Niet heel licht maar wel goed beschermd…..Exirion schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 19:19:
Ik wil iets lichts/duns dat wel helemaal rondom beschermt.
Niet heel licht maar wel goed beschermd…..Exirion schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 19:19:
Ik wil iets lichts/duns dat wel helemaal rondom beschermt.
Zojuist binnengekomen, qua design en materiaal verdient het uiteraard geen schoonheidsprijs maar functioneel lijkt hij prima in orde.Greatsword schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 20:44:
[...]
Zelf net onderstaande maar even besteld, grote kans dat ik er al weer snel op ben uitgekeken en de iPad toch weer verkoop.
[Afbeelding]
![]() | ![]() | ![]() |
Ik ben toch malle pietje niet!
Veel te lomp. Dit is wat ik voor de iPad zoek: https://www.ipitaka.com/collections/ultra-slim-casesTweakGP schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 19:56:
Niet heel licht maar wel goed beschermd…..
[Afbeelding]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Die had ik ook voor mijn 11” iPad Pro 2018 en mijn moeder had hem voor haar 10.5” iPad Air 2019. Ik kon hem niet bestellen in NL voor mijn 11” iPad Pro 2024, maar anders was ik zeker weer voor die gegaan.The Legend schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 20:57:
Ik zweer nog steeds bij Moshi Versacover. Ideaal om hem op schoot te kunnen zetten zonder om te vallen. Met name voor de bank-gebruikers
Hij is te krijgen via Amazon.com, daar heb ik ‘m besteld. Wel relatief prijzig.syltheboy schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:20:
[...]
Die had ik ook voor mijn 11” iPad Pro 2018 en mijn moeder had hem voor haar 10.5” iPad Air 2019. Ik kon hem niet bestellen in NL voor mijn 11” iPad Pro 2024, maar anders was ik zeker weer voor die gegaan.
Ik ben toch malle pietje niet!
PhD i.o.
Kan je ook heel lang op wachten..... ander chipje in de iPad maakt nog geen nieuw Magic Keyboard :-).Maximus schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 14:53:
Ik wil niet wachten op het M5 toetsenbord, wetende dat het M4 toetsenbord op 't oog exact hetzelfde is.
[ Voor 8% gewijzigd door TweakGP op 24-10-2025 14:58 ]
Nee snap ik; als iemand het hier al getest heeft, dan graag de conclusie.TweakGP schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 14:58:
[...]
Kan je ook heel lang op wachten..... ander chipje in de iPad maakt nog geen nieuw Magic Keyboard :-).
Er Is dus maar 1 versie die werkt met zowel M4 als M5.
PhD i.o.
[ Voor 7% gewijzigd door TweakGP op 24-10-2025 15:51 ]
Wat is nou het probleem? Apple heeft een website: https://www.apple.com/nl/ipad-keyboards/Maximus schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 15:02:
Haal ik morgen zo'n M4 iPad Pro toetsenbord. Dat Apple niet een iPad launch weet samen te laten lopen met de accessoires. Ongelofelijk.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Wat fijn. Bedankt.Exirion schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 17:19:
[...]
Wat is nou het probleem? Apple heeft een website: https://www.apple.com/nl/ipad-keyboards/
Zoals je ziet is dat ding compatible met de M4 en M5.
PhD i.o.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq