Sterkte! Uit ervaring weet ik hoe klote dit isFrambozenTaart schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 22:24:
Ben hier de sjaak, vannacht de klok een uur terug en ik heb nachtdienst... Dus 9 uren draaien![]()
Maargoed, misschien stort ik wel ff 100 eurie op MEXC voor een gokje.
Mexc? Valt mee hoor.Severus schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 22:25:
[...]
Sterkte! Uit ervaring weet ik hoe klote dit is
Sinds het topic van John is verwijderd zint het mij al niet. En als de vaste garde nu hier ook al weggemod wordt om fucking niets dan ben ik er helemaal klaar mee. Maar laat ik het nog eens bekijken als ik nuchter ben.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dit probeer ik ook heel vaak maarja dan staat er smorgens weer een halve fles wodka te knipogen en zo komt dat nuchtere moment maar niet...zwembroek schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 22:41:
Sinds het topic van John is verwijderd zint het mij al niet. En als de vaste garde nu hier ook al weggemod wordt om fucking niets dan ben ik er helemaal klaar mee. Maar laat ik het nog eens bekijken als ik nuchter ben.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Eigenlijk is John ook gewoon de enabler van deze trainwreck. Ruzie zoeken met de FO boys en nu hebben we deze ellende.zwembroek schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 22:41:
Darrell schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 22:47:
[...]
Eigenlijk is John ook gewoon de enabler van deze trainwreck. Ruzie zoeken met de FO boys en nu hebben we deze ellende.
Het eerste deel loopt nog achter de schermen, John weet ervan. En "Dat de vaste garde hier ook al weggemod wordt": Ook de vaste garde heeft zich aan de regels te houden. En ja, in plezierige tijden mag er vaak net even wat meer dan als de boel uit de bocht vliegt zoals op dagen als vandaag. Dan trekken we de teugels even wat strakker aan. Hopelijk heb je ook begrip voor wat wij hier te managen hebben, als er meerdere keren wordt gevraagd ontopic te gaan en geen olie op het vuur te gooien moet je daar ook gewoon even van wegblijven.zwembroek schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 22:41:
Hopelijk besef je ook dat wij dit als vrijwilligers doen, het is constant een afweging tussen meedoen of ingrijpen, zonder dat er iets tegenover staat. Als het je werk is dan sta je er zakelijker in, maar wij willen hier ook gewoon leuk meedoen, zitten niet op gezeik te wachten en begrijpen ook wat een ingreep voor regulars betekent.
Bekijk het morgenochtend idd nog even met een frisse blik.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
En ik op Astar!S.McDuck schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 22:24:
[...]
Zit nog steeds te wachten op moon van dat Aster muntje
Ik denk niet dat er hier iemand is die geen waardering voor onze mods heeft. Maar ik heb waarschijnlijk veel genist hier vandaag want ik mis alle context. Want als ook normale posts worden gemod dan moet het wel goed uit de hand zijn gelopen. Het is net alsof je op het verkeerde moment de kroeg in bent gelopen.Taro schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 23:00:
[...]
Het eerste deel loopt nog achter de schermen, John weet ervan. En "Dat de vaste garde hier ook al weggemod wordt": Ook de vaste garde heeft zich aan de regels te houden. En ja, in plezierige tijden mag er vaak net even wat meer dan als de boel uit de bocht vliegt zoals op dagen als vandaag. Dan trekken we de teugels even wat strakker aan. Hopelijk heb je ook begrip voor wat wij hier te managen hebben, als er meerdere keren wordt gevraagd ontopic te gaan en geen olie op het vuur te gooien moet je daar ook gewoon even van wegblijven.
Hopelijk besef je ook dat wij dit als vrijwilligers doen, het is constant een afweging tussen meedoen of ingrijpen, zonder dat er iets tegenover staat. Als het je werk is dan sta je er zakelijker in, maar wij willen hier ook gewoon leuk meedoen en zitten niet op gezeik te wachten en begrijpen ook wat een ingreep voor regulars betekent.
Ik heb heel het gezwets niet gevolgd, en weet niet waarom er zoveel knip en plakwerk is.
Maar.. wat een eerlijke en correcte reply. Respect! 🫡
Never ever financial advice...
Zwembroek de volgende morgen:Taro schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 23:00:
[...]
Het eerste deel loopt nog achter de schermen, John weet ervan. En "Dat de vaste garde hier ook al weggemod wordt": Ook de vaste garde heeft zich aan de regels te houden. En ja, in plezierige tijden mag er vaak net even wat meer dan als de boel uit de bocht vliegt zoals op dagen als vandaag. Dan trekken we de teugels even wat strakker aan. Hopelijk heb je ook begrip voor wat wij hier te managen hebben, als er meerdere keren wordt gevraagd ontopic te gaan en geen olie op het vuur te gooien moet je daar ook gewoon even van wegblijven.
Hopelijk besef je ook dat wij dit als vrijwilligers doen, het is constant een afweging tussen meedoen of ingrijpen, zonder dat er iets tegenover staat. Als het je werk is dan sta je er zakelijker in, maar wij willen hier ook gewoon leuk meedoen en zitten niet op gezeik te wachten en begrijpen ook wat een ingreep voor regulars betekent.
Dit lees ik er dan direct weer in, kon deze niet latenTaro schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 23:00:
[...]
Bekijk het morgenochtend idd nog even met een fris blikje.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
FrambozenTaart schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 23:55:
[...]
Dit lees ik er dan direct weer in, kon deze niet laten
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Alsof de duvel ermee speelt. Gedoe allemaal blijkbaar binnen deze vrijplaats voor crypto rariteiten. Zonde, laten we het leuk houden met zijn allen! Mods/users/meekijkers iedereen!
Dit dekt wel aardig de lading van de afgelopen dagen, haha.zwembroek schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 23:26:
[...]
Het is net alsof je op het verkeerde moment de kroeg in bent gelopen.
Dikkeee bendeeee hierrr.
The ticker is $eth
The ticker is $eth
eth, The world's computer
almelo15 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 00:59:
Dikkeee bendeeee hierrr.
The ticker is $familiediner
Komt goed met Binance op achtergrond.S.McDuck schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 22:24:
[...]
Zit nog steeds te wachten op moon van dat Aster muntje
Vandaag mijn wekelijkse VCA inleg gedaan.
Ingesteld te realiseren rendament : 50%
Inleg : 43 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Bijzonderheden : Nee
Ingesteld te realiseren rendament : 50%
Inleg : 43 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Bijzonderheden : Nee
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Die beide gele lijntjes gaan we wel zien komende 2 dagen denk ik, ben benieuwd wat we eerst doen up of down. Ik wacht het rustig af, zit in een long op 108.xxx, redelijk grote kans dat we dat level weer op gaan zoeken, mocht dat zo zijn, vergroot ik mijn positie een beetjeGuere schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 20:10:
[...]
Als we duidelijk een kant gaan kiezen ben ik wel benieuwd welke kant
Kijkend naar de open interest is deze sinds the great liquidation eigenlijk niet meer gegroeid, tot nu toe blijvend $20 miljard eraf. Echt verrassend is dat natuurlijk niet: al dat geld is gewoon foetsie.
Maar: de balans in shorts & longs is wel weer aan het terugkomen. In het begin waren er alleen nog maar shorts over, maar daar had Bitcoin eigenlijk direct z'n voordeel mee moeten doen door al die zooi meteen op te zoeken. Inmiddels zijn er weer behoorlijk wat longs teruggekomen. Op de korte termijn is het vrijwel gelijk, en volgens de heatmap zitten we weer mooi tussen twee lijntjes in. Op de 30-day is nog wel een kleine onbalans als je kijkt naar een range van - en + -$10k, maar uiteindelijk zit er dus weer genoeg boven & onder ons...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
29 oktober geloof ik een rente besluit tijdens fomc?
We gaan op 29 oktober down naar 106k, daarna naar 115k en we weinigen op 112k.Mr Ronman schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 07:42:
[...]
29 oktober geloof ik een rente besluit tijdens fomc?
Net zoals vorige keer.
Het valt mee gelukkig. Zo straal bezopen wil je niet zijn. Wordt er al misselijk van als ik er naar kijk.elektriekert schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 23:31:
[...]
Zwembroek de volgende morgen:
[Afbeelding]
Kocht jij ook niet shitcoins in dronken buien?zwembroek schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 09:28:
[...]
Het valt mee gelukkig. Zo straal bezopen wil je niet zijn. Wordt er al misselijk van als ik er naar kijk.
Een ezel stoot zich niet 2x 15x aan dezelfde steen.tomtom901 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 09:49:
[...]
Kocht jij ook niet shitcoins in dronken buien?
16TH incomingzwembroek schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 09:56:
[...]
Een ezel stoot zich niet 2x 15x aan dezelfde steen.
Bitcoin Dominace rally soon... Alts nog meer oversold.
Als je alle memes kent van je gif, betekent dat dan dat je teveel op de SC rondhangt?zwembroek schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 09:59:
[...]
Bitcoin Dominace rally soon... Alts nog meer oversold.
[Afbeelding]
Nee, dit maakt je gewoon een kenner van de slowchatDon Guacamole schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 10:09:
Als je alle memes kent van je gif, betekent dat dan dat je teveel op de SC rondhangt?
Gelukkig heb ik dat nie...
Ook zo sceptisch?Alpina schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 10:28:
Zondagspumpie?
Bitcoin haalt nu de liquiditeit op en dat op een zondag met nog minder volume. Benieuwd of het morgen een pinbar candle wordt of support.
Liquiditeit ophalen tot 420k zie ik wel in de lijn der verwachtingen.zwembroek schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 10:29:
Bitcoin haalt nu de liquiditeit op en dat op een zondag met nog minder volume. Benieuwd of het morgen een pinbar candle wordt of support.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
De moonvember komt, alleen niet bij crypto, maar hij hoog speculatieve AI stocks. De uptober is nu bijna klaar. De bubble is nog erg klein
De weekly candle ziet er wel 'OK' uit. Zou mooi zijn als we volgende week door kunnen zetten. Aankomende vrijdag ook de Monthly close: zou dan eigenlijk wel een close boven de 15.650 willen zien voor continuering van de bull.
Zelluf!Pinsa schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 10:35:
Dikke Bitcoin!
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Zei ik net thuis ook al maar dat werd weer niet geapprecieerdAlpina schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 10:28:
Zondagspumpie?
Dan maar wat crypto hopium , pump it !
Bitcoin mining stocks moonvember?kbuntu schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 10:33:
[...]
De moonvember komt, alleen niet bij crypto, maar hij hoog speculatieve AI stocks. De uptober is nu bijna klaar. De bubble is nog erg klein
Dat verbaast me niets.Vis schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 10:31:
[...]
Liquiditeit ophalen tot 420k zie ik wel in de lijn der verwachtingen.
Die 100k duurt wel lang zegzwembroek schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 10:37:
Wel weer heel erg makkelijk om dat op een zondag te doen. Alle liquiditeit is nu gepakt. Nu weer naar de 108k.
[Afbeelding]
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/EeaabB0wjVydc91F056Tpv7r.jpg?f=fotoalbum_large)