Was al wel vrij snel duidelijk dat haase het van straight line speed moest hebben. Zn achterkant begon al vrij snel te glijden. Mede de reden dat max tegen het einde van de stint er weer langs kwam.
Hele interview : https://racingnews365.nl/...meer-zoveel-plezier-gehad
Het is voor de NLS natuurlijk ook een enorme plus dat Max meedoet. Alles schiet omhoog, van bezoekersaantallen tot stream-kijkers. Zelfs Antonelli zat te kijken
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Ik vond het een bizar mooi gevecht om te kijkenLynx schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 19:18:
Was al wel vrij snel duidelijk dat haase het van straight line speed moest hebben. Zn achterkant begon al vrij snel te glijden. Mede de reden dat max tegen het einde van de stint er weer langs kwam.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Oeps....
:strip_exif()/f/image/7zhwMOVG3fhYxyJLM3LPOj2p.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7zhwMOVG3fhYxyJLM3LPOj2p.jpg?f=fotoalbum_large)
Verstappen en zijn teamgenoten zijn de overwinning van vandaag op de Nordschleife kwijt. Dit omdat er zeven sets banden zijn gebruikt, in plaats van de maximale zes die zijn toegestaan. Diskwalificatie dus.
— Erik van Haren (@ErikvHaren) 21 maart 2026
[ Voor 72% gewijzigd door d-vine op 21-03-2026 20:15 ]
och, hij heeft de meters gemaakt en laten zien dat ie daar prima mee kan rijden.
Schoonheidsfoutje dit.
Schoonheidsfoutje dit.
Behoorlijk dom, is toch niet de eerste race voor deze mannen, ze doen dit al een tijdje. Vraag me ook af waarom er teveel banden liggen, als deze niet gebruikt mogen worden.
Hoho… wel de eerste race in deze teamsamenstelling. Even nuanceren… het is geen F1 topic hierCharles Hill schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 22:06:
[...]
Behoorlijk dom, is toch niet de eerste race voor deze mannen, ze doen dit al een tijdje. Vraag me ook af waarom er teveel banden liggen, als deze niet gebruikt mogen worden.
Misschien lagen er meerdere compounds. Dan liggen er meer dan 6 setjes waaruit ze kunnen kiezen. Ik vermoed ook dat het om meer dan alleen de race gaat, kwalificatie zou ook bij die 6 kunnen zitten.Charles Hill schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 22:06:
[...]
Las ergens in de comments op een andere website dat dit zo zou zijn. 3 sets in de race, 4 sets in voorgaande sessie(s).asing schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 22:37:
[...]
Misschien lagen er meerdere compounds. Dan liggen er meer dan 6 setjes waaruit ze kunnen kiezen. Ik vermoed ook dat het om meer dan alleen de race gaat, kwalificatie zou ook bij die 6 kunnen zitten.
Ze hadden sowieso (maar) 4 stints in de race. Dus meer dan 4 sets kunnen ze in de race niet gebruikt hebben. Het bericht heeft het dan ook over "Raceday", de hele dag inclusief kwalificatie dus.
Slordig, maar beter nu dan in de 24h. Dit zal ze vast niet nog eens gebeuren.
Slordig, maar beter nu dan in de 24h. Dit zal ze vast niet nog eens gebeuren.
Ik denk dat de context ook wel is dat het team dit niet voor het eerst doet. Dat is groter dan drie coureurs alleen.CreativeS schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 22:27:
[...]
Hoho… wel de eerste race in deze teamsamenstelling. Even nuanceren… het is geen F1 topic hier
Sommigen zijn nogal nodeloos ongenuanceerd… vooral in het F1 topic. Van die provocateurs… nergens voor nodig.CH4OS schreef op zondag 22 maart 2026 @ 00:58:
[...]
Ik denk dat de context ook wel is dat het team dit niet voor het eerst doet. Dat is groter dan drie coureurs alleen.
en dan de reacties onder sommige YouTube video's.... mijn hemel wat treurig.
Cheating hier, cheating daar.... gewoon een echte fout/vergissing schijnt tegenwoordig niet meer te kunnen.
Edit: heeft Verstappen al ergens gereageerd?
Cheating hier, cheating daar.... gewoon een echte fout/vergissing schijnt tegenwoordig niet meer te kunnen.
[ Voor 11% gewijzigd door Magic666 op 22-03-2026 06:27 ]
Tijdens de race is er niks gecheat dus de pace is echt, maar goed dat snappen die trollen niet.Magic666 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 06:20:
en dan de reacties onder sommige YouTube video's.... mijn hemel wat treurig.
AMD 5800X3D, ASUS ROG Strix B550-F, 32GB Corsair DDR4, MSI RTX 5070 Ti 16G SHADOW 3X OC
Ik denk echt dat Verstappen die diskwalificatie verder weinig kan bommen. Hij heeft een lekkere race gereden met veel actie in de eerste stint en uiteindelijk op pace lagen ze ver voor bij de finish.
De fout is zuur maar men leert er nu in elk geval van, zodat het straks in Mei met de 24 uur en andere races in de toekomst niet meer fout gaat, dit is echt een rookie mistake.
Het team heeft tijdens de Q driver changes geoefend. Ze hebben dan telkens rondjes op het GP racecircuit gereden (dus niet de Nürburgring) om meerdere keren van rijder te wisselen. Op het einde hebben ze ook van banden gewisseld wat niet de bedoeling was.
In de officiële teamstatement spreekt men ook over een fout tijdens driver en tire change practice.
In de officiële teamstatement spreekt men ook over een fout tijdens driver en tire change practice.
[ Voor 16% gewijzigd door stevosmax op 22-03-2026 08:55 ]
Wat betreft de NLS agenda in april wanneer er geen Formule 1 races zijn. Bij de volgende race op 11 april is er een overlapping in de agenda en kan het team van Verstappen niet deelnemen. Verder is er van 17 t/m 19 april de 4e en 5e NLS race die meetellen voor de kwalificatie van de N24 (15-17 mei). Verstappen hoopt dat hij kan meerijden maar dat is nog niet besloten.
https://www.auto-motor-un...rgring-nordschleife-nls2/
https://www.auto-motor-un...rgring-nordschleife-nls2/
:strip_exif()/f/image/ALJfsxnsjLpFsMM5iWHz1285.jpg?f=fotoalbum_large)