Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• spruit89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:56
Zonet besteld bij coolblue. :)
Enkel hoesje en screenprotector vinden, lijkt wel nog een dingetje...

• hollabizack12
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:34
De iPhone 16 pro Max tempered glass past precies heb ik gelezen

• Marco78
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:59
racnor2 schreef op woensdag 12 november 2025 @ 15:11:
[...]

Welk e-mail­adres heb je hiervoor gebruikt?
Ik heb de Oppo op 30 oktober besteld, maar na de e-mail dat het toestel niet op voorraad is, heb ik niets meer gehoord. Vind het wel erg lang duren zo...
Heb vandaag met KPN gebeld, er komen zaterdag 336 toestellen binnen zeiden ze.

• Mayonaise
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-11 20:33
Heb net de Find X9 Pro 512GB in Titanium Charcoal besteld voor 999 euro bij Telenet, met gratis Air Pro 4 oortjes en een lader.

Ben benieuwd naar het toestel. Deze gaat mijn S21 Ultra vervangen.

Het enige wat ik jammer vind is dat er geen 10x optische zoom is en er is geen UWB (though ik gebruikte het als een auto sleutel maar het is wel heel onbetrouwbaar). Met de OnePlus 5t had ik vroeger ook veel bluetooth problemen, hopelijk is dat met nieuwe OPPO's niet het geval.

• Nmgn
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
De OPPO Find X9 (pro) review van tweakers.net staat inmiddels online: review: OPPO Find X9 & Find X9 Pro - Mega-accu’s en monstercamera’s

Hopelijk gaat KPN snel leveren, dan kan ik de bevindingen zelf verifiëren.

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.87b9

Wat is jullie ervaring qua helderheid van het scherm? Ik heb wat video's op youtube bekeken en daar kwam dat niet ter sprake.

Ook de global launch van de OnePlus 15 staat vandaag gepland. Dat is een familie lid van de OPPO. Ik ben zeer benieuwd naar die specs én de prijs.

[ Voor 37% gewijzigd door Beta op 13-11-2025 08:43 ]

null

• hollabizack12
  • Registratie: December 2008
Scherm is vrij helder imo. Mijn vriendin heeft een s25 en wanneer je het scherm handmatig op zijn helderst zet is de x9 pro helderder. De zon schijnt niet echt deze dagen maar ik denk dat je dit scherm in de volle zon prima zal kunnen lezen.

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06:59

WhateverSuitsU

PSN: WhateverSuitsU

Topicstarter
Beta schreef op donderdag 13 november 2025 @ 08:34:
Wat is jullie ervaring qua helderheid van het scherm? Ik heb wat video's op youtube bekeken en daar kwam dat niet ter sprake.

Ook de global launch van de OnePlus 15 staat vandaag gepland. Dat is een familie lid van de OPPO. Ik ben zeer benieuwd naar die specs én de prijs.
Ook hier geen problemen met helderheid. Meest heldere scherm voor mij tot nu toe. Staat standaard op 25% en wat ik juist waardeer is dat het scherm veel comfort opties heeft en in het donker juist ook extreem laag gezet kan worden. Enige wat ik mis is een goede anti reflectie coating, wat bij de Samsungs in fel licht heel goed werkt.

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
Beta schreef op donderdag 13 november 2025 @ 08:34:

Dit zijn schijnbaar de prijzen in Bulgarije:
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/for-all-the-eu-people-wondering-about-prices-v0-qto6hlvems0g1.png?width=320&crop=smart&auto=webp&s=a4faa3c6f2e2ac319222c254ce0199d33ae5795a

Wat mij wel is opgevallen bij reviewers en op Reddit is dat de OP15 een stuk minder enthousiast wordt ontvangen vanwege de 'matige' hardware tov van bijvoorbeeld de Oppo, maar ook ten opzichte van eerdere OP modellen.

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-11 20:27
Raxious schreef op donderdag 13 november 2025 @ 11:22:
[...]

Dit zijn schijnbaar de prijzen in Bulgarije:
[Afbeelding]

Wat mij wel is opgevallen bij reviewers en op Reddit is dat de OP15 een stuk minder enthousiast wordt ontvangen vanwege de 'matige' hardware tov van bijvoorbeeld de Oppo, maar ook ten opzichte van eerdere OP modellen.
Ik lees en zie juist wel enthousiasme maar ik denk dat sommigen naar de camera hardware kijken en die zijn op papier wat minder maar als de berichten juist zijn dan moet de camera helemaal niet zo verkeerd zijn maar uiteindelijk is het afwachten natuurlijk. Niets is zo subjectief als camera kwaliteit want chinese telefoons worden in mijn ogen flink gehyped op forums maar in de mainstream reviews vind ik de kwaliteit helemaal niet zo geweldig omdat er veel processing aanwezig is en daar moet je van houden.

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Topicstarter
https://www.androidauthor...us-15-benchmarks-3614813/

De Mediatek lijkt het in brede zin toch wat beter te doen tussen de OnePlus 15 en Find X9 Pro (kijkend naar koeling/prestaties).

• richards81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-11 11:32
Ik heb woensdag mijn X9 Pro opgehaald en ingericht.
Maar ben nog niet helemaal overtuigd van ColorOS, bv het lukt mij nog niet om notificaties van gmail bv te krijgen en wel meer apps. Enige die ik nu krijg is van het weer.
Vind ik wel erg hinderlijk

[ Voor 14% gewijzigd door richards81 op 14-11-2025 08:00 ]

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Topicstarter
richards81 schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 08:00:
Ik heb woensdag mijn X9 Pro opgehaald en ingericht.
Maar ben nog niet helemaal overtuigd van ColorOS, bv het lukt mij nog niet om notificaties van gmail bv te krijgen en wel meer apps. Enige die ik nu krijg is van het weer.
Vind ik wel erg hinderlijk
Daar had ik in eerste instantie ook last van, maar was ineens verdwenen. Had het idee na een update, maar kan ik niet bevestigen.

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:17
Tweakers noemt een aantal punten die in andere reviews (en dat zijn er best veel) niet zijn genoemd zoals de inconsistente beeldverwerking, lage helderheid en matige AI. Het is ook bijzonder dat op de Oppo find x8 pro de camera software en helderheid geen minpunten waren. Ik hoop dat het in de praktijk meevalt en dat ze sommige zaken nog met software updates kunnen oplossen.

Het throttlen verbaast mij ook wel enigszins omdat het best een groot toestel is met een Vapor Chamber.

• Raxious
Matedeor schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 12:36:
Tweakers noemt een aantal punten die in andere reviews (en dat zijn er best veel) niet zijn genoemd zoals de inconsistente beeldverwerking, lage helderheid en matige AI. Het is ook bijzonder dat op de Oppo find x8 pro de camera software en helderheid geen minpunten waren. Ik hoop dat het in de praktijk meevalt en dat ze sommige zaken nog met software updates kunnen oplossen.

Het throttlen verbaast mij ook wel enigszins omdat het best een groot toestel is met een Vapor Chamber.
Mwah, wat betreft hun opmerkingen ben ik het niet helemaal mee eens. Als ik bijvoorbeeld kijk naar de afbeeldingen die ze hebben genomen met de S25U en de X9 Pro, dan oogt de Oppo gewoon een stukje natuurlijker. Samsung lijtk het in veel gevallen allemaal net wat donkerder te maken kwa kleuren.

Volgens mij als ik dat stuk lees over Oppo AI dan werkt dat ook allemaal best aardig en zal her hier en daar nog wel een update krijgen de komende tijd. Maar niks wat niet werkt of wat dan ook. Dat het veelal geen Nederlands ondersteunt snap ik ergens ook nog wel, zo populair is het merk in Europa natuurlijk ook nog niet om opeens alle Europese talen te ondersteunen.

Het throttlen zag ik al in een andere review voorbij komen, schijnbaar begint dat al vrij snel ondanks dat het helemaal niet nodig is gezien de temperaturen en dergelijke. Misschien dat dit verholpen kan worden met een software update?

• UBKTS10
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 07:31
Marco78 schreef op woensdag 12 november 2025 @ 17:40:
[...]

Heb vandaag met KPN gebeld, er komen zaterdag 336 toestellen binnen zeiden ze.
Staat nu bij leverbaar vanaf 21 november..

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:51
Ik hoop dat dat alleen voor de bestellingen is die nu nog geplaatst worden. Geen zin om in totaal meer dan 3 weken te wachten.

• 1993jjohan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:45
Ruudox schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 17:23:
Ik hoop dat dat alleen voor de bestellingen is die nu nog geplaatst worden. Geen zin om in totaal meer dan 3 weken te wachten.
Dit dus. Toen ik bestelde stond er 7 november. Nog niks gezien of gehoord.

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:54
Je krijgt netjes mailtjes van KPN en ziet het in de app. Als Oppo mondjesmaat levert kun je er weinig tegen doen.
Ik vind het wachten wel spannend. Meestal als je het in je handen hebt is na een week de joy van nieuw er toch vanaf....

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:17
Raxious schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 15:04:
[...]

Mwah, wat betreft hun opmerkingen ben ik het niet helemaal mee eens. Als ik bijvoorbeeld kijk naar de afbeeldingen die ze hebben genomen met de S25U en de X9 Pro, dan oogt de Oppo gewoon een stukje natuurlijker. Samsung lijtk het in veel gevallen allemaal net wat donkerder te maken kwa kleuren.

Volgens mij als ik dat stuk lees over Oppo AI dan werkt dat ook allemaal best aardig en zal her hier en daar nog wel een update krijgen de komende tijd. Maar niks wat niet werkt of wat dan ook. Dat het veelal geen Nederlands ondersteunt snap ik ergens ook nog wel, zo populair is het merk in Europa natuurlijk ook nog niet om opeens alle Europese talen te ondersteunen.

Het throttlen zag ik al in een andere review voorbij komen, schijnbaar begint dat al vrij snel ondanks dat het helemaal niet nodig is gezien de temperaturen en dergelijke. Misschien dat dit verholpen kan worden met een software update?
Ja, die kritische opmerkingen over de foto’s snap ik ook niet allemaal als ik naar de praktijkvoorbeelden kijk. AI is volgens mij op weinig smartphones nog heel goed. En het throttlen is wel een ding maar de vraag is hoeveel je er van merkt als je niet gamed. Het voelt alsof in de conclusie de nadruk te veel is gelegd op de paar iets mindere aspecten.

• Wes1987
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16:08
Ik denk dat je als reviewer altijd op zoek gaat naar minpunten, want je wil natuurlijk altijd kritisch over komen.
De fout die veel mensen maken door het kijken van reviews is het letterlijk te nemen als de absolute waarheid en vergeten dat het slechts een mening is van iemand. Elk mens heeft zijn eigen referentiekader en dingen die hij/zij belangrijk vindt. Natuurlijk is het fijn als een mening goed beargumenteerd wordt.
Maar het bewust zoeken naar minpunten levert soms bijzondere uitkomsten op, die dan bij een ander product of toestel over het hoofd worden gezien

[ Voor 7% gewijzigd door Wes1987 op 15-11-2025 08:44 ]

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Topicstarter
https://youtu.be/-pEk9ZaJP2c?si=tBS0RTxTsB47v69i

Review tussen OP15 en de OPPO Find X9 Pro.

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Topicstarter
https://youtu.be/bs-2v5ZjvJc?si=7U5N2Ni9PIWKWzN7

En nog een batterij test tussen iPhone 17 Pro Max, OP15 en de OPPO Find X9 Pro. Op 11:20 de resultaten.

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Topicstarter
https://youtu.be/Nw7CAnHpHd0?si=CvKv0QBag1Iv2CT9

En nog een teardown video van de Find X9 Pro.

• Raxious
In elk geval 2 hoesjes binnen, nu de telefoon nog :+

• Felke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-11 20:14
Raxious schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 16:54:
In elk geval 2 hoesjes binnen, nu de telefoon nog :+
Ik krijg net bericht van KPN dat hij nog niet op voorraad is.. Zonder helderheid wanneer dan wel.
Even wachten is niet erg, wel als ik straks daardoor de "gratis" earbuds en lader misloop

• Raxious
Felke schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 18:21:
[...]

Ik krijg net bericht van KPN dat hij nog niet op voorraad is.. Zonder helderheid wanneer dan wel.
Even wachten is niet erg, wel als ik straks daardoor de "gratis" earbuds en lader misloop
Hier nog geen bericht ontvangen, maar is wel via hun zakelijke afdeling dus wie weet. Melding die ik kreeg was dat de verwachting was dat ze hem rond de 15de / 16de binnen zouden krijgen en hij direct verzonden zou worden.

Kan natuurlijk altijd nog veranderen, maar voor nu heb ik nog hoop.

• micheldenhaag
Ik wil er nog wel even op wachten...
Wat een geweldig productieproces voor deze telefoon... YouTube: How Smartphones Are Made in China

• 1993jjohan
micheldenhaag schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 22:47:
Ik wil er nog wel even op wachten...
Wat een geweldig productieproces voor deze telefoon... YouTube: How Smartphones Are Made in China
Ik zag hem ook voorbij komen ja. Indrukwekkend. Bij een telefoon assemblage denk ik als snel aan een rij van 100 Chinezen die allemaal een stapje doen. Hier lijkt het vooral machines te zijn met een handmatige stap tussendoor.

• Wombat13
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:34
Felke schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 18:21:
[...]

Met een einddatum van 16/12/2025 zal dat wel goedkomen.. ze hebben het al een keer aangepast en het zou me niet verbazen dat ze daar bij leveringsproblemen rekening mee houden.

[ Voor 48% gewijzigd door Wombat13 op 16-11-2025 10:03 ]

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-11 23:36
Na de review van de OP15 ben ik wel blij voor de Oppo, camera lijkt in low-light wel beter.

Weet er iemand een goeie glass protector die gemakkelijk erop kan.

• richards81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-11 11:32
De notificaties komen gelukkig nu gewoon binnen.
Echter met Android Auto is het uber traag, zoals een aanraking krijg ik pas na 20 tellen een reactie.
Bijvoorbeeld met Flitsmeister kan de navigatie mij niet volgen en loopt achter.
Hebben jullie dit wel eens meegemaakt? En hoe hebben jullie dat dan opgelost?

• Ynze_162
  • Registratie: Januari 2019
richards81 schreef op zondag 16 november 2025 @ 20:37:
De notificaties komen gelukkig nu gewoon binnen.
Echter met Android Auto is het uber traag, zoals een aanraking krijg ik pas na 20 tellen een reactie.
Bijvoorbeeld met Flitsmeister kan de navigatie mij niet volgen en loopt achter.
Hebben jullie dit wel eens meegemaakt? En hoe hebben jullie dat dan opgelost?
Ik begrijp je denk ik niet helemaal goed, bedoel je dat Android Auto zelf niet goed werkt of je telefoon tijdens het gebruik van Android Auto? Mijn AA werkt perfect. Ik heb zelf de TomTom app voor flitsers, die werkt iig wel. Ik kan FM binnenkort ook wel even testen. Zit je wel op een 5ghz verbinding?

• Beta
  • Niet online

Beta

v0.87b9

Ik heb ook de Find X9 Pro binnengekregen via Belsimpel. Niet de goedkoopste nee, maar ik kon gebruik maken van de WKR en ik verkoop mijn iPhone weer door.

De aramid fibercase (accesoire) is nice, maar nog steeds erg glad (slippery). Ik heb nu de Nillkin in bestelling staan. Daar zit ook magsafe in gebouwd wat weer handig is voor me car mount. Ik geef tzt een update.

Voor nu ben ik vooral bezig om te bekijken hoe ik 4 jaar aan iOS data kan migreren naar Android en wat app alternatieven zijn.

null

• Lyca
Beta schreef op maandag 17 november 2025 @ 13:28:
Ik heb ook de Find X9 Pro binnengekregen via Belsimpel. Niet de goedkoopste nee, maar ik kon gebruik maken van de WKR en ik verkoop mijn iPhone weer door.

De aramid fibercase (accesoire) is nice, maar nog steeds erg glad (slippery). Ik heb nu de Nillkin in bestelling staan. Daar zit ook magsafe in gebouwd wat weer handig is voor me car mount. Ik geef tzt een update.

Voor nu ben ik vooral bezig om te bekijken hoe ik 4 jaar aan iOS data kan migreren naar Android en wat app alternatieven zijn.
Same hier, de Aramid komt morgen binnen en de Nilkin via buy2fix gekocht, misschien wat nest want het duur zeer lang voor dat te leveren precies.

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:23
Wat een gave telefoon. Net wat reviews gekeken, maar dit zou een no brainer zijn geweest als ik 3 maanden terug geen nieuwe S25U had gekocht.
Voor iedereen alvast veel plezier met de aanwinst.

• Raxious
Ik ben nog braaf aan het wachten op een verzendbevestiging :+

• micheldenhaag
micheldenhaag schreef op zondag 9 november 2025 @ 12:38:
Mocht nog iemand op zoek zijn naar een NILLKIN magsafe hoesje black voor de X9 pro.... Hier haal je zin incl verzending voor € 14,50 VOPTRONINCS.
Inmiddels het originele Nillkin hoesje binnen en zie nu het verschil in bouwkwaliteit met eerder ontvangen 'Ali-hoesjes'. Veel betere grip en belangrijker, de zijkanten zijn meer afgerond wat veel prettiger vasthouden is.

Mocht je nog twijfelen... deze hoes is zijn €14,50 meer dan waard. En supersnel in de brievenbus! :P

• Ynze_162
  • Registratie: Januari 2019
micheldenhaag schreef op maandag 17 november 2025 @ 14:44:
[...]

Inmiddels het originele Nillkin hoesje binnen en zie nu het verschil in bouwkwaliteit met eerder ontvangen 'Ali-hoesjes'. Veel betere grip en belangrijker, de zijkanten zijn meer afgerond wat veel prettiger vasthouden is.

Mocht je nog twijfelen... deze hoes is zijn €14,50 meer dan waard. En supersnel in de brievenbus! :P
Mag ik vragen hoe goed het scherm beschermd is? Zijn de randen een beetje verhoogde boven het scherm?

• lifeguard
Raxious schreef op maandag 17 november 2025 @ 14:19:
Ik ben nog braaf aan het wachten op een verzendbevestiging :+
Geduld is een schone zaak :)
Welke kleur heb je?

[ Voor 4% gewijzigd door lifeguard op 17-11-2025 15:23 ]

• Raxious
lifeguard schreef op maandag 17 november 2025 @ 15:23:
[...]

Geduld is een schone zaak :)
Welke kleur heb je?
Zwart, telefoon is maar in 1 kleur beschikbaar ;)

Tot op heden nog geen bericht ontvangen van KPN dat de levertijd is aangepast, dus hoop nog steeds dat hij deze week binnenkomt.

• lifeguard
Raxious schreef op maandag 17 november 2025 @ 15:39:
[...]

Zwart, telefoon is maar in 1 kleur beschikbaar ;)

Tot op heden nog geen bericht ontvangen van KPN dat de levertijd is aangepast, dus hoop nog steeds dat hij deze week binnenkomt.
Afhankelijk van de versie is er toch wit rood en titanium ?

• micheldenhaag
Ynze_162 schreef op maandag 17 november 2025 @ 15:13:
[...]

Mag ik vragen hoe goed het scherm beschermd is? Zijn de randen een beetje verhoogde boven het scherm?
De hoeken van het hoesje zijn verhoogd, als ik zo kijk denk ik met een 1.5 mm. Overigens ben ik blij dat het niet rondom zo is, want dan wordt terugswypen weer zo'n drempel-dingetje. Nu valt het hele scherm net onder een dun randje van de case met daarbij iets opgehoogde hoeken. Sowieso is het een stevig ding, de achterzijde is behoorlijk stijf. Mede denk ik vanwege de magneten die erin verwerkt zitten.

Just try zou ik zeggen, een buil kun je je niet vallen aan € 14,50!

• Raxious
lifeguard schreef op maandag 17 november 2025 @ 16:11:
[...]

Afhankelijk van de versie is er toch wit rood en titanium ?
Europa heeft maar 1 model, 512gb storage en 16gb ram

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Topicstarter
OPPO Find X9
Kleuren: Dit model is verkrijgbaar in Space Black (Zwart) en Titanium Grey (Grijs).
Configuratie: De Find X9 is beschikbaar in één uitvoering met 512 GB opslaggeheugen en 12 GB werkgeheugen (RAM).

OPPO Find X9 Pro
Kleuren: Dit topmodel is beschikbaar in de kleuren Silk White (Wit) en Titanium Charcoal (Grijs).
Configuratie: De Find X9 Pro is ook in één uitvoering beschikbaar, namelijk met 512 GB opslaggeheugen en 16 GB werkgeheugen (RAM).

• Lyca
Ik heb nu een tempered glass protector en mijn fingerprint reader werkt niet meer :(

• Raxious
Lyca schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 16:05:
Ik heb nu een tempered glass protector en mijn fingerprint reader werkt niet meer :(
welke heb je er op?

• Lyca
Coverup

• 1993jjohan
Ik heb zojuist een mail gekregen van kpn dat ik het bezorgmoment kon inplannen. Ze lijken dus weer te gaan leveren.

Het hoesje ligt inmiddels al 2 weken op de plank. En glazen Screenprotector van Ali is ook binnen.

• Nmgn
  • Niet online
1993jjohan schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 17:17:
Ik heb zojuist een mail gekregen van kpn dat ik het bezorgmoment kon inplannen. Ze lijken dus weer te gaan leveren.

Het hoesje ligt inmiddels al 2 weken op de plank. En glazen Screenprotector van Ali is ook binnen.
Goed nieuws! Mag ik vragen welke datum jij de bestelling geplaatst hebt? Ik de 31e van oktober, helaas nog geen mail van KPN gehad voor de levering.

• 1993jjohan
Nmgn schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 17:42:
[...]

Goed nieuws! Mag ik vragen welke datum jij de bestelling geplaatst hebt? Ik de 31e van oktober, helaas nog geen mail van KPN gehad voor de levering.
Mijn bestelling is van 1 november. Het zou dus aannemelijk zijn dat jij eigenlijk eerder als ik zou moeten zijn.

• Nmgn
  • Niet online
1993jjohan schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 18:01:
[...]

Mijn bestelling is van 1 november. Het zou dus aannemelijk zijn dat jij eigenlijk eerder als ik zou moeten zijn.
Hmm, het zou kunnen zijn dat dat ik achterop de stapel ben gekomen omdat mijn nummerbehoud aanvraag de 31e oktober werd afgekeurd. Ik kreeg een mail dat ze het twee weken later opnieuw zouden proberen, dat zou dan precies 4 maanden voor de einddatum zijn. Toen werd de overstap naar KPN wel goedgekeurd, misschien is dat mijn officiële 'aankoopdatum'?

• Raxious
Hier nog altijd geen bericht ontvangen van KPN, baal er wel van dat ik vorige week bericht kreeg dat ze hem rond de 15de binnen zouden krijgen en deze ook gelijk verzonden zou worden.

Sowieso bijzonder dat er uberhaupt geen updates vanuit KPN verzonden zijn, had van de zakelijke kant toch wel iets meer verwacht.

Nillkin cover en screen protector kan ik waarschijnlijk morgen ophalen. Maar misschien dat ik nog ander setje bestel. In ieder geval een voorraad hoesjes in huis xD

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:51
hier een bestelling van de 31e en ook nog niets helaas :(
op
https://mijn-bestelling.kpn.com/ staat ook nog dit:

Controleren
Helaas hebben wij de OPPO Find X9 Pro 5G eSIM 512GB, Titanium Charcoal tijdelijk niet op voorraad. Onze excuses hiervoor. Wij houden u per e-mail op de hoogte van de voortgang van uw bestelling. Ondertussen doen wij er alles aan om uw nieuwe toestel zo snel mogelijk te bezorgen.

• Raxious
Op basis van reddit reviews toch nog ff dat extra hoesje en screen protector besteld. Zouden pas eind november binnen moeten komen, maar heb toch nog geen telefoon xD

Nu dus in totaal voor bijna 70 euro aan hoesjes en sceen protectors uitgegeven, echt bizar. Komt imo echt omdat je volledig afhankelijk bent van de random kwaliteit van sites zoals AliExpress.

[ Voor 37% gewijzigd door Raxious op 18-11-2025 21:16 ]

• Lyca
Ik ben benieuwd naar jullie bestellingen van screen protectors, want mijn Coverup past wel, maar het zorgt er wel voor dat de fingerprint sensor niet meer werkt.

• 1993jjohan
Lekker, blijf je thuis om het pakket van kpn aan te nemen krijg je 2 uur voor ze bezorgen dit:

Het pakket is vertraagd
Sorry.
Als de vertraging voorbij is, dan kan je hier een nieuwe afspraak met de koerier inplannen.

Dit is niet de eerste keer dat ik dit sorry gezeur bij kpn/de koerier die ze gebruiken zie.

• Beta
  • Niet online

Beta

v0.87b9

Raxious schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 21:11:
Op basis van reddit reviews toch nog ff dat extra hoesje en screen protector besteld. Zouden pas eind november binnen moeten komen, maar heb toch nog geen telefoon xD

Nu dus in totaal voor bijna 70 euro aan hoesjes en sceen protectors uitgegeven, echt bizar. Komt imo echt omdat je volledig afhankelijk bent van de random kwaliteit van sites zoals AliExpress.
Ja die prijzen van accesoires zijn niet mals. Wees blij dat je geen iPhone hebt, die premium hoef je nu niet te betalen.
Moet wel zeggen dat ik op de iPhone ook een aramid fiber case had van Benks, koste ook €50 ofzo. Maar die kwaliteit is een stuk beter dan aramid fiber case van Oppo. Oppo gebruikt ook een kunstof rand om de camera's te beschermen. Bij Benks was dat nog aluminium.
Vind de Oppo case veel lijken op Latercase.

Overigens over de batterij:
Toestel vrijdag 14-11 ontvangen. Nog niet mijn main toestel, dus zonder SIM, maar gebruik heb in de avond vaak wel even om zaken te configureren en al te gebruiken voor Reddit en YouTube. Vrijdag opgeladen tot 100%, zit nu op 59%. Daar zit ook het synchroniseren van mijn 350GB iCloud back-up bij met foto's en videos.

[ Voor 16% gewijzigd door Beta op 19-11-2025 10:32 ]

null

• micheldenhaag
Ruudox schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 18:59:
hier een bestelling van de 31e en ook nog niets helaas :(
op
https://mijn-bestelling.kpn.com/ staat ook nog dit:

Controleren
Helaas hebben wij de OPPO Find X9 Pro 5G eSIM 512GB, Titanium Charcoal tijdelijk niet op voorraad. Onze excuses hiervoor. Wij houden u per e-mail op de hoogte van de voortgang van uw bestelling. Ondertussen doen wij er alles aan om uw nieuwe toestel zo snel mogelijk te bezorgen.
Vandaag uitgebreid met een super aardige KPN medewerker gesproken over de levering. Omdat het geen hoog volume toestel voor KPN is (aka iPhone en Samsung), kon zij uit het CRM geen duidelijke informatie halen. Zij heeft toen intern haar best gedaan om mij toch meer duidelijkheid te geven. Dat is niet gelukt.
Heb haar wel gewezen op de claimperiode bij Oppo (die loopt nu af op 16/12 in de avond). Dit is ook in mijn ticket opgenomen. Zij beloofde dat deze actie geldt voor aanschafdatum en dat ik mij geen zorgen daarover hoefde te maken. En dat doe ik ook totaal niet.

Ik heb mijn schoen gezet....hij komt, hij komt. Maar wanneer...dat weet alleen de Sint 8)7

• micheldenhaag

• 1993jjohan
De Oppo staat nu weer als op voorraad bij de kpn product pagina. Ik snap er inmiddels helemaal niks meer van.

• micheldenhaag
1993jjohan schreef op woensdag 19 november 2025 @ 14:12:
De Oppo staat nu weer als op voorraad bij de kpn product pagina. Ik snap er inmiddels helemaal niks meer van.
Kan zomaar reguliere voorraad zijn (lees: voor hogere prijs ingekocht), terwijl de introductieactie via een ander inkoopkanaal loopt (en daar in backorder staat).

• phpn3rd
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Hier ook gebruik gemaakt van de aantrekkelijke KPN-actie en al enkele keren bericht gehad dat m'n toestel niet op voorraad is. Ik heb er nog geen email van gehad, maar de bestelstatus laat zien dat m'n toestel vandaag verzonden is/wordt (PostNL kan 'm nog niet vinden). Ter info: heb 2 november besteld icm een verlenging.

• Raxious
Beta schreef op woensdag 19 november 2025 @ 10:29:
[...]

Ja die prijzen van accesoires zijn niet mals. Wees blij dat je geen iPhone hebt, die premium hoef je nu niet te betalen.
Moet wel zeggen dat ik op de iPhone ook een aramid fiber case had van Benks, koste ook €50 ofzo. Maar die kwaliteit is een stuk beter dan aramid fiber case van Oppo. Oppo gebruikt ook een kunstof rand om de camera's te beschermen. Bij Benks was dat nog aluminium.
Vind de Oppo case veel lijken op Latercase.

Overigens over de batterij:
Toestel vrijdag 14-11 ontvangen. Nog niet mijn main toestel, dus zonder SIM, maar gebruik heb in de avond vaak wel even om zaken te configureren en al te gebruiken voor Reddit en YouTube. Vrijdag opgeladen tot 100%, zit nu op 59%. Daar zit ook het synchroniseren van mijn 350GB iCloud back-up bij met foto's en videos.
Bij een Samsung was ik voor iets van een Spigen case en screen protector gegaan, dan was ik voor +/- 30 - 40 euro klaar geweest xD
------

Blijft overigens een vaag verhaal wbt de levertijd van de telefoon. Ik heb ook niks meer vernomen vanuit KPN ondanks dat ik vorige week een specifieke datum te horen kreeg.
Pagina: 1 2 Laatste