Operatie 1337: Dossier NetherOps - Deel 1

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

• Snith
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-12 14:40
Ik voel me een beetje dom, maar ik kan niet de access key vinden 8)7 . Ik ben wel al een keer 'ingelogd' door een response te faken, maar daarmee kom ik er niet. Ik heb meerdere malen help geprobeerd, alle files meerdere keren doorgespit via de network tab, maar ik zie iets niet. Wie kan me in de juiste richting een duwtje geven?

• dragonfly28
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-12 20:03
Snith schreef op donderdag 18 december 2025 @ 21:00:
Ik voel me een beetje dom, maar ik kan niet de access key vinden 8)7 . Ik ben wel al een keer 'ingelogd' door een response te faken, maar daarmee kom ik er niet. Ik heb meerdere malen help geprobeerd, alle files meerdere keren doorgespit via de network tab, maar ik zie iets niet. Wie kan me in de juiste richting een duwtje geven?
spoiler:
Ik denk dat je het iets te ingewikkeld maakt. Denk eens: waar zou de key nog meer kunnen staan?

• Snith
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-12 14:40
dragonfly28 schreef op donderdag 18 december 2025 @ 21:04:
[...]
spoiler:
Ik denk dat je het iets te ingewikkeld maakt. Denk eens: waar zou de key nog meer kunnen staan?
Gevonden! Je reactie zette me er toe aan om nog een keer te kijken waar ik al dacht te hebben gekeken. Met nadruk op 'dacht' ;)

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:43
-Op verzoek verwijderd-

[ Voor 102% gewijzigd door Ray_ op 22-12-2025 08:56 ]

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:28

zeroday

There is no alternative!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nB-Y6qjHm7LInExMpCQVeXQK11s=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/PGIHXt7hkaC2ey8fl8J4ygrM.png?f=user_large

vond het inderdaad erg interessant om vandaag toch weer eens bepaalde dingen al uit te zoeken voor de volgende serie .. maar tsja. .browser op mobiel en je ziet meteen een lekkerrrrrre tikfout ;)

There are no secrets, only information you do not yet have

Pagina: 1 2 3 Laatste