• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:01
Mijn favoriete streamer heeft via de officiele weg mogen spelen en is daarvoor in Japan geweest;

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 10:25

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Topicstarter
G_Dragon schreef op zondag 10 mei 2026 @ 22:43:
Mijn favoriete streamer heeft via de officiele weg mogen spelen en is daarvoor in Japan geweest;

[YouTube: Forza Horizon 6 - Driving the Entire Map (Early Gameplay)]
*boekt nu weer een vlucht naar Japan...*

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:21

Canis Lupus

Vosbot

Je mag mij ook toevoegen 😊 : (CanisLupusNL, Series X, Early access, Performance mode)

De Xbox Series X die gisteren is binnengekomen heeft geen device ban en is geïnstalleerd. Heb FH5 altijd op Quality mode (30fps) op de Series S gespeeld, maar nu in de Performance mode op Series X is het nu wel echt lekker spelen (en minstens net zo mooi). Dat belooft wat voor FH6 !

Poll: Ben benieuwd welke mode jullie voorkeur naar uitgaat;
Series S - Quality
Series S - Performance
Series X - Quality
Series X - Performance
PS5
PC
Afbeeldingslocatie: https://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=407575
Ook een poll maken? Klik hier

Update: dank voor de poll @G_Dragon !

[ Voor 37% gewijzigd door Canis Lupus op 11-05-2026 09:04 ]

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

• G_Dragon
Canis Lupus schreef op zondag 10 mei 2026 @ 23:38:
Je mag mij ook toevoegen 😊 : (CanisLupusNL, Series X, Early access, Performance mode)

De Xbox Series X die gisteren is binnengekomen heeft geen device ban en is geïnstalleerd. Heb FH5 altijd op Quality mode (30fps) op de Series S gespeeld, maar nu in de Performance mode op Series X is het nu wel echt lekker spelen (en minstens net zo mooi). Dat belooft wat voor FH6 !

Ben benieuwd welke mode jullie voorkeur naar uitgaat;
  1. Series S - Quality
  2. Series S - Performance
  3. Series X - Quality
  4. Series X - Performance
  5. PS5
  6. PC
Kan zo snel geen poll maken...
Ik heb je in de TS gezet d:)b

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:31

Ben benieuwd welke mode jullie voorkeur naar uitgaat;
  1. Series S - Quality
  2. Series S - Performance
  3. Series X - Quality
  4. Series X - Performance
  5. PS5
  6. PC
Kan zo snel geen poll maken...
PC en de 2e optie Series X performance. Altijd fps over graphics voor mij of die mode moet ook 60 fps zijn.

• Arvado
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-05 21:44
Jep, je mag mij ook noteren. Gamertag; Arvadoo, Premium, PC.

• G_Dragon
Arvado schreef op maandag 11 mei 2026 @ 00:02:
Jep, je mag mij ook noteren. Gamertag; Arvadoo, Premium, PC.
Je staat er nu ook in :)

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:32
Hunter98X schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 09:46:
Komt er voor FH6 ook een tweakers club oid? Ik dacht dat ze in FH6 de xbox functionaliteit met in een groep zitten gingen veranderen maar kan het niet zo goed terugvinden
Phoe in deeltje 5 geen ranked en nu in deeltje 6 geen clubs? Nu moet ik eerlijk zeggen dat het club aspect imo weinig toevoegde. Zelden was er iemand van de enorme club (eerste periode na launch) om bijvoorbeeld weeklies mee te doen. Het is meer vulling voor de leaderboards.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:33
Ondertussen kriebelt het hier toch ook hard... Ik denk dat ik toch vrij snel de premium editie gewoon op pc ga kopen (via Steam), het enige waar ik even op wacht is te horen of de game net als vorige delen probleemloos op Linux werkt... Ik zag wel zogenaamde bevestigingen maar dat was volgens mij niet heel expliciet.

En jammer dat de game nog net niet met Hemelvaart al uit is :+

Gamertag: FinrazielNL

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:56

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Hmmm ik zag net wat irritants op mijn rekeningafschrift: het volledige bedrag van de Premium eidtion is afgeschreven van mijn paypal account, terwijl ik heel lang rewards punten had gespaard en daarmee € 40 MS tegoed had gekregen. Ik heb in januari besteld, en in de bevestigingsmail staat dan ook dat ik € 40 met tegoed heb betaald en de overige € 79,99 van mijn Paypal afgehaald zal worden.

Vorige week kreeg ik een bevestigingsmail waarin stond dat de "kaart" belast zou worden, met weer de mededeling dat er € 40 tegoed gebruikt zou worden. Ik gok dat dit komt doordat je tegoed gekocht met rewards punten binnen 90 dagen moet gebruiken, en MS zelf pas na ruim 100 dagen de betaling heeft doorgezet. Ik denk dus dat mijn tegoed verlopen was en ze het hele bedrag van Paypal hebben gehaald. Ik had alleen bij MS zelf gekocht omdat ik zoveel punten had; als dat niet zo was zou ik wel de hierboven genoemde sites afgaan om te kijken naar een goede deal |:(

Ik heb nu een mail gestuurd naar de Microsoft store (antwoord op mijn betalingsbevestiging) en naar de rewards helpdesk. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Heeft iemand hier daar toevallig ervaring mee en weet je hoe ik dit bedrag alsnog ingezet kan krijgen voor de aankoop van FH6? Ik kan me voorstellen dat er weer € 40 op mijn MS store tegoed wordt gezet, maar ik verwacht niet dat ik dat binnen 3 maanden ga gebruiken ;( .

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

@gwystyl PayPal heeft misschien ook een aankoop Bescherming? Maar je wil waarschijnlijk geen refund alleen de korting pakken.

d:)b :henk d:)b

• Arvado
Ja even afwachten wat MS zegt en anders case starten bij Paypal. 9/10 keer reageert MS niet op Paypal case en krijg je gewoon je geld terug. Soms met behoud van product zelfs.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 07:38
Hmm :+

• Arvado
Ja precies ;)

Maar laten we het allemaal wel correct houden :)

Volgens mij zet MS hier te weinig recources op om al die Paypal klachten af te handelen en doen ze dat vermoedelijk op basis van het bedrag. Daarbij verkopen ze natuurlijk een hoop laptops en consoles waarvan het bedrag veel hoger is dan een enkele game.

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:38
Gulpee Rex (Premium Edition, PC)
Met activiteit moet ik nog ff kijken, dit is m'n eerste Forza game.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• geert_s
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:43

geert_s

Gamertag: Brulbak

Ik mag ook in de TS. GT: Brulbak, PC, Premium en Early access.

Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Blijkbaar zijn de game files van Forza decrypted geüpload op Steam en vervolgens gelekt en gecracked. Jammer weer. Vermoed dat de medewerker die daarvoor verantwoordelijk is zijn of haar baan wel kwijt is.

Bnet: Gold#21419 - Victoria - Defias Brotherhood - Victoria Concordia Crescit

• G_Dragon
@geert_s @RobinNL Jullie staan er nu ook in!

• rekeewt
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 09:50

rekeewt

Petrolhead

Betwijfel dat ze een HWID ban gaan uitdelen, FH5 heeft ook al 5 jaar lang een crack met online play, nooit ingegrepen. Ik heb premium versie gekocht en heb de officiële preload op pc en xbox staan, erg veel zin in!

[ Voor 8% gewijzigd door rekeewt op 11-05-2026 09:37 ]

Aston Martin DBX S (April 2026: Iridescent Emerald)

• Arvado
rekeewt schreef op maandag 11 mei 2026 @ 09:37:
Betwijfel dat ze een HWID ban gaan uitdelen, FH5 heeft ook al 5 jaar lang een crack met online play, nooit ingegrepen. Ik heb premium versie gekocht en heb de officiële preload op pc en xbox staan, erg veel zin in!
Dat komt denk ik omdat dit voor alleen voor de PC geldt. Een HWID ban voor een PC werkt vermoedelijk niet en mocht het wel werken dan is weer simpel te omzeilen waardoor een dergelijke ban ook niet logisch is. Zal dus echt op account niveau moeten gebeuren.

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 10:25

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Topicstarter
London schreef op maandag 11 mei 2026 @ 09:32:
Blijkbaar zijn de game files van Forza decrypted geüpload op Steam en vervolgens gelekt en gecracked. Jammer weer. Vermoed dat de medewerker die daarvoor verantwoordelijk is zijn of haar baan wel kwijt is.
Hijs naar steam pushed dusja zeg het maar of het de fout is van de developer of niet

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

• Arvado
AlwaysNick schreef op maandag 11 mei 2026 @ 10:52:
[...]

Hijs naar steam pushed dusja zeg het maar of het de fout is van de developer of niet
Ja maar dat is niet het probleem. Het probleem is dat het un-encrypted is/was. Hierdoor waren de bestanden volledig inzichtelijk en konden crackers dus een crack maken.

Het is dus een fout van een developer idd, of iig van degene die het heeft geupload.

• Stefan H
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:03
Nog maar een paar dagen!

Voeg mij ook maar toe, als terugkerende donderdagavondrijder 😋

Fung Ku Paca, PC, premium en early access

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:15
Je mag mij ook toevoegen! DestRoyNL op de Xbox Ally X (PC dan dus?). Geen early access.

• G_Dragon
Stefan H schreef op maandag 11 mei 2026 @ 12:25:
Nog maar een paar dagen!

Voeg mij ook maar toe, als terugkerende donderdagavondrijder 😋

Fung Ku Paca, PC, premium en early access
rscheper schreef op maandag 11 mei 2026 @ 12:53:
Je mag mij ook toevoegen! DestRoyNL op de Xbox Ally X (PC dan dus?). Geen early access.
Jullie staan in de TS! _/-\o_

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:31
G_Dragon schreef op maandag 11 mei 2026 @ 12:59:
[...]

[...]

Doe mij ook maar dan. PC en Xbox als Bambeakz en early access

Ik heb zo'n zin in FH6. De map van 5 deed mij weinig (of ik had net een overdosis van FH4 gehad), maar hopelijk kan ik met dezelfde nostalgie terug denken aan FH6 over een jaar of 8 zoals ik nu krijg als ik de FH4 menu muziek hoor _/-\o_

• Hulleman
  • Laatst online: 28-05 21:14

Poll: Ben benieuwd welke mode jullie voorkeur naar uitgaat;
Ja, de performance mode van FH5 is erg mooi. Verschil met de quality mode op de Series X is er wel, maar dat weegt niet op tegen de fps penalty. Ben absoluut benieuwd naar deel 6, maar ik ga die denk ik toch op de PS5 Pro spelen. Momenteel speel ik the crew motorfest wat ik echt verrassend leuk vind, dus wel even genoeg open world racers gespeeld voorlopig.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal | Xbox Series X |

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik wil ook wel in de OP! FH5 ook wel regelmatig met wat GoT'ers geraced dus hopelijk kunnen we Tokyo ook samen onveilig gaan maken! TheDanOcean is de gamertag speel op PC :D

@G_Dragon Dank voor het toevoegen, ik heb ook early access, sorry vergeten te vermelden _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door London op 11-05-2026 13:38 ]

Bnet: Gold#21419 - Victoria - Defias Brotherhood - Victoria Concordia Crescit

• rekeewt

rekeewt

Petrolhead

Komt er een GOT club op xbox live ofzo? tnx

• G_Dragon
@London @Beakzz Jullie staan er nu ook in!

• geert_s
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:43

geert_s

Gamertag: Brulbak

rekeewt schreef op maandag 11 mei 2026 @ 13:21:
Komt er een GOT club op xbox live ofzo? tnx
Nee. Xbox support:

Starting in April 2026, social clubs on Xbox will no longer be available and the Clubs on the Xbox tab will be removed from the Friends and Community Updates app.

Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19

• rscheper
G_Dragon schreef op maandag 11 mei 2026 @ 12:59:
[...]

[...]

Er heeft een wijziging plaatsgevonden! Early access is nu 'ja' :+

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:36
Als ik hem via Steam heb gekocht, speel je dan (indirect) alsnog via Xbox shizzle op de pc?
Zo ja, dan moet ik ff achterhalen wat mijn gamertag is, want dan mag je mij ook wel in de OP zetten.

Is er overigens een "pre-load" voor Steam? Kan nu nog niets selecteren.

I, a stranger and afraid in a world I never made...

• rekeewt

rekeewt

Petrolhead

Milo44 schreef op maandag 11 mei 2026 @ 15:15:
Als ik hem via Steam heb gekocht, speel je dan (indirect) alsnog via Xbox shizzle op de pc?
Zo ja, dan moet ik ff achterhalen wat mijn gamertag is, want dan mag je mij ook wel in de OP zetten.

nee gaat rechtstreeks via steam, wel ff 1x inloggen met je MS account, zodat evt. historische bonussen (eigenaarschap FH1/2/3/4/5 etc) ook naar je account toekomen.

• rscheper
Ik heb net via Loaded een key gekocht voor de Premium Upgrade, de standaard versie ga ik spelen via de Gamepass. Bij de Expansion 1 en 2 geeft het apparaat aan: This product can't be installed on PC. This version of the game is only available on Xbox console. View this product on Xbox.com to purchase and play.

Volgens mij is het hele spel Play Anywhere en je kan ook niet een specifieke key voor Xbox of PC kopen. Ben ik gewoon te vroeg en ongeduldig of heb ik toch een slechte aankoop gedaan? :-(

• G_Dragon
rscheper schreef op maandag 11 mei 2026 @ 15:02:
[...]

Check,

• rekeewt

rekeewt

Petrolhead

rscheper schreef op maandag 11 mei 2026 @ 15:24:
Volgens mij is het hele spel Play Anywhere en je kan ook niet een specifieke key voor Xbox of PC kopen. Ben ik gewoon te vroeg en ongeduldig of heb ik toch een slechte aankoop gedaan? :-(
Het probleem is -denk ik- dat je met premium upgrade geen feitelijke premium hebt maar enkel een soort DLC voor de gamepass versie die de 19e pas uitkomt. Jij zult dus wss pas vanaf de 19e bij je game kunnen, tenzij ik het fout heb.

Ik heb zelf https://www.loaded.com/forza-horizon-6-premium-edition-xbox-series-xs-pc en kon direct activeren/ preloaden. Ik heb geen gamepass.

[ Voor 6% gewijzigd door rekeewt op 11-05-2026 15:59 ]

• rscheper
rekeewt schreef op maandag 11 mei 2026 @ 15:58:
[...]

Het probleem is -denk ik- dat je met premium upgrade geen feitelijke premium hebt maar enkel een soort DLC voor de gamepass versie die de 19e pas uitkomt. Jij zult dus wss pas vanaf de 19e bij je game kunnen, tenzij ik het fout heb.

Ik heb zelf https://www.loaded.com/forza-horizon-6-premium-edition-xbox-series-xs-pc en kon direct activeren/ preloaden. Ik heb geen gamepass.
Check, en dat vind ik nog niet eens zo erg. Ik hoop vooral dat de Expansion 1 en 2 het gewoon gaan doen zodra het kan. De foutmelding baart mij wat zorgen maar mogelijk lost zich dat op de 15e of 19e gewoon op.

• rekeewt

rekeewt

Petrolhead

rscheper schreef op maandag 11 mei 2026 @ 16:02:
[...]

Check, en dat vind ik nog niet eens zo erg. Ik hoop vooral dat de Expansion 1 en 2 het gewoon gaan doen zodra het kan. De foutmelding baart mij wat zorgen maar mogelijk lost zich dat op de 15e of 19e gewoon op.
Alsnog de 15e idd ff checken, of desnoods support ticketje inschieten bij microsoft. wie weet kun je dan alsnog tijdig preloaden en de 15e lekker spelen!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-05 22:02

Pykow

Angelo OTR

Milo44 schreef op maandag 11 mei 2026 @ 15:15:

Er is blijkbaar nog geen pre-load op Steam, dus daar moet je wachten tot 15 Mei.
Volgens mij komt de game 06:00u uit in de ochtend, maar kan dat mis hebben.

Ik heb gisteren pas premium gekocht na de eerste reviews en beelden gezien te hebben.
heel veel hebben het erover dat de game meer aanvoelt als FH2 dan FH5 en alleen dat bracht mij al over de streep.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• RobinNL
Ook goedemorgen 😂 Zie een aantal posts boven je / vorige pagina's + homepage van Tweakers 😂

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

RobinNL schreef op maandag 11 mei 2026 @ 16:48:
[...]

Ook goedemorgen 😂 Zie een aantal posts boven je / vorige pagina's + homepage van Tweakers 😂
ik had in dit topic naar boven gescrolled, maar blijkbaar niet ver genoeg :)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• rscheper
rekeewt schreef op maandag 11 mei 2026 @ 16:04:
[...]

Alsnog de 15e idd ff checken, of desnoods support ticketje inschieten bij microsoft. wie weet kun je dan alsnog tijdig preloaden en de 15e lekker spelen!
Heb nog even een chatgesprek gehad met een Xbox medewerker. Die kan mij vertellen dat het vermoedelijk normaal is dat ik de foutmelding krijg over de Expansion 1 en 2. Ik zou de 15e wel gewoon moeten kunnen spelen.

Nog als extra even de screenshots:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WXkTMLN-objPZ1PoGwmbOUto5nc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/52yFeqI0EjinOpjzsCajn1PD.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n4yHLSkdphTbBfhHzf2BmqXUKdo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nWCPaEqW4BDg1kmGjbNqSEQg.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RQZWq8re2KGBRAeDyKMqXtSnRgM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cUoE7mgGIAMiPfel157gjUrZ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HC2ACPsoimd8XF4fpWbU_ERcrs4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RIV1fGFkShLicy8YYLEQhOvQ.png?f=fotoalbum_large

Wow sorry, wilde niet zoveel ruimte in beslag nemen en al helemaal niet het topic kapen met mijn issue!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Voor wie niet kan wachten, hier alvast een vid met oa de car lists, een bar find en nog veel meer :)
Geen idee hoe lang het online blijft staan.

• Vlaanderen1
  • Registratie: Maart 2021
  • Nu online
https://x.com/WeArePlayground/status/2053895284930105772?s=20

We are aware of reports that a build of Forza Horizon 6 has been obtained prior to its release and can confirm this is not the result of a pre-load issue.

We are taking strict enforcement action against any individuals found accessing this build including franchise-wide and hardware bans. We encourage fans to sit tight for the game’s release on May 19.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

JJ Le Funk schreef op maandag 11 mei 2026 @ 08:45:
@gwystyl PayPal heeft misschien ook een aankoop Bescherming? Maar je wil waarschijnlijk geen refund alleen de korting pakken.
Arvado schreef op maandag 11 mei 2026 @ 08:49:
Ja even afwachten wat MS zegt en anders case starten bij Paypal. 9/10 keer reageert MS niet op Paypal case en krijg je gewoon je geld terug. Soms met behoud van product zelfs.
Ik heb een Paypal dispute gestart. Mocht ik een volledige refund krijgen maar de game niet mogen houden, kan ik misschien nog op tijd de early access versie ergens voor een mooie prijs kopen. Als ik een gedeeltelijke refund krijg ter hoogte van mijn MS tegoed ben ik ook al blij; als ik alle geld terugkrijg en de game ook nog mag houden natuurlijk helemaal :+

• Vlaanderen1
  • Nu online
Nog 2 dagen, en 15 uur in de xbox app ben benieuwd.

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-05 18:04
Is er een tijd bekend dat early release (15e) speelbaar is? Hoop eind middag, zodat ik na werk hele avond kan spelen en niet tot bijv. ‘s avonds laat moet wachten.

Oh oh Mr. B, oh oh!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02:46
VincentG schreef op maandag 11 mei 2026 @ 23:12:
Is er een tijd bekend dat early release (15e) speelbaar is? Hoop eind middag, zodat ik na werk hele avond kan spelen en niet tot bijv. ‘s avonds laat moet wachten.
Vrijdag 15 mei om 06:00 uur 's ochtends zover ik weet.

GTA VI - All aboard the hype train!!

• Mr. Freeze
  • Laatst online: 11:11
VincentG schreef op maandag 11 mei 2026 @ 23:12:
Afgaande van vorige releases zou ik verwachten 0:00 uur plaatselijke tijd.

XBL gamertag StayingPow3r

• Rivanov
  • Laatst online: 11:54
  • Xbox Store is 0:00 lokale tijd. Dus je kunt donderdag 14:00 's middags al spelen via Nieuw-Zeeland.
  • Steam is vrijdag 15 mei 6:00 's ochtends.
https://game8.co/games/Forza-Horizon-6/archives/599008

[ Voor 57% gewijzigd door Rivanov op 12-05-2026 07:45 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Arvado
Rivanov schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 07:44:
  • Xbox Store is 0:00 lokale tijd. Dus je kunt donderdag 14:00 's middags al spelen via Nieuw-Zeeland.
Werkt het om de timezone van Xbox of PC aan te passen naar Nieuw-Zeeland?

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-05 20:42
Vlaanderen1 schreef op zondag 10 mei 2026 @ 19:23:
Iedereen van de spelerlijst toegevoegd, behalve:
@ariekanariBicycleTiger34
Die kan ik niet vinden in de Xbox app.
Gamertag klopt wel. Gamertag (tekst) in de handtekening was fout, maar de link verwees wel door naar het juiste account/gamertag op True Achievements. Handtekening heb ik inmiddels aangepast.

[ Voor 16% gewijzigd door ariekanari op 13-05-2026 09:48 ]

Xbox Live: BicyclicTiger34 TrueAchievements

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 29-05 16:40

Zalmanman

So long,

Rivanov schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 07:44:
Is het te verwachten dat je herres krijgt als je een VPN gebruikt daarvoor? Anders vlieg ik met Proton even op en neer :9

and thanks for all the fish.

• Rivanov
Arvado schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 08:12:
[...]

Werkt het om de timezone van Xbox of PC aan te passen naar Nieuw-Zeeland?
Enkel regio aanpassen op je Xbox is voldoende.

@Zalmanman Regio aanpassen werkt al jaren. Je krijgt hier geen gezeik mee. Dit wordt gewoon gedoogd.

[ Voor 18% gewijzigd door Rivanov op 12-05-2026 08:33 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Als het goed is, dan is mijn Gamertag AngeloOTR.
Ik speel verder via Steam omdat ik de App niet altijd even goed vindt werken van Xbox

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:29
Hier ook de premium editie (Steam). Nog een paar nachtjes slapen! :D

[ Voor 6% gewijzigd door PdeBie op 12-05-2026 09:15 ]

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

PdeBie schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 09:15:
Hier ook de premium editie (Steam). Nog een paar nachtjes slapen! :D
Ja in de tussentijd was ik Forza Horizon 5 aan het starten, want ik wist dat ik deze game ergens had liggen.
Maar dat was toen met Gamepass dat ik inmiddels heb opgezegd.
Vervolgens kom ik gisterenavond erachter dat ik blijkbaar FH5 gekocht had op Steam en daarin wel 85 minuten had gespeeld.

Dus nu toch maar even opgepakt tot aan de release van FH6 om weer beetje in de stemming te komen.
Moet wel zeggen dat ik niet zo makkelijk kon zien wat mijn progressie is, maar overal waar nieuw bij staat speel ik nu maar een beetje ;)

Wat mij vooral is bijgebleven is FH2, dat ik open world / Online Free roam kon joinen.
Dan ging je rechtsonder naar de stad en daar stonde mensen geparkeerd en rondjes te driften.
in FH5 weet ik niet of ik altijd online ben, want zie steeds nieuwe namen en lijk niet in 1 sessie te zitten, maar steeds te hoppen.
Maar ik hoop in FH6 weer soort gelijke ervaringen te krijgen, dat je gewoon een hot spot hebt waar iedereen is en dan samen achter elkaar gaat rijden door de map of lekker gaat driften samen.

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 09:16
rscheper schreef op maandag 11 mei 2026 @ 15:02:
[...]

Ik dacht heel even dat je bedoelde als in: Early Access is al van start gegaan, eerder dan 15mei :o
De Xbox opgestart maar helaas, kon hem nog niet spelen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Marsman83 op 12-05-2026 14:24 ]

• rscheper
Marsman83 schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 14:23:
[...]

Ik dacht heel even dat je bedoelde als in: Early Access is al van start gegaan, eerder dan 15mei :o
Excuses :+

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Marsman83 schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 14:23:
[...]

Het is ook Advanced Access volgens Steam. Want een Early Access is tegenwoordig een pre-released game, waarbij ze als smoesje nog mogen zeggen dat er bugs in mogen zitten.

Daarnaast zou het toch een fantastische actie zijn als ze FH6 nu gewoon vrijgeven voor Premium spelers (Iets eerder dan normaal)
Alle "Hackers" of spelers die de game eerder kunnen spelen op illegale wijze en hier te koop mee lopen te op social media, twitch en youtube.

Gelekt is het toch al, dat draai je niet terug.
Maar je geeft ze wel een dikke vinger, dat ze niet meer zo "speciaal" zijn dat ze nu al kunnen spelen.
Hun "Eigen voordeel" dat ze eerder denken te spelen en hier heel trots op zijn, boor je zo gelijk de grond in.

• drBunhead
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Mijn gamertag drBunhead5081 mag ook in de lijst, ook ik speel via Steam. Als het goed is reis ik dit weekend weer terug naar NL en kan ik dan ook nog profiteren van een paar van de 4 dagen "advanced access".

Veel zin in de game en hopelijk hebben we t.z.t. ook weer de wekelijkse GoT time trials, vond het erg leuk om te doen de afgelopen tijd.

• Milo44
Als ik mij niet vergis is mijn gamertag "MiloMurphy", ik speel via Steam en beschik over de Early Access.
Je mag mij ook in de OP zetten eventueel.

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-05 14:00
De Premium gekocht via Kinguin voor 73 euro (10% korting door aan een virtueel rad te draaien). Key meteen gekregen en redeemed.

Zet me er ook maar bij hoor: Ronsterrrrr op Xbox. Zal ook wel op PC spelen om het in de simrig te proberen. Early access: yes.

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-05 19:17
Ik kon het toch niet laten, en heb de premium editie aangeschaft bij loaded. Stiekum toch wel zin om Japan te verkennen.

Mijn naam mag ook in de lijst.

Gamertag is Skreppiedoe NL ,Platform: Xbox en dus ook early acces.

Ik weet niet of de achievementlijst al was gedeeld, anders bij deze https://www.trueachievements.com/game/Forza-Horizon-6/achievements

Nu wachten tot de game te spelen is...zin in 8)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• Mr. Freeze
De laatste verzoeken voor de spelerslijst zijn voldaan. Over het hoofd gezien? Kan gebeuren, stuur dan even een berichtje.

• G_Dragon
Mr. Freeze schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 20:27:
De laatste verzoeken voor de spelerslijst zijn voldaan. Over het hoofd gezien? Kan gebeuren, stuur dan even een berichtje.
Kan zijn dat iemand die toegevoegd was er nu opeens niet meer tussenstaat (want de nieuwe Wysiwyg-editor geeft veel problemen met het updaten van onderwerpen waardoor ik vaak de code terug moet zetten, gelukkig word erna gekeken door een admin) controlleer daarom jullie eigen tags even extra en geef het aan bij ons :)

• RobinNL
Preload lijkt te zijn begonnen op Steam. Een vriend van me kan preloaden, ik nog niet.

Edit: Preload is hier ook beschikbaar!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/atFIWNPby3git3pgJ4UWmJYhBok=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/JQBPxD0PCqVBXwEWOpVPdgzI.png?f=user_large

[ Voor 7% gewijzigd door RobinNL op 12-05-2026 21:08 ]

• G_Dragon

• Milo44
Supertof! Ik ben ook al bezig :)

[ Voor 6% gewijzigd door Milo44 op 12-05-2026 22:03 ]

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-05 18:40
Ben niet heel bekend met de xbox app (pc gamer),. maar mijn gamertag op Xbox app is MilanNL#4961 en steam zie mijn afbeelding Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6ryQEs05d02Ruy3ZNFe15tVV8NQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/4N8qB5mkmT4oHD5ir7WKQi4n.png?f=user_large

heb net de game en premium aangeschaft op Steam en net als de andere premium leden ook aan het downloaden. Je mag mij toevoegen aan de lijst en op steam. :) en op de Xbox app ofzoiets haha..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gNB6fQBhhxvDH3z740qzlelt6hE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/aV7dYCgzrzXRGd7vDb55RcY0.png?f=user_large

AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 30-05 20:47
Nu heb ik best wel veel interesse gekregen in Forza Horizon 6. ‘You aren’t a superstar anymore.’ Je begint als een ‘nobody’ en moet jezelf opwerken.

Ik hoop ook dat ze niet constant auto’s ‘gratis’ weggeven bij wedstrijden die je wint. Ik wil graag zelf opbouwen, ervoor werken en sparen voor auto’s die ik graag wil.

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-05 18:40
En het mooiste bericht voor Steam Deck gebruikers (o.a ik)

https://store.steampowered.com/news/app/2483190/view/671742510072071824?l=dutch

AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:32
Zalmanman schreef op woensdag 6 mei 2026 @ 10:26:
[...]

Slim! Ik ben direct voor de PE gegaan via een hier genoemde site. De key kwam rond 09:15 binnen en de activatie was zo gepiept. Natuurlijk wel met het juiste MS Account redeemen ;). Scheelde toch weer een dikke €40 met retail, dat vind ik het wel waard.
Hmm ik heb ook bij Eneba gekocht maar heb (nog) geen key gekregen. Online staat:
This is a pre-order. You will receive your product key upon the game's release date and will be notified via email when the key becomes available.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• G_Dragon
sdk1985 schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 23:41:
[...]

Hmm ik heb ook bij Eneba gekocht maar heb (nog) geen key gekregen. Online staat:

[...]
Ja die ontvangen we waarschijnlijk in de loop van Vrijdag :), had ik met de premium van StarField toen ook.

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 29-05 16:40

Zalmanman

So long,

sdk1985 schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 23:41:
[...]

[...]
In mijn geval was het Kinguin, waar ik FH6 PE heb gekocht. Die lijken wel praktisch direct uit te leveren, maar dat varieert inderdaad per site.

and thanks for all the fish.

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-05 14:00
Toonen1988 schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 23:24:
Nu heb ik best wel veel interesse gekregen in Forza Horizon 6. ‘You aren’t a superstar anymore.’ Je begint als een ‘nobody’ en moet jezelf opwerken.

Ik hoop ook dat ze niet constant auto’s ‘gratis’ weggeven bij wedstrijden die je wint. Ik wil graag zelf opbouwen, ervoor werken en sparen voor auto’s die ik graag wil.

[YouTube: Used Cars, Progression, Time Attack & More | My Final Thoughts on the Forza Horizon 6 Preview]
Begrijp precies wat je bedoelt. Ik haal er ook meer voldoening uit wanneer je moet werken voor de centjes en dan 'eindelijk' de auto kan kopen die je graag wil. Daarom wilde ik eigenlijk de standard versie kopen zoals ik normaal doe. Nu toch eens de premium gekocht. Hopelijk krijg ik er geen spijt van :)

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

• Milo44
Ik zag hem gisteren al voorbij komen op Youtube, het ging wel om de gekraakte versie, maar hij leek prima te draaien. Kan het niet goed beoordelen verder, heb geen Steamdeck, enkel Android handhelds.

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-05 08:55
Pykow schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 16:14:
[...] Want een Early Access is tegenwoordig een pre-released game, waarbij ze als smoesje nog mogen zeggen dat er bugs in mogen zitten.[...]
Pre-release gameveries is sinds het begin van Early Access op Steam (2013) altijd al de insteek geweest. Het is een voortvloeisel uit Steam Greenlight (2012) waarbij ontwikkelaars stemmen konden winnen van de community om op Steam te mogen gaan verkopen door tijdens de ontwikkeling al speelbare versies te delen als promotie.

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:21

Canis Lupus

Vosbot

Rivanov schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 08:31:
[...]
@Zalmanman Regio aanpassen werkt al jaren. Je krijgt hier geen gezeik mee. Dit wordt gewoon gedoogd.
Dit is wel een top-tip @Rivanov ! Daarmee kunnen we dus al morgenavond FH6 induiken, zin in!
(dus regio aanpassen naar Nieuw Zeeland --> donderdag vanaf 16:00 Forza Horizon 6 :) )

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 29-05 22:25
Ik moet zeggen... grafisch niet echt denderend vergeleken met de vorige twee delen? Lijkt praktisch het zelfde op het 1e gezicht. Ik weet nog het verschil van FH1 naar FH2, ongekend mooi toen :)

• Rivanov
Canis Lupus schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 09:05:
[...]

Dit is wel een top-tip @Rivanov ! Daarmee kunnen we dus al morgenavond FH6 induiken, zin in!
(dus regio aanpassen naar Nieuw Zeeland --> donderdag vanaf 16:00 Forza Horizon 6 :) )
14:00

• Milo44
Canis Lupus schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 09:05:
[...]

Dit kan ook gewoon op de PC neem ik aan? Tijd en regio aanpassen?

• G_Dragon
Westland1940 schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 09:09:
Ik moet zeggen... grafisch niet echt denderend vergeleken met de vorige twee delen? Lijkt praktisch het zelfde op het 1e gezicht. Ik weet nog het verschil van FH1 naar FH2, ongekend mooi toen :)
Dit is ook al een paar keer door mijn hoofd gegaan, maar ik wil even wachten tot ik hem zelf speel op onze Sony Oled voordat ik een oordeel geef. Ben heel benieuwd!

• rekeewt

rekeewt

Petrolhead

Rivanov schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 08:31:
[...]

Je kunt er een 168u ban van krijgen, maar dat komt sporadisch voor.

Als jij gewoon lekker single player speelt, niks aan de hand.

Kortom: ga vrijdag pas MP races opzoeken.

• Rivanov
rekeewt schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 09:54:
[...]

Dat heb ik met een regio change nog nooit gehoord. Zelfs execs van Xbox/Microsoft vlogen vroeger naar Nieuw-Zeeland.

• rekeewt

rekeewt

Petrolhead

Rivanov schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 10:01:
[...]

Dat heb ik met een regio change nog nooit gehoord. Zelfs execs van Xbox/Microsoft vlogen vroeger naar Nieuw-Zeeland.
Het komt toch echt voor. Ik doe het zelf ook bij elke release die ik day 1 wil spelen, maar speel bewust de eerste dag tot lokale release ff single player. Ook zet ik m'n regio pas een week later weer terug :P

• Vlaanderen1
  • Nu online
Gisteren een stuk gelezen over de progressie over FH6, zit erg leuk in elkaar als ik het zo lees.

Wat ik helemaal top vind is custom drift lobby's, geen gekke willy jeeps en dergelijke die je met een noodgang voorbij komen driften. Gewoon restricted lobby's met achterwiel aandrijving etc.

Voor wie het wil lezen:

https://forza.net/news/forza-horizon-6-progression

• G_Dragon
Vlaanderen1 schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 10:26:
Gisteren een stuk gelezen over de progressie over FH6, zit erg leuk in elkaar als ik het zo lees.

Wat ik helemaal top vind is custom drift lobby's, geen gekke willy jeeps en dergelijke die je met een noodgang voorbij komen driften. Gewoon restricted lobby's met achterwiel aandrijving etc.

Voor wie het wil lezen:

Ik vind het zo tof dat ze hier terug naar zijn gegaan, nu MOET je wel het verhaal spelen om alles vrij te spelen :). Dit miste de laatste Horizon spellen en voelde het verhaal een beetje als iets wat er maar bij hoorde..

• rekeewt

rekeewt

Petrolhead

Vlaanderen1 schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 10:26:

Voor wie het wil lezen:

Everyone in the same car wordt wel leuk, ben benieuwd!!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-05 20:42
rekeewt schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 09:54:
[...]

Bij deze release heeft het wijzigen van de regio toch helemaal geen zin? De releasetijd is wereldwijd op hetzelfde moment. 14.00 uur Nieuw-Zeelandse tijdzone = 6.00 uur Amsterdam/Brussel/Europese tijdzone.

Als ik mij het goed herinner was de release bij FH5 om 0:00 uur van de releasedatum, waardoor het releasemoment per tijdzone verschilde..

Xbox Live: BicyclicTiger34 TrueAchievements

• Mr. Freeze
ariekanari schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 12:27:
[...]

Bij deze release heeft het wijzigen van de regio toch helemaal geen zin? De releasetijd is wereldwijd op hetzelfde moment. 14.00 uur Nieuw-Zeelandse tijdzone = 6.00 uur Amsterdam/Brussel/Europese tijdzone.

Als ik mij het goed herinner was de release bij FH5 om 0:00 uur van de releasedatum, waardoor het releasemoment per tijdzone verschilde..
Steam is de gehele wereld in 1 x, via Microsoft gaat het met tijdzones, per regio dus.

• rekeewt

rekeewt

Petrolhead

Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/1420715688531853373/1504079122714988575/image.png?ex=6a05ae57&is=6a045cd7&hm=87961ec08c946ecd26f6281b49643bb70555e1e1674715b44848943af1127373&=&format=webp&quality=lossless&width=786&height=428

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

ariekanari schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 12:27:
[...]

Nee volgens de link die @Rivanov eerder postte (https://game8.co/games/Forza-Horizon-6/archives/599008) is het voor PC en XBOX om 00:00 op 15 mei in Nieuw-Zeeland, dus dat is 14:00 op 14 mei hier.....
]Xbox Early Access (Console / PC)

On Xbox console and the Xbox app on PC, Forza Horizon 6's early access launches at local midnight on May 15, meaning eastern regions will get access to the game earlier than western regions. In the United States as a whole, games launch at 12:00 midnight Eastern Time
Voor Steam is het inderdaad wereldwijd gelijk

Ik heb intussen reactie gehad van MS rewards. Die zeggen dat ze me niet kunnen helpen, en dat ik XBOX support moet vragen hoe/waarom mijn tegoed niet is ingezet. Na veel heen en weer zoeken heb ik een tijdje in de chat gehangen met een XBOX support medewerker. Die gaf aan dat ik geen tegoed had op het moment dat de betaling gedaan moest worden, en dat daarom het hele bedrag van Paypal is afgegaan.

Hij volgde mijn logica wel (dat store-tegoed gekocht met rewards punten na 3 mnd vervalt en daarom na 102 dagen weg was), maar zei dat hij daar niks mee kon doen. Hij gaat het escaleren naar een hogere lijn binnen support en verwees me terug naar de rewards support pagina.

Ik verwacht er inmiddels niet veel meer van, maar ga gewoon lekker spelen en zie wel of ik nog iets van geld terugzie.

[ Voor 26% gewijzigd door gwystyl op 13-05-2026 13:31 ]

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

skreppiedoe schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 18:52:
Ik kon het toch niet laten, en heb de premium editie aangeschaft bij loaded. Stiekum toch wel zin om Japan te verkennen.

Mijn naam mag ook in de lijst.

Gamertag is Skreppiedoe NL ,Platform: Xbox en dus ook early acces.

Ik weet niet of de achievementlijst al was gedeeld, anders bij deze https://www.trueachievements.com/game/Forza-Horizon-6/achievements

Nu wachten tot de game te spelen is...zin in 8)
Weet je wat grappig is, dat ik jouw naam al een hele tijd als Drivetar in Forza Horizon heb zitten.
Maar ik zit zo weinig op mijn Xbox account dat ik namen er tussen heb zitten die ik mij niet meer helemaal herinner en ook van jaren terug is.
Ik denk dat ik jou ooit toegevoegd heb in de Forza Horizon 2 tijd ofzo of het moet vanuit BuG community / Battlefield tijdperk zijn haha.
Toonen1988 schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 23:24:

[YouTube: Used Cars, Progression, Time Attack & More | My Final Thoughts on the Forza Horizon 6 Preview]
Helaas heb ik slecht nieuws voor je.
Er zijn mensen die na 2 uurtjes spelen al 10 Wheelspins en heel veel credits hebben unlocked waardoor ze binnen 2 uurtjes spelen al een S2 voertuig in hun bezit hadden.
Ik las ergens wel de tip om bijvoorbeeld VIP uit te zetten bij Premium pack, want daarvan krijg je double credits en wheelspins.
Nou zie ik Forza Horizon meer als een game om auto's vrij te spelen, challanges te volbrengen op 3 stars en lekker free roam gaan driften met andere. Het is voor mij geen game waar ik als Rookie naar een superstar moet opwerken, dat is echt een standaard progressie die iedere race game voortaan heeft.
Mag wel iets van progressie in zitten, maar niet de standaard rookie naar superstar en daarmee steeds snellere auto's tegen te komen. Progressie meer in het feit dat je bijvoorbeeld PER klasse moet levelen is veel leuker.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik hoop wel dat er niet al teveel driften en tunen verplicht is. Dat is niet echt mijn hobby en heb ik in FH4 en FH5 ook alleen gedaan als het nodig was. Ik ben meer van het afwerken van alle races/hele verhaal, en lekker met een paar GoT-ers de festival playlist afwerken.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

gwystyl schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 13:48:
Ik hoop wel dat er niet al teveel driften en tunen verplicht is. Dat is niet echt mijn hobby en heb ik in FH4 en FH5 ook alleen gedaan als het nodig was. Ik ben meer van het afwerken van alle races/hele verhaal, en lekker met een paar GoT-ers de festival playlist afwerken.
Je kunt Builds/setups downloaden en installeren op je voertuigen.
Ik verwacht net als in FH5 dat de AI keurig mee levelt met jouw eigen auto.
Daarnaast had ik begrepen dat de car levels dichter bij elkaar zitten, dus een S1 en S2 zit voortaan paar tiende verschil tussen op een circuit ritje, terwijl dat in FH5 het gat groter is.

BTW @G_Dragon je kan mij ook toevoegen aan de spelerlijst
Gamertag: AngeloOTR.
Ik speel op PC/STEAM en Early access JA, ik heb premium gekocht
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XGeXhcaUcwIFV3xNXmvrU3nZM5I=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/0v7LuAxkmBJNnHzOiH6uOPwY.png?f=user_large

• NLDViane
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-05 23:47
Kon het niet laten, dus ook maar de pre-order geplaatst... Eens kijken hoe ver het oude bakbeest komt op 1440p :z @G_Dragon onderstaand mag toegevoegd worden aan de lijst :Y

Gamertag: wachtbalkje
Speelt op: PC
Early acces: ja

[ Voor 28% gewijzigd door NLDViane op 13-05-2026 14:38 ]

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

NLDViane schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 14:20:
Kon het niet laten, dus ook maar de pre-order geplaatst... Eens kijken hoe ver het oude bakbeest komt op 1440p :z @G_Dragon onderstaand mag toegevoegd worden aan de lijst :Y

Gamertag: wachtbalkje

Early acces: ja
naar de gameplay beelden gezien te hebben, denk ik dat de performance gelijk zijn met FH5 een game uit 2021.

Pagina: 1 ... 5 ... 19 Laatste