Het grote BMW iX3 neue klasse 2026 NA5 topic

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:

• Krentjes
  • Registratie: April 2026
  • Laatst online: 14:30
Beatman schreef op donderdag 2 april 2026 @ 11:38:
[...]

Ook extra BMW Individual Special Request lakken voor € 4995:
A32 - Sepang Bronze.
C3Z - Tanzanite Blau.
S10 - Dark Malachite Green.
P28 - Twilight Purple.
P6M - Grigio Telesto.
P7L - Voodoo Blue.
P7V - Java Green ii.
P9P - Urban Green II.
R61 - Purple Slik.
406 - Orinoco
Ik had de iX3 besteld in het zwart, maar neig nu toch naar de BMW Individual kleur Dark Malachite Green (S10). Hieronder een AI preview :D
https://www.carpaints.co/...nt=[malachite-green-dark]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7NjYXDuOes5ZayJPKt1bewp2w2Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hu0kjtOpAzNRAkTIgOV5baeL.jpg?f=fotoalbum_large

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:59

Floor-is

5.2

Krentjes schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 12:51:
[...]

Ik had de iX3 besteld in het zwart, maar neig nu toch naar Dark Malachite Green (S10).
https://www.carpaints.co/...nt=[malachite-green-dark]

[Afbeelding]
Dat is een nieuwe kleur! Holy smackers, die is mooi. Wat kost dat? (Gezien mijn order van vanmorgen, kan ik dat vast nog wel veranderen ;))

[ Voor 7% gewijzigd door Floor-is op 03-04-2026 12:54 ]

Bericht hierboven

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:08
Is dat een officiele kleur want in de configurator staat ze alvast niet in.

MT Venus E 3.0 | HW P1 | UDM Pro | BMW iX3 | Alfen Single Pro | HA | evcc

• BB72
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:15
Floor-is schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 12:52:
[...]

Wat kost dat? (Gezien mijn order van vanmorgen, kan ik dat vast nog wel veranderen ;))
Zoals je ergens hierboven kan lezen € 4995,-.

Kleuren zullen in de configurator erbij komen als de iX3 40 erbij komt.

[ Voor 7% gewijzigd door BB72 op 03-04-2026 13:11 ]

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:59

Floor-is

5.2

BB72 schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 13:11:
[...]

Zoals je ergens hierboven kan lezen € 4995,-.

Kleuren zullen in de configurator erbij komen als de iX3 40 erbij komt.
Ik had er inderdaad overheen gekeken. Echt wel vette kleur, echt geen 5k waard, laat maar lekker zitten :D

Bericht hierboven

• Loen
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
Loewe schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 10:47:
Ik ga ook een ix3 bestellen, ik twijfel er over het panorama dak. Ik heb nu een panaroma dak dat open kan en met een gordijntje tegen de zon verduisterd kan worden. Als het warm wordt dan gaat het vanzelf dicht.

Dat het dak niet meer open kan dat heeft ook voordelen qua lekkage risico. Het panorama dak van de ix3 geeft veel licht binnen en dat vindt mijn vrouw fijn.

Waar ik over twijfel is de warmte die binnenkomt als de zon erop staat. Nu nog geen real life ervaringen omdat het nog niet warm is geweest waar de ix3 is uitgeleverd.

Hoe kijken jullie hier tegen aan? Is er een vergelijkbaar dak bij een ander model waar ik ervaringen op kan halen?
Ik heb nu een vergelijkbaar panorama dak in mijn auto zitten en dat blijft echt wel koel tegenwoordig. Nadeel daarbij is dat het ook weer niet zo heel veel licht door laat, dus ik heb hem in de offerte niet gezet. Maar twijfel toch nog. Ben nog aan het wachten wat mijn leasemaatschappij doet voor de 40 qua maandprijs...

• Maurice-
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:00
Floor-is schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 09:45:
[...]

[...]

Vind het stiekem schandalig dat dit pas later komt, bij Volvo (EX60) kan je dit al wel 'gewoon' bestellen. (Toegegeven, die krijg je pas ergens vanaf februari als je voor de P12 kiest)
Er is ook een merk wat bijna de helft kost en het standaard heeft (net als achterbank verwarming). Maar dat is de Premium beleving, lokken met een enigszins acceptabele vanafprijs waar essentiële zaken op ontbreken.

[ Voor 17% gewijzigd door Maurice- op 03-04-2026 17:01 ]

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste