Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 7 ... 95 Laatste
Acties:

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:30
zwembroek schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 19:37:
[...]

Als we echt de bevestiging hebben dat we in de beer zitten dan heeft het geen zin meer om dagelijks de chart open te hebben. Wordt een lange beer voor jou als je elke dag gaat denken van he is dit misschien een mooie low. Er zijn net zo veel redenen te bedenken dat het milde beer wordt dan dat het een zware beer wordt. Daarom blijf ik lekker oldschool vasthouden aan 1 jaar na de top. De bedoeling van de beer is ook om lekker bij te komen en niet meer met de neus op de 1 minuut chart Pinsa.
Tsja het is voor het eerst dat er getwijfeld word aan de 4 jarige cycle, daar zijn tal voor redenen voor te bedenken. Ik zelf denk wel dat er een bearmarkt in 2026 gaat komen, of de top nu in is geen idee zie Bitcoin ook nog wel naar 140k gaan en daarna de bear in.

Maar stel we gaan niet zo diep als de -70% en die low word bv in Mei gezet? Dan stap jij in Oktober toch pas in op een veel hogere koers?

Ik speel liever veilig dan, en tsja 1 of 2x de koers checken smorgens en 15:30 neemt niet veel tijd in beslag.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:21
En dan 4 jaar de beer in zeker.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Jumpman schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 19:42:
Er wordt weer hopium getankt hier. :)
Hopium '98. Met maximaal 5% ETHanol.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:22
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wdia_zNDqe6sEGiqDJ43eamkR7E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HMRGpgOeRuswysuy1Oh1EFd9.png?f=fotoalbum_large

volgens dit hele oude model moet je dus in 2026 de tijdelijke top zien

nothing stops this train

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:22
zwembroek schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 19:43:
[...]

2 jaar welllicht. of 6 maanden en dan vol gas door omdat er QE gestart is tegen die tijd

[ Voor 17% gewijzigd door anti elppa op 20-10-2025 19:44 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:42
zwembroek schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 19:43:
[...]

Drie jaar 3% inflatie pakken over je fiat is ook -9% plus fee's heen en weer. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 20-10-2025 19:45 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• zwembroek
Pinsa schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 19:43:
[...]

Tsja het is voor het eerst dat er getwijfeld word aan de 4 jarige cycle, daar zijn tal voor redenen voor te bedenken. Ik zelf denk wel dat er een bearmarkt in 2026 gaat komen, of de top nu in is geen idee zie Bitcoin ook nog wel naar 140k gaan en daarna de bear in.

Maar stel we gaan niet zo diep als de -70% en die low word bv in Mei gezet? Dan stap jij in Oktober toch pas in op een veel hogere koers?

Ik speel liever veilig dan, en tsja 1 of 2x de koers checken smorgens en 15:30 neemt niet veel tijd in beslag.
Nee hoor in de vorige cycle ging het net zo. De verlengde fiets. Jij speelt liever veilig? Wie zegt dat ik niet veilig speel dan? Misschien koop jij vanaf een half jaar na de top op 80k tot 50k en koop ik een jaar na de top op 28k. Wie weet het? Misschien valt MSTR uit elkaar en neemt alles mee. Zo kan ik het ook met stel dat. Stel dat heeft ook twee kanten.

• Jumpman
zwembroek schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 19:42:
[...]

Hoezo achterhaald. Het volgt vooralsnog gewoon de cycles. Niets achterhaald. Maar goed we zien het vanzelf. Het is altijd hetzelfde. We zouden naar 100k en gingen naar 69k. Daarna niet meer zo diep maar we gingen naar 15k. Als die zeepbel een keer goed barst op de beurs en weet ik veel gaan we gewoon weer dieper dan iedereen verwacht.
Als de AI bubbel knapt kunnen we weer BTC gaan rapen op de bodem.

• zwembroek
Jumpman schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 19:47:
[...]

Als de AI bubbel knapt kunnen we weer BTC gaan rapen op de bodem.
Ik denk het zelf ook. Maar de bodem time je nooit. Dus een jaar na de top beginnen met DCA was tot nu toe prima. En als Bitcoin toch onverwachts veel lager gaat zijn er genoeg mensen die dan ineens niet meer durven te kopen. Dan zal je maar op 90k hebben gekocht.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17:14
zwembroek schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 19:37:
[...]

Als we echt de bevestiging hebben dat we in de beer zitten dan heeft het geen zin meer om dagelijks de chart open te hebben. Wordt een lange beer voor jou als je elke dag gaat denken van he is dit misschien een mooie low. Er zijn net zo veel redenen te bedenken dat het milde beer wordt dan dat het een zware beer wordt. Daarom blijf ik lekker oldschool vasthouden aan 1 jaar na de top. De bedoeling van de beer is ook om lekker bij te komen en niet meer met de neus op de 1 minuut chart Pinsa.
Hoezo de 1 minuut chart? Pinsa zit op 1 seconde chart :P

• Pinsa
zwembroek schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 19:47:
[...]

Nee hoor in de vorige cycle ging het net zo. De verlengde fiets. Jij speelt liever veilig? Wie zegt dat ik niet veilig speel dan? Misschien koop jij vanaf een half jaar na de top op 80k tot 50k en koop ik een jaar na de top op 28k. Wie weet het? Misschien valt MSTR uit elkaar en neemt alles mee. Zo kan ik het ook met stel dat. Stel dat heeft ook twee kanten.
Jaa precies je weet het niet, daarom dat ik ws iets eerder wil beginnen, het ergste wat mij kan gebeuren zijn duurdere sats… en het blijft DCA he ga er niet in één keer een hoog bedrag in klappen.

Het verschil met de vorige cycle is adoptie door bedrijven, instellingen, ETF,s etc ik neem aan dat deze er ook voor long term inzitten en niet nu gaan al uitcashen, alleen daarom denk ik dat het misschien niet zo laag gaat als 70%. Als ze wel gaan verkopen en Mstr klapt ook nog een keer oke ja dan heb je een feestje :)

[ Voor 3% gewijzigd door Pinsa op 20-10-2025 20:40 ]

• zwembroek
Pinsa schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 19:43:
[...]

Ik snap ook niet wat er veilig aan is om 90k voor een Bitcoin te betalen als je net een paar maanden de beer in zou gaan. Dat is weer een perfect voorbeeld van FOMO.

• Pinsa
zwembroek schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 19:58:
[...]

Ik snap ook niet wat er veilig aan is om 90k voor een Bitcoin te betalen als je net een paar maanden de beer in zou gaan. Dat is weer een perfect voorbeeld van FOMO.
Ben ik met je eens hoor, maar er zijn genoeg mensen hier die elke week/maand hun DCA doen om de markt niet te timen of long term denken. Denk je dat ik niet wil dat ik Bitcoin op 28k kan kopen?

Laten we eerst maar eens de bear in gaan en dan zien we dan wel verder :)

Ben je zelf nog wat plan op korte termijn?

[ Voor 3% gewijzigd door Pinsa op 20-10-2025 20:07 ]

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
zwembroek schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 19:58:
[...]

Maar wat als er helemaal geen beer meer komt? :+

Maarja, als.

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 16:22
Wispe schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 20:04:
[...]

Maar wat als er helemaal geen beer meer komt? :+

Maarja, als.
De bear komt in 2032 - 2033 :P

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• zwembroek
Pinsa schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 19:55:
[...]

Jaa precies je weet het niet, daarom dat ik ws iets eerder wil beginnen, het ergste wat mij kan gebeuren zijn duurdere sats… en het blijft DCA he ga et niet in één keer een hoog bedrag in klappen.

Het verschil met de vorige cycle is adoptie door bedrijven, instellingen, ETF,s etc ik neem aan dat deze er ook voor long term inzitten en niet nu gaan al uitcashen, alleen daarom denk ik dat het misschien niet zo laag gaat als 70%. Als ze wel gaan verkopen en Mstr klapt ook nog een keer oke ja dan heb je een feestje :)
Adoptie my ass. In de beer drukken ze allemaal op de sell behalve Henk en Ingrid want adoptie.
Ik snap die hele obsessie ook niet helemaal. Zoveel tijd aan iets besteden voor een paar rottige centen. Dan zijn er betere dingen in het leven om aandacht aan te besteden. Ik zie het een jaar na de top wel.

• Pinsa
John245 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 20:09:
[...]

De 2e bear dan toch, komop John stocks en edelmetalen staan ook op ontploffen dat moet een keer instorten.

• FrambozenTaart
  • Niet online
Stel dat Bitcoin 900k waard wordt midden in de beer... Ook dan koop ik nog bij in de beer. Het zou dan prijstechnisch een bull zijn maar dat maakt mij helemaal niks uit.

Zelfs als er een Russische nuke op Berlijn valt in de beer koop ik nog bij. Ook al smelten mijn organen langzaam weg door stralingsziekte. Fuck de AI bubble, fuck de great reset... WW3 koopmentaliteit baby.

Ik maak gewoon een automatische DCA bot die nadat ik al jaren ben gestorven nog door blijft kopen in de nucleaire beer.

Stel dat de aarde explodeert in een miljoenmiljardbiljoen stukjes, ook dan blijf ik stug doorkopen in de beer.

Ook al imodeert ons zonnestelsel in een supernova, koop ik nog bij in de beer.

Zelfs al wordt het complete universum omgezet in een interstellair vacuüm die de expansie van atomenkernen tot de tiende macht extrapoleert; ook dan koop ik nog bij in de beer.

1 minute chart of 1 month maakt mij dan ook niet uit, niet kijken maar kopen.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 19:42:
[...]

Hoezo achterhaald. Het volgt vooralsnog gewoon de cycles. Niets achterhaald. Maar goed we zien het vanzelf. Het is altijd hetzelfde. We zouden naar 100k en gingen naar 69k. Daarna niet meer zo diep maar we gingen naar 15k. Als die zeepbel een keer goed barst op de beurs en weet ik veel gaan we gewoon weer dieper dan iedereen verwacht.
We zouden naar 69k gaan. En nu naar 420 en het cirkeltje is weer rond.

• zwembroek
John245 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 20:09:
[...]

Deze heb ik gebookmarkt. ;)

• zwembroek
Darrell schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 20:11:
[...]

We zouden naar 69k gaan. En nu naar 420 en het cirkeltje is weer rond.
420? Wat heb jij gerookt?

• jvel92
Er is geen perfect plan en alle plannen hebben zo hun voor- en nadelen.

Een jaar na de top beginnen met inschalen heeft historisch gezien goed gewerkt, dus op basis daarvan een prima plan. Nadeel is natuurlijk dat de kans niet nul is dat we eerder bodemen en dan de trend omhoog zetten.

Al eerder beginnen met DCA’en heeft op basis van historische data ook goed gewerkt. Je moet alleen wel accepteren dat je aankopen een behoorlijke tijd onder water kunnen staan en ook dan doorgaan met DCA’en. Zolang je tijdshorizon lang genoeg is en je het geld op korte termijn niet nodig hebt is dat OK.

Automatiseer je DCA daarnaast en je hebt er nauwelijks omkijken naar.

• John245
Pinsa schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 20:10:
[...]

De 2e bear dan toch, komop John stocks en edelmetalen staan ook op ontploffen dat moet een keer instorten.
Morgen alles verkopen?

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• Pinsa
Nee dat zeg ik niet

• Jumpman
Ik zie BTC meer als hedge op o.a. spaargeld, omdat geld te pas en te onpas ook maar bij geprint wordt. daarom heb ik nu ook niet echt een exit plan op BTC.

Het probleem is dat als alles onderuit gaat, zo'n beetje alle aandelen en crypto (veel) minder waar worden. Het beste kan je dan maar vastgoed, edelmetalen en collectors items (zeldzame auto's, horloges, algemeen gewaardeerde kunst) hebben, maar ja ook dat moet je dan niet op de top gekocht hebben.

Daarom is een dode belegger altijd de beste belegger. Geduld en tijd zijn de belangrijkste elementen.

[ Voor 18% gewijzigd door Jumpman op 20-10-2025 20:20 ]

• John245
fiat verhogen van 30% naar 50%?

• zwembroek
jvel92 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 20:13:
Er is geen perfect plan en alle plannen hebben zo hun voor- en nadelen.

Een jaar na de top beginnen met inschalen heeft historisch gezien goed gewerkt, dus op basis daarvan een prima plan. Nadeel is natuurlijk dat de kans niet nul is dat we eerder bodemen en dan de trend omhoog zetten.

Al eerder beginnen met DCA’en heeft op basis van historische data ook goed gewerkt. Je moet alleen wel accepteren dat je aankopen een behoorlijke tijd onder water kunnen staan en ook dan doorgaan met DCA’en. Zolang je tijdshorizon lang genoeg is en je het geld op korte termijn niet nodig hebt is dat OK.

Automatiseer je DCA daarnaast en je hebt er nauwelijks omkijken naar.
Klopt ook. Maar zijn vast genoeg mensen die daar niet zo goed tegen kunnen. Als je GAK 60k is en we staan ineens door welke reden dan ook op 16k en de nieuwe president van de USA verklaart de oorlog weer aan crypto dan wordt de die hard DCA voor sommigen ook minder. Tenzij je er voor een paar grijpstuivers en een zak pinda's in zit.

• Pinsa
John245 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 20:18:
[...]

fiat verhogen van 30% naar 50%?
Je vraagt mij om advies?

Je hebt vast en zeker een plan, je draait al langer mee in dat wereldje als mij

• Kol Nedra
Jumpman schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 19:44:
[...]

Drie jaar 3% inflatie pakken over je fiat is ook -9% plus fee's heen en weer. ;)
3% per jaar maar?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bBTotMQCnzWssSgg7rYGjOhlrRI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/K3imcPn36YadxrGUQw5HryTW.gif?f=user_large

nothing stops this train

• John245
Pinsa schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 20:19:
[...]

Je vraagt mij om advies?

Je hebt vast en zeker een plan, je draait al langer mee in dat wereldje als mij
Winst nemen. Een deel van de winst herinvesteren en van de rest van de winst leuke dingen doen.

• Pinsa
John245 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 20:24:
[...]

Winst nemen. Een deel van de winst herinvesteren en van de rest van de winst leuke dingen doen.
d:)b

• Kol Nedra
John245 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 20:24:
[...]

dat zeker, maar lastige is gewoon die vieze fiat, je wilt het eigenlijk niet bijv 3 jaar vast houden op je bank, geheid dat je 10-20% koopkracht kwijt bent. misschien wel meer!

nothing stops this train

• zwembroek
Tering XPL ziet er ook weer triest uit zeg.

• FrambozenTaart
  • Niet online
Kol Nedra schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 20:26:
[...]

dat zeker, maar lastige is gewoon die vieze fiat, je wilt het eigenlijk niet bijv 3 jaar vast houden op je bank, geheid dat je 10-20% koopkracht kwijt bent. misschien wel meer!
Ja en dan? Het klinkt heel spectaculair maar het is niet alsof je ineens dood neervalt :+

Je laat alleen wat geld liggen meer niet.

• jvel92
zwembroek schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 20:19:
[...]

Klopt ook. Maar zijn vast genoeg mensen die daar niet zo goed tegen kunnen. Als je GAK 60k is en we staan ineens door welke reden dan ook op 16k en de nieuwe president van de USA verklaart de oorlog weer aan crypto dan wordt de die hard DCA voor sommigen ook minder. Tenzij je er voor een paar grijpstuivers en een zak pinda's in zit.
Maar dat scenario voorkom je met DCA'en een jaar na de top ook niet. Je begint dan hoogstens een paar maanden later met DCA'en waardoor je GAK mogelijk lager ligt. Vervolgens kan er alsnog een onverwacht scenario uitspelen, waardoor je een -50% doet.

Overigens was dit in 2022 wel hilarisch accuraat. De top was op 10 november 2021 en de bodem van de bear op 9 november 2022 met de FTX blow-up. Als je toen was begonnen met DCA'en had je ongeveer 2 maanden de tijd om onder 20k te kunnen DCA'en, daarna zat je al vrij snel tegen hogere prijzen aan te kijken. Weet nog wel dat veel mensen zich toen ook verkeken hoe snel het alweer steeg.

Was je eerder begonnen bijvoorbeeld in juni 2022, dan heb je toch ruim een half jaar rond de 20k kunnen DCA'en met de nodige uitschieters naar beneden. Denk dat deze groep het niet eens een veel slechtere GAK heeft.

Was je eerder begonnen dan heb je wel een pijnlijk avontuur gehad in 2022. Maar is uiteindelijk goed gekomen.

• Severus
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 23-11 20:20
Kol Nedra schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 20:26:
[...]

Stel dat je inderdaad lekker casht met BTC en ETH, dan wil je dat toch winst nemen. Doe je dat dan in iets wat altijd 1 blijft in de ene valuta of de andere?

Mijn plan is onveranderd, tot november verwacht ik een leuke stijging. Daarna ga ik elke weer 20% verkopen of tenzij eth >5k komt dan ga ik hier ook verkopen in batches. Dat zet ik dan wel in usdc en gooi ik desnoods in aave, compound of pendle.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 16:52
FrambozenTaart schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 20:10:
Stel dat Bitcoin 900k waard wordt midden in de beer... Ook dan koop ik nog bij in de beer. Het zou dan prijstechnisch een bull zijn maar dat maakt mij helemaal niks uit.

Zelfs als er een Russische nuke op Berlijn valt in de beer koop ik nog bij. Ook al smelten mijn organen langzaam weg door stralingsziekte. Fuck de AI bubble, fuck de great reset... WW3 koopmentaliteit baby.

Ik maak gewoon een automatische DCA bot die nadat ik al jaren ben gestorven nog door blijft kopen in de nucleaire beer.

Stel dat de aarde explodeert in een miljoenmiljardbiljoen stukjes, ook dan blijf ik stug doorkopen in de beer.

Ook al imodeert ons zonnestelsel in een supernova, koop ik nog bij in de beer.

Zelfs al wordt het complete universum omgezet in een interstellair vacuüm die de expansie van atomenkernen tot de tiende macht extrapoleert; ook dan koop ik nog bij in de beer.

1 minute chart of 1 month maakt mij dan ook niet uit, niet kijken maar kopen.
De toekomst van AI:
Gaat best ver. Zou m ook niet kijken voor iemand die niet helemaal lekker in zn vel zit.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:24

knakworst

Get more sats!

XRP strong.

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2MyX9M3Mv5hVD4RBTqnp3N5tDU4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/ILMrnQkz503b7qMSHB5X3XCz.gif?f=user_large

[ Voor 14% gewijzigd door Darrell op 20-10-2025 21:50 ]

• Wispe
  • Niet online
Waarom kijk jij naar die shitcoins :?

• FrambozenTaart
  • Niet online
Alpina schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 21:22:
[...]

De toekomst van AI:

[YouTube: The AI Safety Expert: These Are The Only 5 Jobs That Will Remain In 2030! - Dr. Roman Yampolskiy]

Gaat best ver. Zou m ook niet kijken voor iemand die niet helemaal lekker in zn vel zit.
Ik hou wel van dit soort shit :Y

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:17
Wispe schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 22:04:
[...]

Waarom kijk jij naar die shitcoins :?
Zou jij ook moeten doen :o
Notarissen handelen vaak grensoverschrijdende betalingen af, zoals bij vastgoedtransacties of erfenissen. Traditionele systemen zoals SWIFT duren 3-5 dagen en kosten honderden euro's per overboeking. Met XRP verloopt een betaling in seconden voor een fractie van de kosten (minder dan 0,00001 XRP per transactie).
- Voorbeeld: Bij een vastgoedoverdracht in Spanje kun je via de Xumm-app (een XRP-wallet) direct betalen bij de notaris, wat de goedkeuring versnelt en CO2-uitstoot vermindert (groen en efficiënt). Dit kan leiden tot meer transacties per dag, wat de vraag naar XRP verhoogt en de prijs opdrijft.
- Partnerschappen met banken zoals Santander en Bank of America tonen aan dat XRP al in de praktijk wordt gebruikt voor institutionele betalingen. In 2025 zijn er nieuwe pilots, zoals met een Antwerpse fintech voor Belgische banken, die XRP als brugvaluta inzetten.

• Severus
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 23-11 20:20
Moiety schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 22:32:
[...]

Zou jij ook moeten doen :o
Notarissen handelen vaak grensoverschrijdende betalingen af, zoals bij vastgoedtransacties of erfenissen. Traditionele systemen zoals SWIFT duren 3-5 dagen en kosten honderden euro's per overboeking. Met XRP verloopt een betaling in seconden voor een fractie van de kosten (minder dan 0,00001 XRP per transactie).
- Voorbeeld: Bij een vastgoedoverdracht in Spanje kun je via de Xumm-app (een XRP-wallet) direct betalen bij de notaris, wat de goedkeuring versnelt en CO2-uitstoot vermindert (groen en efficiënt). Dit kan leiden tot meer transacties per dag, wat de vraag naar XRP verhoogt en de prijs opdrijft.
- Partnerschappen met banken zoals Santander en Bank of America tonen aan dat XRP al in de praktijk wordt gebruikt voor institutionele betalingen. In 2025 zijn er nieuwe pilots, zoals met een Antwerpse fintech voor Belgische banken, die XRP als brugvaluta inzetten.
Huh? Ik zit hier toch niet op newsbit.nl, crypto-insiders.nl of btcdirect

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Toch wel handig dit topic, hoef niet eens naar de koersen te kijken om te zien dat we niet meer stijgen.
Zwembroek is weer op dreef.

Ga nou toch eens een maandje op vakantie ouwe beer.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Moiety
Vis schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 23:42:
Toch wel handig dit topic, hoef niet eens naar de koersen te kijken om te zien dat we niet meer stijgen.

Alweer?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uGU3ob95FjeqCU-D2OeZ3u4ALdE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/vi4zuQo7J35H0RauCZsua0PB.gif?f=user_large

• Alpina
Vis schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 17:34:
[...]

Die top van goud was ook exact het moment dat Peter Schiff weer zat te tweeten over Bitcoin.

Heerlijkheid.
De oude top of de nieuwe top? ;)

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Schijnt dat er vandaag in de US over crypto gesproken gaat worden door Powell. En volgende week wellicht een kut reet van stal wordt gehaald.

Bron: de Google newsfeed op mijn phone.

Fentanyl erhh volatiel weekje? Hodl.

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSaiXl0iGilqtykvNUG6Gjkn3Um_92-ZB3AyQ&usqp=CAU

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:52
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kv4ePIu8lhQXuYmN9Wb8uE9z6tE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Y3b7U0mBnTqQ077RIF8kZtvD.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 13:41
Ti ta tover test
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nr7xH-V-XgwdlArplrD3a00T_hA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FVQ7gmCCMhKKhq54pZWxNc4q.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Gipsy King op 21-10-2025 06:31 ]

• jvel92
Vis schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 23:42:

Zijn posts zijn 100x waardevoller dan 99% van de posts, die hier dagelijks gepost worden. Al ben je het niet met hem eens over de richting, het geeft in ieder geval voer voor discussie en nadenken.

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06:31
Bijna klaar om naar werk te gaan

Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/photos/images/original/002/014/701/2d1.jpg

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• MrFX
Bushalte schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 06:45:
[...]

[Afbeelding]
LFG!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VJZzaSena7yr4r9HPoMfYr0geW0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/5kTHnNWtdRD1GgnQmXkTRGz8.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QcfjxnIF3DCv5sVpAr7JnWU6ytE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/i8WmSBeKzd6qiaraCCGcdBG3.png?f=user_large

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SnCg4tFTE0XrK5DyHtFf4_rz1hI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zq7vpfzNrs23ZnC0FvmG0hRM.jpg?f=fotoalbum_large

• FrambozenTaart
  • Niet online
Bushalte schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 06:45:
[...]

[Afbeelding]
Hier alweer keihard aan de slag, 3 hele uren slaap gepakt.

We gaan er weer voor de volle 30% tegenaan!

• Guere
FrambozenTaart schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 06:58:

Pfff sterkte. Hier hetzelfde, vrouwlief ziek en daardoor ook maar paar uurtjes geslapen.

Die BMSB rejection stemt ook niet al te vrolijk :P

• Mathias9956
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 13:58
Dipsdag doet zijn naam weer alle eer aan. Een short openen di vroeg op de dag is de laatste weken een binnenkopper. Niet dat ik trade, maar met de zwakke bewegingen van de laatste dagen zag ik het wel weer aankomen. Terug 4 dagen rood?

The only easy day is yesterday.

• anti elppa
Guere schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 07:00:
[...]

Pfff sterkte. Hier hetzelfde, vrouwlief ziek en daardoor ook maar paar uurtjes geslapen.

eerder terug test 200dma. moet hier nu wel bouncen.

boomers hebben gisteren gewoon gekocht. ETF inflow positief

[ Voor 9% gewijzigd door anti elppa op 21-10-2025 07:05 ]

• FrambozenTaart
  • Niet online
Guere schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 07:00:
[...]

Jij vooral sterkte dan.

Komt hier wel goed, ik functioneer altijd prima op weinig slaap. Geeft altijd een heerlijk roesje en filtert de realiteit.

Inmiddels ook 9 bakken koffie en 5 sigaretten als gebalanceerd ontbijt achter de kiezen, dat helpt ook altijd wel.

• Guere
anti elppa schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 07:05:
[...]

eerder terug test 200dma. moet hier nu wel bouncen.

boomers hebben gisteren gewoon gekocht. ETF inflow positief
Laten we het hopen dat 't terugtest is, weten we gauw genoeg.

ETF flow licht negatief zo te zien, gok dat een van de cijfers nog niet binnen was? Heb dat ook al een keer gehad toen ik een outflow callde, bleek het later toch positief ;)

• anti elppa
Guere schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 07:12:
[...]

Laten we het hopen dat 't terugtest is, weten we gauw genoeg.

ETF flow licht negatief zo te zien, gok dat een van de cijfers nog niet binnen was? Heb dat ook al een keer gehad toen ik een outflow callde, bleek het later toch positief ;)
ah ja klopt, miste nog 1 partij. Idd heel licht negatief.

Zullen ook wel weer wat cme gap chappies zijn die zeggen: gat is closed, gat is closed

[ Voor 9% gewijzigd door anti elppa op 21-10-2025 07:16 ]

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
FrambozenTaart schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 06:58:
[...]

Nah, dinsdag is 20%

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Jumpman
Constant maar weer die technische steunzones opzoeken rond de $106k/$107k.

• anti elppa
Jumpman schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 07:31:
Constant maar weer die technische steunzones opzoeken rond de $106k/$107k.
aardige fundering blijkbaar. Mocht het houden dan is dat mooi voor in de toekomst

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:56
Schiet allemaal weer lekker op zo

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Dinsdag pastadag. Ach ja what else is new.

• Liripriscon
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-11 13:18
anti elppa schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 07:35:
[...]

aardige fundering blijkbaar. Mocht het houden dan is dat mooi voor in de toekomst
Hoe lang is het volgens jou oké om op die fundering te blijven hangen? Ik verwacht dat we daar nog zeker een kleine maand zitten.

• anti elppa
Liripriscon schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 07:55:
[...]

Hoe lang is het volgens jou oké om op die fundering te blijven hangen? Ik verwacht dat we daar nog zeker een kleine maand zitten.
zou prima zijn. Elke dag, week, maand rangen zorgt voor minder sellers die in de 4 year cycle geloven. Veel van de sellpressure zijn nu mensen die denken dat de top in is, en dat we nu een jaar bear krijgen.

Ik was ook zo tot vorige cycle. Deze cycle niet (want ech totaal anders als vorige runs). Ik zit nu een beetje in het midden. Blind nu vertrouwen op de 4 year cycle is gewoon dom. Als je er dan toch op wil schakelen, wat prima is, sell dan een deel van je stack, en niet alles. Dan pak je iig altijd nog wat mee naar boven.

[ Voor 37% gewijzigd door anti elppa op 21-10-2025 08:01 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Goud weer boven de 4300, bijna weer ath

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-11 16:35
Zijn alle voorgaande tops niet in november of december geweest? Waarom zou het nu anders zijn?

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Gat is closed.

• Pinsa

• anti elppa
TakutoRadiance schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 08:15:
Zijn alle voorgaande tops niet in november of december geweest? Waarom zou het nu anders zijn?
lees je ff in. Al genoeg over langs gekomen hier. Gaat niet om de maand, maar om de periode tussen tops, of bodems, en tussen top en bodem

• TakutoRadiance
anti elppa schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 08:24:
[...]

lees je ff in. Al genoeg over langs gekomen hier. Gaat niet om de maand, maar om de periode tussen tops, of bodems, en tussen top en bodem
Ik ben daar zeker van op de hoogte dat men dat inderdaad denkt, mijn punt is wat als die gedachtegang niet klopt :*)

• Wispe
  • Niet online
TakutoRadiance schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 08:32:
[...]

Ik ben daar zeker van op de hoogte dat men dat inderdaad denkt, mijn punt is wat als die gedachtegang niet klopt :*)
Dit topic zit echt vol met ‘wat als’-gedachtegangen.

• TakutoRadiance
Wispe schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 08:34:
[...]

Dit topic zit echt vol met ‘wat als’-gedachtegangen.
Tuurlijk, dat is zeker waar. Echter, wat mij betreft is deze 'wat als' net zo waarschijnlijk als het dagen tellen vanaf de vorige bodem, de vorige top of de halving. Het heeft imho een hogere waarschijnlijkheid dan denken dat de top in juli volgend jaar gaat zijn, right?

• anti elppa
TakutoRadiance schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 08:45:
[...]

Tuurlijk, dat is zeker waar. Echter, wat mij betreft is deze 'wat als' net zo waarschijnlijk als het dagen tellen vanaf de vorige bodem, de vorige top of de halving. Het heeft imho een hogere waarschijnlijkheid dan denken dat de top in juli volgend jaar gaat zijn, right?
omdat deze cycle anders is op veel vlakken. En omdat de halving amper meer invloed heeft. Die halving was de reden van de 4 jarige cycle.
Denk je ook niet dat het nogal idioot is dat we na 3x exact iets gedaan te hebben het gewoon zomaar een 4e x weer gaan doen? Das nogal een slechte reden zonder naar het totaal plaatje te kijken.
Iedereen ziet het nu. 99% vd markt. Zeker de ETF boys. 1 cycle terug, maar zeker 2 cycles terug had niemand het over de 4 year cycle. Door oa Bob loukas, vorige run zijn veel meer mensen het gaan zien. Ook hier hadden we het er veel meer over. Ik was ook een 100% believer. En heb daar heel erg dik aan verdient.

Komen rate cuts, stop QT en wellicht later QE nog bij. BTC follows M2 met een vertraging van 6 maanden.

Kijk ook eens naar het overzicht van @Numbers in het NK topic. Alle top metrics op groen, alleen kwa tijd niet. Ga jij wedden op 1 metric? Ja want het was altijd zo, dus zal het nu ook wel zo zijn. Precies als iedere jostie dat roept, dan is dat niet meer zo.

Daarom, stel je vertrouwt het niet, verkoop een deel, en laat een deel staan. Zo zit je atlijd goed

[ Voor 32% gewijzigd door anti elppa op 21-10-2025 08:59 ]

• Kol Nedra

nothing stops this train

• TakutoRadiance
anti elppa schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 08:52:
[...]

omdat deze cycle anders is op veel vlakken. En omdat de halving amper meer invloed heeft. Die halving was de reden van de 4 jarige cycle.
Denk je ook niet dat het nogal idioot is dat we na 3x exact iets gedaan te hebben het de 4e x niet meer werkt, omdat iedereen het ziet. Zeker niet met de ETF die we nu hebben.
Komen rate cuts, stop QT en wellicht later QE nog bij. BTC follows M2 met een vertraging van 6 maanden.

Kijk ook eens naar het overzicht van @Numbers in het NK topic. Alle top metrics op groen, alleen kwa tijd niet. Ga jij wedden op 1 metric? Ja want het was altijd zo, dus zal het nu ook wel zo zijn. Precies als iedere jostie dat roept, dan is dat niet meer zo.

Daarom, stel je vertrouwt het niet, verkoop en deel, en laat een deel staan. Zo zit je atlijd goed
Dat gaat zeker vaak door mijn hoofd heen (dat het dus anders gaat zijn juist omdat iedereen deze verwachting heeft). Mijn plan is nog steeds om ergens in Q4 een deel te verkopen. Alleen mijn punt is dat ik nog geen reden zie om alles te verkopen. Zo te lezen zijn we het daar dus zelfs over eens |:(

Ik moet nu allerlei misverstanden gaan goedpraten omdat je verkeerde aannames doet en me de les gaat lezen over indicatoren die op groen staan etc...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HNVY1IIgxQR9fVgD7QBFKyAzVgA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/bBsSq2iHLXa6C08ExUmIQe95.gif?f=user_large

• kazzzdafke
  • Laatst online: 16:48
Ik denk dat er vele weer een mailtje gehad hebben die op de groene trein gesprongen zijn..

Never ever financial advice...

• BTC100K2021
  • Laatst online: 11:03

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Wordt tijd om die 50WMA eens aan te stampen om de richting te bepalen.

Ter info: in 2021 vielen we 8 weken na de top van 69K onder de 50WMA. Dat was het startsein van de bear. In die 8 weken hebben we een week of 4 tussen de BMSB en de 50WMA gehangen.

We zitten nu in de 2e/3e week. We hebben dus nog even om aan te modderen tussen de BMSB en de 50WMA. 1 á 2 tests van de 50WMA ligt voor de hand.

Als we af willen wijken van dit patroon moeten we heel vlot boven de BMSB zien te komen en blijven.

[ Voor 21% gewijzigd door BTC100K2021 op 21-10-2025 09:18 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

kazzzdafke schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 09:13:
Ik denk dat er vele weer een mailtje gehad hebben die op de groene trein gesprongen zijn..
Leveraged degens zijn als een kankergezwel, ze blijven maar terugkomen. Vervelend.

• Guere
Denk je ook niet dat het nogal idioot is dat we na 3x exact iets gedaan te hebben het gewoon zomaar een 4e x weer gaan doen? Das nogal een slechte reden zonder naar het totaal plaatje te kijken.
Iedereen ziet het nu. 99% vd markt. Zeker de ETF boys. 1 cycle terug, maar zeker 2 cycles terug had niemand het over de 4 year cycle. Door oa Bob loukas, vorige run zijn veel meer mensen het gaan zien. Ook hier hadden we het er veel meer over. Ik was ook een 100% believer. En heb daar heel erg dik aan verdient.

Daarom, stel je vertrouwt het niet, verkoop een deel, en laat een deel staan. Zo zit je atlijd goed
Eens dat de algehele situatie er anders uit ziet dan voorheen: tijd is natuurlijk niet de enige factor maar wel een belangrijke tijdens een bullmarkt. Het feit dat de nummers van @Numbers nog niet zijn aangeslagen is hier inmiddels vaak benoemd: mijn vermoeden is dat een flink aantal van die indicatoren wellicht nooit meer zal afgaan omdat Bitcoin meer 'mature' is geworden met de ETF's e.d. Echte keiharde euforie waar de RSI tot levels stijgt die voor stonks normaal gesproken onhaalbaar zijn was in vorige cycles mogelijk, nu misschien niet meer. Dus wellicht moeten we de indicatoren in dat lijstje sowieso herkalibreren.

En voor dit moment: kan de bullmarkt eindigen zonder zo'n euforie fase? Ik ben bang van wel, al leven we hier in heel 2025 natuurlijk al met de gedachte dat het niet voorbij kan zijn juist omdat we nog niet zo'n blow-off top hebben gehad. Maar als die fase maar lang genoeg duurt en iedereen eindeloos wacht op die blow-off dan kan het net zo goed zijn dat de bullmarkt als een kaars uitdooft.

Dan blijft de vraag nog: waar letten we nu dan op? Misschien gewoon wel de klassieke indicatoren die het einde van de bullmarkt kunnen definiëren: het verliezen van de BMSB, het closen onder de 50w, etc. Zelfs dat hoeft niet te betekenen dat de 4-year cycle nog leeft: we zouden prima een een kortere bearmarkt kunnen komen en dat de volgende runs niet meer de exacte jaren van de cyclus volgen. Maar het verliezen van levels die tot nu toe altijd een goede indicator waren om een fors gedeelte te verkopen blijft een slecht teken. Wellicht inderdaad 50/50 doen als je het risico niet wil lopen dat we toch nog omhoog gaan in 2026.

• kazzzdafke
  • Laatst online: 16:48
knakworst schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 09:16:
[...]

Leveraged degens zijn als een kankergezwel, ze blijven maar terugkomen. Vervelend.
Slecht geslapen?

Never ever financial advice...

• BTC100K2021
  • Laatst online: 11:03

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

[...]

Allemaal waar, maar uiteindelijk: the trend is your friend.

Als we niet snel kracht tonen grijpt de meerderheid naar het meest waarschijnlijke scenario. En dan gaan we rekteroni. Al jouw argumenten zijn dan een reden voor een snel herstel, niet voor een veel latere blow-off.

Zolang het cycle patroon niet is geïnvalideerd kun je er niet omheen.

Tot nu toe volgt BTC dat patroon weer op ieder belangrijk punt. Het is struisvogelgedrag om te veronderstellen dat de slotfase niet dit patroon volgt omdat toevallig je koersdoelen nog niet zijn gehaald.

[ Voor 6% gewijzigd door BTC100K2021 op 21-10-2025 09:24 ]

• Vis
  • Nu online

Vis

Altijd dat gediscussier over bull run of bear.

Boeieeeee

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D-uL4zel9Y757JIcc0_s1wLzuWc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5kaCfUroGUHLkf3ds4MQXOxG.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• anti elppa
kazzzdafke schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 09:13:
valt wel mee, alleen die hardcore degens met leverage van x30 en meer. Die verdienen het. Gewoon degelijke traders met goed risico management hebben nergens last van. Is maar mini dropje

• anti elppa
knakworst schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 09:16:
[...]

jep dit. Tijd voor stevige regelgeving. Hoop echt dat dat op korte termijn gaat gebeuren. Leverage prima, maar zo makkelijk als de manipuleerders er mee weg komen nu zou niet moeten zijn.

• bsmpower
  • Laatst online: 07:19
Valt me op dat alts het niet eens heel veel slechter doen dan BTC 🤔

• Guere
anti elppa schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 09:34:
jep dit. Tijd voor stevige regelgeving. Hoop echt dat dat op korte termijn gaat gebeuren. Leverage prima, maar zo makkelijk als de manipuleerders er mee weg komen nu zou niet moeten zijn.
Ook al die wintermute meuk moet aangepakt worden, dat is ook echt bizar. Eerst allemaal x50 promoten op je platform en dan expres iedereen rekt laten gaan :') Dat hele spel is gewoon verziekend voor het imago van crypto.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Perfect geslapen!

Maar toen ik wakker werd, keek ik gelijk naar de koers van bitcoin :X

• Kol Nedra
bsmpower schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 09:36:
Valt me op dat alts het niet eens heel veel slechter doen dan BTC 🤔
insers alt-season meme ;)

nothing stops this train

• anti elppa
Guere schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 09:16:
[...]

Eens dat de algehele situatie er anders uit ziet dan voorheen: tijd is natuurlijk niet de enige factor maar wel een belangrijke tijdens een bullmarkt. Het feit dat de nummers van @Numbers nog niet zijn aangeslagen is hier inmiddels vaak benoemd: mijn vermoeden is dat een flink aantal van die indicatoren wellicht nooit meer zal afgaan omdat Bitcoin meer 'mature' is geworden met de ETF's e.d. Echte keiharde euforie waar de RSI tot levels stijgt die voor stonks normaal gesproken onhaalbaar zijn was in vorige cycles mogelijk, nu misschien niet meer. Dus wellicht moeten we de indicatoren in dat lijstje sowieso herkalibreren.

En voor dit moment: kan de bullmarkt eindigen zonder zo'n euforie fase? Ik ben bang van wel, al leven we hier in heel 2025 natuurlijk al met de gedachte dat het niet voorbij kan zijn juist omdat we nog niet zo'n blow-off top hebben gehad. Maar als die fase maar lang genoeg duurt en iedereen eindeloos wacht op die blow-off dan kan het net zo goed zijn dat de bullmarkt als een kaars uitdooft.

Dan blijft de vraag nog: waar letten we nu dan op? Misschien gewoon wel de klassieke indicatoren die het einde van de bullmarkt kunnen definiëren: het verliezen van de BMSB, het closen onder de 50w, etc. Zelfs dat hoeft niet te betekenen dat de 4-year cycle nog leeft: we zouden prima een een kortere bearmarkt kunnen komen en dat de volgende runs niet meer de exacte jaren van de cyclus volgen. Maar het verliezen van levels die tot nu toe altijd een goede indicator waren om een fors gedeelte te verkopen blijft een slecht teken. Wellicht inderdaad 50/50 doen als je het risico niet wil lopen dat we toch nog omhoog gaan in 2026.
RSI van goud gezien? BTC gaat dat ook easy nog keer krijgen. Gewoon 90+ op de monthly en weekly.

• Guere
anti elppa schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 09:39:
RSI van goud gezien? BTC gaat dat ook easy nog keer krijgen. Gewoon 90+ op de monthly en weekly.
Klopt, daar heb je gelijk in dat goud dat net heeft laten zien, maar dat is uiteraard wel een behoorlijke uitzondering ;) Was geloof ik een 50-year record die RSI: basically iets dat dus vrijwel nooit wordt vertoond. Bitcoin had dat tot nu toe iedere cycle, maar m'n punt was dat dit veel moeilijker zal worden in de toekomst, zeker als Bitcoin nog verder groeit en het minder volatiel wordt.

• Wispe
  • Niet online
knakworst schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 09:37:
[...]

Perfect geslapen!

Maar toen ik wakker werd, keek ik gelijk naar de koers van bitcoin :X
Herkenbaar standaard ritueeltje als ik wakker word _O-

• MrFX

• FrambozenTaart
  • Niet online
Maak je niet druk luitjes. Kan omhoog, kan omlaag. Ondertussen genieten van een goedgevulde pasta rekteroni:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/12uWHMoFOd2yWJ7TIB53x5-7MIk=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/x7SsQRifg3GejZft0Y5Jlxzj.jpg?f=user_large

Is toch prachtig, ben je een simpele arbeider zit je aan de oosterse culinaire hoogstandjes om half 10 smorgens _O-

Honderd jaar geleden zouden ze vast zeggen dat we het nu best goed hebben. Maarja, die mensen gingen niet rekt op magische internetmunten dus hebben ook makkelijk praten natuurlijk.

Toen kon je nog 50 kinderen grootbrengen met een pan aardappelen.

• anti elppa
BTC100K2021 schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 09:23:
[...]

Allemaal waar, maar uiteindelijk: the trend is your friend.

Als we niet snel kracht tonen grijpt de meerderheid naar het meest waarschijnlijke scenario. En dan gaan we rekteroni. Al jouw argumenten zijn dan een reden voor een snel herstel, niet voor een veel latere blow-off.

Zolang het cycle patroon niet is geïnvalideerd kun je er niet omheen.

Tot nu toe volgt BTC dat patroon weer op ieder belangrijk punt. Het is struisvogelgedrag om te veronderstellen dat de slotfase niet dit patroon volgt omdat toevallig je koersdoelen nog niet zijn gehaald.
mijn koersdoelen zijn geen onderdeel van hoe ik het zie. Die boeien niet. Mijn doel is over 8 jaar de keuze hebben om te stoppen met werken. Dat haal ik easy.

Ik kijk hier puur naar met mijn blik van 12 jaar btc en mijn 4e bullrun in btc. Heeft niets met struisvogel gedrag te maken.

En let op, ik zeg ook niet dat het 100% zeker gewoon door knalt. Ik zeg alleen dat het dom is om nu 100% zeker te zeggen dat het nu een jaar gaat dalen. Als er 1 cycle is waar je daar een enorm risico mee loopt is het nu.

• Moiety
FrambozenTaart schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 09:47:
Maak je niet druk luitjes. Kan omhoog, kan omlaag. Ondertussen genieten van een goedgevulde pasta rekteroni:

[Afbeelding]

Is toch prachtig, ben je een simpele arbeider zit je aan de oosterse culinaire hoogstandjes om half 10 smorgens _O-

Honderd jaar geleden zouden ze vast zeggen dat we het nu best goed hebben. Maarja, die mensen gingen niet rekt op magische internetmunten dus hebben ook makkelijk praten natuurlijk.

Toen kon je nog 50 kinderen grootbrengen met een pan aardappelen.
Mag jij wel een telefoon gebruiken vanwaar jij nu zit?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ESvso8rlTCvTJ8qF0-Cc1ypCUJU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZnBf7KzSqy1vW8t1D63MExab.jpg?f=fotoalbum_large

• anti elppa
Guere schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 09:37:
[...]

Ook al die wintermute meuk moet aangepakt worden, dat is ook echt bizar. Eerst allemaal x50 promoten op je platform en dan expres iedereen rekt laten gaan :') Dat hele spel is gewoon verziekend voor het imago van crypto.
ja en dan dat hyperliquid, die gewoon posities sluit omdat long/ short ration uit balance is. Hele hordes mensen in die crash op vrijdag uit hun positie getikt terwijl je ze helemaal juist zaten. :F Zwaar crimineel

Pagina: 1 ... 7 ... 95 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!