In november toen ik bestelde waren ze er nog niet beschikbaar. En ook vind ik dat de kleuren die je opsomt niet mooi uitzien in de basis versie. Zilver en Brooklyn wel, persoonlijke mening wel.r2504 schreef op zondag 22 februari 2026 @ 22:28:
[...]
Je heb toch Eucalyptus Green, Fire Red, Ocean Wave Bleu... of waren die er initieel niet (begin Februari wanneer ik in de garage was althans wel).
Dat vond/vind ik ook toen ik de auto live in die kleur zag. Geen levendige kleur. Dat komt mede doordat er niet die glinsteringen van de metallic deeltjes zichtbaar zijn. Was de eerste kleur die afviel. Maar anderen houden (gelukkig) wel van deze kleur.r2504 schreef op zondag 22 februari 2026 @ 18:02:
[...]
Smaken verschillen... gelukkig maar of we zouden allemaal met dezelfde kleur rijden.
Ik vind het persoonlijk een non-kleur... precies of de wagen is niet gespoten.
Misschien ook afhankelijk op welk type auto de kleur zit.
Kan ook niet zeggen dat de kleur lelijk is hoor. Zo erg is het ook weer niet.
Shit happens.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/qtENvwrI2xMqPOePMSYiRdx3.jpg?f=user_large)
Wel grappig dat dat kleine horizontale streepje van circa 10cm breed aan de onderkant bij de trekhaak de achteruitrijverlichting is.
Bijzondere plek. Zeker als de trekhaak is uitgeklapt, minder goed zichtbaar.
Shit happens.
Dat meen je niet, in mijn huidige iX3 is de achterruitrijlichten al een ramp, camera beelden te donker en onscherp. Totaal niet te gebruiken, ik vrees dat dit met nieuwe dan ook het geval zal zijn, ben benieuwd wat anderen hiervan vinden.mdeiman schreef op maandag 23 februari 2026 @ 20:00:
[Afbeelding]
Wel grappig dat dat kleine horizontale streepje van circa 10cm breed aan de onderkant bij de trekhaak de achteruitrijverlichting is.
Bijzondere plek. Zeker als de trekhaak is uitgeklapt, minder goed zichtbaar.
Vooral plaatsing van achteruitrijcamera lens staat nog lager dan huidige, maw nog meer kans op vuil. Die sproeier zal mijn inziens ook niet echt helpen...
Ter info: in de Lodderstraat in Bornem (België) kan je gewoon binnenlopen (ik wist dat niet!) en kan je de nieuwe iX3 bezichtigen en er ook inzitten.
Er staan 2 nieuwe iX3's binnen in het "driving experience center" en 2 buiten.
Vanaf 6 maart zouden ze bij alle dealers moeten staan in België vertelde men mij in de Lodderstraat.
Er staan 2 nieuwe iX3's binnen in het "driving experience center" en 2 buiten.
Vanaf 6 maart zouden ze bij alle dealers moeten staan in België vertelde men mij in de Lodderstraat.
Gisteren gepost op bimmerpost forum :
iX3 M60x will use the same battery pack as 50x. 40 will use a smaller battery pack (exact capacity tbd).
Wanneer dan op dit moment nog niet duidelijk is hoe groot de accu van de 40 editie van iX3 gaat zijn, dan lijkt deze me nog niet snel te bestellen, had vernomen dat de productie van de 40 editie wel in juli 2026 start, dus ik had dan gedacht dat deze toch in april/mei te bestellen moest zijn..
iX3 M60x will use the same battery pack as 50x. 40 will use a smaller battery pack (exact capacity tbd).
Wanneer dan op dit moment nog niet duidelijk is hoe groot de accu van de 40 editie van iX3 gaat zijn, dan lijkt deze me nog niet snel te bestellen, had vernomen dat de productie van de 40 editie wel in juli 2026 start, dus ik had dan gedacht dat deze toch in april/mei te bestellen moest zijn..
Vandaag bericht gekregen dat de wagen van een collega, besteld eerste week van oktober, nu al in de garage is aangekomen en wacht op nummerplaat. De mijne komt aan op 4 mei, besteld in de 2de week van november. Ik vind wel goede levertijden voorlopig.
Toch raar, mijne midden oktober besteld en volgens app van Arval nog wachten op productie.... geschatte levering eerste helft april. Zal waarschijnlijk via Concorde uit Hongarije komenoGoG schreef op maandag 23 februari 2026 @ 23:01:
Vandaag bericht gekregen dat de wagen van een collega, besteld eerste week van oktober, nu al in de garage is aangekomen en wacht op nummerplaat. De mijne komt aan op 4 mei, besteld in de 2de week van november. Ik vind wel goede levertijden voorlopig.