Het grote BMW iX3 neue klasse 2026 NA5 topic

Pagina: 1 ... 25 26 Laatste
Acties:

• mnuyens
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 20:14
Personal Assist (Dutch) niet meer werkend sinds mijn update (26.07.46) vorige week bij mijn dealer.

Iemand enig idee hoe dit te verhelpen, of is het gewoon afwachten?

• Tutter
  • Registratie: Juli 2026
  • Laatst online: 23:00
PDT schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 16:22:
[...]

Ik had dus precies hetzelfde. 23 juli koop contract. In eerste instantie verwachte levering in oktober. Al vrij snel terug gehaald naar levering op 11 september en helaas afgelopen maandag belletje over het banden verhaal. Ik hoop dat het bij jou beter gaat.
Heb jij je VIN al gecheckt?

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:36
Ik heb nu iets aparts. Gisteren heb ik de auto even afgespoten bij een wasbox even het stof er vanaf (weet niet of dit er iets mee te maken heeft). En gisteravond was ik even in de app en toen viel me op dat hij melden dat de achterklep openstond. Wat niet het geval was, ben wezen voelen.

Open en dicht gedaan melding weg, vanochtend zelfde melding en vanavond ook weer. Zou dit een sensor zijn? Wilde nog proberen om een reset te geven maar ben dit vergeten.

Zijn er meer mensen welke dit wel eens hebben gehad?

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

• Yargo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:20
mnuyens schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 19:28:
Personal Assist (Dutch) niet meer werkend sinds mijn update (26.07.46) vorige week bij mijn dealer.

Iemand enig idee hoe dit te verhelpen, of is het gewoon afwachten?
Is een algemeen probleem. Mijn iX3 is vandaag binnen geweest en stond nog op de eerste build van de juli update en had ook het spraakassistent probleem. Nu hebben ze die geüpdate naar de .43 maar het probleem is niet verholpen. Het zou met de Nederlandse (bij ons BE) taal te maken hebben. Verzetten naar het Engels gaat zelf niet.

Probleem van pauzerende Spotify (vandaag had die app ook een update) helaas nog niet verholpen. Probleem met de bestuurdersstoel die hem niet meer goed zet na het betreden van de wagen ook niet opgelost. Meh.
Pagina: 1 ... 25 26 Laatste