In welke garage ben je geweest, waar kan ik de Brooklyn grau met standaard pakket bewonderen?mnuyens schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 18:28:
Eindelijk vandaag voor het eerst in echt mogen bewonderen en proefrit mogen maken, ook al was het slecht weer en vrijdag de 13de...
Het was een M Sport Pro met alles erop en eraan. De kleur was Polarized Grey, deze viel echt mooi mee, mocht ik het eerder geweten hebben had ik misschien wel deze kleur gekozen. Zelf heb ik de Brooklyn Grey, waar ik ook favoriet van ben.
(@oGoG : staan momenteel 2 standaard versies in Brooklyn in showroom, onze keuze valt goed mee)
Eerste indruk van interieur, was toch wel het grote scherm, indrukwekkend. De panoramic view valt goed mee, groter dan ik verwacht had. Heb niet alles kunnen testen, maar vond het drive X systeem toch even wennen, is zoeken en soms niet duidelijk waar te vinden, maar dat is kwestie van mijn onwetenheid momenteel![]()
Qua rijgedrag, zalig, ook al heb ik niet echt veel kunnen uitproberen in de regen en drukke rijverkeer (lees, veel sukkelaars op baan)
Oh ja, voor diegene die net zo dom zijn als ik, om de frunk te openen moet je 2x aan dat hendeltje trekken ipv 1x !!
Ze verwachten mijn bestelling van midden oktober eind deze maand.
...dus voor mij nog even verder genieten van mijn huidige LCM iX3
...is toch maar één garage in MelsbroekoGoG schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 19:46:
[...]
In welke garage ben je geweest, waar kan ik de Brooklyn grau met standaard pakket bewonderen?
Ik heb mijn auto afgelopen week mogen bestellen. Volgens de dealer wordt hij rond september/ oktober geleverd.
Ik ben benieuwd.
De afgelopen 4,5 jaar rijd ik een Audi Q4. Fijne auto maar veel issues gehad omdat dit een launch editie was.
Ook de service is ver te zoeken helaas.
Tijdens de zoektocht naar een nieuwe auto heb ik ook in een aantal Audi’s gereden, maar dat was het toch net niet. Veelal toch een kale basis en al snel aan de top van mijn budget. Los van de nonchalante houding van de medewerkers bij Audi. Dan kom je kijken voor een auto van ruim over de 60k en wordt je behandeld alsof je een tweedehands fiets komt kopen…
Bij de BMW dealer in Helmond weten ze wel hoe het moet. Goed geholpen, proactief contact. Onderhandelruimte om toch nog wat extra’s mogelijk te maken, zelf met de reeds afgesproken kortingen met de leasemaatschappij.
Het is de standaard uitvoering geworden, met trekhaak, parking professional, en de optie om stroom terug te kunnen leveren.
Er zit al veel standaard op de auto zoals elektrisch verstelbare stoelen bijvoorbeeld.
Ik ben een tevreden man nu die besteld is en kan niet wachten om ‘m te rijden 😅
Ik ben benieuwd.
De afgelopen 4,5 jaar rijd ik een Audi Q4. Fijne auto maar veel issues gehad omdat dit een launch editie was.
Ook de service is ver te zoeken helaas.
Tijdens de zoektocht naar een nieuwe auto heb ik ook in een aantal Audi’s gereden, maar dat was het toch net niet. Veelal toch een kale basis en al snel aan de top van mijn budget. Los van de nonchalante houding van de medewerkers bij Audi. Dan kom je kijken voor een auto van ruim over de 60k en wordt je behandeld alsof je een tweedehands fiets komt kopen…
Bij de BMW dealer in Helmond weten ze wel hoe het moet. Goed geholpen, proactief contact. Onderhandelruimte om toch nog wat extra’s mogelijk te maken, zelf met de reeds afgesproken kortingen met de leasemaatschappij.
Het is de standaard uitvoering geworden, met trekhaak, parking professional, en de optie om stroom terug te kunnen leveren.
Er zit al veel standaard op de auto zoals elektrisch verstelbare stoelen bijvoorbeeld.
Ik ben een tevreden man nu die besteld is en kan niet wachten om ‘m te rijden 😅