Tsja het is voor het eerst dat er getwijfeld word aan de 4 jarige cycle, daar zijn tal voor redenen voor te bedenken. Ik zelf denk wel dat er een bearmarkt in 2026 gaat komen, of de top nu in is geen idee zie Bitcoin ook nog wel naar 140k gaan en daarna de bear in.zwembroek schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 19:37:
[...]
Als we echt de bevestiging hebben dat we in de beer zitten dan heeft het geen zin meer om dagelijks de chart open te hebben. Wordt een lange beer voor jou als je elke dag gaat denken van he is dit misschien een mooie low. Er zijn net zo veel redenen te bedenken dat het milde beer wordt dan dat het een zware beer wordt. Daarom blijf ik lekker oldschool vasthouden aan 1 jaar na de top. De bedoeling van de beer is ook om lekker bij te komen en niet meer met de neus op de 1 minuut chart Pinsa.
Maar stel we gaan niet zo diep als de -70% en die low word bv in Mei gezet? Dan stap jij in Oktober toch pas in op een veel hogere koers?
Ik speel liever veilig dan, en tsja 1 of 2x de koers checken smorgens en 15:30 neemt niet veel tijd in beslag.
/f/image/HMRGpgOeRuswysuy1Oh1EFd9.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FVQ7gmCCMhKKhq54pZWxNc4q.jpg?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/5kTHnNWtdRD1GgnQmXkTRGz8.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/zq7vpfzNrs23ZnC0FvmG0hRM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5kaCfUroGUHLkf3ds4MQXOxG.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/x7SsQRifg3GejZft0Y5Jlxzj.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/ZnBf7KzSqy1vW8t1D63MExab.jpg?f=fotoalbum_large)