✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Gamertag Willem E, platform steam, early acces.
Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs
Als iemand al instellingen/tips heeft hou ik me sowieso aanbevolen.
Maar zit er al weer aan te denken om te refunden en voor de single player versie te gaan.
Wat een gezeik.
Ik koop hem niet voor niks op steam omdat ik geen xbox/msstore/gaming services etc meer heb.
Nu een nieuwsbericht op steam dat je gaming services moet updaten voordat je het spel kunt spelen.
Er stonden op de Steam page eerst geen dependencies...
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
singleplayer is hetzelfde als premium alleen geen eerder toegang en je mist wat voordelen.JBplap schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 15:13:
Gisteren de Premium editie gepreordered op Steam, omdat de preload live was.
Maar zit er al weer aan te denken om te refunden en voor de single player versie te gaan.
Wat een gezeik.
Ik koop hem niet voor niks op steam omdat ik geen xbox/msstore/gaming services etc meer heb.
Nu een nieuwsbericht op steam dat je gaming services moet updaten voordat je het spel kunt spelen.
Er stonden op de Steam page eerst geen dependencies...
staat helemaal los van gaming service updaten. spel blijft hetzelfde.
je moet alleen zelf bepalen of je 120 euro wilt neerleggen voor de game.
voor mij persoonlijk is het wel lekker dat ik vrijdag op mijn vrije dag al kan beginnen van een game dat ik toch wel dik wat uren in ga stoppen
en dan ook nog eens wat voordeeltjes erbij met autopas, auto packs etc.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Hopelijk maken ze het overzicht van alle (live) events niet te moeilijk. Ik heb een hekel aan games waar je direct achterloopt als je eens een weekje minder speelt.Vlaanderen1 schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 10:26:
Gisteren een stuk gelezen over de progressie over FH6, zit erg leuk in elkaar als ik het zo lees.
Wat ik helemaal top vind is custom drift lobby's, geen gekke willy jeeps en dergelijke die je met een noodgang voorbij komen driften. Gewoon restricted lobby's met achterwiel aandrijving etc.
Voor wie het wil lezen:
https://forza.net/news/forza-horizon-6-progression
In FH5 veel plezier beleefd aan de GoT rivals events, dus het lijkt me leuk om daar binnenkort ook weer mee aan de gang te gaan. Het zou mooi zijn als PG snel met een alternatief komt voor de social clubs, want dat is wel een gemis met de release van FH6.
Ik had met FH4 ook eens een stuur geprobeerd maar zodra ik een beetje uit brak kreeg ik met geen mogelijkheid de controle terug zoals ik dat met een controller wel kon, erg jammer want vind het wel een betere beleving geven.gwystyl schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 15:00:
Een nieuwe versie is wel weer een mooi moment om het stuurtje weer te proberen. Ik ben benieuwd of de settings een beetje hetzelfde ingesteld kunnen/moeten worden als bij FH5, en anders ga ik snel rondzoeken naar mensen die instellingen voor de Thrustmaster T300 icm FH6 hebben (of @Vanderaatje lastigvallen, al heeft die volgens mij een iets geavanceerdere setup inmiddels).
Als iemand al instellingen/tips heeft hou ik me sowieso aanbevolen.
Ik had daarom mijn stuur geretourneerd en speel sindsdien met controller.
De Single player versie waar ik op doelde is de 'gratis' versie, die NU dus ook al te spelen is.Pykow schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 15:46:
[...]
singleplayer is hetzelfde als premium alleen geen eerder toegang en je mist wat voordelen.
staat helemaal los van gaming service updaten. spel blijft hetzelfde.
je moet alleen zelf bepalen of je 120 euro wilt neerleggen voor de game.
voor mij persoonlijk is het wel lekker dat ik vrijdag op mijn vrije dag al kan beginnen van een game dat ik toch wel dik wat uren in ga stoppen
en dan ook nog eens wat voordeeltjes erbij met autopas, auto packs etc.
Deze kun je installeren zonder al die extra meuk, wat dat is eruit gepatched.
Het is toch van de zotte dat je voor de betaalde versie meer troep moet installeren dan een gratis variant.
Gamertag: FRANQ
Speelt op: PC/Steam
Early acces: ja (maar ik ben niet thuis dit weekend, dus ik heb er niks aan)
[ Voor 11% gewijzigd door FRANQ op 13-05-2026 16:24 ]
www.fjmbouw.nl - AMD Ryzen 7 9800X3D RTX5070Ti 96GB DDR5
Tja als je kiest voor een illegale versie, dan was je eigenlijk al niet van plan om de game te kopen of het uiterste uit de game te willen halen. dan had je ook zeker geen Premium moeten aanschaffen en beter kunnen wachten tot een aanbieding.JBplap schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 16:08:
[...]
De Single player versie waar ik op doelde is de 'gratis' versie, die NU dus ook al te spelen is.
Deze kun je installeren zonder al die extra meuk, wat dat is eruit gepatched.
Het is toch van de zotte dat je voor de betaalde versie meer troep moet installeren dan een gratis variant.
Iedere game wordt wel eens in de zoveel tijd gehacked en kan je illegaal verkrijgen.
[ Voor 6% gewijzigd door Pykow op 13-05-2026 17:02 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Volgens mij mis je compleet waar ik een probleem mee heb.Pykow schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 17:01:
[...]
Tja als je kiest voor een illegale versie, dan was je eigenlijk al niet van plan om de game te kopen of het uiterste uit de game te willen halen. dan had je ook zeker geen Premium moeten aanschaffen en beter kunnen wachten tot een aanbieding.
Iedere game wordt wel eens in de zoveel tijd gehacked en kan je illegaal verkrijgen.
Hoe gaat een aanbieding helpen bij het niet hoeven installeren van gaming services?
Ik heb zelfs 40 extra over voor het niet hoeven installeren van de MS-store, en dat is het me wel waard. Want de premium is nu al voor 80 te krijgen op ms-store, toch kies ik voor Steam voor 120...
Echter komen ze achteraf met 3rd party requirements die niet vermeld waren. Dit is ook waarom ik bv the crew motorfest heb laten liggen, maar die melden netjes dat er ubi meuk nodig is.
Dit had bij FH6 ook moeten zijn, zeker als het met de gratis versie dus wel gewoon zonder kan werken.
ditto:FRANQ schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 16:24:
Ik wil ook wel in de OP
Gamertag: FRANQ
Speelt op: PC/Steam
Early acces: ja (maar ik ben niet thuis dit weekend, dus ik heb er niks aan)
Gamertag: ToolkiT73
Speelt op: Xbox
Early acces: ja
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Heuj, de andere ook al uitgespeeld inmiddels?NLDViane schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 14:20:
Kon het niet laten, dus ook maar de pre-order geplaatst... Eens kijken hoe ver het oude bakbeest komt op 1440p@G_Dragon onderstaand mag toegevoegd worden aan de lijst
![]()
Gamertag: wachtbalkje
Speelt op: PC
Early acces: ja
Gamertag: timmie271
met het slechte weer en vrije dagen de komende week lijkt het me wel een goede investering
[ Voor 13% gewijzigd door D-Ed op 13-05-2026 18:23 ]
Hey is dit aangepast? Checkte het gisteren nog op de store page en toen kwam het uit op 6 uur in de ochtend op de 15e. Als ik nu naar de timer kijk in de Xbox app staat die op 5d 6 uur en 37 minuten dus dat is idd aangepast, maar dan zou het 1 uur zijn. (timer staat op de non EA release)
Yep! Die heb ik ook en code is direct beschikbaar!D-Ed schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 18:23:
Is dit de versie die ik moet hebben ivm de upgrade van m’n Xbox Gamepass? 😁https://www.eneba.com/nl/xbox-forza-horizon-6-premium-upgrade-bundle-windows-xbox-series-x-s-xbox-live-key-europe
met het slechte weer en vrije dagen de komende week lijkt het me wel een goede investering
Gamertag: timmie271
Ik zat eens te kijken: de bestanden van FH4 stonden nog wel op m'n PC, maar kon het spel met geen mogelijkheid geopend krijgen. Spel verschijnt ook niet meer in de Store, terwijl ik m daar toch echt gekocht had. Dus dan maar proberen te verwijderen, maar dat kan niet "normaal "in de WindowsApps folder. Uiteindelijk via 7-Zip de onbruikbare bestanden kunnen verwijderen, dus weer 80 GB aan opslag terugtimmie271 schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 18:21:
[...]
Heuj, de andere ook al uitgespeeld inmiddels?
Had er wss mee te maken dat ik ooit eens een schone installatie gedaan heb, maar nooit die bestanden meer heb gekoppeld in de store
Je kan beter via Allkeyshop zoeken. Dan krijg je meestal nog een kortingscodeD-Ed schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 18:23:
Is dit de versie die ik moet hebben ivm de upgrade van m’n Xbox Gamepass? 😁https://www.eneba.com/nl/xbox-forza-horizon-6-premium-upgrade-bundle-windows-xbox-series-x-s-xbox-live-key-europe
met het slechte weer en vrije dagen de komende week lijkt het me wel een goede investering
https://www.allkeyshop.com/blog/buy-forza-horizon-6-premium-upgrade-bundle-cd-key-compare-prices/
AKS14 dus als je toch liever degene koopt die je zelf gevonden had. Ik doe niet aan cashback dus geen idee of dat een betere deal is.
[ Voor 7% gewijzigd door Beakzz op 13-05-2026 18:33 ]
“Dit is een pre-order. U ontvangt uw productsleutel op de releasedatum van de game en wordt via e-mail op de hoogte gebracht wanneer de sleutel beschikbaar is.”timmie271 schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 18:25:
[...]
Yep! Die heb ik ook en code is direct beschikbaar!
Zelfde hier. Eigenlijk nog nooit problemen met ze gehad, dus ik hoop dat ze gewoon netjes morgen een code sturen...D-Ed schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 18:40:
[...]
“Dit is een pre-order. U ontvangt uw productsleutel op de releasedatum van de game en wordt via e-mail op de hoogte gebracht wanneer de sleutel beschikbaar is.”
Ik kon hem laatst, 25 april, al ophalen en inwisselen vanuit mijn account. Je zou hem dus als tevoorschijn moeten kunnen toveren.D-Ed schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 18:40:
[...]
“Dit is een pre-order. U ontvangt uw productsleutel op de releasedatum van de game en wordt via e-mail op de hoogte gebracht wanneer de sleutel beschikbaar is.”
Gamertag: timmie271
Mag ik even vragen hoe je dat via 7-zip heb gedaan?NLDViane schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 18:25:
[...]
Ik zat eens te kijken: de bestanden van FH4 stonden nog wel op m'n PC, maar kon het spel met geen mogelijkheid geopend krijgen. Spel verschijnt ook niet meer in de Store, terwijl ik m daar toch echt gekocht had. Dus dan maar proberen te verwijderen, maar dat kan niet "normaal "in de WindowsApps folder. Uiteindelijk via 7-Zip de onbruikbare bestanden kunnen verwijderen, dus weer 80 GB aan opslag terug
Had er wss mee te maken dat ik ooit eens een schone installatie gedaan heb, maar nooit die bestanden meer heb gekoppeld in de store
AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro
ditto (maar dan in het engelsheron schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 18:46:
[...]
Zelfde hier. Eigenlijk nog nooit problemen met ze gehad, dus ik hoop dat ze gewoon netjes morgen een code sturen...
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Bedoel je op pc of xbox? Met PC werkt het als de store maar hetzelfde account op beide pc's heeft en bij de xbox moet het account met het spel op de console als home console staan zodat de andere daarop het ook kan spelen.Arjan90 schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 21:26:
Iemand ervaring met het kopen van bijv. een vorige versie (FH5) en hoe je deze binnen het gezin kan delen en spelen? Mijn kinderen willen het spel allebei, maar ze hopen dat we - net als met Minecraft - op één account kunnen kopen en dat het dan werkt voor beide. Maar op basis van de informatie die ik tot nu toe vind, lijkt dat hier niet te kunnen en lijkt het vrij specifiek aan Minecraft te liggen dat het daar wel kan. Iemand enig idee?
Gamertag: timmie271
PC. Voor Minecraft moest ik ook mijn account op hun PC's instellen, maar ik wil er een beetje voor waken dat ik denk dat dit ook gaat werken voor hun, het koop, en dan werkt het niettimmie271 schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 21:55:
[...]
Bedoel je op pc of xbox? Met PC werkt het als de store maar hetzelfde account op beide pc's heeft en bij de xbox moet het account met het spel op de console als home console staan zodat de andere daarop het ook kan spelen.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Dit zou hetzelfde moeten werken, hier werkt dat in ieder gevalArjan90 schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 21:57:
[...]
PC. Voor Minecraft moest ik ook mijn account op hun PC's instellen, maar ik wil er een beetje voor waken dat ik denk dat dit ook gaat werken voor hun, het koop, en dan werkt het nietDan kost het nog meer haha.
Gamertag: timmie271
Ah dan had ik je bericht niet goed gelezen. Ik dacht dat jij ook via Eneba had gekocht en dan de key meteen kreeg. Helaas dus niet bij EnebaZalmanman schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 07:11:
[...]
In mijn geval was het Kinguin, waar ik FH6 PE heb gekocht. Die lijken wel praktisch direct uit te leveren, maar dat varieert inderdaad per site.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
- 7-Zip openen als AdminMilan1NL schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 20:45:
[...]
Mag ik even vragen hoe je dat via 7-zip heb gedaan?
- Navigeer in 7-Zip naar de WindowsApps map
- Selecteer de te verwijderen mappen
- Delete!
[ Voor 4% gewijzigd door NLDViane op 14-05-2026 00:05 ]
Het is ook te spelen met steam family eventueel!Arjan90 schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 21:57:
[...]
PC. Voor Minecraft moest ik ook mijn account op hun PC's instellen, maar ik wil er een beetje voor waken dat ik denk dat dit ook gaat werken voor hun, het koop, en dan werkt het nietDan kost het nog meer haha.
Ben dan ook benieuwd naar jullie ervaringen, want die van de 'erkende' reviewers vertrouw ik al jaren niet meer.
Idem hier. Vind het altijd voor "even" supertof. Maar wordt op den duur vrij repetitief.Yonix schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 06:51:
Ik ga hier nog even de spreekwoordelijke kat uit de boom kijken, want hoewel ik altijd een zwak heb gehad voor de FH-series, vond ik deeltje 5 een enorme tegenvaller.
Ben dan ook benieuwd naar jullie ervaringen, want die van de 'erkende' reviewers vertrouw ik al jaren niet meer.
Maar mogelijk brengt de Japan / JDM stijl hier meer verandering in.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Aston Martin DBX S (April 2026: Iridescent Emerald)
Maar niet tegelijk... Tenzij een van de twee volledig offline gaat, maar je kunt dus nooit samenspelen met een enkele licentie op Steam. Dit is een van de weinige punten waar de Microsoft Store er beter uit komt.Ryst schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 06:35:
[...]
Het is ook te spelen met steam family eventueel!
Gamertag: FinrazielNL
Lijkt wel vervroegde vaderdag dat we van onze vrouwen een middagje / avond naar Nieuw-Zeeland mogen.rekeewt schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 07:15:
Vandaag natuurlijk hemelvaartdag. Ochtend bomvol activiteiten met de kinderen en vrouwlief en om 2u ‘mag ik’ mij terugtrekken richting nieuw zeeland om de oversteek naar Japan te maken. Morgen namelijk gewoon werken dus vandaag wat uurtjes in de game steken.
Hier iig zin in de trip!
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Kan je daarmee tegelijk spelen? Dat is inderdaad dan een stuk beter!Finraziel schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 07:25:
[...]
Maar niet tegelijk... Tenzij een van de twee volledig offline gaat, maar je kunt dus nooit samenspelen met een enkele licentie op Steam. Dit is een van de weinige punten waar de Microsoft Store er beter uit komt.
Werkt die region change zo makkelijk dan?rekeewt schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 07:15:
Vandaag natuurlijk hemelvaartdag. Ochtend bomvol activiteiten met de kinderen en vrouwlief en om 2u ‘mag ik’ mij terugtrekken richting nieuw zeeland om de oversteek naar Japan te maken. Morgen namelijk gewoon werken dus vandaag wat uurtjes in de game steken.
Dus we kunnen feitelijk gewoon vandaag al beginnen?
Ik weet het niet 100% zeker op Windows, nooit zelf gedaan... Maar op Xbox consoles werkt het in ieder geval wel zo dat je home console en een andere console waar je zelf ingelogd bent op dat moment (als eigenaar van de licentie) beiden online kunnen spelen.Ryst schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 08:01:
[...]
Kan je daarmee tegelijk spelen? Dat is inderdaad dan een stuk beter!
Gamertag: FinrazielNL
14:00Vlaanderen1 schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 08:00:
12 uur spelen, whoo
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Op Windows kun je de regio op Kiribati instellen, waardoor je om 12:00 uur al kunt beginnen. Op de Xbox niet mogelijk.
Ahja. Op de PC wel inderdaad.Thom2289 schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 08:22:
[...]
Op Windows kun je de regio op Kiribati instellen, waardoor je om 12:00 uur al kunt beginnen. Op de Xbox niet mogelijk.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verdorie, had nooit van Kiribati gehoord, zo leer je nog wat. Ik zat al af te tellen naar 12:00Thom2289 schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 08:22:
[...]
Op Windows kun je de regio op Kiribati instellen, waardoor je om 12:00 uur al kunt beginnen. Op de Xbox niet mogelijk.
Je leest altijd over de NZ truc, nog niet eerder over de Kiribati truc gehoord.
edit: ik vraag copilot naar Kiribati tijdzone en ik krijg antwoord dat FH6 echt niet eerder kan dan NZ. Had me gelijk door, grappig :-)
[ Voor 25% gewijzigd door Mr. Freeze op 14-05-2026 08:41 ]
XBL gamertag StayingPow3r
Regio PC en MS account aangepast naar die regio.
Als je de premium upgrade hebt aangeschaft wel, anders maandag.So_Surreal schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 09:13:
Komt deze vandaag ook op PC GamePass?
XBL gamertag StayingPow3r
and thanks for all the fish.
Japan doet mij meer dan Mexico hopelijk.
Over 1.5 uur los.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Bij Kinguin heb ik de seller GameFortress gepakt. Dat was toen de goedkoopste. Ik kan me best voorstellen dat er nu zo veel keys gekocht worden, dat er wat vertraging in zit.NLDViane schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 10:45:
Hmm, kinguin heeft de code nog niet vrijgegeven. Wil m wel graag preloaden ivm langzame internetverbinding. Bij welke shop heb jij m besteld @Zalmanman ?
and thanks for all the fish.
Met de xbox app kun je zonder een spel te bezitten deze naar de xbox downloaden, maar of dit werkt naar de pc toe weet ik even niet. Want dan kan je hem evengoed al wel preloaden.NLDViane schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 10:45:
Hmm, kinguin heeft de code nog niet vrijgegeven. Wil m wel graag preloaden ivm langzame internetverbinding. Bij welke shop heb jij m besteld @Zalmanman ?
Gamertag: timmie271
Heb 'm toen straks bij Kinguin gekocht en kreeg direct de code. Ook via seller GameFortress.NLDViane schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 10:45:
Hmm, kinguin heeft de code nog niet vrijgegeven. Wil m wel graag preloaden ivm langzame internetverbinding. Bij welke shop heb jij m besteld @Zalmanman ?
[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 14-05-2026 10:59 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Regio aanpassen binnen Windows 11 is voldoende.Vlaanderen1 schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 08:29:
Kiribati idd.
Regio PC en MS account aangepast naar die regio.
[ Voor 22% gewijzigd door Rivanov op 14-05-2026 11:08 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
anders wachten op de PS5 versie
d:)b :henk d:)b
Ik heb een RTX5080, dus op zich zou het moeten kunnen met Nvidia Surround, maar andere spellen die geen native triple support hebben vond ik nooit een succes met alle stretching en vervorming op de side screens. Ook een dashboard met een knik erin kan ik niet handelen
Ik zie dat bijvoorbeeld een Triple Monitor Alignment shader tool bestaat, maar weet niet of ik het mijn tijd waard vind om hier in te duiken.
Iemand een bruikbare tip?
Doe geen moeite. Gaat nooit mooie resultaten opleveren. Heb het destijds met FM geprobeerd en ook met FH 5. Met die warping etc ziet het er niet uit.Ronster schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 11:13:
Gaat iemand op triple screens spelen?
Ik heb een RTX5080, dus op zich zou het moeten kunnen met Nvidia Surround, maar andere spellen die geen native triple support hebben vond ik nooit een succes met alle stretching en vervorming op de side screens. Ook een dashboard met een knik erin kan ik niet handelen![]()
Ik zie dat bijvoorbeeld een Triple Monitor Alignment shader tool bestaat, maar weet niet of ik het mijn tijd waard vind om hier in te duiken.
Iemand een bruikbare tip?
Ik speel deze dus gewoon met controller op m’n QD-OLED Ultrawide om het in alle pracht en praal te zien met Extreme + RT graphics.
En casual op m’n OLED beneden in de woonkamer op de Series X.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Some things never changeRivanov schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 10:35:
Couldn't resist. Toch maar Premium Edition aangeschaft voor € 75,-
Japan doet mij meer dan Mexico hopelijk.
Over 1.5 uur los.
Dat was mijn vermoeden idd al.Rivanov schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 11:19:
[...]
Doe geen moeite. Gaat nooit mooie resultaten opleveren. Heb het destijds met FM geprobeerd en ook met FH 5. Met die warping etc ziet het er niet uit.
Ik speel deze dus gewoon met controller op m’n QD-OLED Ultrawide om het in alle pracht en praal te zien met Extreme + RT graphics.
En casual op m’n OLED beneden in de woonkamer op de Series X.
Helaas moet ik het dan op pc met een 32” IPS schermpje doen. Toch een beetje zonde van mijn redelijk goede sim rig
Op de Series X gelukkig wel een 65 oled.
Moet wel zeggen, met een simrig kan het wel leuk zijn in de langzamere auto's. ik heb flink lol gehad met rondtoeren in een transit van in horizon 4.
[ Voor 37% gewijzigd door Nutral op 14-05-2026 11:29 ]
Haha ja. M’n simrig heeft triple 32” IPS. Vandaar dat ik een 34” QD-OLED UW op m’n desk heb staan voor de “normale” games.Ronster schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 11:24:
[...]
Dat was mijn vermoeden idd al.
Helaas moet ik het dan op pc met een 32” IPS schermpje doen. Toch een beetje zonde van mijn redelijk goede sim rig![]()
Op de Series X gelukkig wel een 65 oled.
En in de woonkamer 77” G4.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zelfde hier, via Store->manage kom je wel bij andere versie die je dan opnieuw kan installeren, ik wacht de 2 tijden wel af en ga dan wel wat testen.Canis Lupus schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 11:48:Ik heb op Xbox de premium add-on gekocht (gewoon via MS), maar zie nergens in de app of console dat ik er al op de 15e mee kan spelen.
[Afbeelding] [Afbeelding]
Standard game staat 'Play, coming in 4 days'. Wel zijn al de 2 Expansions en Add-ons geïnstalleerd.
Zie ik iets over het hoofd?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ugh, breng me nu niet op ideeënRivanov schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 11:31:
[...]
Haha ja. M’n simrig heeft triple 32” IPS. Vandaar dat ik een 34” QD-OLED UW op m’n desk heb staan voor de “normale” games.![]()
En in de woonkamer 77” G4.
Ik kan de Premium Upgrade idd wel vinden bij Orders,en daar staat release date 15 may 00:00.SinergyX schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 11:50:
[...]
Zelfde hier, via Store->manage kom je wel bij andere versie die je dan opnieuw kan installeren, ik wacht de 2 tijden wel af en ga dan wel wat testen.
Dus zou goed kunnen dat hij pas om 14.00 (regio staat op New Zealand) beschikbaar komt.
Ooh console versie, daar ga ik om 14.00 pas mee beginnen, lijkt erop dat de PC versie niet met de upgrade kan werken, omdat gamepass daar niet ondersteund is, dus de base-game kan je niet starten.Canis Lupus schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 11:56:
[...]
Ik kan de Premium Upgrade idd wel vinden bij Orders,en daar staat release date 15 may 00:00.
Dus zou goed kunnen dat hij pas om 14.00 (regio staat op New Zealand) beschikbaar komt.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En ik zou dan ook wel graag toegevoegd worden aan de lijst... al is het maar omdat het leuk is andere tweakers in de rankings te zien
Gamertag: FinrazielNL (zoals hieronder ook staat
Zal wel pas morgen tegen eind van de middag waarschijnlijk tijd hebben om te spelen... Halve team heeft vrij morgen (als het niet meer is), maar ik ben net een van degenen die de tent draaiend moet houden... Oh well, can´t have everything
Gamertag: FinrazielNL
Hier prima.Winkiller schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 12:28:
Met mijn laptop naar Kiribati om te kunnen beginnen, maar de game FH6 Premium start (nog) niet.
3440x1440
DLAA
Extreme + RT
FPS tussen 100 en 110.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
I, a stranger and afraid in a world I never made...
@G_Dragon Zet jij de balken weer even goed?
XBL gamertag StayingPow3r
Kun je mij ook nog toevoegen? Robvd112, early acces Ja (eneba dus nog wel aan het wachten op een code). X box series XMr. Freeze schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 13:03:
Weer een paar medespelers toegevoegd aan de lijst, laat even weten als ik je gemist heb.
@G_Dragon Zet jij de balken weer even goed?
kan je mij ook toevoegen?Mr. Freeze schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 13:03:
Weer een paar medespelers toegevoegd aan de lijst, laat even weten als ik je gemist heb.
@G_Dragon Zet jij de balken weer even goed?
ToolkiT in "[Multi] Forza Horizon 6"
[ Voor 10% gewijzigd door ToolkiT op 14-05-2026 13:06 ]
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Gamertag? Platform?
XBL gamertag StayingPow3r
Edit:
RanoNL op Steam
[ Voor 8% gewijzigd door Mog op 14-05-2026 13:09 ]
Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL
Import the third world, become the third world
zie edit
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
No shit sherlock. Dat is pas 100x vermeld. Regio swap werkt enkel voor Xbox/PC.Milo44 schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 13:03:
Helaas, regio verzetten naar Kiribati werkt niet voor de Steam versie. Bij mij staat er nog altijd "Coming May 19, 2026" terwijl ik wel de Early Access heb.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Maar dan zou er toch 15-05 moeten staan?Rivanov schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 13:15:
[...]
No shit sherlock. Dat is pas 100x vermeld. Regio swap werkt enkel voor Xbox/PC.
XBL gamertag StayingPow3r
Game is gewoon speelbaar op 15-5 als je EA hebt, alleen toont Steam dat niet. Die blijft ongeacht de gekochte versie altijd de officiële release date tonen.
Als je de store page opent zie je ook staan nu: You will be able to play this game 4 days ahead of full release via Advanced Access. Starts in approximately 16 hours.
[ Voor 20% gewijzigd door London op 14-05-2026 13:24 ]
Import the third world, become the third world
Zalmanman schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 10:56:
[...]
Bij Kinguin heb ik de seller GameFortress gepakt. Dat was toen de goedkoopste. Ik kan me best voorstellen dat er nu zo veel keys gekocht worden, dat er wat vertraging in zit.
Ah, ik zat bij een andere reseller. Order geannuleerd, bij GameFortress besteld, nu de code wel binnen. MS Store weigert alleen te installeren, vreemd genoeg kan ie via de Xbox app wel geïnstalleerd worden. Thanks voor die tip @timmie271 !Rivanov schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 10:59:
[...]
Heb 'm toen straks bij Kinguin gekocht en kreeg direct de code. Ook via seller GameFortress.
Gamertag: Rivanov
Platform: PC & Xbox Series X
Versie: Premium Edition
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Gamertag: timmie271
Ja komt goed, doe ik als ik weer thuis ben. Zijn een dagje weg, had zelf ook al een aantal dmsMr. Freeze schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 13:03:
Weer een paar medespelers toegevoegd aan de lijst, laat even weten als ik je gemist heb.
@G_Dragon Zet jij de balken weer even goed?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Beste toevoeging van de game
Edit, je kan die zelfs activeren in races
[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 14-05-2026 14:10 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ben verder niet ongeduldig ofzo
Goede manier om punten te verzamelen dus.. custom challenge en dan hele nacht op autodrive laten knallen en volgende morgen 500 wheelspins...SinergyX schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 14:04:
Anna - Autodrive to destination
Beste toevoeging van de game
Edit, je kan die zelfs activeren in races
Vraag me trouwens af hoe competative die mode is.. oftewel als je het in race aanzet en een snelle auto hebt, wint hij dan? of middenveld of laatste?
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
:strip_exif()/f/image/vFUPm3ZJimQKz7T2tRadGdf1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ffZRPNBDXC6Rkz2l8L8ympoW.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/g8keZdTe8C7Hu27drrmBXjIM.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/AUI3GeBhsL8awX4bjTNhwa1x.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/uwdAujqMCniSEzts27clVBqu.png?f=fotoalbum_large)