• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:30
@NLDViane @Pykow Jullie staan erin :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 13:17

Wimmel

Hello

Kan ik ook wederom aan de spelerslijst worden toegevoegd? Heb FH5 al een tijdje links laten liggen maar voor FH6 zelfs een stuurtje gekocht.

Gamertag Willem E, platform steam, early acces.

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs


  • gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:36

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Een nieuwe versie is wel weer een mooi moment om het stuurtje weer te proberen. Ik ben benieuwd of de settings een beetje hetzelfde ingesteld kunnen/moeten worden als bij FH5, en anders ga ik snel rondzoeken naar mensen die instellingen voor de Thrustmaster T300 icm FH6 hebben (of @Vanderaatje lastigvallen, al heeft die volgens mij een iets geavanceerdere setup inmiddels).

Als iemand al instellingen/tips heeft hou ik me sowieso aanbevolen.

  • JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Gisteren de Premium editie gepreordered op Steam, omdat de preload live was.

Maar zit er al weer aan te denken om te refunden en voor de single player versie te gaan.
Wat een gezeik.
Ik koop hem niet voor niks op steam omdat ik geen xbox/msstore/gaming services etc meer heb.

Nu een nieuwsbericht op steam dat je gaming services moet updaten voordat je het spel kunt spelen.
Er stonden op de Steam page eerst geen dependencies...

  • skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:47
@Pykow Dat zal inderdaad uit de FH2 tijd zijn, je staat in ieder geval nog in mijn vriendenlijst...ik zie je dan vanzelf weer voorbij komen in FH6 8)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL


  • Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-06 21:34

Pykow

Angelo OTR

JBplap schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 15:13:
Gisteren de Premium editie gepreordered op Steam, omdat de preload live was.

Maar zit er al weer aan te denken om te refunden en voor de single player versie te gaan.
Wat een gezeik.
Ik koop hem niet voor niks op steam omdat ik geen xbox/msstore/gaming services etc meer heb.

Nu een nieuwsbericht op steam dat je gaming services moet updaten voordat je het spel kunt spelen.
Er stonden op de Steam page eerst geen dependencies...
singleplayer is hetzelfde als premium alleen geen eerder toegang en je mist wat voordelen.
staat helemaal los van gaming service updaten. spel blijft hetzelfde.

je moet alleen zelf bepalen of je 120 euro wilt neerleggen voor de game.
voor mij persoonlijk is het wel lekker dat ik vrijdag op mijn vrije dag al kan beginnen van een game dat ik toch wel dik wat uren in ga stoppen
en dan ook nog eens wat voordeeltjes erbij met autopas, auto packs etc.

Angelo NL / Global Cargo VTC


  • Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Vlaanderen1 schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 10:26:
Gisteren een stuk gelezen over de progressie over FH6, zit erg leuk in elkaar als ik het zo lees.

Wat ik helemaal top vind is custom drift lobby's, geen gekke willy jeeps en dergelijke die je met een noodgang voorbij komen driften. Gewoon restricted lobby's met achterwiel aandrijving etc.

Voor wie het wil lezen:

https://forza.net/news/forza-horizon-6-progression
Hopelijk maken ze het overzicht van alle (live) events niet te moeilijk. Ik heb een hekel aan games waar je direct achterloopt als je eens een weekje minder speelt.

  • Tazzar
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:52
Mag ik ook op de lijst? :) (Gamertag: Tazzar3521, Platform: Xbox Series X, Early access: Ja)

In FH5 veel plezier beleefd aan de GoT rivals events, dus het lijkt me leuk om daar binnenkort ook weer mee aan de gang te gaan. Het zou mooi zijn als PG snel met een alternatief komt voor de social clubs, want dat is wel een gemis met de release van FH6.

  • Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-06 17:19
gwystyl schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 15:00:
Een nieuwe versie is wel weer een mooi moment om het stuurtje weer te proberen. Ik ben benieuwd of de settings een beetje hetzelfde ingesteld kunnen/moeten worden als bij FH5, en anders ga ik snel rondzoeken naar mensen die instellingen voor de Thrustmaster T300 icm FH6 hebben (of @Vanderaatje lastigvallen, al heeft die volgens mij een iets geavanceerdere setup inmiddels).

Als iemand al instellingen/tips heeft hou ik me sowieso aanbevolen.
Ik had met FH4 ook eens een stuur geprobeerd maar zodra ik een beetje uit brak kreeg ik met geen mogelijkheid de controle terug zoals ik dat met een controller wel kon, erg jammer want vind het wel een betere beleving geven.
Ik had daarom mijn stuur geretourneerd en speel sindsdien met controller.

  • JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Pykow schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 15:46:
[...]

singleplayer is hetzelfde als premium alleen geen eerder toegang en je mist wat voordelen.
staat helemaal los van gaming service updaten. spel blijft hetzelfde.

je moet alleen zelf bepalen of je 120 euro wilt neerleggen voor de game.
voor mij persoonlijk is het wel lekker dat ik vrijdag op mijn vrije dag al kan beginnen van een game dat ik toch wel dik wat uren in ga stoppen
en dan ook nog eens wat voordeeltjes erbij met autopas, auto packs etc.
De Single player versie waar ik op doelde is de 'gratis' versie, die NU dus ook al te spelen is.
Deze kun je installeren zonder al die extra meuk, wat dat is eruit gepatched.

Het is toch van de zotte dat je voor de betaalde versie meer troep moet installeren dan een gratis variant.

  • FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 00:46
Ik wil ook wel in de OP

Gamertag: FRANQ
Speelt op: PC/Steam
Early acces: ja (maar ik ben niet thuis dit weekend, dus ik heb er niks aan)

[ Voor 11% gewijzigd door FRANQ op 13-05-2026 16:24 ]

www.fjmbouw.nl - AMD Ryzen 7 9800X3D RTX5070Ti 96GB DDR5


  • Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-06 21:34

Pykow

Angelo OTR

JBplap schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 16:08:
[...]


De Single player versie waar ik op doelde is de 'gratis' versie, die NU dus ook al te spelen is.
Deze kun je installeren zonder al die extra meuk, wat dat is eruit gepatched.

Het is toch van de zotte dat je voor de betaalde versie meer troep moet installeren dan een gratis variant.
Tja als je kiest voor een illegale versie, dan was je eigenlijk al niet van plan om de game te kopen of het uiterste uit de game te willen halen. dan had je ook zeker geen Premium moeten aanschaffen en beter kunnen wachten tot een aanbieding.
Iedere game wordt wel eens in de zoveel tijd gehacked en kan je illegaal verkrijgen.

[ Voor 6% gewijzigd door Pykow op 13-05-2026 17:02 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC


  • Rob112
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:06
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l04gNhULA4Oh1rMgXs6XtKpwh8U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vFUPm3ZJimQKz7T2tRadGdf1.jpg?f=fotoalbum_large

  • JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Pykow schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 17:01:
[...]

Tja als je kiest voor een illegale versie, dan was je eigenlijk al niet van plan om de game te kopen of het uiterste uit de game te willen halen. dan had je ook zeker geen Premium moeten aanschaffen en beter kunnen wachten tot een aanbieding.
Iedere game wordt wel eens in de zoveel tijd gehacked en kan je illegaal verkrijgen.
Volgens mij mis je compleet waar ik een probleem mee heb.

Hoe gaat een aanbieding helpen bij het niet hoeven installeren van gaming services?

Ik heb zelfs 40 extra over voor het niet hoeven installeren van de MS-store, en dat is het me wel waard. Want de premium is nu al voor 80 te krijgen op ms-store, toch kies ik voor Steam voor 120...

Echter komen ze achteraf met 3rd party requirements die niet vermeld waren. Dit is ook waarom ik bv the crew motorfest heb laten liggen, maar die melden netjes dat er ubi meuk nodig is.

Dit had bij FH6 ook moeten zijn, zeker als het met de gratis versie dus wel gewoon zonder kan werken.

  • ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

FRANQ schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 16:24:
Ik wil ook wel in de OP

Gamertag: FRANQ
Speelt op: PC/Steam
Early acces: ja (maar ik ben niet thuis dit weekend, dus ik heb er niks aan)
ditto:
Gamertag: ToolkiT73
Speelt op: Xbox
Early acces: ja

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?


  • timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-06 18:37
NLDViane schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 14:20:
Kon het niet laten, dus ook maar de pre-order geplaatst... Eens kijken hoe ver het oude bakbeest komt op 1440p :z @G_Dragon onderstaand mag toegevoegd worden aan de lijst :Y

Gamertag: wachtbalkje
Speelt op: PC
Early acces: ja
Heuj, de andere ook al uitgespeeld inmiddels? :P

Gamertag: timmie271


  • D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Is dit de versie die ik moet hebben ivm de upgrade van m’n Xbox Gamepass? 😁https://www.eneba.com/nl/xbox-forza-horizon-6-premium-upgrade-bundle-windows-xbox-series-x-s-xbox-live-key-europe

met het slechte weer en vrije dagen de komende week lijkt het me wel een goede investering ;)

[ Voor 13% gewijzigd door D-Ed op 13-05-2026 18:23 ]


  • Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:46
Hey is dit aangepast? Checkte het gisteren nog op de store page en toen kwam het uit op 6 uur in de ochtend op de 15e. Als ik nu naar de timer kijk in de Xbox app staat die op 5d 6 uur en 37 minuten dus dat is idd aangepast, maar dan zou het 1 uur zijn. (timer staat op de non EA release)

  • timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-06 18:37
D-Ed schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 18:23:
Is dit de versie die ik moet hebben ivm de upgrade van m’n Xbox Gamepass? 😁https://www.eneba.com/nl/xbox-forza-horizon-6-premium-upgrade-bundle-windows-xbox-series-x-s-xbox-live-key-europe

met het slechte weer en vrije dagen de komende week lijkt het me wel een goede investering ;)
Yep! Die heb ik ook en code is direct beschikbaar!

Gamertag: timmie271


  • NLDViane
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 23:02
timmie271 schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 18:21:
[...]

Heuj, de andere ook al uitgespeeld inmiddels? :P
Ik zat eens te kijken: de bestanden van FH4 stonden nog wel op m'n PC, maar kon het spel met geen mogelijkheid geopend krijgen. Spel verschijnt ook niet meer in de Store, terwijl ik m daar toch echt gekocht had. Dus dan maar proberen te verwijderen, maar dat kan niet "normaal "in de WindowsApps folder. Uiteindelijk via 7-Zip de onbruikbare bestanden kunnen verwijderen, dus weer 80 GB aan opslag terug oOo

Had er wss mee te maken dat ik ooit eens een schone installatie gedaan heb, maar nooit die bestanden meer heb gekoppeld in de store :')

  • Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:46
D-Ed schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 18:23:
Is dit de versie die ik moet hebben ivm de upgrade van m’n Xbox Gamepass? 😁https://www.eneba.com/nl/xbox-forza-horizon-6-premium-upgrade-bundle-windows-xbox-series-x-s-xbox-live-key-europe

met het slechte weer en vrije dagen de komende week lijkt het me wel een goede investering ;)
Je kan beter via Allkeyshop zoeken. Dan krijg je meestal nog een kortingscode

https://www.allkeyshop.com/blog/buy-forza-horizon-6-premium-upgrade-bundle-cd-key-compare-prices/

AKS14 dus als je toch liever degene koopt die je zelf gevonden had. Ik doe niet aan cashback dus geen idee of dat een betere deal is.

[ Voor 7% gewijzigd door Beakzz op 13-05-2026 18:33 ]


  • D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
timmie271 schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 18:25:
[...]

Yep! Die heb ik ook en code is direct beschikbaar!
“Dit is een pre-order. U ontvangt uw productsleutel op de releasedatum van de game en wordt via e-mail op de hoogte gebracht wanneer de sleutel beschikbaar is.”

  • heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-06 08:02
D-Ed schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 18:40:
[...]

“Dit is een pre-order. U ontvangt uw productsleutel op de releasedatum van de game en wordt via e-mail op de hoogte gebracht wanneer de sleutel beschikbaar is.”
Zelfde hier. Eigenlijk nog nooit problemen met ze gehad, dus ik hoop dat ze gewoon netjes morgen een code sturen...

  • timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-06 18:37
D-Ed schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 18:40:
[...]

“Dit is een pre-order. U ontvangt uw productsleutel op de releasedatum van de game en wordt via e-mail op de hoogte gebracht wanneer de sleutel beschikbaar is.”
Ik kon hem laatst, 25 april, al ophalen en inwisselen vanuit mijn account. Je zou hem dus als tevoorschijn moeten kunnen toveren.

Gamertag: timmie271


  • Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23:37
NLDViane schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 18:25:
[...]

Ik zat eens te kijken: de bestanden van FH4 stonden nog wel op m'n PC, maar kon het spel met geen mogelijkheid geopend krijgen. Spel verschijnt ook niet meer in de Store, terwijl ik m daar toch echt gekocht had. Dus dan maar proberen te verwijderen, maar dat kan niet "normaal "in de WindowsApps folder. Uiteindelijk via 7-Zip de onbruikbare bestanden kunnen verwijderen, dus weer 80 GB aan opslag terug oOo

Had er wss mee te maken dat ik ooit eens een schone installatie gedaan heb, maar nooit die bestanden meer heb gekoppeld in de store :')
Mag ik even vragen hoe je dat via 7-zip heb gedaan?

AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro


  • ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

heron schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 18:46:
[...]

Zelfde hier. Eigenlijk nog nooit problemen met ze gehad, dus ik hoop dat ze gewoon netjes morgen een code sturen...
ditto (maar dan in het engels ;) )

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?


  • Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:17
Iemand ervaring met het kopen van bijv. een vorige versie (FH5) en hoe je deze binnen het gezin kan delen en spelen? Mijn kinderen willen het spel allebei, maar ze hopen dat we - net als met Minecraft - op één account kunnen kopen en dat het dan werkt voor beide. Maar op basis van de informatie die ik tot nu toe vind, lijkt dat hier niet te kunnen en lijkt het vrij specifiek aan Minecraft te liggen dat het daar wel kan. Iemand enig idee?

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."


  • timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-06 18:37
Arjan90 schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 21:26:
Iemand ervaring met het kopen van bijv. een vorige versie (FH5) en hoe je deze binnen het gezin kan delen en spelen? Mijn kinderen willen het spel allebei, maar ze hopen dat we - net als met Minecraft - op één account kunnen kopen en dat het dan werkt voor beide. Maar op basis van de informatie die ik tot nu toe vind, lijkt dat hier niet te kunnen en lijkt het vrij specifiek aan Minecraft te liggen dat het daar wel kan. Iemand enig idee?
Bedoel je op pc of xbox? Met PC werkt het als de store maar hetzelfde account op beide pc's heeft en bij de xbox moet het account met het spel op de console als home console staan zodat de andere daarop het ook kan spelen.

Gamertag: timmie271


  • Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:17
timmie271 schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 21:55:
[...]

Bedoel je op pc of xbox? Met PC werkt het als de store maar hetzelfde account op beide pc's heeft en bij de xbox moet het account met het spel op de console als home console staan zodat de andere daarop het ook kan spelen.
PC. Voor Minecraft moest ik ook mijn account op hun PC's instellen, maar ik wil er een beetje voor waken dat ik denk dat dit ook gaat werken voor hun, het koop, en dan werkt het niet :+ Dan kost het nog meer haha.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."


  • timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-06 18:37
Arjan90 schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 21:57:
[...]

PC. Voor Minecraft moest ik ook mijn account op hun PC's instellen, maar ik wil er een beetje voor waken dat ik denk dat dit ook gaat werken voor hun, het koop, en dan werkt het niet :+ Dan kost het nog meer haha.
Dit zou hetzelfde moeten werken, hier werkt dat in ieder geval :)

Gamertag: timmie271


  • sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:37
Zalmanman schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 07:11:
[...]

In mijn geval was het Kinguin, waar ik FH6 PE heb gekocht. Die lijken wel praktisch direct uit te leveren, maar dat varieert inderdaad per site.
Ah dan had ik je bericht niet goed gelezen. Ik dacht dat jij ook via Eneba had gekocht en dan de key meteen kreeg. Helaas dus niet bij Eneba :X .

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.


  • NLDViane
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 23:02
Milan1NL schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 20:45:
[...]

Mag ik even vragen hoe je dat via 7-zip heb gedaan?
- 7-Zip openen als Admin
- Navigeer in 7-Zip naar de WindowsApps map
- Selecteer de te verwijderen mappen
- Delete!

[ Voor 4% gewijzigd door NLDViane op 14-05-2026 00:05 ]


  • Ryst
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-06 19:28
Arjan90 schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 21:57:
[...]

PC. Voor Minecraft moest ik ook mijn account op hun PC's instellen, maar ik wil er een beetje voor waken dat ik denk dat dit ook gaat werken voor hun, het koop, en dan werkt het niet :+ Dan kost het nog meer haha.
Het is ook te spelen met steam family eventueel! :)

  • Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:21
Ik ga hier nog even de spreekwoordelijke kat uit de boom kijken, want hoewel ik altijd een zwak heb gehad voor de FH-series, vond ik deeltje 5 een enorme tegenvaller. :)

Ben dan ook benieuwd naar jullie ervaringen, want die van de 'erkende' reviewers vertrouw ik al jaren niet meer.

  • Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:42
Yonix schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 06:51:
Ik ga hier nog even de spreekwoordelijke kat uit de boom kijken, want hoewel ik altijd een zwak heb gehad voor de FH-series, vond ik deeltje 5 een enorme tegenvaller. :)

Ben dan ook benieuwd naar jullie ervaringen, want die van de 'erkende' reviewers vertrouw ik al jaren niet meer.
Idem hier. Vind het altijd voor "even" supertof. Maar wordt op den duur vrij repetitief.
Maar mogelijk brengt de Japan / JDM stijl hier meer verandering in.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED


  • rekeewt
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 19-06 05:55

rekeewt

Petrolhead

Vandaag natuurlijk hemelvaartdag. Ochtend bomvol activiteiten met de kinderen en vrouwlief en om 2u ‘mag ik’ mij terugtrekken richting nieuw zeeland om de oversteek naar Japan te maken. Morgen namelijk gewoon werken dus vandaag wat uurtjes in de game steken.

Aston Martin DBX S (April 2026: Iridescent Emerald)


  • Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:57
Ryst schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 06:35:
[...]

Het is ook te spelen met steam family eventueel! :)
Maar niet tegelijk... Tenzij een van de twee volledig offline gaat, maar je kunt dus nooit samenspelen met een enkele licentie op Steam. Dit is een van de weinige punten waar de Microsoft Store er beter uit komt.

Gamertag: FinrazielNL


  • AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:06
rekeewt schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 07:15:
Vandaag natuurlijk hemelvaartdag. Ochtend bomvol activiteiten met de kinderen en vrouwlief en om 2u ‘mag ik’ mij terugtrekken richting nieuw zeeland om de oversteek naar Japan te maken. Morgen namelijk gewoon werken dus vandaag wat uurtjes in de game steken.
Lijkt wel vervroegde vaderdag dat we van onze vrouwen een middagje / avond naar Nieuw-Zeeland mogen. :+

Hier iig zin in de trip!

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.


  • Vlaanderen1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 16:12
12 uur spelen, whoo

  • Ryst
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-06 19:28
Finraziel schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 07:25:
[...]

Maar niet tegelijk... Tenzij een van de twee volledig offline gaat, maar je kunt dus nooit samenspelen met een enkele licentie op Steam. Dit is een van de weinige punten waar de Microsoft Store er beter uit komt.
Kan je daarmee tegelijk spelen? Dat is inderdaad dan een stuk beter!

  • Ryst
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-06 19:28
rekeewt schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 07:15:
Vandaag natuurlijk hemelvaartdag. Ochtend bomvol activiteiten met de kinderen en vrouwlief en om 2u ‘mag ik’ mij terugtrekken richting nieuw zeeland om de oversteek naar Japan te maken. Morgen namelijk gewoon werken dus vandaag wat uurtjes in de game steken.
Werkt die region change zo makkelijk dan? :)

Dus we kunnen feitelijk gewoon vandaag al beginnen?

  • Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:57
Ryst schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 08:01:
[...]

Kan je daarmee tegelijk spelen? Dat is inderdaad dan een stuk beter!
Ik weet het niet 100% zeker op Windows, nooit zelf gedaan... Maar op Xbox consoles werkt het in ieder geval wel zo dat je home console en een andere console waar je zelf ingelogd bent op dat moment (als eigenaar van de licentie) beiden online kunnen spelen.

Gamertag: FinrazielNL


  • Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:42

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED


  • Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:05
Op Windows kun je de regio op Kiribati instellen, waardoor je om 12:00 uur al kunt beginnen. Op de Xbox niet mogelijk.

  • Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:42
Thom2289 schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 08:22:
[...]

Op Windows kun je de regio op Kiribati instellen, waardoor je om 12:00 uur al kunt beginnen. Op de Xbox niet mogelijk.
Ahja. Op de PC wel inderdaad.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED


  • Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:00
Thom2289 schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 08:22:
[...]

Op Windows kun je de regio op Kiribati instellen, waardoor je om 12:00 uur al kunt beginnen. Op de Xbox niet mogelijk.
Verdorie, had nooit van Kiribati gehoord, zo leer je nog wat. Ik zat al af te tellen naar 12:00

Je leest altijd over de NZ truc, nog niet eerder over de Kiribati truc gehoord.


edit: ik vraag copilot naar Kiribati tijdzone en ik krijg antwoord dat FH6 echt niet eerder kan dan NZ. Had me gelijk door, grappig :-)

[ Voor 25% gewijzigd door Mr. Freeze op 14-05-2026 08:41 ]

XBL gamertag StayingPow3r


  • Vlaanderen1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 16:12
Kiribati idd.

Regio PC en MS account aangepast naar die regio.

  • So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 00:25
Komt deze vandaag ook op PC GamePass?

  • Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:00
So_Surreal schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 09:13:
Komt deze vandaag ook op PC GamePass?
Als je de premium upgrade hebt aangeschaft wel, anders maandag.

XBL gamertag StayingPow3r


  • Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-06 10:00

Zalmanman

So long,

Was inderdaad makkerlijker dan ik had verwacht op Windows 11. Gewoon naar de Settings en de regio op Kiribati zetten en dat was het. Voor de zekerheid ook de timezone maar even aangepast, VPN staat nog altijd op Amsterdam omdat Proton geen Kiribati heeft. Nog maar iets-minder-dan-twee-uurtjes!

and thanks for all the fish.


  • Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:42
Couldn't resist. Toch maar Premium Edition aangeschaft voor € 75,-
Japan doet mij meer dan Mexico hopelijk.

Over 1.5 uur los. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED


  • NLDViane
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 23:02
Hmm, kinguin heeft de code nog niet vrijgegeven. Wil m wel graag preloaden ivm langzame internetverbinding. Bij welke shop heb jij m besteld @Zalmanman ?

  • Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-06 10:00

Zalmanman

So long,

NLDViane schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 10:45:
Hmm, kinguin heeft de code nog niet vrijgegeven. Wil m wel graag preloaden ivm langzame internetverbinding. Bij welke shop heb jij m besteld @Zalmanman ?
Bij Kinguin heb ik de seller GameFortress gepakt. Dat was toen de goedkoopste. Ik kan me best voorstellen dat er nu zo veel keys gekocht worden, dat er wat vertraging in zit.

and thanks for all the fish.


  • timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-06 18:37
NLDViane schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 10:45:
Hmm, kinguin heeft de code nog niet vrijgegeven. Wil m wel graag preloaden ivm langzame internetverbinding. Bij welke shop heb jij m besteld @Zalmanman ?
Met de xbox app kun je zonder een spel te bezitten deze naar de xbox downloaden, maar of dit werkt naar de pc toe weet ik even niet. Want dan kan je hem evengoed al wel preloaden.

Gamertag: timmie271


  • Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:42
NLDViane schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 10:45:
Hmm, kinguin heeft de code nog niet vrijgegeven. Wil m wel graag preloaden ivm langzame internetverbinding. Bij welke shop heb jij m besteld @Zalmanman ?
Heb 'm toen straks bij Kinguin gekocht en kreeg direct de code. Ook via seller GameFortress.

[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 14-05-2026 10:59 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED


  • heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-06 08:02
Ik heb de code ook nog niet, maar ik heb de premium upgrade nodig. Die zag ik niet bij Kinguin.

  • Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:42
Vlaanderen1 schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 08:29:
Kiribati idd.

Regio PC en MS account aangepast naar die regio.
Regio aanpassen binnen Windows 11 is voldoende.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vW8BM-uXZoIYev00GDcNKvYU_mw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/V7lnfgvJKiiXkFp0rhcaWuU7.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RxX9QArOCSEherFU9imaJGwjmy8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qPk1zGgURelcMheetaZrxZF0.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door Rivanov op 14-05-2026 11:08 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED


  • JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

het jeukt om te pre-orderen maar wil toch eerst ervaren via een maandje Gamepass of deze titel stabiel 60fps doet op Ultra-wide 1440p resolutie (mijn PC is uit het jaar Kruik), zoals FH4 en FH5 dat nog prachtig doen.

anders wachten op de PS5 versie :/ maar zie het verhuizen van stuurtje en pedalen niet zo zitten.

d:)b :henk d:)b


  • Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:25
Gaat iemand op triple screens spelen?
Ik heb een RTX5080, dus op zich zou het moeten kunnen met Nvidia Surround, maar andere spellen die geen native triple support hebben vond ik nooit een succes met alle stretching en vervorming op de side screens. Ook een dashboard met een knik erin kan ik niet handelen :F
Ik zie dat bijvoorbeeld een Triple Monitor Alignment shader tool bestaat, maar weet niet of ik het mijn tijd waard vind om hier in te duiken.
Iemand een bruikbare tip?

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr


  • Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:42
Ronster schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 11:13:
Gaat iemand op triple screens spelen?
Ik heb een RTX5080, dus op zich zou het moeten kunnen met Nvidia Surround, maar andere spellen die geen native triple support hebben vond ik nooit een succes met alle stretching en vervorming op de side screens. Ook een dashboard met een knik erin kan ik niet handelen :F
Ik zie dat bijvoorbeeld een Triple Monitor Alignment shader tool bestaat, maar weet niet of ik het mijn tijd waard vind om hier in te duiken.
Iemand een bruikbare tip?
Doe geen moeite. Gaat nooit mooie resultaten opleveren. Heb het destijds met FM geprobeerd en ook met FH 5. Met die warping etc ziet het er niet uit.

Ik speel deze dus gewoon met controller op m’n QD-OLED Ultrawide om het in alle pracht en praal te zien met Extreme + RT graphics.

En casual op m’n OLED beneden in de woonkamer op de Series X.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED


  • D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 10:35:
Couldn't resist. Toch maar Premium Edition aangeschaft voor € 75,-
Japan doet mij meer dan Mexico hopelijk.

Over 1.5 uur los. :)
Some things never change >:)

  • Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:25
Rivanov schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 11:19:
[...]

Doe geen moeite. Gaat nooit mooie resultaten opleveren. Heb het destijds met FM geprobeerd en ook met FH 5. Met die warping etc ziet het er niet uit.

Ik speel deze dus gewoon met controller op m’n QD-OLED Ultrawide om het in alle pracht en praal te zien met Extreme + RT graphics.

En casual op m’n OLED beneden in de woonkamer op de Series X.
Dat was mijn vermoeden idd al.
Helaas moet ik het dan op pc met een 32” IPS schermpje doen. Toch een beetje zonde van mijn redelijk goede sim rig :'(
Op de Series X gelukkig wel een 65 oled.

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr


  • Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:47

Nutral

gamer/hardware freak

Idem hier, ik heb een mooie simrig maar forza speelt toch een stuk beter met controller. Speel het ook op de QD oled ultrawide :)


Moet wel zeggen, met een simrig kan het wel leuk zijn in de langzamere auto's. ik heb flink lol gehad met rondtoeren in een transit van in horizon 4.

[ Voor 37% gewijzigd door Nutral op 14-05-2026 11:29 ]


  • Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:42
Ronster schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 11:24:
[...]

Dat was mijn vermoeden idd al.
Helaas moet ik het dan op pc met een 32” IPS schermpje doen. Toch een beetje zonde van mijn redelijk goede sim rig :'(
Op de Series X gelukkig wel een 65 oled.
Haha ja. M’n simrig heeft triple 32” IPS. Vandaar dat ik een 34” QD-OLED UW op m’n desk heb staan voor de “normale” games. :)

En in de woonkamer 77” G4.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED


  • Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:49

Canis Lupus

Vosbot

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xaTgzq4yx-j-bbnFeiJFxKfn5Ts=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ffZRPNBDXC6Rkz2l8L8ympoW.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BjL5kJ4oH5y-JlXAS5QthESbePo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g8keZdTe8C7Hu27drrmBXjIM.jpg?f=fotoalbum_tile
Ik heb op Xbox de premium add-on gekocht (gewoon via MS), maar zie nergens in de app of console dat ik er al op de 15e mee kan spelen.

Standard game staat 'Play, coming in 4 days'. Wel zijn al de 2 Expansions en Add-ons geïnstalleerd.

Zie ik iets over het hoofd?

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL


  • SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Canis Lupus schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 11:48:
[Afbeelding][Afbeelding]
Ik heb op Xbox de premium add-on gekocht (gewoon via MS), maar zie nergens in de app of console dat ik er al op de 15e mee kan spelen.

Standard game staat 'Play, coming in 4 days'. Wel zijn al de 2 Expansions en Add-ons geïnstalleerd.

Zie ik iets over het hoofd?
Zelfde hier, via Store->manage kom je wel bij andere versie die je dan opnieuw kan installeren, ik wacht de 2 tijden wel af en ga dan wel wat testen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.


  • Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:25
Rivanov schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 11:31:
[...]

Haha ja. M’n simrig heeft triple 32” IPS. Vandaar dat ik een 34” QD-OLED UW op m’n desk heb staan voor de “normale” games. :)

En in de woonkamer 77” G4.
Ugh, breng me nu niet op ideeën B)

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr


  • Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:49

Canis Lupus

Vosbot

SinergyX schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 11:50:
[...]

Zelfde hier, via Store->manage kom je wel bij andere versie die je dan opnieuw kan installeren, ik wacht de 2 tijden wel af en ga dan wel wat testen.
Ik kan de Premium Upgrade idd wel vinden bij Orders,en daar staat release date 15 may 00:00.
Dus zou goed kunnen dat hij pas om 14.00 (regio staat op New Zealand) beschikbaar komt.

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL


  • Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-06 13:41
Was even haasten naar Kiribati, maar we zijn er. Nu wachten tot Forza klaar is met uitpakken.

  • SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Canis Lupus schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 11:56:
[...]

Ik kan de Premium Upgrade idd wel vinden bij Orders,en daar staat release date 15 may 00:00.
Dus zou goed kunnen dat hij pas om 14.00 (regio staat op New Zealand) beschikbaar komt.
Ooh console versie, daar ga ik om 14.00 pas mee beginnen, lijkt erop dat de PC versie niet met de upgrade kan werken, omdat gamepass daar niet ondersteund is, dus de base-game kan je niet starten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.


  • 80000
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:24

80000

mrox

Als je me op de lijst kan zetten tonkatsu, PC, premium package, PC, heb de regio op Kiribati staan. Anders zei XBOX nog nog 4 dagen wachtenAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U4NJXRnfiP3h79Gb2_eaJc1sC8s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AUI3GeBhsL8awX4bjTNhwa1x.jpg?f=fotoalbum_large

  • Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:57
Ik ben toch ook maar voor de bijl gegaan en net de premium editie op Steam gekocht... Even een smak geld, maar ach, ik haal altijd wel meer dan genoeg lol uit deze games.

En ik zou dan ook wel graag toegevoegd worden aan de lijst... al is het maar omdat het leuk is andere tweakers in de rankings te zien :)

Gamertag: FinrazielNL (zoals hieronder ook staat :+), platform dus PC (Steam) en early access Ja.

Zal wel pas morgen tegen eind van de middag waarschijnlijk tijd hebben om te spelen... Halve team heeft vrij morgen (als het niet meer is), maar ik ben net een van degenen die de tent draaiend moet houden... Oh well, can´t have everything :)

Gamertag: FinrazielNL


  • Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:47

Winkiller

De Mopperpot

Met mijn laptop naar Kiribati om te kunnen beginnen, maar de game FH6 Premium start (nog) niet.

  • Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:42
Winkiller schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 12:28:
Met mijn laptop naar Kiribati om te kunnen beginnen, maar de game FH6 Premium start (nog) niet.
Hier prima.

3440x1440
DLAA
Extreme + RT

FPS tussen 100 en 110. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED


  • Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Wat verwachten jullie dat de 2 expansions gaan worden?

  • Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:25
Tot zover voelt de wheel (Fanatec Clubsport DD+) veel beter dan ik had verwacht met ChatGPT geadviseerde settings 🙂

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr


  • Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-06 18:39
Helaas, regio verzetten naar Kiribati werkt niet voor de Steam versie. Bij mij staat er nog altijd "Coming May 19, 2026" terwijl ik wel de Early Access heb.

I, a stranger and afraid in a world I never made...


  • Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:00
Weer een paar medespelers toegevoegd aan de lijst, laat even weten als ik je gemist heb.

@G_Dragon Zet jij de balken weer even goed? ;)

XBL gamertag StayingPow3r


  • Rob112
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:06
Mr. Freeze schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 13:03:
Weer een paar medespelers toegevoegd aan de lijst, laat even weten als ik je gemist heb.

@G_Dragon Zet jij de balken weer even goed? ;)
Kun je mij ook nog toevoegen? Robvd112, early acces Ja (eneba dus nog wel aan het wachten op een code). X box series X

  • ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Mr. Freeze schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 13:03:
Weer een paar medespelers toegevoegd aan de lijst, laat even weten als ik je gemist heb.

@G_Dragon Zet jij de balken weer even goed? ;)
kan je mij ook toevoegen?
ToolkiT in "[Multi] Forza Horizon 6"

[ Voor 10% gewijzigd door ToolkiT op 14-05-2026 13:06 ]

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?


  • Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:00
ToolkiT schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 13:06:
[...]

kan je mij ook toevoegen?
Gamertag? Platform?

XBL gamertag StayingPow3r


  • Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Ik heb de Premium versie op Steam gekocht. Ik krijg toch stiekem veel zin in de game. Lang genoeg geleden dat ik een racer gespeeld heb (laatste was FH5).

Edit:

RanoNL op Steam

[ Voor 8% gewijzigd door Mog op 14-05-2026 13:09 ]

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL


  • London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Veel plezier alle mensen die woonachtig zijn in Oceanië! Ik weersta de fomo nog even en blijf toch echt op de Steam versie wachten :+

Import the third world, become the third world


  • ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

zie edit :)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?


  • ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

onze G-draak heeft het al gedaan :)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?


  • Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:42
Milo44 schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 13:03:
Helaas, regio verzetten naar Kiribati werkt niet voor de Steam versie. Bij mij staat er nog altijd "Coming May 19, 2026" terwijl ik wel de Early Access heb.
No shit sherlock. Dat is pas 100x vermeld. Regio swap werkt enkel voor Xbox/PC.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED


  • Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:00
Rivanov schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 13:15:
[...]

No shit sherlock. Dat is pas 100x vermeld. Regio swap werkt enkel voor Xbox/PC.
Maar dan zou er toch 15-05 moeten staan?

XBL gamertag StayingPow3r


  • London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Mr. Freeze schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 13:16:
[...]

Maar dan zou er toch 15-05 moeten staan?
Game is gewoon speelbaar op 15-5 als je EA hebt, alleen toont Steam dat niet. Die blijft ongeacht de gekochte versie altijd de officiële release date tonen.

Als je de store page opent zie je ook staan nu: You will be able to play this game 4 days ahead of full release via Advanced Access. Starts in approximately 16 hours.

[ Voor 20% gewijzigd door London op 14-05-2026 13:24 ]

Import the third world, become the third world


  • NLDViane
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 23:02
Zalmanman schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 10:56:
[...]

Bij Kinguin heb ik de seller GameFortress gepakt. Dat was toen de goedkoopste. Ik kan me best voorstellen dat er nu zo veel keys gekocht worden, dat er wat vertraging in zit.
Rivanov schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 10:59:
[...]

Heb 'm toen straks bij Kinguin gekocht en kreeg direct de code. Ook via seller GameFortress.
Ah, ik zat bij een andere reseller. Order geannuleerd, bij GameFortress besteld, nu de code wel binnen. MS Store weigert alleen te installeren, vreemd genoeg kan ie via de Xbox app wel geïnstalleerd worden. Thanks voor die tip @timmie271 !

  • Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:42
Zet mij ook maar in de lijst @Mr. Freeze @G_Dragon

Gamertag: Rivanov
Platform: PC & Xbox Series X
Versie: Premium Edition

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED


  • timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-06 18:37
Als jullie dan toch bezig zijn :P

Gamertag: timmie271


  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:30
Mr. Freeze schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 13:03:
Weer een paar medespelers toegevoegd aan de lijst, laat even weten als ik je gemist heb.

@G_Dragon Zet jij de balken weer even goed? ;)
Ja komt goed, doe ik als ik weer thuis ben. Zijn een dagje weg, had zelf ook al een aantal dms :).

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:00
Met toevoegen?

XBL gamertag StayingPow3r


  • timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-06 18:37

Gamertag: timmie271


  • SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Anna - Autodrive to destination

Beste toevoeging van de game :D

Edit, je kan die zelfs activeren in races :D

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 14-05-2026 14:10 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.


  • Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nE7iM7_EZXq1OZxef0JcDCNaFHw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uwdAujqMCniSEzts27clVBqu.png?f=fotoalbum_large

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED


  • Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:42

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED


  • D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Over een uurtje thuis en net gecheckt bij Eneba maar nog geen code helaas..

  • gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:36

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Hmmmm hier ook regio veranderd in Windows. Nu wachten tot hij die 146 Gb heeft uitgepakt. Waarom is dat niet gewoon onderdeel van het downloadproces?

Ben verder niet ongeduldig ofzo :+

  • ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

SinergyX schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 14:04:
Anna - Autodrive to destination

Beste toevoeging van de game :D

Edit, je kan die zelfs activeren in races :D
Goede manier om punten te verzamelen dus.. custom challenge en dan hele nacht op autodrive laten knallen en volgende morgen 500 wheelspins...

Vraag me trouwens af hoe competative die mode is.. oftewel als je het in race aanzet en een snelle auto hebt, wint hij dan? of middenveld of laatste?

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Pagina: 1 ... 6 ... 26 Laatste