Hoeveel rendament zit hierop?John245 schreef op donderdag 20 november 2025 @ 11:51:
[...]
Wat voorraad vitamines![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Tuurlijk had hij alles voorspeld en heeft hij alles op tijd verkocht.becopol schreef op donderdag 20 november 2025 @ 12:14:
https://www.ad.nl/geld/cr...-alles-verkocht~a54843bb/
Taihuttu heeft alles verkocht, nu is het gedaan.
becopol schreef op donderdag 20 november 2025 @ 12:14:
https://www.ad.nl/geld/cr...-alles-verkocht~a54843bb/
Taihuttu heeft alles verkocht, nu is het gedaan.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
100%
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
En dan ga je met de trein en ben je nog niet waar je wil zijnzwembroek schreef op donderdag 20 november 2025 @ 09:47:
[...]
Werkgever betaald eerste klas maar als ik met de eigen auto ga en vraag om een hoge km vergoeding kan ik het vergeten. Maar ik stap toch in de auto. Parkeerkaartje in Utrecht ook zelf betalen. Fuck de trein.
Idem hierByteMe_ schreef op donderdag 20 november 2025 @ 09:54:
[...]
Grappig eigenlijk. Zwaar populair chat medium, ik heb er werkelijk nog nooit gebruik van gemaakt
* ByteMe_ gaat weer onder z'n steen liggen
Ik zie die mensen er ook wel voor aan gewoon weer in te stappen rond 50/60k
Klopt, een aanbieding zal ik ook niet laten liggen.Kol Nedra schreef op donderdag 20 november 2025 @ 12:09:
[...]
helemaal niks geks aan juist, zeker als het dagelijkse producten zijn die je consumeert.
-zo versla je de inflatie, want die pakken zijn zeer waarschijnlijk goedkoper 1 jaar geleden
-je koopt in aanbieding/bulk ook goedkoper
Maar hoe netjes het er allemaal bij staat, doet mij denken aan mijn oom.
Ik vind het wel mooi hoe strak het er bij staat, maar ik zou dat dus niet kunnen.
Wat dat betreft ben ik ook gewoon meer een zwijn. Voor de inflatie doe ik het sowieso niet met dat soort dagelijkse producten. Denk daar niet eens aan. Gaat mij net te ver.
offtopic
[ Voor 96% gewijzigd door Kol Nedra op 20-11-2025 12:36 ]
nothing stops this train
Jij krijgt een duimpje van mij omdat ik aan de film moest denken:Vis schreef op donderdag 20 november 2025 @ 09:56:
[...]
AI gaat zelfs voor de uitroeiing van de mensheid zorgen uiteindelijk.. wellicht nog wat verder in de toekomst, maar als straks alles wordt beslist door AI prompts en geautomatiseerde autonome systemen in de breedste zin van het woord, in alle sectoren, oorlogen alleen nog maar digitaal en via robots in de lucht wordt uitgevoerd.
Wat doen wij hier dan nog?
Tijd om als mensheid daar een stok voor te steken. Maar de mensheid is opgegroeid met de greed puist en rat race, en wilt alleen maar stupid dingen doen met macht.
Kijk naar de top 10 rijkste mensen op aarde, het zijn allemaal mafketels, van Musk tot Bezos. Ze kunnen het voor de armste mensen op aarde beter maken, maar kiezen voor hun eigen belang.
Offtopic? Wellicht.. maar met crypto als freedom money en be your own bank, blijft in dit toekomst scenario wel nog iets van soevereiniteit. Tenzij internet platligt.. Oh wacht, dat kunnen de machthebbers ook nog bepalen ja.. we are fucked 😆
[ Voor 5% gewijzigd door elektriekert op 20-11-2025 12:31 ]
net zoals vorige run dat ze bij $12k gingen instappen? oops die kwam er nietDeman23 schreef op donderdag 20 november 2025 @ 12:28:
[...]
Ik zie die mensen er ook wel voor aan gewoon weer in te stappen rond 50/60k
nothing stops this train
Yeah dat artikel is een beetje cringe, alsof de 4-year cycle zijn theorie is en hij een soort Nostradamus. Kan zijn dat de journalist het een beetje mooier heeft doen laten klinken, maar ze zijn zelf ook wel redelijk mediageil en zoeken dit wel op.Wispe schreef op donderdag 20 november 2025 @ 12:24:
Tuurlijk had hij alles voorspeld en heeft hij alles op tijd verkocht.
Het artikel doet geloven alsof de $130k de enige overgebleven TP was die hij nog had staan die niet is gehit, maar ik had al zo'n vermoeden dat het onzin was. Stond mij bij dat ook hij veel hoger had voorspeld. Even opgezocht (kijk normaal niets van hem): en ja hoor, tot de close onder de 50w zat hij ook gewoon aan z'n volgers te spuien dat $160k nog wel een realistisch scenario was. Zo te zien erkent hij dat op z'n YT kanaal tenminste wel, al is het met een gigantische disclaimer dat het niet zijn schuld is als je te weinig profit hebt genomen
Dingen die ik vandaag heb geleerd in de slowchat:
- AI is eng
- Tomtom901 is rijk
- John245 is een eindbaas
- Didi is een cyclehugger
- Discord is op zijn minst een discutabel platform
- Dubbeldrank bevat veel suikers
- AI is eng
- Tomtom901 is rijk
- John245 is een eindbaas
- Didi is een cyclehugger
- Discord is op zijn minst een discutabel platform
- Dubbeldrank bevat veel suikers
Daarnaast geloof ik er geen reet van dat hij alles heeft verkocht.Guere schreef op donderdag 20 november 2025 @ 12:34:
[...]
Yeah dat artikel is een beetje cringe, alsof de 4-year cycle zijn theorie is en hij een soort Nostradamus. Kan zijn dat de journalist het een beetje mooier heeft doen laten klinken, maar ze zijn zelf ook wel redelijk mediageil en zoeken dit wel op.
Het artikel doet geloven alsof de $130k de enige overgebleven TP was die hij nog had staan die niet is gehit, maar ik had al zo'n vermoeden dat het onzin was. Stond mij bij dat ook hij veel hoger had voorspeld. Even opgezocht (kijk normaal niets van hem): en ja hoor, tot de close onder de 50w zat hij ook gewoon aan z'n volgers te spuien dat $160k nog wel een realistisch scenario was. Zo te zien erkent hij dat op z'n YT kanaal tenminste wel, al is het met een gigantische disclaimer dat het niet zijn schuld is als je te weinig profit hebt genomen
Ik zie minstens 200 euro aan dubbeldrank, kan je daar ook rendament uit persen?John245 schreef op donderdag 20 november 2025 @ 11:51:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik wel, ik was benieuwd hoe ver iemand er kan naast zitten en hoeveel BS erin zit. Volgens mij zat ie nog een stuk hoger dan 160k zelfs eerst. Maar goed, als je exact weet wat er gebeurt zou iedereen er rijk van worden.Guere schreef op donderdag 20 november 2025 @ 12:34:
[...]
Yeah dat artikel is een beetje cringe, alsof de 4-year cycle zijn theorie is en hij een soort Nostradamus. Kan zijn dat de journalist het een beetje mooier heeft doen laten klinken, maar ze zijn zelf ook wel redelijk mediageil en zoeken dit wel op.
Wat me t meeste dwarszit is dat de winstresultaten steeds vlakker worden vanuit zijn en andere grafieken. Er werden eerder grappen gemaakt in de trant van "O, straks zijn we op het niveau dat we balen dat BTC rekt is naar 1M". Maar misschien blijven we wel schommelen tussen 100-250k? En dat we 4/8 jaar af moeten wachten wat er daadwerkelijk gebeurt, pfff.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Als jij het overneem voor 200 euro heb ik wel een leuk rendamentJeaust schreef op donderdag 20 november 2025 @ 12:47:
[...]
Ik zie minstens 200 euro aan dubbeldrank, kan je daar ook rendament uit persen?
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Waarom wil je überhaupt bekend staan als de ‘rijke bitcoinfamilie’?
Sommige mensen zal ik nooit begrijpen.
Mag je iemand rapparteren als ie vraagt om Euro's?John245 schreef op donderdag 20 november 2025 @ 12:50:
[...]
Als jij het overneem voor 200 euro heb ik wel een leuk rendament
Hattrick: Thorgal Eagles
Is gewoon allemaal bullshit. Is ook gewoon een aardige prutser. Is zelfs op een redelijk domme manier gescammed geweest 2 jaar terug. Was volgens mij ook niet de enige keer. Aardig retarded als je het mij vraagtGuere schreef op donderdag 20 november 2025 @ 12:34:
[...]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik zie pakken met suiker staanJohn245 schreef op donderdag 20 november 2025 @ 11:51:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Of het was gewoon niet zoveel, dat zijn toch gewoon YouTubers? Waarom zou je het anders aan de grote klok hangen?Wispe schreef op donderdag 20 november 2025 @ 12:37:
[...]
Daarnaast geloof ik er geen reet van dat hij alles heeft verkocht.
Haha mooi verhaal van Didi. Of hij nu wel of niet verkocht heeft, zelf houd ik wel precies deze strategie aan, al jaren
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Heeft die ook niet, geeft die namelijk aan in het artikel. Hij wacht nog op een bounce naar de 110k om de 'rest' te dumpen..Wispe schreef op donderdag 20 november 2025 @ 12:37:
[...]
Daarnaast geloof ik er geen reet van dat hij alles heeft verkocht.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Simpel, een aanzienlijk deel van zijn inkomsten komt voort uit deze naamsbekendheid. Eigen (online) cursussen, toespraken op crypto bijeenkomsten, uitnodiging talkshows, engagement op socials, eigen boekje, noem maar op.Wispe schreef op donderdag 20 november 2025 @ 12:55:
Waarom wil je überhaupt bekend staan als de ‘rijke bitcoinfamilie’?![]()
Je moet wel bereid zijn in de spotlights te staan maar dat lijkt hem goed af te gaan.
Is voor hem dus gewoon een handige inkomstenbron, en dat lijkt een bewuste keuze aangezien hij ook een vermogen heeft verworven met crypto.
Je bedoelt interviews geven aan AD.nl?Gelukszoekr schreef op donderdag 20 november 2025 @ 13:05:
Haha mooi verhaal van Didi. Of hij nu wel of niet verkocht heeft, zelf houd ik wel precies deze strategie aan, al jaren
Volgens mij was @Gelukszoekr meer van de Televaag.Remy!!!! schreef op donderdag 20 november 2025 @ 13:11:
[...]
Je bedoelt interviews geven aan AD.nl?
Ah dat was hem idd, ik zat al te twijfelen. Ik ben nu niet thuis, anders had ik wel even gekeken in de slaapkamer, want ik heb al z'n artikelen boven m'n bed hangenFrambozenTaart schreef op donderdag 20 november 2025 @ 13:11:
[...]
Volgens mij was @Gelukszoekr meer van de Televaag.
Dat zou toch mooi zijn, als er steeds minder extreme schommelingen zijn is het financiële systeem van de overheden en banken verslagen. De BTC moet wel blijven stijgen om inflatie op te vangen van de meest stabiele valuta natuurlijk t.o.v. al het fiat geld.ByteMe_ schreef op donderdag 20 november 2025 @ 12:49:
[...]
Wat me t meeste dwarszit is dat de winstresultaten steeds vlakker worden vanuit zijn en andere grafieken. Er werden eerder grappen gemaakt in de trant van "O, straks zijn we op het niveau dat we balen dat BTC rekt is naar 1M". Maar misschien blijven we wel schommelen tussen 100-250k? En dat we 4/8 jaar af moeten wachten wat er daadwerkelijk gebeurt, pfff.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Kol Nedra schreef op donderdag 20 november 2025 @ 12:26:
[Afbeelding]
deze foto..... hoeveel vermogen en macht is hier te zien!
Haha, als je mij alleen in de Telegraaf boven je bed hebt hangen, hier stond ik in de Stentor (zeg maar het AD voor de regio)Remy!!!! schreef op donderdag 20 november 2025 @ 13:12:
[...]
Ah dat was hem idd, ik zat al te twijfelen. Ik ben nu niet thuis, anders had ik wel even gekeken in de slaapkamer, want ik heb al z'n artikelen boven m'n bed hangen
John245 schreef op donderdag 20 november 2025 @ 11:51:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Alvast een voorraad aan het bouwen voor als alles naar de klote loopt zodat hij het vanuit zijn privé winkeltje tegen woekerprijzen kan verkopen.
Inderdaad, hij stond er laatst nog in!FrambozenTaart schreef op donderdag 20 november 2025 @ 13:11:
Volgens mij was @Gelukszoekr meer van de Televaag.
Guere schreef op donderdag 20 november 2025 @ 13:27:
[...]
Inderdaad, hij stond er laatst nog in!
[Afbeelding]
Guere schreef op donderdag 20 november 2025 @ 13:27:
[...]
Inderdaad, hij stond er laatst nog in!
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Gelukszoekr op 20-11-2025 13:31 ]
En toch begint die discussie over de HRA-aftrek zijn sporen na te laten in de woningmarkt... Nog 2 kwartalen en de prijzen gaan dalen.Gelukszoekr schreef op donderdag 20 november 2025 @ 13:29:
[...]
En dat terwijl ik met een koophuis juist voor het afschaffen ben van de HRA. Maar laten we deze beerput maar niet opentrekken hier
Wel weer prachtig gemaakt. Hulde!
Zie de eerste signalen van capitulatie, vooral in het volledige verkopen van de stack. Maar geen marktbrede capitulatie. Dus geen garantie helaas voor een opleving. Mijn visie blijft dat bij het uitblijven van een blow off top, de correctie ook minder diep gaat zijn. Maar de tijd zal het leren, hodl gewoon door verder.
De post over de situatie met omhoog kruipende lange rente in Japan maakt me dan weer juist bullish op de langere termijn. Want als Japan usa treasuries gaat verkopen, dan gaat de rente daar onvermijdelijk stijgen. Ik zie in ieder geval geen nieuwe koper voor dit schuldpapier, behalve een deel door het pushen van stablecoins. Een hogere rente kan de USA helemaal niet aan met haar schuldenberg, dus dan gaat de geldprinter keihard aan in de vorm van opkopen treasuries door de fed. Ik verwacht overigens - in plaats van zo'n directe crisis - nog steeds eerder een jarenlang monetair beleid vanuit USA waarbij zij haar schuldratio ten opzichte van GDP laat dalen door structureel de rente onder inflatie te houden. Dit eventuele Japan scenario kan wel de start inluiden van zo'n policy.
De post over de situatie met omhoog kruipende lange rente in Japan maakt me dan weer juist bullish op de langere termijn. Want als Japan usa treasuries gaat verkopen, dan gaat de rente daar onvermijdelijk stijgen. Ik zie in ieder geval geen nieuwe koper voor dit schuldpapier, behalve een deel door het pushen van stablecoins. Een hogere rente kan de USA helemaal niet aan met haar schuldenberg, dus dan gaat de geldprinter keihard aan in de vorm van opkopen treasuries door de fed. Ik verwacht overigens - in plaats van zo'n directe crisis - nog steeds eerder een jarenlang monetair beleid vanuit USA waarbij zij haar schuldratio ten opzichte van GDP laat dalen door structureel de rente onder inflatie te houden. Dit eventuele Japan scenario kan wel de start inluiden van zo'n policy.
Er gaat helemaal niks dalen zolang er niet meer huizen gebouwd worden en er steeds meer mensen opzoek zijn naar woningen.becopol schreef op donderdag 20 november 2025 @ 13:39:
[...]
En toch begint die discussie over de HRA-aftrek zijn sporen na te laten in de woningmarkt... Nog 2 kwartalen en de prijzen gaan dalen.
Daar gaat een HRA helemaal niets aan veranderen. Zoals wij de Bitcoin prijs zien stijgen na iedere halving, gaan de huizenprijzen omhoog als de vraag toeneemt. En vraag zal er altijd blijven toenemen in Nederland zolang er weinig gebouwd wordt.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Het SOL gokje inmiddels weer de deur uit. Ik pak wat ik kan pakken nu (of kan redden).
Matige bounce, maar leuke winst.
Op naar de volgende.
ZEC short gisteren ook geclosed op $630 overigens. Entry was $714.
Laatste 2 trades zijn dus goed verlopen. De andere 20 iets minder
Mocht btc bouncen naar 100k, gaat er vanaf dan een stuk de deur uit (was mijn denkbeeldige stoploss waar ik me niet aan heb gehouden).
De bedoeling is naar 70% cash te gaan en 30% (btc & eth vooral) als moonbag / mee de bear in (pick your choice). Zit nu rond de 60% cash.
Wat me tegenhoudt om niet 100% te cashen, is het arbitrage handeltje. Dat is leuk, brengt beetje op, maar heb er natuurlijk wel btc en eth voor nodig om het te kunnen doen. Ook even gerekend: stel dat btc en eth nog 50% droppen (lijkt me plausibel scenario), dan zou ik een dikke 2 jaar moeten door arben om dat goed te maken. Dan heb ik op het einde van de rit wel dubbel zoveel btc en eth natuurlijk. Lijkt me vrij risicoloos. En zo blijf ik ook skin in the game hebben. Moet wel nog even checken wat de boekhouder er van vindt
Matige bounce, maar leuke winst.
Op naar de volgende.
ZEC short gisteren ook geclosed op $630 overigens. Entry was $714.
Laatste 2 trades zijn dus goed verlopen. De andere 20 iets minder
Mocht btc bouncen naar 100k, gaat er vanaf dan een stuk de deur uit (was mijn denkbeeldige stoploss waar ik me niet aan heb gehouden).
De bedoeling is naar 70% cash te gaan en 30% (btc & eth vooral) als moonbag / mee de bear in (pick your choice). Zit nu rond de 60% cash.
Wat me tegenhoudt om niet 100% te cashen, is het arbitrage handeltje. Dat is leuk, brengt beetje op, maar heb er natuurlijk wel btc en eth voor nodig om het te kunnen doen. Ook even gerekend: stel dat btc en eth nog 50% droppen (lijkt me plausibel scenario), dan zou ik een dikke 2 jaar moeten door arben om dat goed te maken. Dan heb ik op het einde van de rit wel dubbel zoveel btc en eth natuurlijk. Lijkt me vrij risicoloos. En zo blijf ik ook skin in the game hebben. Moet wel nog even checken wat de boekhouder er van vindt
Nou, om 14:30 dus wat (outdated) US cijfertjes van september. Ben benieuwd of we nog iets van volatiliteit krijgen puur omdat men hungry is voor data
De verwachting is geen grote verschuivingen.
Payrolls: augustus 22K, verwachting 50K
Unemployment rate: augustus 4,3%, verwachting 4,3%
Slechte arbeidscijfers = goed nieuws voor stonks en crypto.Guere schreef op donderdag 20 november 2025 @ 14:18:
Nou, om 14:30 dus wat (outdated) US cijfertjes van september. Ben benieuwd of we nog iets van volatiliteit krijgen puur omdat men hungry is voor dataDe verwachting is geen grote verschuivingen.
Hopelijk zijn de excelletjes goed bijelkaar geteld, nu de ambtenaren fris van verlof teruggekeerd zijn.
knakworst schreef op donderdag 20 november 2025 @ 14:20:
[...]
nu de ambtenaren fris van verlof teruggekeerd zijn.
:strip_exif()/f/image/R3OariQAemOkDo98Ca4cjiMt.jpg?f=fotoalbum_large)
Zo fit als een hoentje!
Unemployment zelfs in september toch al hoger: 4.4%. Payrolls waren wel hoger met 119K. Augustus aangepast naar -4K.
[ Voor 14% gewijzigd door Guere op 20-11-2025 14:34 ]
payrols gaat volgende maand wel met minimaal 100k bijgesteld worden. Klopt geen hol van. Smoes is er ook al, shutdownGuere schreef op donderdag 20 november 2025 @ 14:33:
Unemployment zelfs in september toch al hoger: 4.4%. Payrolls waren wel hoger met 119K.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Die unemployment gaat in de toekomst alleen maar hoger worden door AI, dus wat zeggen die cijfers nou eigenlijk, en waarom moet een markt daar op reageren?
Higher
Higher
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/UvAzPQOAC00ACuO0bTWESTMl.png?f=fotoalbum_large)