“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
EDIT: ik ben nu via de officiële website van Bruno Mars in de wachtrij van ticketmaster gekomen.
[ Voor 10% gewijzigd door jhr27 op 14-01-2026 18:05 ]
Mag je allemaal vinden. Maar ik heb geen zin om allerlei gear te bewaken.jeppiepruts schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 17:11:
Bijzonder dat je anno 2025 niet begrijpt dat je om moverende en evidente redenen je ticket op een smartphone toont. De droevigheid druipt van je post af.
KPN is een drieletterwoord
We stonden in de presale voor 4 en 5. Terwijl we in de wachtrij stonden was 4 en 5 uitverkocht en kwam 7 juli erbij en kon je daar in de wachtrij. Toen die uitverkocht was kwam 2 juli erbij en kon je daar in de wachtrij.jhr27 schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 18:03:
Ik had me ingeschreven voor de presale van 4 en 5 juli en dat moest uiterlijk maandag voor 19.00 uur. Helaas pindakaas ook alleen één duur ticket beschikbaar voor rond de €200 terwijl ik twee kaartjes nodig heb dus niks gekocht nog. Maar ik lees hier vervolgens dat mensen ook in de presale van 2 en 7 juli konden komen. Hoe kan dat als die vandaag pas aangekondigd zijn (alle nieuwspagina's vermelden vandaag pas)? Ik wist van niks
EDIT: ik ben nu via de officiële website van Bruno Mars in de wachtrij van ticketmaster gekomen.
[ Voor 9% gewijzigd door jeppiepruts op 14-01-2026 19:23 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Boinkie op 14-01-2026 19:41 ]