3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Het grote probleem voor de WEC gaat de BOP zijn. De 24H Le mans zie ik hem nog wel rijden, maar of hij een jaar de WEC gaat rijden, vraag ik mij afbasvn schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 11:16:
[...]
Het is niet dat ik het niet verwacht had, maar hij doet het gewoon (weer)
Ik ben zo benieuwd wat er gaat gebeuren als hij ooit WEC in gaat (of een andere klasse met langere races, zoals hier komende september?)
Ik heb dit eigenlijk nog nooit gekeken maar ik snap max wel … dit is auto rijden.
[ Voor 33% gewijzigd door Lynx op 21-03-2026 12:27 ]
Oei... Dat was bijna touché
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ging net goed met die groen gele Cayman.loekf2 schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 12:43:
Man man hoe dicht kun je er op kruipen
Gewoon verder via de onboard meekijken daar zit geen reclame.
Welke stream is dat?Chocoball schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 12:46:
[...]
Gewoon verder via de onboard meekijken daar zit geen reclame.
Ik zit het kanaal van Auto Addiction te kijken.
Chocoball in "Endurance/Sportscar race topic 2026 editie"Het Peertje schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 12:48:
[...]
Welke stream is dat?
https://m.twitch.tv/teamr...em_Om4glA-2ScMCp632dBTJgQ
Max heeft in ieder geval zijn stint gewonnen.
Mooi interview met Haase. Die heeft een leuke race gehad
[ Voor 58% gewijzigd door jan390 op 21-03-2026 13:00 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Verder best leuke tv, al ga ik geen 4 uur kijken
Ze kunnen ongeveer een uur op een tank, dus ze moeten 3 keer stoppen. 1 van de 3 coureurs zal 2 stints moeten rijden. De vraag is dan wie dat is.stevosmax schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 13:22:
Moet Max op het einde nog een stint rijden?
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
NLS heeft een eigen kanaal uiteraard: Nürburgring Langstrecken-SerieHet Peertje schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 12:48:
Welke stream is dat?
Net als de 24u van de Nordschleife: ADAC RAVENOL 24h Nürburgring
Ik zal de Duitse variant ook even voorleggen.
Race 2 ADAC RAVENOL Nürburgring Langstrecken-Serie (NLS)
Wel zo sociaal ipv alleen je eigen bericht van eerder citeren[ Voor 12% gewijzigd door CreativeS op 21-03-2026 13:32 ]
[ Voor 95% gewijzigd door JeroenTheStig op 21-03-2026 14:25 ]
ehh wat? Dat Duitse commentaar met Engelse woorden gaf even kortsluiting bij mij. Wat is er mis met harte Zweikampf
Hopelijk blijft de populariteit toenemen en gaan ze over op een echte streamingdienst/app in plaats van Google.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Op Apple TV en PC (tweede scherm) werkt het perfect...Ample Energy schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 14:40:
Op SmartTube op de Shield geven de links me algemene foutmeldingen en via Safari op mijn iPhone en dan via AirPlay naar de tv blijft de stream regelmatig hangen. Ben er wel weer klaar mee.
Hopelijk blijft de populariteit toenemen en gaan ze over op een echte streamingdienst/app in plaats van Google.
Zo doet hij dat altijd (al jaren)...Chocoball schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 14:32:
"Hart gefightet..."
ehh wat? Dat Duitse commentaar met Engelse woorden gaf even kortsluiting bij mij. Wat is er mis met harte Zweikampf
[ Voor 3% gewijzigd door CreativeS op 21-03-2026 14:52 ]
Het wordt volgens mij ook via Viaplay uitgezonden als je daar toegang tot hebt.Ample Energy schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 14:40:
Op SmartTube op de Shield geven de links me algemene foutmeldingen en via Safari op mijn iPhone en dan via AirPlay naar de tv blijft de stream regelmatig hangen. Ben er wel weer klaar mee.
Youtube heeft een prima Skystream! Geen hiccups so farAmple Energy schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 14:40:
Ziet we goed uit voor Verstappen & Co.
Dik ding die #81 trouwens met zo’n M3 touring body.
Mij hoor je ook niet klagen
Het is ook nog lekker oldskool en analoog, wat de F1 nu niet meer is.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
7.49 is dat. Met een rondetijd van 8.10 gaat dat hem niet worden vandaag!asing schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 15:17:
[...]
Heeft hij het ronderecord al? Zo nee, dan wordt dat een doel
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dat is het rondje met de pitstop.basvn schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 15:21:
[...]
7.49 is dat. Met een rondetijd van 8.10 gaat dat hem niet worden vandaag!
ik zie het ja! snelste ronde van auto nr3 is 7.53.552. snelste overal is volgens mij 7.52.737 van auto nr 44 16
thx @jan390 geen idee waarom ik op 44 kwam.. denk dat livetiming net verschoot dat ik keek
[ Voor 16% gewijzigd door basvn op 21-03-2026 15:43 ]
de 7.52.737 is van Haase/Nr 16basvn schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 15:37:
[...]
ik zie het ja! snelste ronde van auto nr3 is 7.53.552. snelste overal is volgens mij 7.52.737 van auto nr 44
Ik zou het doen!
Voor degene die altijd wel een crash kan waarderen:Dit is de Sebring 120. Het support programma voor de 12 uur race.
[ Voor 12% gewijzigd door ge-flopt op 21-03-2026 15:55 ]
Je hebt nog niets gemist, buiten dat Renger in de eerste ronde 6 keer een auto aantikte. Hij ging er behoorlijk agressief in.Fuelke schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 15:52:
Verkeerd gekeken naar het verschil tussen de tijd in Florida en hier - dacht dat de 12H van Sebring begon om 16h10 en dus niet zoals het geval was om 15h10 ...
[YouTube: 2026 IMSA Mobil 1 Twelve Hours of Sebring | P:1 | WeatherTech Championship | Sebring, Florida]
Momenteel geel.
@jan390 Ja, ik zette de stream aan vlak voor de FCY kwam, net gewoon even de start herbekeken.
Kijk jij naar een andere race dan de rest?Drials schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 16:00:
Kan Max nog winnen?
I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ik zou het doen!
Heeft ie bij deze eigenlijk al gedaanDrials schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 16:00:
Kan Max nog winnen?
- Ferrari win ✅
- Mercedes win ✅
Welke nu?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Zal nu nog wel loslopen, maar denk wel dat meer F1 fans dit soort races gaan kijken, maar niet heel veel want een aandachtsspanne van 4 of 24 uur is natuurlijk wel wat anders.
Dat gezegd hebbende, mijn vriendin heeft erg weinig met autosport maar vindt de 24 uurs van Le Mans dan juist weer erg rustgevend, als bewegend behang, en heeft ook wel eens bij het wakker worden de TV aangezet om te kijken hoe het veld er bij lag
Ik denk dat er meer NLS en durance fans bij gaan komen de komende jaren dan dat er fans weglopen omdat een F1 rijder ook hier uitkomt.
I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Audi kon goed meekomen in het begin van de raceIllegal_Alien schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 16:08:
Ok,
- Ferrari win ✅
- Mercedes win ✅
Welke nu?
ICE ICE Baby
Na Japan heeft Max nog een paar extra weekenden vrij, lekker opvullen met NLSrammes schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 16:14:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zegt genoeg toch?
ICE ICE Baby
De volgende races zou hij kunnen deelnemen zonder een clash met F1:djmuggs schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 16:16:
[...]
Na Japan heeft Max nog een paar extra weekenden vrij, lekker opvullen met NLS
| 11.04.2026 | NLS3 |
| 18.-19.04.2026 | ADAC 24h Nürburgring Qualifiers |
| 20.06.2026 | NLS6 |
| 01.08.2026 | NLS7 |
En dan ook nog de 24 uursge-flopt schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 16:22:
[...]
De volgende races zou hij kunnen deelnemen zonder een clash met F1:Dus van de 6 weekenden kan hij er nog 4 meedoen.
11.04.2026 NLS3 18.-19.04.2026 ADAC 24h Nürburgring Qualifiers 20.06.2026 NLS6 01.08.2026 NLS7
ICE ICE Baby
Hij is wijs geworden van de vorige keer.
[ Voor 21% gewijzigd door RogerSch op 21-03-2026 16:31 ]
Q: Is it another kind of pressure to share the car with a four time F1 world champion?
— Verstappen News (@verstappenews) 21 maart 2026
Jules Gounon: "To be honest, no. Max is so amazing, so humble, I just feel like I have a top teammate next to me. He's just.. it's Max." pic.twitter.com/gRyOgUukZw
Ik kijk nietge-flopt schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 16:02:
[...]
Kijk jij naar een andere race dan de rest?
Dat zei hij ook tijdens het interview, dat ze nog even aan het praten waren over welke races hij mocht doen hahage-flopt schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 16:22:
[...]
De volgende races zou hij kunnen deelnemen zonder een clash met F1:Dus van de 6 weekenden kan hij er nog 4 meedoen.
11.04.2026 NLS3 18.-19.04.2026 ADAC 24h Nürburgring Qualifiers 20.06.2026 NLS6 01.08.2026 NLS7
Heb niet de volle 4u gekeken (want had zelf wedstrijd vandaag), maar mooie winst hoor en z'n teamgenoten ook.
AMD 5800X3D, ASUS ROG Strix B550-F, 32GB Corsair DDR4, MSI RTX 5070 Ti 16G SHADOW 3X OC
CreativeS schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 18:30:
Jeetje, wat een saaie race. Niets aan als er iemand/een team zo erg domineert!
Nee grapje, hij zet wel een nieuwe standaard voor de series. Maar dit voelt voor mij wel als echt racen (en ook voor Verstappen met die grijns).
AMD 5800X3D, ASUS ROG Strix B550-F, 32GB Corsair DDR4, MSI RTX 5070 Ti 16G SHADOW 3X OC
Je hebt de abbreviation gevonden?ArcticWolf schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 18:32:
[...]
ga je toch een andere serie kijken
![]()
Nee grapje, hij zet wel een nieuwe standaard voor de series. Maar dit voelt voor mij wel als echt racen (en ook voor Verstappen met die grijns).
Maar inderdaad... enige wat ze moeten doen is banden in de gaten houden. De rest boeit niet
[ Voor 11% gewijzigd door CreativeS op 21-03-2026 18:33 ]
🗣️ Christopher Haase: “I don't think I've had this much fun in a long time. I was completely spent. Max was better in some sections, then I was again. The racing was simply awesome.’ pic.twitter.com/OslHpd063m
— Verstappen News (@verstappenews) 21 maart 2026
Hele interview : https://racingnews365.nl/...meer-zoveel-plezier-gehad
Het is voor de NLS natuurlijk ook een enorme plus dat Max meedoet. Alles schiet omhoog, van bezoekersaantallen tot stream-kijkers. Zelfs Antonelli zat te kijken
Ik vond het een bizar mooi gevecht om te kijkenLynx schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 19:18:
Was al wel vrij snel duidelijk dat haase het van straight line speed moest hebben. Zn achterkant begon al vrij snel te glijden. Mede de reden dat max tegen het einde van de stint er weer langs kwam.
:strip_exif()/f/image/7zhwMOVG3fhYxyJLM3LPOj2p.jpg?f=fotoalbum_large)
Verstappen en zijn teamgenoten zijn de overwinning van vandaag op de Nordschleife kwijt. Dit omdat er zeven sets banden zijn gebruikt, in plaats van de maximale zes die zijn toegestaan. Diskwalificatie dus.
— Erik van Haren (@ErikvHaren) 21 maart 2026
[ Voor 72% gewijzigd door d-vine op 21-03-2026 20:15 ]
Schoonheidsfoutje dit.
Behoorlijk dom, is toch niet de eerste race voor deze mannen, ze doen dit al een tijdje. Vraag me ook af waarom er teveel banden liggen, als deze niet gebruikt mogen worden.
Hoho… wel de eerste race in deze teamsamenstelling. Even nuanceren… het is geen F1 topic hierCharles Hill schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 22:06:
[...]
Behoorlijk dom, is toch niet de eerste race voor deze mannen, ze doen dit al een tijdje. Vraag me ook af waarom er teveel banden liggen, als deze niet gebruikt mogen worden.
Misschien lagen er meerdere compounds. Dan liggen er meer dan 6 setjes waaruit ze kunnen kiezen. Ik vermoed ook dat het om meer dan alleen de race gaat, kwalificatie zou ook bij die 6 kunnen zitten.Charles Hill schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 22:06:
[...]
Las ergens in de comments op een andere website dat dit zo zou zijn. 3 sets in de race, 4 sets in voorgaande sessie(s).asing schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 22:37:
[...]
Misschien lagen er meerdere compounds. Dan liggen er meer dan 6 setjes waaruit ze kunnen kiezen. Ik vermoed ook dat het om meer dan alleen de race gaat, kwalificatie zou ook bij die 6 kunnen zitten.
Slordig, maar beter nu dan in de 24h. Dit zal ze vast niet nog eens gebeuren.
Ik denk dat de context ook wel is dat het team dit niet voor het eerst doet. Dat is groter dan drie coureurs alleen.CreativeS schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 22:27:
[...]
Hoho… wel de eerste race in deze teamsamenstelling. Even nuanceren… het is geen F1 topic hier
Sommigen zijn nogal nodeloos ongenuanceerd… vooral in het F1 topic. Van die provocateurs… nergens voor nodig.CH4OS schreef op zondag 22 maart 2026 @ 00:58:
[...]
Ik denk dat de context ook wel is dat het team dit niet voor het eerst doet. Dat is groter dan drie coureurs alleen.
Cheating hier, cheating daar.... gewoon een echte fout/vergissing schijnt tegenwoordig niet meer te kunnen.
Edit: heeft Verstappen al ergens gereageerd?
[ Voor 11% gewijzigd door Magic666 op 22-03-2026 06:27 ]
Tijdens de race is er niks gecheat dus de pace is echt, maar goed dat snappen die trollen niet.Magic666 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 06:20:
en dan de reacties onder sommige YouTube video's.... mijn hemel wat treurig.
Cheating hier, cheating daar.... gewoon een echte fout/vergissing schijnt tegenwoordig niet meer te kunnen.
Edit: heeft Verstappen al ergens gereageerd?
In de officiële teamstatement spreekt men ook over een fout tijdens driver en tire change practice.
[ Voor 16% gewijzigd door stevosmax op 22-03-2026 08:55 ]
https://www.auto-motor-un...rgring-nordschleife-nls2/
:strip_exif()/f/image/ycPs7qbAZP4fxOZkR12CVOfF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YgQK86mWyPaxLHZHSddGIBi6.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/u8q3vNjPiJHodrmRqKbu5Ais.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/tpwarnvV6gJekJKjkHJcEGqQ.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ALJfsxnsjLpFsMM5iWHz1285.jpg?f=fotoalbum_large)