[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 103 104 Laatste
Acties:

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02:19
Wijze woorden in je 4000e post @FrambozenTaart. d:)b

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rYzIuxmfatSQHi4xtozjJE36yno=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/PCYGWEgk1LYRAyr8UrOzg1XH.jpg?f=user_large

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:34
Mr Ronman schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 18:18:
[...]

Klopt, in het verleden had je zeker 10 pagina’s gehad sinds de pump van gisteren. Das war einmal.
Als het uiten van je mening over het feit dat het hier stil is omdat een groot deel nu op een andere plek actief is al een reden is om in te grijpen als mod dan is het einde van de slowchat wel echt in zicht...

En ja; ik snap dat het off-topic is maar dat was het hier zo vaak en volgens mij was dat ook deels het idee achter de slowchat. Het is prima zo; ik kom wel weer terug als BTC weer op 100k staat in de hoop dat er misschien dan nog wel een babe gepost is

Edit; ik had niet door dat er na mijn geknipte post wel weer wat activiteit was. Ik trek mijn 'frustratie' dan ook deels in :P

[ Voor 9% gewijzigd door Egeau op 15-01-2026 10:03 ]

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 11:57
Waah schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 23:12:
[...]

En wat verwacht je van het Nederlandse volk dan?
Engagement en een schuilkelder

Maktub

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:15

BeyondThunder

Lost Lightning

@Egeau Hulde Hulde, ik begrijp ook niets van die Mod breaks, maar dat is iets voor het Feedback Topic.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:34

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Assetsbymarketcap : top 20 helemaal rood behalve BTC (en een verdwaalde Chinees).
Daar zakt je broek van af...
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://media3.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExeGppdG8yZW93d25tZjRteXRjbDMxZW9mOGJ1d2Njc2g1aTl1aXhxMSZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/YiIGgI3QblMwU/giphy.gif
Kom maar op met die omega candle. :9

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:33
sh4d0wman schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 12:28:
Assetsbymarketcap : top 20 helemaal rood behalve BTC (en een verdwaalde Chinees).
Daar zakt je broek van af...
spoiler:
Kom maar op met die omega candle. :9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ic_YIb7TO0XDdEgwAkQRQUMTaQI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/awagIavNglaYbVRZjG7J4AVL.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Wispe schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 21:16:
@YES moet gewoon weer z’n gezicht laten zien, dan durft niemand meer om nog over dat onderwerp te hebben.
Mijn welgemeende excuus, ik heb tegenwoordig wat andere dingen die me bezig houden in plaats van dit topic. Lees hier nog nauwelijks mee eigenlijk, soms zie k nog wel eens een reportje voorbij komen maar meestal zijn de andere mods me ook daarin te snel af.

Heb een tijd terug al mijn crypto verpatst, een deel opnieuw geïnvesteerd in boomer stonks en inmiddels ook weer een deeltje in BTC. Ik ga ook DCA'en dus wie weet krijg ik vanzelf weer wat meer interesse in crypto en ook dit topic :)

NK topic volg ik wel nog, trouwens.
Pagina: 1 ... 103 104 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen, om invites vragen is ook niet toegestaan
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!