• Wes1987
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18:40
rsint schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 21:47:
Iemand al bericht gekregen over goedkeuring van de Oppo promotion?
Toen ik de Find X9 Pro haalde op release duurde het bij mij 6 weken tot de promotie werd goedgekeurd

• rsint
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:07
Wes1987 schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 10:29:
[...]

Toen ik de Find X9 Pro haalde op release duurde het bij mij 6 weken tot de promotie werd goedgekeurd
Oh, daar ben ik nog niet aan nu. We wachten af dan maar.

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:01
rsint schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 10:31:
[...]

Oh, daar ben ik nog niet aan nu. We wachten af dan maar.
Had vandaag een Masterclass van Oppo in Rotterdam. Er was iemand die de tablet en lader van de pre-orderactie al binnen twee weken had ontvangen, maar de meeste hadden nog niks (ik ook nog niet).

Ik had het erover met iemand anders die er ook was, en de Oppo-medewerker had het ook gehoord.Hij zei daarna tegen iedereen: geen zorgen, het is een stock issue, maar het komt er binnenkort zeker aan.
Niet dat je er veel aan hebt, maar ik denk dat het rond die 6 weken wel binnen zal komen.

• pimjai
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:44
Heb van het weekend mijn x9 ultra opgehaald. Top ding in vergelijking met mijn s24 ultra, heb echter een raar probleem waar ik niet uitkom: Ik ontvang helemaal geen notificaties van discord. Dingen die ik heb geprobeerd/gecontroleed:
-De app heeft notificatie permissies
-heb in de discord app alles rond meldingen exact hetzelfde ingested als op de s24 ultra die ernaast ligt, welke wel notificaties geeft.
-ik heb de "power consumption controls" van smart mode naar allow background activity aangepast.
-ik heb de app uitgelogd op de oude telefoon met het idee dat notificaties wellicht niet naar 2 toestellen verzonden worden
- de app opnieuw geinstalleerd op de oppo

Ik zou niet weten wat ik verder nog kan doen. Iemand die hetzelfde ervaren heeft en de gouden tip kan geven?

• rsint
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:07
Fonzerelli schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 23:16:
[...]

Had vandaag een Masterclass van Oppo in Rotterdam. Er was iemand die de tablet en lader van de pre-orderactie al binnen twee weken had ontvangen, maar de meeste hadden nog niks (ik ook nog niet).

Ik had het erover met iemand anders die er ook was, en de Oppo-medewerker had het ook gehoord.Hij zei daarna tegen iedereen: geen zorgen, het is een stock issue, maar het komt er binnenkort zeker aan.
Niet dat je er veel aan hebt, maar ik denk dat het rond die 6 weken wel binnen zal komen.
Ik verbaas me vooral over het feit dat mijn claim nog steeds niet gereviewed is.
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste