Ik heb het vandaag ook even nagevraagd (Story DB). Ik heb mijn auto begin november besteld en verwachte levering eind mei. De optie 4U6 AC Charging professional 22kW/V2L was nog wel te bestellen op mijn auto, maar welk effect dat had op de levering is niet bekend. Kan later, maar ook eerder. Het is geen feature die achteraf bijbesteld kan worden. Toch maar vanaf gezien. Ik had het best willen hebben, maar is geen deal breaker (en t.o.v. de overige modellen echt "goedkoop" ).GraveHard schreef op maandag 2 februari 2026 @ 10:40:
[...]
Ik had navraag gedaan bij de dealer of ik deze optie nog kon toevoegen aan mijn configuratie, maar dat was niet mee mogelijk. Mijn bestelling zat al in de productie planning fase en kon niet meer aangepast worden.
Als die er toch in zit, dan zou ik dat wel fijn vinden. De 22kWh laders zijn hier ook nog eens de goedkoopste.
Nu maar hopen dat de Motortalk roddel waar blijkt, maar was i.i.g. niet bekend bij de dealer
:strip_exif()/f/image/vfcjZgJKxVplyxriyLBUPf2V.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cfABMGoZVFVpZ2NcLmfiUZN4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/krSfcRn6yZJB4b4Wv4F3t0L5.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/tDSC5nLBWUzGfCNQNumZ2ihj.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/0ktyMx8GRzvkXRBfK7LpxTmu.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/fELa80X6VKJRhvTPttbdBh9U.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Oxym9fr0hBKIp0CRZZAdyVcO.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/EYjWOG74tkV1E7SOWdCWIBvV.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/6pq6ADR19WPmIF9CwrfaLODT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/n4AvkXcNTqVG7neKGt71CLQ9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MIFRjl1SCSg73v9AizX2V5pN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/smki4nVgMkqA4YR047XaMPsi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kOPCpQYPD9lmiEAMARGAHTq4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sJvcBNzAlmupuKtFbUKzMCfw.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/qtENvwrI2xMqPOePMSYiRdx3.jpg?f=user_large)
/f/image/OfDG5re2VPsks08ioYgXyosN.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WUNzBNgsjwzfg3qLgMu0k3Ca.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PB9R4DCILHw8Gex7MQyd5nXb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TNSjEWwqxTaDgJuUiBzKxtJO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QITAW9bO3y2pR8ozbwpwyHOi.png?f=user_large)