Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 86 87 Laatste
Acties:

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:06
Severus schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 08:35:

BTC van 84K naar 82K in 1 minuut....
-2k (iets meer zelfs) in bitcoin is niet speciaal, maar het ziet er allemaal erg fragiel uit. Lelijke wick, gelukkig gisteren helemaal uitgestapt en euro’s op de bank.

We kijken het een tijdje aan en anders volgend jaar weer kansen.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
ZEC, SOL, FIRO en BTC in the pocket. Nog wel fiat achter de hand voor een extra en evt. diepere dip.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
serieus? Dan kan je beter gewoon ff kappen met crypto. Dit hoort er gewoon bij. In 2017 bullrun hadden we 7 drops van 30-35%, en die gingen nog veel harder dan deze drop.

Als je hier echt niet goed van word is het gezonder om er echt gewoon mee te kappen

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:36

knakworst

Get more sats!

Wat zou BTC gedaan hebben als de Nvidia cjjfers tegenvielen _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JiAXofEYqK9UMu2gnce_huSesFE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oTZdtAFlUx34LO49risldnb6.jpg?f=fotoalbum_large

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
anti elppa schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:16:
[...]

serieus? Dan kan je beter gewoon ff kappen met crypto. Dit hoort er gewoon bij. In 2017 bullrun hadden we 7 drops van 30-35%, en die gingen nog veel harder dan deze drop.

Als je hier echt niet goed van word is het gezonder om er echt gewoon mee te kappen
Ik denk dat het probleem meer is dat hij weinig tot niks heeft verkocht.

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:29

tomtom901

Moderator General Chat
Die naald is het eerste teken van een bodem, vaak als dat soort dingen gebeuren stopt het in elk geval tijdelijk die slowbleed.

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 09:41

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Aluhoedje op

Afleidingsmanoeuvre want epsteinbestanden zijn vrijgegeven

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
Wispe schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:02:
[Afbeelding]

Signs dat het nog goedkoper wordt, wel zeker tot 70%. Ik wacht even met kopen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OrrvoioLYcXaMZ4CJZZDi557YFY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HChVKbxYkFK52OOAFigGQw2e.png?f=fotoalbum_large

Tradingview heeft door dat ik niet veel reserve meer heb. ;)

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10:58
Verplaats je eens in een ETF boomer met een relatief kleine allocatie in risk assets wat voor jonkies een grote allocatie zou zijn. Wat zou die voor het einde van het jaar gaan doen met in zijn achterhoofd dat crypto eigenlijk toch wel kut was, zoals ze op verjaardagen samen vaststelden, maar dat ze voor de leuk het advies van het speculerende neefje wel eens wilden proberen?

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:21

WhySoSerious

Be the change.

Op dit soort dagen kan je beter niet naar de koersen staren. Van zowel crypto als stonks niet.

*Slingert Anno 117 aan.

• Wispe
  • Niet online
kbuntu schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:22:
Verplaats je eens in een ETF boomer met een relatief kleine allocatie in risk assets wat voor jonkies een grote allocatie zou zijn. Wat zou die voor het einde van het jaar gaan doen met in zijn achterhoofd dat crypto eigenlijk toch wel kut was, zoals ze op verjaardagen samen vaststelden, maar dat ze voor de leuk het advies van het speculerende neefje wel eens wilden proberen?
Stonks kopen?

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:59

Darrell

Fiat moonboy

Th1x4nG schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:22:
[...]

[Afbeelding]

Tradingview heeft door dat ik niet veel reserve meer heb. ;)
Nee, amsterdammers krijgen gewoon minder korting. (Terecht overigens)

• Wispe
  • Niet online
Darrell schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:23:
[...]

Nee, amsterdammers krijgen gewoon minder korting. (Terecht overigens)
Hater.

• kbuntu
Dumpen op de USA open

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Sorry, ik volg hem totaal niet. Wat probeer je te zeggen?

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
WhySoSerious schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:23:
Op dit soort dagen kan je beter niet naar de koersen staren. Van zowel crypto als stonks niet.

*Slingert Anno 117 aan.
van het weekend wordt het voor mij Arc Raiders :)

nothing stops this train

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Taro schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:15:
ZEC, SOL, FIRO en BTC in the pocket. Nog wel fiat achter de hand voor een extra en evt. diepere dip.

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Ik denk eerlijk gezegd niet dat zij op basis van een speculerend neefje in Bitcoin zijn gestapt ;) Die mensen - of hun PF beheerders - zijn prima in staat om zelf risky assets te vinden met hoge upside potential.

De grote vraag is nu al weken wat de ETF houders nu gaan doen. Gisteren $903 miljoen outflow, maar dat zijn nog niet de miljarden van absolute paniek. Waarschijnlijk hebben die ETF houders wel een langere outlook dan een paar maanden, maar ik ben het met je eens dat het waarschijnlijk bij sommigen wel zal knagen dat het niet verder dan $126k is gegaan deze ronde.

• anti elppa
  • Nu online
tomtom901 schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:18:
Die naald is het eerste teken van een bodem, vaak als dat soort dingen gebeuren stopt het in elk geval tijdelijk die slowbleed.
exact, wat ik al schreef toen ie verscheen...eindelijk. In 13 jaar btc, vaak did soort naalden nodig om de boel (tijdelijk) om te keren.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
WhySoSerious schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:23:

*Slingert Anno 117 aan.
Alles vorige week verkocht, ga mezelf denk ik trakteren op Anno 117 als beloning voor de gemaakte winst :)

En het dondert nu zo hard omlaag dat ik maar weer buy orders moet gaan zetten, haha. Niet verwacht zo snel alweer te gaan kopen maar denk dat ik vandaag weer deels aan boord ga :+

• R.van.M
  • Nu online
anti elppa schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:25:
[...]

exact, wat ik al schreef toen ie verscheen...eindelijk. In 13 jaar btc, vaak did soort naalden nodig om de boel (tijdelijk) om te keren.
Het is vooral een teken van een dun orderboek. Kan voor beide kanten op een versnelling geven

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
R.van.M schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:27:
[...]

Het is vooral een teken van een dun orderboek. Kan voor beide kanten op een versnelling geven
Niet helemaal eens, vaak duwen dat soort naalden de boel in het extreme oversold en dan kun je in elk geval makkelijker een short term bounce spelen. Je had al bijna 5% kunnen pakken.

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Nu online
Send it back above 90k with haste please. En ETH > $3000.

• anti elppa
  • Nu online
tomtom901 schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:24:
[...]

Sorry, ik volg hem totaal niet. Wat probeer je te zeggen?
hahahah dan lag het dus niet aan mij. Ik ging net ff een extra bakkie halen om het wellicht daarna nog een keer te proberen

• Severus
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 11:53
Nubtrix schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:30:
ETH onder de 10k is pas een blackfriday! Je hebt nu gewoon 83% korting!!

• R.van.M
  • Nu online
Guere schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:25:
[...]

Ik denk eerlijk gezegd niet dat zij op basis van een speculerend neefje in Bitcoin zijn gestapt ;) Die mensen - of hun PF beheerders - zijn prima in staat om zelf risky assets te vinden met hoge upside potential.

De grote vraag is nu al weken wat de ETF houders nu gaan doen. Gisteren $903 miljoen outflow, maar dat zijn nog niet de miljarden van absolute paniek. Waarschijnlijk hebben die ETF houders wel een langere outlook dan een paar maanden, maar ik ben het met je eens dat het waarschijnlijk bij sommigen wel zal knagen dat het niet verder dan $126k is gegaan deze ronde.
ETF houders zijn geen echte believers, want anders zouden ze het niet kopen via een ETF. Het is vooral een instrument om risico mee te nemen, dus op het moment dat er angst heerst (zoals nu) worden ze gedumpt

• Mathias9956
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12:01
anti elppa schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:25:
[...]

Ik ben ook blij om eindelijk een wick te zien. Maar vooralsnog prima op schema om de bounce aan te vatten. Als we 2025 nog groen (in dollar) willen afsluiten moet ie stilaan wel komen

The only easy day is yesterday.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
Vermogens beheerder raden aan ongeveer 2-4% van je portfolio in Bitcoin te alloceren. Daar ga je 's nachts niet wakker van liggen en panic sellen.

De gemiddelde ETF boomer zal ook niet zo obsessief bezig zijn met de prijsactie van Bitcoin. Grote kans dat hij niet eens weet wat de prijs van Bitcoin is op dit moment. Ik kijk ook nauwelijks naar de koers van mijn world ETFs bijvoorbeeld.

• Guere
  • Nu online
Nubtrix schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:30:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jm6lwf6vblH3iH7MbtIqR-v7CKM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OCN3ZZKruOAizK7OsLitph69.jpg?f=fotoalbum_large

• Nubtrix
  • Nu online
Taro schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:15:
Ook wat SOL opgepikt voor hopelijk een 10% ritje.

Wat ik me nu wel afvraag. Ga jij nu all-in met de cash die je hebt? Je zegt dan wel nog wat achter de hand te hebben, maar hoeveel is dat dan juist?

Of werk je met een cash hodl pot en een cash trading pot?

Zit je spot of leveraged?

• jvel92
R.van.M schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:31:
[...]

ETF houders zijn geen echte believers, want anders zouden ze het niet kopen via een ETF. Het is vooral een instrument om risico mee te nemen, dus op het moment dat er angst heerst (zoals nu) worden ze gedumpt
Voldoende valide redenen om je Bitcoin via een ETF aan te kopen. Ook als je er echt in gelooft.

• kbuntu
jvel92 schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:33:
[...]

Vermogens beheerder raden aan ongeveer 2-4% van je portfolio in Bitcoin te alloceren. Daar ga je 's nachts niet wakker van liggen en panic sellen.

De gemiddelde ETF boomer zal ook niet zo obsessief bezig zijn met de prijsactie van Bitcoin. Grote kans dat hij niet eens weet wat de prijs van Bitcoin is op dit moment. Ik kijk ook nauwelijks naar de koers van mijn world ETFs bijvoorbeeld.
We gaan het zien vanmiddag hoe rustig iedereen er nog onder is

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@WhySoSerious hier Desperados 3 want ik ben te skeer om de nieuwe Commandos te kopen. :D
Komt wel als we volgend jaar goed moonen.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Klote man. Ik herken dat wel. Tijd heel alle wonden, het hoort er wel een beetje bij. Je weet dat dit soort dingen gebeuren. Het blijft een spelletje van vraag en aanbod. Zolang je met geld gespeeld hebt dat je niet nodig hebt in het dagelijkse leven is het vervelend, maar niet iets wat je niet zal overwinnen. Sterker nog, dit soort ervaringen leer je van. Geld komt wel weer, en de volgende keer ga je beter voorbereid aan de slag. (y)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• R.van.M
  • Nu online
jvel92 schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:33:
[...]

Want beleggers staan bekend vanwege hun rationele handelen ;)

Ik zie het constant dat mensen reageren op alles. Zelfs een aantal mensen op het indexfonds beleggen forum gingen van hun strategie afwijken doordat Trump tarieven invoerde door te tilten naar buiten USA.

Het is niet voor niets dat we nu outflows zien uit de bitcoin-ETFs

• Nubtrix
  • Nu online
Momenteel enkel 1X shorts op de shitcoin uitschieters.
Loopt goed. 2x ritje gemaakt met zowel TNSR als DYM.

• Guere
  • Nu online
R.van.M schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:31:
Nee, ik het algemeen denk ik niet dat het "echte" BTC believers zijn. Echter: er zijn zeker uitzonderingen. Er zijn genoeg investeerders die het voor de ETFs allemaal veel te eng en riskant vonden: niet vanwege Bitcoin maar vanwege de benodigde kennis. Boomers aan de slag met exchanges, wallets, seed phrases... allemaal teveel gedoe. Risico op kwijtraken van je investering. Er zullen dus zeker investeerders zijn die in BTC geloofden als asset, maar er niet durfden in te investeren totdat de ETFs kwamen.

Hell, zelfs PlanB heeft alles naar ETFs overgezet! Puur vanwege het gemak en het gevoel van veiligheid dat het gaf.

• kbuntu
anti elppa schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:31:
[...]

hahahah dan lag het dus niet aan mij. Ik ging net ff een extra bakkie halen om het wellicht daarna nog een keer te proberen
Waardeer het dat je het nog een kans wilde geven. Ik wilde er dus mee zeggen dat ze gaan dumpen op de USA open

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:33
Oef. Dat is weer een mooi begin van het weekend straks }:|

• Alpina
  • Nu online
R.van.M schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:35:
[...]

Ik zie het constant dat mensen reageren op alles. Zelfs een aantal mensen op het indexfonds beleggen forum gingen van hun strategie afwijken doordat Trump tarieven invoerde door te tilten naar buiten USA.

2 face

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
kbuntu schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:38:
[...]

Waardeer het dat je het nog een kans wilde geven. Ik wilde er dus mee zeggen dat ze gaan dumpen op de USA open
Denk dat het meevalt. We gaan het zien. :)

• R.van.M
  • Nu online
on-topic vs off-topic

• Alpina
  • Nu online
Ook weer waar.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:59

Darrell

Fiat moonboy

Weinig bounce.

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Fear en greed index: 11 en 14.

https://coinmarketcap.com/charts/fear-and-greed-index/

https://alternative.me/crypto/

Maar volgens die laatste was het gisteren ook 11.

Eigenlijk toch wel een hoogtepunt. Zo laag zijn we lang (if ever? :o) niet gegaan.

Dat zit wel Schnorr.

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 10:01
anti elppa schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:16:
[...]

Makkelijk weer… Ik was op een verkeerd moment in april/mei 2021 begonnen waardoor ik met heel veel eigen geld ruime tijd onder water heb gestaan. Veel meegemaakt hier met z’n allen, ik ken de klappen van de zweep… Diamond hands, ik geloof in BTC! Je verliest in deze markt alleen wel alle grip op de realiteit.

Ik weet dat jij er dikker in zit, maar serieus. Mijn losses van de all time high tot de low vanmorgen… Daarmee stop ik makkelijk twee jaar eerder met werken. Of verlaag mijn hypotheek aanzienlijk. Ik ben gelukkig met een mooi nieuw huis en een lieve dochter, maar wtf ik ben een kneus. Een 16 jarige mag hier 7000 uur voor vakkenvullen en de doorsnee Nederlander spaart dit nooit bij elkaar. Leg dat eens uit….

• Mathias9956
  • Registratie: Februari 2023
Dubbel rektAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sZodVVm5lv8S6ZmnZ_TZGJCHSs4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8crx0wJE3KwZmkfv9f4nZMJL.jpg?f=fotoalbum_large

The only easy day is yesterday.

• jvel92
R.van.M schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:35:
[...]

Klopt. Maar je hebt het nu wel over een groep mensen zie actief zijn op fora en dus actief zelf hun portfolio beheren. Die daarop volgens rationeel of irrationeel op handelen.

Er zijn ook gewoon veel mensen, die zich helemaal niet bezig houden met de dagelijkse prijsactie en een langere termijn visie hebben.

Ik zou op de huidige niveaus ook niet verkopen. Tenzij je over-exposed bent of je staat op een mooie winst dankzij veel lagere inkopen.

• Guere
  • Nu online
Stukfruit schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:43:
Fear en greed index: 11 en 14.

https://coinmarketcap.com/charts/fear-and-greed-index/

https://alternative.me/crypto/

Maar volgens die laatste was het gisteren ook 11.

Eigenlijk toch wel een hoogtepunt. Zo laag zijn we lang (if ever? :o) niet gegaan.
Is inderdaad weer een tijdje geleden, maar ook weer niet zo lang: begin 2025. Tevens kan het nog nèt iets lager. Onderaan staat een grafiek, het is wel eens tot 5 gekomen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OMSYNvfeaNww-rqptJa9HXfINbA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/r7Zl3vGVfVntCaLTu0KsSVSp.png?f=fotoalbum_large

• Kol Nedra
  • Nu online
hopelijk over 3 dagen ook nog laag, gooi er dan gelijk wat in

nothing stops this train

• R.van.M
  • Nu online
AlterBridge schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:44:
[...]

Makkelijk weer… Ik was op een verkeerd moment in april/mei 2021 begonnen waardoor ik met heel veel eigen geld ruime tijd onder water heb gestaan. Veel meegemaakt hier met z’n allen, ik ken de klappen van de zweep… Diamond hands, ik geloof in BTC! Je verliest in deze markt alleen wel alle grip op de realiteit.

Ik weet dat jij er dikker in zit, maar serieus. Mijn losses van de all time high tot de low vanmorgen… Daarmee stop ik makkelijk twee jaar eerder met werken. Of verlaag mijn hypotheek aanzienlijk. Ik ben gelukkig met een mooi nieuw huis en een lieve dochter, maar wtf ik ben een kneus. Een 16 jarige mag hier 7000 uur voor vakkenvullen en de doorsnee Nederlander spaart dit nooit bij elkaar. Leg dat eens uit….
Dat is het helemaal. Het is leuk om met 30k beetje te gokken maar op het moment dat het om 300k gaat dan komen de swings toch anders aan

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
"Wat is het weer druk, zo kunnen we pas over een uur bestellen"
"Dat is niet de rij voor het voer, er staan 250 wanhopige bezoekers van het [SC] te hopen dat ze een baan krijgen, ze hebben weer niet die winst genomen"

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• R.van.M
  • Nu online
Ik moet wel zeggen, geweldige humor hebben jullie in dit topic _/-\o_

• Wispe
  • Niet online
R.van.M schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:49:
[...]

Daarom mochten we geen een stonks-SC. Raar hè?

• Stukfruit
  • Niet online
Guere schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:46:
[...]

Is inderdaad weer een tijdje geleden, maar ook weer niet zo lang: begin 2025. Tevens kan het nog nèt iets lager. Onderaan staat een grafiek, het is wel eens tot 5 gekomen:

[Afbeelding]
Bah, dat geeft me omgekeerde fomo om nog even te wachten met m'n buys...

En tnx :) mobiel is dat wat minder goed te zien.

Dat zit wel Schnorr.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:06
Gelukszoekr schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:35:
[...]

Klote man. Ik herken dat wel. Tijd heel alle wonden, het hoort er wel een beetje bij. Je weet dat dit soort dingen gebeuren. Het blijft een spelletje van vraag en aanbod. Zolang je met geld gespeeld hebt dat je niet nodig hebt in het dagelijkse leven is het vervelend, maar niet iets wat je niet zal overwinnen. Sterker nog, dit soort ervaringen leer je van. Geld komt wel weer, en de volgende keer ga je beter voorbereid aan de slag. (y)
Probleem is niet zozeer of ik het geld kan missen, het was ondertussen zo een hoop geld dat ik er goed zuur van zou zijn als het ineens foetsie was.

En het begon met wat ‘FU money’ vlak na de luna/ftx crash. Kan me nog (als de dag van gister) herinneren dat ik alle busd converteerde naar btc, met een koers van om en nabij de 20k usd.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Nu online
[...]

Ik was op een verkeerd moment in april/mei 2021 begonnen … maar wtf ik ben een kneus. …. Leg dat eens uit….
Welkom bij de support groep. We doen dit samen.

Jammer dat de greed het heeft overgenomen, dat je nu 2x een fout hebt gemaakt. Dat is duur leergeld.
Maar het is nu toch al betaald, dus maak er maar het beste van.

Waai even uit. Haal een frisse neus in de zon.

En maak daarna een beter plan, waarin je meer spreidt. En eerder winst neemt. En emotie uitschakelt

Je weet ondertussen hoe en waarom.

Maktub

• Guere
  • Nu online
Wel mooi dat iemand uit FO er nu zelf achterkomt dat we toch eigenlijk niet zo gemeen zijn en dat het hier eigenlijk hartstikke gezellig is :o

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Nubtrix schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:35:
[...]

Ook wat SOL opgepikt voor hopelijk een 10% ritje.

Wat ik me nu wel afvraag. Ga jij nu all-in met de cash die je hebt? Je zegt dan wel nog wat achter de hand te hebben, maar hoeveel is dat dan juist?

Of werk je met een cash hodl pot en een cash trading pot?

Zit je spot of leveraged?
Ik heb een tijdje geleden (door anderen aangemerkt als een emotionele actie, blij dat ik daar niet zo gevoelig meer voor ben en voet bij stuk heb gehouden. Mijn oprechte deelname aan die moonboys.) alles verkocht en toen het overgrote deel naar de bankrekening overgemaakt. Dat staat daar nog steeds volledig en blijft daar tot +-aug/sept 2026 staan, dan gaat het weer in BTC en paar kansrijke alts.

Met de rest: Kraken tradepot (stond in USD, dus kon het niet withdrawen) & restantje op Bitvavo heb ik het volgende gedaan:

Bitvavo:
  • Staat nog in EUR
  • Afgelopen week een flufje naar MEXC gestuurd voor FIRO.
Kraken:
  • BTC Spot gekocht, nog een paar lagere buy orders staan
  • SOL Spot gekocht, nog een paar lagere buy orders staan
  • ZEC Spot gekocht
  • Nog EUR & USD achter de hand. Note to self: Deze keer alleen naar EUR uitstappen ipv USD & EUR.
MEXC:
  • FIRO afgelopen week met winst verkocht zoals hier gedeeld, vanochtend weer wat buy orders gehit.
  • Nog fiat resterend
  • BTC Short al deels omgezet in BTC long
Heb dus eigenlijk alleen op MEXC een super kleine leverage positie, de rest is spot, of nog fiat (exchange/bankrekening).

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• R.van.M
  • Nu online
Guere schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:52:
[...]

Wel mooi dat iemand uit FO er nu zelf achterkomt dat we toch eigenlijk niet zo gemeen zijn en dat het hier eigenlijk hartstikke gezellig is :o
Heb ook nooit gezegd dat het niet gezellig is hier, maar ging meer om on/off topic discussies. Als ik hier nu begin over rheinmetall of Siemens Energy dan wordt mijn post ook verwijderd

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/erXar5oAGOnsCFnxkTQP2rmvYVE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/kdHZ8gzyo8itglht0jxjBVPJ.jpg?f=user_large

Vallende messen vangen, lets go!! :X

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• anti elppa
  • Nu online
[...]

snap ik als geen ander uiteraard. Maar de zon schijnt vandaag, gewoon andere dingen doen. Ik laat er mijn leven niet door verkloten. Vroeger ook vaak zat op dit soort moment een panic sell gedaan, uiteraard telkens precies de bodem. Ik doe dat niet meer. Baal ik er van dat ik niet meer verkocht heb op de top, tuurlijk.
Bij mij is de klap nog wel vele malen groter dan 2 jaar eerder stoppen merken. Denk aan een klap van 200 tot 300k. Tja jammer, 1 btc=1btc, best kans dat we over 6 maanden weer hoger staan. Zo niet, dan komt er vast in 4 jaar tijd wel weer een stuk hogere high. Ik heb het geld niet nodig, weet niet eens wat ik mee zou doen nu. Stonks durf ik gewoon niet in te stappen omdat ik verwacht dat daar de echt klap nog moet komen aankomende 6 maanden.

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 10:56
Zo dan, ff een uurtje werken en weer dit tabblad openen.
Heerlijk om de activiteit weer te zien!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bDGQS-VL4PRV2bgJqMHuVbtGrRE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fwqd0kZ3WxpkIj5BasNWvtW9.jpg?f=fotoalbum_large

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Nu online
R.van.M schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:58:
[...]

Heb ook nooit gezegd dat het niet gezellig is hier, maar ging meer om on/off topic discussies. Als ik hier nu begin over rheinmetall of Siemens Energy dan wordt mijn post ook verwijderd
Heb jij ook gelijk in. En laten we hier niet de topic-discussie overnieuw gaan voeren.

Laat maar komen al die loss porn en koopkansjes!

Maktub

• kbuntu
R.van.M schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:58:
[...]

Nee hoor, behalve als je er winst mee gaat maken t.o.v. crypto

• Kol Nedra
  • Nu online
it's something ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AZXDH4Wqi47C59oI6uNBmSBY90Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F5t6DJDPVjp7nPwVZAhO1c44.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door Kol Nedra op 21-11-2025 10:05 ]

nothing stops this train

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

[...]
Je moet hier eens in de bull komen. Allemaal leuke memmen, erhh memes, of memes van memmen. *O*
De beer? Dat is helemaal niks. -O-

(voor de andere diamond hands: ik had op 170k a 220k gewed dus ben ook weer wat virtuele winst armer. Rond 100k wat verkocht.)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Nu online
Dat wordt hier zondag na de VCA inleg een maand lang knakworst eten :9

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• Nubtrix
  • Nu online
Taro schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:55:
[...]

Ik heb een tijdje geleden (door anderen aangemerkt als een emotionele actie, blij dat ik daar niet zo gevoelig meer voor ben en voet bij stuk heb gehouden. Mijn oprechte deelname aan die moonboys.) alles verkocht en toen het overgrote deel naar de bankrekening overgemaakt. Dat staat daar nog steeds volledig en blijft daar tot +-aug/sept 2026 staan, dan gaat het weer in BTC en paar kansrijke alts.

Met de rest: Kraken tradepot (stond in USD, dus kon het niet withdrawen) & restantje op Bitvavo heb ik het volgende gedaan:

Bitvavo:
  • Staat nog in EUR
  • Afgelopen week een flufje naar MEXC gestuurd voor FIRO.
Kraken:
  • BTC Spot gekocht, nog een paar lagere buy orders staan
  • SOL Spot gekocht, nog een paar lagere buy orders staan
  • ZEC Spot gekocht
  • Nog EUR & USD achter de hand. Note to self: Deze keer alleen naar EUR uitstappen ipv USD & EUR.
MEXC:
  • FIRO afgelopen week met winst verkocht zoals hier gedeeld, vanochtend weer wat buy orders gehit.
  • Nog fiat resterend
  • BTC Short al deels omgezet in BTC long
Heb dus eigenlijk alleen op MEXC een super kleine leverage positie, de rest is spot, of nog fiat (exchange/bankrekening).
Helder, gewoon nog wat spielerij nu dus :)

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
sh4d0wman schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 10:08:
[...]
De beer? Dat is helemaal niks. -O-
Dat is juist het moment dat de verbroedering hier weer ontstaat en we elkaar vol blijven stoken met hopium op donkere dagen als deze.. O+

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• kazzzdafke
  • Laatst online: 10:41
Ik begin weer terug in te schalen vanaf 78k. Kan zijn dat er nu een bounce zal komen, maar.. persoonlijk onder de 85k is er voor mij niet echt iets spannends buiten 78k weer.

Alle trades zijn momenteel in profits afgesloten, staat niets meer open. Hier longen of shorten is gokken mijn insziens. (tenzij je in een goede trade al zit)

Spot sell orders staan al klaar vanaf 96k en ik hoop dat we deze aantikken met mogelijke bounce. Boven de 100k zie ik niet zo snel gebeuren eerlijk gezegd.

[ Voor 3% gewijzigd door kazzzdafke op 21-11-2025 10:27 ]

Never ever financial advice...

• Gelukszoekr
  • Nu online
Een stukje mindset om deze donkere dagen door te komen.

Veel mensen zullen dit scenario herkennen. Je bent ergens in 2021 ingestapt en hebt in totaal €5.000 geïnvesteerd. Een paar goede trades gedaan, de tijd zijn werk laten doen, en op de ATH van afgelopen maand tikte je portfolio zelfs de €50.000 aan.

HODL was het motto. Dat werkt altijd, toch? Je had immers maar €5.000 ingelegd, dus verliezen kon je eigenlijk niet… Maar dat is een gedachte die je beter snel kunt loslaten.

Want elke ochtend dat je wakker werd, had je €50.000 in crypto. Elke dag maakte je bewust de keuze om dat bedrag in de markt te laten staan. Het was allang geen €5.000 meer. Het was €50.000.

Dat besef komt pas echt binnen nu het minder gaat. Stel dat de waarde een kwart daalt. Dan voelt het niet alsof je €1.250 kwijt bent, maar alsof je €12.500 hebt verloren. Dat steekt. Maar juist daar zit de les. Laat dus los wat je ooit hebt geïnvesteerd. Elke dag word je opnieuw gedwongen een keuze te maken met wat je portfolio op dat moment waard is.

Blijf dit voor jezelf herhalen: Is het bedrag inmiddels groot genoeg om je doelen mee te bereiken? Dan is het misschien tijd om die doelen waar te maken.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 10:17:

Veel mensen zullen dit scenario herkennen. Je bent ergens in 2021 ingestapt en hebt in totaal €5.000 geïnvesteerd. Een paar goede trades gedaan, de tijd zijn werk laten doen, en op de ATH van afgelopen maand tikte je portfolio zelfs de €50.000 aan.

HODL was het motto. Dat werkt altijd, toch? Je had immers maar €5.000 ingelegd, dus verliezen kon je eigenlijk niet… Maar dat is een gedachte die je beter snel kunt loslaten.

Want elke ochtend dat je wakker werd, had je €50.000 in crypto. Elke dag maakte je bewust de keuze om dat bedrag in de markt te laten staan. Het was allang geen €5.000 meer — het was €50.000.

Dat besef komt pas echt binnen nu het minder gaat. Stel dat de waarde een kwart daalt. Dan voelt het niet alsof je €1.250 kwijt bent, maar alsof je €12.500 hebt verloren. Dat steekt. Maar juist daar zit de les. Laat dus los wat je ooit hebt geïnvesteerd. Elke dag word je opnieuw gedwongen een keuze te maken met wat je portfolio op dat moment waard is.

Blijf dit voor jezelf herhalen: Is het bedrag inmiddels groot genoeg om je doelen mee te bereiken? Dan is het misschien tijd om die doelen waar te maken.
Haha, ik heb een collega met zes BTC (zelf gezien) twee BTC gekocht voor ~€300,00 en vier gekocht voor ~€600,00 en die geeft al jaren geen fuck. Doet zijn werk en kijkt nooit naar crypto. Eén van de succesvolste crypto beleggers die ik ken.

Als je het geld niet nodig hebt op korte termijn, zou ik het lekker in BTC laten staan als hedge op je fiat.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Stukfruit
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 10:17:

Want elke ochtend dat je wakker werd, had je €50.000 in crypto. Elke dag maakte je bewust de keuze om dat bedrag in de markt te laten staan. Het was allang geen €5.000 meer — het was €50.000.

Daarom moet je unrealized profit niet zien als profit en niet denken aan doelen binnen de 4 jaar.

Waarom zou je met Bitcoin snelle doelen moeten najagen terwijl men op de beurs voor datzelfde, zelfs als dit de top was, een stuk langer moet wachten?

Dat is ook een stukje mindset. Niet vooraf uitgeven wat je niet hebt.

Dat zit wel Schnorr.

• anti elppa
  • Nu online
Jumpman schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 10:22:
[...]

Haha, ik heb een collega met zes BTC (zelf gezien) twee BTC gekocht voor ~€300,00 en vier gekocht voor ~€600,00 en die geeft al jaren geen fuck. Doet zijn werk en kijkt nooit naar crypto. Eén van de succesvolste crypto beleggers die ik ken.

Als je het geld niet nodig hebt op korte termijn, zou ik het lekker in BTC laten staan als hedge op je fiat.
hahaha prachtig, ik deed dat oa ook tussen 2014 en begin 2017. Gewoon totaal vergeten. Baalde er wel van, want veel te laat in de 2017 cycle weer wakker geworden

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:36

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:52

koelebobes

Wen BTC €100K

Ik ga even een wandelng maken want sta nu 24% in de min, heb geen winst gepakt en het doet even goed zeer

Ik verkoop niet want ik realiseer de loss pas op het moment dat ik verkoop maar dit bedrag doet echt pijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dqcYhnXee2muORqGjg-_xZ7ituw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/rwlb91jIyXvR21ggSs9W1Sk7.gif?f=user_large

BTC €94.837,08

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Ik gok dat die wick toch gevuld gaat worden

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• HollovVpo1nt
  • Laatst online: 12:06

HollovVpo1nt

I like gadgets

Er was eens een sukkel, sinds tweeduizendzeventien,
die dacht: “Crypto wordt mijn weg naar winst misschien!”
Met glimmende ogen en dromen zo groot,
kocht hij bij pieken, ja, echt op elke topnoot.

Wanneer de markt daalde, werd hij ineens bang,
dan verkocht hij te laat, of juist véél te lang.
Hij riep: “Dit wordt mijn pensioen, wacht maar af!”
Maar telkens weer zakte zijn portfolio af.

Hij kocht hoog in, hij verkocht laag,
een pijnlijke rit, dag na dag.
Zijn vrienden fluisterden: “Stop ermee, joh…”
Maar hij dacht: “Nee hoor, straks word ik nog pro!”

En toch, ondanks crash, paniek en geween,
blijft hij geloven: “Ooit komt het wel goed, echt meteen!”
Een held in verliezen, een legende in pech
maar stug houdt hij vol, iedere ronde weer weg.

Dus proosten wij nu op zijn cryptofantasie,
op de sukkel die leert… nou ja.. denk het nie.
spoiler:
dit is een zelfspot gedichtje, is niet naar jou koelebobes

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
koelebobes schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 10:29:
Ik verkoop niet want ik realiseer de loss pas op het moment dat ik verkoop
Precies.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PvjqPYGXIVSpsFs8ob9sPozxOv4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/cK04HqWcYxq7uzDk5tbiMEeW.webp?f=user_large

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 21-11-2025 10:40 ]

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:36

knakworst

Get more sats!

Wen bounce :?

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Duurt wel lang ja, lekker slowbleed weer zo op deze manier

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Eerst nog 77-78k voor wat extra pijn?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qnt8u4Gh1sqhf9loZwuU_LXkGl8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/6yMIqxo1aRdBugXb1tBRJqxl.png?f=user_large

[ Voor 34% gewijzigd door Taro op 21-11-2025 10:45 ]

• Wispe
  • Niet online
Pre-markt stonks ook dieprood.

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11:31
sjorremans schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 08:36:
Is corona 2.0 uitgebroken of wat?🤓
Gaan we nu eens echt rekt, ben je weer niet tevreden.

• Gretzkyus
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:54
Onder welke bedrag gaat het dhr Saylor een beetje pijn doen, 77k ongeveer?

• almelo15
  • Registratie: Oktober 2011
Gretzkyus schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 10:48:
Hier denken mensen dat dat niet kan, want Saylor zegt dat.

eth, The world's computer

• Wispe
  • Niet online
Waarom denk je dat het hem überhaupt pijn kan doen?

• almelo15
  • Registratie: Oktober 2011
Wispe schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 10:50:
[...]

Waarom denk je dat het hem überhaupt pijn kan doen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S2zxrfRzeUHxvSkMGfF96wyi4Jo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/qWRkWnrUtTRItpryR5AF0Q5j.png?f=user_large

eth, The world's computer

• Gelukszoekr
  • Nu online
Volgens Saylor zelf ligt de liquidatieprijs nog wel een stuk lager. Blijkbaar was de mNAV wel even onder de 1. Dat is wel bijzonder

• Kol Nedra
  • Nu online
probleem van rode momenten is dat je altijd te weinig fiat hebt, zoveel keuze om nu te kopen eigenlijk. BTC en aandelen heb ik het over, niet altcoins..... (oke LTC wel)

nothing stops this train

• Don Guacamole
Saylor heeft geen pijn. Deze discussie is hier al meerdere malen gevoerd.
Er komt geen gedwongen verkoop, al dat gelul op X is bullshit.

De markt is gewoon gecrasht, dit hebben we maanden van te voren al aan zien komen en tegen beter weten in hebben velen te weinig verkocht. Hier leer je van, de volgende cylce (die komt echt wel weer), doe je het anders. Neem een voorbeeld aan de verguisde @Pinsa, die heeft nu ook geleerd om zich aan een plan te houden. Volgende ronde lacht ie zich rot.
En wij ook als ie weer in alts stapt, maar dat terzijde.

• TalentedMrRiple
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10:55
Ik heb mijn USDC voor 3 maanden vastgezet, da's toch wel even balen want ik had wel weer een eerste inkoop willen doen. Misschiend dat het over 2,5 maand een gouden zet blijkt.... ;)

• Jumpman
  • Nu online
anti elppa schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 10:27:
[...]

hahaha prachtig, ik deed dat oa ook tussen 2014 en begin 2017. Gewoon totaal vergeten. Baalde er wel van, want veel te laat in de 2017 cycle weer wakker geworden
Hier ook december 2017 de grootste winst gepakt. Daarna weer op inkopen gezet op $5200, wat lukt precies op de dip in maart 2020 (drie jaar niets gedaan). Op 20% winst toen verkocht (grootste fout ooit, maar onervaren). Daarna winst laten verdampen aan alts. Nu BTC HODL'er en spot trader de laatste jaren. Maar had alles in 2021 moeten laten staan en nu in passief inkomen moeten omzetten. Stekking van het verhaal, laat je nooit maar ook nooit verleiden door het sentiment op korte termijn.

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:03
Nog even een vieze wick naar de $72.444 en dan vies hard omhoog knallen graag!
Maar BTC luistert de laatste weken niet echt meer naar mij, dus dat zal wel niet gebeuren.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uN_sohzshKnVlKY9axUeGMRCB3k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OBLNYqOhIoqmCBpLqNRmuoLB.png?f=fotoalbum_large

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• Don Guacamole
Overigens, min dubbel digits op de daily, die had ik al ff niet meer gezien. Goeie crash wel hoor.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0PcyE0T6iOAow_M8b7y7YfDBk6Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G54uEkcRUMcdKRk0YYv91gur.jpg?f=fotoalbum_large

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
De wick wordt snel gevuld deze keer..

• Jumpman
  • Nu online
Kol Nedra schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 10:52:
probleem van rode momenten is dat je altijd te weinig fiat hebt, zoveel keuze om nu te kopen eigenlijk. BTC en aandelen heb ik het over, niet altcoins..... (oke LTC wel)
Daarom je investeringsbudget verdelen over verschillende assets en ja ook een percentage spaargeld of korlopende desposito's (al dan niet in het buitenland tegen DGS), dan kan je sneller schakelen en op dalingen inkopen door te schuiven met je investeringsbudget. Nooit alles wegzetten in één markt.

• Kol Nedra
  • Nu online
Don Guacamole schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 10:53:

En wij ook als ie weer in alts stapt, maar dat terzijde.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2LsbrQYzrbga7-qzTsVw-rQnI6A=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/tjpvuLzcokCTxPpadOjpitED.gif?f=user_large

nothing stops this train

• Wispe
  • Niet online
TalentedMrRiple schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 10:54:
Ik heb mijn USDC voor 3 maanden vastgezet, da's toch wel even balen want ik had wel weer een eerste inkoop willen doen. Misschiend dat het over 2,5 maand een gouden zet blijkt.... ;)
Ik vond 1 maand al erg lang. En dan moest ik nog wachten tot de USDC/EUR-koers dezelfde was als de koers waarvoor ik kocht. Nu gewoon weer in fiat.
Pagina: 1 ... 86 87 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!