Het grote BMW iX3 neue klasse 2026 NA5 topic

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste
Acties:

• EV_Eric
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 11:05
Hoewel we op een BMW iX3 forum zitten, moet toch even kwijt: snap niet dat iemand überhaupt een Chinese auto als alternatief ziet. Het ging eerder over restwaarde verschil tussen een M uitvoering of basismodel. Bij een Chinese auto volstrekte onzekerheid over restwaarde. Ze lanceren ongeveer elke maand een nieuw merk, dus welke er over een jaar of vijf over zijn is maar de vraag. Volgens mij is het ook gewoon strategie om de waarde van merknamen in het algemeen om zeep te helpen, mede door enkele roemrijke namen uit het verleden overgenomen te hebben, bijvoorbeeld MG. Door de iX3/i3 heb ik wel weer vertrouwen gekregen in de toekomst van BMW, maar of Volkswagen/Audi en de Stellantis merken het op de middellange termijn gaan redden vind ik maar zeer de vraag. En elke aankoop van een Chinese auto helpt het faillissement van een Europees merk weer een stapje dichterbij. En laatste punt ook nog: krijgen we ooit ruzie met de Chinezen: een Chinese auto is makkelijk onklaar te maken op afstand. Kortom, ik probeer mijn omgeving vooral te beïnvloeden geen Chinese auto te kopen.

[ Voor 13% gewijzigd door EV_Eric op 23-07-2026 22:49 ]

• Grondje
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 23-07 23:45
Weleens nagedacht over hoeveel spullen je in huis hebt die uit China komen. By the way jij denkt dat er geen chinese onderdelen in een bmw zitten?😂

• EV_Eric
Grondje schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 23:29:
Weleens nagedacht over hoeveel spullen je in huis hebt die uit China komen. By the way jij denkt dat er geen chinese onderdelen in een bmw zitten?😂
Ja, denk ik zeker over na en nee, ik weet dat veel onderdelen direct of indirect uit China komen. Maar dat is nog steeds geen reden om niet te proberen te voorkomen Chinees te kopen als er een goed alternatief is. Dat een toekomst met mindere europese merken (een hele industrie en toeleveringsindustrie met bijbehorende werkgelegenheid die op het spel staat) mogelijk onvermijdelijk is, betekent niet dat je er niet alles aan mag doen om nadelen ervan uit te stellen. Maar laten we het vanaf nu maar weer alleen over de ix3 hebben...

• mdeiman
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09:20

mdeiman

Project 45 -> iX3

Miesjh schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 22:42:
[Afbeelding]

Helaas is de linker nier overleden. Krijg constant meldingen.

[Afbeelding]
Het begint wel op te tellen helaas de problemen die er zijn met de iX3. Maar ik blijf toch positief.

Het kan ook niet echt anders dan dat er kinderziektes zijn in de hardware en software met vrijwel een compleet nieuwe auto. Het was en is te verwachten.

100% van tevoren alles testen blijft onmogelijk. Hopelijk blijft het bij issues die niet de veiligheid in het geding brengen.

Shit happens.

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
EV_Eric schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 22:44:
Hoewel we op een BMW iX3 forum zitten, moet toch even kwijt: snap niet dat iemand überhaupt een Chinese auto als alternatief ziet. Het ging eerder over restwaarde verschil tussen een M uitvoering of basismodel. Bij een Chinese auto volstrekte onzekerheid over restwaarde. Ze lanceren ongeveer elke maand een nieuw merk, dus welke er over een jaar of vijf over zijn is maar de vraag. Volgens mij is het ook gewoon strategie om de waarde van merknamen in het algemeen om zeep te helpen, mede door enkele roemrijke namen uit het verleden overgenomen te hebben, bijvoorbeeld MG. Door de iX3/i3 heb ik wel weer vertrouwen gekregen in de toekomst van BMW, maar of Volkswagen/Audi en de Stellantis merken het op de middellange termijn gaan redden vind ik maar zeer de vraag. En elke aankoop van een Chinese auto helpt het faillissement van een Europees merk weer een stapje dichterbij. En laatste punt ook nog: krijgen we ooit ruzie met de Chinezen: een Chinese auto is makkelijk onklaar te maken op afstand. Kortom, ik probeer mijn omgeving vooral te beïnvloeden geen Chinese auto te kopen.
In de eerste helft had je me nog, maar noem het Chinees of noem het Koreaans of wie weet ooit Braziliaans of Congolees voor mijn part, als er nieuwe merken komen die het de gevestigde orde lastig maken, dan betekent het dat de gevestigde orde simpelweg beter z'n best moet doen. Want sprake van zelfbehagen is er wel degelijk bij bepaalde gevestigde merken. Als een Europees merk failliet gaat door een Chinees merk, waardoor komt dat dan? Want niemand verplicht jou of mij om een bepaald merk te kiezen. De een kiest puur met de portemonnee, maar dat geldt ook bij menig Dacia rijder, de ander kiest voor rijplezier zoals bij BMW of Porsche bijvoorbeeld, maar als het zo is dat het gras bij de buren daadwerkelijker groener is, dan moet je iets aan je eigen gras doen op de eerste plaats. Uiteindelijk is elk automerk een kapitalistisch bedrijf met winstoogmerk, niet meer en niet minder.

Begrijp me niet verkeerd, het zou op z'n zachtst gezegd zonde zijn als merken als BMW en Porsche zouden verdwijnen, wat met die laatste ook niet eens zoveel gescheeld heeft in de recente geschiedenis, de Cayenne was de redding namelijk. Maar een bestaanrecht heb je niet, dat verdien je.

BMW maakt inderdaad een extreem goede zet met de Neue Klasse als geheel, maar wat VW doet met de hele ID-reeks is behoorlijk twijfelachtig. Het is geen troep, maar het is allemaal uitsmeren cq verdunnen van een bestaand recept waarvan de basis al niet enthousiasmeerde.

Maar wat je roept over makkelijker onklaar te maken op afstand slaat echt nergens op. Datzelfde wordt door sommigen ook geroepen over Tesla met een mentaal instabiele CEO en zo nodig nog onvoorspelbaardere president, maar is uiteindelijk de grootst mogelijke onzin, want zij willen geld verdienen en dat doe je niet door auto's onklaar te maken, ook zij zijn op zoek naar consumentenvertrouwen en je ziet wat er kan gebeuren om dat te schaden. Ja feitelijk kan het met wel met elke moderne auto, ook een BMW, Toyota of Peugeot. Misschien als er een WWIII uitbreekt dat zoiets daadwerkelijk zou kunnen gebeuren, als politiek drukmiddel of als wraak, maar in de huidige realiteit is toch echt veel te ver gezocht om je druk over te maken. Restwaarde heb je wel gelijk in.

En ik denk dat mijn persoonlijke zoektocht ook eentje van veel mensen is: toch even gluren bij de buren en het is erg interessant, maar inderdaad is de basis zoals ik al zei bij de gevestigde orde nog altijd het beste. Zelf kom ik van 4 Lexussen af voordat ik elektrisch ging rijden en nog altijd staan die mijlenver bovenaan als het gaat om isolatie, rust, comfort, etc. Ik heb ooit eens met collega's onze auto's onderling vergeleken. Ik met mijn 2016 (!!) Lexus IS 300h als enige privérijder van het trio, de anderen een 2019 Tesla Model 3 en 2021 BMW iX3 en mijn auto was by far de stilste met amper windgeruis en geen bandengeluid wat de auto in kwam, daar waren de collega's ook van onder de indruk en dat als hybride vs elektrisch. En ook lag die het meest als een blok op de snelweg, stuurvast en stabiel rechtuit, iX3 was windgevoelig in zowel rechtuit stabiliteit als windgeruis, Model 3 was algemeen erg luidruchtig. Maar ja, zoals ik al zei: soms is het gras bij de buren groener en ben ik dus ook verder gaan kijken. Op EV gebied moest je sowieso tot eerder dit jaar absoluut niet bij Lexus zijn, dat was om te huilen, de huidige (vernieuwde!) RZ 350e is nog best ok, sowieso behoorlijk zuinig en daardoor is de niet al te grote accu nog prima, alleen het snelladen houdt gewoon niet over en daardoor is het een perfecte auto voor eigen land, maar een heel stuk minder voor op vakantie. Als je dan ziet wat je voor 10-12k meer bij de iX3 Neue Klasse krijgt, dat is op dat gebied innovatie en daarom staat overall deze bij mij ook op nr. 1 ondanks dat hij echt niet kan tippen aan de afwerking, luxe, stilte en het comfort van de RZ. Vrijwel even grote auto's, totaal andere visie op wat een auto/EV anno 2026 moet zijn.

• ookhoi
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:16
mdeiman schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 00:27:
Het begint wel op te tellen helaas de problemen die er zijn met de iX3. Maar ik blijf toch positief.

Het kan ook niet echt anders dan dat er kinderziektes zijn in de hardware en software met vrijwel een compleet nieuwe auto. Het was en is te verwachten.
Wat telt is hoe de dealer/BMW hiermee omgaat.

Mijn tweedejaars i3 (2015) heeft best wat defecten en kinderziektes die niet onder garantie vielen en vallen. De eerstejaars i3 (2014) had echt serieuze kinderziektes zoals afbrekende motorsteunen en in de carrosserie vallende achterraampjes die dan wel onder garantie vielen maar die maken dat ik nooit een eerstejaars van welk merk dan ook zou kopen.

Mijn zevendejaars i3 (2020) is nagenoeg perfect. Het heeft gewoon tijd nodig.

• EV_Eric
ookhoi schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 07:53:
[...]

Wat telt is hoe de dealer/BMW hiermee omgaat.

Mijn tweedejaars i3 (2015) heeft best wat defecten en kinderziektes die niet onder garantie vielen en vallen. De eerstejaars i3 (2014) had echt serieuze kinderziektes zoals afbrekende motorsteunen en in de carrosserie vallende achterraampjes die dan wel onder garantie vielen maar die maken dat ik nooit een eerstejaars van welk merk dan ook zou kopen.

Mijn zevendejaars i3 (2020) is nagenoeg perfect. Het heeft gewoon tijd nodig.
Helemaal mee eens. Ik hoop dat bij mij een half jaar ook genoeg is voor het al oplossen van een deel van de onvermijdelijke kinderziektes. Maar zo niet, allesbepalend hoe de dealer (en fabrikant/importeur) daar vervolgens mee omgaat. Bij Audi was dat bij de Q4 een drama, zeker bij het eerste modeljaar.

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Afgelopen week een bestelling geplaatst voor een iX3 40. Ik was een beetje "verpest" door de proefrit met de 50, maar de combinatie van kortere levertijd op de 40 en dat deze in de bijtelling wat aantrekkelijker is heeft de keuze makkelijk gemaakt. Die paar keer per jaar dat ik écht lange ritten ga maken moet ik maar een bak koffie extra drinken onderweg ;).

Productieslot is tweede week van oktober, iemand enig idee wat ik dan kan verwachten qua 'ophalen bij de dealer'? Links en rechts lees ik dat dat nog zeker wel een week of 4 á 6 kan duren vanaf productieslot datum. Dat zou eind november of begin december zijn? En hoe hebben jullie de 'linkjes' wat betreft statustracking?

[ Voor 4% gewijzigd door Razr op 24-07-2026 10:04 ]

• rolelael
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:33
bij mij was t minder dan 3 weken, tss productie slot ( start ) en ophaling.

geen linkjes zelf ( Belgie ) gewoon dealer ff gemaild telkens

• Tutter
  • Registratie: Juli 2026
  • Laatst online: 17:34
Balen man! Snel afspraak maken en hopen dat je even “snel” tussendoor kan..
Miesjh schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 22:42:
[Afbeelding]

Helaas is de linker nier overleden. Krijg constant meldingen.

[Afbeelding]

• Tutter
Vergeet niet dat de Chinese autofabrikanten flink worden gesteund door de Chinese overheid wat zorgt voor een ongelijk speelveld.

Ik ben het eens met het idee zoveel mogelijk de Europese markt te steunen, maar denk wel dat de manier van denken en doen door o.a. de gerenommeerde Europese autofabrikanten, drastisch veranderd dient te worden.
MooDyBLueS schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 00:45:
[...]

In de eerste helft had je me nog, maar noem het Chinees of noem het Koreaans of wie weet ooit Braziliaans of Congolees voor mijn part, als er nieuwe merken komen die het de gevestigde orde lastig maken, dan betekent het dat de gevestigde orde simpelweg beter z'n best moet doen. Want sprake van zelfbehagen is er wel degelijk bij bepaalde gevestigde merken. Als een Europees merk failliet gaat door een Chinees merk, waardoor komt dat dan? Want niemand verplicht jou of mij om een bepaald merk te kiezen. De een kiest puur met de portemonnee, maar dat geldt ook bij menig Dacia rijder, de ander kiest voor rijplezier zoals bij BMW of Porsche bijvoorbeeld, maar als het zo is dat het gras bij de buren daadwerkelijker groener is, dan moet je iets aan je eigen gras doen op de eerste plaats. Uiteindelijk is elk automerk een kapitalistisch bedrijf met winstoogmerk, niet meer en niet minder.

Begrijp me niet verkeerd, het zou op z'n zachtst gezegd zonde zijn als merken als BMW en Porsche zouden verdwijnen, wat met die laatste ook niet eens zoveel gescheeld heeft in de recente geschiedenis, de Cayenne was de redding namelijk. Maar een bestaanrecht heb je niet, dat verdien je.

BMW maakt inderdaad een extreem goede zet met de Neue Klasse als geheel, maar wat VW doet met de hele ID-reeks is behoorlijk twijfelachtig. Het is geen troep, maar het is allemaal uitsmeren cq verdunnen van een bestaand recept waarvan de basis al niet enthousiasmeerde.

Maar wat je roept over makkelijker onklaar te maken op afstand slaat echt nergens op. Datzelfde wordt door sommigen ook geroepen over Tesla met een mentaal instabiele CEO en zo nodig nog onvoorspelbaardere president, maar is uiteindelijk de grootst mogelijke onzin, want zij willen geld verdienen en dat doe je niet door auto's onklaar te maken, ook zij zijn op zoek naar consumentenvertrouwen en je ziet wat er kan gebeuren om dat te schaden. Ja feitelijk kan het met wel met elke moderne auto, ook een BMW, Toyota of Peugeot. Misschien als er een WWIII uitbreekt dat zoiets daadwerkelijk zou kunnen gebeuren, als politiek drukmiddel of als wraak, maar in de huidige realiteit is toch echt veel te ver gezocht om je druk over te maken. Restwaarde heb je wel gelijk in.

En ik denk dat mijn persoonlijke zoektocht ook eentje van veel mensen is: toch even gluren bij de buren en het is erg interessant, maar inderdaad is de basis zoals ik al zei bij de gevestigde orde nog altijd het beste. Zelf kom ik van 4 Lexussen af voordat ik elektrisch ging rijden en nog altijd staan die mijlenver bovenaan als het gaat om isolatie, rust, comfort, etc. Ik heb ooit eens met collega's onze auto's onderling vergeleken. Ik met mijn 2016 (!!) Lexus IS 300h als enige privérijder van het trio, de anderen een 2019 Tesla Model 3 en 2021 BMW iX3 en mijn auto was by far de stilste met amper windgeruis en geen bandengeluid wat de auto in kwam, daar waren de collega's ook van onder de indruk en dat als hybride vs elektrisch. En ook lag die het meest als een blok op de snelweg, stuurvast en stabiel rechtuit, iX3 was windgevoelig in zowel rechtuit stabiliteit als windgeruis, Model 3 was algemeen erg luidruchtig. Maar ja, zoals ik al zei: soms is het gras bij de buren groener en ben ik dus ook verder gaan kijken. Op EV gebied moest je sowieso tot eerder dit jaar absoluut niet bij Lexus zijn, dat was om te huilen, de huidige (vernieuwde!) RZ 350e is nog best ok, sowieso behoorlijk zuinig en daardoor is de niet al te grote accu nog prima, alleen het snelladen houdt gewoon niet over en daardoor is het een perfecte auto voor eigen land, maar een heel stuk minder voor op vakantie. Als je dan ziet wat je voor 10-12k meer bij de iX3 Neue Klasse krijgt, dat is op dat gebied innovatie en daarom staat overall deze bij mij ook op nr. 1 ondanks dat hij echt niet kan tippen aan de afwerking, luxe, stilte en het comfort van de RZ. Vrijwel even grote auto's, totaal andere visie op wat een auto/EV anno 2026 moet zijn.

• kstja0
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:47
Hier even mijn review van de iX3. Heb hem nu zo'n 1 1/2 maand in bezit.

Besteld eind december 2025, begin juni 2026 geleverd. IX3 50.

Exterieur en design

​De auto trekt veel bekijks en ik krijg regelmatig positieve reacties en duimen omhoog. Persoonlijk vind ik de nieuwe, brede neus met de doorlopende grille een stuk geslaagder dan de ontwerpen van de voorgaande modellen, al blijft design natuurlijk altijd een kwestie van smaak. Tis denk ik wel wat kras en steenslaggevoelig die neus, dus ik heb hem laten wrappen. Ook de hoogglans deurstijlen in hoogglans zwart heb ik laten wrappen.

Onlangs de auto volledig in de coating gezet, Gtechniq Crystal Serum Ultra + EXo v5 voor extra bescherming.

​Panoramic Vision en software

​Het nieuwe Panoramic Vision, vind ik echt geweldig. Heel overzichtelijk en kan zelf makkelijk zaken wijzigen die ik wel of niet wil. Het aanbod mag nog meer... weet niet wat ik mee wil maar tis gewoon erg leuk. Wat mij het meest verbaasd is hoe logisch de bediening is. Was wat bang dat met nog meer fysieke knoppen het heel vervelend zou kunnen worden. Maar dat valt heel erg mee. ik heb de handleiding nauwelijks hoeven raadplegen. Dit is een flinke verbetering ten opzichte van mijn vorige auto, een X1 (U11), waarvan ik de software tot op de laatste week omslachtig en onlogisch bleef vinden. Mis wel de fysieke knop naar de volgende track bij de volumen knop in het middenconsole. Ja ik weet het, deze zit ook op je stuur... maar met highway assist wil je niet weer je stuur aanraken :) .

Daarnaast wat mij opviel is dat na de laatste updates het systeem stabieler werkt. Zo blijft Spotify nu constant doorspelen en Android Auto zet de speler niet meer ongevraagd op pauze. Wel is er onlangs een Amazon-icoontje bijgekomen waar ik niets mee kan, en de spraakassistent Alexa functioneert helaas nog niet optimaal — die voelt soms eerder als een stoorzender dan als een hulp.

​Interieur

​Online is er de nodige kritiek geweest op het nieuwe stuurwiel, maar mijn ervaring met het M Sport-stuur is positief. Het is functioneel, de grip is goed en de bediening op het stuur werkt prettig. Ook de M Sport-stoelen zitten erg comfortabel.

​Het minimalistische dashboard bevalt goed; De gebruikte materialen zijn netjes, al is het nog even afwachten hoe mooi alles op de lange termijn blijft. De stof in mijn vorige X1 voelde wat steviger aan en leek meer op Alcantara dan wat er in de iX3 zit. Een pluspunt is wel dat er weinig hoogglans plastic is gebruikt, wat stof en vingerafdrukken scheelt.

​Rijgedrag en comfort

​Het rijgedrag is voor mij een verademing. De auto biedt een uitstekende balans: het onderstel is niet te hard, maar zeker ook niet te zacht. Ondanks dat de auto op grote 22-inch wielen staat, is dit een van de meest comfortabele auto's waarin ik gereden heb. Het is een groot contrast met de Mini's (ja die zijn altijd knoeper hard) die ik heb gehad en ook met de X1, die nogal behoorlijk kon bonken en stuiteren.

Verbruik en actieradius

​De reden dat ik niet eerder volledig elektrisch reed, was de angst voor laadstress tijdens lange ritten en vakanties. Met deze iX3 is die zorg volledig verdwenen. Zelfs met de 22-inch wielen kom ik op een gecombineerd gemiddelde (stad, B-wegen en snelweg) van 17,1 kWh per 100 km. Dat vind ik niet verkeerd. Oke, ik ben een rustige rijder. Gek genoeg rijd ik nu nog rustiger /ontspannen in de auto, ook al heb ik het vermogen. (welllicht iets van leeftijd of zo :)). In de praktijk heb ik de auto nog niet aan een snellader hoeven zetten. Mijn enige 'laadstress' op dit moment is het uitzoeken welke laadpas en aanbieder per laadpaal het voordeligst is. Kan helaas niet aan een prive laadpaal laden.

​Praktische zaken en opbergruimte

​Aan de 'frunk' onder de voorklep moet ik nog een beetje wennen. Ik gebruik deze ruimte nu vooral voor zaken die ik niet dagelijks nodig heb, zoals de EHBO-doos, veiligheidshesjes en de compressor. De laadkabel ligt gewoon onder de kofferbakvloer. Fijn dat deze auto een stevige hoedenplank heeft en niet zo'n wiebelende kartonnen plank of rolhoes.

​Wat betreft de praktische opbergruimte in de auto laat hij wel wat steken vallen. Er is geen specifiek vak voor een zonnebril en het handschoenenkastje is erg aan de krappe kant. Daarnaast vind ik het onbegrijpelijk dat er achterin geen 12V-aansluiting zit voor een elektrische koelbox, wat je bij een reisauto wel zou verwachten.

​Rijassistenten

​De Highway Assistant functioneert uitstekend en geeft veel rust op de snelweg. De City Assistant en de mogelijkheid om de auto via de smartphone in te parkeren ontbreken op dit moment nog; hopelijk brengt een toekomstige software-update hier snel verandering in. Een kritische kanttekening: wanneer je snel van rijbaan wisselt om uit te wijken voor een 'idioot' voorligger(2 keer gebeurd helaas) , wil de auto nog wel eens abrupt tegensturen als je op dat moment je knipperlicht niet hebt gebruikt. Dat is een moment waarop het systeem wat te indringend ingrijpt.

Hifi/audiokwaliteit

​Als audiofiel — thuis heb ik wat leuks hifi spul staan — ben ik kritisch op geluidskwaliteit. Tijdens een eerdere rit met een demo-auto vond ik de Harman Kardon-set 'oké' klinken. Dat was ook niet zo moeilijk want de HK installatie in de X1, was niet om naar huis te schrijven. (zelfs na een versterker-upgrade bleef dat matig klinken).

​Maar nu ik de iX3 langer rijd, merk ik dat ik de Harman Kardon-set steeds beter vind gaan klinken. Je oren hebben ook wat tijd nodig om aan te passen aan het geluid. De dynamiek en het bereik zijn prima in orde. Op fora zoals Motor-Talk gaat het gerucht dat BMW tijdens de productie het vermogen stiekem heeft opgeschroefd van 360 naar 430 watt. Of die bron nu volledig betrouwbaar is weet ik niet, maar de set klinkt in ieder geval boven verwachting goed. Als ik naar de Duitse configurator ga, staat daar bij HK ook 430 watt ipv 360 in NL. Door geen under the seat subs te gebruiken (die nooit echt heel laag kunnen) is de keuze in de kofferbak de betere. Het laag is laag en subtiel. Maar het is zeker geen boombox 😜. Maar ook dit is natuurlijk allemaal erg persoonlijk.

​Minpunten en afwerking

​Hoewel de algehele indruk erg positief is, zijn er een aantal duidelijke minpunten en bezuinigingen die opvallen:

-​Krasgevoeligheid: Bepaalde kunststof materialen in het interieur zijn helaas behoorlijk krasgevoelig. (deurgreep, onderkant dash en deuren)
-​Geen handgrepen: Er zijn zowel voor- als achterin geen handgrepen aan het plafond gemonteerd.
-geen 12 volt aansluiting in de kofferbak
-​Losklikkend stoel paneel: Het kunststof paneel aan de zijkant van de stoelen klikt regelmatig los. Dit blijkt een bekend probleem te zijn en gezien op diverse fora. Er is vanuit de dealer nog geen permanente oplossing voor, dus ik ga binnenkort zelf kijken of ik dit steviger kan bevestigen.

Verder ben ik 'nog' bespaard gebleven van kwaaltjes die ik eerder gelezen heb.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/os0MVdTBea26VFJRXgQ84v9jKXM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/82P1a3BElvYgfW5HNmZcY5si.jpg?f=fotoalbum_large

• Menno1234
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:14
Mooie kleur dat rood.

Vraag aan de huidige bezitters (om de levertijd te doden): kan iemand de lengte opmeten van het ventilatiekanaal onder de bestuurders- (of passagiers)stoel bij de voeten? In mijn huidige X3 g01 heb ik een daarop rooster geplakt, zie foto, en wil graag weten of ik een nieuwe moet bestellen (op AliExpres). Mocht iemand als alternatief een 3D model weten om te printen, let me know!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y2SUBQ2yKv_-N7XjcuZNglCqJZI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/POMu2TAImYV0x110hF9qUPJs.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3tpGRlyqOJamU0gWjAbfxLZWpb0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hJWws8t856l1iKHN51IBwCW0.jpg?f=fotoalbum_tile

Alles van Apple

• Tutter
Ik kan je (nog) niet helpen, maar mag ik weten waarom je dit rooster monteert?
Menno1234 schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 16:13:
Mooie kleur dat rood.

Vraag aan de huidige bezitters (om de levertijd te doden): kan iemand de lengte opmeten van het ventilatiekanaal onder de bestuurders- (of passagiers)stoel bij de voeten? In mijn huidige X3 g01 heb ik een daarop rooster geplakt, zie foto, en wil graag weten of ik een nieuwe moet bestellen (op AliExpres). Mocht iemand als alternatief een 3D model weten om te printen, let me know!
[Afbeelding][Afbeelding]
Pagina: 1 ... 17 18 Laatste