[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 110 111 Laatste
Acties:

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 09:11
resusaapje schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 17:59:

Dus. Ik denk. Nog een paar maandjes omhoog. Vanaf $100k tegen mei, juni gaan we afbouwen en wordt het weer rood en gaan we richting accumaleren. Zoals het hoort de volgende komende twee jaar vanaf zo'n $36k weer rustig onregelmatig DCA-en en we zien elkaar hiero 2030 in onze lambo's.
36k!?
Nou. Nee.

Niet op mijn horloge.

Maktub

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 04-03 22:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yiX78kYwHsoiGPKAmeiRDQjj0LU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Ez0wUcdNivL6RFSjefozZ7zF.jpg?f=user_large

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:41

Vis

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 09:11
“Je weet dat je de lul bent als de lucht een paar pixels mist.”

Maktub

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Deze alvast afstoffen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S7KRPS6L07qLuGnudABQA27EKmI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/QJsbpO01HBCyIWyaSJhmZJ20.gif?f=user_large

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-03 20:10
Poh ik wilde wat bijkopen maar wat is het spul weer duur geworden.

• Wispe
  • Niet online
__xeno__ schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 09:50:
Het is nog duurder om in fiat te blijven.

• Skibidi_RizzXL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:39
1 BTC = 1 BTC

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Nog steeds ruim 40% korting ten opzichte van de top. All-in fomo-en misschien geen goed moment, maar zeker geen slecht moment om te DCA'en.

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05:36
Ten opzichte van wanneer? 2015?

Ik lul ook zomaar wat

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:02
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vpZqIdFHFQi5D3kBqawpIVgr-cs=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/E8SXNchryQpa0z8gG1RZ2cPh.jpg?f=user_large

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

shovelhead1340 schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 11:20:
[...]

Ten opzichte van wanneer? 2015?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M9zFJ6TpqBuXRYCWa9ddPotS8vA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2LV73sJZ1MBigNNgEzMHywOz.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sP62oSo8RiAvV1efyVsh4WjTnAI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VXjem9cf3UkszjP2B9XWZ5dY.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8GjUIwZMxnCID6TYQt20YKTj3NU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NcL563L0if6IDudevPJT0Xkq.png?f=fotoalbum_large

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:26
Wat was het ook al weer? Zoiets dacht ik:
Iedereen krijgt btc voor de prijs die hij/zij verdient.
O-)

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-03 20:10
Geen zorgen, ik DCA rustig verder.

• Tweak_ers
  • Registratie: Oktober 2021
  • Nu online
Weet niet zo goed waar ik de vraag moet stellen.

Ik heb al heel lang een paper wallet met btc.

Stel ik wil dit gaan verkopen.

Welke app en op welke manier kan ik dit nu het makkelijkst verkopen?

Ik heb een iPhone en een paper wallet met public en private key

• Wispe
  • Niet online
Ik bied 6 cent.

• Tweak_ers
  • Nu online
Staat genoteerd…
Maar even serieus, het is wel eens gelukt via een Android app en bitonic.nl.

Maar dat was allemaal best omslachtig en spannend. Wat is nu de beste en veilige manier om dit op een iPhone te doen?

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:32

resusaapje

h less

__xeno__ schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 14:33:
Geen zorgen, ik DCA rustig verder.
Dat kan. Dit kan ook:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IAyHtxqMytp6KLeESlefd59mohg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/WtFXJXVIsNxZuCBjxQ6n7dgU.png?f=user_large

goeie ouwe jvel. hij was een groot filosoof.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:53
Tweak_ers schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 19:10:
Weet niet zo goed waar ik de vraag moet stellen.

Ik heb al heel lang een paper wallet met btc.

Stel ik wil dit gaan verkopen.

Welke app en op welke manier kan ik dit nu het makkelijkst verkopen?

Ik heb een iPhone en een paper wallet met public en private key
Via Claude:

Hoe wél je BTC paper wallet uitbetalen?
Optie 1: Via een Bitcoin-compatibele wallet (aanbevolen)

Gebruik een wallet die wél BTC en privésleutels ondersteunt:
Electrum (desktop, zeer betrouwbaar voor BTC)
Exodus (gebruiksvriendelijk)
BlueWallet (mobiel)
Mycelium (mobiel)

Stappen:
Download één van bovenstaande wallets.
Kies "Import wallet" of "Import private key".
Voer je privésleutel in van je paper wallet (of scan de QR-code).
Stuur je BTC naar het depositadres van je exchange (Bitvavo, Kraken, Coinbase, etc.).
Verkoop je BTC op de exchange en stuur het geld naar je bankrekening.

optie 2: rechtstreeks op een exchange...... niet doen.......

Belangrijke veiligheidswaarschuwingen
- Sweep, niet importeer: Gebruik bij voorkeur de "sweep" functie in plaats van "import". Bij een sweep wordt je volledige saldo direct naar een nieuw adres gestuurd, waardoor de paper wallet daarna leeg en waardeloos is. Dit is veiliger.
- Vertrouw je apparaat: Voer je privésleutel alleen in op een veilig, virusvrij apparaat.
- Nooit online typen als het niet nodig is: Wees voorzichtig waar je je privésleutel invoert — een kwaadaardige app of website kan hem stelen.
- Paper wallet daarna vernietigen: Zodra je saldo gesweept is, is de paper wallet nutteloos. Vernietig hem om misbruik te voorkomen.

• resusaapje

resusaapje

h less

Tweak_ers schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 20:10:
[...]

Staat genoteerd…
Maar even serieus, het is wel eens gelukt via een Android app en bitonic.nl.

Maar dat was allemaal best omslachtig en spannend. Wat is nu de beste en veilige manier om dit op een iPhone te doen?
je hebt je 12/24 woorden toch? je kunt die in elke app die btc wallets ondersteunt invoeren.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Oliebolleke
  • Registratie: Februari 2026
  • Laatst online: 01:10
Gaat de bitcoin ooit nog terug naar wat het was, voor zover ik begrepen heb zijn er flink wat mensen duiten kwijt die op leverage coins hebben gekocht.
ik baal wel want sta nu 'in de min' op sommige coins.

• Oliebolleke
ik bied 7 cent.

• resusaapje

resusaapje

h less

Oliebolleke schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 00:08:
Gaat de bitcoin ooit nog terug naar wat het was, voor zover ik begrepen heb zijn er flink wat mensen duiten kwijt die op leverage coins hebben gekocht.
ik baal wel want sta nu 'in de min' op sommige coins.
Haal je schouders op en kijk in 2030 nog eens naar je wallet.

• Oliebolleke
resusaapje schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 00:09:
[...]

Haal je schouders op en kijk in 2030 nog eens naar je wallet.
2030 duurt wel lang. Ik vraag me af wat de impact van iran is op de coins. als de wereld nou eens wat stabieler wordt..

• Oliebolleke
duur? was het maar zo'n feest :(

• Oliebolleke
MrMrq schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 18:02:
[...]

36k!?
Nou. Nee.

Niet op mijn horloge.
ik zie het niet zo rooskleurig in. de wereld ligt op zn gat en de vs krijgt steeds meer invloed in de wisselkoers van de btc en banken kopen zich ook steeds meer in. Het idee was toch juist decentralisatie. De munt wisselt nu te veel door gecentraliseerde gebeurtenissen. maar goed ik hoop dat ik wat lamborghinis heb in 2030.

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Goed om te zien dat mensen negatief beginnen te worden. Dat betekent dat de bodem in zicht is ;)

Dat zit wel Schnorr.

• Vis
  • Laatst online: 09:41

Vis

Oliebolleke schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 00:14:
[...]

ik zie het niet zo rooskleurig in. de wereld ligt op zn gat en de vs krijgt steeds meer invloed in de wisselkoers van de btc en banken kopen zich ook steeds meer in. Het idee was toch juist decentralisatie. De munt wisselt nu te veel door gecentraliseerde gebeurtenissen. maar goed ik hoop dat ik wat lamborghinis heb in 2030.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8nlxhmEuh51ZAm4iu7NTwykvdJY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ykbgA6e5p8Ik7P5A81lqnz3H.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:26

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Tweak_ers een jaar geleden heb ik dat gedaan via sweep in Electrum. Omdat het meteen alles is moet je je voorbereiden op wat stresszweet in de bilnaad (indien het een leuke collectie sats is). :+

En daarna....
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSbEzXSeXMeu9cCOOk3xsfSVUnIOx2equ2kVg&s

Toch verkopen?
Afbeeldingslocatie: https://images.hive.blog/p/EEEoA8oLaAxvDZG9qYrsSvDqYeABF1GqkXYm2VenCFHhQztAw1U9S2BDKNLbyMvrgZJ8WyKyaDFFoxJZ2wgD9aUPkWVCDsFfyTkDELCqAu1tRNvqPgmtTccRMknTjrEFTXuRjNVrH5N67sZWexPhx?format=match&mode=fit&width=768

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• BTC100K2021
  • Laatst online: 08:47

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQr6rqkK4H1pAj6EOMUZMCpVJmUDzs2JBvVBw&s

• Tweak_ers
  • Nu online
sh4d0wman schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 04:24:
@Tweak_ers een jaar geleden heb ik dat gedaan via sweep in Electrum. Omdat het meteen alles is moet je je voorbereiden op wat stresszweet in de bilnaad (indien het een leuke collectie sats is). :+

En daarna....
[Afbeelding]

Toch verkopen?
[Afbeelding]
We moeten een auto gaan kopen, helaas geen Lamborghini…

Welke Exchange gebruikte je erna?

Ik word niet vrolijk van alle recensies van die apps 🤔

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:26

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Tweak_ers schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 07:57:
[...]
We moeten een auto gaan kopen, gelukkig geen Porsche…

Welke Exchange gebruikte je erna?
Dat snappen we. Als het je maar van A naar B brengt. :P

Paper -> Electrum -> Bybit -> bank in mijn geval.

Maar als je bij Bitonic bekend bent kun je die ook gebruiken. Ik zit buiten NL dus dat was geen optie voor mij.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• resusaapje

resusaapje

h less

Tweak_ers schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 07:57:
[...]

We moeten een auto gaan kopen, helaas geen Lamborghini…
Wel een auto, geen Lambo, hmmm... 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O1oTiDQNg3o3qOaCH91zxsyWFR0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0a3xpV0TvFfohuMpGZU7serA.jpg?f=fotoalbum_large

• Tweak_ers
  • Nu online
resusaapje schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 08:46:
[...]

Wel een auto, geen Lambo, hmmm... 8)

[Afbeelding]
“Een auto” is een rekbaar begrip

Zal zoiets worden helaas 😜
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t1-DIkShtbu9A_LQtlHvNL8J2do=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/BskEhLtVgj2RYQIDzLQFAtMc.jpg?f=user_large
Pagina: 1 ... 110 111 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen, om invites vragen is ook niet toegestaan
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!