Ik heb na met eindeloos geduld te hebben lopen rommelen, maar mijn duimnagel erond geramdmicheldenhaag schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 16:49:
[...]
In een hoekje opwippen met een speld of naald, het is plastic. Of anders stuk plakband erover aan de bovenzijde en dan lostrekken.
nagel ook al geprobeerd maar ding zit muur vast xD
Laat de huidige er voorlopig maar even opzitten denk ik, krijg hem er absoluut niet af en ben er wel een beetje klaar mee.
Goodies van Oppo aangevraagd, nu wachten totdat er bericht komt of ik er ook voor in aanmerking kom.
Nog even een andere vraag voor de Nillkin case bezitters. Ligt het aan mij of komt die case met de grootste moeite weer van de telefoon af? Ik heb het idee dat ik zwaar geweld moet toepassen om de telefoon er weer uit te krijgen.
Laat de huidige er voorlopig maar even opzitten denk ik, krijg hem er absoluut niet af en ben er wel een beetje klaar mee.
Goodies van Oppo aangevraagd, nu wachten totdat er bericht komt of ik er ook voor in aanmerking kom.
Nog even een andere vraag voor de Nillkin case bezitters. Ligt het aan mij of komt die case met de grootste moeite weer van de telefoon af? Ik heb het idee dat ik zwaar geweld moet toepassen om de telefoon er weer uit te krijgen.
[ Voor 82% gewijzigd door Raxious op 22-11-2025 18:39 ]
Oh is dat met die ook al zo? Ik heb het met een ali hoesje ook al dat ik met een naald en schaar het hoesje eraf moet.. scheuren? *In deze handeling zijn geen telefoons of hoesjes gewond geraakt, getraumatiseerd of anderszins onheus bejegend. De eigenaar heeft milde schade opgelopen aan zijn minimale trots.Raxious schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 17:17:
nagel ook al geprobeerd maar ding zit muur vast xD
Laat de huidige er voorlopig maar even opzitten denk ik, krijg hem er absoluut niet af en ben er wel een beetje klaar mee.![]()