We hebben al enige jaren een overkapping in de tuin staan maar daar is tot op heden nog steeds geen elektriciteit en netwerk in beschikbaar.
Omdat het toch wel eens tijd wordt ben ik daar inmiddels al een tijdje mee bezig en leek me leuk om de voortgang hier te posten.
De overkapping betreft een bouwpakket van Azalp, zoiets:
:strip_exif()/f/image/wOeEQwZqB1TXxc1xLUApS6fN.jpg?f=fotoalbum_medium)
Waarbij we het raam aan de binnenzijde achterwege hebben gelaten.
Niet zelf neergezet maar laten doen door een tuinman die daar zacht gezegd niet echt goed in was.
Vanaf dag één ging het fout Betonpoeren overkapping+schuur niet haaks geplaatst, wat nu? en werd niet veel beter, Ruiten zijn niet goed geplaatst in overkapping & Gepruts van tuinman fixen: hoe mantelbuis in tuin repareren?
Maar dat ligt inmiddels gelukkig in het verleden.
Tenminste dat dacht ik...
Omdat het toch wel eens tijd wordt ben ik daar inmiddels al een tijdje mee bezig en leek me leuk om de voortgang hier te posten.
De overkapping betreft een bouwpakket van Azalp, zoiets:
:strip_exif()/f/image/wOeEQwZqB1TXxc1xLUApS6fN.jpg?f=fotoalbum_medium)
Waarbij we het raam aan de binnenzijde achterwege hebben gelaten.
Niet zelf neergezet maar laten doen door een tuinman die daar zacht gezegd niet echt goed in was.

Vanaf dag één ging het fout Betonpoeren overkapping+schuur niet haaks geplaatst, wat nu? en werd niet veel beter, Ruiten zijn niet goed geplaatst in overkapping & Gepruts van tuinman fixen: hoe mantelbuis in tuin repareren?
Maar dat ligt inmiddels gelukkig in het verleden.
Tenminste dat dacht ik...