[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 31 32 Laatste
Acties:

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19:19
Edelmetaal zoekende kinderen in Afrika zijn moe.

Wij zijn stront verwend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
kbuntu schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 11:16:
[...]

Voor goede traders is dit fantastisch, voor de rest super vermoeiend.
Ja, is leuk, maar ik gun mensen ook gewoon een mooie spot cycle.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
anti elppa schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 10:47:
[...]

Cowen zit aan de pillen. 2019 was totaal ander moment in de cycle. Was er uberhaubt geen top. Er was een mini pumpje, kwam door Tjoina geneuzel, had weinig met QT te maken
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_yvweP0HJaexcsYU4QONCOX2E5s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/osR0xYfhgjnkcTJEgC79Na4F.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17:36
Durpstick schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 11:10:
Worden jullie nooit crypto (of eigenlijk cyclus) moe? Ik zie hier nu als lurker ook constant dezelfde discussies naar voren komen. En dezelfde memes. Ik snap waarom, want er gebeurt eigenlijk geen klap op de markt, dus dan moet je wel.

Ik merk dat ik met deze cyclus klaar ben. Al langere tijd. Constant dat gemodder in de marge. Mini leg up, en weer naar beneden en doormodderen. Normaal gesproken had je nog momenten van holy shit, zie die dikke groene candle eens. Een soort van sensatie en dus beloning voor het lange wachten. Nu totaal niet meer. En laat ik dan maar niet eens beginnen over alts. Wat een zielige, doodsaaie bende, zeg.

Ach, misschien word ik gewoon oud.
Ja. Maar komt ook, omdat we onszelf helemaal gek maken met het non-stop volgen van headlines, FOMC meetings, cijfers (nu even niet want shutdown), constant prijsactie volgen en dagelijks actie verwachten in combinatie met hoge verwachtingen.

Ik merk zelf door vrijwel volledig in Bitcoin te zitten voor de langere termijn met daarnaast één alt me wel veel meer rust geeft. Als ik een week de prijsactie niet of nauwelijks volg dan heb je eigenlijk vrij weinig gemist.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Moe?

Investeren in Bitcoin gaat niet over 1 cycle imo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DoaiLP0Deu83zq-KA0c1YrFOzMw=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/46Q8hHHzmWw2smEcRfRpILel.jpg?f=user_large

Sowieso zitten we met Bitcoin in een overgangsfase van wulpsheid naar volwassenheid.
De hoge pieken gaan er wellicht af ivm de adoptie van Wall Street etc.

Het is meer steady up movement over meerdere jaren. Pas daar je long term strategy op aan.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Alpina schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 11:23:
Edelmetaal zoekende kinderen in Afrika zijn moe.

Wij zijn stront verwend.
De West Europeaan is vooral luxe moe. Zo volgepropt en overgoten met luxe en overvloed dat het de oren uitkomt en alleen meer nog genoeg kan zijn.

Met voldoening als een wortel aan een hengel, eeuwig aan de horizon, net buiten handbereik.

Een fascinerend feit.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
FrambozenTaart schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 11:41:
[...]

De West Europeaan is vooral luxe moe. Zo volgepropt en overgoten met luxe en overvloed dat het de oren uitkomt en alleen meer nog genoeg kan zijn.

Met voldoening als een wortel aan een hengel, eeuwig aan de horizon, net buiten handbereik.

Een fascinerend feit.
Goed dat je West Europeaan zegt. Ten oosten is het dagelijks de vraag met welke smerige actie die Orcs nu weer komen. En toch houden ze vol.

Iets meer naar ons zijn er gelukkig nog Polen. Polen zijn keihard. Een trots volk.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Aangezien je nooit weet wanneer we weer gaan facerippen, je maar beter voorbereid kan zijn en het marktje op dit moment toch poepsaai is ben ik al even gaan neuzen naar een babe voor de volgende ATH.

Heb er 1 gevonden maar kan niet kiezen welke foto ik zal gebruiken. Is dit wat? En zo ja, kunnen jullie even meedenken? Ik twijfel zelf tussen 5 en 3.
spoiler:
1.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zhizH97wjXpJi8tyFr5ezxR6X_Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0n1KL9gUhyQwYi5QU9J3kHri.jpg?f=fotoalbum_large
2.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dvH7nmAnVOfN7Xh8rLD09NWqcOI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/libaGohkuuaoC4hTJimx23IQ.jpg?f=fotoalbum_large
3.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1EX9GZaXjKfnll8cUbbScoP_pFA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4Wu9xOIxlSpEdcOW79r5PZN6.jpg?f=fotoalbum_large
4.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/umwqicPDCCs_gfd8BDlrjkFhEAk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Kz0mElyt7i9RPpCIkfVCSpvE.jpg?f=fotoalbum_large
5.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hnm0wX4e0I8oNJs1kq0EfTz1Ox0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EKQKzRYMyxCDjTs0309Gd4bU.jpg?f=fotoalbum_large
6.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/27aONIn_-_3J7pdWsUE5UtnYm-Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qhWeuCmZJ5kMiYyqPgzQgRAW.jpg?f=fotoalbum_large
7.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AgimIx-3g4uarahs0_rHwyZag0c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y14LMt7oCesgLvboeY3FAyoz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 18:42
Darrell schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 11:58:
Aangezien je nooit weet wanneer we weer gaan facerippen, je maar beter voorbereid kan zijn en het marktje op dit moment toch poepsaai is ben ik al even gaan neuzen naar een babe voor de volgende ATH.

Heb er 1 gevonden maar kan niet kiezen welke foto ik zal gebruiken. Is dit wat? En zo ja, kunnen jullie even meedenken? Ik twijfel zelf tussen 5 en 3.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ic_YIb7TO0XDdEgwAkQRQUMTaQI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/awagIavNglaYbVRZjG7J4AVL.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YH1qvql16P1M0LG0MGy_0q9T1Cs=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/vPLakBscaPtJ6w9eBenIWlKT.gif?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Nu online

Insert ai bewerking met de prompt: ze springt op en neer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Moiety schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 10:37:
[...]

Ah, toch weer overgestapt op de ambachtelijke memerij. Mooi :)
gewoon keihard gejat van X hoor, dit is veel minder werk dan iets van AI maken _O-

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I-89kzhd35tDlVWQkSWhtxjD-cQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JZlwBk6YKtiHvjZKxwuU2G5g.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
  • Nu online
Durpstick schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 11:20:
[...]

Nou ja, fijn dat ik niet de enige ben. Gedeelde smart, is halve smart 'n all that.
Voor mij is de grootste reden ook dat crypto een soort van hobby van mij was. Ik zie hier constant in it for the money and/or tech. Maar voor mij was het hobby (naast natuurlijk ook iets willen verdienen, maar nooit had ik bergen met geld in gedachten). Lezen over TA, ook lekker meegaan in (de onzin van) voorspellingen, sentiment en wat de menselijke psyche kan doen op markten. Heerlijk. En tuurlijk hoort daar een wat normale (voor zover dat aan de orde was voor crypto) marktwerking bij. Maar sinds Trump gaat het maar om 1 ding en kan de rest volledig de deur uit. Dat nekt het plezier wel degelijk.

Kunnen we niet gewoon deze cyclus eindelijk afsluiten? Strikje erom en niet meer terug kijken.
Afsluiten gaat pas gebeuren als DE dip komt. En dan niet de irritante rekt en moons van 0.1% maar een echte van 60 tot 70%. Dan is iedereen er echt klaar mee. Tot die tijd blijft iedereen FOMO. Iedereen verwacht nog die laatste piek. Tot dat moment nog eindeloos en oeverloos rondjes rennen :)
Zelf ook er helemaal klaar mee en toe aan 4 jaar rust, maar nog even die laatste fomo piek met het laatste flufje }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:17
S.McDuck schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 12:21:
[...]

Afsluiten gaat pas gebeuren als DE dip komt. En dan niet de irritante rekt en moons van 0.1% maar een echte van 60 tot 70%. Dan is iedereen er echt klaar mee. Tot die tijd blijft iedereen FOMO. Iedereen verwacht nog die laatste piek. Tot dat moment nog eindeloos en oeverloos rondjes rennen :)
Zelf ook er helemaal klaar mee en toe aan 4 jaar rust, maar nog even die laatste fomo piek met het laatste flufje }:O
4 jaar? Volgens mij is de beer toch 1 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.McDuck
  • Nu online
Frozen-North schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 12:26:
[...]

4 jaar? Volgens mij is de beer toch 1 jaar?
Geen idee, mijn glazen bol is stuk. Maar zelf denk ik dat de cyclus van 4 jaar een self fulfilling prophecy is. Dus na de crash weer 4 jaar voordat we weer hier zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
S.McDuck schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 12:31:
Geen idee, mijn glazen bol is stuk. Maar zelf denk ik dat de cyclus van 4 jaar een self fulfilling prophecy is. Dus na de crash weer 4 jaar voordat we weer hier zijn.
Zijn punt was dat je 4 jaar RUST zocht. Die rust heb je niet zo lang als de hele cycle duurt, want de onrust start zodra de bull fase binnen de cycle weer begint ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 19:09
Alpina schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:56:
Mister Carwash hoe kom je er weer bij _O-

Weet niet of daar toekomst in zit. Hier is het tegenwoordig Mister Paki (hand carwash)
Vandaag al wel 9,6% rendament.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S.McDuck
  • Nu online
Guere schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 12:34:
[...]

Zijn punt was dat je 4 jaar RUST zocht. Die rust heb je niet zo lang als de hele cycle duurt, want de onrust start zodra de bull fase binnen de cycle weer begint ;)
Dat is voor mij ook de rust van 4 jaar. Ik kan niet voor anderen spreken, maar voor mij is de onrust pas het laatste jaar in de cycle van 4 jaar. In de dip is het rustig positie kiezen, inkopen en rust bewaren. Pas het laatste jaar begint hier de 'onrust'. Waar kan je nog voordelig bijkopen en wat winst pakken en wanneer pak je winst. Hou je jezelf in de hand met alle kansjes en uitschieters die er zijn die de volgende btc zijn.
En dan zit ik met kleine bedragen en zonder allerlei expert handelingen met short x10 in de marge via VIP constructies gekoppeld aan ICO coins :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
John245 schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 12:38:
[...]

Vandaag al wel 9,6% rendament.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JtFPWDNvN3p0kqnWNTMR2WZHYD4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/EDLSxAjOi283LQnQ2pE8QDGh.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
Ik weet ze er wel weer uit te pikken :)

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Alpina
John245 schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 12:45:
[...]

Ik had niet anders verwacht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_yxeHH1cjZDj2QyHztRpDZUq2hA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RU42simXrEgFQlNhHzOq8Pes.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
John245 schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 12:45:
Dat jij nog geen legioen aan pat-yourself-on-the-back gifjes hebt gekregen is een wonder :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• John245
Guere schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 12:48:
[...]

Dat jij nog geen legioen aan pat-yourself-on-the-back gifjes hebt gekregen is een wonder :)
Ik had iedereen getipt. Dus ik neem aan dat iedereen vanavond biefstuk eet :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:53
John245 schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 12:51:
[...]

Ik ga wel uit eten vanavond :P Maar ja das gewoon vanwege mijn maandelijkse fiat airdrop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Zonder onaardig te doen, het mag echt wel wat minder arrogant.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Alpina
[...]

Sorry geen stonks hier.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t3YlyjQll6c36n-GxmXyYlXmBkg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/2KLN1n1AHUAPvfGRgnAem8PP.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:06
IREN
H.C. Wainwright Downgrades Iris Energy to Sell Over AI Overvaluation
Last updated
21 hours ago
H.C. Wainwright analyst Kevin Dede downgraded Iris Energy Limited from Buy to Sell, raising the price target to $45 from $36, due to concerns over irrational exuberance in the company's AI cloud business following a 920% year-to-date share surge. The downgrade, issued ahead of Iris Energy's fiscal first-quarter earnings on November 6, led to a 2% pre-market drop in shares trading around $60. Despite this, most analysts maintain a Moderate Buy rating with an average target of $62.75, highlighting the company's pivot from Bitcoin mining to AI computing with renewable-powered data centers in Canada and the U.S.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Guere schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 12:48:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x7O518jPjWstDgNnc10Uj5tZOrw=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/NTGVLmULrGGmXMdUh9rUgEYT.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Ondertussen zakken we weer verder en verder. De low van vannacht ligt nog maar $1.5k onder ons, de bounce wordt veel te snel ingeleverd. Is wederom teken van über zwakke BTC.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:53
Massale sell in dit topic? Iedereen naar de (AI) Stonks? Gaan we toch stiekem @John245 zijn topic krijgen?
Wat een tijden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Heerlijke slowbleed donderdag zo

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Frozen-North
CornermanNL schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 13:17:
Massale sell in dit topic? Iedereen naar de (AI) Stonks? Gaan we toch stiekem @John245 zijn topic krijgen?
Wat een tijden.
Als we in januari nog steeds niks opgeschoten zijn mag van mijn dit topic hernoemd worden naar "John's stonks corner" :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17:35
zwembroek schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 13:03:
IREN
H.C. Wainwright Downgrades Iris Energy to Sell Over AI Overvaluation
Last updated
21 hours ago
H.C. Wainwright analyst Kevin Dede downgraded Iris Energy Limited from Buy to Sell, raising the price target to $45 from $36, due to concerns over irrational exuberance in the company's AI cloud business following a 920% year-to-date share surge. The downgrade, issued ahead of Iris Energy's fiscal first-quarter earnings on November 6, led to a 2% pre-market drop in shares trading around $60. Despite this, most analysts maintain a Moderate Buy rating with an average target of $62.75, highlighting the company's pivot from Bitcoin mining to AI computing with renewable-powered data centers in Canada and the U.S.
Geweldig eerst komen met een buy rating en een hogere price target, nu een sell rating, maar dan met een hoger price target sinds hun vorige rating 8)7. Daarbij is dit pre-earnings sowieso wazig, wel een goede manier om wat extra shares in te slaan natuurlijk

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
Looks like 108k is bijna back on the menu boys.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
#kansloze geitenbende

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

zwembroek schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 13:23:
Looks like 108k is bijna back on the menu boys.
Mooi, kunnen we weer kopen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Elke week hetzelfde liedje.... Nu zijn we die donderdag toch wel gewend. Weer een dipje, dan weer omhoog. En zo niet, dan is het bear

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:17
Ik ben er in elk geval klaar mee.
Geld opgenomen, bitvavo account opgeheven. Al met al kost het meer geld dan het oplevert. Ik ga een auto kopen....

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Frozen-North schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 13:19:
[...]

Als we in januari nog steeds niks opgeschoten zijn mag van mijn dit topic hernoemd worden naar "John's stonks corner" :P
Ik ben al bezig met een topicstart:

[SC] Het grote rendament-op-alles slowchat topic

Inleiding
Welkom in het grote rendament-op-alles slowchat topic! Heb je een korte vraag? Rot dan lekker op als compost. Dit topic is niet voor domme vragen maar alleen voor snelle tips op snel rendament.
Posities of ban
Heb je een tip? Deel je posities, of hoppa, een ban. Keuze is reuze, niet janken in het casino.
Tips
Tips zijn never ever financieel advies maar je mag altijd jezelf arrogant op de borst kloppen (bij meer rendament dan 8% op een positie).
Assets
Welke assets zijn hier welkom? Alles.
Of je nu rendament maakt op de verkoop van crystal meth met aardbeien smaak op een basisschool of rendament op een crude oil future; maakt allemaal geen fuck uit. Rendament boven moraal is hier het motto.
Memes
Memes mogen natuurlijk. Babes ook. Maar volledige video's van vagina's liever niet omdat de mods gay als fuck zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kbuntu
META -9 trouwens, mocht iemand nog wat geld willen verdienen dezer dagen

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Alpina
murphydrz schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 13:37:
Ik ben er in elk geval klaar mee.
Geld opgenomen, bitvavo account opgeheven. Al met al kost het meer geld dan het oplevert. Ik ga een auto kopen....
Ik ben er ook helemaal klaar mee. Ga zo alles opnemen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DjXyR_ZeTYamhnEDHKgdJjBbr5g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Wew8go2MfS4l0J9TYwmwLQAB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
Chipotle Mexican Grill, Inc.
32.43
- 7.33
-18.44%
Dat worden goedkope chipotle burgers vandaag.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Alpina schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 13:47:
[...]

Ik ben er ook helemaal klaar mee. Ga zo alles opnemen.

[Afbeelding]
Weet wat je doet. Het kan nog zomaar naar 6 cent!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hkw2Z1-C5Ma5OjIcQGbsAea-D98=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/pioai0S8ZbDeNQ0PeziTnZu9.gif?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fordjah
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19:08
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n7Nu9oS2sZTYi6C6481-DK6Z9hI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/fOGfdykiEzP7dAzVtLTnm6uM.gif?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 14:02

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Vis schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 13:27:
[...]

Van:
Mooie bounce!

Naar:
Mooi, we kunnen weer kopen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/3mao1k.png

:P

Never bet against the FED

Maar dus ook:

Wees geen eikel, volg de cycle!

[ Voor 12% gewijzigd door BTC100K2021 op 30-10-2025 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

BTC100K2021 schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 13:54:
[...]

Van:
Mooie bounce!

Naar:
Mooi, we kunnen weer kopen.

[Afbeelding]

:P

Never bet against the FED

Maar dus ook:

Wees geen eikel, volg de cycle!
Sinds wanneer ben jij van bullish naar bearish geswitcht ? Opper bull...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• BTC100K2021

BTC100K2021

Vis schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 13:56:
[...]

Sinds wanneer ben jij van bullish naar bearish geswitcht ? Opper bull...
Ik ben super bullish, maar ik geloof dat de cycle gewoon weer gaat uitspelen dus het is nu over en uit wat mij betreft.

Oktober 2026 zet ik mijn DCA-stofzuiger weer aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
BTC100K2021 schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 13:57:
[...]

*uptober

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021

BTC100K2021

Gemiste kans om je gefotoshopte stofzuiger te plaatsen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:56
Vis schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 13:27:
[...]

Doe jij dat? Goei ik er nog wat de deur uit en koop ik lager in 😛

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Kost dat tegenwoordig minder? :o

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• murphydrz
Stukfruit schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 14:07:
[...]

Kost dat tegenwoordig minder? :o
Nou, van een auto heb ik in elk geval meer plezier. Dat crypto-gedoe is eigenlijk gewoon zonde van de tijd en het brengt helemaal niets.
Het was een jaartje of 10 erg spannend, maar al met al is het rendement er gewoon niet.
Misschien ben ik er gewoon niet goed in, misschien is het geluk niet aan mijn zijde, dus meer dan reden genoeg om er mee te stoppen.
Met gewoon werken verdien je meer, dus waarom gokken?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 14:20
murphydrz schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 14:14:
[...]

Het was een jaartje of 10 erg spannend, maar al met al is het rendement er gewoon niet.
Misschien ben ik er gewoon niet goed in
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4akUrB-J1SZjOxOs55GYL_n5xFU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/DrvHmzhnml5wvi4Qw1rpLOmu.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oski27
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
[...]

Nou, van een auto heb ik in elk geval meer plezier. Dat crypto-gedoe is eigenlijk gewoon zonde van de tijd en het brengt helemaal niets.
Misschien ben ik er gewoon niet goed in, misschien is het geluk niet aan mijn zijde, dus meer dan reden genoeg om er mee te stoppen.
Afgelopen twee jaar heeft voor mij aanzienlijk meer opgeleverd dan werken. Er zijn zat kansen voorbij gekomen?
En dan zit ik er niet eens 10 jaar in, hoewel ik het hiervoor altijd wel volgde..
Open minded er in staan en er veel tijd aan besteden is wel de key als je het aan mij vraagt.
Dus niet blind staren op 1 munt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

kazzzdafke schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 14:04:
[...]

Doe jij dat? Goei ik er nog wat de deur uit en koop ik lager in 😛
Jup, voor iedere verkoper staat er een koper.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
Had kunnen weten dat ik een dag had moeten wachten met kopen _O-

Achja de zon schijnt

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9vRvjupgcyQm9rKr6Uuuh61_rdQ=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/DrFCQEjx6KwqissgjGDCfMMe.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loemoes
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 18:07
[...]

Ik ben super bullish, maar ik geloof dat de cycle gewoon weer gaat uitspelen dus het is nu over en uit wat mij betreft.

Door dit soort posts word ik juist super bullish. Maar de tijd zal het leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphydrz
oski27 schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 14:22:
[...]

Afgelopen twee jaar heeft voor mij aanzienlijk meer opgeleverd dan werken. Er zijn zat kansen voorbij gekomen?
En dan zit ik er niet eens 10 jaar in, hoewel ik het hiervoor altijd wel volgde..
Open minded er in staan en er veel tijd aan besteden is wel de key als je het aan mij vraagt.
Dus niet blind staren op 1 munt.
Dan heb je het goed gedaan en geef ik jou mijn complimenten. Helaas heb ik het geluk niet aan mijn zijde en heb het opgegeven.
Maar ik ben oprecht blij voor je! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
zwembroek schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 13:48:
Chipotle Mexican Grill, Inc.
32.43
- 7.33
-18.44%
Dat worden goedkope chipotle burgers vandaag.
Thnx voor de tip (y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:02
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kw50SfYbaHGYQcR9xU7XXu9vn2Q=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/nAlB18TXyb8nzNaUT3VUoEcB.webp?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:03

knakworst

Get more sats!

Rekt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
[...]

Wacht, een jaartje of 10?

Wat zijn je instapmomenten dan geweest?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:43

koelebobes

Wen BTC €100K

BTC €94.837,08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frozen-North
Pinsa schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 14:25:
Had kunnen weten dat ik een dag had moeten wachten met kopen _O-

Achja de zon schijnt
Straks heb je het begin van de beer gekocht :X
Naja, gedeelde smart is halve smart ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
Frozen-North schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 14:41:
[...]

Straks heb je het begin van de beer gekocht :X
Naja, gedeelde smart is halve smart ;)
Mooie bags voor over 4 jaar _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S.McDuck
  • Nu online
Zelf ga ik er ook uit stappen eind vh jaar. ik geloof nog steeds in mn eigen voorspelling dus maak deze 2 maanden nog even vol.
Crypto heeft me dan een leuk extraatje opgeleverd, geen Porsche ofzo maar wel de mogelijkheid om wat leuke dingen te doen. Nu eens wat anders proberen om naast het werk wat extra te verdienen. Maar wel als alles op de bodem staat nog met kleine beetjes proberen om wat extra zakgeld te verdienen.

Maar blijf zeker lurken en kijken of het topic wordt overgenomen door stonks en de meme's.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Zo is het ook. En bijna moonvember! *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Pinsa schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 14:48:
[...]

Mooie bags voor over 4 jaar _O-
Het was allemaal ruis toch? Dat zei je tenminste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
zwembroek schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 14:50:
[...]

Was maar een grapje man, ik sta nauwelijks onder water, volgende week is iedereen weer bullish :Y) (of niet)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• John245
Pinsa schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 14:51:
[...]

Was maar een grapje man, ik sta nauwelijks onder water, volgende week is iedereen weer bullish :Y) (of niet)
Ik ben nu ook bullish :*)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:02
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_My_UwjoHnXnJRvhzUcv7QUpyrs=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/9ewR754BWzGCtDLe4UajzGvd.jpg?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zwembroek
Nog even voor 4 november de weak hands eruit toch? TOCH?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TzqYbUTLhd0J2VyMw5aENwUFvpM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/rfeUJMaAkDwqEEuvkqvzSIGc.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frozen-North
zwembroek schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 14:56:
Wachten op de relief bounce :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
zwembroek schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 14:56:
JUST ONE MORE HEALTHY DIP BEFORE NEW ATHS :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qYOHH-vWWIE2zKMgv4DVuSHH_cc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/1csUGqOGYsHQBFsVpEMssYc3.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/G4g2BhAWAAAc8iE?format=jpg&name=4096x4096

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:34
[...]

alles tussen 6 cent en 420k is ruis. Buiten die range praten we ergens over

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
anti elppa schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 15:00:
[...]

Hoe hebben we dan in godsnaam 31 slowchat reeksen volgepraat?

Of zit ik weer eens aan de verkeerde kant van de simulatie?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
anti elppa schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 15:00:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U4tXUxsLO2-nHGvunSlcnqtyKXc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/eRgWINxk58CMdLiQuJ42cpN0.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Severus
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 19:15
Wow, die gast is echt stom. Zet zijn naam in de transacties....

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• zwembroek
Severus schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 15:09:
[...]

Wow, die gast is echt stom. Zet zijn naam in de transacties....
Ja idd. Wintermute is echt een domme gast.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:34
zwembroek schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 15:12:
[...]

Ja idd. Wintermute is echt een domme gast.
hahahaha heerlijk

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QBBT3Utw38mJG1ucFDBHSJQ-rDk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/CtsoCuRgaEfCU71F6Xo5ULni.gif?f=user_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
scheelde. niet veel, bijna een buyorder gedaan maar net niet gehit (0.32%)

nothing stops this train

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18:12
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tl37pIOpZ-JPCB9KYiFTXTD1Rds=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/ehEz6k0V6bhtCT0UvaxE9w38.gif?f=user_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_TMfhB_EFhcCBOZqqy_dtDTu_e8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/OAZpendnqKt6hCvztZqRuNm2.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• oski27
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
murphydrz schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 14:33:
[...]

Dan heb je het goed gedaan en geef ik jou mijn complimenten. Helaas heb ik het geluk niet aan mijn zijde en heb het opgegeven.
Maar ik ben oprecht blij voor je! d:)b
Thanks! En ja, geluk heb je altijd nodig, waar dan ook in je leven. Heb zelf genoeg “ongeluk” in mijn leven gehad.
Heb het geweigerd om op te geven.
Binnen crypto is het allemaal een heel dun draadje, afhankelijk hoe je handelt natuurlijk.

Hoop voor je dat je ergens anders wel dat geluk mag vinden! Geef iig nooit op; kansen zijn er altijd.
Soms moet je net ergens tegenaan lopen..

Geniet van je auto iig!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kbuntu
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uz0P3jWp2AcABIFzObHHItXWLPY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1aUasGl4lKQGShPFxO7dms5G.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8rtdbcYYb48yGSIPj2dGrVMJmbc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hISEarmPrvHubAI8UQs6v7Dq.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door Guere op 30-10-2025 15:30 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:37

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:37
Oh sorry. Dan heb ik het gewoon fout gelezen de eerste keer, wat mijn vals-grammarnazi-alarm triggerde.
Pagina: 1 ... 31 32 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!