Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 87 88 Laatste
Acties:

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:48
Laatste kans om boven de 80K te kopen!

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Damn, die weekly chart is ugly. Op deze paniek snelheid zitten we over twee weken al op de bear market low in plaats van over een jaar :')

Of toch een hele snelle mini bear en daarna scenario anti elppa met volgend jaar toch weer ATH :P

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Knip, offtopic én referral erin

[ Voor 90% gewijzigd door Taro op 21-11-2025 11:13 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Guere schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 11:09:
Damn, die weekly chart is ugly. Op deze paniek snelheid zitten we over twee weken al op de bear market low in plaats van over een jaar :')

Of toch een hele snelle mini bear en daarna scenario anti elppa met volgend jaar toch weer ATH :P
Niet erg, lekker vroeg al beginnen met inkopen :+ Ik was het dit jaar niet meer van plan, tenzij het zo erg rekt gaat dat ik wel moet kopen

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:21
Guere schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 11:09:

dat is wat ik vanmorgen schreef over die monthly candle. Die begint nu wel bijzonder te worden

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:52

knakworst

Get more sats!

anti elppa schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 11:14:
[...]

dat is wat ik vanmorgen schreef over die monthly candle. Die begint nu wel bijzonder te worden
Bitcoin is deaud.

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Nu online
R.van.M schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:49:
[...]

Ik moet wel zeggen, geweldige humor hebben jullie in dit topic _/-\o_
Een beetje zelfspot hebben we hier wel. En in een bear is het nog gezelliger.
Stonks guy coming to the dark side? Check!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:38
ByteMe_ schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 11:13:
[...]

Niet erg, lekker vroeg al beginnen met inkopen :+ Ik was het dit jaar niet meer van plan, tenzij het zo erg rekt gaat dat ik wel moet kopen
op 1 januari gewoon 6 cent (voordeel belasting) en dan februari nieuwe ATH

nothing stops this train

• anti elppa

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14:44
Meerdere buy orders rond de 84k gisterenavond terug ingetrokken. Voelde allemaal te zwak aan, goede beslissing geweest zo te zien.

Het is nu wel allemaal erg onzeker dus wellicht blijf ik met men fiat even langs de kant staan tot er duidelijk een richting komt naar boven toe.

• ByteMe_
  • Niet online
Kol Nedra schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 11:17:
[...]

op 1 januari gewoon 6 cent (voordeel belasting) en dan februari nieuwe ATH
Ik dacht even nog een ATH richting oud en nieuw door bepaalde TA's, maar op deze manier wordt het ATL :')

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:42

WhySoSerious

Be the change.

Toch gekeken, blergh...

• ByteMe_
  • Niet online
8)7 Zucht, ja zo gaan Henk & Ingrid er zeker in investeren.

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
En de Downie-award gaat naar...

• BootjeVaren
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/acsp24.jpg

• anti elppa

• Mathias9956
  • Registratie: Februari 2023
  • Nu online
Benieuwd of mijn buy order van 69k euro vandaag al gehit wordt

The only easy day is yesterday.

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Als je op piek van November 2021 BTC kocht en nu verkoopt dan heb je net aan de inflatie verslagen.

13 Nov 2021: € 56.276
21 Nov 2025: € 71.350

Volgens CBS is 56.276 in nov 2021 nu ca. 67.500

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Jongleert zo'n persoon in zijn vrije tijd ook met messen, vraag ik me dan af.

Dat zit wel Schnorr.

• Stukfruit
  • Niet online

Dat zit wel Schnorr.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
Mathias9956 schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 11:33:
Benieuwd of mijn buy order van 69k euro vandaag al gehit wordt
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-OD3fcCB3aZF14_KT9W5Wnp6XhQ=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/WhoYeP7UcSoHXE95gfNpz2MK.avif?f=user_large

nothing stops this train

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Hertog_Martin schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 11:33:
Als je op piek van November 2021 BTC kocht en nu verkoopt dan heb je net aan de inflatie verslagen.

13 Nov 2021: € 56.276
21 Nov 2025: € 71.350

Volgens CBS is 56.276 in nov 2021 nu ca. 67.500
Heb jij toevallig een broer?

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• R.van.M
  • Nu online
Hertog-Jan?

• FrambozenTaart
  • Niet online

• Wispe
  • Niet online
Heb jij toevallig heel veel broers en zussen?

• Mathias9956
  • Nu online
Ik zat er al op te wachten :+

• Gretzkyus
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3z6Y5dOWILyliKLMkq7Kcd6AFNE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uzibe0Q53XRI5I7AiAxKXr0G.jpg?f=fotoalbum_large

• R.van.M
  • Nu online

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
R.van.M schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 11:49:
[...]

Het is wel opvallend stil uit die hoek
Houden zo, die man weet niet waar die het over heeft.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

• ByteMe_
  • Niet online
audiojunk schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 11:53:
[...]

Houden zo, die man weet niet waar die het over heeft.
Maar hij bepaalt wel de prijzen met z'n spelletjes... En nu wil ie natuurlijk de held uithangen om Oekraine te redden, want dat heeft ie in Gaza gedaan (bullshit, daar wordt nog steeds gebombardeerd, maar dat laten we zoveel mogelijk uit de media natuurlijk)

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:40
Met deze prijzen zou je haast weer fiat in de ponzi pompen...

Zero.

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:44
Ik merk dat mijn humeur toch niet zo top is de laatste dagen. Heb net een paar extra spotaankopen gedaan, die naar de Ledger gestuurd, en er staan nog wat extra orders uit, de DCA laat ik ook doorlopen. De Tradingview widget heb ik van mijn homescreen gegooid, een paar apps die mij afleiden van het werk ook effe geblokkeerd.
Misschien ook hier wat afstand nemen hier. Helderblauwe lucht, ik ga de loopschoenen dadelijk even aandoen en deze namiddag proberen productief zijn voor de verandering.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• Guere
  • Nu online
R.van.M schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 11:49:
Het is wel opvallend stil uit die hoek
Zoals anderen al zeggen: beter ook. En verder zal het zal hem aan z'n reet roesten dat iedereen nu rekt gaat. Het enige dat hij over crypto weet is:

1) dat z'n zoontjes hebben verteld dat hij daar geld mee kon verdienen (schimmige voorkennis activiteiten, pump & dumps)
en
2) dat hij daar stemmen mee kon trekken in de crypto / IT / tech crowd

Voor de rest heeft hij 0,0 kennis van crypto en boeit het hem geen reet wat er in die wereld gebeurd.

• Wispe
  • Niet online
Guere schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 12:05:
[...]

Zoals anderen al zeggen: beter ook. En verder zal het zal hem aan z'n reet roesten dat iedereen nu rekt gaat. Het enige dat hij over crypto weet is:

1) dat z'n zoontjes hebben verteld dat hij daar geld mee kon verdienen (schimmige voorkennis activiteiten, pump & dumps)
en

Voor de rest heeft hij 0,0 kennis van crypto en boeit het hem geen reet wat er in die wereld gebeurd.
Zou hij de crypto-beloftes nog inwilligen? Of heeft ie dat al gedaan?

• Pinsa
  • Laatst online: 14:50
Don Guacamole schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 10:53:
Saylor heeft geen pijn. Deze discussie is hier al meerdere malen gevoerd.
Er komt geen gedwongen verkoop, al dat gelul op X is bullshit.

De markt is gewoon gecrasht, dit hebben we maanden van te voren al aan zien komen en tegen beter weten in hebben velen te weinig verkocht. Hier leer je van, de volgende cylce (die komt echt wel weer), doe je het anders. Neem een voorbeeld aan de verguisde @Pinsa, die heeft nu ook geleerd om zich aan een plan te houden. Volgende ronde lacht ie zich rot.
En wij ook als ie weer in alts stapt, maar dat terzijde.
Wil me er eigenlijk niet meer aan branden kerel :Y)

• R.van.M
  • Nu online
Guere schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 12:05:
[...]

en

maar zijn zoontjes zitten er wel diep in, dus die zullen nu ook flink verlies hebben. Pappaaaaa.. kun je niet even een bitcoin treasury fonds aankondigen zodat we kunnen uitstappen?

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:41
Jumpman schreef op woensdag 19 november 2025 @ 17:53:
[...]

Daarom wat lage koop orders op ~€71k en ~€72k gezet bij Bitvavo.
Uiteindelijk €71,5k wat gekocht, had die van €72k wat verlaagt.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Th1x4nG schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 12:05:
Ik merk dat mijn humeur toch niet zo top is de laatste dagen. Heb net een paar extra spotaankopen gedaan, die naar de Ledger gestuurd, en er staan nog wat extra orders uit, de DCA laat ik ook doorlopen. De Tradingview widget heb ik van mijn homescreen gegooid, een paar apps die mij afleiden van het werk ook effe geblokkeerd.
Misschien ook hier wat afstand nemen hier. Helderblauwe lucht, ik ga de loopschoenen dadelijk even aandoen en deze namiddag proberen productief zijn voor de verandering.
Het beloofd een mooie dag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aqClZjr5tC_dnsw1SR_gVfQzDew=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LYwEa2RCjKpTZ88mPoUhuqRx.jpg?f=fotoalbum_large

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:40
Veel groen met een vleugje rood! Ziet er prima uit deze ta.

Zero.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Die trump gelieerde shorter van de laatste keer, was die nog actief gedurende deze dump? Wel benieuwd naar.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 14:28
Futures voorbije week:
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9PfoYQnSjyauW726PyOogQ31ClM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TISh8qAVoYP4kcUZzAGhbGc3.png?f=fotoalbum_large
Blijft een druppel op een gloeiende plaat, maar toch erg blij mee. Gewoon rustig de levels gespeeld, max 1X short. Nul stress.

Ondertussen weer wat hopium short orders klaar staan voor tnsr en dym.

• Alpina
  • Nu online
Nubtrix schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 12:20:
Futures voorbije week:
spoiler:
Blijft een druppel op een gloeiende plaat, maar toch erg blij mee. Gewoon rustig de levels gespeeld, max 1X short. Nul stress.

Ondertussen weer wat hopium short orders klaar staan voor tnsr en dym.
Don’t short $avici ser! (Please)

• Alpina
  • Nu online
Zec short?

• Nubtrix
Niet meer open helaas. Gisteren eruit gepussied op 711. Dat is die -$134

• FrambozenTaart
  • Niet online
Ff alles bijgelezen, voelt toch wel als capitulatie momenteel. Heb oprecht een hekel aan deze fase vanwege de mensen die nu helemaal in de shit zitten, vind dat altijd klote om te lezen. Iedere run weer.

Denk trouwens wel dat dit 1 van de vaagste runs is die ik tot nu toe heb meegemaakt. Geen duidelijke blowoff top, enorme capitulatie van de altcoins, de meest high-tech memes van Guere, crypto veteranen tonnen zien verliezen, early investors die capituleren richting fiat, het ontbreken van een duidelijke retail hype die gekaapt werd door AI, ETF adoptie maar tevens enorme politisering van Bitcoin. Wat een enorme chaos, wat een slagveld was deze run. Er is zoveel gebeurd.

Benieuwd hoe laag we dit keer gaan en of Bitcoin dit allemaal gaat overleven. Het zijn uitdagende tijden, dit is dus blijkbaar hoe een assetclass zijn stresstesten ondergaat. De prijs maar ook de weg eromheen is zeer volatiel. Onzekerheid. Munten van mensen die ooit instapten vanwege een toekomst visie wisselen van handen naar investeers die louter geloven in rendament. En zo wordt het allemaal nog bleker.

En natuurlijk is de beer weer netjes op tijd voor het kerstdiner waar de familie kan vragen hoe het nu met die rare muntjes gaat _O-

Blijft toch een fascinerend wereldje, vol greed en opportunisme. Maar ook dikke tech, die in dit soort periodes magerder oogt dan ooit tevoren.

Benieuwd wat de toekomst brengt, de 69k begint in ieder geval alweer te knipogen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BALtvmiLCDEu0BeSdVHXFsAlA5k=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/iDyZbLrh5c0u9EK1HEKRUcS0.jpg?f=user_large

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 15:01
Hierbij stuur ik jullie nog eenmaal de traditionele management samenvatting.

Link.

Graag gedaan!

Maktub

• Jasper 99
  • Laatst online: 13:24
gaat wel lekker zo... extreme fear 11, mijn gut zegt nu moet je gaan longen en wat inkopen. When the market is fearful be bullish. Maar de andere kant is... het doet pijn hoeveel geld weer verdwijnt en dan nog maar meer er weer indumpen pfff. Ik doe denk ik een klein bedragje en kijk het rustig aan of er igv een dead cat bounce of relief rally is waar ik uit kan stappen met m'n winstvolle assets. Rest maar weer meenemen in een bear hibernation en maar weer op de bags zitten tot ze of iets doen of delisted worden.

• anti elppa
FrambozenTaart schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 12:40:
Ff alles bijgelezen, voelt toch wel als capitulatie momenteel. Heb oprecht een hekel aan deze fase vanwege de mensen die nu helemaal in de shit zitten, vind dat altijd klote om te lezen. Iedere run weer.

Denk trouwens wel dat dit 1 van de vaagste runs is die ik tot nu toe heb meegemaakt. Geen duidelijke blowoff top, enorme capitulatie van de altcoins, de meest high-tech memes van Guere, crypto veteranen tonnen zien verliezen, early investors die capituleren richting fiat, het ontbreken van een duidelijke retail hype die gekaapt werd door AI, ETF adoptie maar tevens enorme politisering van Bitcoin. Wat een enorme chaos, wat een slagveld was deze run. Er is zoveel gebeurd.

Benieuwd hoe laag we dit keer gaan en of Bitcoin dit allemaal gaat overleven. Het zijn uitdagende tijden, dit is dus blijkbaar hoe een assetclass zijn stresstesten ondergaat. De prijs maar ook de weg eromheen is zeer volatiel. Onzekerheid. Munten van mensen die ooit instapten vanwege een toekomst visie wisselen van handen naar investeers die louter geloven in rendament. En zo wordt het allemaal nog bleker.

En natuurlijk is de beer weer netjes op tijd voor het kerstdiner waar de familie kan vragen hoe het nu met die rare muntjes gaat _O-

Blijft toch een fascinerend wereldje, vol greed en opportunisme. Maar ook dikke tech, die in dit soort periodes magerder oogt dan ooit tevoren.

Benieuwd wat de toekomst brengt, de 69k begint in ieder geval alweer te knipogen.

[Afbeelding]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

De alts geven ondertussen geen krimp (ten opzichte van btc).

https://www.tradingview.com/symbols/BTC.D/

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:57
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cfN3jqZhUKO_wJNvc5PzaT-sReo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1DucKqEHhEtJk3MHeo4Km6yd.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G9atF5J1Aq6xO--KppGX-sc7S2k=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/krp34JECNKLhwhksTlIOHbmy.gif?f=user_large

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Mijne zit nog gelocked tot eind december :(

• Jasper 99
  • Laatst online: 13:24
Wel dikke black friday deal op bitcoin dit...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1bGRw7Qzrc4HVQkjEWIdQqJAeeE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mQXE5k1yZGm25OfGb4zTJlCD.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 37% gewijzigd door Jasper 99 op 21-11-2025 13:16 ]

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Behalve in hun fiat waarde

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Als er mensen zijn die ook in een slowchat setting over aandelen willen praten of voor de gezelligheid de Discord is online. Work in progress. Ik mag hier geen links delen. Dus voor interesse stuur een DM.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
De pre markt is weer mooi rood.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

• knakworst

knakworst

Get more sats!

De Amerikanen worden wakker -O-

• sh4d0wman
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Darrell waar moeten we dan mee pompen? Niet dat dat gifje nu snel gebruikt wordt. :+ :')

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Guere
  • Nu online
Nou, op naar de $74k - $78k zone... maar met dit momentum en het totale gebrek aan kopers begin je bijna te vrezen of we daar niet ook doorheen ploegen :X

• sjorremans
Guere schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 13:28:
Nou, op naar de $74k - $78k zone... maar met dit momentum en het totale gebrek aan kopers begin je bijna te vrezen of we daar niet ook doorheen ploegen :X
Totaal geen sterkte terug te vinden nee... dus zie de kans wel dat daar zo doorheen gebeukt wordt

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Schermprintje van 7 maanden geleden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hx2T1YvcLC_gmryR7V3jtHQrRKM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Srxl5SugKCVhw3yEuiaBPPMy.jpg?f=fotoalbum_large

Nu BTC zelfde.
AEX 921
AMX 857
Dollar 1,15
S&P 6.542.

[ Voor 7% gewijzigd door knakworst op 21-11-2025 13:34 ]

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:36
126k naar ~75k zou een 40% sell-off zijn, over Black Friday gesproken.. :)

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Zie ik nu een eerste bounce :?

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Ene na de andere buy gaat af. Zit ik dadelijk met al die btc

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13:43
moon!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• knakworst

knakworst

Get more sats!

tomtom901 schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 13:40:
Ene na de andere buy gaat af. Zit ik dadelijk met al die btc
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v0WlxbmvJlJDy6AbR9tnG_mhMN0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/v0szoXxKoetB69aMCbBEnVFD.jpg?f=user_large

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:57
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-6AwozzAPG3aPg_JAjsnTDIfSvU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/jv9oF5IYhu2pi7T4maCoofoY.gif?f=user_large

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Net alles verkocht. Gaan we ineens weer up. /s

• anti elppa
Darrell schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 13:51:
Net alles verkocht. Gaan we ineens weer up. /s
wat ik vanmorgen al schreef, vroeger had ik 100% zeker een panic sell gedaan vanmorgen....en dan gingen we altijd kort erop up, net als nu dus. Always the same

• R.van.M
  • Nu online
anti elppa schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 13:53:
[...]

wat ik vanmorgen al schreef, vroeger had ik 100% zeker een panic sell gedaan vanmorgen....en dan gingen we altijd kort erop up, net als nu dus. Always the same
De dag is nog niet voorbij

• sh4d0wman
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Darrell alles?
Afbeeldingslocatie: https://media.makeameme.org/created/that-turned-out.jpg

Indien true, de Yankerts openen zo nog een aandelenmarkt. Wellicht kun je terug kopen als je spijt hebt. Ik verkoop in ieder geval nooit alles (BTC/XMR that is ...).

[ Voor 4% gewijzigd door sh4d0wman op 21-11-2025 13:55 ]

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
R.van.M schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 13:54:
[...]

De dag is nog niet voorbij
15:30 is coming

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Perfect de onderkant van de buy box geraakt én weer op de 1W MA100 zoals gehoopt. Nu hopelijk up, al heb ik nog een paar lagere buy orders klaar staan. Die ape ik er graag met een market buy weer hoger in als het kan/moet :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A16PhOaD7uF5pzLsvCSRgU35jHc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cMztfYxqXkzS2Q7Ram4dVFmO.png?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Er komt natuurlijk wel een "relief rally". Maar gevoelsmatig denk ik dat deze ook wel weer zal omrollen naar nieuwe lows. Het sentiment is nu echt wel even bearish. Het kan best wel even duren voor dat weer helemaal omdraait. Genoeg tijd op straks nog weer rustig in te schalen. Aldus mijn glazen bol.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Is de pedo dump eindelijk voorbij?

• BootjeVaren
  • Nu online
Nederland de hemel in prijzen maar toch nog steeds Belgisch bier drinken. Hypocriete zak die je d'r bent :+

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:01

Chaes

#HODL

Kans op een rate cut iets hoger. Futures in het groen. Maar zal wel weer kortstondig zijn...

• Stukfruit
  • Niet online
Mooi om te zien trouwens. Die "community sentiment" op CMC is 100% loze lucht.

Vandaag staat deze op 81% bullish + 19% bearish. Gisteren ook. Eergisteren eveneens. Vorige week, vorige maand...

Of hebben de bezoekers van CMC handen met extra diamant?
edit:
Oh kijk, "5.5M votes"... there's your problem. Lekker nutteloze indicator :P

[ Voor 12% gewijzigd door Stukfruit op 21-11-2025 14:02 ]

Dat zit wel Schnorr.

• Alpina
  • Nu online
BootjeVaren schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 14:00:
[...]

Nederland de hemel in prijzen maar toch nog steeds Belgisch bier drinken. Hypocriete zak die je d'r bent :+
Ik eet van 2 walletjes.

Nee niet op die manier Wipse!!!

• Mathias9956
  • Nu online
4 rode weeklies na elkaar is alweer geleden van juni/juli 2024

• Alpina
  • Nu online
Zie nu pas de schrijffout sorry @elektriekert

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
zucht..
'Transactie wordt handmatig gecontroleerd op compliance'
Benieuwd hoe lang dit gaat duren bij Bitvavo.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:41
Taro schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 13:57:
Perfect de onderkant van de buy box geraakt én weer op de 1W MA100 zoals gehoopt. Nu hopelijk up, al heb ik nog een paar lagere buy orders klaar staan. Die ape ik er graag met een market buy weer hoger in als het kan/moet :)
[Afbeelding]
Ik heb hetzelfde gedaan deze lunchpauze.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Aeronaut
  • Laatst online: 14:10

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Is binance uitverkocht?

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• BootjeVaren
  • Nu online
tomtom901 schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 13:15:
[...]

Mijne zit nog gelocked tot eind december :(
Hier zien we tomtom en kroost wachtend op het vrijkomen van hun fiat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wb7GDd0QH5Fy6szVsmvRJAe1S80=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LORNF0N6ivCLnbN4OCqc4BcG.png?f=fotoalbum_large

• Nubtrix
Kop op. Volgende bull weer een nieuwe kans.
Bij mij is het ook pas deze bull in de juiste plooi gevallen, 2017 en 2021 was compleet drama.

Identiek verhaal als jou, begon ik ook te rekenen hoeveel jaarlonen ik had weggesmeten. Maanden best diep gezeten.

Het ironische is dat ik nu een stuk meer jaarlonen van de top sta dan ik ooit ben geweest in 2017 of 2021.
Maar dus ook een stuk meer winst dit keer gelukkig :)

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Nee niks. Vandaar de /s. Nu verkopen is veel te laat.

• sjorremans
100k incoming

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Mooie bounce vanaf 80k, nou nog overeind houden en niet weggeven als de yankees wakker worden.

• BootjeVaren
  • Nu online
Capo zegt dat dit grootste bull trap ever zal worden.

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:35
No crying in the casino, please :> .

Web Enrichment

• ByteMe_
  • Niet online
Op naar de 90!

13 minuten later: "Of nee toch niet".

De nieuwe beweging in de US: "Make America Rekt Again!"

• Guere
  • Nu online
Luuk schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 14:06:
zucht..
'Transactie wordt handmatig gecontroleerd op compliance'
Benieuwd hoe lang dit gaat duren bij Bitvavo.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/akP1YGoz3TLK64xDugKveT40aZo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5AZUes5nsteaTKv7d2EyA6vR.jpg?f=fotoalbum_large

• FrambozenTaart
  • Niet online
Terwijl ik nostalgisch en met tranen in mijn ogen door mijn PF screenshots van afgelopen run aan het browsen was, vond ik nog wat oude memes die gewoon weer relevant zijn.

Zelfs Taro's box zit er tussen, het is echt bizar _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZHvzAL3D0ZOR2e41L8HIBImnyOI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JyLeWM1boGQEOEUkM10kPIZV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uPEQqZVDo7GMcWVQvdP2z3pIHrs=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/4shP8w8p7vBEuU2B7T5PbQtP.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rEFppF51lahaIB_02X8k0A1VI18=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/el9IgO6btoKux6AoizXIHT2r.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pOb_Hj09yHqOLz7f1ze092uJTuM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/8QLyk1C1MTI1m6VqsuX5skNC.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QHR8_FV71geOZm_5ecvaPSNi8Fs=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/zj2MmjC8ICdub65jVk2Syd4p.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N83PREK0tWdYHV8znrvveiJQnoc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/4jWoE9GEVypVwbWsYX9vmLcQ.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rxvHGEtvPTtL2al9tL9AiEq6nKg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/K1HiXUxHOaMigp4FbRmhWMU3.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ovdPR_PFV-uLvVXQV_xO8zT2pG0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Kfxdy9SXypxtWXt0TpzurZB3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8j-7lJhCT7ADSfzvticSegyVjy0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J8atzySgvBUCYRXUbBy4R34q.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WzHX6kkrteX_DLWdydpV4TTgFwA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/qrLNnEC6ec02KPTXBbTKZhaJ.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WE99ZnAoHlPEQnkWR06zIz5L83w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GOcVnKmRok58RCfDe3gCwwHT.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0b8ylaNTne5_HYuJshXboJEBCj4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/I3T4nJElMOtlvGiG5fXTd2dc.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sn07o9TglK76BFMKv9o1sdZ2KC0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/cBM5Z8B0xKpz9mMo4QWqvC23.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uBmviW-RPnX6uVuXjtKvERix1t8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V8iZYH8CBTmEkL00BjFTTnBZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2akF6gf6JR35qI2xsf5e2l-R7IE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/bk85UESwBCwOWRo0lfJ7lL3U.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7nPbBYQejXB5KxDk5Nkld9gbDIE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M7DFSlf0esyh0jlhP3ATXQOx.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eBPPp9k_qMUTLUq0P0xXPTqBSVc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m7kBHMjwpsdobLbsmQNBmdyT.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4flPBunY0o6pFCQsb0MPl8FyeFA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HnORhu6lAnEvzzxkYJigfiaj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pViJWxDGQ-A8R0Zh-U-9aXqsJ88=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LXFhPWYWzZ03TM2yiUFWmnoh.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ITxNJwmst5lmm_gh5uAAFMI008g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XVi9KRWbnXxbYK83Ye3LMnQP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hBSSYmyzs1VpsLF4yYGqqPZNUdw=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/jnJSbAThXsSRzg0Q75YZbADe.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/on5Say3zaRp0JvibezijSuFAj-Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KvS6Y3lIavTi9t6Pg1x8AEgu.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NQvY0zeULuVc5zCvG4W0-gLr-CI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/0d4OU1krEJQNDFV4BM4FxjEv.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uL99B5P0-NGurDOUnI8D9I32JF8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/fO184gv94L0GbwOmnAolOyc5.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9iB5hQ-XePxOsbk9RITmxn6AJeM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/kJEzJ2JxL5TFh3xn9HHAasRS.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CDsjg1XBFSkvsKcQEjY63LQ6U8c=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/YLIrKhxj2UiRE599YkvH2UN4.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9yd_OL4FygqVWMl5mR0UW2_qDWg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2wxxHlpU3LNLpwVsdYB04Ule.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uwp9k2weXuWWfRPw3MXyLE9fNkc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pr8LuAGX8ikHOGELqlfEdlbs.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7p0Qlw2kZWAkpdmzTXfLnXeWLOY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WWpp8ZCvzEh897iGxtIzezkT.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v4YAmQylUDnRihKJP4f-z6WfsBk=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/95hquQgvuq1TZ8T7BU4ZjIs6.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/APyBnRBaXsCJov1J7Ik3AtKb-bs=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/FqGbV0PzNfB4yuN1Zv9AqXf9.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DpvVVlJESHtk058gNJFpDJ1jsrE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/KOpqKPar4wRX1IWgTiynNFNy.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7HLtrdL2rDdGHpqDN1aSTgKSQVk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qezvYX8xk7Vfi2XucX9avs77.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DdpRNVNRbiTgLy6C-GaU4mEt3Fg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/y2TY6IiwOnje98N5iMYTE08F.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tnLpAEoTDXagnt1lCh3CvpYPZvs=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/VLude27Wapbck09wvHlQdckj.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cuJeIpRJ2GQJpF65tfbuDHUMNdo=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/vqbDcCCWX1WMZx7jjOEPuxaH.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dQ1AXGvRL7fW6Kz-0hCWS7UHaJg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/JH3J4FvnuE5S9QalbdxKAlZu.jpg?f=user_large

• ByteMe_
  • Niet online
Great, nieuwe muis kopen, scrollwieltje is doorgebrand

• FrambozenTaart
  • Niet online
ByteMe_ schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 14:29:
Great, nieuwe muis kopen, scrollwieltje is doorgebrand
Mooi moment op black friday!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:59
Wel met je ByBit CC betalen he?

They who buy the dip, deserves the rip.

Pagina: 1 ... 87 88 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!