Vraag

• Milton
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-01 08:03
Hallo allen,

Helaas heeft mijn favoriete artiest besloten om zijn concert hier in Nederland te houden in de Amsterdam JC Arena (gezien de slechte reputatie qua geluid). Dus dat zij zo, hoeven we het dus ook niet meer over te hebben.

Maar, wat zijn in jullie ervaring de beste zitplaatsen waarbij je goed zicht hebt op het podium en acceptabel/voldoende geluidskwaliteit?

Alvast bedankt!

Alle reacties

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Korte zijde, onderste ring, midden/bovenste deel van het vak zou ik zeggen.
Als het geluid galmt, dan komt het in ieder geval van beide kante tegelijk ;)
En qua zicht lijkt de korte zijde me voor zich spreken, en dan niet de onderste helft van onderste ring zodat je wel over het veld heen kijkt.
Vind je 'het best mogelijke' geluid belangrijker dan zicht dan zou ik voor veldkaarten gaan en zo dicht mogelijk bij de PA gaan staan.

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:03

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Vermoed dat het een populaire artiest is, dus houd er dan rekening mee dat je niet de keuze krijgt om zelf stoelen of een vak te kiezen. Tijdens het boeken krijg je deze automatisch toegewezen op basis van een bepaalde rang 1/2/3/4.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 02:26
Mijn favoriete plek: achter de bar- enige plek waar je ruimte hebt om je kont te keren :)

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20:38

m-vw

Dus?

Heb op diverse locaties gezeten en volgens mij is alles op de onderste ring wel ok.
En het slechte geluid is volgens mij iets uit het verleden dat is blijven hangen. Mits men luistert naar de medewerkers van de Arena. Maar helaas willen geluidstechnici van diverse artiesten vaak toch hun eigen ding doen.

[ Voor 4% gewijzigd door m-vw op 12-01-2026 12:54 ]

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik ben twee keer naar een band geweest in de ArenA, eerste keer zitplekken (en zaten toen bijna in de nok, wel vlakbij podium, maar desondanks wel slecht zicht) en een keer met veldplekken. Bij de laatste keer en met veldplekken was de ervaring écht zoveel beter! Stonden toen ook een meter of 4-5 van de B stage af, konden prima onze kont keren ook... Ik zou dus eerder aanraden om tóch voor veldplekken te gaan, indien mogelijk uiteraard.

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 12-01-2026 13:03 ]

• Milton
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-01 08:03
RedFox schreef op maandag 12 januari 2026 @ 12:35:
Vermoed dat het een populaire artiest is, dus houd er dan rekening mee dat je niet de keuze krijgt om zelf stoelen of een vak te kiezen. Tijdens het boeken krijg je deze automatisch toegewezen op basis van een bepaalde rang 1/2/3/4.
Ja, tis inderdaad eentje uit die categorie (Bruno Mars). Rang selecteer je op dat moment zelf?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WzbgJbjqJmLsEA_WuSbsPO3-cVA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iL0AzGwAyTSIR5601vZKiiey.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 38% gewijzigd door Milton op 12-01-2026 15:50 ]

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:03

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Milton schreef op maandag 12 januari 2026 @ 15:47:
[...]

Ja, tis inderdaad eentje uit die categorie (Bruno Mars). Rang selecteer je op dat moment zelf?

[Afbeelding]
Vaak krijg je dan een keuzescherm met iets van Golden Circle, Staanplaatsen, Eerste ring en Tweede ring. Je krijgt dan dus automatisch een vak toegewezen. Je kan dan wel weer teruggaan in de selectie waardoor je weer automatisch een ander vak krijgt, maar als je dat te vaak doet is het uitverkocht. Als je uberhaupt al door de initiele wachtrij komt. Probeer ook te kijken of er iets van een voorverkoop is via de eigen site/fanclub of iets van Mastercard bijvoorbeeld, dat kan ook helpen om kaartjes te scoren.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-01 14:22
Ik zou voor sta plaatsen gaan en zorgen dat je er een beetje op tijd bent, zodat je je goed kan positioneren.Succes met goede kaarten scoren, het is altijd chaos voor de originele prijzen. Via de Bruno Mars of aanbieder nieuwsbrief waarschijnlijk een dag eerder een korte verkoop.

Sinds een paar jaar besloten dat ik geen massale concerten meer doe, hoe graag ik de artiest ook wil zien en dat geeft wel rust. De prijs staat niet meer tegenover de kwaliteit die je krijgt en het is vooral de mentaliteit: wat is het maximale wat we uit de consument kunnen persen. Dan maar stemmen met de portemonnee. Het ligt vaak niet eens aan de artiest, maar aan alles wat er tussen zit. Als je de artiest goed volgt krijg je soms buitenkansjes in het vizier (ook in het buitenland) met kleinere intiemere concerten. Van massale concerten van huidige artiesten ook vaak goede 1080p/2160p concerten met goede audio te vinden, prima genieten als je een leuke set-up hebt met een drankje op de bank. De ervaring is echter niet hetzelfde, maar komt wel heel dichtbij, bij sommige artiesten zelfs beter. Neemt niet weg dat je soms een artiest gewoon een keer echt wilt zien.

[ Voor 19% gewijzigd door Jumpman op 13-01-2026 16:03 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:47

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik lees mee want wij gaan er ook heen.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Cnet
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-01 10:33
Ik heb meestal sta plaatsen en dan zoek ik een plekje bij de FOH(front of house).
Dat hokje waar de licht en geluid engineers zitten. Daar klinkt het in mijn ervaring vaak het beste. Omdat ze daar ook het geluid regelen( volumes enz)

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ik lees ook even mee want dochterlief wil naar de Arena.. Ik kom nog uit het “oude boze man schud vuist naar wolken” kamp ivm de slechte geluidservaring (nog met Michael Jackson dus ik laat me graag verrassen met de nieuwe techniek ;) )

Prijzen zijn helaas nog niet bekend, Ticketmaster gaat dit natuurlijk maximaal uitmelken.. D-Ed schud nog maar eens met z’n vuist naar de wolken

• Tylen

Tylen

OKe nog een half uur.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eoWBUBHv5OzT_J2JbQlsTREJa2k=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/HgsDMiOm3qbCaY6aq4kStXEy.png?f=user_large

Ik probeer zitplaatsen eerst rij. (108, 107, 008, 007)

Ik sta in de wachtrij. Prijzen 72.93 € tot 615.71 €

[ Voor 14% gewijzigd door Tylen op 14-01-2026 11:38 ]

• D-Ed
  • Niet online
Tylen schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 11:30:
OKe nog een half uur.

[Afbeelding]

Ik probeer zitplaatsen eerst rij. (108, 107, 008, 007)

Ik sta in de wachtrij. Prijzen 72.93 € tot 615.71 €
Hier kom ik er nog niet doorheen

Edit, nu wel.

[ Voor 3% gewijzigd door D-Ed op 14-01-2026 11:49 ]

• Tylen

Tylen

150000 mensen voor mij. De ArenA is groot... maar niet zo groot. Jammer.

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23:07
Ik zit in de wachtrij, met slechts 95 duizend wachtenden voor me.. 8)7

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• D-Ed
  • Niet online
76500 hier

• Malfunctions
En dat terwijl ik netjes om half 12 in de wachtruimte plaats heb genomen. Weet eigenlijk niet waar dat dan goed voor is geweest. Maargoed, mijn daadwerkelijk interesse hing toch al sterk samen met het prijskaartje, dus ik vermoed dat het hem niet gaat worden.

• jeppiepruts
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:23
Blijf wachten. Voor Coldplay waren er ook >100000 mensen voor mij en ik heb uiteindelijk 6 prachtige tickets kunnen scoren na anderhalf uur doordat er een extra concert werd opengezet waar ik 1 van de eersten in de wachtrij was.

• Tylen

Tylen

Malfunctions schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 12:05:
En dat terwijl ik netjes om half 12 in de wachtruimte plaats heb genomen. Weet eigenlijk niet waar dat dan goed voor is geweest. Maargoed, mijn daadwerkelijk interesse hing toch al sterk samen met het prijskaartje, dus ik vermoed dat het hem niet gaat worden.
Ik ook dus. Maar iedereen kon dat. Erg jammer. Ik laat de wachtrij lekker open. Zie wel hoe het loopt.
Maar denk idd dat het toch naar Las Vegas word ooit in de toekomst. Het het mijn dochter belooft (al 2 jaar geleden dus dit kwam heel erg goed uit)

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:24

servies

Veni Vidi Servici

Ik weet niet waar je woont maar een suggestie: ga kijken naar concerten net over de grens in Duitsland.
Wat deze artiest betreft zou ik pas gaan als hij mij betaalt en niet andersom... Maar goed ieder zijn eigen smaak...

• D-Ed
  • Niet online
servies schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 12:10:
Ik weet niet waar je woont maar een suggestie: ga kijken naar concerten net over de grens in Duitsland.
Wat deze artiest betreft zou ik pas gaan als hij mij betaalt en niet andersom... Maar goed ieder zijn eigen smaak...
Ik kan z’n muziek wel waarderen maar mijn dochter is echt super fan dus tja.. Blijft toch je kind hè ;)

Kan ik haar meteen een levensles leren over eigenlijk zover mogelijk van Ticketmaster weg te blijven. Echt een monopoly waar ik oprecht gefrustreerd over ben maar nog niet standvastig genoeg ben om ze de rug toe te keren..

• ollie1965
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:00

ollie1965

Op zoek naar energiebesparing

Nou succes ermee. Mijn antwoord zou zijn (ervaring N=1 voor JCA) in de golden circle.
(Dom geluk) kaartjes gekregen en dat was best redelijk aan te horen.
Als ik echt muziek wil luisteren doe ik dat wel thuis dan weet ik wat de kwaliteit is >:)

Hoe meer ik weet, hoe meer ik weet dat ik te weinig weet

• Oetel
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 16:45
Pff hier gestart met 57000 voor 5-7 en 83000 voor 4-7.

Als er een nieuw concert komt, krijg je daar dan een melding van?

En moet je computer aan blijven of mag scherm even op slaapstand staan? Moet nl zo een kind van school halen 😊

• Odradaatje
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 14-01 13:07
Tylen schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 12:08:
[...]

Ik ook dus. Maar iedereen kon dat. Erg jammer. Ik laat de wachtrij lekker open. Zie wel hoe het loopt.
Maar denk idd dat het toch naar Las Vegas word ooit in de toekomst. Het het mijn dochter belooft (al 2 jaar geleden dus dit kwam heel erg goed uit)
Je wordt ook random in de daadwerkelijke wachtrij gegooid. Ik zat er ook om half 12 in. Meteen bij de optie om naar wachtruimte te gaan doorgeklikt en ergens rond de 70.000 voor me in de wachtrij.
Vriend van me heb ik ook gevraagd of hij al in de wachtruimte zat, zat hij niet. Is er 3 min voor tijd vanuit de aftelpagina ingegaan en zit ergens op 30.000. Nog teveel maar ja.

• Oetel
Wat raar

• Oetel
@jeppiepruts
Kreeg je vanuit de wachtrij een melding dat er een nieuw concert was?

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:50

Pierre

Van nature lui!

Dan zijn dat de mensen die op de mailing list staan van Bruno Mars, als ik zo lees op TM dan begint de voorverkoop morgen pas. Succes met het kopen allemaal.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• jeppiepruts
Oetel schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 12:32:
@jeppiepruts
Kreeg je vanuit de wachtrij een melding dat er een nieuw concert was?
ja

• Tylen

Tylen

Pierre schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 12:32:
Dan zijn dat de mensen die op de mailing list staan van Bruno Mars, als ik zo lees op TM dan begint de voorverkoop morgen pas. Succes met het kopen allemaal.
Daar sta ik ook op. Mocht dus half uur eerder in de wachtruimte om door te stromen naar de wachtrij... Tja als iedereen dat heeft. :P

• jeppiepruts
Dat half uur heeft helemaal niets te maken met de mailing list an sich.
Iedereen die toegang heeft tot de presale startte om 12h00 met wachten. En iedereen kon vanaf 11h30 in de wachtrij. Het enige doel daarvan is load balancing voor Ticketmaster. Kunnen ze vast unieke wachtrij-id's uitgeven enzo.

• Oetel
ChatGPT zegt dat niet alle tickets in de presale worden verkocht. Maar dat er ook een aantal pas vrijkomen bij de reguliere verkoop. Wat is jullie ervaring daarmee?

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:30
De presale is in ieder geval al een tijdje uitverkocht.
Ik had 11.500 mensen voor me. De eerste 5000 ofzo duurde een half uur, daarna schoot het naar beneden. Ik vermoed daarom dat maar een deel van de tickets in de verkoop is gegaan en dat je het morgen nog een keer kan proberen.
Golden circle staanplaatsen zijn 160 euro, reguliere staanplaatsen 140 euro.

[ Voor 73% gewijzigd door croxz op 14-01-2026 12:50 ]

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Oetel schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 12:46:
ChatGPT zegt dat niet alle tickets in de presale worden verkocht. Maar dat er ook een aantal pas vrijkomen bij de reguliere verkoop. Wat is jullie ervaring daarmee?
Waarom denk je dat het een pre-sale heet?

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• jeppiepruts
Oetel schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 12:46:
Het lijkt mij ook dat dat gelimiteerd is. Het geeft de organisator wel een goed beeld van de vraag zodat ze wellicht extra concerten kunnen plannen...

• Tylen

Tylen

jeppiepruts schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 12:44:
Dat half uur heeft helemaal niets te maken met de mailing list an sich.
Iedereen die toegang heeft tot de presale startte om 12h00 met wachten. En iedereen kon vanaf 11h30 in de wachtrij. Het enige doel daarvan is load balancing voor Ticketmaster. Kunnen ze vast unieke wachtrij-id's uitgeven enzo.
Hmm ik had die mail ook gehad. Ik mocht half uur eerder erin. Ach lekker belangrijk ook. Pak die dure vip kaarten wel als dat nog het enigste is wat overblijft hahaha (135860 wachtende voor mij)

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14-01 15:53
jeppiepruts schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 12:49:
[...]

Het lijkt mij ook dat dat gelimiteerd is. Het geeft de organisator wel een goed beeld van de vraag zodat ze wellicht extra concerten kunnen plannen...
Er zijn wel vaker concerten volledig uitverkocht tijdens de pre sale. Het maakt hun uiteindelijk allemaal niet uit wie een kans maakt of wie komt, maar wie er betaald.

Zelf ik, als niet zo BM fan kan al een beeld krijgen dat de concerten die gepland zijn in Europa niet voldoende zijn.. Hebben zij zeker geen pre sale voor nodig.

T.Net Creality 3D Printer Discord

• D-Ed
  • Niet online
Als je per ongeluk je wachtrij wegklikt en je meld je weer aan kom je weer op terug op de plek waar je stond :9

• Oetel
Bedoel je waar je als eerste stond? Of toen je de wachtrij verliet?

• D-Ed
  • Niet online
Oetel schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 13:02:
Bedoel je waar je als eerste stond? Of toen je de wachtrij verliet?
Toen ik hem per ongeluk verliet. Nu op plek 59000, toen ik wegging op iets van 61000..

Edit: don’t try this at home >:)

[ Voor 6% gewijzigd door D-Ed op 14-01-2026 13:03 ]

• Odradaatje
  • Laatst online: 14-01 13:07
Christoxz schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 12:59:
[...]

Zelf ik, als niet zo BM fan kan al een beeld krijgen dat de concerten die gepland zijn in Europa niet voldoende zijn.. Hebben zij zeker geen pre sale voor nodig.
Dat inderdaad. Amsterdam is ook interessant voor Belgen en (West) Duitsers die anders naar Berlijn moeten. En er zit voldoende ruimte om de nu bekende planning heen om links en rechts nog wat extra concerten te doen. Ook op de planning van de Arena zelf.
Ben ook benieuwd hoe snel en hoeveel er op de doorverkoopsites komen te staan voor veel te veel geld.

• D-Ed
  • Niet online
Update van tien minuten geleden in de wachtrij; “ Op dit moment is het aantal beschikbare tickets beperkt. Er kunnen nog tickets terugvallen.”

Dit was m voor mij, ik ga weer werken voor de centjes en kijk straks nog wel een keer.

[ Voor 23% gewijzigd door D-Ed op 14-01-2026 13:10 ]

• Tylen

Tylen

Nieuwe datum 7 Juli. Ik sta in de wachtruimte.

[ Voor 4% gewijzigd door Tylen op 14-01-2026 13:18 ]

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Zoals bij bijna elke ticketverkoop.. 15 of 30min nadat de verkoop begonnen is komen er zo vaak weer tickets vrij doordat de reservering dan vervalt voor diegenen die wel meerdere keren er doorheen is gekomen.

• Oetel
Ik ook, hopelijk nu een betere positie…

• Tylen

Tylen

57K voor mij. Beter dan de 130K die ik voor de zaterdag had.

• Christoxz
55K hier, beter dan de 200K+..

• Oetel
Nu 30k, ben benieuwd

• wendyhg
  • Laatst online: 18:00
Ik zat om 11.30 in de wachtruimte en 12.00 16000 voor mij. Wou eigenlijk voor de goldcircle gaan op zondag 5 juli maar allemaal al weg op t moment dat ik er überhaupt 2 kon aanklikken. Uiteindelijk eerste rang zitplaatsen 🥳

• Christoxz
wendyhg schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 13:55:
Ik zat om 11.30 in de wachtruimte en 12.00 16000 voor mij. Wou eigenlijk voor de goldcircle gaan op zondag 5 juli maar allemaal al weg op t moment dat ik er überhaupt 2 kon aanklikken. Uiteindelijk eerste rang zitplaatsen 🥳
Wat heb je er voor betaald?

• wendyhg
215 per ticket Christo. Schrok even bij het afrekenen.. gelukkig zei mijn man NOU doe maar gewoon Wendy.. krijg je van mij. Anders echt niet gedaan. Echt wel fan maar wat een prijzen..

• Oetel
Ik sta nu op plaats 10708…

Ben benieuwd of er nog wat is…
Heeft iemand al bericht gehad dat het uitverkocht is

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

wendyhg schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 13:58:
215 per ticket Christo. Schrok even bij het afrekenen.. gelukkig zei mijn man NOU doe maar gewoon Wendy.. krijg je van mij. Anders echt niet gedaan. Echt wel fan maar wat een prijzen..
Ik zou zeggen wen maar aan dit soort prijzen, dit is redelijk normaal tegenwoordig.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• HyperActivE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-01 14:38

HyperActivE

Niet zo actief als verwacht

Ik begon met plek 37690 voor 5 juli. Ik wist dus al direct dat het kansloos was. Voor de lol blijven wachten, want wat kost het nou voor moeite. Zojuist mocht ik dan 'tickets kopen'. Allen nog her en der een losse plek (inmiddels ook weg) en tickets van net geen 400 p.p.

We proberen het morgen nog wel weer een keer. Maar het wordt natuurlijk niks.

• wendyhg
@Pierre gelukkig ga ik niet zo vaak naar concerten, dat scheelt weer ;)

• D-Ed
  • Niet online
Pierre schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 14:21:
[...]

Ik zou zeggen wen maar aan dit soort prijzen, dit is redelijk normaal tegenwoordig.
Hier ga ik niet aan wennen in ieder geval. Met geluk nog een kaartje voor dochterlief en vriendin scoren en wij duiken wel de stad in. Geen artiest is zoveel geld waard. Liever naar North Sea Jazz voor dat geld _/-\o_

• wendyhg
@D-Ed ook goed North sea Jazz heerlijke muziek

• D-Ed
  • Niet online
wendyhg schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 14:32:
@D-Ed ook goed North sea Jazz heerlijke muziek
Yep, sfeer, muziek, lekker eten en drinken, the whole package is perfect daar _/-\o_

• Tylen

Tylen

Ik ga wel over een paar jaar naar Las Vegas als hij daar weer eens zijn gokschulden moet aflossen. :P Ik ben wel bereid veel te betalen maar sta nu nog steeds op plek 31468.

• Malfunctions
Ik stond nog op plek 55K. Toen zag ik onderin dat het aantal tickets beperkt was, en dat er een nieuwe wachtrij voor het extra concert was. Daar kreeg ik plek 130k.

Dus ik wens iedereen die wel gaat veel plezier.

• D-Ed
  • Niet online
Ik zit erin maar kan niets kiezen.. Hu?

• Christoxz
D-Ed schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 14:36:
Ik zit erin maar kan niets kiezen.. Hu?
Uitverkocht? Kan ook niet voorstellen dat er na 2,5 uur de pre sale nog steeds niet is uitverkocht..

• D-Ed
  • Niet online
Christoxz schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 14:37:
[...]

Uitverkocht? Kan ook niet voorstellen dat er na 2,5 uur de pre sale nog steeds niet is uitverkocht..
Is 7 juli

Edit: Lukt niet, iedere optie klik je aan en geeft aan niets te koop (ik stond 30.000 bij inloggen voor 7 juli). Succes voor diegene die het lukt

(ik heb een screenrecording aangezet als bewijs voor m'n dochter :+ )

[ Voor 32% gewijzigd door D-Ed op 14-01-2026 14:43 ]

• Tylen

Tylen

D-Ed schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 14:37:
[...]

Is 7 juli

Edit: Lukt niet, iedere optie klik je aan en geeft aan niets te koop (ik stond 30.000 bij inloggen voor 7 juli). Succes voor diegene die het lukt

(ik heb een screenrecording aangezet als bewijs voor m'n dochter :+ )
Haha die dochter van mij stond net al naast mij en zag de teller. Was ook niet blij. Zo jammer dit.

• D-Ed
  • Niet online
Tylen schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 14:55:
[...]

Haha die dochter van mij stond net al naast mij en zag de teller. Was ook niet blij. Zo jammer dit.
Sja.. Balen maar heel die fomo van tegenwoordig ben ik ook wel klaar mee eigenlijk.. Is toch gekkenwerk om voor een simpel kaartje (Arena notabene!) meer dan 200 te betalen..

• Oetel
Helaas we konden kopen, maar er was niets beschikbaar op de vip-tickets a 369 per stuk na.

Soms kwam nog een kaartje oppoppen, maar daarna was het gelijk al weer weg, helaas.

En na een paar keer tickets zoeken kregen we de melding dat we te vaak hadden geprobeerd en werden we eruit gekickt, staan nu op plaat 128000 🙈

[ Voor 29% gewijzigd door Oetel op 14-01-2026 15:32 ]

• Zzeindra
  • Laatst online: 14-01 15:22
Iemand ervaring met zitplaatsen category 4 - side view/limitied view?
Daar heb ik ik nog twee plaatsen in vak 2-408 aan 89 euro per persoon...
Hoe beperkt is dit zicht?

[ Voor 8% gewijzigd door Zzeindra op 14-01-2026 15:15 ]

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:39

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Stond in de wachtrij voor zaterdag (1700) en zondag (900). Heb voor beide dagen kaarten gekocht. Ga zelf zaterdag, platinum ticket. Vak 120. 300pp _/-\o_

• D-Ed
  • Niet online
Schud vuist naar wolken en sluit weer aan, blijft toch je kind he :+

• Tylen

Tylen

En doorrrrrr ;)

• D-Ed
  • Niet online
Totaal niet gevoelig voor Fomo _O-

• Tylen

Tylen

D-Ed schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 14:59:
[...]

Sja.. Balen maar heel die fomo van tegenwoordig ben ik ook wel klaar mee eigenlijk.. Is toch gekkenwerk om voor een simpel kaartje (Arena notabene!) meer dan 200 te betalen..
Ik heb er wel meer voor over. Maarja, kom er niet door. Altijd goedkoper dan naar Las Vegas ervoor te gaan ;) En dat heb ik er ook voor over hahah

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
wendyhg schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 13:58:
Zolang je het ook betaalt gebeurd er niets met de prijs. Eerst show aankondigen op 4/5 juli, dan 2 en 7 juli. Je zou bijna denken dat drie en zes juli straks ook te koop zijn. O-)

• Christoxz
Plekje 25K
Voor 7 juli sta ik al een tijdje op 1000, maar geen beweging.

• D-Ed
  • Niet online
9200 hier voor 2 juli..

• D-Ed
  • Niet online
Tylen schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 15:30:
[...]

Ik heb er wel meer voor over. Maarja, kom er niet door. Altijd goedkoper dan naar Las Vegas ervoor te gaan ;) En dat heb ik er ook voor over hahah
Sja, begrijp ik ook maar bij mij is de grens wel bereikt vwb die bedragen om eerlijk te zijn. Zo'n trip eraan vast is ook weer een andere beleving.

Afgelopen november bij Hans Zimmer in Ahoy geweest (net als twee jaar geleden) en daar ook een hele gezellig en uitgebreide dag van gemaakt met vrienden. Dan mag het ook wat kosten maar voor 'pop muziek' (hoe leuk Bruno Mars ook is) heb ik daar een ander gevoel bij..

• Horra
  • Laatst online: 16:58
Pfoeh, gestart met 80k voor me op 04/07 en 53k op 05/07.
Uiteindelijk 1 platinum ticket gescoord voor 07/07 - heb 'm gekocht maar dat wordt er waarschijnlijk wel eentje voor ticketswap want om alleen te gaan lijkt me toch niet zo fijn...

Nu weer in de queue voor 02/07, 9400 voor me. Zucht.

• Oetel
Ik sta met het nieuwe wachtrij voor 2-7 nu op 11000. Ben benieuwd of het nu dan wel lukt

• Tylen

Tylen

7 Juli = 2457
2 Juli = 25044

Kom op.. Anders idd 3 en 6 Juli nog proberen ;)

• D-Ed
  • Niet online
7000 voor 2 juli (datum komt mij persoonlijk het beste uit overigens )

• wendyhg
@jadjong ja daar dacht ik net ook aan.. buiten de aankondigingen van 2 en 7 juli zouden 3 en 6 ook wel volgen.

• Tylen

Tylen

D-Ed schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 15:34:
[...]

Sja, begrijp ik ook maar bij mij is de grens wel bereikt vwb die bedragen om eerlijk te zijn. Zo'n trip eraan vast is ook weer een andere beleving.

Afgelopen november bij Hans Zimmer in Ahoy geweest (net als twee jaar geleden) en daar ook een hele gezellig en uitgebreide dag van gemaakt met vrienden. Dan mag het ook wat kosten maar voor 'pop muziek' (hoe leuk Bruno Mars ook is) heb ik daar een ander gevoel bij..
Ik ga nooit naar concerten. En alleen BM staat bij mij en mijn dochter op nummer 1 om heen te gaan. Daarom heb ik het er wel voor over. Gelukkig willen mijn vrouw en zoontje niet ;) Dat scheel toch weer de helft haha.

Edit: die van 2 Juli gaat lukken. Ik heb er vertrouwen in ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Tylen op 14-01-2026 15:46 ]

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

D-Ed schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 14:27:
[...]

Hier ga ik niet aan wennen in ieder geval. Met geluk nog een kaartje voor dochterlief en vriendin scoren en wij duiken wel de stad in. Geen artiest is zoveel geld waard. Liever naar North Sea Jazz voor dat geld _/-\o_
Zeker ik ga al jaren 3 dagen naar NSJ :)

• Christoxz
Voor 7 Juli zit ik er in, maar voordat ik op beschikbare stoelen kan klikken, verdwijnen ze al.
Afentoe komt er weer wat bij, maar weer weg voordat ik kan klikken. Inmiddels hebben zij mij er uit gegooit en mag weer aansluiten in de rij..

De kaarten die ik heb kunnen selecteerde kosten uiteindelijk 400pp. Te veel van het goede.

• D-Ed
  • Niet online
Twee staanplaatsen betaald! Maar na de ideal betaling blijft m’n scherm laden.. (€140,- per kaartje).

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:39

Miesjh

D-Ed schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 15:58:
Twee staanplaatsen betaald! Maar na de ideal betaling blijft m’n scherm laden.. (€140,- per kaartje).
Duurde bij mij ook even......

• D-Ed
  • Niet online
Christoxz schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 15:53:
Voor 7 Juli zit ik er in, maar voordat ik op beschikbare stoelen kan klikken, verdwijnen ze al.
Afentoe komt er weer wat bij, maar weer weg voordat ik kan klikken. Inmiddels hebben zij mij er uit gegooit en mag weer aansluiten in de rij..

De kaarten die ik heb kunnen selecteerde kosten uiteindelijk 400pp. Te veel van het goede.
€200,- is hier de Max maar m’n dochter wilde anders bij betalen maar dat mag ze niet. Ergens moet je een grens trekken in mijn optiek. Als deze betaling erdoorheen komt mogen we blij zijn met deze ‘goedkope’ kaartjes ;)

• Tylen

Tylen

Christoxz schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 15:53:

Ik ook. Zat even bij beschikbare plekken te klikken (zag ze verdwijnen voor mijn neus) en kost toch minimaal 250 euro voor de eerste rij. Maar heb wel even kunnen snuffelen aan de plekken. Word vak 119 t/m 122 voor mij. Nog 6909 mensen voor 2 juli ;)

• D-Ed
  • Niet online
Zwaai even naar de staanplaatsen op 2 juli dan, zal m’n dochter terugzwaaien heb ik afgesproken. Ik zet de meiden af en ga met m’n vrouw ergens anders vertier zoeken die avond.

Succes voor diegene die nog in de rij staan en veel plezier voor de lucky one’s *O*

• Tylen

Tylen

D-Ed schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 16:09:
Zwaai even naar de staanplaatsen op 2 juli dan, zal m’n dochter terugzwaaien heb ik afgesproken. Ik zet de meiden af en ga met m’n vrouw ergens anders vertier zoeken die avond.

Succes voor diegene die nog in de rij staan en veel plezier voor de lucky one’s *O*
Ah gelukt dus. Leuk gefeliciteerd. Ik zal zwaaien haha.

• D-Ed
  • Niet online
Tylen schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 16:10:
[...]

Ah gelukt dus. Leuk gefeliciteerd. Ik zal zwaaien haha.
Ja pagina bleef maar laden maar de tickets staan gewoon bij m'n toekomstige events in de app ;)

• flam
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:28
Mijn vrouw kreeg eerst 2 kaartjes aangeboden voor 160pp op 4 juli, maar vond ze toch iets te duur.
Vervolgens 2 kaartjes 106pp, deze wilde ze kopen maar werd er tijdens de betaling uit gegooid en mocht ze opnieuw aansluiten.
Ze stond lange tijd in de rij voor 7-7 en wilde eruit gaan en opnieuw erin, maar zag toen dat 2 juli erbij was gekomen dus had ze die geselecteerd, daar kwam ze vrij snel door heen en heeft ze nu 4 kaartjes a 90pp kunnen kopen.
Ik was niet eens van plan te gaan maar nu gaan we met het hele gezin.

• Tylen

Tylen

flam schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 16:18:
Mijn vrouw kreeg eerst 2 kaartjes aangeboden voor 160pp op 4 juli, maar vond ze toch iets te duur.
Vervolgens 2 kaartjes 106pp, deze wilde ze kopen maar werd er tijdens de betaling uit gegooid en mocht ze opnieuw aansluiten.
Ze stond lange tijd in de rij voor 7-7 en wilde eruit gaan en opnieuw erin, maar zag toen dat 2 juli erbij was gekomen dus had ze die geselecteerd, daar kwam ze vrij snel door heen en heeft ze nu 4 kaartjes a 90pp kunnen kopen.
Ik was niet eens van plan te gaan maar nu gaan we met het hele gezin.
staan kaartjes?

• flam
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:28
Zitten. Wij hoeven niet vooraan te zitten/staan, als we er maar bij zijn.
Houden we wat budget over voor andere concerten :)

• wendyhg
@Tylen wij zitten ook rij 120. Volgens mij wel mooie plekken

• Tylen

Tylen

Ben er ook bij. Vak 122 Rij 5 :) YEAHHHH

• trabant
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:25
Wie is Bruno Mars?
De tip om ook concerten over de grens in de gaten te houden onderschrijf ik van harte. Maak er een stedentrip van.
Sinds Ticketmaffiamaster mij in 2024 -vlak voor het definitieve betalen - nog even wilde dwingen met. een smartphone te komen omdat ze geen geprinte tickets accepteren 7(8)7 , kan die toko van mij aan het gas.

[ Voor 22% gewijzigd door trabant op 14-01-2026 16:58 ]

KPN is een drieletterwoord

• jeppiepruts
Bijzonder dat je anno 2025 niet begrijpt dat je om moverende en evidente redenen je ticket op een smartphone toont. De droevigheid druipt van je post af.

• jeppiepruts
Wat hebben jullie betaald voor vak 120/122 @wendyhg en @Tylen ?
Pagina: 1 2 Laatste