There are no secrets, only information you do not yet have
Ja, hetzelfde hier. Hij re-direct gelijk naar tweakers maar via geschiedenis kun je er nog op komen. Hoort dat zo?zeroday schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 16:28:
[...]
Ik krijg de 418 error pagina .. dus hij lijkt te doen aan mijn kant.
edit: nevermind. heb het gevonden in de topic.
[ Voor 7% gewijzigd door HarryC op 10-03-2026 17:38 ]
Leuke laatste challenge, helaas kon ik niet fysiek weg. Dat is wel een leuke component.
jetspiking schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 15:31:
Kan ik voor het ophalen van de envelop ook terecht buiten de officiële openingstijden om?spoiler:openingstijden
Maandag: 16.00 - 20.00 uur
Dinsdag: 09.00 - 16.30 uur
Donderdag: 13.00 - 16.30 uur
Vrijdag: 09.00 - 16.30 uur
Ik zou eigenlijk graag morgen al verder willen met de challenge. En in fysieke vorm vind ik veel leuker
https://www.linkedin.com/in/dustinhendriks/
Was weer een leuke aflevering.
Had eigenlijk niet verwacht dat het zou lukken om alle 4 de afleveringen af te ronden.
Had eigenlijk niet verwacht dat het zou lukken om alle 4 de afleveringen af te ronden.
Bij mij gebeurd hetzelfde bij de vraag over de envelop ophalenLuukaLike schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 14:09:
[...]
Als het goed is heb je ondertussen contact met de ontwikkelaar en komt alles goed![]()
Ja nog steeds niet opgelost. Heb het in safari, maar ook in chrome. Super irritant.truus. schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 20:34:
[...]
Bij mij gebeurd hetzelfde bij de vraag over de envelop ophalen
Helaas was fysiek ophalen te ver rijden voor me, maar het had me erg leuk geleken!
Dit laatste deel zat goed in elkaar! Mijn complimenten aan alle betrokkenen, voor heel de serie
Dit laatste deel zat goed in elkaar! Mijn complimenten aan alle betrokkenen, voor heel de serie
Vandaag het fysieke gedeelte toch gedaan! Was wel even spannend ook al stelde het achteraf niet zo heel veel voor. Echt een leuke manier om deze serie mee af te sluiten!

Super bedankt! Ook voor de souvenir!
Super bedankt! Ook voor de souvenir!