Elektra en netwerk naar en in overkapping aan leggen

Pagina: 1
Acties:

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:38

Vliegvlug

Flight Simple

Topicstarter
We hebben al enige jaren een overkapping in de tuin staan maar daar is tot op heden nog steeds geen elektriciteit en netwerk in beschikbaar.
Omdat het toch wel eens tijd wordt ben ik daar inmiddels al een tijdje mee bezig en leek me leuk om de voortgang hier te posten.

De overkapping betreft een bouwpakket van Azalp, zoiets:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-J7GpiD4Dtet523djoX2mHdsBJ8=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wOeEQwZqB1TXxc1xLUApS6fN.jpg?f=fotoalbum_medium
Waarbij we het raam aan de binnenzijde achterwege hebben gelaten.

Niet zelf neergezet maar laten doen door een tuinman die daar zacht gezegd niet echt goed in was. :X
Vanaf dag één ging het fout Betonpoeren overkapping+schuur niet haaks geplaatst, wat nu? en werd niet veel beter, Ruiten zijn niet goed geplaatst in overkapping & Gepruts van tuinman fixen: hoe mantelbuis in tuin repareren?
Maar dat ligt inmiddels gelukkig in het verleden. :)

Tenminste dat dacht ik...

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
Goed, heel duidelijk topic ^^
Je vraag is natuurlijk, mag ik een YMVK kabel los in de grond leggen want de mantelbuis werkt niet.
Nee, dat mag niet, daarvoor heb je een YMVK-AS kabel nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:38

Vliegvlug

Flight Simple

Topicstarter
99ruud99 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 18:18:
Goed, heel duidelijk topic ^^
Je vraag is natuurlijk, mag ik een YMVK kabel los in de grond leggen want de mantelbuis werkt niet.
Nee, dat mag niet, daarvoor heb je een YMVK-AS kabel nodig.
Dit is niet zozeer een vragentopic maar meer een ervaring delen/showcase topic. :)
De YMvK-as kabels heb ik al liggen! ;)

Heb nu geen tijd meer om verder aan te vullen maar dat ben ik zeker van plan! :D

[ Voor 8% gewijzigd door Vliegvlug op 27-09-2025 18:29 ]