“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
EDIT: ik ben nu via de officiële website van Bruno Mars in de wachtrij van ticketmaster gekomen.
[ Voor 10% gewijzigd door jhr27 op 14-01-2026 18:05 ]
Mag je allemaal vinden. Maar ik heb geen zin om allerlei gear te bewaken.jeppiepruts schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 17:11:
Bijzonder dat je anno 2025 niet begrijpt dat je om moverende en evidente redenen je ticket op een smartphone toont. De droevigheid druipt van je post af.
KPN is een drieletterwoord
We stonden in de presale voor 4 en 5. Terwijl we in de wachtrij stonden was 4 en 5 uitverkocht en kwam 7 juli erbij en kon je daar in de wachtrij. Toen die uitverkocht was kwam 2 juli erbij en kon je daar in de wachtrij.jhr27 schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 18:03:
Ik had me ingeschreven voor de presale van 4 en 5 juli en dat moest uiterlijk maandag voor 19.00 uur. Helaas pindakaas ook alleen één duur ticket beschikbaar voor rond de €200 terwijl ik twee kaartjes nodig heb dus niks gekocht nog. Maar ik lees hier vervolgens dat mensen ook in de presale van 2 en 7 juli konden komen. Hoe kan dat als die vandaag pas aangekondigd zijn (alle nieuwspagina's vermelden vandaag pas)? Ik wist van niks
EDIT: ik ben nu via de officiële website van Bruno Mars in de wachtrij van ticketmaster gekomen.
[ Voor 9% gewijzigd door jeppiepruts op 14-01-2026 19:23 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Boinkie op 14-01-2026 19:41 ]
Nee hoor, Ticketmaster pleurt tegenwoordig echt alles eruit in de presale.jhr27 schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 19:58:
Lijkt mij sterk dat het gros al is uitverkocht toch? Is het niet zo dat ze maar een bepaald percentage aanbieden in de presale?
Dus dat klopt niet @DrayFIRE
Nouaj iedereen kon meedoen in de presale. Zou het ook echt niet leuk vinden als vandaag nog weer tickets worden aangeboden. Ik heb gisteren noodgedwongen deze plaatsen moeten kiezen. Had liever dichterbij het podium gezeten.DrayFIRE schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 09:22:
[...]
Nee hoor, Ticketmaster pleurt tegenwoordig echt alles eruit in de presale.
Dus ik hoop idd dat alles in de presale verkocht is ja.
Je spreekt vol met aannames, maar dit is de staande praktijk bij Ticketmaster. Soms zijn er nog 100 premium plekken beschikbaar, waarbij het enige premium de prijs is.jeppiepruts schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 09:38:
Dat zou betekenen dat er vandaag geen sale meer is. Er waren gisteren tenslotte geen tickets meer.
Dus dat klopt niet @DrayFIRE
Bron: met grote regelmaat door dit soort wachtrijen gekomen de dag na de presale, soms direct, soms bij de eerste 100 personen, en niets beschikbaar zien staan.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Het is Bruno Mars!!!! (zou m'n dochter zeggen ;-)Gunner schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 12:14:
Wat is er zo bijzonder aan deze concerten? Op kantoor is het ook al het gesprek van de dag.
Sta op 59,400 en 39,800 in de rij.... met 71,000 plaatsen max per concert minus de voorverkoop wordt dat wat krap vrees ik.
Waarschijnlijk met mijn geluk was ik er niet doorgekomen hahaha.wendyhg schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 12:14:
@Tylen zijn nog genoeg kaarten over.. al 1200 mensen hebben voor mij tickets gekocht voor 5 juli. Hebben mooi wat centen uitgegeven allebei terwijl er nog genoeg was 🤣 nouja ben je natuurlijk niet meteen verzekerd van kaarten. 15 duizend voor mij nog.
Ben blij dat we iig gaan.
Its Burno. Nummer 1 artiest de afgelopen jaren (oke oke dat grietje doet het ook wel aardig). Heeft al jaren geen worldtour meer gedaan. Trad alleen op in LAs Vages ivm een gokschuld die afgelost moest wordenGunner schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 12:14:
Wat is er zo bijzonder aan deze concerten? Op kantoor is het ook al het gesprek van de dag.
56000 plaatsen in de arena, 6 max per koper x 5500 = 33000. Hoe kan ik geen kaartjes hebben?
Mijn dochter heeft een kaartje op topticket gekocht voor meer dan 200,- ERBOVENOP! 350 euro voor bovenste rij. Bruno is haar top3 dus ze wil er letterlijk koste wat het kost bij zijn. En die scalpers pakken meer geld voor dat kaartje dan de originele organisatie. Ben razend.
De emoticons op deze site zijn te vrolijk.
[ Voor 6% gewijzigd door DDutch op 15-01-2026 13:56 ]
Je kan een ticket toch ook gewoon uitprinten?jeppiepruts schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 17:11:
Bijzonder dat je anno 2025 niet begrijpt dat je om moverende en evidente redenen je ticket op een smartphone toont. De droevigheid druipt van je post af.
Meeste was gisteren al verkocht. En ja je moet heel snel klikken als je zitplekken wilt hebben,.DDutch schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 13:53:
Ik ben zo kwaad. In de wachtrij op 5.500. Ben ik aan de beurt verdwijnen de kaartjes onder mijn muis voor ik erop kan klikken. paar seconden later alles weg.
56000 plaatsen in de arena, 6 max per koper x 5500 = 33000. Hoe kan ik geen kaartjes hebben?
Mijn dochter heeft een kaartje op topticket gekocht voor meer dan 200,- ERBOVENOP! 350 euro voor bovenste rij. Bruno is haar top3 dus ze wil er letterlijk koste wat het kost bij zijn. En die scalpers pakken meer geld voor dat kaartje dan de originele organisatie. Ben razend.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De emoticons op deze site zijn te vrolijk.
Gelukkig hebben ze toen meteen een paar stadion concerten toegevoegd, dus kon uiteindelijk toch na nog wat langer wachten een kaartje kopen.
Kaartje was overigens 35 GULDEN (begin jaren 90). Dat waren nog eens tijden. Wat ze er tegenwoordig voor vragen, en dan ook nog eens een berg erbij als je achter het net vist en toch per se een kaartje wilt. Bah.
[ Voor 19% gewijzigd door josh-hill op 15-01-2026 14:15 ]
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
Dat is dus precies waarom er scalpers zijn...DDutch schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 13:53:
Mijn dochter heeft een kaartje op topticket gekocht voor meer dan 200,- ERBOVENOP! 350 euro voor bovenste rij. Bruno is haar top3 dus ze wil er letterlijk koste wat het kost bij zijn.
Nee hoor. In het kader van tegengaan van doorverkoop kan dat niet altijd meer. Ik moest laatst voor de jeugd van tegenwoordig een app installeren waar een qr op verscheen die om de paar minuten veranderde.icedwarf schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 13:54:
[...]
Je kan een ticket toch ook gewoon uitprinten?Ik ben eigenlijk niet anders gewent.
Overigens zijn de events waar ik heen ga meestal iets minder grootschalig en minder geliefd. Tickets zijn ook vaak gewoon goed te verkrijgen.
[ Voor 25% gewijzigd door icedwarf op 15-01-2026 14:20 ]
Vaak gebruikte manier toen was om een bevriende sigarenboer te vragen om (tegen een kleine vergoeding) meteen bij aanvang vvk vast wat kaartjes te printen en voor je apart te houden.josh-hill schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 14:11:
Vroeger was op zich ook niet altijd beter. Keer hele nacht in de rij gelegen voor muziekwinkel voor een stadion concert (in de Kuip), was ik eindelijk aan de beurt was heel de boel uitverkocht. Terwijl we toch maar met een paar man buiten de winkel hebben staan wachten. Kaartjes printer was gewoon heel sloom.
Gebeurde voor kaartjes voor voetbal ook regelmatig.
Gisteren? Hoe komen zoveel mensen aan uitnodigingen voor de presale? Wat is de zin van een presale als iedereen daar gewoon op in kan schrijven?ALS JE ERVAN WEET?!? Nooit van gehoord.Tylen schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 14:04:
[...]
Meeste was gisteren al verkocht. En ja je moet heel snel klikken als je zitplekken wilt hebben,.
Je kon je gewoon aanmelden bij de presale via brunomars.com.DDutch schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 14:24:
[...]
Gisteren? Hoe komen zoveel mensen aan uitnodigingen voor de presale? Wat is de zin van een presale als iedereen daar gewoon op in kan schrijven?ALS JE ERVAN WEET?!? Nooit van gehoord.
Xbox Live: Miesjh NL
Voordeel van kinderen hebben die heel de dag op social media zittenMiesjh schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 14:52:
[...]
Je kon je gewoon aanmelden bij de presale via brunomars.com.
Ik was vorige week aangemeld en nu twee tickets voor die dame van ons (voordeel van een pappa die uit huis werkt
Maar alle gekheid op een stokje.. Het is wel echt bizar hoeveel hype er hier op zit inderdaad... Hier op kantoor ook heel de dag gesprekken bij het koffieapparaat.. Blijkbaar is het meer mensen niet dan wel gelukt. Als ik hier niet in het topic had meegelezen had ik het rond 13.30 uur ook opgegeven, het is dat er extra concerten bijkwamen die men hier deelde, anders had ik het ook gemist.
Hier thuis zijn we ook fan van Raye. Die staat ook op het affiche maar voor andere concerten.wendyhg schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 15:13:
@jhr27 ja ik hoop er vooral op , op de silksonic nummers. Fantastisch. Anderson paak is ook heeeel goed
Zie ook het FP bericht van vanmorgen.. : https://tweakers.net/nieu...bshop-op-marktplaats.htmljhr27 schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 15:43:
Heeft iemand ervaring met kaartjes kopen via Marktplaats?
[ Voor 81% gewijzigd door Agent47 op 16-01-2026 12:16 ]
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Tja.
[ Voor 35% gewijzigd door Milton op 22-01-2026 18:52 ]
:strip_exif()/f/image/NZecXM8BrNWJp4m3NM7wPAfR.jpg?f=fotoalbum_large)