[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 53 ... 55 Laatste
Acties:

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Wispe schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 17:48:
[...]

Dan is hij dus er nog. Ga een rondje mee touren in plaats van te peinzen over de eventuele misgelopen rendamenten. Heeft niemand wat aan.
Ding staat in de winterstalling. Maar het is toch ook gewoon enorm frustrerend. Vechain +12%, SUI +7%. Bitcoin 0%.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:05

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mirr_Pm8Fd-xNC66N3Tj9YhV6dY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5i5ywKIWoEpTSwCH4Sd9aNG3.png?f=fotoalbum_large

• Liripriscon
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14:00
Zo gaan die dingen man. Maak je niet druk. Welke regio woon je? Mss een keer een Crypto SC motor tour doen?

Voor verzachting. Ik heb gisteren m’n bag INJ de deur uit gedaan. Die doet ook ineens +15% vandaag.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:43

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/04zdLuxGr4OxzRTmTJbvxf4NEeI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/cIzRqcfFjfI0XB3VAa8PsYjL.gif?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Liripriscon
  • Laatst online: 14:00
Liripriscon schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 17:56:
Zo gaan die dingen man. Maak je niet druk. Welke regio woon je? Mss een keer een Crypto SC motor tour doen?

Voor verzachting. Ik heb gisteren m’n bag INJ de deur uit gedaan. Die doet ook ineens +15% vandaag.
Wel fijn dat vandaag crypto het eindelijk eens beter doet dan die stonks. 🤣

• Lunamous
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 14:36
Taro schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 16:42:
[...]

Eerst kijken of die rejected wordt door de 2018 piek, dan mogelijk iets lager iets oppakken, maar, dit zijn van die muntjes die maandag op 300-400 ipv 704 kunnen staan en dan baal je ervan. Dit lijkt mij geen goed instapmoment, dat was een tijdje geleden al geweest maar had niemand kunnen voorspellen of zich kunnen voorstellen. Pas hier in ieder geval op. Zal je altijd zien dat ie over 1-2 maanden al op 2-3k staat. De max supply is lager dan Bitcoin, dus dan weet je het wel.
Het ding met Zcash is wel dat je ziet dat de meeste koopkracht van een of andere entity vandaan komt op Coinbase, via spot. Dat is in ieder geval een stuk gezonder dan sommige andere pumps die puur perps gedreven zijn. Wil natuurlijk niet zeggen dat het niet alsnog in een korte termijn kan halveren.

• bsmpower
  • Nu online
Verklaar dan eens waarom nagenoeg alle alts nu dik in het groen staan (iig op Bitvavo als ik door de lijst scroll). Er is dus wel genoeg geld om al die alts te kunnen pumpen.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13:02
bsmpower schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 18:03:
[...]

Verklaar dan eens waarom nagenoeg alle alts nu dik in het groen staan (iig op Bitvavo als ik door de lijst scroll). Er is dus wel genoeg geld om al die alts te kunnen pumpen.
Doe je mentale gezondheid een plezier en stop met het volgen van coins die je niet in je PF hebt. Dat maakt het leven een heel stukken makkelijker en leuker.

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:23

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 19:57
bsmpower schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 18:03:
[...]

Chill out man.
Of verkoop alles, of schrijf het in je hoofd af en wacht tot einde (volgende) Bull.
Zie het als een postcodelot en door.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:43

Vis

Jaa lekker man, ATH soon!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• bsmpower
  • Nu online
jvel92 schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 18:06:
[...]

Doe je mentale gezondheid een plezier en stop met het volgen van coins die je niet in je PF hebt. Dat maakt het leven een heel stukken makkelijker en leuker.
Als je veel handeld en rouleert over veel verschillende coins ben ik het met je eens. Maar ik heb Vechain jaaaaren gehold. En SUI als enige ook langere tijd. Dat is de reden dat ik ze nog wel volg. Waarom ook niet. Anders een beetje struisvogel gedrag. Als je het niet ziet is het er niet? Het was ook nooit mijn plan om volledig in Bitcoin te blijven, daar maak ik sowieso geen klapper meer mee en was meer om even af te wachten wat de markt zou doen. Ik had gehoopt om meer Vechain/SUI te vergaren met het idee dat Bitcoin het beter zou doen in de downtrend. Dat gebeurde in eerste instantie ook, maar heb weer te lang gewacht met rouleren.

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:38
Altseason!!!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KX1-uGxU22TthxYvYualNS1bGZ4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Pku210Etr4vxTwmMToYvgGZl.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xFTseYS3S1DvlI_OC1pazXiVYBM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/lNuXyRUhn19cOx76DtcXeSdj.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WzgWpUjRuP_kDSgu9UDOHKPGG3Y=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/GWwrKSsNoJ4wKl48gHlhFvuR.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c5Lou_Dzu4AXiVDlnR20-jk2N3M=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/912j2I0cWZNsMMN5Oa81Qu6o.gif?f=user_large

• bsmpower
  • Nu online
DaWayne schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 18:09:
[...]

Chill out man.
Of verkoop alles, of schrijf het in je hoofd af en wacht tot einde (volgende) Bull.
Zie het als een postcodelot en door.
Ik ben serieus he. Er wordt toch steeds gezegd dat er teveel alts zijn waardoor het nooit meer iets wordt. Blijkbaar kan het nog prima aan de alts stijgingen te zien.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

bsmpower schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 18:16:
[...]

Ik ben serieus he. Er wordt toch steeds gezegd dat er teveel alts zijn waardoor het nooit meer iets wordt. Blijkbaar kan het nog prima aan de alts stijgingen te zien.
Onthoud dat het gras aan de overkant ALTIJD groener is afhankelijk waar je kijkt. Maak je niet zo druk man.

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
[...]

Lol, ik sta met DOT nog 90% in de min. Die 20% stijging van niets is nog steeds niets...

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Darrell schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 18:18:
[...]

Onthoudt dat het gras aan de overkant ALTIJD groener is afhankelijk waar je kijkt. Maak je niet zo druk man.
Onthoud*

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

• Gipsy King
GioStyle schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 18:18:
[...]

Lol, ik sta met DOT nog 90% in de min. Die 20% stijging van niets is nog steeds niets..
Idd Take a breath , moet je nagaan hoe ik me voel als Ada collector & Hodler. Maar goed als ie ooit mooned....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5E41f2AFUKsBoKSA_y1aK-e0izk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/MTdtWuWp5Fbg2A4CdOpqh7qw.png?f=user_large

• jvel92
bsmpower schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 18:14:
[...]

Als je veel handeld en rouleert over veel verschillende coins ben ik het met je eens. Maar ik heb Vechain jaaaaren gehold. En SUI als enige ook langere tijd. Dat is de reden dat ik ze nog wel volg. Waarom ook niet. Anders een beetje struisvogel gedrag. Als je het niet ziet is het er niet? Het was ook nooit mijn plan om volledig in Bitcoin te blijven, daar maak ik sowieso geen klapper meer mee en was meer om even af te wachten wat de markt zou doen. Ik had gehoopt om meer Vechain/SUI te vergaren met het idee dat Bitcoin het beter zou doen in de downtrend. Dat gebeurde in eerste instantie ook, maar heb weer te lang gewacht met rouleren.
Je bent er toch niet mee getrouwd?

Je hebt verkocht. Stop met het volgen van de betreffende coins. Ga verder met je leven en wacht op een nieuwe kans die zich voor doet.

• S.McDuck
  • Laatst online: 21:01
[...]

Gast, ... in de echte wereld zou je dit kaartje krijgen en serieuzer wordt het niet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/slJj1h6SaY5VfWyC8A1oMJrQNCI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/K9QfL8ODHZ8p6TFsIX53EVoK.jpg?f=user_large

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
[...]

Wat jij ziet en voelt bij SUI:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X2KfS7Bzy78lA9QtVJX_pkqANZE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nY4vMtPR5GQ0bYgTTSLJodmV.png?f=fotoalbum_large

Wat anderen zien bij SUI:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JJbiqhW1B1NO7iwHHk_KzH8q1gI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aFmGMUQYnQKunARTGSSZKbfM.png?f=fotoalbum_large

Wat BTC maxi's weten en begrijpen vs SUI:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ttHP6KpZSgoyQNmvxyo2wK0Znug=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FpPmyiA9Hg3IqEoWOWJiPV0A.png?f=fotoalbum_large

Zie je die "pump" van de afgelopen dagen? Ja, was leuk die mee te pakken, maar waar is die "pump" op de hogere timeframes? Niet/nauwelijks zichtbaar. Pas als je dat begrijpt weet je waarom Bitcoin king is. Bij iedere altcoin pump baal je, maar vergeet je voor het gemak even alle dagen dat veel alts fors in het rood stonden, vaker én meer in het rood dan Bitcoin.

Iedereen herkent je gevoel van: Shit, had ik maar. Maar vergeet ook niet hoeveel keer je een +100% nodig hebt om een -99% van de top goed te maken. Is dat 1x 100%, 2x 100%, 25x 100% of zelfs nog vele malen meer?

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• bsmpower
  • Nu online
jvel92 schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 18:22:
[...]
Je bent er toch niet mee getrouwd?

Je hebt verkocht. Stop met het volgen van de betreffende coins. Ga verder met je leven en wacht op een nieuwe kans die zich voor doet.
Vechain verkocht op de bodem en Bitcoin gekocht op de top. Vandaag was een mooie kans op wat winst (minder verlies).

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21:34
Guere schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 17:02:
[...]

Wat is dit nou voor nietszeggend plaatje. Lekker flauw. Ik zei: zet 'm op 7d of 30d. Je geweldige SUI staat op -14% op de 7-day en -40% op de 30-day. Wat 'ie op de 24h doet boeit geen ene reet, want jij had het toch niet na een paar procent stijging verkocht.

Je VET doet het iets beter, maar op 30-day ook -30%.

Dus ja, je portfolio was GEGARANDEERD veel meer rekt geweest als je een paar weken geleden niet alles in BTC had omgezet. Natuurlijk is BTC ook zwak de afgelopen weken, maar dat is niet het punt.
Precies dit dus, dat geldt voor talloze alts. Vooral de mokerslag op 10 oktober heeft sommige alts zelfs kortstondig naar vrijwel 0 gedumpt.

Dat een paar alts heel licht opkrabbelen is nog allesbehalve een altseason. Alleen enkele rare uitschieters als Zec doen het door wat whale spielerei eventjes goed.

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Dikke LTC!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8v8SiMs3pWivv4hrXyBmUApzv84=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/bc9Chplyp0QXVOcuLDi1wwGf.gif?f=user_large

• Don Guacamole
Goeie v shape hoor:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/36v4_J0aRsVHMkcvDscvgYss2U4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8P03XXkYaquDFSaYjnXan6uP.jpg?f=fotoalbum_large

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:57
is ruis, binnenkort LTC $200+

nothing stops this train

• jvel92
bsmpower schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 18:31:
[...]

Vechain verkocht op de bodem en Bitcoin gekocht op de top. Vandaag was een mooie kans op wat winst (minder verlies).
Dus? De bodem verkopen overkomt iedereen. Zelf succesvolle personen, als Bob Loukas verkopen de bodem.

Je pakt een selectief moment in de tijd en gaat er dan ook nog vanuit dat je de trade uiteraard perfect had gemaakt.

• Pinsa
  • Nu online
Kol Nedra schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 18:40:
[...]

Ik hoop het voor je man! Hoop LTC shillings hier de laatste tijd, hopelijk geen bagholders soon :+

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:14
Buy more Bitcoin! Goed weekend iedereen en laat je niet gek maken door wat dips.

• bsmpower
  • Nu online
jvel92 schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 18:41:
[...]
Dus? De bodem verkopen overkomt iedereen. Zelf succesvolle personen, als Bob Loukas verkopen de bodem.

Je pakt een selectief moment in de tijd en gaat er dan ook nog vanuit dat je de trade uiteraard perfect had gemaakt.
Het was sowieso al geen perfecte trade want had al 50% ingeleverd YTD. Ik heb 2 jaar lang kunnen verkopen voor een hoger bedrag dan waar ik het uiteindelijk voor heb verkocht. Toen dus verkocht en BTC voor gekocht. Buiten mijn emotie en puur obv cijfers had ik het bijna niet slechter kunnen doen dan hoe het nu uitpakt. En dat is het grootste probleem, alles wat ik doe valt de verkeerde kant op. Echt bizar zo vaak.

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
En de award voor slachtoffer van het jaar gaat naar...

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:57
ZEC op plek 12 really?
bizarre stijging.

nothing stops this train

• jvel92
bsmpower schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 18:49:
[...]

Het was sowieso al geen perfecte trade want had al 50% ingeleverd YTD. Ik heb 2 jaar lang kunnen verkopen voor een hoger bedrag dan waar ik het uiteindelijk voor heb verkocht. Toen dus verkocht en BTC voor gekocht. Buiten mijn emotie en puur obv cijfers had ik het bijna niet slechter kunnen doen dan hoe het nu uitpakt. En dat is het grootste probleem, alles wat ik doe valt de verkeerde kant op. Echt bizar zo vaak.
Met zo'n instelling zakt mij de moed ook in de schoenen. Ik ga sporten. Aju

• Pinsa
  • Nu online
Kol Nedra schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 18:54:
ZEC op plek 12 really?
bizarre stijging.
Een gevalletje had ik maar :>

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 18:01
Pwoah, ik begin traden te begrijpen! Gister zowaar een extra pakje sigaretten verdiend.

Maar ik rook niet.

Maktub

• bsmpower
  • Nu online
Pinsa schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 18:57:
[...]
Wanneer koop jij weer in?

• Pinsa
  • Nu online
jvel92 schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 18:55:
[...]

Met zo'n instelling zakt mij de moed ook in de schoenen. Ik ga sporten. Aju
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/serxJUc84rbV3Zx7oda-CTURqmk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k4ioi0PTbve5hfwffj1WY4Qd.jpg?f=fotoalbum_large

Sport ze!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:52
GioStyle schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 18:18:
[...]

Lol, ik sta met DOT nog 90% in de min. Die 20% stijging van niets is nog steeds niets...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-hxVfuP2EaLE7dYza2-lWAWUAzE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9vHdfp2dOPcraREzENX5SNwk.jpg?f=fotoalbum_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Pinsa
  • Nu online
Ik zit alleen nog maar in stocks, maar ergens in 2026 begin ik weer met BTC.

• S.McDuck
  • Laatst online: 21:01
[...]

Zo maak je keuze wie je wilt zijn. Voor mij is het nu weekend! Ik zie maandag weer of er iets over is :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WXiQ-OXBNaK9KjuAUwDTtjYRQMU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/yz6YLX0beJhiCqVxFjO44kbA.jpg?f=user_large

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:31
[...]

Dan moet je andersom precies doen het.

Overigens, de alts zijn pumpings vandaag. FIL en ZEC bizar. Helaas zit ik alleen in de dinocoin BTC.

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10:26
Alle mensen die de tijd nemen om op de posts van bsm te antwoorden vind ik ondertussen even hatelijk als de posts van bsm zelf.

• bsmpower
  • Nu online
gebruikershaes schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 19:10:
[...]

Dan moet je andersom precies doen het.

Overigens, de alts zijn pumpings vandaag. FIL en ZEC bizar. Helaas zit ik alleen in de dinocoin BTC.
BTC.D stort ook in. Alles vloeit naar alts.

• Pinsa
  • Nu online
Rubberen schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 19:15:
Alle mensen die de tijd nemen om op de posts van bsm te antwoorden vind ik ondertussen even hatelijk als de posts van bsm zelf.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v2irDR3lzszD1QI5fykicQfrbQs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/BTuvP6wMZOp5IARfidjaXwkI.gif?f=user_large

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Kol Nedra schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 18:40:
[...]
YANBE .. minimaal 10x als alles samenkomt:
ETF goedgekeurd, einde shutdown en de tarrifs van Trump worden afgekeurd door het hooggerechtshof.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
bsmpower schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 19:16:
[...]

BTC.D stort ook in. Alles vloeit naar alts.
En waar staan de alts dus over een tijdje? Juist, enorm veel lager dan nu omdat hierdoor de bearmarket begint. En wat heb je de vorige keren niet gedaan? Juist, verkopen toen het hoog stond. Wat zou je dus weer hebben gedaan? Juist, holden tot de bodem van de bear. Had je dan iets verdiend? Nee, wederom niet, omdat als je doet wat je altijd deed, je krijgt wat je altijd kreeg.

Pfff.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• Guere
  • Laatst online: 21:53
Aardige bounce. Liefst sowieso nu door naar een higher high > $104.5k. lijkt mij. $107k zal nog wel een stationnetje te ver zijn.

• bsmpower
  • Nu online
Taro schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 19:19:
[...]

En waar staan de alts dus over een tijdje? Juist, enorm veel lager dan nu omdat hierdoor de bearmarket begint. En wat heb je de vorige keren niet gedaan? Juist, verkopen toen het hoog stond. Wat zou je dus weer hebben gedaan? Juist, holden tot de bodem van de bear. Had je dan iets verdiend? Nee, wederom niet, omdat als je doet wat je altijd deed, je krijgt wat je altijd kreeg.

Pfff.
Allemaal aannames. Ik deed het nu trouwens toch anders door onlangs, na een hele lange tijd, mijn alts te verkopen en Bitcoin te kopen. Nou je ziet hoe dat gaat.

• Don Guacamole
Ik stel voor dat we nu kappen met t gelul over had ik maar dit of had ik maar dat, en daar dan met z’n allen op reageren.

• zwembroek
  • Laatst online: 17:34
Pinsa schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 18:57:
[...]

Dat was echt nooit in jou opgekomen dus de melding niet waard haha.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• bsmpower
  • Nu online
Don Guacamole schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 19:26:
Ik stel voor dat we nu kappen met t gelul over had ik maar dit of had ik maar dat, en daar dan met z’n allen op reageren.
Ok, waar wil jij het over hebben?

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:39
:') :')

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Pinsa
  • Nu online
zwembroek schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 19:29:
[...]

Dat was echt nooit in jou opgekomen dus de melding niet waard haha.
Is het al uberhaupt tijd voor alts, vraag het niet voor me zelf _O-

• Gipsy King
Taro schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 18:31:
[...]

Wat jij ziet en voelt bij SUI:
[Afbeelding]

Wat anderen zien bij SUI:
[Afbeelding]

Wat BTC maxi's weten en begrijpen vs SUI:
[Afbeelding]

Zie je die "pump" van de afgelopen dagen? Ja, was leuk die mee te pakken, maar waar is die "pump" op de hogere timeframes? Niet/nauwelijks zichtbaar. Pas als je dat begrijpt weet je waarom Bitcoin king is. Bij iedere altcoin pump baal je, maar vergeet je voor het gemak even alle dagen dat veel alts fors in het rood stonden, vaker én meer in het rood dan Bitcoin.

Iedereen herkent je gevoel van: Shit, had ik maar. Maar vergeet ook niet hoeveel keer je een +100% nodig hebt om een -99% van de top goed te maken. Is dat 1x 100%, 2x 100%, 25x 100% of zelfs nog vele malen meer?
Bij cmc easy te zien voor henk , jan en katrien , door te vergelijken als je geen charts kunt lezen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U8U9VYciL17YpOwMrYbgsdnr760=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eTPR9fkrImsHmZGjzaGgL5Ug.jpg?f=fotoalbum_large

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:13
Guere schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 19:21:
Aardige bounce. Liefst sowieso nu door naar een higher high > $104.5k. lijkt mij. $107k zal nog wel een stationnetje te ver zijn.
104.5k, klopt!

Never ever financial advice...

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
bsmpower schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 19:26:
[...]

Allemaal aannames. Ik deed het nu trouwens toch anders door onlangs, na een hele lange tijd, mijn alts te verkopen en Bitcoin te kopen. Nou je ziet hoe dat gaat.
Je hebt je alts verkocht richting BTC aan het eind van de BTC bullrun. De bullrun is een fase waarin alts iedere dag dalen vs BTC. Aan het eind van de bullrun stagneert Bitcoin (die je dus net hebt gekocht), daarna krijg je een soort altseason (of alt dagen, alt weken, we weten het niet). En dan komt er een punt waarop de bearmarket begint en de hele toko instort.

Je doet het dus gewoon helemaal verkeerd en nu zeg je dat ik aannames doe. Ik hoop echt voor je dat je hier over een paar jaar anders in staat en traden wél begrijpt. Jij bent diegene die de winst voor anderen genereert omdat je precies verkeerd om handelt. Heb je dat nou nog steeds echt niet door?

En ja, ik begin ook mijn geduld te verliezen, dat heb ik niet snel, maar je houding en gedrag en het constant zeuren en klagen trekken alle energie uit mij.

Als ik jou nu het advies geef om goud te kopen, je twijfelt gedurende 2 jaar waarin goud verder stijgt en over 2 jaar stap je alsnog in, ga je dan ook klagen dat goud vanaf dat punt, waarop iedereen dus verkoopt en winst neemt, weer daalt? Want dat is wat je doet.

• bsmpower
  • Nu online
Taro schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 19:36:
[...]

Je hebt je alts verkocht richting BTC aan het eind van de BTC bullrun. De bullrun is een fase waarin alts iedere dag dalen vs BTC. Aan het eind van de bullrun stagneert Bitcoin (die je dus net hebt gekocht), daarna krijg je een soort altseason (of alt dagen, alt weken, we weten het niet). En dan komt er een punt waarop de bearmarket begint en de hele toko instort.

Je doet het dus gewoon helemaal verkeerd en nu zeg je dat ik aannames doe. Ik hoop echt voor je dat je hier over een paar jaar anders in staat en traden wél begrijpt. Jij bent diegene die de winst voor anderen genereert omdat je precies verkeerd om handelt. Heb je dat nou nog steeds echt niet door?

En ja, ik begin ook mijn geduld te verliezen, dat heb ik niet snel, maar je houding en gedrag en het constant zeuren en klagen trekken alle energie uit mij.

Als ik jou nu het advies geef om goud te kopen, je twijfelt gedurende 2 jaar waarin goud verder stijgt en over 2 jaar stap je alsnog in, ga je dan ook klagen dat goud vanaf dat punt, waarop iedereen dus verkoopt en winst neemt, weer daalt? Want dat is wat je doet.
Kom op man, erg flauwe opmerking, zo is er altijd iets. Ik heb serieus naar de adviezen geluisterd en nog nooit zoveel likes gehad op een bericht toen ik zei dat ik alles had omgezet. En omdat BTC nu ineens niet presteert en alts knallen had ik het allemaal kunnen weten en wordt mij nu verweten dat het een slechte keuze was. Het is ook gewoon nooit goed, ongeacht de keuze die ik maak. We zouden ook naar 70K gaan, er zou geen altseizoen meer komen want deze keer is anders en teveel verschillende muntjes, en ga zo maar door. Wedden dat als ik nu alsnog in alts stap dat ik weer voor gek wordt verklaard, want wie volgt er nou groene candles... En wat als het vanaf hier nog 50% gaat stijgen? Precies, het is nooit goed en je weet het pas achteraf.

[ Voor 6% gewijzigd door bsmpower op 07-11-2025 19:48 ]

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20:44
Taro schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 19:36:
[...]
...Je doet het dus gewoon helemaal verkeerd...
Sssst.
Deze lieden moeten er zijn anders kan ik niet verdienen.

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:31
Eens. Crypto is een omgeving waarin snel beslissingen maken wordt beloond en twijfel en treuzelen wordt afgestraft omdat je dan steeds achter de feiten aanloopt.

Maar om snel beslissingen te kunnen maken moet je vertrouwen hebben en om vertrouwen te krijgen moet je kennis en ervaring hebben. Het is verdomd moeilijk, maar aanhouder wint. Als je maar genoeg tijd en energie er in steekt.

• ByteMe_
  • Niet online
Dat is wel t voordeel als je nog wat alts hebt.

Ik zie nog iets groens terug in mn pf :+ :')

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
bsmpower schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 19:42:
[...]

Kom op man, erg flauwe opmerking, zo is er altijd iets. Ik heb serieus naar de adviezen geluisterd en nog nooit zoveel likes gehad op een bericht toen ik zei dat ik alles had omgezet. En omdat BTC nu ineens niet presteert en alts knallen had ik het allemaal kunnen weten en wordt mij nu verweten dat het een slechte keuze was. Het is ook gewoon nooit goed, ongeacht de keuze die ik maak. We zouden ook naar 70K gaan, er zou geen altseizoen meer komen want deze keer is anders en teveel verschillende muntjes, en ga zo maar door.
Je probleem is dat je constant afgaat op wat anderen zeggen omdat je zelf geen strategie hebt en kiest. Daardoor leg je onterecht ook de schuld bij anderen én loop je altijd achter de feiten aan, dat laatste nekt je ook. Ook in dit bericht zeg je weer: "zou" en "zou", je vaart dus volledig op wat anderen zeggen. In plaats daarvan moet je begrijpen wat er gebeurt en hoe de markt werkt zodat je er tijdig op in kunt spelen.

Ik zou nu kunnen herhalen welke strategie je zou kunnen kiezen, maar dat heb ik al vaker gedaan en is aan dovemansoren gericht.

• Don Guacamole
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wy-ne-hEN4KbDLTxaJsm_9rtM7g=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/DivRymyKeIVChsXQJiARjDcz.png?f=user_large

• bsmpower
  • Nu online
Taro schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 19:48:
[...]

Je probleem is dat je constant afgaat op wat anderen zeggen omdat je zelf geen strategie hebt en kiest. Daardoor leg je onterecht ook de schuld bij anderen én loop je altijd achter de feiten aan, dat laatste nekt je ook. Ook in dit bericht zeg je weer: "zou" en "zou", je vaart dus volledig op wat anderen zeggen. In plaats daarvan moet je begrijpen wat er gebeurt en hoe de markt werkt zodat je er tijdig op in kunt spelen.

Ik zou nu kunnen herhalen welke strategie je zou kunnen kiezen, maar dat heb ik al vaker gedaan en is aan dovemansoren gericht.
Anderen weten het ook beter. Dus daar probeer ik op mee te liften.

• Don Guacamole
Mooi dit, heel X schreeuwt dat het altseason is gestart.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
bsmpower schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 19:50:
[...]

Anderen weten het ook beter. Dus daar probeer ik op mee te liften.
Anderen delen de positieve uitkomst van acties die ze al in het verleden hebben uitgevoerd. Er is geen garantie dat je daarna nog een zelfde resultaat gaat halen. Je moet dus net als hen gaan denken om hetzelfde resultaat te halen. Als je alleen luistert naar wat anderen in het verleden hebben gedaan voor een mooi resultaat, daarna traag reageert en later alsnog instapt ben je altijd exit liquidity voor anderen.

• Don Guacamole
Prachtig, $FET, wilde die vanavond kopen, had ff geen tijd vanmiddag dus dacht komt straks. Stond toen op $0,28. Nu op $0,44 haha. Wat is deze?

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Pinsa schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 19:34:
[...]

Is het al uberhaupt tijd voor alts, vraag het niet voor me zelf _O-
Vraag het anders ff in jullie geheime hide-out

• bsmpower
  • Nu online
Taro schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 19:54:
[...]

Anderen delen de positieve uitkomst van acties die ze al in het verleden hebben uitgevoerd. Er is geen garantie dat je daarna nog een zelfde resultaat gaat halen. Je moet dus net als hen gaan denken om hetzelfde resultaat te halen. Als je alleen luistert naar wat anderen in het verleden hebben gedaan voor een mooi resultaat, daarna traag reageert en later alsnog instapt ben je altijd exit liquidity voor anderen.
Niemand heeft gezegd dat het een domme keuze was toen ik zei dat ik alles had omgezet naar Bitcoin. Ook interessant toch? Niet om anderen de schuld te geven van mijn acties, maar over het algemeen wordt hier eerlijk feedback gegeven. Als het zo obvious was dat dit een slechte keuze was geweest had ik toch minimaal 1 reactie verwacht.

[ Voor 203% gewijzigd door bsmpower op 07-11-2025 19:58 ]

• ByteMe_
  • Niet online
Don Guacamole schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 19:54:
Prachtig, $FET, wilde die vanavond kopen, had ff geen tijd vanmiddag dus dacht komt straks. Stond toen op $0,28. Nu op $0,44 haha. Wat is deze?
De boot missen is dat :+

• Don Guacamole
Overigens heb ik hier het meeste medelijden met @Pinsa , kerel, dit is het seizoen waar je op had gehoopt, alles stijgt de moeder.
Het is niet te laat om je te bedenken hè, de fomo die je moet voelen heb ik zelf al bijna plaatsvervangend haha.

• bsmpower
  • Nu online
Don Guacamole schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 19:58:
Overigens heb ik hier het meeste medelijden met @Pinsa , kerel, dit is het seizoen waar je op had gehoopt, alles stijgt de moeder.
Het is niet te laat om je te bedenken hè, de fomo die je moet voelen heb ik zelf al bijna plaatsvervangend haha.
Pinsa en ik kunnen wel een clubje oprichten.

• Gipsy King
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tU9uLYwnDqqutUag12ZmV1-JQlY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/o3mviWU4GLjSJBYAl60stK8F.gif?f=user_large

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
MrMrq schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 18:58:
Pwoah, ik begin traden te begrijpen! Gister zowaar een extra pakje sigaretten verdiend.

Maar ik rook niet.
@Alpina wil die sigaretten wel van je overkopen.

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 19:43
Open Delta…

Woaaaahh ZIL *O* !

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bJBTUpPrBv37CsCU-fgev4pVsts=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AUjffF6kgseEOvBoLpBXdm2o.jpg?f=fotoalbum_large

Checkt portfolio all time high -O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rx9-fR6XODcGRdmRTH8Sm8dmgjk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FRR1UxUOjBpe5xZ2YkDT2pd4.jpg?f=fotoalbum_large

Ach nog maar een paar van zulke dagen d:)b

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wat is denk je het gevolg van dit bericht? Hij gaat alsnog instappen, dan dondert de boel weer in elkaar, dan post ie weer dat ie er klaar mee is en alleen BTC had moeten kopen.

Het is al moeilijk genoeg om al die groene candles te weerstaan, dus als iemand dat eindelijk lukt ga dan niet proberen die persoon er alsnog weer in mee te trekken.

"Hey, goed dat je al 3 maanden geen alcohol meer drinkt, maar kijk eens wat een lekkere Whisky we hier hebben. Je zei gisteren dat je niet mee wilde drinken, maar weet je dat wel zeker? Deze is echt heel lekker, kom erbij, dan krijg je een extra vol glas van mij!"

• Guere
Don Guacamole schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 19:51:
Mooi dit, heel X schreeuwt dat het altseason is gestart.
[X]
Dit voelt als prematuur juinen in de Bruna. Hoe vaak is dat inmiddels al wel niet uitgeroepen?

Is het mogelijk dat altseason deze keer dan echt begint? Ja hoor, alles is mogelijk. Ik zie ook wel dat er op bepaalde coins nu heel gekke pumps gaande zijn. Maar dat is letterlijk pas net begonnen. Twee dagen geleden was iedereen op X bearish. Een 1% drop in BTC dominance maakt nog geen altcoin season. Sowieso is het al vaak keer benoemd dat BTC zonder blow-off euphoria fase niet tot een krachtig en langdurig altseason gaat leiden.

• Lunamous
Seizoen? We bouncen net een aantal uurtjes flink op een aantal specifieke alts. OTHERS tikt net het niveau aan van 5 dagen geleden :+

Op TOTAL3 is er slechts 80b bijgekomen sinds de absolute bodem. Ook dit was hetzelfde niveau als een dag of 4 geleden lol

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:39
AlterBridge schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:03:
Open Delta…

Woaaaahh ZIL *O* !

[Afbeelding]

Checkt portfolio all time high -O-

[Afbeelding]

Ach nog maar een paar van zulke dagen d:)b
_O- _O-
Dat heb ik met FIL. Gemiddelde aankoop rond de $5,50 :/
Dus lekker deze stijging, maar sta nog steeds onder water met die coin

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Gipsy King
Guere schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:04:
[...]

Dit voelt als prematuur juinen in de Bruna. Hoe vaak is dat inmiddels al wel niet uitgeroepen?

Is het mogelijk dat altseason deze keer nu echt begint? Ja hoor, alles is mogelijk. Ik zie ook wel dat er op bepaalde coins nu heel gekke pumps gaande zijn. Maar dat is letterlijk pas net begonnen. Twee dagen geleden was iedereen op X bearish. Een 1% drop in BTC dominance maakt nog geen altcoin season. Sowieso is het al vaak keer benoemd dat BTC zonder blow-off euphoria fase niet tot een krachtig en langdurig altseason gaat leiden.
Precies ALT-s begint pas als btc dropt richting de 44% dominance .

Dan liggen alle alt holders ook al onder een brug gewikkeld in karton. Ik heb al maanden de papier bak niet meer aan straat gezet , just in case.

[ Voor 5% gewijzigd door Gipsy King op 07-11-2025 20:14 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Gipsy King schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:06:
[...]
Precies ALT-s begint pas als btc onder de 44% dominance jankt.
Begint ie dan pas, of is ie dan al bezig?

• Pinsa
  • Nu online
Haha tnx man maar ik voel totaal geen FOMO het merendeel van de alts die ik gehad heb staan diep diep onder water, tuurlijk is het nu leuk om een ritje van 50% te maken, moet je wel even de juiste uit al die drek uitkiezen, ik ga me er niet meer aan branden, misschien over een aantal jaartjes weer :9

Desalniettemin hoop ik voor mijn alt broeders dat er een dik altseason komt ik gun het jullie ! d:)b

• bsmpower
  • Nu online
Gipsy King schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:06:
[...]

Precies ALT-s begint pas als btc onder de 44% dominance jankt.

Dan liggen alle alt holders ook al onder een brug gewikkeld in karton. Ik heb al maanden de papier bak niet meer aan straat gezet , just in case.
Als je ziet wat iets meer dan -1% BTC.D al doet met alts..

• Don Guacamole
Taro schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:04:
[...]

Wat is denk je het gevolg van dit bericht? Hij gaat alsnog instappen, dan dondert de boel weer in elkaar, dan post ie weer dat ie er klaar mee is en alleen BTC had moeten kopen.

Het is al moeilijk genoeg om al die groene candles te weerstaan, dus als iemand dat eindelijk lukt ga dan niet proberen die persoon er alsnog weer in mee te trekken.

"Hey, goed dat je al 3 maanden geen alcohol meer drinkt, maar kijk eens wat een lekkere Whisky we hier hebben. Je zei gisteren dat je niet mee wilde drinken, maar weet je dat wel zeker? Deze is echt heel lekker, kom erbij, dan krijg je een extra vol glas van mij!"
Ik denk dat je dit te serieus oppakt. Hij zit hier alle dagen, leest alles en post een hoop. De vergelijking met alcoholisme snap ik, maar is denk ik niet helemaal terecht. Als je een alcohol probleem hebt ga je ook niet elke dag in de kroeg zitten ranja drinken, dan ga je dus ook niet meer die kroeg in.
De grap is al meerdere keren ook gemaakt. En mocht dit bij @Pinsa toch verkeerd vallen, dan mijn excuses.

• Gipsy King
Taro schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:07:
[...]

Begint ie dan pas, of is ie dan al bezig?
Begint offcourse eerder , piekt rond dat if so. Maar goed ook dat moet nog maar eens blijken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sWBL6AepSyLvCzPfFTLsXM2ix1Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mTwSpRcniNZuhAH5vZ38P3Lo.png?f=fotoalbum_large

• Gretzkyus
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:50
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ze2MpzhSXeF0oqFJVnY1q5Xybfw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/cNE8zdM4SarY7XikHAUetky1.gif?f=user_large

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 19:35
Ik dacht dit bedoelt men sarcastisch… Zijn er nu serieus mensen die geloven dat altseason nu begint?

• Guere
Gipsy King schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:12:
Begint offcourse eerder , piekt rond dat if so. Maar goed ook dat moet nog maar eens blijken.

[Afbeelding]
Haha, wel mooi dat je die oudere chart deelt, want die is van afgelopen zomer toen ETH ineens weer naar z'n ATH ging. Was verder geen altseason, daarna ging dominance ook weer mooi omhoog. Dus leuk dat een influencer dat groene vlak heeft ingetekend, maar daar klopte dus ook weinig van :o

• Lunamous
kbuntu schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:14:
Ik dacht dit bedoelt men sarcastisch… Zijn er nu serieus mensen die geloven dat altseason nu begint?
Ik check dit topic niet vaak maar de type alts die sommige mensen hier nog holden geeft me wel het gevoel dat een hoop er nog in geloven, goed om het retail sentiment soms even te checken op deze manier :P

• Gipsy King
Guere schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:14:
[...]

Haha, wel mooi dat je die oudere chart deelt, want die is van afgelopen zomer toen ETH ineens weer naar z'n ATH ging. Was verder geen altseason, daarna ging dominance ook weer mooi omhoog. Dus leuk dat een influencer dat groene vlak heeft ingetekend, maar daar klopte dus ook weinig van :o
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W1i5uKAvj0Lo0vXvfzjoY1nU-Mc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/QcNrRKkOHh56sNIc0zvU5cHr.gif?f=user_large

Ze kunnen kliederen wat ze willen natuurlijk

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cTauOBF4ervVoevm84UdvxdCgfM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ndh2CKSBMLAfslriz98TR3jh.webp?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door Gipsy King op 07-11-2025 20:21 ]

• bsmpower
  • Nu online
kbuntu schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:14:
Je kan de vraag ook omdraaien. Waarom niet?

• jvel92
Nu roepen om alt-season voelt toch een beetje als onderstaande meme. Het is vaak een teken dat we echt aan het einde van de cycle zitten.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cdMONZ8N-PAXX1MxGfVaj6TMmbs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8f7exOGiE6Zt83DVlnFhLZ4j.jpg?f=fotoalbum_large

• Pinsa
  • Nu online
Taro schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:04:
[...]

No worries @Taro zit hier alleen nog voor de gezelligheid, alcohol en alts wel goeie vergelijking gelukkig kan ik beide goed weerstaan ;)

Maar als het echt zo erg was had ik mijn account wel verwijderd, soms moet je gewoon wat vaker op je bek gaan en dan leer je van zelf wel, hopelijk werkt dit voor anderen ook zo :)

• oski27
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
gebruikershaes schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 19:44:
Eens. Crypto is een omgeving waarin snel beslissingen maken wordt beloond en twijfel en treuzelen wordt afgestraft omdat je dan steeds achter de feiten aanloopt.

Maar om snel beslissingen te kunnen maken moet je vertrouwen hebben en om vertrouwen te krijgen moet je kennis en ervaring hebben. Het is verdomd moeilijk, maar aanhouder wint. Als je maar genoeg tijd en energie er in steekt.
Couldn’t agree more. Uiteraard ga je ook wel eens onderuit, maar dat is een kwestie van risico management. Of je moet de ambitie hebben om bagholder te worden.

Krijg hier toch zo nu en dan geregeld de indruk dat er maar 1 manier en munt is; btc.
Alsof die nooit onderuit is gegaan.
Bij alts gaat alles eenmaal een stuk sneller, get used to it.

• Lunamous
bsmpower schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:17:
[...]

Je kan de vraag ook omdraaien. Waarom niet?
Waarom de andere 20x wel? Sinds de bodem van BTC loont het niet om een alt bull te zijn. Voor mij werkt dit het beste:

- Wees een skeptische bear 95% van de tijd
- Wees een raging bull op selectieve momenten
- Zoek asymmetric opportunities, dus koop ook niet zomaar wat op momenten dat het ertoe doet
- Wees nooit een bagholder

In 2018/2021 werkte dit, tijden zijn veranderd

• ByteMe_
  • Niet online
Ik ben vooral benieuwd of we nog eens een nieuwe goede poging doen omhoog als US weer opengaat

Pagina: 1 ... 53 ... 55 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!