Nadat een B Max mini pc er na 2 maanden de brui aan gaf moet ik toch maar terug een systeem samenstellen voor de echtgenote.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum €475
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Niets van onderdelen beschikbaar.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een pc met één of 2 ssd's en een goede netwerkaansluiting. Grafisch mag op de processor zitten
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik heb altijd al Corsair geneugen gebruikt, Asus voor mobo en Samsung voor de SSD, maar sta open voor andere budgetvriendelijke componenten
Processor liefst AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Processor met minimum 2,7 GHz, Geen luidruchtige ventilators, Geen ATX, alleen kleiner! Voeding zo licht mogelijk. B mobo is goed genoeg. Geluidaansluiting voor luidsprekers.
Minimum 3 USB 2 poorten en 1 USB 3 gen2
GEEN RGB ventilators of geheugen
Geen Nuc of andere mini pc!
Ga je overklokken? neen
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Standaard is goed. Ook DDR4 is nog welkom.
Wat verwacht je van ons?[i]
Is het raadzaam tweedehands te kopen of nieuw op marktplaats van verkopers met goede beoordelingen?
Wat gedacht van deze pc (zie link)
https://www.2dehands.be/v...dfac1254e7aa85845826d5acd
De processor is al een oudje dacht ik is dit nog wel aan te raden?
Ik heb ook de Best Buy Guide bekeken, maar daar vind ik niet echt wat ik zoek.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum €475
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Niets van onderdelen beschikbaar.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een pc met één of 2 ssd's en een goede netwerkaansluiting. Grafisch mag op de processor zitten
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik heb altijd al Corsair geneugen gebruikt, Asus voor mobo en Samsung voor de SSD, maar sta open voor andere budgetvriendelijke componenten
Processor liefst AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Processor met minimum 2,7 GHz, Geen luidruchtige ventilators, Geen ATX, alleen kleiner! Voeding zo licht mogelijk. B mobo is goed genoeg. Geluidaansluiting voor luidsprekers.
Minimum 3 USB 2 poorten en 1 USB 3 gen2
GEEN RGB ventilators of geheugen
Geen Nuc of andere mini pc!
Ga je overklokken? neen
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Standaard is goed. Ook DDR4 is nog welkom.
Wat verwacht je van ons?[i]
Is het raadzaam tweedehands te kopen of nieuw op marktplaats van verkopers met goede beoordelingen?
Wat gedacht van deze pc (zie link)
https://www.2dehands.be/v...dfac1254e7aa85845826d5acd
De processor is al een oudje dacht ik is dit nog wel aan te raden?
Ik heb ook de Best Buy Guide bekeken, maar daar vind ik niet echt wat ik zoek.
[ Voor 3% gewijzigd door pc bouwerke op 08-01-2026 19:19 ]