Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 74 75 Laatste
Acties:

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:35

tomtom901

Moderator General Chat
paul-s83 schreef op maandag 17 november 2025 @ 20:35:
Ik denk dat bij veel SC-leden nu pas het besef begint te komen dat ze meer winst hadden moeten pakken afgelopen jaar en dat nu uitstappen een beetje laat is.
Tsja, heb ik het zelf perfect gedaan, nee zeker niet, maar ik riep wel de afgelopen 18 maanden dat op tijd winst nemen nooit een slecht idee is. Greed is en blijft een valkuil in dit spel, want meer is het niet.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
paul-s83 schreef op maandag 17 november 2025 @ 20:35:
Ik denk dat bij veel SC-leden nu pas het besef begint te komen dat ze meer winst hadden moeten pakken afgelopen jaar en dat nu uitstappen een beetje laat is.
Tsja, heb ik het zelf perfect gedaan, nee zeker niet, maar ik riep wel de afgelopen 18 maanden dat op tijd winst nemen nooit een slecht idee is. Greed is en blijft een valkuil in dit spel, want meer is het niet.

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:35
tomtom901 schreef op maandag 17 november 2025 @ 20:41:
[...]

Ja, maar buiten wat spot (DCA waar ik weer mee ga beginnen) zie ik nog niks wat me nu een long doet overwegen. Deze slow bleed naar beneden bedank ik voor.
De low van April is korterbij als de ATH :X

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
Gaan we snel afscheid nemen van de 90k regionen??

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:05

knakworst

Get more sats!

Deman23 schreef op maandag 17 november 2025 @ 20:47:
Gaan we snel afscheid nemen van de 90k regionen??
100k s00n.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:26

Darrell

Fiat moonboy

Wispe schreef op maandag 17 november 2025 @ 20:41:
[...]

Lijkt me sterk dat mensen nog even vlak voor het nieuwe jaar geld uitgeven aan assets om daarover belasting te mogen betalen.
Die redenatie snap ik niet.

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Vanavond zei je het zo mooi: dromen mag altijd.

• Guere
  • Nu online
Wispe schreef op maandag 17 november 2025 @ 20:50:
Vanavond zei je het zo mooi: dromen mag altijd.
De meeste dromen zijn bedrog
Maar als ik wakker word dan daalt de Bitcoin nog

Ik voel de paniek en zie mijn PF
Ik ben weer rekt en zo failliet

Ik buy de dip en hoop op pump
Een keer in de zoveel tijd komen dromen uit

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Guere schreef op maandag 17 november 2025 @ 20:57:
[...]

En als de zon weer gaat schijnen
laat dan dat rendament wat ik heb niet verdwijnen.

Als je zou gaan neem je mijn rendament mee. De meeste dromen zijn bedrog
Maar als ik wakker word dan daalt de Bitcoin nog.

• MrFX
  • Laatst online: 22:16
[...]

BTC Marco?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MFp5Y4-7eo2_HQ6KlHJb60pOfU4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/bGDiUdA2IzKnnrDLiJ6Bs50x.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Pinsa
Brace yourself winter is coming

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hw246eIZBtGjImj6uqcDfO0oQHk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/joedEu7vj14pF52YhCmtpuDn.gif?f=user_large

• Wispe
  • Niet online
[...]

Van welke markten ben je nog meer thuis naast memes en gedichten?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

To be fair zijn alle stonks ook weer lekker rood. En die glimmende klomp ook.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Saylor Moon.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w60F2bj9dYE4pibD5K3y1zup0Bo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JKtgzMrayXlDlGIrmRzOp0K5.jpg?f=fotoalbum_large

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:21

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik weiger te leren. Elke bull cyclus sinds 2017 heb ik geen winst genomen en is mijn haarlijn nog verder naar achter gegaan van alle bijbehorende stress. En wederom heb ik een 'had ik maar' gevoel. Ik kan niet eens meer boos op mijzelf zijn. F*ck deze bende.

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:23
Vorige week verklaarde iedereen @zwembroek nog voor gek met zijn 78K. Maar ik zie het zomaar gebeuren helaas.

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:34
tomtom901 schreef op maandag 17 november 2025 @ 20:44:
[...]

En gelijk had je.
Ik heb winst genomen, maar te weinig. Omdat ik me aan het plan ging houden, en die ging uit van een cycle met een top van 250k-ish. Stick to the plan, zeker, alleen de doelen wat hoog. 8)7

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Wispe
  • Niet online
Bushalte schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:18:
[...]

En gelijk had je.
Ik heb winst genomen, maar te weinig. Omdat ik me aan het plan ging houden, en die ging uit van een cycle met een top van 250k-ish. Stick to the plan, zeker, alleen de doelen wat hoog. 8)7
Het is niet te laat. Het kan nog.

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:20
De bull is gewoon voorbij

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Wispe schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:20:
[...]

Het is niet te laat. Het kan nog.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M6qA0lv7xkOh-P6mT1ZAotHqd1c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SSYR8SPws1PalwMfmTBsAEWI.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-PK-xqJxHVp17BSYv_mcjpFEV54=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/djFqUV4tqIHASZZ79STj1CxJ.gif?f=user_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• dudescool
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 21:22
mijn voorspelde btc top was 138.000 dollar. dat in 2023 voorspelt. mede door deminshing returns kunnen bepalen. Bij 100k alles eruit gedaan, alts ook allemaal eind 2024. Ben zeer content met mijn sells.

• Wispe
  • Niet online
Met 45 dagen schijnt het.
Anders schijnt het dat we naar 1 mio gaan volgend jaar.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:31
FrambozenTaart schreef op maandag 17 november 2025 @ 20:09:
[...]

Hahahaha, zoiets heb ik nog nooit gehad want hier heet het patat.
Aardappelstaafjes van MickeyD friet danwel patat durven noemen :X

Bittie is ondertussen weer bijna op mijn tp1 niveau aangekomen. Plan was best aardig, al is de tas btc nog te groot om de beer in te gaan.

[ Voor 21% gewijzigd door Domino op 17-11-2025 21:30 ]

• Mathias9956
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 22:33
Wispe schreef op maandag 17 november 2025 @ 20:37:
[...]

Vergeet de dollar/euro koers niet. Die heeft ook een flinke klap uitgedeeld.
Dit inderdaad. Mijn portfolio is na mijn winst neming in december 2024 nooit nog geskyrocket door de dollar/euro koers.

Dit was mijn eerste cycle. Ik ben iedere zaterdag blijven kopen, doorheen de ATH en zal er nu ook niet mee stoppen. We komen terug, meer sats nu voor hetzelfde bedrag :)

Maar eerlijk is eerlijk, ik had er wel meer verwacht. Maar mss verwachten we nu ook een te diepe bear waarde, het mes kan aan twee kanten snijden.

The only easy day is yesterday.

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:23
HollovVpo1nt schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:16:
Ik weiger te leren. Elke bull cyclus sinds 2017 heb ik geen winst genomen en is mijn haarlijn nog verder naar achter gegaan van alle bijbehorende stress. En wederom heb ik een 'had ik maar' gevoel. Ik kan niet eens meer boos op mijzelf zijn. F*ck deze bende.
Hier hetzelfde verhaal, op de stress en de veranderende haarlijn na :)

Voor mij is het gewoon elke dag weer een feestje om de slowchat te lezen. En zonder skin in the game is er al helemaal niks meer aan.

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:26

koelebobes

Wen BTC €100K

I’m here

Highest up I’ve seen is 10%

Ik ben nu 18% down Total port

Sick to the stomach… but I’m still here

BTC €94.837,08

• Vis
  • Registratie: Juni 2007

Vis

Een paar 10k candles en iedereen is weer bullish..

En één slowchatter noemt het dan een "complacency bounce".

Wat dat ook moge zijn.. het zal elke paperhanded sidelined noob weer doen terug fomoen en we staan op pakjesavond op 150k

Net zoals een jaar geleden tijdens Sinterklaas.. YANBE!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L4VbDn-3B33sreXxXitvP2LBYmE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qyyBmfZRQ8LnDC6MbtwvSxpP.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 38% gewijzigd door Vis op 17-11-2025 21:28 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Severus
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 22:55
paul-s83 schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:17:
Vorige week verklaarde iedereen @zwembroek nog voor gek met zijn 78K. Maar ik zie het zomaar gebeuren helaas.
Tja, het lastige in de crypto sfeer is dat er zoveel zelfbenoemde gurus zijn. De een zegt dit de andere dat, zelfs de heren @zwembroek en @Taro wiens TA Ik eigenlijk netjes volg weten niet wat de markt doet en proberen het eigenlijk ook maar te interpreteren. De ene keer goed, de andere keer beter want beide heren (en @BTC100K2021) riepen al enige tijd dat dit de cyclus was.

En dat is ook een beetje de psyche van de mens, je probeert veel informatie te vergaren en denk "dat scenario" zal niet uitspelen. De enige manier om winst te maken in crypto, aandelen en overige investeringen is dat je niet probeert de top te timen, maar gewoon winst neemt en de emotie uitzet.

Kan ik dat zelf? Nee, maar ik heb mij ook gisteren gedwongen mijn zcash stack te verkopen met slechte 5% winst en een deel van mijn eth te verkopen. Winst? Minimaal. Het gros houd ik aan en ik houd stables voor als de koers daalt tot <80k.

Buy orders voor eth op 2900 2800 2700 2600 en 2100

• Wispe
  • Niet online
Mathias9956 schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:24:
[...]

Dit inderdaad. Mijn portfolio is na mijn winst neming in december 2024 nooit nog geskyrocket door de dollar/euro koers.

Dit was mijn eerste cycle. Ik ben iedere zaterdag blijven kopen, doorheen de ATH en zal er nu ook niet mee stoppen. We komen terug, meer sats nu voor hetzelfde bedrag :)

Maar eerlijk is eerlijk, ik had er wel meer verwacht. Maar mss verwachten we nu ook een te diepe bear waarde, het mes kan aan twee kanten snijden.
Die dollar/euro koers komt ooit wel weer goed, wellicht in de tijden van een bull, dan hebben wij een dubbele bullmarkt. ;)

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:46
paul-s83 schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:24:
[...]

Hier hetzelfde verhaal, op de stress en de veranderende haarlijn na :)

Voor mij is het gewoon elke dag weer een feestje om de slowchat te lezen. En zonder skin in the game is er al helemaal niks meer aan.
The real treasure was the friends we made along the way. O+

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• knakworst

knakworst

Get more sats!

• Pinsa
Trekt nog even wat bagholders mee de stront in om daarna een:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8v8SiMs3pWivv4hrXyBmUApzv84=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/bc9Chplyp0QXVOcuLDi1wwGf.gif?f=user_large

te doen

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:41
Vis schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:27:
Een paar 10k candles en iedereen is weer bullish..
En één slowchatter noemt het dan een "complacency bounce".
:w

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:54
Pinsa schreef op maandag 17 november 2025 @ 20:12:
[...]

Verbrande 2takt olie opsnuiven, Castrol A747 heerlijk geurtje :Y)
Dit idd. Kippenvel. Kan geen btc pump tegenop

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• phreako
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:09
Als je een beetje uitzoomt is deze koersval nog niet fundamenteel anders dan die van dit voorjaar. Sterker nog, er moet nog bijna 10 procent af om op de bodem van toen uit te komen.

Altijd leuk hoe belangrijk het sentiment en de voodoo achtige analyses zijn bij crypto. De cycle! (Helaas) Hier net een kooporder gehit die nog open stond, dus ik geloof in de bounce! :7

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Weet wel, als de bounce niet komt, of we bouncen gelijk door naar de 420k je weer in je opgetrokken zwembroek staat.

• MrFX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rolYLnDvrvFUyk0e6poHk86wL9w=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/o6c0Lrz8x1mKtEcUaWMq7XMh.jpg?f=user_large

• kazzzdafke
Het is allemaal leuk en grappig zolang het goed gaat.
Het is allemaal lachen en gieren als we 2 maand geleden zeiden dat 125k/130k wel eens de top zou kunnen zijn en we daarna de 96k zouden gaan zien.
Zelfs 78/74k stond op het menu. Alles is gevallen geweest, maar nee..
Lachen met diegene die zeiden dat ze winst genomen hadden vanaf 110k.
Lachen met de 100k grens, komen we nooit meer, zelfs niet in de bear, want we gaan naar 210k knallen

Alle posts zijn terug te vinden, maar ja dat is nu niet meer grappig.

Ik meen het oprecht, hier is een schat aan goeie TA en inzichten gedeeld. Soms zelfs op het randje van singalcalls na..

Als dit je eerste cyclus is, is het te vergeven. Zit je hier al even in, en is het weer noppes, doe dan gewoon een DCA en trek je er verder niets meer van aan.

My 2 cents.

Never ever financial advice...

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22:04
kazzzdafke schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:57:

Als dit je eerste cyclus is, is het te vergeven. Zit je hier al even in, en is het weer noppes, doe dan gewoon een DCA/VCA en trek je er verder niets meer van aan.

My 2 cents.
FIFY

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• kazzzdafke
Neen want ook daar heb je een plan en levels voor nodig.

Never ever financial advice...

• Pinsa
Het is allemaal lachen en gieren als we 2 maand geleden zeiden dat 125k/130k wel eens de top zou kunnen zijn en we daarna de 96k zouden gaan zien.
Lachen met de 100k grens, komen we nooit meer, zelfs niet in de bear, want we gaan naar 210k knallen

Ik meen het oprecht, hier is een schat aan goeie TA en inzichten gedeeld. Soms zelfs op het randje van singalcalls na..

Als dit je eerste cyclus is, is het te vergeven. Zit je hier al even in, en is het weer noppes, doe dan gewoon een DCA en trek je er verder niets meer van aan.

My 2 cents.
100% eens

• zwembroek
Darrell schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:52:
[...]

Weet wel, als de bounce niet komt, of we bouncen gelijk door naar de 420k je weer in je opgetrokken zwembroek staat.
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/m/hoK4bPa2NTcAAAAC/new-kids-wat-lul-je-nou.gif

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22:04
kazzzdafke schreef op maandag 17 november 2025 @ 22:00:
[...]

Neen want ook daar heb je een plan en levels voor nodig.
Een plan wel. Levels niet.

DCA is ook een plan :)

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
mijn geweldige TA (blauwe zone)
nu nog bouncen is prima!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ENxyZx_KocghmT5eYTI-tTdzcVQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zbn6F6AZjdKo9tNw670YqGem.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Vis
  • Registratie: Juni 2007

Vis

My 2 cents.
Oneens.. hier zeggen wij "just my 2 sats"

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/82exRqY0lTSyBnpudxJuiqSPawA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/RNkATyLWhQwLEDr07gTKGFdZ.jpg?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Pinsa
Gelukkig doen de aandelen het beter

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p_GgnJl4RKXvOMINhRAfzRD-yI4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/I3nN8FVdCUySeTljfd5w3dzo.gif?f=user_large

• MrFX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lzqq1Q_3ejNvwJyOagyOC7_LY_g=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/RYKA8Nhn2WTHadODaaRi7ULq.gif?f=user_large

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:54
Pinsa schreef op maandag 17 november 2025 @ 22:11:
[...]

Gelukkig doen de aandelen het beter

[Afbeelding]
Doe maar ff -30% op nasprak en goud. Dank u

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• zwembroek
Kol Nedra schreef op maandag 17 november 2025 @ 22:07:
nu nog bouncen is prima!
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/acetxh.jpg

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rsnwnuzkp_T2avz4L6Trh1_wVNI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ug86q2kI2ZjYewv6Hvyo6w7L.jpg?f=fotoalbum_large

• ByteMe_
  • Niet online

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23:11
FrambozenTaart schreef op maandag 17 november 2025 @ 20:13:
[...]

Oppassen nou he, geintje is leuk maar laten we elkaar niet gaan kwetsen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pHMIAw4og3gprLVOMIaoPW3ch8k=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/mFR3wRPdXavv3oUHezkeYPOl.jpg?f=user_large

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:02
HollovVpo1nt schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:16:
Maar dan sta je nu toch op legendarische winsten als je sinds 2017 niet meer hebt verkocht? Ik verkocht veel te vroeg deze cycle, maar baal er echt niet van. Zolang je onder aan de streep wint is het goed toch?
paul-s83 schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:24:
[...]
Dat is zeker waar. Zonder skin in the game is het veel minder leuk om hier actief te zijn

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Mathias9956
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 22:33
Wispe schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:29:
[...]

Die dollar/euro koers komt ooit wel weer goed, wellicht in de tijden van een bull, dan hebben wij een dubbele bullmarkt. ;)
Ja klopt. En ik ben een maand naar de VS geweest in het voorjaar aan 15% korting erdoor, dus ik klaag niet :9B

The only easy day is yesterday.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Kol Nedra schreef op maandag 17 november 2025 @ 22:07:
nu nog bouncen is prima!
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XbvdFQf0yXBfR9ELkj-K57RUh9U=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/4pwcfV2574sJVAEak67XM3Hg.gif?f=user_large

• FrambozenTaart
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op maandag 17 november 2025 @ 22:28:
[...]

Maar dan sta je nu toch op legendarische winsten als je sinds 2017 niet meer hebt verkocht? Ik verkocht veel te vroeg deze cycle, maar baal er echt niet van. Zolang je onder aan de streep wint is het goed toch?
[...]

Dat is zeker waar. Zonder skin in the game is het veel minder leuk om hier actief te zijn
Deze kill zit baldiep in BNB geloof ik, en ja, dan sta je er nog steeds erg lekker voor :)

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Zou deze bitcoin dump niet te maken hebben met Trump z'n falen in de VS? De pump was ingezet nadat hij de verkiezingen gewonnen had. Ergens wel begrijpelijk dat BTC door de goot gaat nu Trump weer door de goot gaat.

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

FrambozenTaart schreef op maandag 17 november 2025 @ 22:33:
[...]

Deze kill zit baldiep in BNB geloof ik, en ja, dan sta je er nog steeds erg lekker voor :)
Buy high sell low hier 🎉

• FrambozenTaart
  • Niet online
HollovVpo1nt schreef op maandag 17 november 2025 @ 23:06:
Zou deze bitcoin dump niet te maken hebben met Trump z'n falen in de VS? De pump was ingezet nadat hij de verkiezingen gewonnen had. Ergens wel begrijpelijk dat BTC door de goot gaat nu Trump weer door de goot gaat.
Denk meer doordat we vanaf de bodem tot de top een 800% zijn gestegen. Op een gegeven moment houdt het gewoon op.

De instabiliteit van de USA politiek kan er zeker wel een rol in hebben gespeeld maar vroeg of laat was het sowieso naar beneden gegaan.

• FrambozenTaart
  • Niet online
Ah ok, ik las het alsof je al hodl deed sinds 2017.

• Lunamous
  • Registratie: Maart 2017
  • Nu online
HollovVpo1nt schreef op maandag 17 november 2025 @ 23:06:
Het is al wel een hele tijd duidelijk dat Trump niet echt om crypto cared zoals hij in het begin beweerde, dus ik gok dat dat al redelijk in de prijs zat. Ik denk zelfs dat het nog wel erger kan worden als de drama rondom Trump toeneemt, op dit moment is er eigenlijk nog niet echt wat aan de hand.

Trump heeft er mede voor gezorgd dat Bitcoin toch een aardige pump heeft neergezet, maar tegelijkertijd zit je nu ook aan hem vast :9
Pagina: 1 ... 74 75 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!