• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:39

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Mijn favoriete streamer heeft via de officiele weg mogen spelen en is daarvoor in Japan geweest;

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 23:28

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Topicstarter
G_Dragon schreef op zondag 10 mei 2026 @ 22:43:
Mijn favoriete streamer heeft via de officiele weg mogen spelen en is daarvoor in Japan geweest;

[YouTube: Forza Horizon 6 - Driving the Entire Map (Early Gameplay)]
*boekt nu weer een vlucht naar Japan...*

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:45

Canis Lupus

Vosbot

Je mag mij ook toevoegen 😊 : (CanisLupusNL, Series X, Early access, Performance mode)

De Xbox Series X die gisteren is binnengekomen heeft geen device ban en is geïnstalleerd. Heb FH5 altijd op Quality mode (30fps) op de Series S gespeeld, maar nu in de Performance mode op Series X is het nu wel echt lekker spelen (en minstens net zo mooi). Dat belooft wat voor FH6 !

Ben benieuwd welke mode jullie voorkeur naar uitgaat;
  1. Series S - Quality
  2. Series S - Performance
  3. Series X - Quality
  4. Series X - Performance
  5. PS5
  6. PC
Kan zo snel geen poll maken...

[ Voor 6% gewijzigd door Canis Lupus op 10-05-2026 23:41 ]

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Canis Lupus schreef op zondag 10 mei 2026 @ 23:38:
Je mag mij ook toevoegen 😊 : (CanisLupusNL, Series X, Early access, Performance mode)

De Xbox Series X die gisteren is binnengekomen heeft geen device ban en is geïnstalleerd. Heb FH5 altijd op Quality mode (30fps) op de Series S gespeeld, maar nu in de Performance mode op Series X is het nu wel echt lekker spelen (en minstens net zo mooi). Dat belooft wat voor FH6 !

1. Series S - Quality
  3. Series X - Quality
  5. PS5
  6. PC
Ik heb je in de TS gezet d:)b

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:25
Canis Lupus schreef op zondag 10 mei 2026 @ 23:38:

1. Series S - Quality
  3. Series X - Quality
  5. PS5
  6. PC
PC en de 2e optie Series X performance. Altijd fps over graphics voor mij of die mode moet ook 60 fps zijn.

• Arvado
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:32
Jep, je mag mij ook noteren. Gamertag; Arvadoo, Premium, PC.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Arvado schreef op maandag 11 mei 2026 @ 00:02:
Jep, je mag mij ook noteren. Gamertag; Arvadoo, Premium, PC.
Je staat er nu ook in :)

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:13
Hunter98X schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 09:46:
Komt er voor FH6 ook een tweakers club oid? Ik dacht dat ze in FH6 de xbox functionaliteit met in een groep zitten gingen veranderen maar kan het niet zo goed terugvinden
Phoe in deeltje 5 geen ranked en nu in deeltje 6 geen clubs? Nu moet ik eerlijk zeggen dat het club aspect imo weinig toevoegde. Zelden was er iemand van de enorme club (eerste periode na launch) om bijvoorbeeld weeklies mee te doen. Het is meer vulling voor de leaderboards.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste