochterlief en vriendin scoren en wij duiken wel de stad in. Geen artiest is zoveel geld waard. Liever naar North Sea Jazz voor dat geld _/-\o_
Zeker ik ga al jaren 3 dagen naar NSJ :)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Christoxz
Voor 7 Juli zit ik er in, maar voordat ik op beschikbare stoelen kan klikken, verdwijnen ze al.
Afentoe komt er weer wat bij, maar weer weg voordat ik kan klikken. Inmiddels hebben zij mij er uit gegooit en mag weer aansluiten in de rij..

De kaarten die ik heb kunnen selecteerde kosten uiteindelijk 400pp. Te veel van het goede.

• D-Ed
  • Niet online
Twee staanplaatsen betaald! Maar na de ideal betaling blijft m’n scherm laden.. (€140,- per kaartje).

• Miesjh

Miesjh

D-Ed schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 15:58:
Twee staanplaatsen betaald! Maar na de ideal betaling blijft m’n scherm laden.. (€140,- per kaartje).
Duurde bij mij ook even......

• D-Ed
  • Niet online
Christoxz schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 15:53:
Voor 7 Juli zit ik er in, maar voordat ik op beschikbare stoelen kan klikken, verdwijnen ze al.
Afentoe komt er weer wat bij, maar weer weg voordat ik kan klikken. Inmiddels hebben zij mij er uit gegooit en mag weer aansluiten in de rij..

De kaarten die ik heb kunnen selecteerde kosten uiteindelijk 400pp. Te veel van het goede.
€200,- is hier de Max maar m’n dochter wilde anders bij betalen maar dat mag ze niet. Ergens moet je een grens trekken in mijn optiek. Als deze betaling erdoorheen komt mogen we blij zijn met deze ‘goedkope’ kaartjes ;)

• Tylen

Tylen

Christoxz schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 15:53:

Ik ook. Zat even bij beschikbare plekken te klikken (zag ze verdwijnen voor mijn neus) en kost toch minimaal 250 euro voor de eerste rij. Maar heb wel even kunnen snuffelen aan de plekken. Word vak 119 t/m 122 voor mij. Nog 6909 mensen voor 2 juli ;)

• D-Ed
  • Niet online
Zwaai even naar de staanplaatsen op 2 juli dan, zal m’n dochter terugzwaaien heb ik afgesproken. Ik zet de meiden af en ga met m’n vrouw ergens anders vertier zoeken die avond.

Succes voor diegene die nog in de rij staan en veel plezier voor de lucky one’s *O*

• Tylen

Tylen

D-Ed schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 16:09:
Zwaai even naar de staanplaatsen op 2 juli dan, zal m’n dochter terugzwaaien heb ik afgesproken. Ik zet de meiden af en ga met m’n vrouw ergens anders vertier zoeken die avond.

Succes voor diegene die nog in de rij staan en veel plezier voor de lucky one’s *O*
Ah gelukt dus. Leuk gefeliciteerd. Ik zal zwaaien haha.

• D-Ed
  • Niet online
Tylen schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 16:10:
[...]

Ah gelukt dus. Leuk gefeliciteerd. Ik zal zwaaien haha.
Ja pagina bleef maar laden maar de tickets staan gewoon bij m'n toekomstige events in de app ;)

• flam
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-02 17:20
Mijn vrouw kreeg eerst 2 kaartjes aangeboden voor 160pp op 4 juli, maar vond ze toch iets te duur.
Vervolgens 2 kaartjes 106pp, deze wilde ze kopen maar werd er tijdens de betaling uit gegooid en mocht ze opnieuw aansluiten.
Ze stond lange tijd in de rij voor 7-7 en wilde eruit gaan en opnieuw erin, maar zag toen dat 2 juli erbij was gekomen dus had ze die geselecteerd, daar kwam ze vrij snel door heen en heeft ze nu 4 kaartjes a 90pp kunnen kopen.
Ik was niet eens van plan te gaan maar nu gaan we met het hele gezin.

• Tylen

Tylen

flam schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 16:18:
Mijn vrouw kreeg eerst 2 kaartjes aangeboden voor 160pp op 4 juli, maar vond ze toch iets te duur.
Vervolgens 2 kaartjes 106pp, deze wilde ze kopen maar werd er tijdens de betaling uit gegooid en mocht ze opnieuw aansluiten.
Ze stond lange tijd in de rij voor 7-7 en wilde eruit gaan en opnieuw erin, maar zag toen dat 2 juli erbij was gekomen dus had ze die geselecteerd, daar kwam ze vrij snel door heen en heeft ze nu 4 kaartjes a 90pp kunnen kopen.
Ik was niet eens van plan te gaan maar nu gaan we met het hele gezin.
staan kaartjes?

• flam
  • Laatst online: 06-02 17:20
Zitten. Wij hoeven niet vooraan te zitten/staan, als we er maar bij zijn.
Houden we wat budget over voor andere concerten :)

• wendyhg
@Tylen wij zitten ook rij 120. Volgens mij wel mooie plekken

• Tylen

Tylen

Ben er ook bij. Vak 122 Rij 5 :) YEAHHHH

• trabant
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:26
Wie is Bruno Mars?
De tip om ook concerten over de grens in de gaten te houden onderschrijf ik van harte. Maak er een stedentrip van.
Sinds Ticketmaffiamaster mij in 2024 -vlak voor het definitieve betalen - nog even wilde dwingen met. een smartphone te komen omdat ze geen geprinte tickets accepteren 7(8)7 , kan die toko van mij aan het gas.

[ Voor 22% gewijzigd door trabant op 14-01-2026 16:58 ]

KPN is een drieletterwoord

• jeppiepruts
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-02 22:22
Bijzonder dat je anno 2025 niet begrijpt dat je om moverende en evidente redenen je ticket op een smartphone toont. De droevigheid druipt van je post af.

• jeppiepruts
Wat hebben jullie betaald voor vak 120/122 @wendyhg en @Tylen ?

• Tylen

Tylen

jeppiepruts schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 17:14:
Wat hebben jullie betaald voor vak 120/122 @wendyhg en @Tylen ?
€299,- per stuk.

[ Voor 3% gewijzigd door Tylen op 14-01-2026 18:47 ]

• wendyhg
@jeppiepruts ik 437 euro voor 2 tickets

• jhr27
  • Registratie: Juli 2020
  • Niet online
Ik had me ingeschreven voor de presale van 4 en 5 juli en dat moest uiterlijk maandag voor 19.00 uur. Helaas pindakaas ook alleen één duur ticket beschikbaar voor rond de €200 terwijl ik twee kaartjes nodig heb dus niks gekocht nog. Maar ik lees hier vervolgens dat mensen ook in de presale van 2 en 7 juli konden komen. Hoe kan dat als die vandaag pas aangekondigd zijn (alle nieuwspagina's vermelden vandaag pas)? Ik wist van niks :(

EDIT: ik ben nu via de officiële website van Bruno Mars in de wachtrij van ticketmaster gekomen.

[ Voor 10% gewijzigd door jhr27 op 14-01-2026 18:05 ]

• trabant
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:26
jeppiepruts schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 17:11:
Bijzonder dat je anno 2025 niet begrijpt dat je om moverende en evidente redenen je ticket op een smartphone toont. De droevigheid druipt van je post af.
Mag je allemaal vinden. Maar ik heb geen zin om allerlei gear te bewaken.

KPN is een drieletterwoord

• Tylen

Tylen

jhr27 schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 18:03:
Ik had me ingeschreven voor de presale van 4 en 5 juli en dat moest uiterlijk maandag voor 19.00 uur. Helaas pindakaas ook alleen één duur ticket beschikbaar voor rond de €200 terwijl ik twee kaartjes nodig heb dus niks gekocht nog. Maar ik lees hier vervolgens dat mensen ook in de presale van 2 en 7 juli konden komen. Hoe kan dat als die vandaag pas aangekondigd zijn (alle nieuwspagina's vermelden vandaag pas)? Ik wist van niks :(

EDIT: ik ben nu via de officiële website van Bruno Mars in de wachtrij van ticketmaster gekomen.
We stonden in de presale voor 4 en 5. Terwijl we in de wachtrij stonden was 4 en 5 uitverkocht en kwam 7 juli erbij en kon je daar in de wachtrij. Toen die uitverkocht was kwam 2 juli erbij en kon je daar in de wachtrij.

• jhr27
  • Niet online
Denk toch maar de hele avond blijven checken. Op stubhub zie ik tickets van €204 per stuk maar dan wel pal in het midden voor het podium (zitplaatsen sectie 427).

• jeppiepruts
Dat lijkt me zinloos om de hele avond te checken. Het enige dat vrij kan komen is tickets waarvan de betaling niet gelukt is en die daarom terugvallen in de verloop. Maar dat zal toch onderhand allemaal ook wel weer verkocht zijn aangezien om 16h alles weg was voor 4 concerten.

[ Voor 9% gewijzigd door jeppiepruts op 14-01-2026 19:23 ]

• olivier2222
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 07-02 23:04
Zelf nog na 18:00 2 tickets weten te bemachtigen! Kwamen er daarna nog wel meer beschikbaar, maar allemaal platinum op de eerste ring. Flinke prijs betaal je daarvoor.

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:33
Ik heb twee Golden Circle tickets voor 4 juli. Vrouwlief heeft echter liever zitplaatsen. Iemand die eventueel wil ruilen tegen de normale prijzen? 160 eur per stuk Totaal 324 euro.

[ Voor 9% gewijzigd door Boinkie op 14-01-2026 19:41 ]

• Tylen

Tylen

Vraag mij af wat er morgen te koop is in de reguliere verkoop.

• jhr27
  • Niet online
Lijkt mij sterk dat het gros al is uitverkocht toch? Is het niet zo dat ze maar een bepaald percentage aanbieden in de presale?

• DrayFIRE
  • Laatst online: 07-02 10:32
jhr27 schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 19:58:
Lijkt mij sterk dat het gros al is uitverkocht toch? Is het niet zo dat ze maar een bepaald percentage aanbieden in de presale?
Nee hoor, Ticketmaster pleurt tegenwoordig echt alles eruit in de presale.

• jeppiepruts
Dat zou betekenen dat er vandaag geen sale meer is. Er waren gisteren tenslotte geen tickets meer.
Dus dat klopt niet @DrayFIRE

• Tylen

Tylen

DrayFIRE schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 09:22:
[...]

Nee hoor, Ticketmaster pleurt tegenwoordig echt alles eruit in de presale.
Nouaj iedereen kon meedoen in de presale. Zou het ook echt niet leuk vinden als vandaag nog weer tickets worden aangeboden. Ik heb gisteren noodgedwongen deze plaatsen moeten kiezen. Had liever dichterbij het podium gezeten.

Dus ik hoop idd dat alles in de presale verkocht is ja.

• DrayFIRE
  • Laatst online: 07-02 10:32
jeppiepruts schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 09:38:
Dat zou betekenen dat er vandaag geen sale meer is. Er waren gisteren tenslotte geen tickets meer.
Dus dat klopt niet @DrayFIRE
Je spreekt vol met aannames, maar dit is de staande praktijk bij Ticketmaster. Soms zijn er nog 100 premium plekken beschikbaar, waarbij het enige premium de prijs is.

Bron: met grote regelmaat door dit soort wachtrijen gekomen de dag na de presale, soms direct, soms bij de eerste 100 personen, en niets beschikbaar zien staan.

• wendyhg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g10eFQTLMhkjZ-8JGc46hKFQ3qM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NZecXM8BrNWJp4m3NM7wPAfR.jpg?f=fotoalbum_large

Kijken of er nog goldcircle tickets zijn voor 5 juli. Verkoop ik mijn 1ste rang tickets.

• jhr27
  • Niet online
Bij twee wachtrijen moest ik wachten voor 12.00 uur, bij twee andere kon ik meteen de plattegrond zien. Maar uiteindelijk werd ik bij die laatste twee eruit gegooid en moest ik meerdere malen met een code bevestigen dat ik het was en geen bot. Nu in de kortste wachtrij ruim 10.000 voor me en in de langste bijna 120.000 voor me.

• wendyhg
@Tylen zijn nog genoeg kaarten over.. al 1200 mensen hebben voor mij tickets gekocht voor 5 juli. Hebben mooi wat centen uitgegeven allebei terwijl er nog genoeg was 🤣 nouja ben je natuurlijk niet meteen verzekerd van kaarten. 15 duizend voor mij nog.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wat is er zo bijzonder aan deze concerten? Op kantoor is het ook al het gesprek van de dag.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• iMav
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-01 08:09
Gunner schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 12:14:
Wat is er zo bijzonder aan deze concerten? Op kantoor is het ook al het gesprek van de dag.
Het is Bruno Mars!!!! (zou m'n dochter zeggen ;-)

Sta op 59,400 en 39,800 in de rij.... met 71,000 plaatsen max per concert minus de voorverkoop wordt dat wat krap vrees ik.

• Tylen

Tylen

wendyhg schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 12:14:
@Tylen zijn nog genoeg kaarten over.. al 1200 mensen hebben voor mij tickets gekocht voor 5 juli. Hebben mooi wat centen uitgegeven allebei terwijl er nog genoeg was 🤣 nouja ben je natuurlijk niet meteen verzekerd van kaarten. 15 duizend voor mij nog.
Waarschijnlijk met mijn geluk was ik er niet doorgekomen hahaha.
Ben blij dat we iig gaan.
Gunner schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 12:14:
Its Burno. Nummer 1 artiest de afgelopen jaren (oke oke dat grietje doet het ook wel aardig). Heeft al jaren geen worldtour meer gedaan. Trad alleen op in LAs Vages ivm een gokschuld die afgelost moest worden :+

• jhr27
  • Niet online
En Anderson .Paak zit ook in de voorshow. Zal me niks verbazen als Bruno erbij komt en ze wat Silk Sonic tracks opvoeren. Daarnaast heeft .Paak ook solo goede nummers.

• DDutch
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-01 14:30
Ik ben zo kwaad. In de wachtrij op 5.500. Ben ik aan de beurt verdwijnen de kaartjes onder mijn muis voor ik erop kan klikken. paar seconden later alles weg.

56000 plaatsen in de arena, 6 max per koper x 5500 = 33000. Hoe kan ik geen kaartjes hebben?

Mijn dochter heeft een kaartje op topticket gekocht voor meer dan 200,- ERBOVENOP! 350 euro voor bovenste rij. Bruno is haar top3 dus ze wil er letterlijk koste wat het kost bij zijn. En die scalpers pakken meer geld voor dat kaartje dan de originele organisatie. Ben razend. }) }) }) }) }) }) }) })
De emoticons op deze site zijn te vrolijk.

[ Voor 6% gewijzigd door DDutch op 15-01-2026 13:56 ]

• icedwarf
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:43
jeppiepruts schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 17:11:
Je kan een ticket toch ook gewoon uitprinten? :? Ik ben eigenlijk niet anders gewent.

• Tylen

Tylen

DDutch schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 13:53:
Ik ben zo kwaad. In de wachtrij op 5.500. Ben ik aan de beurt verdwijnen de kaartjes onder mijn muis voor ik erop kan klikken. paar seconden later alles weg.

56000 plaatsen in de arena, 6 max per koper x 5500 = 33000. Hoe kan ik geen kaartjes hebben?

Mijn dochter heeft een kaartje op topticket gekocht voor meer dan 200,- ERBOVENOP! 350 euro voor bovenste rij. Bruno is haar top3 dus ze wil er letterlijk koste wat het kost bij zijn. En die scalpers pakken meer geld voor dat kaartje dan de originele organisatie. Ben razend. }) }) }) }) }) }) }) })
De emoticons op deze site zijn te vrolijk.
Meeste was gisteren al verkocht. En ja je moet heel snel klikken als je zitplekken wilt hebben,.

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:08
Vroeger was op zich ook niet altijd beter. Keer hele nacht in de rij gelegen voor muziekwinkel voor een stadion concert (in de Kuip), was ik eindelijk aan de beurt was heel de boel uitverkocht. Terwijl we toch maar met een paar man buiten de winkel hebben staan wachten. Kaartjes printer was gewoon heel sloom. :P

Gelukkig hebben ze toen meteen een paar stadion concerten toegevoegd, dus kon uiteindelijk toch na nog wat langer wachten een kaartje kopen.

Kaartje was overigens 35 GULDEN (begin jaren 90). Dat waren nog eens tijden. Wat ze er tegenwoordig voor vragen, en dan ook nog eens een berg erbij als je achter het net vist en toch per se een kaartje wilt. Bah.

[ Voor 19% gewijzigd door josh-hill op 15-01-2026 14:15 ]

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

• toolkist
  • Niet online
DDutch schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 13:53:
Mijn dochter heeft een kaartje op topticket gekocht voor meer dan 200,- ERBOVENOP! 350 euro voor bovenste rij. Bruno is haar top3 dus ze wil er letterlijk koste wat het kost bij zijn.
Dat is dus precies waarom er scalpers zijn...

• Logic Lion
  • Laatst online: 12:40
icedwarf schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 13:54:
[...]

Je kan een ticket toch ook gewoon uitprinten? :? Ik ben eigenlijk niet anders gewent.
Nee hoor. In het kader van tegengaan van doorverkoop kan dat niet altijd meer. Ik moest laatst voor de jeugd van tegenwoordig een app installeren waar een qr op verscheen die om de paar minuten veranderde.

• icedwarf
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:43
Dan is dat voor mij ook een no go. Gelukkig heb ik er tot op dit moment geen last van en krijg mijn ticket keurig via e-mail toegezonden. En anders gaan we gewoon niet, het is geen eerste levensbehoefte gelukkig.

Overigens zijn de events waar ik heen ga meestal iets minder grootschalig en minder geliefd. Tickets zijn ook vaak gewoon goed te verkrijgen.

[ Voor 25% gewijzigd door icedwarf op 15-01-2026 14:20 ]

• toolkist
  • Niet online
josh-hill schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 14:11:
Vroeger was op zich ook niet altijd beter. Keer hele nacht in de rij gelegen voor muziekwinkel voor een stadion concert (in de Kuip), was ik eindelijk aan de beurt was heel de boel uitverkocht. Terwijl we toch maar met een paar man buiten de winkel hebben staan wachten. Kaartjes printer was gewoon heel sloom. :P
Vaak gebruikte manier toen was om een bevriende sigarenboer te vragen om (tegen een kleine vergoeding) meteen bij aanvang vvk vast wat kaartjes te printen en voor je apart te houden.
Gebeurde voor kaartjes voor voetbal ook regelmatig.

• DDutch
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-01 14:30
Tylen schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 14:04:
[...]

Meeste was gisteren al verkocht. En ja je moet heel snel klikken als je zitplekken wilt hebben,.
Gisteren? Hoe komen zoveel mensen aan uitnodigingen voor de presale? Wat is de zin van een presale als iedereen daar gewoon op in kan schrijven?ALS JE ERVAN WEET?!? Nooit van gehoord.

• Miesjh

Miesjh

DDutch schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 14:24:
[...]

Gisteren? Hoe komen zoveel mensen aan uitnodigingen voor de presale? Wat is de zin van een presale als iedereen daar gewoon op in kan schrijven?ALS JE ERVAN WEET?!? Nooit van gehoord.
Je kon je gewoon aanmelden bij de presale via brunomars.com.

• D-Ed
  • Niet online
Miesjh schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 14:52:
[...]

Je kon je gewoon aanmelden bij de presale via brunomars.com.
Voordeel van kinderen hebben die heel de dag op social media zitten :+

Ik was vorige week aangemeld en nu twee tickets voor die dame van ons (voordeel van een pappa die uit huis werkt :+ )

Maar alle gekheid op een stokje.. Het is wel echt bizar hoeveel hype er hier op zit inderdaad... Hier op kantoor ook heel de dag gesprekken bij het koffieapparaat.. Blijkbaar is het meer mensen niet dan wel gelukt. Als ik hier niet in het topic had meegelezen had ik het rond 13.30 uur ook opgegeven, het is dat er extra concerten bijkwamen die men hier deelde, anders had ik het ook gemist.

• wendyhg
@jhr27 ja ik hoop er vooral op , op de silksonic nummers. Fantastisch. Anderson paak is ook heeeel goed

• D-Ed
  • Niet online
wendyhg schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 15:13:
@jhr27 ja ik hoop er vooral op , op de silksonic nummers. Fantastisch. Anderson paak is ook heeeel goed
Hier thuis zijn we ook fan van Raye. Die staat ook op het affiche maar voor andere concerten.

• jhr27
  • Niet online
Voor wie kaartjes wil kopen, ga in ieder geval niet naar StubHub. Ze lichten je op door eerst een prijs te geven en bij het afrekenen allemaal extra kosten toe te voegen. Bekende truc helaas.

• jhr27
  • Niet online
Heeft iemand ervaring met kaartjes kopen via Marktplaats?

• D-Ed
  • Niet online
jhr27 schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 15:43:
Heeft iemand ervaring met kaartjes kopen via Marktplaats?
Zie ook het FP bericht van vanmorgen.. : https://tweakers.net/nieu...bshop-op-marktplaats.html

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:35

Agent47

I always close my contracts.

Edit, is al benoemd.

[ Voor 81% gewijzigd door Agent47 op 16-01-2026 12:16 ]

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Milton
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-01 10:17
wel interessant om eens mee te maken. Onsuccesvol zoals velen. Maar als je daarna de 'ticketswap' apps volgt, zie je dat dagelijks kaartjes worden aangeboden. Dus veel mensen doen mee met alleen het doel om - als ze kaartjes bemachtigen - deze met winst door te verkopen. Of en masse gebruiken 'boefjes' de techniek die tegenwoordig tot hun beschikking staat om zoveel mogelijk kaartjes te kopen om die onder valse namen door te verkopen. Dat is gezien het systeem van TM prima te automatiseren en volgens mij ook een veelgehoorde klacht dat ze daar eigenlijk te weinig tegen doen.

Tja.

[ Voor 35% gewijzigd door Milton op 22-01-2026 18:52 ]

Pagina: 1 2 Laatste