Over 2,5 uur pas graagGuere schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 18:19:
OK die 50w is nu genoeg getest, nu mag iedereen wel weer inschalen graag
Nog één keertje….Wispe schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 18:16:
Bounce of niet, ik ben klaar met deze spelletjes. Ik speel door met mijn HODL-pot of ga ermee de bear in. Dus van mijn fiat blijven ze af.
Dat doe ik alleen met Fiat dat ik kan missenWispe schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 18:24:
[...]
Kan je niet meteen je fiat door de plee spoelen?
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Door het ergens op je bankrekening te hebben staan ter decoratie?Wispe schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 18:24:
[...]
Kan je niet meteen je fiat door de plee spoelen?
Velen hier hebben al een vrouw, ik moet er nog een kopen.Loemoes schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 18:28:
[...]
Door het ergens op je bankrekening te hebben staan ter decoratie?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
:strip_exif()/f/image/fkKhwHg6DgsJFV044bUBfSo7.png?f=user_large)
Volgens mijn TA moeten we nog de hele nek bij langs.
Nu helemaal niet meer.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Wintermute en Binance allebei blij want winwin.
Dat probleem heb ik nu ook. Ik zit aan mijn daglimiet om meer fiat te sturen..Moiety schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 18:13:
Ik moest mijn limiet verhogen om meer fiat (terug) naar de Exchange te sturen. Om 21.00u vanavond mag ik weer. De bounce ga je rond die tijd zien
Is wel irritant ja. Bij mijn bank noemen ze dat 'bedenktijd' like alsof ik dat nodig heb met crypto.ScuL schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 18:40:
[...]
Dat probleem heb ik nu ook. Ik zit aan mijn daglimiet om meer fiat te sturen..
ScuL schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 18:40:
[...]
Die aanklacht is er alleen helemaal nietJoosie200 schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 18:38:
[...]
Wintermute en Binance allebei blij want winwin.De een verdient aan flitshandel, de ander aan fees. En dan voor de bühne elkaar bestoken met een rechtszaak
In het meest gunstige geval dumpt bitcoin nog een paar uurtjes door. Zo niet, dan gooi ik er geen fiat meer in en ga ik net als Wispe met mijn huidige spot naar de blow off de bear in (goeie titel voor dit topic al zeg ik het zelf. Blow off de bear in)ScuL schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 18:40:
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door Moiety op 04-11-2025 18:49 ]
Waarom zou je nu nog in willen stappenScuL schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 18:40:
[...]
Guere schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 18:19:
OK die 50w is nu genoeg getest, nu mag iedereen wel weer inschalen graag
:gifsicle():strip_exif()/f/image/lbLmgNkt1sbHl3eLCktessTg.gif?f=user_large)
@zwembroek heeft 28k beloofd!
Omdat we later deze maand weer op 110k+ staan
Waarom?ScuL schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 18:50:
[...]
Omdat we later deze maand weer op 110k+ staan
Opdat wij niet vergeten en #trotsopmezelf
[ Voor 6% gewijzigd door MrMrq op 04-11-2025 18:54 ]
Maktub
Ook een kapotte klok staat 2x per dag op tijd.
dan kan ie nog kapotterderBTC100K2021 schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 18:55:
[...]
Deze cycle verloopt niet zoals men denkt dat het verloopt. De tijdstippen kun je sowieso vergeten. Nagenoeg geen enkele metric heeft een peak gehaald (ja behalve de fear & greed nu)
De institutionele buyer (deze dumps vallen parallel aan een neerwaarts kanaal in de SPF), het feit dat retail er nog niet bij is, geen blow-off top geweest geen alt-season geweest.
Er is nu enorm veel ruimte omhoog.
Het vervelende vind ik altijd het sentiment (dat zie je in dit topic dus ook). Mensen raken murw gestompt van dit soort prijsactie
Haha, en dat zou dan nog impliceren dat ik ooit gemaakt was om de tijd aan te geven.BTC100K2021 schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 18:55:
[...]
In mijn geval is het wonder groter, van bijbelse proporties.
Maktub
Kerel ik hoop dat je gelijk hebt, maar hoezo zijn dat kei harde eisen voor een cycle? Misschien komt retail wel nooit meer terugScuL schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 18:59:
[...]
Deze cycle verloopt niet zoals men denkt dat het verloopt. De tijdstippen kun je sowieso vergeten. Nagenoeg geen enkele metric heeft een peak gehaald (ja behalve de fear & greed nu)
De institutionele buyer (deze dumps vallen parallel aan een neerwaarts kanaal in de SPF), het feit dat retail er nog niet bij is, geen blow-off top geweest geen alt-season geweest.
Het vervelende vind ik altijd het sentiment (dat zie je in dit topic dus ook). Mensen raken murw gestompt van dit soort prijsactie
Mijns inziens hebben de grote spelers baat bij "max pain" omdat men daarmee goedkoop de wallets en ETF fondsen kunnen vullenkbuntu schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 19:02:
[...]
Kerel ik hoop dat je gelijk hebt, maar hoezo zijn dat kei harde eisen voor een cycle? Misschien komt retail wel nooit meer terug
Het universum heeft hem al gestraft met -20% en een chart die viezer is dan de moeder van *insert your least favorite user
Maktub
Wij zijn retail…ScuL schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 18:59:
[...]
Alt-season zoals in 2017 en 2021 gaat er gewoon niet meer komen. Daar zijn de condities niet meer en de meesten dumpen zodra ze kunnen.
Ondertussen vroeg ik maanden terug al om een 0.031/0.032 eth/btc... als laatste mooie instapmoment. Zelfs nu staan we daar nog niet.MrMrq schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 19:05:
[...]
Het universum heeft hem al gestraft met -20% en een chart die viezer is dan de moeder van *insert your least favorite user
Eindelijk mooi punt voor eth om straks aan zijn 2e afbreekronde te beginnen. Dat is afbreek t.o.v. van allle andere shitcoins (btc included).
[ Voor 16% gewijzigd door almelo15 op 04-11-2025 19:09 ]
eth, The world's computer
Alles draait om greed. Als het echt om de tech gaat zou toch niemand zich druk maken over crashes en dips?
Ik denk serieus dat je je blind staart op iets wat er niet is. Deze cycle verloopt namelijk exact qua timing zoals voorheen.ScuL schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 18:59:
[...]
Er is ook helegaar geen institutional die onze sats wil kopen. We kopen ze gewoon van elkaar.
Alles wat ik op onhandige momenten verkoop, wordt opgeraapt door @tomtom901. Alles wat je zondagochtend verkoopt, zit in de VCA-stofzuiger van @John245 .
Niet dat daar veel mis mee is. Mits ieder van ons aan boord blijft.
Maktub
Top is een maandje eerder maar toch, dat keur ik goed als om de 4 jaar.zwembroek schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 19:09:
[...]
Ik denk serieus dat je je blind staart op iets wat er niet is. Deze cycle verloopt namelijk exact qua timing zoals voorheen.
Het is toch vreemd om je te binden aan de timing? Voor mij is dat gewoon heel toeval… als Biden er nog had gezeten, FED nu aan zijn 10de renteverlaging zat, Israël en Palestina een vredesakkoord sloten en Iran ontploft was, hadden we een hele andere cycle en waren we nu nog steeds bezig met ATH op ATH.zwembroek schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 19:09:
[...]
Ik denk serieus dat je je blind staart op iets wat er niet is. Deze cycle verloopt namelijk exact qua timing zoals voorheen.
Dit hele topic bestaat uit Henk en Ingrids (mijzelf inbegrepen) alleen zien de meesten dat anders.jvel92 schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 19:06:
[...]
Wij zijn retail…
Alt-season zoals in 2017 en 2021 gaat er gewoon niet meer komen. Daar zijn de condities niet meer en de meesten dumpen zodra ze kunnen.
Alts szn komt echt nog wel een keer en hard ook.
Hahahaha wat een bullshit in een post. Sorry Wispe maar echt.Wispe schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 19:13:
[...]
Het is toch vreemd om je te binden aan de timing? Voor mij is dat gewoon heel toeval… als Biden er nog had gezeten, FED nu aan zijn 10de renteverlaging zat, Israël en Palestina een vredesakkoord sloten en Iran ontploft was, hadden we een hele andere cycle en waren we nu nog steeds bezig met ATH op ATH.
Je bedoelt als in 2029?almelo15 schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 19:14:
[...]
Dit hele topic bestaat uit Henk en Ingrids (mijzelf inbegrepen) alleen zien de meesten dat anders.
Alts szn komt echt nog wel een keer en hard ook.
Oke.zwembroek schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 19:15:
[...]
Hahahaha wat een bullshit in een post. Sorry Wispe maar echt.
Ik mag hopen iets eerder dan dat. Maar anders ongetwijfeld rond die tijd.
Ja. Het is toeval dat de wereld onrustig is op dit moment. Zonder al dat gedoe was de cycle heel anders.zwembroek schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 19:15:
Volg de cycle sinds 2017 en dan kom jij vertellen dat het toeval is in je eerste cycle.
Maar jij weet beter. Ik houd mijn mond al.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Laat maar.Wispe schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 19:17:
[...]
Ja. Het is toeval dat de wereld onrustig is op dit moment. Zonder al dat gedoe was de cycle heel anders.
Maar jij weet beter. Ik houd mijn mond al.
Meer insiders of sowieso mensen die meer moeite dan het algemeen publiek om in de loop te blijven. Mensen die luk raak "een flufje" kopen met hun appjes zijn echt niet met dit soort details bezig.
Mwa, als je die metrics in het NK topic ziet langs komen dan zie je dat er nog een hoop moet veranderen voorrdat je kunt spreken van een top.zwembroek schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 19:09:
[...]
Geen fan van trump maar heel die run van de 60k regionen richting de 100k kwam vorig jaar toch echt door hem. Ik vraag me af of we dat met een Biden of Harris hadden geflikt…Wispe schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 19:13:
[...]
Het is toch vreemd om je te binden aan de timing? Voor mij is dat gewoon heel toeval… als Biden er nog had gezeten, FED nu aan zijn 10de renteverlaging zat, Israël en Palestina een vredesakkoord sloten en Iran ontploft was, hadden we een hele andere cycle en waren we nu nog steeds bezig met ATH op ATH.
Helemaal correct en always have been.
Dat zullen we nooit weten. Wat we wel weten is dat we heel vaak rekt zijn gegaan om zijn geblaat.Deman23 schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 19:21:
[...]
Geen fan van trump maar heel die run van de 60k regionen richting de 100k kwam vorig jaar toch echt door hem. Ik vraag me af of we dat met een Biden of Harris hadden geflikt…
Ik wil alleen aangeven dat het raar is om op ‘de timing’ te beroepen dat wij nu in neerwaartse trend zitten.
BTC100K2021 schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 19:22:
Deze dump is de schuld van de Rabobank!
Ga jij je naam nog veranderen in BTC69K2026 ?BTC100K2021 schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 19:22:
Deze dump is de schuld van de Rabobank!
De consensus is dat we rekt gaan geloof ik.GekkeRipper schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 19:20:
Wat is de consensus op dit moment? Over en uit? Of moeten we een daily of weekly close afwachten?
Weekly close 50WMA (102.300).GekkeRipper schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 19:20:
Wat is de consensus op dit moment? Over en uit? Of moeten we een daily of weekly close afwachten?
FrambozenTaart schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 19:25:
[...]
De consensus is dat we rekt gaan geloof ik.
De timing klopt op een maand na. De top van 2021 was in november. De top van 2017 in december dacht ik. Of het schuift elke cycle een maand op, dat kan ook.Wispe schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 19:23:
[...]
Dat zullen we nooit weten. Wat we wel weten is dat we heel vaak rekt zijn gegaan om zijn geblaat.
Ik wil alleen aangeven dat het raar is om op ‘de timing’ te beroepen dat wij nu in neerwaartse trend zitten.
Scherp. Maar voor hoe lang? En hoe diep?FrambozenTaart schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 19:25:
[...]
Halving: July 9, 2016. 2020 Halving: May 11, 2020. 2024 Halving: April 19, 2024.Deman23 schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 19:27:
[...]
De timing klopt op een maand na. De top van 2021 was in november. De top van 2017 in december dacht ik. Of het schuift elke cycle een maand op, dat kan ook.
Een cm of 5 voor een minuut of 3.GekkeRipper schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 19:27:
[...]
Scherp. Maar voor hoe lang? En hoe diep?
Of bedoel je crypto?
Hodl potje gaat rekt, rest zat al in stables.GekkeRipper schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 19:20:
Kijken voor een nieuwe entry of over een jaar opnieuw beginnen. Dit past tot nu toe prima in de ‘4 year cycle’.
Uiteindelijk was die exit sheet helemaal zo gek nog niet, al was die helemaal uit de dikke duim gezogen.
Nog talloze kerenFrambozenTaart schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 19:25:
[...]
Ja, dat is toeval. Maar blijkbaar is dat onzin, dus laat maar.Deman23 schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 19:27:
[...]
De timing klopt op een maand na. De top van 2021 was in november. De top van 2017 in december dacht ik. Of het schuift elke cycle een maand op, dat kan ook.
3 jaar denk ik.Stukfruit schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 19:29:
Ugh, moeten we nu weer 3 maanden wachten op een nieuwe ATH?
Zero.
Vandaag start volgens de zwembroek de bullmoon, dus up only na vandaag.GekkeRipper schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 19:20:
Instappen maar !
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Sinds januari 2024 bezig met VCA'en, en dit continu aan het vergelijken met DCA'en (vorig jaar ook uitgebreid gepost). De eerste 21 maanden was ik met VCA'en weliswaar goedkoper uit, maar kwam ik altijd op minder sats uit dan met DCA. Door de dalingen (en tussentijdse stijgingen) van de afgelopen 6 weken, heb ik inmiddels 30% méér sats verzameld dan met DCA het geval zou zijn geweest en ben ik ook nog 32% goedkoper uit!
M'n rendament zou met DCA 18% zijn geweest, met VCA is dat nu 49%. Niet wat ik 2 jaar geleden had gehoopt, maar mij hoor je nog steeds niet klagen. Of we nou verder zakken of naar een nieuwe ATH gaan..
Zo is natuur.
Gelukkig is de tech vaak dik genoeg voor nog wat organische groei in de toekomst, ook meer dan genoeg compost van dode muntjes dit keer.
Mij had je l geïnspireerd. Ik ga gewoon lekker door met mijn VCA, heb er alle vertrouwen in.El Caballero schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 19:32:
Even wat positief tegengewicht (en wellicht om iemand te inspireren)..
Sinds januari 2024 bezig met VCA'en, en dit continu aan het vergelijken met DCA'en (vorig jaar ook uitgebreid gepost). De eerste 21 maanden was ik met VCA'en weliswaar goedkoper uit, maar kwam ik altijd op minder sats uit dan met DCA. Door de dalingen (en tussentijdse stijgingen) van de afgelopen 6 weken, heb ik inmiddels 30% méér sats verzameld dan met DCA het geval zou zijn geweest en ben ik ook nog 32% goedkoper uit!
M'n rendament zou met DCA 18% zijn geweest, met VCA is dat nu 49%. Niet wat ik 2 jaar geleden had gehoopt, maar mij hoor je nog steeds niet klagen. Of we nou verder zakken of naar een nieuwe ATH gaan..
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Ik heb niks verkocht, geld niet nodig en geen zin om mij druk te maken in wanneer terug te kopen. Dan maar ff paar reizen naar de Maldiven zien verdampen.
Keep stackin', boys.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Maar het zijn maar metrics. De MACD en 50W EMA zijn de echte indicatoren.ScuL schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 19:21:
[...]
Meer insiders of sowieso mensen die meer moeite dan het algemeen publiek om in de loop te blijven. Mensen die luk raak "een flufje" kopen met hun appjes zijn echt niet met dit soort details bezig.
[...]
Mwa, als je die metrics in het NK topic ziet langs komen dan zie je dat er nog een hoop moet veranderen voorrdat je kunt spreken van een top.
Van harte Pelox!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/T0YTOl6K3gJO4P5i6mqV9ztc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AQwNKz6dqllDq3cQWJmueZ3K.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QGixXNcJlMHIswfOxGkLaqir.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mh6FHvjBNSMgOuMT75O87wxe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/d2zZMsZJ2nLdj9INDUVPYZgg.jpg?f=fotoalbum_large)