Het grote BMW iX3 neue klasse 2026 NA5 topic

Pagina: 1 ... 30 31 Laatste
Acties:

• kristofdze
  • Registratie: Juli 2026
  • Laatst online: 17:46
Hallo forum leden,

Ik heb mijn brooklyngrau ix3 40 m-sport sinds 5 dagen. Ik lees hier al enkele maanden mee op het forum, vooral de negatieve dingen dan welke bij het wachten op de auto wel in mijn hoofd zaten.

Wel, voor mensen die nog in afwachting zijn, de Ix3 is gewoon een prachtige auto, hij doet wat hij moet doen. Hij opent en sluit met de sleutel in mijn zak, ik leg de sleutel dan ook in de keuken ( want je weet op voorhand dat hij opent als je tekort komt.) GSM koppelen als sleutel, niet nodig, ik ben enige bestuurder. Rijden meer mensen met de auto, bestel gewoon een 2e sleutel, 400 euro zal het niet maken op 70K.

Was je je auto, leg die gewoon in de auto.

Mijn samsungske a57 van 300euro koppelt gewoon via android auto, muziek of dergelijk valt niet weg. De bmw assistent heeft een IQ van 3 dus gebruik ik gewoon de Gemini van google die wel doet wat ik zeg.

Verbruik, eerste dag 22kwh, nu inmiddels is het gemiddelde al gezakt naar 18.2. Op 20 inch rijdt hij als een matras, dus ik betwijfel of je met 22inch heen en weer geslingerd wordt.

Softwarematig voorlopig nog niks aan de hand, het is dan ook een auto en geen computer.

Ahja, de opbergruimte binnenin, verschrikkelijke verhalen over gehoord. Mijn papieren steken in handschoenkastje, dan is dit ook gevuld. Zonnebril of dergelijk gaan gemakkelijk in de middenconsole, en als je echt niet zonder drank kan passen er 2x 0.5L voor de middenconsole. Ik zou niet weten wat je nog meer nodig hebt.

Mijn parking plus herkent mij oprit, en de driving assistant standaard kan ik besturen met 1 vinger, en met zonnebril.

Dus, ik snap al die heisa rond dit model niet? Bmw heeft een prachtauto afgeleverd voor deze prijs. Eventjes in perspectief geplaatst, ik kom van een 10jarige f31 diesel, maar dan ook weer, 10 jaar is zoveel niet. Iedereen heeft het hier precies over problemen tot en met terwijl ze gewoon op te lossen zijn met boerenverstand.

MVG

Kristof

[ Voor 4% gewijzigd door kristofdze op 11-10-2026 17:31 ]

• Franciesco
  • Registratie: Januari 2021
  • Nu online
Welke heisa heb je het over?
Ja, er zijn soms wat kritiekpuntes en wat kinderziektes als ik dit topic moet geloven, maar ik lees toch over zijn algemeen zeer positieve verhalen.
Pagina: 1 ... 30 31 Laatste