Sinds een dag ook een tevreden gebruiker van de Find X9 Pro. ColorOS bevalt goed! Er is veel naar wens in te stellen en t.o.v. UI8 van Samsung is het nog even zoeken. Beide hebben zo voor en tegens.
Ik krijg alleen één melding niet weg links bovenin het scherm en in m'n notificatiescherm "Vodafone NL Wifi". Deze melding komt van telefoonservices en geeft aan dat ik met m'n vodafone simkaart via Wifi bel. Helemaal prachtig maar dat hoeft niet prominent in het scherm te staan bij meldingen. Iemand tips hoe ik deze melding uit krijg?
EDIT: uiteindelijk bij simkaart instellingen Bellen via Wi-Fi uitgezet. Hierdoor is de permanente melding in het scherm ook verdwenen.
Ik krijg alleen één melding niet weg links bovenin het scherm en in m'n notificatiescherm "Vodafone NL Wifi". Deze melding komt van telefoonservices en geeft aan dat ik met m'n vodafone simkaart via Wifi bel. Helemaal prachtig maar dat hoeft niet prominent in het scherm te staan bij meldingen. Iemand tips hoe ik deze melding uit krijg?
EDIT: uiteindelijk bij simkaart instellingen Bellen via Wi-Fi uitgezet. Hierdoor is de permanente melding in het scherm ook verdwenen.
[ Voor 11% gewijzigd door RoadRunnerRik op 13-02-2026 09:58 ]
:strip_exif()/f/image/cKLmocgzrOgr1Uqm9OUDka1T.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/siCeZ5viqSmp2qoVwYyNrUIG.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_exif()/f/image/XCqJuRp46GyiaK1m8OgxW848.webp?f=user_large)
:no_upscale():strip_exif()/f/image/0EvcV4FY5516RuTI1wfRMrXh.webp?f=user_large)