Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 76 ... 78 Laatste
Acties:

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:47

Vis

zwembroek schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 07:34:
Als Bitcoin ergens een bodem heeft gevonden en vanaf daar sideways gaat of aan de relief bounce begint dan zullen een selectief aantal alts mega hard gaan stijgen.
Anticipate Nothing, expect everythinggg uhh 7(8)7

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:58
Vis schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 07:46:
[...]

Anticipate Nothing, expect everythinggg uhh 7(8)7
Wacbt maar af. Die BTC.D gaat er een keer aan.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Maandag dipdag
Dinsdag dipdag
Elke dag dipdag!

Gelukkig bijna fiat dropdag, wordt nog ergens tenminste geld binnen geharkt.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Vis

Vis

zwembroek schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 07:52:
[...]

Wacbt maar af. Die BTC.D gaat er een keer aan.
Weet ik niet man.. deze cycle is zo anders, en we hebben natuurlijk al wel flinke stijgingen gezien van verscheidene alts t.o.v. Bitcoin.. dus het hoeft natuurlijk niet meer te gebeuren.

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:15
Als Nvdia positief verrast kan het zomaar weer omhoog knallen. Of dat positief is? Ik denk het niet juist als aandelen omlaag gaan zou btc omhoog moeten.

Maar ja alles loopt in tandem nu, aandelen, obligaties, bitcoin. Wat is diversificatie nog waard?

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:32
Vis schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 07:55:
[...]

Weet ik niet man.. deze cycle is zo anders, en we hebben natuurlijk al wel flinke stijgingen gezien van verscheidene alts t.o.v. Bitcoin.. dus het hoeft natuurlijk niet meer te gebeuren.
geen idee idd. Veel is idd anders. Dat er geen altseason zou komen is 1 vd weinige dingen waar ik gelijk in had deze run. Jammer dat ik (tot nu toe) geen gelijk had top van 420k :+

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• kazzzdafke
  • Nu online
Netjes, laat maar vallen zo snel het kan.. weten we direct waar de bodem is en kan iedereen weer euforisch zijn als we van 78k naar 81k moonen.

Wat zou Saylor nu denken/voelen? Als er iemand balls deel in zit.. is hij het wel.
Was die zijn GAK niet ergens 78k?

Never ever financial advice...

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:48
zwembroek schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 07:34:
Als Bitcoin ergens een bodem heeft gevonden en vanaf daar sideways gaat of aan de relief bounce begint dan zullen een selectief aantal alts mega hard gaan stijgen.
De grote vraag is welke alts van de 20miljoen verschillende?

• anti elppa
kazzzdafke schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 08:01:
Netjes, laat maar vallen zo snel het kan.. weten we direct waar de bodem is en kan iedereen weer euforisch zijn als we van 78k naar 81k moonen.

Wat zou Saylor nu denken/voelen? Als er iemand balls deel in zit.. is hij het wel.
saylor zal het aan zijn reet roesten. Heeft al een bear markt mee gemaakt, met een daling die extreem veel dieper was dan deze. Snap niet dat iedereen elke keer denk dat saylor hier wakker van gaat liggen. Die zit er in voor 20+ jaar minimaal

• Vis

Vis

Bitcoin zou Bitcoin niet zijn om als een bezetene weer een ATH neer te zetten als niemand het meer verwacht. Eerst max pain uiteraard, anders is het niet mogelijk.

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
anti elppa schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 08:04:
[...]

saylor zal het aan zijn reet roesten. Heeft al een bear markt mee gemaakt, met een daling die extreem veel dieper was dan deze. Snap niet dat iedereen elke keer denk dat saylor hier wakker van gaat liggen. Die zit er in voor 20+ jaar minimaal
Als zou Bitcoin naar 6 cent gaan heeft Saylor alsnog ca. 44k dollar. Daarmee moet je de bear toch wel kunnen overleven?

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
De dips zijn tegenwoordig wel scherp & snel. In plaats van langdurig en langzamer. In markten in zijn algemeenheid. Dat is een voordeel in die zin dat het herstel eerder start. De dips zijn vaker wel dieper dan nodig.

Kunnen blijven zitten is dus belangrijk. Zoals altijd Hodl!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:49
ByteMe_ schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 07:53:
Maandag dipdag
Dinsdag dipdag
Elke dag dipdag!

Gelukkig bijna fiat dropdag, wordt nog ergens tenminste geld binnen geharkt.
Je kunt het ook anders zien. Iedere dag momenteel een loonsverhoging: je krijgt meer sats voor je arbeid!

Wat ik ook maar weer ga doen, fiat bij elkaar schrapen voor de dip

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:49
Wispe schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 08:07:
[...]

Als zou Bitcoin naar 6 cent gaan heeft Saylor alsnog ca. 44k dollar. Daarmee moet je de bear toch wel kunnen overleven?
voor 44k USD $MSTR overnemen :o

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:29
That didn't age well... :+ Goeiemorgen.

• Wispe
  • Niet online
Ik denk dat de SC makkelijk 44k dollar bij elkaar kan schrapen en worden we allemaal aandeelhouders van $MSTR met Anti als CEO.

[ Voor 3% gewijzigd door Wispe op 18-11-2025 08:14 ]

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:50

Darrell

Fiat moonboy

Wispe schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 07:44:
[...]

Ik heb wel zin in Darrell’s feestje.
Ik ook.

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 19:39
CornermanNL schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 07:57:
Als Nvdia positief verrast kan het zomaar weer omhoog knallen. Of dat positief is? Ik denk het niet juist als aandelen omlaag gaan zou btc omhoog moeten.

Maar ja alles loopt in tandem nu, aandelen, obligaties, bitcoin. Wat is diversificatie nog waard?
liep bitcoin maar in tandem :o

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:34
Eerste BTC koop weer gedaan op $89750.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Dacht 75.600 gelezen te hebben zoiets. Max pain ophalen bij Saylor zou geinig zijn.

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9hX_Uyr9WIuMK_-pmiVMt1yKUUI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xI9KDI8WdaDVJiFH2Gn6OjOS.jpg?f=fotoalbum_large

Meneer, het is ochtend.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• ByteMe_
  • Niet online
brothermaynard schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 08:10:
[...]

Je kunt het ook anders zien. Iedere dag momenteel een loonsverhoging: je krijgt meer sats voor je arbeid!

Wat ik ook maar weer ga doen, fiat bij elkaar schrapen voor de dip
Januari ga ik weer aan de DCA :) nog wat fiat wel van verkoop om ook die dip van de dip van de dip te kopen als we nog harder naar beneden gaan binnen enkele weken

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:20

knakworst

Get more sats!

Laatste keer dat je onder de 90k kon kopen.

• FrambozenTaart
  • Niet online

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ae8ZWhUilB5sO23261Wt1gGapcQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/txtQQVUbzxFI60Zx0quqxsmi.gif?f=user_large

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
knakworst schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 08:41:
Laatste keer dat je onder de 90k kon kopen.
famous last words

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• knakworst

knakworst

Get more sats!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QKe2tM9zS5xSPdsfVoupte1O-RI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kQ7YrZQY6z3TofD53CPaCxOl.jpg?f=fotoalbum_large

• MrFX
  • Nu online
.

[ Voor 99% gewijzigd door MrFX op 18-11-2025 09:42 ]

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TcsBM5tKxWpRw8hygQJYJFoXDxA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/DBIDh0S5oR6TOil3SV4Rz6TL.jpg?f=user_large

• Severus
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 19:19
Wispe schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 08:14:
[...]

Ik denk dat de SC makkelijk 44k dollar bij elkaar kan schrapen en worden we allemaal aandeelhouders van $MSTR met Anti als CEO.
Hoofdkantoor op Jan Thiel, Willemstad. Ik voel een crowdfunding aankomen.

• kazzzdafke
  • Nu online
Joosie200 schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 08:35:
[...]

Dacht 75.600 gelezen te hebben zoiets. Max pain ophalen bij Saylor zou geinig zijn.
Top, ik sta open voor 74k en 69k. Daarna wil ik bounce :D

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
kazzzdafke schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 09:01:
[...]

Top, ik sta open voor 74k en 69k. Daarna wil ik bounce :D
na 69k willen we allemaal wel een bounce ;)

nothing stops this train

• kazzzdafke
  • Nu online
Kol Nedra schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 09:02:
[...]

na 69k willen we allemaal wel een bounce ;)
Bwa, het mag naar 34k of zelfs 17k gaan. Maar dan ga ik geen fiat meer overhouden denk ik om nog meer erin te pompen :D

Want ik zit erin om geld te verdienen, en ik ben ervan overtuigd dat BTC nog een mooie toekomst heeft. De tech interessert me geen moer, wel dat het DE digitale tegenhanger is/wordt van goud,

EDIT: ik snapte je grapje wel hoor :)

[ Voor 4% gewijzigd door kazzzdafke op 18-11-2025 09:05 ]

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

dat was de dip.

Toekomstige ik over een week.. was dit de bodem?

[ Voor 63% gewijzigd door Aeronaut op 18-11-2025 09:09 ]

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Nu online
OK, we kunnen weer up, was hier en daar weer wat ingeschaald in Alts maar met de recente dalingen toch maar het zekere voor het onzekere genomen. Even wat fiat veilig gesteld voor zomer/herfst volgend jaar.
Uiteraard niet geheel crypto loos - hodl pot blijft, alsmede een kleine moonbag van wat natte drek.
Maar bottomline is wel - we zitten in een bear - die 60K gaan we in de komende maanden zien, dan gaan we weer lekker DCA-en!
Wil niet zeggen dat een aantal alts komende tijd BTC gaan outperformen - zie ik zeker gebeuren, maar welke is echt de grote vraag.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12:51
anti elppa schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 07:45:
goud en stonk futures ook alvast weer mooi rood. Trump zal wel in paniek gaan raken als ook de stonk markt -30% gaat doen
Mooie kans om in stonks te gaan tegen die tijd.

Ik wacht nu toch wel op die bounce in crypto... maarja , stonks rood dan zal crypto ook wel meegaan omlaag :o

• FrambozenTaart
  • Niet online
Deze man kocht 4 dagen geleden 2 BTC met een lening op zijn 401k:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NdB5_cklXmbqNnfgxQ1lg1c60gI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Rb56SgrTp6YiHva5kUTawZ7u.jpg?f=fotoalbum_large

Link: https://www.reddit.com/r/Bitcoin/s/16cOxfoO4x

• DVB09
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 18:37
Erg blij dat ik rond de 100K wat winst heb genomen. Heb nu sterk het vermoeden dat er een bounce gaat komen richting 102-116K. Wellicht dat we vandaag nog wat dieper zakken, maar verwacht dat het niet veel meer gaat zijn.

Er is nog kans op voortzetting van de bull, maar ik acht die kans echt heel klein. Wat een rukjaar was dit.

[ Voor 3% gewijzigd door DVB09 op 18-11-2025 09:13 ]

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

en gelukkig leven we in een simulatie en is de onderstaande afbeelding geen echte wittehuis twitter post... Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/G5_B3k8X0AAm_Pb?format=jpg&name=medium

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• Severus
Tja, we zullen zien of deze man gelijk heeft in 2 jaar.

Een lening op je 401K in Amerika krijg je tegen 6,5% per jaar. Dus zolang hij voor zijn pensioen 6,5% per jaar winst maakt zit hij wel snor.

Er was eerder een gast die hetzelfde deed door 125k te lenen via de hypotheek. Kocht daarvan ruim 8BTC rond 15K. Toen verklaarde iedereen hem voor gek. Volgens mij heeft hij nog niks verkocht, lekkere winst toch?

• Guere
  • Nu online
Severus schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 09:14:
Tja, we zullen zien of deze man gelijk heeft in 2 jaar.

Een lening op je 401K in Amerika krijg je tegen 6,5% per jaar. Dus zolang hij voor zijn pensioen 6,5% per jaar winst maakt zit hij wel snor.

Er was eerder een gast die hetzelfde deed door 125k te lenen via de hypotheek. Kocht daarvan ruim 8BTC rond 15K. Toen verklaarde iedereen hem voor gek. Volgens mij heeft hij nog niks verkocht, lekkere winst toch?
Ja, maar het punt is geloof ik niet dat het potentieel goed kan uitpakken. Het kan ook finaal mislopen, zeker als je met geleend geld aan de slag gaat. Als je al zo'n plan overweegt, doe je research en start op z'n minst in de bear en niet random vlak na een ATH. Super raar plan gewoon.

En je weet nooit hoe het gaat lopen. Het hele idee van een pensioenpot is dat je rustig spaart/investeert, niet dat je ermee gaat gokken. Als er een economische crisis uitbreekt die jarenlang duurt is de kans aanwezig dat ook Bitcoiners kunnen inpakken, en daar zit je dan met je geleend geld, zwaar onder water. Zeg maar doei tegen je hele pensioen.

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Heeft iemand mogelijk de naam van de partij die door binance netjes is afgeslacht op 10/10 en nu hun hele inventaris heeft verkocht/verkopende?... markt doet even een ftx nadat zij waren geklapt... zo irrationeel.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
Aeronaut schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 09:21:
Heeft iemand mogelijk de naam van de partij die door binance netjes is afgeslacht op 10/10 en nu hun hele inventaris heeft verkocht/verkopende?... markt doet even een ftx nadat zij waren geklapt... zo irrationeel.
Je doelt vast op de grote boefjes van/bij Wintermunte :)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:00
Aeronaut schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 09:21:
Wintermute?

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

nah, wintermute is alive (en zij zijn niet de enige market makers, alleen de bekenste he)

• Kol Nedra
  • Nu online
erg blij dat ik toch een leuk bagje verkocht had in de $120k zone, probleem is dat ik kriebels krijg om weer te kopen :henk

nothing stops this train

• Gretzkyus
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:12
Gaat ICP nou weer voor een 2e pump en dump? B)

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 19:39
Kol Nedra schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 09:28:
erg blij dat ik toch een leuk bagje verkocht had in de $120k zone, probleem is dat ik kriebels krijg om weer te kopen :henk
k heb gekocht op 77.300
Ik gun het de grote instituten niet dat ze alle btc hebben/krijgen. :P

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Kol Nedra schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 09:28:
Heb geduld Kol. Niet handelen op emotie

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19:49
BTC klapt volledig in elkaar en ZEC doet amper een -10%. Staat nog steeds aan $600. The fuck is this shit.

• Palindrome
DVB09 schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 09:12:
Erg blij dat ik rond de 100K wat winst heb genomen. Heb nu sterk het vermoeden dat er een bounce gaat komen richting 102-116K. Wellicht dat we vandaag nog wat dieper zakken, maar verwacht dat het niet veel meer gaat zijn.

Er is nog kans op voortzetting van de bull, maar ik acht die kans echt heel klein. Wat een rukjaar was dit.
Richting 120k dan heb je ook de yearly een zelfde structuur als van 2019-2021

• anti elppa
Nubtrix schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 09:46:
BTC klapt volledig in elkaar en ZEC doet amper een -10%. Staat nog steeds aan $600. The fuck is this shit.
die klap komt nog wel, wees maar niet ongerust. En dan gaat het nog vele malen harder dan het dipje op btc

• Severus
Guere schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 09:19:
[...]

Ja, maar het punt is geloof ik niet dat het potentieel goed kan uitpakken. Het kan ook finaal mislopen, zeker als je met geleend geld aan de slag gaat. Als je al zo'n plan overweegt, doe je research en start op z'n minst in de bear en niet random vlak na een ATH. Super raar plan gewoon.

En je weet nooit hoe het gaat lopen. Het hele idee van een pensioenpot is dat je rustig spaart/investeert, niet dat je ermee gaat gokken. Als er een economische crisis uitbreekt die jarenlang duurt is de kans aanwezig dat ook Bitcoiners kunnen inpakken, en daar zit je dan met je geleend geld, zwaar onder water. Zeg maar doei tegen je hele pensioen.
Ja, ik zou het nooit doen. Mijn hemel, het is dat ik 1,6% rente betaal op mijn hypotheek, anders had ik die ook versneld afgelost. Ik ben erg slecht met schulden. Wil ze niet en kan er ook niet goed mee omgaan. Zelfs mijn positie op AAVE met een health factor van 5.6 vind ik een beetje bijzonder.

Ik ben vooral benieuwd wat er gebeurd met BTC en ETH (voor mij de enige twee echt serieuze opties voor langere termijn) als blijkt dat Strategy en al die andere treasury bedrijven ineens op de verkoop knop rammen.

• Kol Nedra
  • Nu online
1.6% rente is dikke winst dus, ver onder de inflatie :)

nothing stops this train

• Jumpman
Severus schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 09:49:
[...]

Ja, ik zou het nooit doen. Mijn hemel, het is dat ik 1,6% rente betaal op mijn hypotheek, anders had ik die ook versneld afgelost. Ik ben erg slecht met schulden. Wil ze niet en kan er ook niet goed mee omgaan. Zelfs mijn positie op AAVE met een health factor van 5.6 vind ik een beetje bijzonder.

Ik ben vooral benieuwd wat er gebeurd met BTC en ETH (voor mij de enige twee echt serieuze opties voor langere termijn) als blijkt dat Strategy en al die andere treasury bedrijven ineens op de verkoop knop rammen.
Hypotheek aflossen nooit slim, als je meer rendement/rendament met het geld kan behalen dan het percentage rente wat je betaald (zeker niet als je ook nog hypotheekrente aftrek geniet). Mits je onder de vrijstelling blijft uiteraard. Want anders moet je een andere berekening doen.

• FrambozenTaart
  • Niet online
anti elppa schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 09:48:
[...]

die klap komt nog wel, wees maar niet ongerust. En dan gaat het nog vele malen harder dan het dipje op btc
Maar dan ga je wel anoniem rekt, want privacy _O-

• anti elppa
FrambozenTaart schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 09:54:
[...]

Maar dan ga je wel anoniem rekt, want privacy _O-
hahahahahaah heerlijk

• Guere
  • Nu online
Severus schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 09:49:
Tsja, daar zul je waarschijnlijk niet alleen in zijn. Er zijn denk ik best wat mensen die stiekem benieuwd zijn wat er dan gaat gebeuren. Echter de kans dat Saylor de boel vrijwillig gaat verkopen is natuurlijk extreem klein. De kans dat hij geforceerd wordt om de boel te verkopen is nog steeds zeer onwaarschijnlijk, maar is wel aanwezig als het allemaal echt zo zwaar door het putje gaat dat hij niet anders kan.

Het probleem met zoiets is ook dat het nooit onder de radar kan: hij kan niet rustig in het geheim wat verkopen. Als men ziet dat hij (geforceerd of niet) ook maar een klein beetje verkoopt slaat de paniek al toe. Iedereen zal van z'n Bitcoin afwillen omdat het op de korte termijn gewoon als een baksteen gaat vallen. De ene helft is gewoon bang dat het naar 6 cent gaat, en de andere helft wil de kans niet missen om op 6 cent weer in te kopen ;)

Maar nog belangrijker: als hij moet verkopen op prijs [x] gaat die prijs natuurlijk nooit standhouden. Alles stort dan als in kaartenhuis in elkaar omdat hij nog meer moet verkopen om het streefbedrag te halen.

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:01
Jumpman schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 09:54:
[...]

Hypotheek aflossen nooit slim, als je meer rendement/rendament met het geld kan behalen dan het percentage rente wat je betaald (zeker niet als je ook nog hypotheekrente aftrek geniet). Mits je onder de vrijstelling blijft uiteraard. Want anders moet je een andere berekening doen.
Financieel zeker niet optimaal, maar ik heb voor een afbetaald huis gekozen omdat dat rust geeft. En omdat ik naast banken nog harder notarissen :)B haat en daar geen geld naar wou wegdragen. Al het verse geld dat binnenkomt wordt wekelijks ingelegd in IWDA en EMIM, en vanaf deze week ook weer in BTC.
Ik heb om dat huis te kunnen kopen overigens een flinke positie PLTR gesloten aan $18 en ASTS aan $5. Dat zouden allebei ruime 10-baggers geweest zijn. :r

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• Wispe
  • Niet online
Ik voel me aangesproken.

• Kol Nedra
  • Nu online
extreme fear, oftewel eigenlijk buy-zone
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8je_9yN1jzkd-MMaya-itunYNIc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YfeSTw50qPNdeUFlJUptrVQX.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• MrFX
  • Nu online

• anti elppa
Jumpman schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 09:54:
[...]

mwa das voor iedereen anders. Ik heb kwa btc exposure al very high risk, dan is deel aflossen met btc winsten niet verkeerd. Helemaal aflossen zou ik niet zomaar voor kiezen. Wat ik deze "bullrun" gedaan heb ik met een aantal TP's mijn hypotheek afgelost naar de laagste risicoklasse, waardoor rente 0,5% gezakt is naar 2,1%. Maandlasten zijn daardoor (aflossen en rente) stevig gedaalt. Das ook lekker

• Jumpman
Th1x4nG schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 10:02:
[...]

Financieel zeker niet optimaal, maar ik heb voor een afbetaald huis gekozen omdat dat rust geeft. En omdat ik naast banken nog harder notarissen :)B haat en daar geen geld naar wou wegdragen. Al het verse geld dat binnenkomt wordt wekelijks ingelegd in IWDA en EMIM, en vanaf deze week ook weer in BTC.
Ik heb om dat huis te kunnen kopen overigens een flinke positie PLTR gesloten aan $18 en ASTS aan $5. Dat zouden allebei ruime 10-baggers geweest zijn. :r
Ik weet (bijna) niets van de Belgische regels overigens. In Nederland hangt er ook nog een wijziging in het belastingstelsel in de lucht als je een huis gaat verkopen zonder hypotheek (extra heffing op de overwaarde).

Overigens hier ook weer in de markt om BTC geladderd onder $90k in te kopen.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:14

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@MrFX ik voel mij ook aangesproken denk ik. :+

En, wat heeft iedereen gekocht op de bodem?
Yanken of juinen, nog een paar uurtjes... place your bets.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Jumpman
Wel interessant deze extreme fear index grafiek, derde keer sinds juli 2023 dat we hier in zitten.

https://coinmarketcap.com/charts/fear-and-greed-index/

Sorry, zie nu de post van Kol pas.

[ Voor 10% gewijzigd door Jumpman op 18-11-2025 10:15 ]

• R.van.M
  • Laatst online: 18:29
Guere schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 10:02:
[...]

Tsja, daar zul je waarschijnlijk niet alleen in zijn. Er zijn denk ik best wat mensen die stiekem benieuwd zijn wat er dan gaat gebeuren. Echter de kans dat Saylor de boel vrijwillig gaat verkopen is natuurlijk extreem klein. De kans dat hij geforceerd wordt om de boel te verkopen is nog steeds zeer onwaarschijnlijk, maar is wel aanwezig als het allemaal echt zo zwaar door het putje gaat dat hij niet anders kan.

Het probleem met zoiets is ook dat het nooit onder de radar kan: hij kan niet rustig in het geheim wat verkopen. Als men ziet dat hij (geforceerd of niet) ook maar een klein beetje verkoopt slaat de paniek al toe. Iedereen zal van z'n Bitcoin afwillen omdat het op de korte termijn gewoon als een baksteen gaat vallen. De ene helft is gewoon bang dat het naar 6 cent gaat, en de andere helft wil de kans niet missen om op 6 cent weer in te kopen ;)

Maar nog belangrijker: als hij moet verkopen op prijs [x] gaat die prijs natuurlijk nooit standhouden. Alles stort dan als in kaartenhuis in elkaar omdat hij nog meer moet verkopen om het streefbedrag te halen.
Saylor hoeft niets te verkopen tot 2028, dan lopen de eerste leningen af. Hogere BTC prijs is natuurlijk goed voor hem om nieuwe leningen te verkrijgen, maar geforceerd hoeft hij niet te verkopen totdat hij leningen moet terugbetalen.

Ik zou meer eerder zorgen maken over de schimmige structuur bij Tether. Het is nog steesd onduidelijk welk onderpand ze hebben. Op het moment dat zij (duur) BTC hebben aangekocht als onderpand en er komt een run dan kan t wel eens snel in elkaar storten

[ Voor 8% gewijzigd door R.van.M op 18-11-2025 10:21 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

R.van.M schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 10:20:
[...]

Ik zou meer eerder zorgen maken over de schimmige structuur bij Tether. Het is nog steesd onduidelijk welk onderpand ze hebben. Op het moment dat zij (duur) BTC hebben aangekocht als onderpand en er komt een run dan kan t wel eens snel in elkaar storten
Tether verdient smerig veel geld.

https://tether.io/news/te...-2025-attestation-report/

Het lijkt een klein beetje overcollateralized. Maar houd ook rekening mee dat heel veel legacy bezittingen, niet in de attestatie zijn opgenomen.

The Company’s proprietary investments through Tether Investments in emerging sectors such as artificial intelligence, renewable energy, and communications infrastructure are not included in the reserves backing issued tokens

[ Voor 24% gewijzigd door knakworst op 18-11-2025 10:24 ]

• R.van.M
  • Laatst online: 18:29
Yup… het is een geniaal concept: geef mij jullie geld, ik zet het om in USDT, koop er staatsobligaties van en steek de rente in mijn eigen zak.

Het probleem is dat we in het verleden te vaak hebben gezien dat dit nooit genoeg blijkt te zijn. Er wordt dan extra risico genomen door het geld in andere assets te stoppen, bijvoorbeeld door een fors bedrag in BTC te investeren om meer rendement te behalen.

Als BTC vervolgens hard daalt, bestaat het risico dat er onvoldoende reserves overblijven om iedereen uit te betalen, en dan gaat het snel mis. Het grootste probleem bij Tether is dat ze in feite niet worden geaudit. Just trust me bro!

• anti elppa
R.van.M schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 10:20:
[...]

Saylor hoeft niets te verkopen tot 2028, dan lopen de eerste leningen af. Hogere BTC prijs is natuurlijk goed voor hem om nieuwe leningen te verkrijgen, maar geforceerd hoeft hij niet te verkopen totdat hij leningen moet terugbetalen.

dit dus. Veel mensen roepen maar wat, en vergeten ff hoe de constructie nu echt in elkaar zit. Idd is 2028 het jaar om in de gaten te houden. tot die tijd is het allemaal ruis.

Uiteraard zijn er wel wat strategy copy cats die nog nooit een bear gezien hebben. Die kunnen prima omvallen. Al zijn die niet echt groot en zal het effect niet noemenswaardig zijn imo

• MrFX
  • Nu online
sh4d0wman schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 10:14:
@MrFX ik voel mij ook aangesproken denk ik. :+

En, wat heeft iedereen gekocht op de bodem?
Yanken of juinen, nog een paar uurtjes... place your bets.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bbRi_knCiC8F8-bOsyYxZNBWrmE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/W0sATzsDZELct95fJ4vZXyjY.gif?f=user_large

• Virus77
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 18:42
knakworst schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 10:23:
[...]

Tether verdient smerig veel geld.

https://tether.io/news/te...-2025-attestation-report/

Het lijkt een klein beetje overcollateralized. Maar houd ook rekening mee dat heel veel legacy bezittingen, niet in de attestatie zijn opgenomen.

The Company’s proprietary investments through Tether Investments in emerging sectors such as artificial intelligence, renewable energy, and communications infrastructure are not included in the reserves backing issued tokens
En dat met 200 werknemers. Alleen al in Q2 2025 dus 25 miljoen winst per werknemer

• Vis

Vis

Saylor's doelstellingen zijn gewoon anders.
Hij ziet het echt als 1 BTC = 1 BTC.
Geeft altijd aan een Bitcoin Bank te zijn, omdat hij ziet en geloofd dat dat op langere termijn beter bestand is tegen financiële schokken en andere counterparty risks.

De dollar waarde interesseert hem niks, en daarom zal hij ook zeker niet snel verkopen, maar eerder gewoon weer bijkopen waardoor de koers weer opveert.

Tether en Coinbase zie ik ook eerder als potentiële risicos voor een kettingreactie aan dumpings.

• kazzzdafke
  • Nu online
Vis schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 10:33:
Saylor's doelstellingen zijn gewoon anders.
Hij ziet het echt als 1 BTC = 1 BTC.
Geeft altijd aan een Bitcoin Bank te zijn, omdat hij ziet en geloofd dat dat op langere termijn beter bestand is tegen financiële schokken en andere counterparty risks.

De dollar waarde interesseert hem niks, en daarom zal hij ook zeker niet snel verkopen, maar eerder gewoon weer bijkopen waardoor de koers weer opveert.

Tether en Coinbase zie ik ook eerder als potentiële risicos voor een kettingreactie aan dumpings.
Sorry maar dit is echt het verkoopspraatje dat hij iedereen wil doen geloven zodoende ze hem zullen "volgen".
Tot op de vandaag is de dollar nog altijd belangrijker dan de BTC. Gokken dat de flip er zal komen, is HIGH STAKES gokken. Ik zie dat echt niet snel gebeuren, misschien zelfs niet in ons leven.

Zijn denkwijze mag er zijn, maar 1 BTC is nog altijd vandaag en in de nabije toekomst xx$ of euro of yen..

[ Voor 5% gewijzigd door kazzzdafke op 18-11-2025 10:37 ]

• Guere
  • Nu online
anti elppa schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 10:31:
dit dus. Veel mensen roepen maar wat, en vergeten ff hoe de constructie nu echt in elkaar zit. Idd is 2028 het jaar om in de gaten te houden. tot die tijd is het allemaal ruis.

Uiteraard zijn er wel wat strategy copy cats die nog nooit een bear gezien hebben. Die kunnen prima omvallen. Al zijn die niet echt groot en zal het effect niet noemenswaardig zijn imo
Uiteraard zei ik in mijn post daarom ook dat het zeer onwaarschijnlijk was, maar het is echt niet onmogelijk. Want zo simpel als 'pas in 2028' is het niet.

In de tussentijd moet Saylor namelijk nog steeds rente en dividend uitkeren aan sommige van z'n geldschieters. Als de markt maar genoeg in elkaar dondert en hij geen cash on hand meer heeft, moet hij ofwel nieuwe leningen aangaan danwel BTC verkopen om aan z'n betalingsverplichtingen te voldoen. Nogmaals: dat is behoorlijk unlikely, maar het is echt wel mogelijk. Het is niet set in stone dat het pas op z'n vroegst in 2028 kan misgaan.

En dat bedenk ik niet, dat zeggen z'n eigen advocaten in een verplicht rapport naar de SEC.
In an 8K filing this week, MicroStrategy’s lawyers admitted that there are actually several reasons why the company might sell its BTC.

For context, the company is heavily indebted and owns about $41 billion worth of rapidly fluctuating BTC with less than a 15% profit margin on its investment. Concerningly, BTC is down 19% year-to-date. If its investment deteriorates much further, the company will be forced to deal with its creditors.

[...]

Indeed, MicroStrategy has $8.2 billion in USD-denominated loans and must preserve the USD value of its lenders’ interest and principal payments as they become due. This is the first and most important reason MicroStrategy might have to start selling BTC by 2026.

Specifically, if the company doesn’t have enough cash to make interest payments on its debts, it might have to sell BTC to raise that capital.
Nogmaals, het is onwaarschijnlijk dat het zo slecht zal gaan met Bitcoin en/of MSTR, maar er zijn absoluut scenario's waarin het eerder dan 2028 misgaat.

[ Voor 9% gewijzigd door Guere op 18-11-2025 10:41 ]

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:41
Wel opmerkelijk deze slow bleed zonder echte bull interesse lijkt het. Gelukkig hebben we elppa nog om ons te redden!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:01
Jumpman schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 10:11:
[...]

Ik weet (bijna) niets van de Belgische regels overigens. In Nederland hangt er ook nog een wijziging in het belastingstelsel in de lucht als je een huis gaat verkopen zonder hypotheek (extra heffing op de overwaarde).

Overigens hier ook weer in de markt om BTC geladderd onder $90k in te kopen.
Bij ons is er meerwaardebelasting als je vastgoed opnieuw verkoopt binnen de vijf jaar na aankoop, maar dat geldt niet als het zou gaan over je enige eigen woning. Is specifiek om de huisflippers te viseren. Maar daar kan je ook weer omheen als je niet particulier maar binnen een vennootschap huisjes flipt.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 19:37
gebruikershaes schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 10:39:
Wel opmerkelijk deze slow bleed zonder echte bull interesse lijkt het. Gelukkig hebben we elppa nog om ons te redden!
Als het nog ff doorzet, heeft het in ieder geval mijn volle interesse en aandacht 😎

• Severus
Kol Nedra schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 09:53:
1.6% rente is dikke winst dus, ver onder de inflatie :)
Ja dat was hier de beste beslissing ooit EN 30 jaar vast. LTV is nu 55% doordat we moesten aflossen om geen belasting te betalen. Dat was achteraf geen slimme zet geweest, maar hey! Had ik die 30k in BTC gestopt dan had ik nu 180K gehad...

Ach wel.

• Palindrome
67 wordt de bodem

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TIV9Hl2bsIBp1mQCjSPpP9QAvWg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bwYpHlhyZ5fEERkg6L7n9vl6.jpg?f=fotoalbum_large

• Vis

Vis

kazzzdafke schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 10:36:
[...]

Sorry maar dit is echt het verkoopspraatje dat hij iedereen wil doen geloven zodoende ze hem zullen "volgen".
Tot op de vandaag is de dollar nog altijd belangrijker dan de BTC. Gokken dat de flip er zal komen, is HIGH STAKES gokken. Ik zie dat echt niet snel gebeuren, misschien zelfs niet in ons leven.

Zijn denkwijze mag er zijn, maar 1 BTC is nog altijd vandaag en in de nabije toekomst xx$ of euro of yen..
Dollar belangrijker in welke zin?

Kapitaal transporteren naar de toekomst via BTC is juist dé manier om aan de debasement van de dollar/fiat currency te ontkomen.

Tuurlijk, als betaalmiddel is een dollar nog altijd superieur en breed geaccepteerd.

Maar Saylor's visie (en van meerdere) is dat wanneer men wilt investeren om je koopkracht te behouden in de toekomst, dat je beter in BTC kunt zitten met een gedeelte van je vermogen.

Verkooppraatje, mwoa, visionairs komen soms zo over ja. Ik zie wel wat in zijn visie, omdat elke ramdebiel kan zien dat de dollar/fiat almaar minder waard wordt. Je kunt er minder van kopen jaar na jaar.

• Domino
  • Nu online
Jaapio is teleurgesteld

• Uhuruburu
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Bitcoin testing major support levels:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XTr4YJjyDvgbnKoX6DhvC5oJTdA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/rxmKmnDRngM2G5uRIjmlMxSd.gif?f=user_large

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 19:37
Niemand heeft er het antwoord op, maar hoe waarschijnlijk achten jullie de kans dat we onder de 60-70k gaan komen? Iedere eppo begint toch al zwaar bij te kopen in deze regio?

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

kbuntu schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 10:57:
Niemand heeft er het antwoord op, maar hoe waarschijnlijk achten jullie de kans dat we onder de 60-70k gaan komen? Iedere eppo begint toch al zwaar bij te kopen in deze regio?
november 2026

• Kol Nedra
  • Nu online
4 jaar cycle is toch anders dan dat we gewend zijn, dus je kan er niet vanuit gaan eigenlijk

nothing stops this train

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Kol Nedra schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 11:04:
[...]

4 jaar cycle is toch anders dan dat we gewend zijn, dus je kan er niet vanuit gaan eigenlijk
men heeft op de 4 jaar cyclus geanticipeerd en dus eerder begonnen met verkopen.
Men gaat dus dat weer doen met het dip eerder opkopen, hoewel we misschien hopelijk wellicht nog een laatste puush krijgen om toch een mooie top te maken met alle euforie en alarmbellen die afgaan.

wellicht eindigt het later, maar zullen weer eerder beginnen met de cyclus want iedereen anticipeert het..

#zucht

• Nubtrix
  • Laatst online: 19:49
[...]

Het is echt exact hetzelfde gelopen als 2017 of 2021. Alleen was de top nu een maand of paar maand eerder.

Ik volg Aero, bodem ergens eind 2026. Hier kopen kan, maar dan eerder voor short term bounce. Ik waag mij er niet aan. Heb bovendien nog meer dan genoeg btc (en eth lol, rekt). Te veel achteraf bekeken :+

• Pinsa
  • Laatst online: 19:48
[...]

Nog steeds valid, wat is er verandert dan volgens jou?

• ByteMe_
  • Niet online
Ik heb iig een deel verkocht voor rendament. Alvast extra geld voor de dip. De rest van BTC hou ik voorlopig en hoop op nog een flinke push. En anders Hodltastic.

Dan schakelen naar mn alts en kijken wat die gaan doen. Daar wil ik ook nog vanaf. Met winst :+

[ Voor 8% gewijzigd door ByteMe_ op 18-11-2025 11:21 ]

• tomtom901
  • Laatst online: 19:23

tomtom901

Moderator General Chat
Ha-ha :+

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:30
Tja manne (en dames), wat moet ik hier nou nog posten.
Wat een kut cycle (als dit de top was, waar ik nu de meeste kans op zet), van 69k naar 125k is gewoon erg teleurstellend voor een risicobelegging als bitcoin :( .
Totaal geen duidelijke top gezien ook qua hype of iets, ook zie ik weinig redenen om nu een bear in te duiken?

Samengevat; KUT :|

PS5

• anti elppa
kernie schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 11:38:
Wat een kut cycle (als dit de top was, waar ik nu de meeste kans op zet), van 69k naar 125k is gewoon erg teleurstellend voor een risicobelegging als bitcoin :( .
Totaal geen duidelijke top gezien ook qua hype of iets, ook zie ik weinig redenen om nu een bear in te duiken?

ik ben er al weer over heen en denk ik kansen. Heb getrapt orders voor longs staan tot aan 77k. Verder hier besproken dat we sub 79k spot er nog lading gure fiat in klappen. Go big or go home

Verder zal het me nog steeds niets verbazen als we binnen 6 maanden gewoon weer een nieuwe ath hebben. Beide richtingen helemaal prima. Lets go

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:30
anti elppa schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 11:42:
[...]

ik ben er al weer over heen en denk ik kansen. Heb getrapt orders voor longs staan tot aan 77k. Verder hier besproken dat we sub 79k spot er nog lading gure fiat in klappen. Go big or go home

Verder zal het me nog steeds niets verbazen als we binnen 6 maanden gewoon weer een nieuwe ath hebben. Beide richtingen helemaal prima. Lets go
That's the spirit, dank voor je positiviteit. :)

PS5

• Jumpman
Hier houd ik ook rekening met twee scenario's (dus evenveel fiat als dat ik BTC heb achter de hand).

Als ik echt in de vier jaar cyclus zou geloven, zou ik mij hier begin oktober 2026 pas weer moeten melden. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Jumpman op 18-11-2025 11:47 ]

• ByteMe_
  • Niet online

Het muntje wordt volwassen en 'stabieler', kut voor ons ja. Ik ben nog bezig met een 10-jarig plan en gooi er wat hopium in wat mogelijk de winst kan zijn, maarja, dat blijft afwachten. 1M zie ik de volgende 4 jaar zeker nog niet gebeuren. 420k ook niet. Ik denk dat we met 250k al blij mogen zijn.

Ik heb er niks aan om dit te denken, maar toch blijf ik balen dat ik niet 10 jaar eerder ben begonnen met BTC. Op 1 of andere manier loop ik altijd achter de feiten aan, heb ik de boot gemist.

Maar goed, gewoon dan aan de geweldige rente van je bank(en) denken, dat maakt alles weer goed, dan weet je waar je het voor doet. Ik bedoel als zelfs deposito's een zielige 1.65% kunnen geven vanaf mijn lijfrenterekening over xx jaar |:( Crypto geeft dan nog steeds potentieel het meeste rendament.

• ByteMe_
  • Niet online
Ik zou overigens wel lachen als er opeens een giga moon komt tot 200k eind december :+ Dan zijn er weer 100 pagina's met memes te vinden hier.

• Jumpman
ByteMe_ schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 11:46:
[...]

Het muntje wordt volwassen en 'stabieler', kut voor ons ja. Ik ben nog bezig met een 10-jarig plan en gooi er wat hopium in wat mogelijk de winst kan zijn, maarja, dat blijft afwachten. 1M zie ik de volgende 4 jaar zeker nog niet gebeuren. 420k ook niet. Ik denk dat we met 250k al blij mogen zijn.

Ik heb er niks aan om dit te denken, maar toch blijf ik balen dat ik niet 10 jaar eerder ben begonnen met BTC. Op 1 of andere manier loop ik altijd achter de feiten aan, heb ik de boot gemist.

Maar goed, gewoon dan aan de geweldige rente van je bank(en) denken, dat maakt alles weer goed, dan weet je waar je het voor doet. Ik bedoel als zelfs deposito's een zielige 1.65% kunnen geven vanaf mijn lijfrenterekening over xx jaar |:( Crypto geeft dan nog steeds potentieel het meeste rendament.
Als we de vier jaar BTC cyclus volgen, dan rond juli 2029 de nieuwe ath ~$235k.

• Domino
  • Nu online

Ik zie het anders. Van ~16k naar 126k is 8x. Zelfs als je timing niet perfect is kan een 6x~7x tot de mogelijkheden behoren. Prima resultaat, zelfs al valt de bullrun wat tegen.

• tomtom901
  • Laatst online: 19:23

tomtom901

Moderator General Chat
Veel mensen (ook hier) zaten er gewoon teveel op basis van hopium en dan valt het tegen inderdaad.
Pagina: 1 ... 76 ... 78 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!