”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Gewaagd.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
nothing stops this train
zwembroek schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 10:07:
Mag ook een fles Beerenburg uit Friesland zijn of wat anders.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
De vorige bodem zat tussen de MA 300W en de 350W (dankzij FTX)anti elppa schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 10:12:
[...]
voor de eer prima. laatste dump was ftx gekloot, kan je niet vergelijken.
39k kan ik nog inkomen, 28k totaal niet. Zelf verwacht ik eigenlijk 65-70k als bodem. Want we gaan eerst nog naar 200k
Op basis van de huidige koers is dat:
300W: $46.6k
350W: $41.2k
Mijn gok is dus bodem bear ergens in de 40's
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Geen zin om in de nieuwe woning het edelmetaal te houden. Dat is de kat op het spek binden. Afgelopen dagen vrijwel alles verkocht. Nog een eindejaars gokje met stop loss moet kunnen.Guere schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 10:13:
[...]
[zwembroek reactie modus] Haha dude, had je nog niet genoeg TAO om de bear mee in te gaan?[/zwembroek reactie modus]
Btw die megawhale "Gareth" heeft een gigantische long geopend op 104k en hij heeft zelden ongelijk
Toevallig een linkje naar dat address?ScuL schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 10:21:
Het wordt nu wel weer eens tijd om wat shorters rekt te zien gaan.
Btw die megawhale "Gareth" heeft een gigantische long geopend op 104k en hij heeft zelden ongelijk
Huisadres mag ook .... ik heb een Block
(zie het nieuwe aankopen topic op tweakers)
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
zwembroek schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 10:22:
[...]
En er waren maar 17,27M KSM / Kasuma. Van $600 naar $4.
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/2jQWvjZfVJjZ4LRv146LC2f5.jpg?f=user_large)
Heb nog wel vertrouwen in een AI runnetje.
Elke dag weer iets nieuws:
Nee en neezwembroek schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 10:07:
@Vis en @anti elppa zullen we een weddenschap aan gaan? Inzet een kratje bier? Mag ook een fles Beerenburg uit Friesland zijn of wat anders. Ik herhaal mezelf even: Mijn verwachting is dat de bodem gaat liggen tussen de fib levels 0.786 en 0.886. Dat komt overeen met 28.000 en 39.000. Waarom tussen deze levels? In de vorige beer lag de bodem op 15.588 tussen de fib levels 0.786 en 0.886. En in de beer daarvoor lag de bodem op 3.156. En weer tussen de fib levels 0.786 en 0.886.
Ik ga de weddenschap graag aan.
Die fib levels kunnen wat mij betreft de prullenbak in, landschap is veranderd.
Als we die 250k niet aantikken deze cycle, dan ook niet die 28k
2 uitersten imo.
Door de institutionele beleggers gaan we niet zulke diepe beertjes meer zien, highs wellicht ook niet meer, maar steady grinden.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Poh. Hier ben ik op leeggelopen zeg. Voor een habbekrats de boel verkocht en niet meer op teruggekeken. Mijn fuckup of the century.zwembroek schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 10:22:
[...]
[Afbeelding]
Ik zie: 106,002.1$ als entry.ScuL schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 10:21:
Never ever financial advice...
Ja, misschien was mijn bron fout met de entry. Maar goed, zelfs op 106k is dat een gewaagde positie van $36 miljoen.
Ik zit zelf aan 60-70k level te denken als nieuwe bear.
Hoezo veranderd? De ETF buyers gedragen zich gewoon als retail. Dat is al gebleken. Die weten ook gewoon van de cycles en verkopen straks ook weer massaal. Iedere bull is er weer een nieuw narratief waardoor mensen zeggen / geloven dat het deze keer anders is. Dat was in de vorige bull exact zo.Vis schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 10:33:
[...]
Die fib levels kunnen wat mij betreft de prullenbak in, landschap is veranderd.
Ik zit dit al de hele dag te bekijken (de afgelopen 14 uur zo'n beetje), en ook de S&P 500 futures.
BTC volgt al die tijd gestaag de slowbleed van de SPF
Echter nu met de laatste uithaal onder het niveau van 6800 punten geeft BTC geen millimeter. Dat is interessant.
Decoupling voor dit moment dus.
BTW Fear & Greed staat op 21 - Extreme Fear. Dit is doorgaans een goede buy indicator
[ Voor 11% gewijzigd door ScuL op 04-11-2025 11:02 ]
Er is 1 ding waar ik echt naar uitkijk:Deman23 schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 10:52:
[...]
Ik zit zelf aan 60-70k level te denken als nieuwe bear.
We krijgen (misschien) weer een 69k
De mooiste koers aller tijden, totdat we ooit de 420k hitten.
Die zal wel bedoeld hebben een NO More 4 Year Cycle...zwembroek schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 10:50:
De maxi's zijn overtuigd maar nemen de weddenschap niet aan.Gister zei iemand hier dat we in de nieuwe markt zitten. Dan stel ik een normale vraag wat zo'n nieuwe markt dan inhoudt. En dan krijg ik weer geen antwoord.
Het gaat me vooral om wat Bittensor aan het bouwen is. Dit is dermate uniek dat ik (long term) bullish blijf.zwembroek schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 10:22:
[...]
[Afbeelding]
Als BTC nu echt de beer in gaat zal TAO overigens net zo hard zakken. We gaan het zien de komende weken.
weddenschap is prima hoor, voor de eer. Te lui om dingen te kopen en te versturenzwembroek schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 10:50:
De maxi's zijn overtuigd maar nemen de weddenschap niet aan.Gister zei iemand hier dat we in de nieuwe markt zitten. Dan stel ik een normale vraag wat zo'n nieuwe markt dan inhoudt. En dan krijg ik weer geen antwoord.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Edit: @Vis aliens? Nog even geduld. Komende maand.
[ Voor 30% gewijzigd door sh4d0wman op 04-11-2025 11:05 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Bingo!Frozen-North schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 11:03:
[...]
Dit is dermate uniek dat ik (long term) bullish blijf.
QE gaat ook van start komende tijden, tenzij er WW3 uitbreekt zie ik 28k echt als een ultiem "had ik maar Bitcoin gedca't" geblaat.zwembroek schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 10:54:
[...]
Hoezo veranderd? De ETF buyers gedragen zich gewoon als retail. Dat is al gebleken. Die weten ook gewoon van de cycles en verkopen straks ook weer massaal. Iedere bull is er weer een nieuw narratief waardoor mensen zeggen / geloven dat het deze keer anders is. Dat was in de vorige bull exact zo.
Thats it.
Je echte naam is Michael van der Poppe
je kan ook een liedje erover opzettenjvel92 schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 09:41:
[...]
VOLLEDIG door het putje: -1%![]()
Als crypto investeerder heb ik toch altijd een ander beeld bij volledig door het putje
Ja ik kijk daar naar uit. Het ultieme memelevel. En daarna een bounce van heb ik jou daar!FrambozenTaart schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 10:58:
[...]
Er is 1 ding waar ik echt naar uitkijk:
We krijgen (misschien) weer een 69k![]()
De mooiste koers aller tijden, totdat we ooit de 420k hitten.
Beste toeter
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Die bestond al. Moondag, dipdag, wenmoondag, dipderdag, vrijevaldag en dan weekendsjorremans schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 11:14:
Mag ondertussen dinsdag dipdag ook in het leven worden geroepen?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Een face ripping god candle terwijl iedereen aan het wachten is op 101.000$ - 103.000$ zou wel lachen zijn. Alles ineens weer bullish, bottom confirmed etc etc.Nubtrix schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 11:21:
Een kaars richting 116k zou nu wel welgekomen zijn.
Kan zomaar. Als dit level het houdt en anders eventueel 98k kunnen we nog zomaar een toetje verwachten.Mr Ronman schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 11:22:
[...]
Een face ripping god candle terwijl iedereen aan het wachten is op 101.000$ - 103.000$ zou wel lachen zijn. Alles ineens weer bullish, bottom confirmed etc etc.
Daarna korte bear wellicht, met 69k als bodem. Daar weer starten voor de volgende cycle top in 2028/29.
Maar eerst dus nog 250k voor Bittie tijdens kerstavond bitte.
[ Voor 27% gewijzigd door souljah1h op 04-11-2025 11:41 ]
In dollar nog zo'n 11% in de plus
The only easy day is yesterday.
Maar ik zat ook eens naar mijn Monero te kijken, die was veel stabieler dan BTC. BTC down nadat US banken het als collateral aan willen gaan nemen....
* sh4d0wman vouwt alluminatie alluminimum alluminium hoedje weer op
Vis schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 11:34:
Maar eerst dus nog 250k voor Bittie tijdens kerstavond bitte.
super easy en instant, CHAPPEAU
nothing stops this train
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
zeker wel eigen inleg eruit halen, blijft immers high risk!souljah1h schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 11:40:
Zouden al die privacy/anon coins zoals ZEC/DASH pumpen omdat ze binnenkort van de CEX gaan verdwijnen i.v.m. regelgeving? Beetje zoals Monero..
maar als je echt de toekomst ziet in deze muntjes dan is het ook zeker een goede hodl.
nothing stops this train
Je moet ook eerst 't onderkanten van de V aantikken hé!sjorremans schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 11:51:
Die V-Shape recovery duurt wel lang zeg
Bij slowbleeds werkt het helaas niet zosjorremans schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 11:51:
Die V-Shape recovery duurt wel lang zeg
Alles kan, maar de koers ziet er wel erg slap uit. Het momentum is compleet weg en ik vermoed dat het feestje voorlopig wel over is. Er is ook een enorme hoeveelheid geld nodig om noemenswaardig te pompen tegenwoordig.Deman23 schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 11:24:
[...]
Kan zomaar. Als dit level het houdt en anders eventueel 98k kunnen we nog zomaar een toetje verwachten.
Ik denk dat veel mensen nog aan het speculeren waren op een duidelijke blowoff top die nooit kwam. En nu kiest men eieren voor hun geld, wat ook wel te begrijpen is natuurlijk.
Daarnaast een boel oude wallets die nu actief worden en cashen (als ik de berichten hier moet geloven, ben er zelf niet ingedoken). Wat ook wel weer te begrijpen is aangezien het Bitcoin narratief niet meer hetzelfde is als hoe het ooit begon, en de toekomst onzeker is. Wat zou je zelf doen met honderden miljoenen of zelfs miljarden in deze onzekere tijden? Verkopen aan Saylor natuurlijk
Verder is er niet zoveel veranderd, de muntjes wisselen van handen en de boel wordt flink gemanipuleerd door marketmakers.
Maarja een zeer volatiele asset van slechts 16 jaar oud moet nu eenmaal door alle stresstesten heen wil het succesvol worden om een plekje van vertrouwen te manifesteren in een wereld die draait om zekerheid op rendament.
Vergeet niet dat Bitcoin evengoed nog steeds kan falen en dat het daarmee nog steeds een zeer risicovolle investering is.
De wereld is momenteel te onrustig en er is een nieuwe dikke tech op de aandelenmarkt waar retail nu op speculeert. Dit alles gooit nu roet in het eten voor de Bitcoin koers. Dit is gewoon de realiteit, of iemand het er nu mee eens is of niet.
Ik vind het allemaal prima verder. Plan is hier verder ook niet gewijzigd, gewoon lekker hodlen voor lange termijn. Gaan we laag, dan kopen we bij
Mand
FrambozenTaart schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 11:54:
[...]
Alles kan, maar de koers ziet er wel erg slap uit. Het momentum is compleet weg en ik vermoed dat het feestje voorlopig wel over is. Er is ook een enorme hoeveelheid geld nodig om noemenswaardig te pompen tegenwoordig.
Ik denk dat veel mensen nog aan het speculeren waren op een duidelijke blowoff top die nooit kwam. En nu kiest men eieren voor hun geld, wat ook wel te begrijpen is natuurlijk.
Daarnaast een boel oude wallets die nu actief worden en cashen (als ik de berichten hier moet geloven, ben er zelf niet ingedoken). Wat ook wel weer te begrijpen is aangezien het Bitcoin narratief niet meer hetzelfde is als hoe het ooit begon, en de toekomst onzeker is. Wat zou je zelf doen met honderden miljoenen of zelfs miljarden in deze onzekere tijden? Verkopen aan Saylor natuurlijk![]()
Verder is er niet zoveel veranderd, de muntjes wisselen van handen en de boel wordt flink gemanipuleerd door marketmakers.
Maarja een zeer volatiele asset van slechts 16 jaar oud moet nu eenmaal door alle stresstesten heen wil het succesvol worden om een plekje van vertrouwen te manifesteren in een wereld die draait om zekerheid op rendament.
Vergeet niet dat Bitcoin evengoed nog steeds kan falen en dat het daarmee nog steeds een zeer risicovolle investering is.
De wereld is momenteel te onrustig en er is een nieuwe dikke tech op de aandelenmarkt waar retail nu op speculeert. Dit alles gooit nu roet in het eten voor de Bitcoin koers. Dit is gewoon de realiteit, of iemand het er nu mee eens is of niet.
Ik vind het allemaal prima verder. Plan is hier verder ook niet gewijzigd, gewoon lekker hodlen voor lange termijn. Gaan we laag, dan kopen we bij
Mand
gebruikershaes schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 12:05:
Hoooiii frens! Ik zie nog niet heel veel miems, dus dat betekent dat er nog hoop is.
TP1 is er al, we zien het wel
Never ever financial advice...
Is ook wel weer lekker toch? Ff een langdurige periode van rust en tamme koersenVis schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 12:04:
[...]
Mwoa.. niet veel veranderd sinds inception.
[Afbeelding]
Ik heb al hele plannen voor de bear, de beneden verdieping verven en een nieuwe vloer erin. Daarnaast nog een trap renovatie en een mooie TV wand met zwevende kast bouwen.
Realistisch gezien kan dat allemaal in een week zonder slowchat
Als de slowchat nog eens een week dichtgaat dan weten al die bedrijfjes waar alle SC degens werken niet wat ze overkomt. Productiviteit ineens met +50% omhoog.FrambozenTaart schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 12:13:
Is ook wel weer lekker toch? Ff een langdurige periode van rust en tamme koersen![]()
Ik heb al hele plannen voor de bear, de beneden verdieping verven en een nieuwe vloer erin. Daarnaast nog een trap renovatie en een mooie TV wand met zwevende kast bouwen.
Realistisch gezien kan dat allemaal in een week zonder slowchat
Guere schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 12:16:
[...]
Als de slowchat nog eens een week dichtgaat dan weten al die bedrijfjes waar alle SC degens werken niet wat ze overkomt. Productiviteit ineens met +50% +69% omhoog.

Edit: wat gaat iedereen zo kopen?
[ Voor 9% gewijzigd door sh4d0wman op 04-11-2025 12:22 ]
Hehe sorry, ik had wat langer moeten nadenken over dat percentage
Volgens mij zit die huidige cycle top je ook wat dwars. Ik bedoel, bijvoorbeeld $126.199,63 op Binance als top. Daar kun je toch helemaal niets mee. $123.456 was al beter geweest
Een groep collega's die aan het praten waren over "investeren" in ICP, xrp en cardano.
Heb ze natuurlijk vertelt dat ze beter een sp500 index fund kunnen volgen. Dat heb ik hier ook geleerd.
Waarom gewoon geen BTC of ETH...
"those are too big and you can't do a x10 on them. Xrp will go to 15 and cardano to 30"
(dit zijn overigens allemaal doorgeleerde figuren, PhD 's etc met een baan die ze >250k pj geeft)
FTFY. Cardano naar $30Severus schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 12:25:
"those are too big and you can't do a x10 on them. Xrp will go to 15 and cardano to 30"
(dit zijn overigens allemaal doorgeleerdegesnoven figuren, PhD 's etc met een baan die ze >250k pj geeft)
Perfecte exit liquidity voor de blow-off top van 420k.Severus schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 12:25:
Ik heb gisteren het ultieme retail signaal gehoord...
Een groep collega's die aan het praten waren over "investeren" in ICP, xrp en cardano.
Heb ze natuurlijk vertelt dat ze beter een sp500 index fund kunnen volgen. Dat heb ik hier ook geleerd.
(dit zijn overigens allemaal doorgeleerde figuren, PhD 's etc met een baan die ze >250k pj geeft)
Jij kwam de thuisbezorgd maaltijden brengen?Severus schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 12:25:
Nope, ik kom hun voorraad snoep, burgers enz opeten. En ik doe alsof ik vreselijk druk ben.Alpina schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 12:28:
[...]
Jij kwam de thuisbezorgd maaltijden brengen?
Ik heb de 69k meerdere malen gezien deze run, zelfs $69,420.69 live zien hitten, al lukte het niet om daar een screenshot van te maken.Guere schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 12:23:
[...]
Hehe sorry, ik had wat langer moeten nadenken over dat percentage
Volgens mij zit die huidige cycle top je ook wat dwars. Ik bedoel, bijvoorbeeld $126.199,63 op Binance als top. Daar kun je toch helemaal niets mee. $123.456 was al beter geweest
En nu krijgen we nog een kans om de majestueuze 69k weer te gaan mogen aanschouwen.
:strip_exif()/f/image/cZghHRJ3N3u6KObr8wQGEa6X.jpg?f=fotoalbum_large)
Heel eerlijk; meer kan een mens zich niet wensen.
PhD's in de platte aarde theorie zekerSeverus schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 12:25:
[ Voor 24% gewijzigd door Moiety op 04-11-2025 12:37 ]
Had gisteren ook zo een momentje. Keek op men gsm, stond 22:22. Leven voelde als compleet.FrambozenTaart schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 12:30:
[...]
Ik heb de 69k meerdere malen gezien deze run, zelfs $69,420.69 live zien hitten, al lukte het niet om daar een screenshot van te maken.
En nu krijgen we nog een kans om de majestueuze 69k weer te gaan mogen aanschouwen.
[Afbeelding]
Heel eerlijk; meer kan een mens zich niet wensen.
Het zijn de kleine dingen des levens die het zo mooi maken.
zwembroek schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 10:50:
/f/image/VzekT8ceruneKGMWheqDulBy.png?f=fotoalbum_large)
De nieuwe markt
Ik zit wel in Texas....FrambozenTaart schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 12:32:
[...]
PhD's in de platte aarde theorie zeker
Ik ben meer van de 11:11.Nubtrix schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 12:33:
[...]
Had gisteren ook zo een momentje. Keek op men gsm, stond 22:22. Leven voelde als compleet.
Het zijn de kleine dingen des levens die het zo mooi maken.
https://www.inspirerendleven.nl/de-betekenis-van-1111/
/s
[ Voor 11% gewijzigd door souljah1h op 04-11-2025 12:43 ]
Leef zelf ook voor 11-11souljah1h schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 12:42:
[...]
Ik ben meer van de 11:11.
https://www.inspirerendleven.nl/de-betekenis-van-1111/offtopic:
/s
Ah, ik zie dat @zwembroek daar ook gastblogs schrijft!souljah1h schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 12:42:
Ik ben meer van de 11:11.
https://www.inspirerendleven.nl/de-betekenis-van-1111/offtopic:
/s
ScuL schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 12:23:
De positie van Garrett staat inmiddels $300k hoger dan een half uur geleden
-oh wow. Hij heeft 5 minuten geleden de positie vergoot naar $52 miljoen en hem op 5x gezet ipv 3x
/f/image/4Oapg5sZdJWa46QJ0s5AbKRz.png?f=fotoalbum_large)
nog geen profit
Buitenlandse collega's?Severus schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 12:25:
Dan ben ik benieuwd bij welke conglomeraat je werkt

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Amerikaanse en Canadese beurzen openen 1 uur eerder vanwege wintertijdzwembroek schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 14:32:
Is de beurs opening in de USA nu weer om half 4 onze tijd?
Beste belegger,
Vanwege de wintertijd in Europa zullen de Amerikaanse en Canadese beurzen tijdelijk openen om 14:30 uur CET en sluiten om 21:00 uur CET, dit is vanaf maandag 27 oktober 2025 tot en met zondag 2 november 2025, wanneer de wintertijd in de VS en Canada ingaat.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/topJGkcNvxpHWrSitxvoNDyP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/w31vdUjk9eNY9tpAfxzoIGM4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8ZX2xeaXf8h5Ewapu3trCtNG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/od31ORGSkPHJqk0lkY4WE4QT.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/2FngbWb4MLIgh8zFh2Iq78WV.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Dffl7YccH9xKSQfgEFOwATYq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Xmh9mYXoBxWjj3MJTVYHxhLE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BxE3Fpde28sPOPumhbnGa1qE.jpg?f=fotoalbum_large)