Bijzonder topic, 4 pagina's met een ruime meerderheid van waarschuwingen om het niet te doen, en een TS die toch volhardend blijft in de keuze
Met dit soort jaar kilometers zou ik zeker mee gaan rekenen wat onderhoud kost, en zelfs eens doorrekenen of diesel uit kan.
Maar nog belangrijker: liever wat ouder met meer kilometers maar bewezen (anwb, adac, enz) betrouwbaarheid.
Zo maar waar zijstraten: De 0.9 tce in de Renault of Dacia's.
De Toyota hybride in de Auris.
De tsi tjes van de vag groep na bepaalde bouwjaren (weet ik zo ff niet meer wanneer ze het olie verbruik hebben opgelost)
Enz enz
Ja elk merk heeft zo wel wat problemen.
Maar bij bepaalde specifieke (motor) modellen zijn die wel echt serieus ernstiger.
ANWB gebruikte auto reviews kunnen daar zeer goed bij helpen.
Van de andere kant, vind je zo een Focus in je budget en je laat meteen na aanschaf die riem wisselen, blok/olie flush en onderhoud netjes bijhouden zal het wel los lopen.
Toch?
Met dit soort jaar kilometers zou ik zeker mee gaan rekenen wat onderhoud kost, en zelfs eens doorrekenen of diesel uit kan.
Maar nog belangrijker: liever wat ouder met meer kilometers maar bewezen (anwb, adac, enz) betrouwbaarheid.
Zo maar waar zijstraten: De 0.9 tce in de Renault of Dacia's.
De Toyota hybride in de Auris.
De tsi tjes van de vag groep na bepaalde bouwjaren (weet ik zo ff niet meer wanneer ze het olie verbruik hebben opgelost)
Enz enz
Ja elk merk heeft zo wel wat problemen.
Maar bij bepaalde specifieke (motor) modellen zijn die wel echt serieus ernstiger.
ANWB gebruikte auto reviews kunnen daar zeer goed bij helpen.
Van de andere kant, vind je zo een Focus in je budget en je laat meteen na aanschaf die riem wisselen, blok/olie flush en onderhoud netjes bijhouden zal het wel los lopen.
Toch?
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.