zwembroek schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 19:42:
Zitten jullie hier allemaal. Ik had de uitnodiging gemist. Lekker @Darrell.
zwembroek schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 19:42:
Zitten jullie hier allemaal. Ik had de uitnodiging gemist. Lekker @Darrell.
BraekenFrambozenTaart schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 22:51:
[...]
Hopen op minimaal braek-even dan maar...
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Gold rush in Vietnam as people storm shops to buy and sell the yellow metal, which now trades at over $4,300 per ounce. pic.twitter.com/DJlwk7R6aG
— Jesse Cohen (@JesseCohenInv) 17 oktober 2025
nothing stops this train
Thanks!Cyclonist schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 22:41:
[...]
Vergeet niet lekker even bij te komen daar op Lanzarote
Zero.
Beetje melk erbij doen, op zijn Brits. Misschien helpt het wat met je sentiment.Darrell schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 00:35:
Dit weekend iig weer knetterrekt. Ik voel het aan mn theewater.
Edit: kopen maar meisjes, zichtbare outflow bij ETFs nog minimaal, https://www.coinglass.com/bitcoin-etfHua Seng Heng Gold Shop in Yaowarat (Bangkok) has run out of gold bars today! With demand outstripping supply, the shop's owners have told customers that new stock of 10 baht weight gold bars will arrive on October 28th.
[ Voor 19% gewijzigd door sh4d0wman op 18-10-2025 05:54 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Pech voor je vriendin/vrouw/scharrel (doorhalen wat niet van toepassing is)sh4d0wman schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 18:01:
Ik dacht dat ik uitgevingerd was want er gebeurde niks meer maar toen bleek er een nieuw topic te zijn. 420k soon en een duimpjes ATH in de tweak statistieten.
Beter binnen houden… dan zie je tenminste wat zexuitspoken ipv dat ze ineens het feest komen verpestentomtom901 schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 20:10:
[...]
Proberen de bears te lozen. Niet gelukt, helaas
Dezelfde redactie is, het moment dat het kouder wordt, artikelen gaan uitspugen hoe slecht houtstook, pellets cv, airco's aan etc is voor het milieu .Amens schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 08:29:
Er staat alweer een mooi artikel op nu.nl. DE bitcoin, DE ether en DE Solana gaan allemaal door het putje. Op nujij is te lezen dat deze criminele munten, tulpenmanie, ponzi en gebakken lucht bende nu eindelijk over is.
Ik vraag mij echt af wat voor types dit soort reacties achterlaten daar. Ik ben voor een tulpenmanie meeting!
Doorhalenbrothermaynard schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 08:23:
[...]
Pech voor je vriendin/vrouw/scharrel (doorhalen wat niet van toepassing is)
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Scheelt dat we met deze koersen toch geen enkele vorm van verwarming kunnen betalen.Severus schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 08:32:
[...]
Dezelfde redactie is, het moment dat het kouder wordt, artikelen gaan uitspugen hoe slecht houtstook, pellets cv, airco's aan etc is voor het milieu .
Ach, laten we ze niet teveel ongelijk geven.Amens schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 08:29:
Op nujij is te lezen dat deze criminele munten, tulpenmanie, ponzi en gebakken lucht bende nu eindelijk over is.
Ik vraag mij echt af wat voor types dit soort reacties achterlaten daar.
Maktub
Eth een ceo ja? Godverdomme dacht ik dat ik alles van eth had uitgezocht....MrMrq schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 08:50:
[...]
Ach, laten we ze niet teveel ongelijk geven.
Crypto is maar wat de gek er voor geeft. Tulpenmanie.
Iedereen stapt in om duurder te verkopen aan een greater fool. Ponzi.
En alleen bij de meest schimmige kraampjes op Marktplaats kan ik een BMW ruilen voor BTC. Criminele munten.
Dus hoe fout hebben deze reaguurders het nou echt?
Ze zien daarnaast misschien een paar dingetjes over het hoofd.
Dat het fiat systeem even ziek is (of: zieker). Dat BTC geen CEO heeft, in tegenstelling tot SOL en ETH.
Iedereen heeft recht op zijn eigen blinde vlekken. Wij hebben er zeker weten ook een paar.
[ Voor 18% gewijzigd door almelo15 op 18-10-2025 09:02 ]
eth, The world's computer
Je hebt het ook beter uitgezocht dan ik, sticker komt eraan!almelo15 schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 08:58:
[...]
Eth een ceo ja? Godverdomme dacht ik dat ik alles van eth had uitgezocht....
Maktub
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Have fun!Pelox schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 23:12:
[...]
Thanks!![]()
Maar echt bijkomen zit er niet in hoor, vooral veel sporten en daarnaast veel ondernemen met het gezin. Thuis kunnen we weer uitrusten.
Alt season?ScuL schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 09:05:
Die bullflag op ETH/BTC is uitgebroken
[Afbeelding]
ze hebben paar keer geluk gehad met die die retard gaten. Mooie is dat als we nu ff 5k pumpen, dat ze 100% denken dat het weer gebeurd.....en dan gaan ze dus volledig rekt. SnappieGuere schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 09:16:
Oh jee, straks krijgen we weer eens zo'n weekend pamp, ontstaat er een gigantische CME gap en wordt dat weer strijd tussen de CME boys die vinden dat 'ie gevuld moet worden en de anti elppa boys die roepen dat er nog een gap op 6 cent ligt.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Guere schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 09:16:
Oh jee, straks krijgen we weer eens zo'n weekend pamp, ontstaat er een gigantische CME gap en wordt dat weer strijd tussen de CME boys die vinden dat 'ie gevuld moet worden en de anti elppa boys die roepen dat er nog een gap op 6 cent ligt.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Nekschot.__xeno__ schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 09:42:
Net voor 200 euro opgelicht op marktplaats. Waarom doet dat meer pijn dan een x.xxx drop in je portfolio?
Ja absoluut. In hindsight: 1 googletje op het rekeningnummer had mijn200 euro bespaard. Toch weer wat sats.. Ook daarom: alles in btc.
[ Voor 9% gewijzigd door __xeno__ op 18-10-2025 09:49 ]
Waarschijnlijk omdat je dan nog steeds xx of yy BTC eth bezit en slechts 200 euro kwijt bent.__xeno__ schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 09:42:
Net voor 200 euro opgelicht op marktplaats. Waarom doet dat meer pijn dan een x.xxx drop in je portfolio?
Never ever financial advice...
Ben wel benieuwd wat ze hebben geflikt.__xeno__ schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 09:42:
Ben je ziek?elektriekert schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 10:47:
[...]
Ik heb ze de huid vol gescholden en zei de mijne.
Zo klopt het weer.elektriekert schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 10:47:
[...]
Ik heb ze de huid vol gescholden en zei: "de mijne!1!!1111!!".
[ Voor 55% gewijzigd door almelo15 op 18-10-2025 10:53 ]
eth, The world's computer
Je wordt vanzelf een klootzak aan de telefoon door dit soort ratjes.elektriekert schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 10:47:
[...]
Ben wel benieuwd wat ze hebben geflikt.
Jaartje of 5 terug ging een collega destijds zijn auto op MP verkopen, binnen de kortste keer wilde eoa man die op een boorplatform werkt zijn auto wel kopen. Moest ie eerst door een paar hoepels heen springen. Hij was behoorlijk naïef dus heb hem wat voorbeelden laten zien.
Ik was vorig jaar een kwartier onderweg voordat ik doorkreeg dat ze mij probeerde te scammen, en dan ben ik toch altijd erg op mijn hoede.
Ik werd gebeld door "mijn" bank, ooit zijn er eens gegevens van mij buit gemaakt dus ze wisten echt veel. Ik voelde ook wel enigzins paniek.
Ze hadden de transacties kunnen blokkeren en toen begonnen ze over malware op mijn PC.
Vanaf dat moment had ik in de gaten dat het dikke oplichting was.
Of ik anycam wilde installeren...
Ik heb ze de huid vol gescholden en zei de mijne.
elektriekert schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 10:47:
Jaartje of 5 terug ging een collega destijds zijn auto op MP verkopen, binnen de kortste keer wilde eoa man die op een boorplatform werkt zijn auto wel kopen. Moest ie eerst door een paar hoepels heen springen.
Never ever financial advice...
Of toch weer rektober, dumpvember en decembear?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 12:23:
SOL zit er goed voor, heb een kleine spot ervan gekocht (van mijn SOL-wallet)
Even liken zodat je een snelkoppeling hebt naar het nieuwe topic
BTC €94.837,08
Die stijging is voorlopig ff geweest denk ikDarkShadow schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 12:50:
Zat de laatste tijd zelf te kijken naar quantum stocks, als in dat het mij logisch lijkt dat dat een volgend narratief of boom kan zijn. Zie dat die het eigenlijk al heel goed hebben gedaan het afgelopen jaar. Dus doe nog even rustig aan en wacht op de volgende grote correctie om weer in iets geleidelijk in te stappen.
BTC blijft voor mij natuurlijk grootste, maar wil wel wat meer spreiden, alleen niet in alts.
[SC] Stocks Slowchat topic #1DarkShadow schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 12:50:
Zat de laatste tijd zelf te kijken naar quantum stocks, als in dat het mij logisch lijkt dat dat een volgend narratief of boom kan zijn. Zie dat die het eigenlijk al heel goed hebben gedaan het afgelopen jaar. Dus doe nog even rustig aan en wacht op de volgende grote correctie om weer in iets geleidelijk in te stappen.
BTC blijft voor mij natuurlijk grootste, maar wil wel wat meer spreiden, alleen niet in alts.
Ook nog in LTC ?Kol Nedra schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 12:23:
SOL zit er goed voor, heb een kleine spot ervan gekocht (van mijn SOL-wallet)
Bij mij was het geraffineerd. Marktplaats account van 1,5 jaar oud met 9 positieve recensies. Ging om een net iets te goedkope cpu (7800x3d). Goed advertentie en foto's inc vermelding dat hij altijd met een noctua was gekoeld. Eerst overeengekomen dat ik hem zou ophalen, maar ik zei: stuur toch maar op.elektriekert schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 10:47:
[...]
Ben wel benieuwd wat ze hebben geflikt.
Jaartje of 5 terug ging een collega destijds zijn auto op MP verkopen, binnen de kortste keer wilde eoa man die op een boorplatform werkt zijn auto wel kopen. Moest ie eerst door een paar hoepels heen springen. Hij was behoorlijk naïef dus heb hem wat voorbeelden laten zien.
Ik was vorig jaar een kwartier onderweg voordat ik doorkreeg dat ze mij probeerde te scammen, en dan ben ik toch altijd erg op mijn hoede.
Ik werd gebeld door "mijn" bank, ooit zijn er eens gegevens van mij buit gemaakt dus ze wisten echt veel. Ik voelde ook wel enigzins paniek.
Ze hadden de transacties kunnen blokkeren en toen begonnen ze over malware op mijn PC.
Vanaf dat moment had ik in de gaten dat het dikke oplichting was.
Of ik anycam wilde installeren...
Ik heb ze de huid vol gescholden en zijde mijne.
Edit: spelling
[ Voor 4% gewijzigd door __xeno__ op 18-10-2025 13:22 ]
Damn, wel spijtig__xeno__ schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 13:21:
[...]
Bij mij was het geraffineerd. Marktplaats account van 1,5 jaar oud met 9 positieve recensies. Ging om een net iets te goedkope cpu (7800x3d). Goed advertentie en foto's inc vermelding dat hij altijd met een noctua was gekoeld. Eerst overeengekomen dat ik hem zou ophalen, maar ik zei: stuur toch maar op.
Die accounts maken ze dus blijkbaar al 1,5 jaar terug en ze zorgen (zelf) voor goede reviews..
Alsnog wel stom van mijn. Een 7800x3d voor 200 euro is eigenlijk al too good to be true.
Blijkbaar was ik niet de enige: https://www.nepwekker.nl/...s-een-giftige-combinatie/
Bull run ends in 10 days.
— CRYPTO₿IRB (@crypto_birb) 14 oktober 2025
Cycle Peak Countdown says BTC is 99.3% done (1,058 days in) as we shake out weak hands in classic pre-peak pattern.
Are we in bear market or there's more upside?
Let me explain.
(Thread) 🧵 pic.twitter.com/NB4hRuQvnZ
Accounts worden zelfs overgekocht… gaat ver.__xeno__ schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 13:21:
[...]
Bij mij was het geraffineerd. Marktplaats account van 1,5 jaar oud met 9 positieve recensies. Ging om een net iets te goedkope cpu (7800x3d). Goed advertentie en foto's inc vermelding dat hij altijd met een noctua was gekoeld. Eerst overeengekomen dat ik hem zou ophalen, maar ik zei: stuur toch maar op.
Die accounts maken ze dus blijkbaar al 1,5 jaar terug en ze zorgen (zelf) voor goede reviews..
Alsnog wel stom van mijn. Een 7800x3d voor 200 euro is eigenlijk al too good to be true.
Blijkbaar was ik niet de enige: https://www.nepwekker.nl/...s-een-giftige-combinatie/
probeer het te lezen maar lukt niet, wat is zijn strekking?
https://www.tradingview.c...-btc-price-crash-warning/tomtom901 schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 13:28:
[...]
Dus iedereen bitcoins verkopen, de auteur snel inslaan en zeggen; "oeps, ik had mij vergist".
Lol. Oke dan.“1,058 days since cycle low = 99.3% complete, with only 0.7% remains of this historic bull cycle. Our October 24 target is exactly 10 days away.”
According to the analyst, the ongoing pullback is right on schedule, adding that it appears to be a classic pre-peak behavior that occurs in every major cycle, as “final weak hands getting flushed before the euphoric top.”
tomtom901 schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 13:28:
[...]
Het kan vriezen en het kan dooien.OCTOBER UNDERPERFORMANCE
-2.09% MTD vs +19.78% historical average.
This "weak" October performance could be actually bullish.
It suggests the real explosive move is still coming in the final 2-3 weeks - after the peak window has opened.
All amid gold and stocks euphoria...
99.3% cycle complete + 25 days in peak zone + sentiment reset + institutional distribution + weak October
Perfect storm for final surge or possible that we've already peaked?
History suggests next 10 days are make-or-break.
Beetje dubbel, kwa tijd zit het erop? Kleine kans dat er nog iets van een nieuwe top gezet gaat worden. Wat denk je zelf?
[ Voor 16% gewijzigd door Pinsa op 18-10-2025 13:42 ]
Pinsa schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 13:41:
[...]
Beetje dubbel, kwa tijd zit het erop? Kleine kans dat er nog iets van een nieuwe top gezet gaat worden. Wat denk je zelf?
Denk ook nog steeds aan deze dude![]()
https://x.com/QuintenFran...76221303767200070/photo/1
/f/image/DJYVANkXSJWC4bi7dqzKDmME.png?f=fotoalbum_large)
Flauw Peter.Having fun with my family at Universal's new theme park, Epic Universe. We wanted to go on the Bitcoin ride, but it broke down.
— Peter Schiff (@PeterSchiff) 17 oktober 2025
Trollt graag. Zou er niet van staan te kijken als die ik ook gewoon flink wat BTC heeft
Zit je in positie? Of wacht je nog aftomtom901 schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 13:44:
[Afbeelding]
Voor mij is de 100k relevant. Wicken we daaronder, niet erg, closen we eronder, dan is het wel redelijk over en uit. Tijd is een factor hierin die ik helemaal niet meeneem. Hoop mensen houden vast aan de bitcoin cycle in dagen of maanden maar die is voor mij niet relevant (ruis wordt het wel eens genoemd).
Niet zo agressief Wispe. Beetje netjes houden hier.
Verkeerde plakseltomtom901 schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 13:28:
[...]
Ik heb deze run meerdere malen ingekocht (en alles verkocht), mijn meest recente positie spot ingekocht vanaf 118 tot 103 gisteren, dus ik sta deels onderwater. Daar heb ik vrede mee, ook in een bear, want de positie is klein tov wat ik had en de winst staat al op de rekening (en op de oprit).
Jaa dit snap ik wel, waarom een groot risico nemen als je al toch binnen bent, er komen weer kansen genoegtomtom901 schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 14:03:
[...]
Ik heb deze run meerdere malen ingekocht (en alles verkocht), mijn meest recente positie spot ingekocht vanaf 118 tot 103 gisteren, dus ik sta deels onderwater. Daar heb ik vrede mee, ook in een bear, want de positie is klein tov wat ik had en de winst staat al op de rekening (en op de oprit).
Wil het er nog wel een keer op gokken want ik geloof nog niet perse in een start bear, maar sowieso geen full port.Pinsa schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 14:09:
[...]
Jaa dit snap ik wel, waarom een groot risico nemen als je al toch binnen bent, er komen weer kansen genoeg
Vind het een lastige, maar voor BTC niet heel erg als de bear zou starten, dan heb je wat duurdere sats… wacht je volgende week dan af of ga je er nu al voor?tomtom901 schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 14:10:
[...]
Wil het er nog wel een keer op gokken want ik geloof nog niet perse in een start bear, maar sowieso geen full port.
je weet dat hij 99% vd tijd dik aan het trollen is?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Niet zo respectloos anti elppa. Beetje netjes houden hier.anti elppa schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 14:20:
[...]
je weet dat hij 99% vd tijd dik aan het trollen is?
https://nitter.net/crypto_birb/status/1978098704235016613tomtom901 schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 13:28:
[...]
Ahaha ja was een moeilijke cycle als je niet BTC only was. Hoop mensen ingezet op alts en die zijn gewoon dik in de steek gelaten.Pinsa schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 14:17:
[...]
Vind het een lastige, maar voor BTC niet heel erg als de bear zou starten, dan heb je wat duurdere sats… wacht je volgende week dan af of ga je er nu al voor?
Persoonlijk vond ik het echt een nare cycle gelukkig hebben we de memes nog![]()
[Afbeelding]
Spijtig ja… er was wel een soort altseason eind 2024, nog steeds hoop ik voor de overige holders dat er nog iets gaat komen maar heb er een hard hoofd in.tomtom901 schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 14:49:
[...]
Ahaha ja was een moeilijke cycle als je niet BTC only was. Hoop mensen ingezet op alts en die zijn gewoon dik in de steek gelaten.
[ Voor 6% gewijzigd door Pinsa op 18-10-2025 15:02 ]
Denk je dat "de rest" nog veel shitcoins hebben?Pinsa schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 14:56:
[...]
Spijtig ja… soort altseason was er wel maar eind 2024, nog steeds hoop ik voor de rest tot er toch nog iets gaat komen maar heb er een hard hoofd in.
Ken wel nog wat members en die gun ik het van harteVis schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 15:02:
[...]
Denk je dat "de rest" nog veel shitcoins hebben?
Ik betwijfel dat eigenlijk.. iedereen is zwaar afgestompt heb ik het idee.
Ik doe mijn automatische DCA bij Bitonic. Je betaalt geen transactiekosten over de eerste 250 per maand.Wispe schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 16:44:
Zijn er meer die Bitcoin sparen via Bitonic? Zit nu te app te verkennen en kwam dit tegen:
“ Je betaalt geen transactiekosten over de eerste €250 aan bitcoin die je elke kalendermaand automatisch koopt via je investeringsplannen. Dat betekent dat je tot wel €3.000 per jaar aan bitcoin kunt kopen zonder kosten.”
Betaal je dan geen kosten over eerste €250 of over eerste €250 per maand?
Lijkt me wel een makkelijke, passieve manier om jaarlijks kosteloos te sparen door max. €3k op te storten en dagelijks wat bij te kopen.
Wispe schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 16:44:
Zijn er meer die Bitcoin sparen via Bitonic? Zit nu te app te verkennen en kwam dit tegen:
“ Je betaalt geen transactiekosten over de eerste €250 aan bitcoin die je elke kalendermaand automatisch koopt via je investeringsplannen. Dat betekent dat je tot wel €3.000 per jaar aan bitcoin kunt kopen zonder kosten.”
Betaal je dan geen kosten over eerste €250 of over eerste €250 per maand?
Lijkt me wel een makkelijke, passieve manier om jaarlijks kosteloos te sparen door max. €3k op te storten en dagelijks wat bij te kopen.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq