[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 101 ... 113 Laatste
Acties:

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:04

knakworst

Get more sats!

becopol schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 16:56:

Japan is wel een geval apart hoor. Ben afgelopen april voor het eerst daar geweest en in mijn gedachten is mijn onderbuik zegt dat het een arm land is. Dat was wel een eyeopener, want ik heb het opgezocht en het GDP per persoon is de helft van Nederland. Dus arm is misschien niet het juiste woord, maar het is daar echt substantieel minder rijk.
Wij zijn in Nederland gewoon ontzettend rijk. Alleen bijna niemand in Nederland zelf die het doorheeft. Consumentenvertrouwen is al 8 jaar dik onder nul. Politici scoren allemaal onvoldoendes. Lekker makkelijk schuld aan een ander geven. Want jij zelf hebt niets in de hand :z OK een huis kopen is uitdagend. Maar ik ga volgende week naar Zuid Afrika. Hele sloppenwijken waar mensen van een dollar per dag moeten rondkomen. En wij zeuren dat we het niet goed hebben :F En terecht want die mensen daar heben wel een eigen huis :+

Japan is een prachtig land. Maar in Japan heb je gewoon een immigratieprobleem. Het probleem dat immigranten er bijna niet komen vanwege taal en andere barriëres. Tegelijk met een enorme vergrijzing gaat dat land gewoon failliet. Daarna kunnen ze zichzelf weer opnieuw uitvinden.

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
En de connectie met crypto is…

Even denken hoor.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:21
Wispe schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 17:19:
En de connectie met crypto is…

Even denken hoor.
there's no second best. Die troep van een fiat in japan in btc stoppen. Euro's en dollars mogen ook

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
knakworst schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 07:48:
[...]

Dus door die waarde te pumpen faciliteert Rabo criminelen.
Nee joh, die Bitcoinen van de Rabobank zijn natuurlijk brandschoon en eerlijk

Ik lul ook zomaar wat

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 31-03 13:18
knakworst schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 17:18:
[...]
Japan is een prachtig land. Maar in Japan heb je gewoon een immigratieprobleem. Het probleem dat immigranten er bijna niet komen vanwege taal en andere barriëres.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RQpajEskDcVcmMPrnIXZKRt291Y=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/htIV8qlvhcBokybSKjskyaVp.gif?f=user_large

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:47
Guere schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 14:53:
Om het jaar af te sluiten nog maar even een laatste keer een video'tje: relevant voor zowel Discord als Tweakers :)

[YouTube: anti elppa's Zure Maxi Crypto Corner - Aflevering 3]
*proest*
Jaapio.... verzekering! Jaapio.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:36

Vis

Wat een saaie bende hier...

Op de frontpage wordt hedendaags nog meer geshilled dan hier.

WTF is er gebeurt de laatste tijd?

Discord? Never heard off.. frontpage tweakers is the place to be!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YLHX9py3Ilxh_6yrm_lHre3MbBQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dODqCoRgRyCO7TpkditVNtLF.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-04 12:03
Vis schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 20:16:
Wat een saaie bende hier...

Op de frontpage wordt hedendaags nog meer geshilled dan hier.

WTF is er gebeurt de laatste tijd?

Discord? Never heard off.. frontpage tweakers is the place to be!

[Afbeelding]
Wat valt er te shillen dan? Prijs BTC staat ong gelijk met 24 nov. Discord is overigens wel echt een stuk beter dan hier. Maar blijf jij maar gewoon hier hangen 👍🏻

• Vis
  • Laatst online: 20:36

Vis

bsmpower schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 21:09:
[...]

Wat valt er te shillen dan? Prijs BTC staat ong gelijk met 24 nov. Discord is overigens wel echt een stuk beter dan hier. Maar blijf jij maar gewoon hier hangen 👍🏻
Haha oke dit was m dus weer.. houdoe en bedankt.

Fijn dat je je plekje eindelijk hebt gevonden kerel. Gun het je, na al je ellende.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eFnRTCyopd1AmsL9aF6QcYlrhqU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/UoWbNQEOGXdMWwlEjL5FesfB.gif?f=user_large

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 31-03 12:52
bsmpower schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 21:09:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6zlsb0CKaNoR1HaIWWtrLcgcJeQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C6GhzXpS0PZSo0oQD4WL1QZp.jpg?f=fotoalbum_large

• Wispe
  • Niet online
https://nos.nl/artikel/25...hington?utm_medium=social

:')

De volgende stap is dat TRUMP als vervanging van Bitcoin moet dienen.

Man man man.

• shovelhead1340
  • Nu online
Wispe schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 12:41:
https://nos.nl/artikel/25...hington?utm_medium=social

:')

De volgende stap is dat TRUMP als vervanging van Bitcoin moet dienen.

Man man man.
Wat een mafklapper is dat toch zeg!
Werkelijk ongelooflijk dat iedereen daar gewoon meegaat in zijn grootheidswaanzin.

Ik lul ook zomaar wat

• S.McDuck
shovelhead1340 schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 15:07:
[...]

Wat een mafklapper is dat toch zeg!
Werkelijk ongelooflijk dat iedereen daar gewoon meegaat in zijn grootheidswaanzin.
De benodigde meerderheid heeft gewoon gestemd voor deze man. Dus de meerderheid wilde wat hij verkondigde. Maar ik denk dat hij de laatste keer dat het kan gewoon even lekker los gaat. Wie maakt hem tenslotte wat. Na deze 4 jaar is de basis gelegd voor nog jaren plezier voor de familie en vrienden Trump. Denk wel dat een hoop kiezers inmiddels wel een lichtelijke WTF momentje hebben :+

• Wispe
  • Niet online
S.McDuck schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 15:19:
[...]

De benodigde meerderheid heeft gewoon gestemd voor deze man. Dus de meerderheid wilde wat hij verkondigde. Maar ik denk dat hij de laatste keer dat het kan gewoon even lekker los gaat. Wie maakt hem tenslotte wat. Na deze 4 jaar is de basis gelegd voor nog jaren plezier voor de familie en vrienden Trump. Denk wel dat een hoop kiezers inmiddels wel een lichtelijke WTF momentje hebben :+
Las van de week dat zo'n 33% van de Amerikanen (?) nu nog (steeds) tevreden is over Trump...

• S.McDuck
Wispe schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 15:22:
[...]

Las van de week dat zo'n 33% van de Amerikanen (?) nu nog (steeds) tevreden is over Trump...
Hangt een beetje van de source af. CNN is 33%, Fox News is 72% maar volgens team Trump minimaal 250% :D

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-03 12:21
BTC vandaag

Afbeeldingslocatie: https://i.gifer.com/origin/a8/a89d2dd2b108d45081ade1a748e3ce19.gif

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:09

Darrell

Fiat moonboy

Wispe schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 15:22:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bNFEKjA63H8_cRIWmV3Aeo_9QPA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rFW279Rip4zkWObVtwLOvBIG.jpg?f=fotoalbum_large

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 19:28
Vandaag mijn wekelijkse VCA inleg gedaan.
Ingesteld te realiseren rendament : 50%
Inleg : 51 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Bijzonderheden : Nee

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
S.McDuck schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 15:19:
[...]

Behalve dat het geen meerderheid was. Zoek de cijfers er maar eens bij op. Je hoeft ze niet eens net zo creatief te interpreteren als Bob Loukas ;)

Want die denkt nu opeens weer dat de koersen in de sterren geschreven stonden:

Dat zit wel Schnorr.

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Stukfruit schreef op zondag 21 december 2025 @ 09:53:
Behalve dat het geen meerderheid was. Zoek de cijfers er maar eens bij op. Je hoeft ze niet eens net zo creatief te interpreteren als Bob Loukas ;)

[X]
How the mighty have fallen. Uiteindelijk toch helaas slechts een influencer. Erg jammer, want z'n videos stonden natuurlijk bol van de hogere voorspellingen. Hij dacht prima dat het veel hoger kon, heeft vaak genoeg > $150k en andere scenario's getekend waarin BTC geen relatief karige ATH zou neerzetten.

• anti elppa
Guere schreef op zondag 21 december 2025 @ 10:06:
[...]

How the mighty have fallen. Uiteindelijk toch helaas slechts een influencer. Erg jammer, want z'n videos stonden natuurlijk bol van de hogere voorspellingen. Hij dacht prima dat het veel hoger kon, heeft vaak genoeg > $150k en andere scenario's getekend waarin BTC geen relatief karige ATH zou neerzetten.
yep zonde, bij mij is ie nu echt volledig afgeschreven iig

• Stukfruit
  • Niet online
Guere schreef op zondag 21 december 2025 @ 10:06:
[...]

Precies. Ik blijf het ook wel jammer vinden. Maar ondertussen gaat hij lekker los. Is nu ook andere zaken aan het shillen, zoals JPM op een ATH.

Dat zit wel Schnorr.

• S.McDuck
Stukfruit schreef op zondag 21 december 2025 @ 09:53:
[...]

[X]
Zonder meerderheid is hij dus president geworden?
Als ik het goed heb meegekregen had hij de meeste kiesmannen en de meeste stemmen?
Wikipedia: 2024 United States presidential election
Zelfs als je kijkt naar het aantal staten waar ze de meeste stemmen hebben gehaald is het een meerderheid.
Niks creatiefs aan toch?

Ok, het is geen absolute meerderheid als in >50% maar hij heeft in alles meer als de tegenstander.

[ Voor 10% gewijzigd door S.McDuck op 21-12-2025 11:58 ]

• Stukfruit
  • Niet online
S.McDuck schreef op zondag 21 december 2025 @ 11:53:
[...]

Ok, het is geen absolute meerderheid als in >50%
Als je alles lekker abstract maakt (gerrymandering, kiesmannen, het niet toelaten om te stemmen ivm geen papiertje om mee te mogen doen (want in VS moet je registreren ipv automatisch meedoen zoals in NL), enz) wordt het inderdaad een meerderheid, maar dan speel je ook het spelletje van de cult mee die dit straks weer gaat gebruiken om te zeggen dat Donald voor een derde termijn mag gaan.

Je schreef "De benodigde meerderheid heeft gewoon gestemd voor deze man. Dus de meerderheid wilde wat hij verkondigde." en dat kan verwijzen naar de abstractie, maar in absolute termen hebben enorm veel mensen die mochten stemmen niet eens gestemd. Even doorklikken naar de bron voor exacte aantallen, want ik heb het vermoeden dat het op de gelinkte pagina niet helemaal klopt, maar zelfs als het een derde is dat niet gestemd heeft (zoals ik ooit heb uitgewerkt in een reactie in het verleden, alleen is de zoekfunctie #@!) is het nog zo'n groot aantal dat je niet kan spreken van "de meerderheid wilde wat hij verkondigde" omdat het in absolute aantallen de minderheid is die de meerderheid hun cult wil opleggen.

Dit zijn dezelfde soort spelletjes die Loukas nu speelt. Hou je (niet van jou maar in het algemeen) eigen abstractie of terminologie aan en het klopt. Ja, zo lust ik er nog wel een paar. Volgens hem doet hij bijvoorbeeld alleen aan de uitwerking van "scenario's" ipv voorspellingen, terwijl hij daarmee de aandacht afleidt van wat hij aan het doen is: beide termen kloppen niet omdat hij video's zat te maken waarin voornamelijk alle mogelijke upsides werden besproken. In de laatste video was de mogelijkheid dat we omlaag zouden vallen een voetnoot en leek hij nog behoorlijk enthousiast te zijn over supercyclussen. Daarna werd hij beer, nu is hij weer even positief over alts en over een paar maanden heeft hij naar eigen zeggen waarschijnlijk alweer gelijk omdat Bitcoin op 142k staat: "zie je wel, toch upside".

TL;DR: laten we het bij de getallen houden zodat 1 + 1 appel = 2 appels blijft ipv 1.5 voor mij en 0.5 voor jou :Y

See what I did there? Misleiding, want ik begon over het verdelen van appels terwijl het om de som ging. Maar het zaadje is geplant en nu kun je erom gaan vechten: "nee ik wil ook die extra 0.5" > "wat, waarom wil je 0.5 extra?" > "nee nee dat bedoel ik niet" > enz, enz :P

Mand.

Dat zit wel Schnorr.

• Monkeydancer
  • Laatst online: 11-03 10:09
Krijgen we nog een eindejaarsrally dit jaar? Hoe ging dat in de voorgaande jaren voor bitcoin? Of staat dat los van de aandelenmarkt?

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

• Wispe
  • Niet online
Monkeydancer schreef op zondag 21 december 2025 @ 12:42:
Krijgen we nog een eindejaarsrally dit jaar?
Afbeeldingslocatie: https://thumbs.dreamstime.com/b/waarzegger-met-kristallen-bol-9475151.jpg

• S.McDuck
Stukfruit schreef op zondag 21 december 2025 @ 12:38:
[...]
mand
TL;DR: laten we het bij de getallen houden zodat 1 + 1 appel = 2 appels blijft ipv 1.5 voor mij en 0.5 voor jou :Y

See what I did there? Misleiding, want ik begon over het verdelen van appels terwijl het om de som ging. Maar het zaadje is geplant en nu kun je erom gaan vechten: "nee ik wil ook die extra 0.5" > "wat, waarom wil je 0.5 extra?" > "nee nee dat bedoel ik niet" > enz, enz :P

Mand.
Ja, ik zag wat je deed: democratie werkt niet als je verliest.
See what I did there?

• BTC100K2021
  • Laatst online: 30-03 15:16

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

All i want for Christmas: weten welke GAK John heeft.

[ Voor 16% gewijzigd door BTC100K2021 op 21-12-2025 13:53 ]

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
John245 schreef op zondag 21 december 2025 @ 09:29:
Inleg : 51 van 522
Bijzonderheden : Nee
Bijna op 10% v/d race, nog 471 posts te gaan

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Stukfruit
  • Niet online
S.McDuck schreef op zondag 21 december 2025 @ 13:22:
[...]

Ja, ik zag wat je deed: democratie werkt niet als je verliest.
See what I did there?
Voor mensen die het niet begrijpen heb ik een mand toegevoegd.

Dat zit wel Schnorr.

• John245
BTC100K2021 schreef op zondag 21 december 2025 @ 13:53:
All i want for Christmas: weten welke GAK John heeft.
Die publiceer ik de 28e (laatste inleg dit jaar)

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• Egeau
  • Laatst online: 14:55
Poeh, dit topic begint wel echt dood te gaan. Ik zit braafjes op werk en zie bitcoin boven de 90K dus ik denk: even voorzichtig op een klein venster door dit topic scrollen om geen 90K babe op 32 inch aan mijn collega's te laten zien maar nee hoor... helemaal niets.

Is de discord nog steeds 'the new kid in town'? Als relatief stille lezer vond ik het altijd wel gezellig op het forum, ook al bestond het voor 99% uit onzin

• Pinsa
  • Laatst online: 09:03
Egeau schreef op maandag 22 december 2025 @ 16:14:
Poeh, dit topic begint wel echt dood te gaan. Ik zit braafjes op werk en zie bitcoin boven de 90K dus ik denk: even voorzichtig op een klein venster door dit topic scrollen om geen 90K babe op 32 inch aan mijn collega's te laten zien maar nee hoor... helemaal niets.

Is de discord nog steeds 'the new kid in town'? Als relatief stille lezer vond ik het altijd wel gezellig op het forum, ook al bestond het voor 99% uit onzin
Kort antwoord ja

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:18

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Eerst de saaie range uit, dan komen de babes wel weer. :> 30% kerst rally lijkt mij wel wat...

Wie stapt er, wanneer, weer in? En heeft iedereen nu ook de oranje munt ipv een tas met drek? O-)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Wom

sh4d0wman schreef op maandag 22 december 2025 @ 16:36:
Wie stapt er, wanneer, weer in? En heeft iedereen nu ook de oranje munt ipv een tas met drek? O-)
Braaf DCA hier op BTC. Voor een grote aanschaf wel een flink deel uitbetaald op een achteraf gunstig moment, maar ik ben weer braaf de positie aan het vergroten. Wel enkel BTC, de alts laat ik links liggen.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ome Bob, hij klinkt wat bearish en heeft wat verkocht:

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:37
Winst = winst

• anti elppa
Taro schreef op maandag 22 december 2025 @ 17:44:
Ome Bob, hij klinkt wat bearish en heeft wat verkocht:
[YouTube: The Turn in the Cycle]
zal zo eens kijken. Wil eingelijk niet kijken, maar ga het toch doen. En als ie verkocht heeft, is het voor mij een teken dat de bodem in is, net als de vorige keer

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

anti elppa schreef op maandag 22 december 2025 @ 18:08:
[...]

zal zo eens kijken. Wil eingelijk niet kijken, maar ga het toch doen. En als ie verkocht heeft, is het voor mij een teken dat de bodem in is, net als de vorige keer
De bodem is in.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GNvOsZKLH2buCrorsPeHZpwiSqI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qlESAAvmLVA0PqJSJAfogrJx.jpg?f=fotoalbum_large

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:39
Lange antwoord bevat 50% meer: nee
Is dat het?

[ Voor 3% gewijzigd door Gondor op 22-12-2025 20:54 ]

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19:06
In verband met kerstfestiviteiten hebben wij gemeend de donderdag dipdag te moeten verplaatsen.
U kunt deze reeds hedenavond verwachten.

Groet,
Het management team

Maktub

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-03 00:43
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pjBKnWjZXwcPbkY5oEz9aOVr2jk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/obf3dAZKfCEARTSosMgliZiz.jpg?f=fotoalbum_large

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Deman23 26e eerst weer futures. Hopelijk vallen we daarna eens omhoog. Een kerstboom is ten slotte groen. Maar ja die oude man is rood... o<:)

Edit: voor de werkende mensch...

Afbeeldingslocatie: https://c8.alamy.com/zooms/9/42ae12953390413d88eb416814821261/dk2057.jpg
Merry Christmas dame(s) :>

[ Voor 35% gewijzigd door sh4d0wman op 23-12-2025 08:53 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• MrMrq
MrMrq schreef op maandag 22 december 2025 @ 21:11:
In verband met kerstfestiviteiten hebben wij gemeend de donderdag dipdag te moeten verplaatsen.
U kunt deze reeds hedenavond verwachten.

Groet,
Het management team
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/obrVZLpi-ijU777OZa4R3FZ0j4A=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/kwjSyRCnhwp9G3tBfqMK5MXv.gif?f=user_large

Deze space is dood

Maktub

• Wispe
  • Niet online
Valt mee toch? Er staat niet voor niets slowchat in de titel. Je kan een verzoek doen voor een wijziging naar fastchat.

• Laurens1970
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17:08
Nee joh, ben er gewoon nog hè.
We doen hier gewoon kalmpjes aan, op discord is het speed chat :)

• MrMrq
Laurens1970 schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 10:26:
[...]

Nee joh, ben er gewoon nog hè.
We doen hier gewoon kalmpjes aan
Sorry, ik was hier een tijdje minder actief. Ik ken de nieuwe mores nog niet zo goed.

Ik begrijp dat we geen moon meer roepen, geen memes herhalen en dat @Shinobi-vs-Gast aan het einde van week maar twee pagina’s hoeft terug te lezen?
In dat geval ben ik volledig vóór.

Maktub

• Laurens1970
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17:08
Helaas valt er nog niet veel moon te roepen, denk dat we daar over een jaartje of 2 weer mee kunnen gaan starten.
En memes zijn altijd +1 toch 😁

• zwembroek
  • Laatst online: 02-03 20:11
MrMrq schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 10:55:
[...]

Sorry, ik was hier een tijdje minder actief. Ik ken de nieuwe mores nog niet zo goed.

Ik begrijp dat we geen moon meer roepen, geen memes herhalen en dat @Shinobi-vs-Gast aan het einde van week maar twee pagina’s hoeft terug te lezen?
In dat geval ben ik volledig vóór.
Ben jij nog niet even in de Discord komen kijken?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• MrMrq
zwembroek schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 14:28:
[...]

Ben jij nog niet even in de Discord komen kijken?
Nog nooit!

Ik ben een boomer in het lijf van een jonge God, en social media krijgen makkelijk vat op mijn cortisol en dopamine.
Dus uit pure zelfbescherming voegde ik Discord niet toe aan mijn repertoire.

Maktub

• Alpina
MrMrq schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 14:58:
[...]

Nog nooit!

Ik ben een boomer in het lijf van een jonge God, en social media krijgen makkelijk vat op mijn cortisol en dopamine.
Dus uit pure zelfbescherming voegde ik Discord niet toe aan mijn repertoire.
Er is een rustig commodities hoekje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bNlI-Y7GKmAIj9BkPwb3sjhW0Lk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/w1DXAYg0Tu8aeAvhqPpRMCqU.gif?f=user_large

• Pinsa
Gondor schreef op maandag 22 december 2025 @ 20:53:
[...]

Lange antwoord bevat 50% meer: nee
Is dat het?
Kom kijken en oordeel zelf als je het niks vind ga je toch weer weg, ik denk dat je er veel meer hebt als alleen SC

• Moiety
Wel evenveel spelvouten als/dan hier, gelukkig.

• Wispe
  • Niet online
Moiety schreef op woensdag 24 december 2025 @ 11:19:
Wel evenveel spelvouten als/dan hier, gelukkig.
“Als/dan” is geen een spelfout, maar een grammaticale fout.

• Moiety
Wispe schreef op woensdag 24 december 2025 @ 11:24:
[...]

“Als/dan” is geen een spelfout, maar een grammaticale fout.
Daar had ik het niet over

• Wispe
  • Niet online
Oh oké, maar dat neemt niet weg dat het geen een spelfout is.

• Moiety
Wispe schreef op woensdag 24 december 2025 @ 11:28:
[...]

Daar ben ik het mee eens

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Wispe schreef op woensdag 24 december 2025 @ 11:28:
[...]

En hier maak je dan nu een grammaticale fout als ik het goed begrijp?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:04

knakworst

Get more sats!

Ik heb het topic maar gerapparteerd omdat er geen slowchat over crypto geen blow-off top is.

• S.McDuck
Fijne feestdagen allemaal!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y7SH-Af9DDNwGnKYAB8iK2h9_Dw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/v3mC7iWUKKazANDYCXQO3368.gif?f=user_large

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@S.McDuck what if .... a green 2026 :>

• Moiety
Taro schreef op woensdag 24 december 2025 @ 13:40:
[...]

En hier maak je dan nu een grammaticale fout als ik het goed begrijp?
Scherp. Dubbele ontkenning

• Wispe
  • Niet online
knakworst schreef op woensdag 24 december 2025 @ 14:07:
Ik heb het topic maar gerapparteerd omdat er geen slowchat over crypto geen blow-off top is.
Tijd voor mijn vakantie zou ik zeggen. Op een gegeven moment zou ik de grens overschreden moeten hebben zou je denken.

• Pinsa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oNRsDi0UvNzCb4VqbRGN5Q-8WZU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ofWuUcu19MVw61kmPdCRZ0Ei.png?f=fotoalbum_large

• Moiety
Wispe schreef op woensdag 24 december 2025 @ 17:50:
[...]

Tijd voor mijn vakantie zou ik zeggen. Op een gegeven moment zou ik de grens overschreden moeten hebben zou je denken.
Uw straf is een verbanning naar Discord!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

@mjoaris jij een idee wat er speelt bij bifi? Interesse lijkt eindelijk gewekt te zijn.

• Pinsa
Knip, genoeg geweest

[ Voor 76% gewijzigd door Taro op 25-12-2025 23:52 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Zullen we kappen met Discord vermeldingen? Merci.

• Moiety
Idd, wen moon? Totaal ingekakt zooitje hier. Ik geloof nog wel in een volle maan binnen nu en en drie maanden. 300k tops voor bitcoin, maar alts going crazy.

• Wispe
  • Niet online
Zitten we nou officieel in een bear of niet?

• John245
Wispe schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 09:24:
Zitten we nou officieel in een bear of niet?
Nee, mensen hopen wel dat de bear nu komt.

[ Voor 10% gewijzigd door John245 op 26-12-2025 09:28 ]

• Wispe
  • Niet online
John245 schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 09:27:
[...]

Nee, mensen hopen wel dat de bear nu komt.
Als je op iets hoopt, dan komt het niet. Althans, dat is mijn ervaring.

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
Hoop is niet voor niks uitgestelde teleurstelling.

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik had vanmorgen nog een grote hoop.

Vandaag futures dus ... Volgende week einde van het jaar. Daarna met frisse moed op weg naar een nieuwe ATH. *O*

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/SV9riJUGAlUAAAAM/klazienaveen-of-niet-dan.gif

• MrMrq
🎅 Ho ho hoooo
Ho, niet verder zakken

Maktub

• Heyoka
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 19:32
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oyA2GKneaLARfJ-RQKKDHFNJ6OE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8YlE7utxPSUl6Q0iVu3UIQNW.jpg?f=fotoalbum_large

• Bushalte

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Wispe
  • Niet online
Zegt hij iets dan?

• Bushalte
Deze meme niet kennen... :-(

• S.McDuck
Toch weer een Discord verwijzing?

Toch alweer een tijdje saai en dood.. het topic en de koers. Had gehoopt in december nog 1 piek maar het lijkt dat dit even de bodem is. Ik hoop dat er in januari weer een beweging omhoog gaat komen:
Positieve insteek gaan alle aankopen in het nieuwe jaar weer van start en gaat de fomo weer omhoog
Negatieve insteek Alle bedrijven hebben voldoende leverage om de markt te beinvloeden. De markt gaat nog verder omlaag om de kleine speler eruit te dwingen en nog meer van de markt in handen te krijgen.

Voorlopig ga ik nog van de positieve uit. Helaas geen grafiekjes, heatmaps, porsche/lambo en resultaten uit het verleden om mijn verhaal te ondersteunen. Puur gegokt :)

[ Voor 48% gewijzigd door S.McDuck op 26-12-2025 22:17 ]

• Wispe
  • Niet online
Ik zie geen een praatwolkje of een bewegende mond.

• Bushalte
Wispe schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 22:22:
[...]

Ik zie geen een praatwolkje of een bewegende mond.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/afw8ub.jpg

• Moiety
Kom op Wispe. Be a man!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-saIPjfyAilCWWPL2B_LtlrhTpw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/no6GljJctA9sjEHrAi0iTMnc.jpg?f=fotoalbum_large

• Wispe
  • Niet online
Als dat de aanname is die jij wil maken en daar gelukkig van wordt, dan is dat maar zo.

• Heyoka
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 19:32
S.McDuck schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 22:04:
[...]

Toch weer een Discord verwijzing?
Nee hoor, daar houd ik mij niet zo mee bezig. Voor mij was het veel meer de symboliek ervan waar je heel veel in terug zou kunnen zien:
- de btc koers van gisteren (bartje)
- Bart als symbool voor btc, en voor sommigen afgelopen jaar een lachertje is geworden. Relatief onderpresteren tov andere activa.
- de verwachtingen van Q4 en een santa-rally
Etc, etc

Je kan er natuurlijk in zien wat je er zelf in wil zien, daarom had ik deze leeg gelaten ;)

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:13
Of is Bitcoin de kanarie in de kolenmijn?
Of is Bitcoin nu echt zijn eigen assetclass?

Hoe dan ook, we gaan het zien.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gaat het ZEC dan deze keer wel lukken door de MA's heen te komen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AZ-1WL6T4_BE_6D8XNbz-Aj8IHw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/h3Gh1KOf6syLT765C6MeICCr.png?f=fotoalbum_large

Prachtige organische candles overigens (EUR):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h7CG-D_CK1dEMGrGKjwC3dMypCU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/0FiL4YVPMXTo6lwSScskygHN.png?f=user_large

[ Voor 22% gewijzigd door Taro op 27-12-2025 11:12 ]

• S.McDuck
Heyoka schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 08:16:
[...]

Nee hoor, daar houd ik mij niet zo mee bezig. Voor mij was het veel meer de symboliek ervan waar je heel veel in terug zou kunnen zien:
- de btc koers van gisteren (bartje)
- Bart als symbool voor btc, en voor sommigen afgelopen jaar een lachertje is geworden. Relatief onderpresteren tov andere activa.
- de verwachtingen van Q4 en een santa-rally
Etc, etc

Je kan er natuurlijk in zien wat je er zelf in wil zien, daarom had ik deze leeg gelaten ;)
Die had ik allemaal gemist :D
Taro schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 11:06:
Gaat het ZEC dan deze keer wel lukken door de MA's heen te komen?
[Afbeelding]

Prachtige organische candles overigens (EUR):
[Afbeelding]
Zou zeer welkom zijn.. al haalt het z'n ath weer is. Lijkt wel of alles een opleving heeft van 10% in een uur en dan weer 12% zakt

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
S.McDuck schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 12:38:
[...]

Zou zeer welkom zijn.. al haalt het z'n ath weer is. Lijkt wel of alles een opleving heeft van 10% in een uur en dan weer 12% zakt
Nou idd, maar: "al haalt het z'n ath weer is", ik keek even snel op Kraken op de monthly, in EUR -> 200.000 _O-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gvn7vwu5gaJdbC4MVr_GjiL2ZP8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pIfmMkbCc5seK8NEmRQTxzyO.png?f=fotoalbum_large

Op CMC is dat 4293 USD, zou zeer welkom zijn, maar nog wel een x10 :)

Nog een 3e organische pump erbij, volgens mij heeft iemand er zin in...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JCZxqYsa-39o7hVUDCCRvQ1BX0M=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/WH2DfCZ1c4vj38gQRCo3ydpj.png?f=user_large

Inmiddels daarmee door de 2 MA's heen, hopelijk houdt ie het vol, wel even terugtesten:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HTUHBN_fBKsPHHIkgCKhbWr8ksg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rGNMXFWcoRh43MdLtyECHvIl.png?f=fotoalbum_large

• BTC100K2021
  • Laatst online: 30-03 15:16

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Boremarket

• Bushalte

• Wispe
  • Niet online
Volgende week zondag zit ik 2 jaar in crypto. Hopelijk gaan we voor die tijd nog iets spannends beleven, anders vind ik het maar een matige halve cycle.

• bsmpower
  • Laatst online: 01-04 12:03
Wispe schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 18:21:
Volgende week zondag zit ik 2 jaar in crypto. Hopelijk gaan we voor die tijd nog iets spannends beleven, anders vind ik het maar een matige halve cycle.
Moet je alts kopen. En als je 2 jaar geleden bent begonnen heb je nu een mooi rendament toch?

[ Voor 14% gewijzigd door bsmpower op 27-12-2025 20:38 ]

• John245
Inleg : 52 van 522
Bijzonderheden : Kwartaalevaluatie en jaarevaluatie uitgevoerd

GAK 87019

• Bushalte

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Bushalte over een tijdje kunnen jullie het uitdrukken in magische EU Internetmunten :D }) :'(
Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/19/1a/10/191a10283799376230f86cae18a56cc2.gif

• Bushalte
sh4d0wman schreef op zondag 28 december 2025 @ 08:41:
@Bushalte over een tijdje kunnen jullie het uitdrukken in magische EU Internetmunten :D }) :'(
[Afbeelding]
Ik ga binnenkort gewoon weer in ouderwetse guldens praten (ja ik ben uit die tijd).

Afbeeldingslocatie: https://cdnbloglearn.leverageedu.com/explore/wp-content/uploads/2023/10/T59K.gif

• Wispe
  • Niet online
Bushalte schreef op zondag 28 december 2025 @ 08:52:
[...]

Ik ga binnenkort gewoon weer in ouderwetse guldens praten (ja ik ben uit die tijd).

[Afbeelding]
Ik denk dat iedereen hier uit die tijd komt.
Als je niet uit die tijd wil komen, moet je na 1 januari 2002 zijn geboren. Dat is best tamelijk kort geleden.

Er gaat een tijd komen dat bushaltes niet meer bestaan. De generatie hierna zal geen idee hebben wat ‘bushalte’ is.

[ Voor 11% gewijzigd door Wispe op 28-12-2025 09:08 ]

• John245
Euro natuurlijk.

Het moet er ook weer in Euro's uit.

Pagina: 1 ... 101 ... 113 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal, zonnepanelen & aandelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump, Elon Musk en aandelen zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen, om invites vragen is ook niet toegestaan
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!