• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.87b9

Ik had de screenprotector van Nillkin gekocht. Het idee was dat deze goed samen gaat met het hoesje van Nillkin en beter beschermt (glas) dan de plastic meegeleverde screenprotector.

Helaas levert Nillkin geen "frame" mee om de screenprotector goed uit te lijnen. De screenprotector en het hoesje luisteren ook zéér nauw (1 mm speling) waardoor een correcte installatie lastig is. In mijn geval kwam de bovenrand van het hoesje tegen de screenprotector en zorgde ervoor dat deze los kwam.

Niet echt een aanrader. Mijn zoektocht gaat verder en ik neem daarin ook de OnePlus 15 in mee.

null

• Marco78
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:01
Hoi allen, tot dusver zeer tevreden met toestel, wat een batterij zeg.. Camera nog niet echt geprobeerd. Iemand nog tips voor een beginners handleiding over hoe met OPPO camera (software) om te gaan?

Waar ik eigenlijk voor post, ik heb 3 weken geleden een claim gedaan voor de actie en nog niets gehoord (staat nog steeds op "to review"). Mogelijk heb ik een foutje in de aanschaf datum doorgegeven 1 januari (11/1) in plaats van 1 November (1/11). Daarnaast was het me niet helemaal duidelijk wat ik als bewijs van aankoop door moest geven dus heb ik er een kopie van de eerste factuur erbij gedaan (die ik niet heel handig meer terug kan vinden om 1 of andere reden). Volgens mij stond IMEI nummer er ook op. Daarnaast had ik er een foto van de verpakking bijgedaan waar ook IMEI nummer opstond. Later kreeg ik van KPN nog een mail met daaraan attached "Aankoopbon Mobiel" met andere aanschaf datum (21/11).

Dan nu mijn vragen:
Zou mijn claim afgekeurd kunnen worden vanwege het aanleveren van mogelijk verkeerde aanschafdatum en/of verkeerde factuur? Claim periode loopt nog tot 23/12, zou het kwaad kunnen als ik deze uit voorzorg normaals indien (mits ik op de 22 nog niets heb vernomen)?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x1SITVn8z7nK69sDOQx8qs1lQH4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/457MAbKnItiALsYklZ9LqqOS.png?f=user_large

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-12 13:12

jle

Voor iedereen die zijn/haar bankpas(sen) niet toegevoegd krijgt aan Google Wallet, probeer het volgende.

Voeg je pas(sen) toe aan Google Pay via de app van je bank via de instellingen van de bank-app. Daarna krijg je geen foutmelding meer in Wallet en staan ze er weer netjes tussen.

Good goan

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:13
Marco78 schreef op maandag 15 december 2025 @ 10:48:
Hoi allen, tot dusver zeer tevreden met toestel, wat een batterij zeg.. Camera nog niet echt geprobeerd. Iemand nog tips voor een beginners handleiding over hoe met OPPO camera (software) om te gaan?

Waar ik eigenlijk voor post, ik heb 3 weken geleden een claim gedaan voor de actie en nog niets gehoord (staat nog steeds op "to review"). Mogelijk heb ik een foutje in de aanschaf datum doorgegeven 1 januari (11/1) in plaats van 1 November (1/11). Daarnaast was het me niet helemaal duidelijk wat ik als bewijs van aankoop door moest geven dus heb ik er een kopie van de eerste factuur erbij gedaan (die ik niet heel handig meer terug kan vinden om 1 of andere reden). Volgens mij stond IMEI nummer er ook op. Daarnaast had ik er een foto van de verpakking bijgedaan waar ook IMEI nummer opstond. Later kreeg ik van KPN nog een mail met daaraan attached "Aankoopbon Mobiel" met andere aanschaf datum (21/11).

Dan nu mijn vragen:
Zou mijn claim afgekeurd kunnen worden vanwege het aanleveren van mogelijk verkeerde aanschafdatum en/of verkeerde factuur? Claim periode loopt nog tot 23/12, zou het kwaad kunnen als ik deze uit voorzorg normaals indien (mits ik op de 22 nog niets heb vernomen)?

[Afbeelding]
No worries. Mijn claim staat ook nog open. Komt goed! :D

• Marco78
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:01
micheldenhaag schreef op maandag 15 december 2025 @ 13:12:
[...]

No worries. Mijn claim staat ook nog open. Komt goed! :D
Niet te geloven, net bericht dat het is goedgekeurd. Net of ze meelezen hier! :P

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:13
Marco78 schreef op maandag 15 december 2025 @ 13:28:
[...]

Niet te geloven, net bericht dat het is goedgekeurd. Net of ze meelezen hier! :P
Bij mij ook! Santa's wish 🤗

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:39
ja hier geen bericht dat het goed is gekeurd, maar wel een mail van DHL dat er iets van Oppo aan komt :)

• Felke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:15
micheldenhaag schreef op maandag 15 december 2025 @ 13:59:
[...]

Bij mij ook! Santa's wish 🤗
Hier ook 🥳

• DannyXP1600
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:30
Bij mij ook vandaag de mail dat de claim goedgekeurd is! Zouden we hebben moeten wachten op een nieuwe voorraad van de laders en/of de oortjes?

• Yargo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:02
Beta schreef op maandag 15 december 2025 @ 09:47:
Ik had de screenprotector van Nillkin gekocht. Het idee was dat deze goed samen gaat met het hoesje van Nillkin en beter beschermt (glas) dan de plastic meegeleverde screenprotector.

Helaas levert Nillkin geen "frame" mee om de screenprotector goed uit te lijnen. De screenprotector en het hoesje luisteren ook zéér nauw (1 mm speling) waardoor een correcte installatie lastig is. In mijn geval kwam de bovenrand van het hoesje tegen de screenprotector en zorgde ervoor dat deze los kwam.

Niet echt een aanrader. Mijn zoektocht gaat verder en ik neem daarin ook de OnePlus 15 in mee.
Ik heb deze:

https://a.aliexpress.com/_EjwWaYc

Zou nog snel bestellen voor je 5 euro extra mag gaan betalen voor pakjes afkomstig van Aliexpress 😝.

Heel tevreden over deze screenprotector. Er zit een frame bij maar er zit een klein beetje speling op. Maar als je hem op je scherm legt kan je uw schermranden wel nog goed zien en op die manier nog corrigeren indien nodig. Dan goed drukken en aan de flap trekken. Proberen zou ik zeggen 😉.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste