A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Knip, feedback mag in het feedback topicMr Ronman schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 18:18:
[...]
Klopt, in het verleden had je zeker 10 pagina’s gehad sinds de pump van gisteren. Das war einmal.
En ja; ik snap dat het off-topic is maar dat was het hier zo vaak en volgens mij was dat ook deels het idee achter de slowchat. Het is prima zo; ik kom wel weer terug als BTC weer op 100k staat in de hoop dat er misschien dan nog wel een babe gepost is
Edit; ik had niet door dat er na mijn geknipte post wel weer wat activiteit was. Ik trek mijn 'frustratie' dan ook deels in
[ Voor 23% gewijzigd door Taro op 15-01-2026 20:08 ]
Engagement en een schuilkelderWaah schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 23:12:
[...]
En wat verwacht je van het Nederlandse volk dan?
Maktub
[ Voor 78% gewijzigd door Taro op 15-01-2026 20:09 ]
Daar zakt je broek van af...

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
sh4d0wman schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 12:28:
Assetsbymarketcap : top 20 helemaal rood behalve BTC (en een verdwaalde Chinees).
Daar zakt je broek van af...spoiler:Kom maar op met die omega candle.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Mijn welgemeende excuus, ik heb tegenwoordig wat andere dingen die me bezig houden in plaats van dit topic. Lees hier nog nauwelijks mee eigenlijk, soms zie k nog wel eens een reportje voorbij komen maar meestal zijn de andere mods me ook daarin te snel af.Wispe schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 21:16:
@YES moet gewoon weer z’n gezicht laten zien, dan durft niemand meer om nog over dat onderwerp te hebben.
Heb een tijd terug al mijn crypto verpatst, een deel opnieuw geïnvesteerd in boomer stonks en inmiddels ook weer een deeltje in BTC. Ik ga ook DCA'en dus wie weet krijg ik vanzelf weer wat meer interesse in crypto en ook dit topic
NK topic volg ik wel nog, trouwens.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
daar zal mijn broekje ook wel vanaf zakkensh4d0wman schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 12:28:
Assetsbymarketcap : top 20 helemaal rood behalve BTC (en een verdwaalde Chinees).
Daar zakt je broek van af...spoiler:Kom maar op met die omega candle.
nothing stops this train
Opgelosttoilet_paper schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 21:44:
Ben wel benieuwd of de persconferentie van de VS, over het overleg met Denemarken van vanavond over de situatie Groenland, nog van invloed gaat zijn op de koersen. Vind het best spannend allemaal.
Maktub
Volgens mij ligt iedereen gewoon te tukken met de wekker op $100k.
Sommigen wachten op $69k maar dat is natuurlijk kansloos dus die hoor je ook niet.
Oh ja, er zijn er ook n paar vertrokken naar n niet nader te noemen hipster kanaal ofzo maar dat is slechts n enkeling.
Volgens mijn ta zitten we eind februari op $100k en dan kun je de posts hier niet meer bijhouden!
[ Voor 15% gewijzigd door shovelhead1340 op 17-01-2026 00:37 ]
Ik lul ook zomaar wat
Ik voorspel dat we aan het einde van dit jaar nog steeds op 95k staan.
Dat zit wel Schnorr.

#teamhalfvol : die oorlog komt vanzelf en je bakstenen investering is dan een blok aan je been.
Ik houd wel van die saaiheid. +7.5k sinds 1 januari. 17 dagen. Dan staan we eind van het jaar op 249k.Stukfruit schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 10:40:
Niet gedacht dat Bitcoin eens zo saai zou worden
Ik voorspel dat we aan het einde van dit jaar nog steeds op 95k staan.
Is de 4 jaar cycle nou vertraagd of kapot?knakworst schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 12:55:
[...]
Ik houd wel van die saaiheid. +7.5k sinds 1 januari. 17 dagen. Dan staan we eind van het jaar op 249k.
De lage block reward per halving heeft natuurlijk geen invloed meer. Maar als maar genoeg mensen er nog wel in geloven, heb je een selffulfilling prophecy. Zelfde voor alt season.
^ ditsh4d0wman schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 12:17:
Iedereen die door de dip nog in zijn rijtjeshuis zit ipv op een eigen eiland rond te touren in de Bentley met schaarsgeklede dames/heren...
[Afbeelding]
#teamhalfvol : die oorlog komt vanzelf en je bakstenen investering is dan een blok aan je been.
wat heb je aan bakstenen als er oorlog is, daarom is bitcoin eigenlijk meer dan $1 miljoen waard per BTC! paar kilo goud meenemen kan nog wel, maar gaat toch opvallen. Zilver idem
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 18-01-2026 00:43 ]
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 19:27:
[...]
^ dit
wat heb je aan bakstenen als er oorlog is, daarom is bitcoin eigenlijk meer dan $1 miljoen waar per BTC! paar kilo goud meenemen kan nog wel, maar gaat toch opvallen. Zilver idem
ook waar!TwistedIT schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 19:33:
Dan kan je ook zeggen, wat heb je aan coins als er oorlog is en er geen internet meer is.
[...]
voedsel, water en wapens die zijn dan king!
nothing stops this train
Bottle caps, als ik Fallout moet geloven. En die vreemde werkelijkheid lijkt steeds realistischer te wordenKol Nedra schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 19:43:
[...]
ook waar!
Dat is niet hoe het internet werktTwistedIT schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 19:33:
Dan kan je ook zeggen, wat heb je aan coins als er oorlog is en er geen internet meer is.
Dat zit wel Schnorr.
Kol Nedra schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 19:43:
[...]
ook waar!
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Had jij niet ook een complete bunker in je achtertuin?
Regel #1 bij preppen: Vertel niemand dat je prepped.elektriekert schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 20:20:
[...]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Zeggen dat je een Cuore rijdt zonder te zeggen dat je een Cuore rijdt.
Hangt van je definitie van compleet afelektriekert schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 20:20:
[...]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
FIFYWispe schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 21:51:
Ik kan niet wachten op morgen, dan is het weer tijd voor een @John245’s-DVCA-update.
Dat is een nuke oorlog, dan wil je als prepper toch ook niet in leven blijven. (Btc werkt ook zonder internet, stroom zal eerder het probleem zijn denk ik dan) 1 voordeel: de quantum fud verdwijnt dan weer.TwistedIT schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 19:33:
[...]
De recente conflicten zijn allemaal nog op een relatief klein gebied. Met crypto heb je dus de mogelijkheid om ergens anders weer iets op te bouwen (of je familie, in geval je zelf naar het front moet/wil).
Ik heb het recent ondervonden. We wonen naast een legerbasis in Thailand. Daar was dreiging van inkomend vuur dus moesten we evacueren. Het gaf mij rust dat ik een tweede huis in de koffer mee kon nemen. Verzekeringen keren over het algemeen niet uit bij gewapend conflict en als ze het wel doen (of de overheid regelt weder opbouw) dan kan het lang duren.
Maar ja nu loopt die tomaat steeds de koers te verkloten met zijn gekke plannen. Wordt tijd dat ze die hele kliek daar eens onder de grond gooien. Genoeg wapens in het land.
Edit: de banksters en hun puppets bij de overheid zijn ook nog een beetje boos:
Src https://cointelegraph.com...after-coinbase-withdrawal“The White House is said to be furious with Coinbase’s “unilateral” action on Wednesday, which it apparently was not notified of in advance, calling it a “rug pull” against the White House and the rest of the industry,” she wrote.
The source added that the administration may fully abandon the bill unless Coinbase returns to negotiations and agrees to a compromise on stablecoin yield provisions that would satisfy banking interests. “This is President Trump’s bill at the end of the day, not Brian Armstrong’s,” the source said, according to Terrett.
[ Voor 24% gewijzigd door sh4d0wman op 18-01-2026 08:00 ]
Ingesteld te realiseren rendament : 50%
Inleg : 55 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Bijzonderheden : 2e negatieve inleg in 2026
Bedoel je, als jij even geen internet hebt, of als het 'hele' internet eruit ligt? Bij dat laatste heb ik nog wel vraagtekens. Jouw btc blijft behouden, maar er is dan geen enkele transactie mogelijk, want nodes kunnen geen nieuwe blocks verifiëren.
Hier een beknopt overzicht wat er in geval van nood mogelijk is.
https://www.21shares.com/...-goes-dark-bitcoin-doesnt
Alternatieve communicatie is dus redelijk gedekt en transacties zouden nog verwerkt moeten worden. Hoe mining en transacties dan precies verlopen, geen idee. Er zal vast het nodige op google te vinden zijn.
Ik denk dat je in ieder geval niet in altcoins moet zitten of alles op een exchange hebben staan als het internet foetsie is.
Alle electronica in de keten heeft echter wel stroom nodig... dus hodl ook nog wat goud, drank en wapens.
Als het 'hele' internet eruit ligt zijn er grote zorgen dan de functionaliteit van het Bitcoin netwerk denk ikknakworst schreef op zondag 18 januari 2026 @ 13:31:
[...]
Bedoel je, als jij even geen internet hebt, of als het 'hele' internet eruit ligt? Bij dat laatste heb ik nog wel vraagtekens. Jouw btc blijft behouden, maar er is dan geen enkele transactie mogelijk, want nodes kunnen geen nieuwe blocks verifiëren.
Precies. Daarom probeer ik zulke opmerkingen steeds van nuance te voorzien, want zelfs de gevolgen van de hongerwinter waren niet wereldwijd. Als het "hele" internet zou vallen dan spreek je van een oorlog die groter moet zijn dan WW2.FrambozenTaart schreef op zondag 18 januari 2026 @ 15:50:
[...]
Als het 'hele' internet eruit ligt zijn er grote zorgen dan de functionaliteit van het Bitcoin netwerk denk ik
Dat is pas mogelijk als de VS Europa, China, Rusland en India annexeert. Of China dus de VS, Europa, Rusland en India. Of India die Europa, China, de VS en Rusland doet.
Of Rusland... nah.
Misschien aliens? It's always aliens.
Dat zit wel Schnorr.
En n paar batterijensh4d0wman schreef op zondag 18 januari 2026 @ 14:24:
@knakworst we zijn toch tweakers?![]()
Alle electronica in de keten heeft echter wel stroom nodig... dus hodl ook nog wat goud, drank en wapens.
Ik lul ook zomaar wat
Altijd een betere bank dan de Rabobank!
Dat zit wel Schnorr.
En toch is dus goud superieur, want daarmee kun je dan alsnog wat te eten kopen als 'heel' het internet eruit ligt. Dat lukt je niet met een Trezor, zelfs al staat alles van Saylor erop.FrambozenTaart schreef op zondag 18 januari 2026 @ 15:50:
[...]
Als het 'hele' internet eruit ligt zijn er grote zorgen dan de functionaliteit van het Bitcoin netwerk denk ik
Dat is gewoon een heel slecht artikel van meneer Fritz, als het internet zwart gaat, gaat bitcoin ook op zwart. Fritz bespreekt alleen het scenario als een gedeelte op zwart gaat, niet als 'heel' internet uitvalt.sh4d0wman schreef op zondag 18 januari 2026 @ 14:24:
@knakworst we zijn toch tweakers?![]()
Hier een beknopt overzicht wat er in geval van nood mogelijk is.
https://www.21shares.com/...-goes-dark-bitcoin-doesnt
Alternatieve communicatie is dus redelijk gedekt en transacties zouden nog verwerkt moeten worden. Hoe mining en transacties dan precies verlopen, geen idee. Er zal vast het nodige op google te vinden zijn.
Ik denk dat je in ieder geval niet in altcoins moet zitten of alles op een exchange hebben staan als het internet foetsie is.![]()
Die satellieten sturen alles uit wat ze via grondstations ophalen. Het is dus niet zo dat er een buitenaards bitcoin netwerk ergens draait. Wellicht kan Musk dat op mars opzetten. Nadat hij wel eerst een DOGE node draaiende heeft natuurlijk.
[ Voor 4% gewijzigd door knakworst op 18-01-2026 16:57 ]
Dat zou ik zo niet stellen, de AH accepteert geen Bitcoin maar ook geen goudbaren zover ik weet. Misschien gouden euro tientjes, kan je 10 euro boodschappen doen voor een goudwaarde van een kleine 1k. Mits er nog iemand zich geroepen voelt analoog de boekjes bij te houden. Wellicht de manager met hart voor de zaak?knakworst schreef op zondag 18 januari 2026 @ 16:50:
[...]
En toch is dus goud superieur, want daarmee kun je dan alsnog wat te eten kopen als 'heel' het internet eruit ligt. Dat lukt je niet met een Trezor, zelfs al staat alles van Saylor erop.
En zit je wat verder in de cyclus van verval waarbij honger en wetteloosheid echt is uitgebroken; je kunt zowel goud als een Trezor gewoon opeten. Zal ongeveer de zelfde voedingswaarden voor je lichaam bevatten.
Dan zit je al snel in het gebied van de onderlinge ruilhandel zonder tussenparijen of partijen die recht bewaken. Goederen en diensten, keiharde directe samenleving.
En kun je als nutteloze speculant die zijn jaren heeft gesleten aan zelfverrijking achter een beelscherm ook prima een mes in je zij krijgen van de man met een zak aardappelen op de hoek van de straat, wanneer je trots en vol hoop met je zakje goudklompjes aan komt huppelen. De rechtstaat is toch gevallen, wie bewaakt nog langer je belangen?
Heb je geen goud, geen eten, en geen zorg.
Dus nee, goud als superieure asset zou ik niet direct zo stellen. Het is eerder gelijkwaardig nutteloos
FrambozenTaart schreef op zondag 18 januari 2026 @ 17:18:
[...]
Het is eerder gelijkwaardig nutteloos
USD/EUR trade paar is volatieler en winstgevender inderdaad, vooral met orange idiot en z'n getreiter richting Europa.
Waar kun je het beste je stables in parkeren, USD of EUR?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Blijft toch gaar om de hele tijd elke fatsoenlijke pump weer in te leveren. Maar ja, er is ook weinig stabiliteit meer in de wereld dus investeerders zijn nerveus. In een andere tijdslijn waren we nu allemaal al miljonair.
Edit: @FrambozenTaart als je al opgewonden bent van een gouden bekertje dan is dit ook iets voor je:
Om de modjes werk te besparen geen plaatje.The Eternity : a posh dildo using 24k gold or platinum plating and 28 encrusted, VS1 diamonds.
[ Voor 40% gewijzigd door sh4d0wman op 19-01-2026 05:24 ]
Ik dacht al dat je me bekend voorkwam...
Goud.Vis schreef op zondag 18 januari 2026 @ 22:38:
[...]
USD/EUR trade paar is volatieler en winstgevender inderdaad, vooral met orange idiot en z'n getreiter richting Europa.
Waar kun je het beste je stables in parkeren, USD of EUR?
Al het durfkapitaal zit in AI dus daar worden nu miljonairs gemaakt. Bitcoin is voor Boomers.sh4d0wman schreef op maandag 19 januari 2026 @ 01:28:
@Stukfruit en nu?![]()
Blijft toch gaar om de hele tijd elke fatsoenlijke pump weer in te leveren. Maar ja, er is ook weinig stabiliteit meer in de wereld dus investeerders zijn nerveus. In een andere tijdslijn waren we nu allemaal al miljonair.
En nu? Paniek!sh4d0wman schreef op maandag 19 januari 2026 @ 01:28:
@Stukfruit en nu?![]()
Dat zit wel Schnorr.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
We gaan het hopelijk niet meemaken!FrambozenTaart schreef op zondag 18 januari 2026 @ 17:18:
[...]
Dat zou ik zo niet stellen, de AH accepteert geen Bitcoin maar ook geen goudbaren zover ik weet. Misschien gouden euro tientjes, kan je 10 euro boodschappen doen voor een goudwaarde van een kleine 1k. Mits er nog iemand zich geroepen voelt analoog de boekjes bij te houden. Wellicht de manager met hart voor de zaak?![]()
En zit je wat verder in de cyclus van verval waarbij honger en wetteloosheid echt is uitgebroken; je kunt zowel goud als een Trezor gewoon opeten. Zal ongeveer de zelfde voedingswaarden voor je lichaam bevatten.
Dan zit je al snel in het gebied van de onderlinge ruilhandel zonder tussenparijen of partijen die recht bewaken. Goederen en diensten, keiharde directe samenleving.
En kun je als nutteloze speculant die zijn jaren heeft gesleten aan zelfverrijking achter een beelscherm ook prima een mes in je zij krijgen van de man met een zak aardappelen op de hoek van de straat, wanneer je trots en vol hoop met je zakje goudklompjes aan komt huppelen. De rechtstaat is toch gevallen, wie bewaakt nog langer je belangen?
Heb je geen goud, geen eten, en geen zorg.
Dus nee, goud als superieure asset zou ik niet direct zo stellen. Het is eerder gelijkwaardig nutteloos
Mocht het voor iemand anders handig zijn, je kunt hem hier vinden: https://arslucri.xyz/
Hoeft geen geldig emailadres te zijn, is alleen handig als je 2FA wil aanzetten.
zou wel goed zijn als EU nu gewoon een dikke middelvinger op steekt naar dat 3e wereldland. Dat doet ff pijn, maar in de long wel beter. Als die oranje baviaan dan weg is kan je weer eens gesprekken voeren. Is uiteraard dan wel te hopen dat er iemand komt te zitten met een IQ boven dat van het gemiddelde jostiband lidStukfruit schreef op maandag 19 januari 2026 @ 19:17:
De Euro-bazooka lijkt te helpen
https://www.ad.nl/buitenl...nland-te-sturen~aee50bd8/
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Let's make New York New Amsterdam againanti elppa schreef op maandag 19 januari 2026 @ 19:38:
[...]
zou wel goed zijn als EU nu gewoon een dikke middelvinger op steekt naar dat 3e wereldland. Dat doet ff pijn, maar in de long wel beter. Als die oranje baviaan dan weg is kan je weer eens gesprekken voeren. Is uiteraard dan wel te hopen dat er iemand komt te zitten met een IQ boven dat van het gemiddelde jostiband lid
"Wij" hebben tenslotte ook de beurs "uitgevonden" als voorloper van Bitcoin
En oranje? Dat is ook ónze kleur!
Dat zit wel Schnorr.
In 2022 alles kwijt met shitcoins, dan doe je dat toch lekker nog een keertje
Weet iemand wat er met de bitcoin shitcoin flowchart is gebeurt? Kan de 'linkjes' wel vinden alleen de afbeelding doen het niet op het forum. Ook in mijn eigen account is alles gebroken. Ben er een tijdje tussenuit geweest wellicht heb ik iets gemist.knakworst schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 07:59:
[...]
In 2022 alles kwijt met shitcoins, dan doe je dat toch lekker nog een keertje
Nog een vraagje.. Wat is er met de slowchats en Jaapio gebeurt?
[ Voor 18% gewijzigd door MF Doom op 21-01-2026 09:56 ]
hij ziet er nog steeds lekker fris uit........
Alstu!MF Doom schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 09:55:
[...]
Weet iemand wat er met de bitcoin shitcoin flowchart is gebeurt?
:no_upscale():strip_exif()/f/image/mULLQD9amR4OjgCf3P2RbErs.webp?f=user_large)
Gevoelig onderwerp!MF Doom schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 09:55:
[...]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
anti elppa schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 10:11:
[...]
Hij zegt in het eerste kwartier van het interview dat we LINK moeten kopen. All in
Jaapio had het over een triangle. Ik dacht dat die oude smeerpijp iets aan de haak had geslagen maar volgens mij zit hij op Bermuda....
Src. https://www.circle.com/pr...-from-circle-and-coinbase
We are still early... Eerst vandaag die dictator maar weer afwachten. Zijn vliegtuigje was stuk.
Edit: @Wispe tja ik doe niet aan zelfcensuur. Met wat mazzel kom ik al 4 landen niet binnen.
[ Voor 9% gewijzigd door sh4d0wman op 21-01-2026 13:29 ]
Ze controleren tegenwoordig ook je social media als je de VS in wil.sh4d0wman schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 11:01:
die dictator
anti elppa schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 10:11:
[...]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/bc9Chplyp0QXVOcuLDi1wwGf.gif?f=user_large)
Ah sh*t had je zelf al gepost
[ Voor 6% gewijzigd door Pinsa op 21-01-2026 16:19 ]
Lijkt wel een trap.Wispe schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 16:15:
[...]
Ik zie het meer als een klein herstellinkje:
[Afbeelding]
Ik lul ook zomaar wat
Doe m’n best..shovelhead1340 schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 18:52:
Alle gains van de afgelopen 3 weken weer door t putje. Als iedereen over n paar dagen het 1e salaris van dit jaar dca-t dan wordt het misschien nog wat
Had mijn salaris er al ingestoken.. om 16:45 😅
Ik zie dat je de flowchart al hebt en de slowchat is natuurlijk gewoon hier.MF Doom schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 09:55:
[...]
Weet iemand wat er met de bitcoin shitcoin flowchart is gebeurt? Kan de 'linkjes' wel vinden alleen de afbeelding doen het niet op het forum. Ook in mijn eigen account is alles gebroken. Ben er een tijdje tussenuit geweest wellicht heb ik iets gemist.
Ik heb laatst nog contact gehad met Jaapio en het schijnt dat hij met zijn gezin en 25kg zilver op zak is vertrokken naar een uithoek van Canada om daar een conglomeraat te starten, gefocust op Bitcoin-only hardwarewallets met ingebouwde node functie, lopend op ruwe aardolie.
De gedachte hierachter kwam voort uit de huidige zomerstop in geopolitieke verhoudingen.
Ook heeft hij 4 tickets voor het WK ritueel verbrand in een zelfbouw vuurkorf, gemaakt van een voormalige gasfles, zodat de koers niet beneden de $85k zou zakken. Dit offer viel hem niet zwaar want naar eigen zeggen had hij, en ik quote: 'Toch een tyfushekel aan dat hele achterlijke voetbal gebeuren.'
Waarom hij de kaartjes in eerste instantie toch had bemachtigd is onduidelijk maar ergens snap je ook wel dat die dingen soms zo lopen.
Verder is die vent natuurlijk altijd al een zware debiel gebleken maar zoals je kunt lezen zet hij zich nog steeds in voor cryptografisch versleutelde belangen.
Digitale soevereiniteit in transacties en spenderen is natuurlijk een verworven recht die in relatief korte tijd is opgebouwd, in een wereld waar Bitcoin momenteel al bijna minder schaars is dan het internationaal recht en het daarbij horende respect en begrip voor het zelfbeschikkingsrecht van individuele staten en overheden.
Ik vind het dan ook een nobele actie. En het is belangrijk dat er nog mensen als Jaapio zijn die zich voor dergelijke initiatieven inzetten zonder in eerste instantie speculatie in acht te nemen en zich te focussen op de mogelijkheid tot zelfverrijking middels trading en fiat stacking.
Al blijft het allemaal een kansloos gebeuren.
Bijna 90% van de assets terug, na die vierde uitbetaling. Meer dan ooit verwacht.
Goed om te lezen dat Jaapio zich nog met hart en nieren inzet voor BTC en de techniek daarachter. Off-the-grid leven in de bossen van Nova Scotia past precies bij deze levenshouding. Standvastig, ook wanneer het weer niet meezit, is dan een klein offer dat Jaapio graag voor z'n gezin maakt. Speculasie met sats is daarbij natuurlijk van minder belang.FrambozenTaart schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 11:42:
[...]
Ik zie dat je de flowchart al hebt en de slowchat is natuurlijk gewoon hier.
Ik heb laatst nog contact gehad met Jaapio en het schijnt dat hij met zijn gezin en 25kg zilver op zak is vertrokken naar een uithoek van Canada om daar een conglomeraat te starten, gefocust op Bitcoin-only hardwarewallets met ingebouwde node functie, lopend op ruwe aardolie.
De gedachte hierachter kwam voort uit de huidige zomerstop in geopolitieke verhoudingen.
Ook heeft hij 4 tickets voor het WK ritueel verbrand in een zelfbouw vuurkorf, gemaakt van een voormalige gasfles, zodat de koers niet beneden de $85k zou zakken. Dit offer viel hem niet zwaar want naar eigen zeggen had hij, en ik quote: 'Toch een tyfushekel aan dat hele achterlijke voetbal gebeuren.'
Waarom hij de kaartjes in eerste instantie toch had bemachtigd is onduidelijk maar ergens snap je ook wel dat die dingen soms zo lopen.
Verder is die vent natuurlijk altijd al een zware debiel gebleken maar zoals je kunt lezen zet hij zich nog steeds in voor cryptografisch versleutelde belangen.
Digitale soevereiniteit in transacties en spenderen is natuurlijk een verworven recht die in relatief korte tijd is opgebouwd, in een wereld waar Bitcoin momenteel al bijna minder schaars is dan het internationaal recht en het daarbij horende respect en begrip voor het zelfbeschikkingsrecht van individuele staten en overheden.
Ik vind het dan ook een nobele actie. En het is belangrijk dat er nog mensen als Jaapio zijn die zich voor dergelijke initiatieven inzetten zonder in eerste instantie speculatie in acht te nemen en zich te focussen op de mogelijkheid tot zelfverrijking middels trading en fiat stacking.
Al blijft het allemaal een kansloos gebeuren.
Waar gaan we vandaag heen? Trump en pump?
Is dit de dubbel van @Remy!!!! of zitten we hier nog met een andere MF Doom fanMF Doom schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 10:48:
[...]
Goed om te lezen dat Jaapio zich nog met hart en nieren inzet voor BTC en de techniek daarachter. Off-the-grid leven in de bossen van Nova Scotia past precies bij deze levenshouding. Standvastig, ook wanneer het weer niet meezit, is dan een klein offer dat Jaapio graag voor z'n gezin maakt. Speculasie met sats is daarbij natuurlijk van minder belang.
Waar gaan we vandaag heen? Trump en pump?
Haha nee, wel een oudgediende maar geen dubbel van RemyNubtrix schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 11:51:
[...]
Is dit de dubbel van @Remy!!!! of zitten we hier nog met een andere MF Doom fan
Gewoon in crypto beleggen, maak je geen rendement en betaal je ook niets__xeno__ schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 19:53:
https://box3eerlijk.petities.nl/
Graag even tekenen!
__xeno__ schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 19:53:
Graag even tekenen!
Daar vallen de meesten hier dus al afWij
particuliere investeerders in Nederland die een klein bedrag hebben geïnvesteerd ( <1.000.000 euro)
Moet je wel even met het formulier je daadwerkelijk rendement rendament doorgevenknakworst schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 20:49:
[...]
Gewoon in crypto beleggen, maak je geen rendement en betaal je ook niets
@Stukfruit mybad
[ Voor 7% gewijzigd door shovelhead1340 op 23-01-2026 22:09 ]
Ik lul ook zomaar wat
Dat zit wel Schnorr.
Graag rapporteren rapparteren, anders kan ik het corrigeren ervan niet motiveren en wordt dat als persoonlijke mening gezien met alle gevolgen van dien.Stukfruit schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 21:04:
Zijn we door alle saaie koersen nu al zover heen dat we rendament verkeerd beginnen te spellen?
Ingesteld te realiseren rendament : 50%
Inleg : 56 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Bijzonderheden : Ja, grootste inleg ooit
Wat is het nut om een petitie te tekenen me einddatum 17 april 2026 terwijl in maart het besluit genomen moet worden?__xeno__ schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 19:53:
Graag even tekenen!
Bestond er maar iets als "digitaal goud" dan hoefden ze het ook nooit terug te halen...
Still early zeggen wij Bitcoiners toch altijd 😉
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ja wellicht gaan ze voor 50k handtekeningen voor de datum in maart. Wel scherp van je.John245 schreef op zondag 25 januari 2026 @ 09:11:
[...]
Wat is het nut om een petitie te tekenen me einddatum 17 april 2026 terwijl in maart het besluit genomen moet worden?
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen, om invites vragen is ook niet toegestaan
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/iAvOmseVZX7tFBrInCudkoDX.jpg?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/0vF8unQW5mhXYMTEsY9Y1yiU.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/VhN2quf80HzqFvCkgyB9JhYy.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/yFVjGENEGaCRuPU23pMSdOYg.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/lgS3piaOLgfcwKEjx0N93gBw.jpg?f=fotoalbum_large)