• hollabizack12
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:13
codex schreef op maandag 20 april 2026 @ 12:08:
1 ding wat mij wel irriteert:
Op mijn Pixel waren Gmail meldingen vrij promonent aanwezig. Het valt mij op dat ik soms geen notificatie zie, maar als ik mijn Gmail open staan er wel ongelezen emails. Ik heb al gekeken of ik de meldingen ergens blokkeer, maar alles staat aan. Herkennen jullie dit?
Heel vervelend idd. Ik heb hetzelfde.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-05 11:24

codex

Geen OpenAI agent :)

hollabizack12 schreef op maandag 20 april 2026 @ 12:09:
[...]

Heel vervelend idd. Ik heb hetzelfde.
Oplossing gevonden. In Gmail via het hamburger menu naar "Instellingen", dan het account kiezen, er is dan een item genaamd "Meldingen voor Postvak IN"
Daar kun je "Meldingen ontvangen voor elk bericht" inschakelen.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• codex

codex

Wat een geld. Ik zat nog te twijfelen toen ik de Pro haalde, maar dit is wel een beetje overdreven.

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

حبيبي

Misschien volgen de telefoons bij Oppo elkaar wat te snel op? Door deze snelle cyclus gaat Oppo zijn telefoons qua prijs niet te dicht bij elkaar positioneren want dan verkopen ze maar de helft. En ze zullen wel gedacht hebben met de Ultra naamgeving ook een ultra prijskaartje te kunnen rekenen.

Ik vind de Ultra echt een mooi toestel en mooie specs, maar inderdaad; mijn Pro doet het perfect en voor €1700 wacht ik wel wat langer of kijken naar wat anders.

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online

WhateverSuitsU

PSN: WhateverSuitsU

Topicstarter
Tweakers preview van de Ultra is ook online.

https://tweakers.net/revi...igapixel-naar-de-top.html

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:10
Ik zou toch vaker de xiaomi foto's kiezen haha
Ergens had ik gehoopt op wat kortingen bij de pre-order. Ik hoef niet al die dingen erbij.

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-05 16:00

Deathchant

Don't intend. Do!

Na het zien van de prijs van de vivo X300 Ultra had ik al zo'n vermoeden dat de Find X9 Ultra dezelfde kant uit zou gaan. Wat een waanzin, deze prijzen :'( Dan denk ik voor de X9 Pro te gaan.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:18
Geen korting bij het pre-orderen. Je krijgt er een goedkope tablet bij. In Duitsland krijg je 150 euro korting en een tab 5 tablet erbij. Dit is tenminste nog een behoorlijk tablet die je denk ik nog aaridg kunt verkopen. De Xiaomi 17 ultra kun je icm een abonnement voor ongeveer 1050 euro kopen. Weet iemand hoelang je updates krijgt bij de X9 Ultra? Ik heb het nog niet kunnen ontdekken.

• Ynze_162
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 07-05 13:50
cassiekai schreef op woensdag 22 april 2026 @ 11:28:
Geen korting bij het pre-orderen. Je krijgt er een goedkope tablet bij. In Duitsland krijg je 150 euro korting en een tab 5 tablet erbij. Dit is tenminste nog een behoorlijk tablet die je denk ik nog aaridg kunt verkopen. De Xiaomi 17 ultra kun je icm een abonnement voor ongeveer 1050 euro kopen. Weet iemand hoelang je updates krijgt bij de X9 Ultra? Ik heb het nog niet kunnen ontdekken.
5 jaar OS updates & 6 jaar security updates
Van de productpagina
Ik vind het ook nog geen goede deal. Misschien doet KPN nog zo'n giga korting zoals bij de Find X9 Pro.

• cassiekai
Ynze_162 schreef op woensdag 22 april 2026 @ 13:02:
[...]

5 jaar OS updates & 6 jaar security updates
Van de productpagina
Ik vind het ook nog geen goede deal. Misschien doet KPN nog zo'n giga korting zoals bij de Find X9 Pro.
Thanks, zelfde dus als bij de Xiaomi 17 ultra. Ik ben benieuwd wanneer hij bij Belsimpel gaat verschijnen.

• st1v xtr1m
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 17:02
Ik overweeg de Oppo X9 Ultra te kopen, maar de Pro-versie spreekt me ook wel aan. Meer RAM en een langere batterijduur? Iets mindere camera's, maar maakt dat voor mij als niet-fotograaf eigenlijk wel uit?

Ik vraag me af of het verschil in batterijduur überhaupt merkbaar zal zijn...

En wat kunnen we verwachten van Vodafone of KPN qua prijzen en kortingen? Vergelijkbaar met de officiële Oppo-aanbiedingen?

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:41
st1v xtr1m schreef op zaterdag 25 april 2026 @ 01:45:
Ik overweeg de Oppo X9 Ultra te kopen, maar de Pro-versie spreekt me ook wel aan. Meer RAM en een langere batterijduur? Iets mindere camera's, maar maakt dat voor mij als niet-fotograaf eigenlijk wel uit?

En wat kunnen we verwachten van Vodafone of KPN qua prijzen en kortingen? Vergelijkbaar met de officiële Oppo-aanbiedingen?
Goede vraag...
Ik ben ook wel benieuwd maar ik verwacht dat je niet heel veel korting krijgt met een abonnement.
Dan is de preorder misschien beter inclusief oplader en tablet....

Ps bol verkoopt hem ook 1699.

• Wes1987
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:28
st1v xtr1m schreef op zaterdag 25 april 2026 @ 01:45:

Als de camera niet je belangrijkste onderdeel in een telefoon is, dan zie ik buiten de looks misschien (wat smaak is) geen reden om de Ultra boven de Pro te kiezen.
De camera van de Pro werd 6 maanden geleden al alom geprezen door veel tech journalisten en YouTubers, dus een miskoop doe je sowieso niet met de Pro.
En hij is iets vriendelijker voor je portemonnee

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-05 17:33
Ik zit er steeds meer aan te denken om mijn IPhone 14 Pro Max te verruilen voor een Android telefoon.
Voornamelijkste reden is eigenlijk vernieuwing en een meer open systeem.

Daarbij is mijn oog komen te vallen op de Oppo x9 ultra. Kwa aanschaf zeker niet goedkoop maar de camera schijnt top te zijn en kwa hardware en stoftware geloof ik het allemaal wel.
Ben erg benieuwd naar de tweakers review want daar hecht ik best veel waarde aan.

• speedo1983
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06-05 15:43
Ik kom van de s24 serie af. Iedere twee jaar vernieuwd de afgelopen 10 jaar.
Maar het werd er de laatste generaties niet beter op (zeker met de eigen exynos chipset) en gekeken naar een 'beter' alternatief. Met name met batterij gebruik ging het met de generatie slechter. En de camera is ook al laatste generaties hardware matig hetzelfde gebleven. Zodoende kwam ik bij de Oppo find. Afweging gemaakt tussen de Pro en de normale variant. Uiteindelijk vind ik de meerprijs het niet waard van de pro/ultra. Maar goed ik heb hiervoor ook geen s-serie Ultra gehad dus dat blijft subjectief. De normale variant heeft een prima lens die zich minimaal kan meten met de s26 serie. Maar wat gewoon heerlijk is, is het feit dat ik ruimschoots de dag door kom met een batterij. En die laad ik slechts tot 80%. Screen on time van 5 uur met 80 % pers ik er makkelijk uit. Dat is gewoon fijn. En ja China daar kan je over twisten, maar als je ziet wat er allemaal tegenwoordig van je gegevens blootgelegd zijn is het een nutteloze discussie geworden naar mijn idee. En je hebt weer eens wat nieuws te ontdekken wat ook wel leuk is 😁

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:21
Ramon27 schreef op zondag 26 april 2026 @ 20:07:
Ik zit er steeds meer aan te denken om mijn IPhone 14 Pro Max te verruilen voor een Android telefoon.
Voornamelijkste reden is eigenlijk vernieuwing en een meer open systeem.

Daarbij is mijn oog komen te vallen op de Oppo x9 ultra. Kwa aanschaf zeker niet goedkoop maar de camera schijnt top te zijn en kwa hardware en stoftware geloof ik het allemaal wel.
Ben erg benieuwd naar de tweakers review want daar hecht ik best veel waarde aan.
Wat is een meer ‘open’ systeem. Ik heb altijd Androids gehad en het leuke waren de custom roms maar tegenwoordig is dat ook niet echt een dingetje meer want customizen kan elke telefoon wel of je moet echt iets geks willen en cpu tunen is ook niet meer nodig tegenwoordig of wil je apps gebruiken buiten de Store om want dat kan bij Apple niet.

Maar een uitstapje is altijd leuk natuurlijk. Ik ben de andere kant opgegaan en ben de laatste twee jaar een fulltime iPhone gebruiker geworden omdat ik film kwaliteit belangrijk vind en ik heb nog geen Android gezien die beter is. Heb in Februari nog even de S26 Ultra geprobeerd maar dat was het ook net niet. De X9 Ultra leek me interessant maar de prijs is echt absurd.

• codex

codex

Ik heb een heel irritante "bug". Ik heb dualsim, KPN en Simpel. Ik gebruik eigenlijk altijd mijn KPN sim, die Simpel is alleen om zakelijk bereikbaar te zijn.

Als ik iemand wil bellen, dan gebeurt er niks. Ik zie een oproep die nooit tot stand komt en die wordt dan vanzelf beëindigd. Het enige wat ik kan doen om uit te kunnen bellen is vliegtuigstand in en uitschakelen.

Ik vind dit heel bijzonder, ik had hier tot vorige week geen last van.

• JoaLootens
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 01-05 22:53
Ik heb momenteel een Google Pixel 9 Pro en denk erover na om die te verkopen nu hij nog iets waard is op de tweedehandsmarkt. Zit al een tijdje naar de Oppo Find X9 Pro en Ultra te lonken. Ik heb momenteel volgende opties:

- Oppo Find X9 Pro (laten) bestellen via Telenet voor 899 euro
- Oppo Find X9 Ultra (globale versie) kopen via Duitsland voor 1699 euro (+100 euro korting + smartwatch/tablet)
- Oppo Find X9 Ultra (Chinese versie) kopen via Aziatische websites

Mijn bedenkingen zijn vooral: de Ultra globale variant heeft 12GB RAM en slechts 512GB opslagruimte tegenover de veel goedkopere Chinese versie (die 16GB RAM heeft en tot 1TB opslagruimte gaat).

Hoewel ik in principe voor de 'beste' versie wil gaan, zeker op vlak van de camera's, vind ik de vraagprijs vrij schandalig en kan ik die meerprijs tegenover de Pro (die wél over 16GB RAM beschikt) moeilijk verantwoorden. Een Chinese versie halen lijkt me dan weer veel gedoe.

Wat vinden jullie?

• WhateverSuitsU
  • Nu online

WhateverSuitsU

Topicstarter
JoaLootens schreef op maandag 27 april 2026 @ 22:57:
Ik heb momenteel een Google Pixel 9 Pro en denk erover na om die te verkopen nu hij nog iets waard is op de tweedehandsmarkt. Zit al een tijdje naar de Oppo Find X9 Pro en Ultra te lonken. Ik heb momenteel volgende opties:

- Oppo Find X9 Ultra (globale versie) kopen via Duitsland voor 1699 euro (+100 euro korting + smartwatch/tablet)

Mijn bedenkingen zijn vooral: de Ultra globale variant heeft 12GB RAM en slechts 512GB opslagruimte tegenover de veel goedkopere Chinese versie (die 16GB RAM heeft en tot 1TB opslagruimte gaat).

Hoewel ik in principe voor de 'beste' versie wil gaan, zeker op vlak van de camera's, vind ik de vraagprijs vrij schandalig en kan ik die meerprijs tegenover de Pro (die wél over 16GB RAM beschikt) moeilijk verantwoorden. Een Chinese versie halen lijkt me dan weer veel gedoe.

Wat vinden jullie?
Alleen als de camera's je hoogste prio hebben zou ik de Ultra overwegen. De Pro doet eigenlijk alles goed en ik vind het nog steeds de beste telefoon die ik ooit heb gebruikt. De camera's zijn voor mij meer dan goed en ik denk dat de meeste gebruikers niet meer nodig hebben.

De Ultra is een showcase voor wat er technologisch allemaal kan en gezien de hoge meerprijs is dat verschil, voor mij, te groot.

• Space_eend
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 02-05 14:36

Wat vinden jullie?
Mag ik vragen hoe je de ultra moet bestellen via Duitsland, want ze hebben daar betere deals met de ultra

• Aggressor
Space_eend schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 10:16:
[...]

Mag ik vragen hoe je de ultra moet bestellen via Duitsland, want ze hebben daar betere deals met de ultra
Ben ik ook wel benieuwd naar

• JoaLootens
Aggressor schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 21:30:
[...]

Ben ik ook wel benieuwd naar
Ik kan de exacte informatie niet meteen terugvinden, maar je zou vanalles kunnen bestellen in het buitenland en dat naar een bepaald adres kunnen laten sturen (in Duitsland bijvoorbeeld) waar een bedrijf dat dan doorstuurt naar jou.

Je betaalt dan natuurlijk nog een kost voor die 'tussenpersoon'.

• Aggressor
JoaLootens schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 22:46:
[...]

Ik kan de exacte informatie niet meteen terugvinden, maar je zou vanalles kunnen bestellen in het buitenland en dat naar een bepaald adres kunnen laten sturen (in Duitsland bijvoorbeeld) waar een bedrijf dat dan doorstuurt naar jou.

Je betaalt dan natuurlijk nog een kost voor die 'tussenpersoon'.
Wat is de 100 euro code dan?

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-05 10:49
Zit het telelens pakket bij die forse prijs inbegrepen of komt dat nog bovenop de forse aanschafprijs?

• WhateverSuitsU
  • Nu online

WhateverSuitsU

Topicstarter
NeWSJuNK schreef op woensdag 29 april 2026 @ 08:29:
Zit het telelens pakket bij die forse prijs inbegrepen of komt dat nog bovenop de forse aanschafprijs?
Het 'zakkanon', zoals ze het zelf noemen :+ , is een aparte aanschaf (helaas) a € 599,-.

• JoaLootens
Aggressor schreef op woensdag 29 april 2026 @ 02:30:
[...]

Wat is de 100 euro code dan?
Gewoon 'findx9usave100'. Die code staat op de website van de Duitse Oppo Store.
Ik vind het heel vreemd dat die in de Belgische store niet geldig is...

• Aggressor
JoaLootens schreef op woensdag 29 april 2026 @ 23:28:
[...]

Gewoon 'findx9usave100'. Die code staat op de website van de Duitse Oppo Store.
Ik vind het heel vreemd dat die in de Belgische store niet geldig is...
Nee wel jammer...
Ik twijfel ook ...misschien is huifkarverzendsericce een optie? Of gewoon wachten

• st1v xtr1m
Ik wacht af wanneer de telecomproviders aanbiedingen gaan doen. Weet iemand wanneer het beschikbaar komt? Pas na de officiële lancering?

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-05 16:00

Deathchant

Don't intend. Do!

Even een vraagje voor degene die de Find X9 PRO hebben: hoe tevreden zijn jullie over het display, met name qua kleurechtheid en de helderheid bij zonlicht?

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

• 1993jjohan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-05 21:34
Deathchant schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 14:48:
Even een vraagje voor degene die de Find X9 PRO hebben: hoe tevreden zijn jullie over het display, met name qua kleurechtheid en de helderheid bij zonlicht?
Prima. Doet echt niet onder voor het display van mijn vorige s24ultra

• st1v xtr1m
1993jjohan schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 15:15:
[...]

Prima. Doet echt niet onder voor het display van mijn vorige s24ultra
En hoe zit het met de antireflectiecoating van de Samsung S24? Merk je veel verschil in zonlicht?

• JoaLootens

Via Mobyshop in Singapore kan je een 'globale' versie bestellen die wél 16GB RAM en 1TB geheugen heeft. Het probleem daarmee is dat je zelf moet aangeven wat de waarde is van je pakje dat zij dan opsturen. Kies je de volledige waarde, betaal je keiveel BTW. Ga je voor een lagere waarde, maar raakt je pakje zoek, krijg je enkel die waarde terug van de verzenddienst. Daarnaast heb je slechts 1 jaar garantie omdat je hem niet in Europa kocht.

Die versie kost omgerekend nog steeds 1400 euro (+een variabel bedrag voor de BTW, afhankelijk van je keuze). Dus ik ga ook gewoon wachten tot de solden in juli en dan kijken of er betere aanbiedingen zijn voor de Pro of Ultra.

• Aggressor
Huifkarverzendservice vraagt ongeveer 76 euro.
Dam kan je het laten leveren in duitsland en hun sturen het door...
Dan heb je hem voor 1599 plus 76.
En een duurdere tablet erbij ....

Maar wordt pas begin juni verzonden :( (vind ik te lang)

• Ramon27
Ik zit hier nog smachtend af te wachten op de tweakers review of ik hem überhaupt ga bestellen.

Dan is nog de vraag waar ik hem ga bestellen. We gaan in september (als het doorgaat met de oorlog) naar Thailand op vakantie. En daar zou ik hem ook kunnen kopen. En of ik zo lang kan wachten is ook nog maar de vraag.

Eventueel bestellen vanuit websites die hem voor je importeren. Zelf importeren, betekent zelf nog de 21% btw betalen.

Bestellen via Duitsland, die hebben momenteel een aktie. Ze hebben wel alleen de 12 ram en niet de 16 ram versie.

Keuzes keuzes keuzes 😂

• Aggressor
@Ramon hoe zie jij het dsn voor je .eventueel uit duitsland bestellen?
Levertijd is dan wel pas juni :(

Hier in nl aankomende week al bij oppo

• Ramon27
Aggressor schreef op zondag 3 mei 2026 @ 08:32:
@Ramon hoe zie jij het dsn voor je .eventueel uit duitsland bestellen?
Levertijd is dan wel pas juni :(

Hier in nl aankomende week al bij oppo
Ik woon zelf in Boxmeer, en dat ligt zowat tegen Duitsland aan. Tevens heb ik veel collega’s die in Duitsland wonen dus ik kan bij hun de telefoon laten bezorgen of ik ga de telefoon zelf ophalen.

Ook heeft de Duitse site een behoorlijke goede aanbieding die Nederland (momenteel) niet heeft. Maar opzich zou ik ook kunnen wachten en hem in Thailand kunnen kopen.

• Wes1987
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:28
Voor wie niet zeker weet of je wil kiezen tussen de Find X9 Pro en de Ultra.
Hier een goede vergelijkingsvideo.
Voor wie geen zin heeft om te kijken

- Ultra iets betere camera
- Pro betere thermals en batterijduur

Dus het is maar net wat je het belangrijkste vindt. En hoeveel je op de bank hebt staan :)

https://youtu.be/UJIwSs7kD9c?is=c0zkP7EgrnX1nc38

[ Voor 4% gewijzigd door Wes1987 op 03-05-2026 11:14 ]

• Pufster
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-05 00:13
Ik zie dat bol.com hem ook zal aanbieden aan zelfde prijs als de Oppo website: 1699€.
Wel krijg je de extra’s er niet bij dan.
Ik zou meer geneigd zijn om het via bol te doen dan oppo. Gezien dit nogal een nieuwere fabrikant is heb ik even hun retourbeleid doorgenomen en ik vond dat vaag. Er stond als de telefoon geactiveerd is, ze een waardevermindering kunnen toepassen bij retour. Ook zouden er restocking kosten bijkomen omdat ze nieuwe verpakking moeten doen. Dat is iets wat ik bij geen enkele fabrikant al heb gezien waar ik zaken heb gekocht.

Er staat ook nergens wat die bedragen zijn, kan zo maar even paar honderd euro zijn. Daarom meer geneigd om bij Bol te kopen qua retourbeleid.

• vinpower
Wes1987 schreef op zondag 3 mei 2026 @ 11:13:

Dus het is maar net wat je het belangrijkste vindt. En hoeveel je op de bank hebt staan :)

Niet dat ik de Ultra zou kunnen betalen, maar de foto's van de Pro in deze vergelijking doen eigenlijk niet veel onder.

• 1993jjohan
Wees als je de pro hebt vooral blij en dankbaar met wat je hebt. De camera en batterijduur zijn enorm geprezen bij release. Het is een solide telefoon die toen voor 600 te koop was met een mooie aanbieding van KPN.

De x9 pro staat bij dxomark op de 6e plaats. De s26 ultra staat op 18. De x9 ultra zal vast hoger schoren maar hoe vaak ga je dat verschil zien. Waarschijnlijk vooral bij slechte verlichting of meer ingezoomd.

De andere soc zal je ook het verschil vooral bij extremere belasting merken. En misschien met gamen mits je dat doet.

• 1993jjohan
st1v xtr1m schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 15:18:
[...]

En hoe zit het met de antireflectiecoating van de Samsung S24? Merk je veel verschil in zonlicht?
Ik merkte überhaupt niet veel van de coating omdat ik mijn telefoon altijd met glazen screenprotector eroverheen gebruikte. Dan doet die coating niet zo veel meer.

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:36

Steeffoon

Smartphone-nerd

Wes1987 schreef op zondag 3 mei 2026 @ 11:13:

Eerlijk? Ik vind de Pro vaak beter in de vergelijking hier 😬

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air

• cassiekai
Pufster schreef op zondag 3 mei 2026 @ 17:49:
Ik zie dat bol.com hem ook zal aanbieden aan zelfde prijs als de Oppo website: 1699€.
Wel krijg je de extra’s er niet bij dan.
Ik zou meer geneigd zijn om het via bol te doen dan oppo. Gezien dit nogal een nieuwere fabrikant is heb ik even hun retourbeleid doorgenomen en ik vond dat vaag. Er stond als de telefoon geactiveerd is, ze een waardevermindering kunnen toepassen bij retour. Ook zouden er restocking kosten bijkomen omdat ze nieuwe verpakking moeten doen. Dat is iets wat ik bij geen enkele fabrikant al heb gezien waar ik zaken heb gekocht.

Er staat ook nergens wat die bedragen zijn, kan zo maar even paar honderd euro zijn. Daarom meer geneigd om bij Bol te kopen qua retourbeleid.
Ik zag bij Belsimpel dat hij daar ook binnenkort verwacht wordt.

• Aggressor
Daar zal hij ook wel 1699 zijn ....
Als je hem via oppo duitsland kunt kopen heb je toch een veel betere deal.

Tablet van 529 en hoesje van 55..
En 1599

• cassiekai
Aggressor schreef op maandag 4 mei 2026 @ 13:06:

En 1599
Jawel, is mij bekend. Mijn zoon die in Duitsland woont wilde hem wel voor mij bestellen. Misschien dat ik dit nog wel doe. Moet alleen zien hoe ik hem bij mij krijg want hij woont op 550km rijden. Volgens mij is de levertijd wel een dingetje.

• Aggressor
cassiekai schreef op maandag 4 mei 2026 @ 21:42:
[...]

Jawel, is mij bekend. Mijn zoon die in Duitsland woont wilde hem wel voor mij bestellen. Misschien dat ik dit nog wel doe. Moet alleen zien hoe ik hem bij mij krijg want hij woont op 550km rijden. Volgens mij is de levertijd wel een dingetje.
Begin juni toch?

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:10
Ik zit al een tijd te wachten op dit toestel. Momenteel heb ik een S23 Ultra, maar de laatste Samsung releases vond ik telkens te kleine upgrades om te switchen.

Vorig jaar zat ik nog te twijfelen om de X9 Pro te halen met die KPN-deal, maar door de geruchten over een Ultra met global release heb ik toch gewacht.

Alleen die release lijkt steeds op te schuiven: eerst begin dit jaar, toen maart, daarna eind maart/april, en nu zou 7 mei de officiële datum zijn.

Wat ik me vooral afvraag: denken jullie dat hij rond release ook meteen via providers/retailers (zoals Belsimpel of Mobiel.nl) beschikbaar is? Daar staat nu alleen “binnenkort verwacht”, dus ik vraag me af of dat niet nog weken kan duren.

ChatGPT suggereert dat het eerder eind mei/juni wordt vanwege gefaseerde release in Europa, maar ik hoop eerlijk gezegd dat dat niet zo is :-(

Iemand hier ervaring met eerdere (niche) releases en hoe snel die bij providers beschikbaar komen?

Mijn S23 Ultra begint het qua batterij namelijk aardig te begeven, dus ik ben wel toe aan een upgrade 😅

• st1v xtr1m
Fonzerelli schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 09:31:
Ik zit al een tijd te wachten op dit toestel. Momenteel heb ik een S23 Ultra, maar de laatste Samsung releases vond ik telkens te kleine upgrades om te switchen.

Vorig jaar zat ik nog te twijfelen om de X9 Pro te halen met die KPN-deal, maar door de geruchten over een Ultra met global release heb ik toch gewacht.

Alleen die release lijkt steeds op te schuiven: eerst begin dit jaar, toen maart, daarna eind maart/april, en nu zou 7 mei de officiële datum zijn.

Wat ik me vooral afvraag: denken jullie dat hij rond release ook meteen via providers/retailers (zoals Belsimpel of Mobiel.nl) beschikbaar is? Daar staat nu alleen “binnenkort verwacht”, dus ik vraag me af of dat niet nog weken kan duren.

ChatGPT suggereert dat het eerder eind mei/juni wordt vanwege gefaseerde release in Europa, maar ik hoop eerlijk gezegd dat dat niet zo is :-(

Iemand hier ervaring met eerdere (niche) releases en hoe snel die bij providers beschikbaar komen?

Mijn S23 Ultra begint het qua batterij namelijk aardig te begeven, dus ik ben wel toe aan een upgrade 😅
Ik zit in dezelfde situatie, ook met een S23U, en de batterij is niet meer acceptabel, zelfs niet na vervanging.

Mijn enige zorg bij Oppo is of ik de X9 Pro of de X9 Ultra wil. Ik neig naar de Ultra, maar ik zou nog blijer zijn als die ook een batterij van 7500 mAh had.

• Aggressor
Heeft iemand van jullie de x9 ultra besteld en zo ja ..waar?

[ Voor 5% gewijzigd door Aggressor op 06-05-2026 16:54 ]

• Ramon27
Aggressor schreef op woensdag 6 mei 2026 @ 11:45:
Heeft iemand van jullie de x9nuktar besteld en zo ja ..waar?
Ik ga ervan uit dat je de x9 Ultra bedoeld.

Ik zelf was aan het tobben of ik hem snel wilde hebben en tegen welke prijs.

Via de Nederlands Oppo site zou je het al morgen binnen hebben, maar de gifts zijn echt een slap aftreksel in vergelijking met de Duitse website. Via de Duitse Oppo krijg je hem pas in Juni.

Je krijgt bij beide sites “gifts” maar ik zeg zit niet echt te wachten op een Oppo tabblad. En geen idee of het makkelijk verkoopt voor een leuke verkoop prijs.

Ik zou zelf eerder gaan voor “themobilemarvel of wandomobile”. Beide staan in voor eventuele douane kosten. En de service zou bij beide top zijn. Maar die van “themobilemarvel” toch net wat beter. Beide sites bieden de HK versie aan wat gelijk staat aan de Europese versie. Plus de prijs scheelt aanzienlijk als je het vergelijkt met de Nederlandse aanbieders.

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-05 10:59
Ik heb hem besteld via de Oppo site. Komt morgen binnen als het goed is. Ik kreeg net de DHL mail.

• Aggressor
arene schreef op woensdag 6 mei 2026 @ 19:13:
Ik heb hem besteld via de Oppo site. Komt morgen binnen als het goed is. Ik kreeg net de DHL mail.
Nice.

In dutsland kan je nu een mooi hoesje erbij kopen voor 4.90..

Staat volgens mij niet op de nl site...iemand enig idee waar deze te bestellen is?

• vinpower
De ultra pagina is nu ook actief bij Odido. 1.595 als los toestel bij een abonnement.

OPPO Find X9 Ultra kopen? Kies je abonnement hier | Odido

[ Voor 7% gewijzigd door vinpower op 07-05-2026 09:15 ]

• Aggressor
Bij mobiel nl goedkoper. Daar krijg je momenteel ook de lader en tablet erbij.

Bv met hollands nieuwe 2 jaar.

1477 euro

Als je dan het duurste abonnement neemt.. 40 bel sms gb voor 12 euro per maand. Eerste 12 maanden betaal je dan 6 per maand.

Eventueel kan je nog 10 euro per maand doen voor het toestel...(ook geen inkomingtoets)

Dan betaal je 1235 euro. Inclusief lader en tablet.

[ Voor 3% gewijzigd door Aggressor op 07-05-2026 10:27 ]

• st1v xtr1m
Dat is vreemd - ik kan de X9 Ultra wel bestellen via Vodafone aan de mobiel nl website, maar niet via de website van Vodafone zelf...

• Aggressor
st1v xtr1m schreef op donderdag 7 mei 2026 @ 10:30:
Dat is vreemd - ik kan de X9 Ultra wel bestellen via Vodafone aan de mobiel nl website, maar niet via de website van Vodafone zelf...
Misschien gaat Vodafone hem wel niet aanbieden.
Bij mobiel nl is alles apart...

• st1v xtr1m
Aggressor schreef op donderdag 7 mei 2026 @ 11:16:
[...]

Misschien gaat Vodafone hem wel niet aanbieden.
Bij mobiel nl is alles apart...
Oh, echt waar? Ik dacht dat ze je gewoon doorverbonden naar Vodafone...

• Aggressor
st1v xtr1m schreef op donderdag 7 mei 2026 @ 11:29:
[...]

Oh, echt waar? Ik dacht dat ze je gewoon doorverbonden naar Vodafone...
Lekker sarcastisch... je post ervoor is ook niet zo slim.

• st1v xtr1m
Aggressor schreef op donderdag 7 mei 2026 @ 13:27:
[...]

Lekker sarcastisch... je post ervoor is ook niet zo slim.
Sorry, my Dutch is not so great, so maybe there was a translation mistake at my end. I thought mobiel nl is just an aggregate site that finds all the deals from other providers, but apparently they source the phones themselves?

Wasn't meant to be sarcastic or smartass, apologies if it came out that way.

• Aggressor
st1v xtr1m schreef op donderdag 7 mei 2026 @ 13:45:
[...]

Sorry, my Dutch is not so great, so maybe there was a translation mistake at my end. I thought mobiel nl is just an aggregate site that finds all the deals from other providers, but apparently they source the phones themselves?

Wasn't meant to be sarcastic or smartass, apologies if it came out that way.
Dat klopt. En geen probleem

• cassiekai
En zijn er al mensen los met de X9 ulra😁?

• st1v xtr1m
Ik heb de mijne bij Coolblue besteld. Vodafone heeft hem niet en ze wisten niet of en wanneer ze hem zouden krijgen - ik heb het meerdere keren aan verschillende medewerkers via de chat gevraagd. Ik ga niet overstappen naar een andere provider, omdat ik een groot familiepakket heb, dus het is wel jammer dat ik geen korting van een paar honderd euro via Vodafone kan krijgen (zoals ik bij mijn vorige telefoons wel kreeg). Maar bij Coolblue heb ik tenminste de zekerheid van klantenservice (in tegenstelling tot bestellen vanuit Hong Kong of Singapore) + ik heb ook een verzekering via hen afgesloten (het is een te dure telefoon om het risico te nemen, vind ik).

Als je ergens in Nederland bestelt, krijg je een gratis oplader en tablet van de Oppo-website, maar Oppo geeft ook nog eens 10% cashback als je via hun website koopt en een kleine promotie voor ze doet op sociale media. Dat scheelt 170 euro als je daarvoor openstaat.

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:46

13art

Moderator Mobile
st1v xtr1m schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 16:15:
Ik heb de mijne bij Coolblue besteld. Vodafone heeft hem niet en ze wisten niet of en wanneer ze hem zouden krijgen - ik heb het meerdere keren aan verschillende medewerkers via de chat gevraagd. Ik ga niet overstappen naar een andere provider, omdat ik een groot familiepakket heb, dus het is wel jammer dat ik geen korting van een paar honderd euro via Vodafone kan krijgen (zoals ik bij mijn vorige telefoons wel kreeg). Maar bij Coolblue heb ik tenminste de zekerheid van klantenservice (in tegenstelling tot bestellen vanuit Hong Kong of Singapore) + ik heb ook een verzekering via hen afgesloten (het is een te dure telefoon om het risico te nemen, vind ik).

Als je ergens in Nederland bestelt, krijg je een gratis oplader en tablet van de Oppo-website, maar Oppo geeft ook nog eens 10% cashback als je via hun website koopt en een kleine promotie voor ze doet op sociale media. Dat scheelt 170 euro als je daarvoor openstaat.
En als je de tablet dan verkoopt nog iets meer.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Pirewiet
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:49
Bij Telenet is hij nu ook te koop voor klanten die dat ook minstens 12 maand blijven.

Telenet Find X9 Ultra - 1299€

Daar kost hij 1299€ en je krijgt ook de gratis Pad SE en oplader. Ik heb hem vandaag besteld!

[ Voor 3% gewijzigd door Pirewiet op 08-05-2026 16:57 ]

• Aggressor
@st1v xtr1m hoe werkt de 10 procent dan?

• cassiekai
Ik vermoed dat veel mensen toch wel tegen de prijs op hikken. Oppo is natuurlijk een vrij onbekend merk hier. Het valt me trouwens op dat de pro niet zo heel veel in prijs is gedaald. Ik ben eigenlijk nieuwsgierig of de orginele ceramid case wat is.

• Pirewiet
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:49
Pirewiet schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 16:57:
Bij Telenet is hij nu ook te koop voor klanten die dat ook minstens 12 maand blijven.

Telenet Find X9 Ultra - 1299€

Daar kost hij 1299€ en je krijgt ook de gratis Pad SE en oplader. Ik heb hem vandaag besteld!
Gisteren besteld om 12u en vandaag al geleverd. Dus alvast snel en goed voorradig. Komende dagen rustig uittesten.

• cassiekai
Pirewiet schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 10:47:
[...]

Gisteren besteld om 12u en vandaag al geleverd. Dus alvast snel en goed voorradig. Komende dagen rustig uittesten.
Ik zit eraan te denken om hem vandaag te bestellen en heb hem dan maandag binnen. Het is en blijft toch wel een boel geld voor een telefoon. Ik zou 1453 kwijt zijn en dat is inclusief de ceramid case. Ik zou eigenlijk nog willen wachten op Belsimpel, maar die zijn vrij laat vind ik en vraag mij af of die betere aanbiedingen hebben🤔.

• Fonzerelli
Ik zat ook op Belsimpel te wachten. Ik wil wel i.c.m een abonnement. Ik heb een aantal andere telefoon prijzen vergeleken en ze zijn meestal wel een paar tientjes goedkoper dan bijv. Mobiel.nl maar veel scheelt het niet.

Als ik bij Belsimpel ga zoeken dan zie ik dat ze ook de 1tb versie verwachten. Die zou hier eigenlijk niet uit komen..dat is wel apart. Iemand enig idee hoe dat zit?

• cassiekai
Fonzerelli schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 13:43:
Ik zat ook op Belsimpel te wachten. Ik wil wel i.c.m een abonnement. Ik heb een aantal andere telefoon prijzen vergeleken en ze zijn meestal wel een paar tientjes goedkoper dan bijv. Mobiel.nl maar veel scheelt het niet.

Als ik bij Belsimpel ga zoeken dan zie ik dat ze ook de 1tb versie verwachten. Die zou hier eigenlijk niet uit komen..dat is wel apart. Iemand enig idee hoe dat zit?
Wat ik heb gelezen komt idd de 1TB versie niet naar europa. Mocht dit wel zo zijn dan zal hij ook wel 16GB geheugen hebben. Prijs zal waarschijnlijk een stuk hoger liggen dan de nu al dure 512GB versie. Ik ben nog opzoek naar een goede transparante case. Het zonde om er iets anders omheen te doen gezien het toestel er van zichzelf al mooi uit ziet.

• st1v xtr1m
De 1TB-versie is niet verkrijgbaar in Europa, dus als iemand hem hier verkoopt, is het de Global versie die in Azië (Hongkong, Singapore) wordt verkocht. De oplader wordt er wel bijgeleverd, maar past niet in Europese stopcontacten.

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10:58
Welk hoesje gebruiken jullie voor de find x9 pro? Heb wat hoesjes via ali maar heb nog niet eentje die mij echt bevalt.

• racnor2
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:54
CryRaven schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 20:31:
Welk hoesje gebruiken jullie voor de find x9 pro? Heb wat hoesjes via ali maar heb nog niet eentje die mij echt bevalt.
Nillkin Magnetic Case, veel beter dan de AliExpress hoesjes. Besteld bij VopTronics

• 1993jjohan
Nillkin hoesje met de SmartDevil (Ali) screenprotector is een perfecte combinatie naar mijn mening. Niet te lomp maar heeft genoeg bescherming en zit perfect.

Heb ook de orginele carbon case maar die heeft niet genoeg bescherming voor het fysieke werk wat ik doe en is heel glad.

• 13art

13art

Moderator Mobile
Heb momenteel de OnePlus 13. Overweeg om de Oppo find X9 Pro of Ultra te kopen. Ben er nog niet uit dus ben het www nog aan het afspeuren naar vergelijkingen. De Ultra vind ik eigenlijk te duur. Maar als de foto's van de kleine (17 maanden) beduidend beter zijn op de Ultra dan zou ik er misschien het geld nog wel voor over hebben. To be continued dus....

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-05 21:32
Als ik het zo zie zijn de foto's niet beduidend beter. Op dat niveau wordt het echt marginaal. Heb zelf de X9 Pro en deze maakt echt prachtige foto's. Ook van de kids. Mijlenver beter dan m'n vorige tel (Samsung S23+). Ik zou persoonlijk voor de Pro gaan tenzij je simpelweg het beste van het beste wil hebben en daar ook een forse meerprijs voor wil betalen!

• 13art

13art

Moderator Mobile
MitchellHearth schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 21:27:
Als ik het zo zie zijn de foto's niet beduidend beter. Op dat niveau wordt het echt marginaal. Heb zelf de X9 Pro en deze maakt echt prachtige foto's. Ook van de kids. Mijlenver beter dan m'n vorige tel (Samsung S23+). Ik zou persoonlijk voor de Pro gaan tenzij je simpelweg het beste van het beste wil hebben en daar ook een forse meerprijs voor wil betalen!
Was inderdaad precies mijn overwegingen. Komt met name neer op de 10x zoom. Verder is het, voor zover ik nu gezien heb, redelijk verwaarloosbaar. Waar de accuduur van de pro beter is. Maar bijv de speakers van de Ultra weer beter zijn.

• Aggressor
De meerprijs vind ik nog wel mee vallen.

Momenteel gratis tablet en lader... En nog 10 procent terug na het schrijven van een review.

Bij oppo duitsland zelfs 1599 (code van 100) Hierbij krijg je ook een tblet van 500 euro.

De pro is ook al 1100

[ Voor 5% gewijzigd door Aggressor op 09-05-2026 21:47 ]

• 13art

13art

Moderator Mobile
Aggressor schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 21:36:
De meerprijs vind ik nog wel mee vallen.

Momenteel gratis tablet en lader... En nog 10 procent terug na het schrijven van een review.

Bij oppo duitsland zelfs 1599 (code van 100) Hierbij krijg je ook een tblet van 500 euro.

De pro is ook al 1100
Moet je wel een adres hebben in DE om het naartoe te kunnen laten verzenden. Althans daar ga ik vanuit. .

Al is er ook wat te zeggen voor een accuduur die beduidend beter is bij de Pro.

Heb ooit gezegd dat ik geen telefoon van 1000+ euro ga kopen, maar ja, wanneer je een dochter hebt van 17 maanden ga je opeens toch vreemde andere keuzes maken ;-)

[ Voor 36% gewijzigd door 13art op 10-05-2026 07:30 ]

• Fonzerelli
1993jjohan schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 20:53:
Nillkin hoesje met de SmartDevil (Ali) screenprotector is een perfecte combinatie naar mijn mening. Niet te lomp maar heeft genoeg bescherming en zit perfect.

Heb ook de orginele carbon case maar die heeft niet genoeg bescherming voor het fysieke werk wat ik doe en is heel glad.
Ik zoek ook een goed hoesje. Voorheen wel goede ervaringen gehad met Nillkin.
Maar is het bij dit hoesje niet irritant om elke keer die lenscover er af te moeten halen om een foto te maken?

• Aggressor
Fonzerelli schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 22:09:
[...]

Ik zoek ook een goed hoesje. Voorheen wel goede ervaringen gehad met Nillkin.
Maar is het bij dit hoesje niet irritant om elke keer die lenscover er af te moeten halen om een foto te maken?
https://nl.aliexpress.com/item/1005012245958017.html

Misschien is dit iets?

Je hebt ook hoesjes met een soort protector op de camera(Alleen de lenzen zijn dan vrij)

Maar als er stof tussen komt heb je kans op krassen lees ik?

• 13art

13art

Moderator Mobile
Aggressor schreef op maandag 4 mei 2026 @ 13:06:

En 1599
Heb jij hem Duitsland gekocht? En dan Huifkarverzendservice oid? Of zijn er nog 'betere' of goedkopere alternatieven?

• 13art

13art

Moderator Mobile
cassiekai schreef op maandag 4 mei 2026 @ 21:42:
[...]

Je zoon zou hem toch ook kunnen doorsturen naar NL voor je?

• Aggressor
13art schreef op zondag 10 mei 2026 @ 08:38:
[...]

Heb jij hem Duitsland gekocht? En dan Huifkarverzendservice oid? Of zijn er nog 'betere' of goedkopere alternatieven?
Via mobiel.nl

1477 icm hollands nieuwe abonnement. En dan 10 euro per maand voor het toestel

1477 -240 (om de pijn wat te verzachten) Inclusief lader en tablet

Eerste 12 maanden 6 euro. Plus 10 euro toestel (50gb min bel sms)

En ik had nog een code van 35 korting als je bij mobiel.nl een abonnement afsluit.

Ik heb ook gedacht aan duitsland..maar zit je weer met doorsturen eventueel garantie enz

[ Voor 10% gewijzigd door Aggressor op 10-05-2026 12:31 ]

• cassiekai
13art schreef op zondag 10 mei 2026 @ 10:29:
[...]

Je zoon zou hem toch ook kunnen doorsturen naar NL voor je?
MIjn zoon had dit wel willen doen, maar de levertijd in Duitsland is nogal vaag. Het zou ergens in juni worden en dat duurt mij te lang. Garantie was mij ook niet duidelijk. In Duitsland zou ik 1599 kwijt zijn. Ik heb hem nu bij mobiel.nl besteld voor 1419 euro icm een abonnement van 25 euro p/m.

[ Voor 4% gewijzigd door cassiekai op 10-05-2026 10:57 ]

• 13art

13art

Moderator Mobile
cassiekai schreef op zondag 10 mei 2026 @ 10:55:
[...]

MIjn zoon had dit wel willen doen, maar de levertijd in Duitsland is nogal vaag. Het zou ergens in juni worden en dat duurt mij te lang. In Duitsland zou ik 1599 kwijt zijn. Ik heb hem nu bij mobiel.nl besteld voor 1419 euro icm een abonnement van 25 euro p/m.
Je zou natuurlijk de tablet kunnen verkopen waarmee de totaalprijs een stuk lager uit komt (heb zelf als een Samsung tablet dus zelf dat doen). Maar inderdaad levertijd is wel een dingetje

• Aggressor
@cassiekai welk abonnement heb jij als ik vragen mag?

• cassiekai
Aggressor schreef op zondag 10 mei 2026 @ 12:41:
@cassiekai welk abonnement heb jij als ik vragen mag?
Vodafone, alles onbeperkt. Ik heb het toestel volledig betaald.

[ Voor 8% gewijzigd door cassiekai op 10-05-2026 13:46 ]

• cassiekai
13art schreef op zondag 10 mei 2026 @ 10:57:
[...]

Je zou natuurlijk de tablet kunnen verkopen waarmee de totaalprijs een stuk lager uit komt (heb zelf als een Samsung tablet dus zelf dat doen). Maar inderdaad levertijd is wel een dingetje
Ik heb zelf een Tab s10 Ultra tablet dus heb ook geen tablet nodig. Die ik er nu bij krijg is niet veel soeps volgens mij. Kijk wel even wat ik ermee doe. Misschien wat voor mijn kleindochter.

• 13art

13art

Moderator Mobile
cassiekai schreef op zondag 10 mei 2026 @ 13:48:
[...]

Ik heb zelf een Tab s10 Ultra tablet dus heb ook geen tablet nodig. Die ik er nu bij krijg is niet veel soeps volgens mij. Kijk wel even wat ik ermee doe. Misschien wat voor mijn kleindochter.
Nee precies, daarom is die deal in Duitsland met een betere tablet + de 100 euro korting eigenlijk beter. Maar ja dat is lang wachten op het toestel plus gedoe om het naar NL te krijgen.

• cassiekai
13art schreef op zondag 10 mei 2026 @ 13:50:
[...]

Nee precies, daarom is die deal in Duitsland met een betere tablet + de 100 euro korting eigenlijk beter. Maar ja dat is lang wachten op het toestel plus gedoe om het naar NL te krijgen.
Yep, en mocht er wat mis zijn met het toestel dan zou het mogelijk ook een dingetje kunnen worden. Ik lees zo links en rechts soms toch wel wat mindere verhalen over Oppo. Zijn natuurlijk nog vrij klein in de EU.

• 13art

13art

Moderator Mobile
cassiekai schreef op zondag 10 mei 2026 @ 13:54:
[...]

Yep, en mocht er wat mis zijn met het toestel dan zou het mogelijk ook een dingetje kunnen worden. Ik lees zo links en rechts soms toch wel wat mindere verhalen over Oppo. Zijn natuurlijk nog vrij klein in de EU.
Ja dat was wel iets wat ik me nog afvroeg en nog niet in verdiept had. Als de telefoon in DE gekocht wordt, kan je dan wel voor reparatie in NL terecht?

• rsint
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:07
Heeft iemand al geprobeerd de tablet en lader te bestellen die je de ultra krijgt? Ik probeerde het gisteren en toen kreeg ik de melding dat ze niet beschikbaar waren?

• Aggressor
Met hoesjes moet je wel oppassen.

De umber model (zwart) is wat dikker door het leer?

• st1v xtr1m
rsint schreef op zondag 10 mei 2026 @ 14:48:
Heeft iemand al geprobeerd de tablet en lader te bestellen die je de ultra krijgt? Ik probeerde het gisteren en toen kreeg ik de melding dat ze niet beschikbaar waren?
Waar doe je dat? Ik kan het niet finden on the X9 Ultra pagina...

https://oppo-nederland.store/en/products/oppo-find-x9-ultra-5g

• st1v xtr1m
Gefonden.

Ook hetzelfde
No gift stock available for this promotion right now.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste