Het grote BMW iX3 neue klasse 2026 NA5 topic

Pagina: 1 ... 19 20 Laatste
Acties:

• mdeiman
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:35

mdeiman

Project 45 -> iX3

Mijn auto staat al een week bij de garage om de eerder genoemde problemen op te lossen.

Rijden ging niet meer en allerlei meldingen. Na een tijdje geen meldingen meer en alles prima. Garage heeft veel foutmeldingen uit de log kunnen halen.

De regeleenheid ipb module en de boordnetaccu worden vervangen. Hopelijk volgende week de auto weer ophalen.

Als vervangende auto een nieuwe ix1. Rijdt ook prima. De harman die daar in zit is ook bagger. De standaard in de ix3 vind ik beter. Weird. Harman in de Ioniq 5 was ook al niet best.

Shit happens.

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
mdeiman schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 21:26:
Mijn auto staat al een week bij de garage om de eerder genoemde problemen op te lossen.

Rijden ging niet meer en allerlei meldingen. Na een tijdje geen meldingen meer en alles prima. Garage heeft veel foutmeldingen uit de log kunnen halen.

De regeleenheid ipb module en de boordnetaccu worden vervangen. Hopelijk volgende week de auto weer ophalen.

Als vervangende auto een nieuwe ix1. Rijdt ook prima. De harman die daar in zit is ook bagger. De standaard in de ix3 vind ik beter. Weird. Harman in de Ioniq 5 was ook al niet best.
Klopt, hoewel het luxe klinkt is Harman/Kardon van ooit een best aardig merk naar een middle-of-the-road merk gegaan sinds de overname door Samsung en is het meer een marketingmerk geworden die te pas en te onpas gebruikt wordt dan dat het écht kwaliteit levert. Niet voor niks heeft het de bijnaam Harman/Karton.

Troep is het natuurlijk ook weer niet, maar audioliefhebbers/-fielen zijn veel beter af met merken als Bowers & Wilkins, Mark Levinson, Burmester en dergelijke (al zitten ook daar soms uitzonderingen tussen).

Van Harman/Kardon kan je meestal niet veel meer te verwachten dan "gewoon prima".

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:28
De instellingen voor HK Audio maken ook nog best aardig verschil is mijn ervaring. O.a. totallyev doet suggesties voor verschillende merken en voertuigen, waaronder de vorige generatie iX3: https://totallyev.net/bmw-ix3-audio-review-harman-kardon/

Zowel bij mijn 330e als bij mijn iX3 (G08) klinkt de HK audio na deze instellingen daadwerkelijk beter. Maar het blijft geen Dali, B&W, etc natuurlijk :)
Pagina: 1 ... 19 20 Laatste