Ben blij dat ik je heb kunnen helpen met (eindelijk) inspiratie opdoen voor een meme.
Jaa want dat werkt feilloos.Wispe schreef op donderdag 11 december 2025 @ 17:28:
[...]
Autocorrect inschakelen een idee?
Zomaar een tip hoor.
Stuurde vandaag een berichtje "heb jij nog toetjes?" Waar de autocorrect het veranderde naar "heb jij nog tietjes?"
Dan liever zelf de fout maken
Kwarktoetjes?Waah schreef op donderdag 11 december 2025 @ 18:10:
[...]
Jaa want dat werkt feilloos.
Stuurde vandaag een berichtje "heb jij nog toetjes?" Waar de autocorrect het veranderde naar "heb jij nog tietjes?"
We gaan het meemaken!FrambozenTaart schreef op donderdag 11 december 2025 @ 17:06:
Onder de 69k wordt het voor mij gewoon weer periodiek bijkopen. Maar het is idd echt een saaie geitenrange momenteel. Ik verwacht ergens wel dat we weer een trede naar beneden gaan zakken op termijn. Als het niet goed stijgen wil, dan wil het vast wel goed dalen tenslotte.
Ik ga daar ook niets mee doen verder, gewoon een onderbuik gevoel gebaseerd op geen ene fuck.
Lange termijn zie ik weinig veranderen voor Bitcoin, de fiat ponzi wordt er allemaal niet beter op. In US wordt de situatie steeds vreemder en de wereld kijkt toe hoe het vertrouwen in de Dollar langzaam in het moeras van greed wegzinkt. Plannen waren om dat moeras te drainen geloof ik maar dat lijkt nog niet echt te lukken allemaal.
En dan kom je toch weer tot de conclusie: hoe je het ook wendt of keert blijft Bitcoin een digitaal waarde transport vehikel dat enigszins betrouwbaar functioneert zonder tussenkomst van derden, en zonder inmenging van (dubieuze) overheden.
Dusja. Ik blijf maar gewoon doorgaan met accumulatie op het hogere tijdframe met geld wat ik kan missen.
Kijken of het ooit wat wordt. Zakt het uiteindelijk toch naar 6 cent dan was het in ieder geval op zijn minst een interessante ervaring die mij veel inzicht heeft gegeven in ons aparte monetaire systeem.
Ondertussen een beetje chillen, meer kan je niet doen.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
"Fout"Waah schreef op donderdag 11 december 2025 @ 18:10:
[...]
Jaa want dat werkt feilloos.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Nieuwe poging ZEC, onderkant range succesvol getest, nu hopelijk eindelijk door de bovenste lijn heen:
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Wat is Zec? Is dat een groente?Taro schreef op donderdag 11 december 2025 @ 20:29:
Nieuwe poging ZEC, onderkant range succesvol getest, nu hopelijk eindelijk door de bovenste lijn heen:
[Afbeelding]
Zucht, wat een niveau hier weer.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Het is meer dat ik het zie als een soort van een shill. Net zoals dat OpSec debacle.
Dan moet je dat zeggen. Maar waarom een shill, ik post toch een chart en ik zit er zelf niet in op het moment.Moiety schreef op donderdag 11 december 2025 @ 22:05:
Het is meer dat ik het zie als een soort van een shill. Net zoals dat OpSec debacle.
Maar waarom dan perse deze chart?Taro schreef op donderdag 11 december 2025 @ 22:09:
[...]
Dan moet je dat zeggen. Maar waarom een shill, ik post toch een chart en ik zit er zelf niet in op het moment.
Dat licht ik in dat bericht zelf al toe.
Zit je ergens mee dat je zo reageert?Moiety schreef op donderdag 11 december 2025 @ 22:14:
[...]
Nieuwe poging van een willekeurige altcoin?
Haha, van alles. Maar ben gewoon teleurgesteld dat het hier zo rustig is geworden
Trekt wel weer bij als BTC mooie moves laat zien. En heerlijk rustig, koester het, laten we die lege ruimte vooral niet opvullen met lage kwaliteit berichten, er is meer in het leven dan dit topic.Moiety schreef op donderdag 11 december 2025 @ 22:18:
[...]
Haha, van alles. Maar ben gewoon teleurgesteld dat het hier zo rustig is geworden
Wijze woorden en je advies volg ik op. Toch vind ik het wel interessant om te weten waarom je deze chart hebt uitgekozen om hier te laten zien. Er zijn momenteel honderden alts die een soortgelijke poging doen.Taro schreef op donderdag 11 december 2025 @ 22:20:
[...]
Trekt wel weer bij als BTC mooie moves laat zien. En heerlijk rustig, koester het, laten we die lege ruimte vooral niet opvullen met lage kwaliteit berichten, er is meer in het leven dan dit topic.
Omdat ik ZEC de afgelopen periode al vaker heb gedeeld en ik dat al eerder/vaker heb toegelicht.Moiety schreef op donderdag 11 december 2025 @ 22:26:
[...]
Wijze woorden en je advies volg ik op. Toch vind ik het wel interessant om te weten waarom je deze chart hebt uitgekozen om hier te laten zien. Er zijn momenteel honderden alts die een soortgelijke poging doen.
Maar het staat je vrij om ook iets nuttigs bij te dragen.
En ook relatief sterk. Volgens mij ook mooi te traden geen idee?Taro schreef op donderdag 11 december 2025 @ 22:30:
[...]
Omdat ik ZEC de afgelopen periode al vaker heb gedeeld en ik dat al eerder/vaker heb toegelicht.
En de twins die blijven kopen wat ook de nodige kopers meetrekt natuurlijk.
https://finance.yahoo.com...down-zcash-110216837.html
Helder. Ik ga op zoek…Taro schreef op donderdag 11 december 2025 @ 22:30:
[...]
Omdat ik ZEC de afgelopen periode al vaker heb gedeeld en ik dat al eerder/vaker heb toegelicht.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!