• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:02

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
@NLDViane @Pykow Jullie staan erin :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-05 15:01

Wimmel

Hello

Kan ik ook wederom aan de spelerslijst worden toegevoegd? Heb FH5 al een tijdje links laten liggen maar voor FH6 zelfs een stuurtje gekocht.

Gamertag Willem E, platform steam, early acces.

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-05 15:10

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Een nieuwe versie is wel weer een mooi moment om het stuurtje weer te proberen. Ik ben benieuwd of de settings een beetje hetzelfde ingesteld kunnen/moeten worden als bij FH5, en anders ga ik snel rondzoeken naar mensen die instellingen voor de Thrustmaster T300 icm FH6 hebben (of @Vanderaatje lastigvallen, al heeft die volgens mij een iets geavanceerdere setup inmiddels).

Als iemand al instellingen/tips heeft hou ik me sowieso aanbevolen.

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Gisteren de Premium editie gepreordered op Steam, omdat de preload live was.

Maar zit er al weer aan te denken om te refunden en voor de single player versie te gaan.
Wat een gezeik.
Ik koop hem niet voor niks op steam omdat ik geen xbox/msstore/gaming services etc meer heb.

Nu een nieuwsbericht op steam dat je gaming services moet updaten voordat je het spel kunt spelen.
Er stonden op de Steam page eerst geen dependencies...

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:05
@Pykow Dat zal inderdaad uit de FH2 tijd zijn, je staat in ieder geval nog in mijn vriendenlijst...ik zie je dan vanzelf weer voorbij komen in FH6 8)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-05 17:09

Pykow

Angelo OTR

JBplap schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 15:13:
Gisteren de Premium editie gepreordered op Steam, omdat de preload live was.

Maar zit er al weer aan te denken om te refunden en voor de single player versie te gaan.
Wat een gezeik.
Ik koop hem niet voor niks op steam omdat ik geen xbox/msstore/gaming services etc meer heb.

Nu een nieuwsbericht op steam dat je gaming services moet updaten voordat je het spel kunt spelen.
Er stonden op de Steam page eerst geen dependencies...
singleplayer is hetzelfde als premium alleen geen eerder toegang en je mist wat voordelen.
staat helemaal los van gaming service updaten. spel blijft hetzelfde.

je moet alleen zelf bepalen of je 120 euro wilt neerleggen voor de game.
voor mij persoonlijk is het wel lekker dat ik vrijdag op mijn vrije dag al kan beginnen van een game dat ik toch wel dik wat uren in ga stoppen
en dan ook nog eens wat voordeeltjes erbij met autopas, auto packs etc.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:59
Vlaanderen1 schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 10:26:
Gisteren een stuk gelezen over de progressie over FH6, zit erg leuk in elkaar als ik het zo lees.

Wat ik helemaal top vind is custom drift lobby's, geen gekke willy jeeps en dergelijke die je met een noodgang voorbij komen driften. Gewoon restricted lobby's met achterwiel aandrijving etc.

Voor wie het wil lezen:

https://forza.net/news/forza-horizon-6-progression
Hopelijk maken ze het overzicht van alle (live) events niet te moeilijk. Ik heb een hekel aan games waar je direct achterloopt als je eens een weekje minder speelt.

• Tazzar
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:30
Mag ik ook op de lijst? :) (Gamertag: Tazzar3521, Platform: Xbox Series X, Early access: Ja)

In FH5 veel plezier beleefd aan de GoT rivals events, dus het lijkt me leuk om daar binnenkort ook weer mee aan de gang te gaan. Het zou mooi zijn als PG snel met een alternatief komt voor de social clubs, want dat is wel een gemis met de release van FH6.

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-05 16:04
gwystyl schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 15:00:
Een nieuwe versie is wel weer een mooi moment om het stuurtje weer te proberen. Ik ben benieuwd of de settings een beetje hetzelfde ingesteld kunnen/moeten worden als bij FH5, en anders ga ik snel rondzoeken naar mensen die instellingen voor de Thrustmaster T300 icm FH6 hebben (of @Vanderaatje lastigvallen, al heeft die volgens mij een iets geavanceerdere setup inmiddels).

Als iemand al instellingen/tips heeft hou ik me sowieso aanbevolen.
Ik had met FH4 ook eens een stuur geprobeerd maar zodra ik een beetje uit brak kreeg ik met geen mogelijkheid de controle terug zoals ik dat met een controller wel kon, erg jammer want vind het wel een betere beleving geven.
Ik had daarom mijn stuur geretourneerd en speel sindsdien met controller.

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Pykow schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 15:46:
[...]

singleplayer is hetzelfde als premium alleen geen eerder toegang en je mist wat voordelen.
staat helemaal los van gaming service updaten. spel blijft hetzelfde.

je moet alleen zelf bepalen of je 120 euro wilt neerleggen voor de game.
voor mij persoonlijk is het wel lekker dat ik vrijdag op mijn vrije dag al kan beginnen van een game dat ik toch wel dik wat uren in ga stoppen
en dan ook nog eens wat voordeeltjes erbij met autopas, auto packs etc.
De Single player versie waar ik op doelde is de 'gratis' versie, die NU dus ook al te spelen is.
Deze kun je installeren zonder al die extra meuk, wat dat is eruit gepatched.

Het is toch van de zotte dat je voor de betaalde versie meer troep moet installeren dan een gratis variant.

• FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 04:34
Ik wil ook wel in de OP

Gamertag: FRANQ
Speelt op: PC/Steam
Early acces: ja (maar ik ben niet thuis dit weekend, dus ik heb er niks aan)

[ Voor 11% gewijzigd door FRANQ op 13-05-2026 16:24 ]

www.fjmbouw.nl - AMD Ryzen 7 9800X3D RTX5070Ti 96GB DDR5

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-05 17:09

Pykow

Angelo OTR

JBplap schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 16:08:
[...]

De Single player versie waar ik op doelde is de 'gratis' versie, die NU dus ook al te spelen is.
Deze kun je installeren zonder al die extra meuk, wat dat is eruit gepatched.

Het is toch van de zotte dat je voor de betaalde versie meer troep moet installeren dan een gratis variant.
Tja als je kiest voor een illegale versie, dan was je eigenlijk al niet van plan om de game te kopen of het uiterste uit de game te willen halen. dan had je ook zeker geen Premium moeten aanschaffen en beter kunnen wachten tot een aanbieding.
Iedere game wordt wel eens in de zoveel tijd gehacked en kan je illegaal verkrijgen.

[ Voor 6% gewijzigd door Pykow op 13-05-2026 17:02 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Rob112
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 00:07
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l04gNhULA4Oh1rMgXs6XtKpwh8U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vFUPm3ZJimQKz7T2tRadGdf1.jpg?f=fotoalbum_large

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Pykow schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 17:01:
[...]

Tja als je kiest voor een illegale versie, dan was je eigenlijk al niet van plan om de game te kopen of het uiterste uit de game te willen halen. dan had je ook zeker geen Premium moeten aanschaffen en beter kunnen wachten tot een aanbieding.
Iedere game wordt wel eens in de zoveel tijd gehacked en kan je illegaal verkrijgen.
Volgens mij mis je compleet waar ik een probleem mee heb.

Hoe gaat een aanbieding helpen bij het niet hoeven installeren van gaming services?

Ik heb zelfs 40 extra over voor het niet hoeven installeren van de MS-store, en dat is het me wel waard. Want de premium is nu al voor 80 te krijgen op ms-store, toch kies ik voor Steam voor 120...

Echter komen ze achteraf met 3rd party requirements die niet vermeld waren. Dit is ook waarom ik bv the crew motorfest heb laten liggen, maar die melden netjes dat er ubi meuk nodig is.

Dit had bij FH6 ook moeten zijn, zeker als het met de gratis versie dus wel gewoon zonder kan werken.

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

FRANQ schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 16:24:
Ik wil ook wel in de OP

Gamertag: FRANQ
Speelt op: PC/Steam
Early acces: ja (maar ik ben niet thuis dit weekend, dus ik heb er niks aan)
ditto:
Gamertag: ToolkiT73
Speelt op: Xbox
Early acces: ja

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:55
NLDViane schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 14:20:
Kon het niet laten, dus ook maar de pre-order geplaatst... Eens kijken hoe ver het oude bakbeest komt op 1440p :z @G_Dragon onderstaand mag toegevoegd worden aan de lijst :Y

Gamertag: wachtbalkje
Speelt op: PC
Early acces: ja
Heuj, de andere ook al uitgespeeld inmiddels? :P

Gamertag: timmie271

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Is dit de versie die ik moet hebben ivm de upgrade van m’n Xbox Gamepass? 😁https://www.eneba.com/nl/xbox-forza-horizon-6-premium-upgrade-bundle-windows-xbox-series-x-s-xbox-live-key-europe

met het slechte weer en vrije dagen de komende week lijkt het me wel een goede investering ;)

[ Voor 13% gewijzigd door D-Ed op 13-05-2026 18:23 ]

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:16
Hey is dit aangepast? Checkte het gisteren nog op de store page en toen kwam het uit op 6 uur in de ochtend op de 15e. Als ik nu naar de timer kijk in de Xbox app staat die op 5d 6 uur en 37 minuten dus dat is idd aangepast, maar dan zou het 1 uur zijn. (timer staat op de non EA release)

• timmie271
D-Ed schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 18:23:
Is dit de versie die ik moet hebben ivm de upgrade van m’n Xbox Gamepass? 😁https://www.eneba.com/nl/xbox-forza-horizon-6-premium-upgrade-bundle-windows-xbox-series-x-s-xbox-live-key-europe

met het slechte weer en vrije dagen de komende week lijkt het me wel een goede investering ;)
Yep! Die heb ik ook en code is direct beschikbaar!

• NLDViane
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:33
timmie271 schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 18:21:
[...]

Heuj, de andere ook al uitgespeeld inmiddels? :P
Ik zat eens te kijken: de bestanden van FH4 stonden nog wel op m'n PC, maar kon het spel met geen mogelijkheid geopend krijgen. Spel verschijnt ook niet meer in de Store, terwijl ik m daar toch echt gekocht had. Dus dan maar proberen te verwijderen, maar dat kan niet "normaal "in de WindowsApps folder. Uiteindelijk via 7-Zip de onbruikbare bestanden kunnen verwijderen, dus weer 80 GB aan opslag terug oOo

Had er wss mee te maken dat ik ooit eens een schone installatie gedaan heb, maar nooit die bestanden meer heb gekoppeld in de store :')

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:16
D-Ed schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 18:23:

Je kan beter via Allkeyshop zoeken. Dan krijg je meestal nog een kortingscode

https://www.allkeyshop.com/blog/buy-forza-horizon-6-premium-upgrade-bundle-cd-key-compare-prices/

AKS14 dus als je toch liever degene koopt die je zelf gevonden had. Ik doe niet aan cashback dus geen idee of dat een betere deal is.

[ Voor 7% gewijzigd door Beakzz op 13-05-2026 18:33 ]

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
timmie271 schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 18:25:
[...]

Yep! Die heb ik ook en code is direct beschikbaar!
“Dit is een pre-order. U ontvangt uw productsleutel op de releasedatum van de game en wordt via e-mail op de hoogte gebracht wanneer de sleutel beschikbaar is.”

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:23
D-Ed schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 18:40:
[...]

“Dit is een pre-order. U ontvangt uw productsleutel op de releasedatum van de game en wordt via e-mail op de hoogte gebracht wanneer de sleutel beschikbaar is.”
Zelfde hier. Eigenlijk nog nooit problemen met ze gehad, dus ik hoop dat ze gewoon netjes morgen een code sturen...

• timmie271
D-Ed schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 18:40:
[...]

Ik kon hem laatst, 25 april, al ophalen en inwisselen vanuit mijn account. Je zou hem dus als tevoorschijn moeten kunnen toveren.

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01:28
NLDViane schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 18:25:
[...]

Ik zat eens te kijken: de bestanden van FH4 stonden nog wel op m'n PC, maar kon het spel met geen mogelijkheid geopend krijgen. Spel verschijnt ook niet meer in de Store, terwijl ik m daar toch echt gekocht had. Dus dan maar proberen te verwijderen, maar dat kan niet "normaal "in de WindowsApps folder. Uiteindelijk via 7-Zip de onbruikbare bestanden kunnen verwijderen, dus weer 80 GB aan opslag terug oOo

Had er wss mee te maken dat ik ooit eens een schone installatie gedaan heb, maar nooit die bestanden meer heb gekoppeld in de store :')
Mag ik even vragen hoe je dat via 7-zip heb gedaan?

AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

heron schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 18:46:
[...]

Zelfde hier. Eigenlijk nog nooit problemen met ze gehad, dus ik hoop dat ze gewoon netjes morgen een code sturen...
ditto (maar dan in het engels ;) )

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:46
Iemand ervaring met het kopen van bijv. een vorige versie (FH5) en hoe je deze binnen het gezin kan delen en spelen? Mijn kinderen willen het spel allebei, maar ze hopen dat we - net als met Minecraft - op één account kunnen kopen en dat het dan werkt voor beide. Maar op basis van de informatie die ik tot nu toe vind, lijkt dat hier niet te kunnen en lijkt het vrij specifiek aan Minecraft te liggen dat het daar wel kan. Iemand enig idee?

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• timmie271
Arjan90 schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 21:26:
Iemand ervaring met het kopen van bijv. een vorige versie (FH5) en hoe je deze binnen het gezin kan delen en spelen? Mijn kinderen willen het spel allebei, maar ze hopen dat we - net als met Minecraft - op één account kunnen kopen en dat het dan werkt voor beide. Maar op basis van de informatie die ik tot nu toe vind, lijkt dat hier niet te kunnen en lijkt het vrij specifiek aan Minecraft te liggen dat het daar wel kan. Iemand enig idee?
Bedoel je op pc of xbox? Met PC werkt het als de store maar hetzelfde account op beide pc's heeft en bij de xbox moet het account met het spel op de console als home console staan zodat de andere daarop het ook kan spelen.

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:46
timmie271 schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 21:55:
[...]

Bedoel je op pc of xbox? Met PC werkt het als de store maar hetzelfde account op beide pc's heeft en bij de xbox moet het account met het spel op de console als home console staan zodat de andere daarop het ook kan spelen.
PC. Voor Minecraft moest ik ook mijn account op hun PC's instellen, maar ik wil er een beetje voor waken dat ik denk dat dit ook gaat werken voor hun, het koop, en dan werkt het niet :+ Dan kost het nog meer haha.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• timmie271
Arjan90 schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 21:57:
[...]

PC. Voor Minecraft moest ik ook mijn account op hun PC's instellen, maar ik wil er een beetje voor waken dat ik denk dat dit ook gaat werken voor hun, het koop, en dan werkt het niet :+ Dan kost het nog meer haha.
Dit zou hetzelfde moeten werken, hier werkt dat in ieder geval :)

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:22
Zalmanman schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 07:11:
[...]

In mijn geval was het Kinguin, waar ik FH6 PE heb gekocht. Die lijken wel praktisch direct uit te leveren, maar dat varieert inderdaad per site.
Ah dan had ik je bericht niet goed gelezen. Ik dacht dat jij ook via Eneba had gekocht en dan de key meteen kreeg. Helaas dus niet bij Eneba :X .

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• NLDViane
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:33
Milan1NL schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 20:45:
[...]

Mag ik even vragen hoe je dat via 7-zip heb gedaan?
- 7-Zip openen als Admin
- Navigeer in 7-Zip naar de WindowsApps map
- Selecteer de te verwijderen mappen
- Delete!

[ Voor 4% gewijzigd door NLDViane op 14-05-2026 00:05 ]

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste