tomtom901 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 15:07:
En zelfs met dat rendament zit een eigen topic er niet in
tomtom901 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 15:07:
En zelfs met dat rendament zit een eigen topic er niet in
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Was dat maar waar. 50% op een dag lukt nog wel, maar dit lukt zelfs mij niet.Guere schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 15:02:
[...]
Tsk, da's toch niks! John doet dat in één week!
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
John op de dexJohn245 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 15:24:
[...]
Was dat maar waar. 50% op een dag lukt nog wel, maar dit lukt zelfs mij niet.
Komen wij uit rekterdam, open dan geen short man!Darrell schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 15:32:
Pauperscheids....
Jij zoekt naar blauw he?Darrell schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 15:32:
Pauperscheids....
Ik zit alweer aan de HJ van de stress.Darrell schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 15:32:
Pauperscheids....
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Persoonlijk durf ik geen confrontatie met de harde kern van Feyenoord aan, dus knijpen we altijd even een oogje dicht. Helemaal tricky als die gasten weer verliezen.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Hoezo weer?Taro schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 15:37:
[...]
Persoonlijk durf ik geen confrontatie met de harde kern van Feyenoord aan, dus knijpen we altijd even een oogje dicht. Helemaal tricky als die gasten weer verliezen.
Ik weet het denk ik al… *hoopt tegen beter weten inzwembroek schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 10:29:
Bitcoin haalt nu de liquiditeit op en dat op een zondag met nog minder volume. Benieuwd of het morgen een pinbar candle wordt of support.
Ik wel. Deins niet terug voor de gemiddelde mafkees in zijn speedo zwembroek.Taro schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 15:37:
[...]
Lukt mij vooralsnog ook primash4d0wman schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 15:17:
@tomtom901 ik zou toch oppassen. Met dat randamant is hij een van de weinige die dat Duitse autofabriekje overeind moet zien te houden.![]()
De rest van de whales hier gaat toch al aan de Italiaanse bolide.
Echt he? Zullen hem ff opzoeken? Nemen we Lau ook mee.
Hehe ik had ooit eens het idee om van die klassieker een SC versie te maken. Pinsa als standaard shitcoiner ofzo die dan 50 coins op een dag verslind
[ Voor 14% gewijzigd door Guere op 26-10-2025 15:54 ]
Met een Ledger aan die ketting om zijn nekGuere schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 15:51:
[...]
Hehe ik had ooit eens het idee om van die klassieker een SC versie te maken. Pinsa als standaard shitcoiner ofzo die dan 50 coins op een dag verslind
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
President Trump and Satoshi. Might be the same person. 🤷♂️President Trump said he believes he hasn’t met me yet, which is true.
— CZ 🔶 BNB (@cz_binance) 24 oktober 2025
Would be my honor to some day. 🙏
President Trump and Satoshi. Might be the same person. 🤷♂️ https://t.co/TWQm3rjwK5
Tsja, hij loopt weer buiten dusjaFrambozenTaart schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 16:00:
CZ zit er ook lekker diep in bij Trump na zijn pardon:
Idd, weer een loyalist erbij
Hier nog ff een trowback naar het moment dat Binance werd gehackt en er voor 40 miljoen in Bitcoin verdween. Waarop 1 van de voorstellen van CZ was een rollback op het Bitcoin netwerk uit te voeren met een 51% consensus onder miners, om zo de transacties terug te draaien en de funds te bevriezenPinsa schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 16:18:
[...]
[Afbeelding]
In dat oranje pakje lijkt hij net op een gelovige monnik, just trust me … 4
:strip_exif()/f/image/MxdDoCd2tK9UZvlsDUBRMHZT.jpg?f=fotoalbum_large)
Fijne zondag! En doe rustig aan hè!Alpina schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 16:58:
Ik denk…
[Afbeelding]
Nee denk eigenlijk helemaal niets. Morgen weer een dag. Fijne zondag SC!
Proost. 🍻Alpina schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 16:58:
Ik denk…
[Afbeelding]
Nee denk eigenlijk helemaal niets. Morgen weer een dag. Fijne zondag SC!
Mijn hart sloeg over toen ik dit kostbare goedje om zag gaan, voordat ik besefte dat het AI wasMoiety schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 17:06:
[...]
Fijne zondag! En doe rustig aan hè!
[Afbeelding]
Zag ik net ook, dacht erover om hier een grapje over te maken maar toen bedacht ik me dat dat waarschijnlijk niet gewaardeerd ging worden na afgelopen dagen.Pinsa schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 17:10:
Nieuw op netflix, vanavond even checken
@Wispe Excuses maar moest gelijk aan jou denken
[Afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door Wispe op 26-10-2025 17:13 ]
Pff, het bier waar Limburg trots op is komt uit Duitsland en heet krombacher.
Oke tnx ik ga hem vanaaf eens checken!Wispe schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 17:12:
[...]
Zag ik net ook, dacht erover om hier een grapje over te maken maar toen bedacht ik me dat dat waarschijnlijk niet gewaardeerd ging worden na afgelopen dagen.
Heb die film destijds al bij Pathé gezien, is oke. 6’je.
Eerst Max Verstappen kijken vanavond
Veilige terugreis gewenstsouljah1h schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 17:26:
[...]
Eerst Max Verstappen kijken vanavondIn Mex(ico) met McDonalds als sponsor. Signs everywhere.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Haha, het is waarschijnlijk maar een faseGuere schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 17:18:
[...]
Hahaha jij bent echt helemaal verslaafd geraakt aan die AI video generatie meuk
totdat je met paar clicks een documentaire van 5 minuten kan maken.
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 26-10-2025 17:47 ]
nothing stops this train
Ik las eerst een paar "chicks" en dat "documentaire" las ik ook maar met quotes... denk je niet dat video AI daar vooral voor gebruikt gaat worden?Kol Nedra schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 17:47:
totdat je met paar clicks een documentaire van 5 minuten kan maken.
het is leuk om te doen en ook vrij eenvoudig
ik bedoel als ik het kan, kan iedereen het.
Nu snap ik die miljardeninvesteringen, eindelijk, als je de SC op deze manier kan verrijken. Morgen all-in
Enjoy kerel!souljah1h schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 17:26:
[...]
Eerst Max Verstappen kijken vanavondIn Mex(ico) met McDonalds als sponsor. Signs everywhere.
Met een paar chicks haal ik die 5 minuten nooit.Guere schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 17:54:
[...]
Ik las eerst een paar "chicks" en dat "documentaire" las ik ook maar met quotes... denk je niet dat video AI daar vooral voor gebruikt gaat worden?
Hooooo even, dat is een originele Guere! Die dienen voor zich spreken en niet als input voor AI te fungeren
Guere schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 18:25:
[...]
Hooooo even, dat is een originele Guere! Die dienen voor zich spreken en niet als input voor AI te fungeren
[ Voor 70% gewijzigd door Pinsa op 26-10-2025 18:28 ]
deze is niet beter te krijgen, het is al perfectieGuere schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 18:25:
[...]
nothing stops this train
Hopelijk krijg ik nog een nieuwe als ik full time stacker wordKol Nedra schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 18:37:
[...]
deze is niet beter te krijgen, het is al perfectie
Pinsa schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 18:43:
[...]
Hopelijk krijg ik nog een nieuwe als ik full time stacker word
Niks voor jou @Kol Nedra ?
https://www.instagram.com/reel/C4q0OosBIOc/
Die film is als een altcoin, trap er niet inPinsa schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 17:10:
Nieuw op netflix, vanavond even checken
@Wispe Excuses maar moest gelijk aan jou denken
[Afbeelding]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
ByteMe_ schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 18:54:
[...]
Die film is als een altcoin, trap er niet in
Opzich is hier even consolideren niet slecht.gebruikershaes schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 19:14:
Klein zondag pumpje. We moeten eigenlijk door de 114 heen anders vrees ik dat manipulation Monday weer roet in het eten gaat gooien.
Beter dan aandelen, die doen helemaal nikskbuntu schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 21:39:
Nieuw topic? Oh nee de koers is fucking saai aan het consolideren
/f/image/kqArNU1mycZzN9DnUzVTyYN2.png?f=fotoalbum_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Op zich niet nee. Ff wat momentum opbouwen en over tot de orde van de dag. Mooooon.tomtom901 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 20:42:
[...]
Opzich is hier even consolideren niet slecht.
Fordjah schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 23:04:
WHAT THE FUCK???????????????????????????
[ Voor 17% gewijzigd door Kol Nedra op 26-10-2025 23:40 ]
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 23:29:
was dit alles? pffff
Check morgenochtend maar.Kol Nedra schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 23:29:
Is Dit Alles? pffff
En of we de monthly later deze week toch nog groen sluiten!AlterBridge schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 23:59:
Benieuwd of we weer bij 116k stoppen of direct doorknallen.
Dat zit wel Schnorr.
[ Voor 38% gewijzigd door knakworst op 27-10-2025 03:57 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq