[Multi] Forza Horizon 6

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Mr. Freeze schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 06:38:
[...]

Ja, als je zoekt naar “Microsoft redeem” kan je na inloggen de code verzilveren en is de game toegevoegd aan je bibliotheek.
Bestelling geplaatst bij Loaded, maar kan het kloppen dat de code pas vanaf 15 mei zichtbaar is?
(tenminste er staat “Available 15th May”)

Was in de veronderstelling dat ik ‘m nu al kon pre-loaden op de Xbox.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:21
AntraXxX schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 10:14:
[...]

Bestelling geplaatst bij Loaded, maar kan het kloppen dat de code pas vanaf 15 mei zichtbaar is?
(tenminste er staat “Available 15th May”)

Was in de veronderstelling dat ik ‘m nu al kon pre-loaden op de Xbox.
Het is normaal dat je je code rond de releasedatum krijgt. Als er een pre-load moment is, zal je de code waarschijnlijk rond deze periode krijgen.

Maar 2 maanden van tevoren pre-loaden komt eigenlijk nooit voor zover ik weet.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:57
@AntraXxX
Preload is pas enkele dagen vooraf mogelijk. Als goed is staat spel nu wel in je items, maar komt officieel pas de 15de mei uit dus. Zo begrijp ik het.

[ Voor 5% gewijzigd door Mr. Freeze op 19-03-2026 11:53 ]

XBL gamertag StayingPow3r

• Arvado
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:04
Er is weer een nieuwe geüpload, met iets meer info waar we op zitten te wachten:

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:02

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Forza Horizon 6 Customization has taken a serious leap forward. Here's a list of everything new!!

🛞100+ New Rims
💡New headlight & taillight refractions
🏍️Motorbike engine swaps for Kei-Cars
🪪Bespoke license plates for Kei Cars
🪝New Paintable Tow Hooks
🏎️New Widebody Kits
(Eg: Badseki - Sara Choi Sema collab)
⚙️New bespoke Forza aero for every car
🎨New Paintable Forza Wings (Wing Plane & Wing Struts)
🎨New Paint Materials (Low & High Flake, Glitter & Candy)
⭐️Forza Edition cars are just crazy good (Seriously)
🛞Re-designed tread pattern and tyre wear
🔁Different Rims for Front & Rear
🏠Fully customizable Garages (that can be shared)
+ MORE!!!!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Dat stuk over de garages is wel interesant.. wel cool dat het kan, maar voegt het wat toe??

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-04 15:10
Hopelijk komt de game snel naar de ps5

• geert_s
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-04 16:30

geert_s

Gamertag: Brulbak

ToolkiT schreef op maandag 23 maart 2026 @ 18:13:
[...]

Dat stuk over de garages is wel interesant.. wel cool dat het kan, maar voegt het wat toe??
Nee het voegt niet echt iets toe, maar er was schijnbaar heel veel vraag naar vanuit de community om een beetje te kunnen posen met je auto's. Dus bij deze! Het is wel een grappige aanvulling.

Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19

• Moechy
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 09:21
Ik moet zeggen, ik kijk er echt naar uit. Ben helemaal uitgekeken om FH5.

Xbox Live : Svenz0r6580 Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-04 22:11

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Moechy schreef op dinsdag 24 maart 2026 @ 08:53:
Ik moet zeggen, ik kijk er echt naar uit. Ben helemaal uitgekeken om FH5.
Vanwege de Rival events vind ik het nog leuk, al de rest boeit me niet meer zo.
Backstage passes probeer ik ook nog wel te halen, dan kan ik weer auto's aan m'n garage toevoegen die ik toch nooit ga gebruiken 8)7

XBL: theArthurrrr

• Moechy
DeWaanzin schreef op dinsdag 24 maart 2026 @ 12:31:
[...]

Vanwege de Rival events vind ik het nog leuk, al de rest boeit me niet meer zo.
Backstage passes probeer ik ook nog wel te halen, dan kan ik weer auto's aan m'n garage toevoegen die ik toch nooit ga gebruiken 8)7
Zelfs daar doe ik geen moeite meer voor. Het is gewoon teveel wat je krijgt waardoor je niks gebruikt en zeker voor Rivals waar je met die paar meta's moet rijden om een beetje een goeie tijd neer te zetten.

• geert_s

geert_s

Moechy schreef op dinsdag 24 maart 2026 @ 12:45:
[...]

Zelfs daar doe ik geen moeite meer voor. Het is gewoon teveel wat je krijgt waardoor je niks gebruikt en zeker voor Rivals waar je met die paar meta's moet rijden om een beetje een goeie tijd neer te zetten.
Dat doe ik niet meer per se met Rivals. Ik heb deze week o.a. de Opel Manta gebruikt, gewoon omdat ie cool is en omdat hij wel bij mijn rijstijl past. Daardoor zet ik er toch nog best redelijke tijden mee neer (voor mijn doen). Ik doe toch nooit mee om de top, dus dat maakt ook niet zo heel veel meer uit.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xWU4fxy2_-jtcsYD_LOTrUBJDcc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AC73k1B1HGB4PvZRne98dZVw.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Wel een flink verschil in vraagprijs. De goedkoopste Premium Edition die ik tot nu toe heb kunnen vinden is €76 en de duurste €119

[ Voor 3% gewijzigd door calsonic op 26-03-2026 11:50 ]

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-04 19:11

Winkiller

De Mopperpot

Playground Games gives IGN an exclusive insight into Horizon Rush, the brand new event type that will allow players to race across wild obstacle courses through some of Forza Horizon 6's most interesting locations.

[ Voor 45% gewijzigd door Winkiller op 26-03-2026 15:16 ]

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:03
RobinNL schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 17:11:
[...]

Jammer dat een Steam key niet zo goedkoop is 😅 Ik houd zelf liever alles een beetje bij elkaar.
Hier zelfde idee, heb ondanks de flinke prijs toch maar de knoop doorgehakt en op steam gekocht. Ben rond de launch alleen net een weekje met vakantie volgens mij :-(

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• Moechy
De map is gereleased.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XulTtYCGzfqWfN4UZlJwXkKs5iQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DDpBozQkBtxrz6vnpOAWVrz7.jpg?f=fotoalbum_large

• Brainsz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-04 22:38
Wat mij opvalt, is dat er geen lange snelweg meer is zoals in Forza 5, die over de hele breedte van de map loopt en ideaal is voor topspeed runs, zelfs met wat langzamere auto’s.

Computers are useless. They can only give you answers.

• Arvado
@Brainsz , klopt inderdaad. Echter zitten er wel aardig wat rechte stukken in de snelweg waardoor de topspeed wel te halen is verwacht ik. De map is ook een stuk groter he, dus in verhouding zijn die rechtte stukken ook langer.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Bnet: Gold#21419 - Victoria - Defias Brotherhood

• SomerenV
  • Registratie: November 2010

SomerenV

It's something!

Net de prologue video gekeken, maar ik word er echt totaal niet warm van. Japan als setting vind ik echt heel tof, maar het voelt meer als Horizon dan Japan, waarbij het Japanse vooral oppervlakkig is en vooral als set dressing dient. Als je dan ook Engels met een Japans accent hoort... doe maar niet.

En letterlijk niks is nieuw. Heel die prologue voelt als hetzelfde trucje wat voor de zoveelste keer uitgevoerd wordt. Wisselen van wagens, met een offroad-sectie, een trein die passeert, een helikopter, straaljagers die over vliegen, de DJ die hetzelfde riedeltje presenteert. Dat was in Horizon 3 tof, in Horizon 4 ook nog wel, in 5 was de glans er wel van af en nu bij 6 voelt het teveel aan als meer van hetzelfde.

Er moet toch wel iets te verzinnen zijn om dat een beetje op te breken? Vooralsnog laat ik deze aan me voorbij gaan terwijl ik bij 3 en 4 de duurste editie heb gekocht en bij 5 de op één na duurste editie, maar daar heb ik achteraf spijt van gehad.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

twijfel of dit wel gaat werken op mijn stokoude i7 PC'tje met DDR3 op 2400MHz en een 3060Ti RTX.
FH4 en FH5 doen het goed (ultra wide, ray tracing aan, redelijk steady 60fps) maar andere race titels doen het totaal niet door CPU uit 2013 die bottleneck'd ondanks 8x 4GHz.

[ Voor 5% gewijzigd door JJ Le Funk op 09-04-2026 00:06 ]

d:)b :henk d:)b

• geelers
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-04 22:17
JJ Le Funk schreef op woensdag 8 april 2026 @ 23:59:
[...]

twijfel of dit wel gaat werken op mijn stokoude i7 PC'tje met DDR3 op 2400MHz en een 3060Ti RTX.
FH4 en FH5 doen het goed (ultra wide, ray tracing aan, redelijk steady 60fps) maar andere race titels doen het totaal niet door CPU uit 2013 die bottleneck'd ondanks 8x 4GHz.
Op V&A staat een mooi AM4 8-core upgrade setje voor 100 euro en een krat bier.

5900x SFF / Neo / A7m2 / D3

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
SomerenV schreef op woensdag 8 april 2026 @ 23:47:
Net de prologue video gekeken, maar ik word er echt totaal niet warm van. Japan als setting vind ik echt heel tof, maar het voelt meer als Horizon dan Japan, waarbij het Japanse vooral oppervlakkig is en vooral als set dressing dient. Als je dan ook Engels met een Japans accent hoort... doe maar niet.

En letterlijk niks is nieuw. Heel die prologue voelt als hetzelfde trucje wat voor de zoveelste keer uitgevoerd wordt. Wisselen van wagens, met een offroad-sectie, een trein die passeert, een helikopter, straaljagers die over vliegen, de DJ die hetzelfde riedeltje presenteert. Dat was in Horizon 3 tof, in Horizon 4 ook nog wel, in 5 was de glans er wel van af en nu bij 6 voelt het teveel aan als meer van hetzelfde.

Er moet toch wel iets te verzinnen zijn om dat een beetje op te breken? Vooralsnog laat ik deze aan me voorbij gaan terwijl ik bij 3 en 4 de duurste editie heb gekocht en bij 5 de op één na duurste editie, maar daar heb ik achteraf spijt van gehad.
Je bent hierin niet de enigste, ondanks ik ontzettend blij bent met de setting van Japan en het er grafisch onwijs mooi uitziet is er genoeg negatiefs op te merken. Lijkt wel alsof ze stil blijven staan, elke keer een nieuwe setting en de rest in de repeat.

Ik lees op Twitter ook echt veel mensen die er ook over vallen..

• geert_s

geert_s

G_Dragon schreef op donderdag 9 april 2026 @ 14:21:
[...]

Je bent hierin niet de enigste, ondanks ik ontzettend blij bent met de setting van Japan en het er grafisch onwijs mooi uitziet is er genoeg negatiefs op te merken. Lijkt wel alsof ze stil blijven staan, elke keer een nieuwe setting en de rest in de repeat.

Het is ook gewoon een vaste formule natuurlijk. Ja de setting kan anders, de open wereld kan nóg groter, maar het blijft wel een open wereld arcade racer met een aantal verschillende race stijlen. Maar goed, ik ben pas bij 5 begonnen dus voor mij is veel nog niet helemaal uitgekauwd natuurlijk.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik ben wel hyped. Misschien een beetje suf maar ik ben ook wel benieuwd naar de menu's en type races. Ik vind de gigantische hoeveelheid losse DLC's, (time limited) content en ander geneuzel dat je continue naar je hoofd geslingerd kreeg in de voorgaande paar delen om moe van te worden...

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Ik ben hier te oud voor. Als PlayStation eigenaar van het eerste uur, ben ik pas met deel 5 in aanraking gekomen met Forza Horizon en dan ook nog op het moment dat die game al helemaal uit z'n voegen barstte van de DLC en UGC.

Wat een kakofonie van prikkels en mogelijkheden. Het veel te happy en over de top amerikaanse sfeertje (die radio shit) helpt ook niet mee.

Technisch zit het wel snor en het rijdt ook wel lekker, maar ik hoopte op een soort Burnout Paradise. Het lijkt erop, maar dan met twee snuiven pep in elk neusgat.

PSN: Sluuz

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Sluuz schreef op donderdag 9 april 2026 @ 15:11:
Ik ben hier te oud voor. Als PlayStation eigenaar van het eerste uur, ben ik pas met deel 5 in aanraking gekomen met Forza Horizon en dan ook nog op het moment dat die game al helemaal uit z'n voegen barstte van de DLC en UGC.

Wat een kakofonie van prikkels en mogelijkheden. Het veel te happy en over de top amerikaanse sfeertje (die radio shit) helpt ook niet mee.

Technisch zit het wel snor en het rijdt ook wel lekker, maar ik hoopte op een soort Burnout Paradise. Het lijkt erop, maar dan met twee snuiven pep in elk neusgat.
Haha, zeer accuraat. Heel herkenbaar. Ik hoop dat deze onzin in FH6 uit te zetten is. Desnoods in de accessibility settings.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• geert_s

geert_s

Mog schreef op donderdag 9 april 2026 @ 15:14:
[...]

Haha, zeer accuraat. Heel herkenbaar. Ik hoop dat deze onzin in FH6 uit te zetten is. Desnoods in de accessibility settings.
Het wordt al iets meer in de geest van de oudere Horizons ingezet als het goed is. Maar het zal wel weer Amerikaans-Engels met aangedikt Japans accent zijn. Het zou in ieder geval allemaal wel overzichtelijker moeten worden dan het vorige deel, maar we gaan het zien.

• Arvado
De radio is gelukkig uit te zetten, dus dat is het probleem niet.

Als je de game ook speelt vanaf de start is het veel minder overweldigend dan dat je laat instapt. Als je laat instapt is er al veel meer content wat je eigen moet maken. Vanaf de start gaat dat een stuk rustiger is mijn ervaring.

Ik heb eerlijk gezegd totaal geen probleem met de huidige setting / formule. Wat voor mij bepaald of de game echt een succes wordt gaat afhangen van alle QoL verbeteringen die in de game zitten. Zoals veel betere car management. Als er in een game 900 auto's zitten mag je best wat meer moeite doen om alles goed te managen.

Daarnaast is multiplayer gewoon ruk in FH5. Dat stoort me nog het meest. Er moeten veel meer filters voor komen en customization mogelijkheden. Zodat je beter kan kiezen wat je nu precies wilt racen.

Oftewel het zit mij meer in de randzaken of de game goed wordt.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Mog schreef op donderdag 9 april 2026 @ 15:14:
[...]

Blij dat ik niet de enige ben. Less is more als je het mij vraagt, maar het zal wel uit focusgroepen en kwantitatief onderzoeken zijn gebleken dat een enorme hoop ongein tot meer verkoop leidt... Ik zou er zo een tientje extra voor neer leggen om het uit te schakelen.

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:40

-tom-562

Oliesjeik

Ach, zo lang er maar geen equivalent van papa Fernando komt (uncle Yoshi o.i.d. :'))

Vaak bu'j te bang!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

geelers schreef op donderdag 9 april 2026 @ 10:27:
[...]

Op V&A staat een mooi AM4 8-core upgrade setje voor 100 euro en een krat bier.
Helemaal gelijk dat een upgrade niet duur hoeft te zijn. Maar heb ook nog een ps5pro aan een 75" bravia hangen. Dus overweeg stuurtje en pedalen te verplaatsen. Vrees alleen protest van wederhelft als ik een playseat voor de TV zet. :/

PS5 release duurt nog even overigens.

[ Voor 4% gewijzigd door JJ Le Funk op 09-04-2026 18:37 ]

d:)b :henk d:)b

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Die intro. Die. Intro. Die f*cking intro. _O_

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• geelers
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-04 22:17
Kan iemand na installatie laten weten hoe groot de game is op pc? Of is dat al bekend? Ik kom wat X-Box cijfers tegen rond de 50gb, maar FH5 is bij mij op pc al 140gb.

5900x SFF / Neo / A7m2 / D3

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:09

Format-C

Tracing Rays

G_Dragon schreef op donderdag 9 april 2026 @ 14:21:
[...]

Denk idd dat dit spel gewoon meer van hetzelfde is.

Ik ga hem spelen via gamepass op de PC. En ben vol verwachting, maar ben ook benieuwd hoe lang deze game (voor mij) leuk blijft.
De meeste forza games heb ik grijs gespeeld maar Horizon 5 en FM8 (Edit: en Forza 7 trouwens ook) minder, om eerder genoemde reden. (Er komen mij trouwens te weinig goeie/ leuke racegames uit de laatste jaren! Dus ik hoop echt dat dit weer eens een klapper van een game wordt. )

Maar heb er wel zin in. We gaan het zien en meemaken! :)

Edit: ik zet trouwens al die notificatie meuk (bepaalde skills scores e.d.) die je in beeld krijg zoveel mogelijk uit. Irriteer me er altijd mateloos aan. Dat is me net iets té arcade. En teveel overbodige info. En het verpest een beetje de immersie zeg maar. Ook de muziek zet ik vaak uit.

Edit: hopelijk zijn er veel leuke time trial/ rivals events (circuits) . Daar ga ik vaak helemaal op los (upgraden, tunen, en proberen zo snel mogelijke tijden neerzetten) 8)

[ Voor 26% gewijzigd door Format-C op 09-04-2026 22:34 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Echt heerlijk deze video, wat een meesterwerk gaat deze FH worden _/-\o_ Natuurlijk gelijk de duurste versie gehaald. Zin in :9

Bnet: Gold#21419 - Victoria - Defias Brotherhood

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:46

gwystyl

Beugeltje dan maar?

geelers schreef op donderdag 9 april 2026 @ 21:36:
Kan iemand na installatie laten weten hoe groot de game is op pc? Of is dat al bekend? Ik kom wat X-Box cijfers tegen rond de 50gb, maar FH5 is bij mij op pc al 140gb.
Ik zie op Reddit/X screenshots langskomen van de XBOX store dat het 100 Gb is. Voor de basegame lijkt me dat niet zo gek, maar ik verwacht hem eigenlijk groter. Reken er verder op dat er nog twee DLC's en verschillende car packs bij komen, en dan zit je gauw aan het dubbele denk ik.....

Vanaf 15 mei weten we het zeker.

[ Voor 3% gewijzigd door gwystyl op 10-04-2026 19:35 ]

• Milo44
  • Registratie: April 2010
FYI:

YouTube: Forza Horizon 6 REMOVING the Worst Part of the Festival Playlist

Dit belooft veel goeds voor al onze FOMO/collectors mensen (waar ik er eentje van ben).
Als dit daadwerkelijk is wat het suggereert dan ga ik HEUL blij zijn en gaat dit een onwijs fijne game worden die zijn €€€ volledig waard gaat zijn... 😍

[ Voor 7% gewijzigd door Milo44 op 17-04-2026 21:10 ]

I, a stranger and afraid in a world I never made...

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:15
Milo44 schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 21:07:
FYI:

YouTube: Forza Horizon 6 REMOVING the Worst Part of the Festival Playlist

Dit belooft veel goeds voor al onze FOMO/collectors mensen (waar ik er eentje van ben).
Als dit daadwerkelijk is wat het suggereert dan ga ik HEUL blij zijn en gaat dit een onwijs fijne game worden die zijn €€€ volledig waard gaat zijn... 😍
Gaat over dat je mogelijk gemiste festival playlists later nog kunt doen om de auto's te verdienen en je niet per se elke week hoeft te spelen om te zorgen dat je niks mist. Zou leuk zijn, maar het 'bewijs' is nog vrij dun, gebaseerd op een turn 10 dev die iets zei over de playlists 'no matter when you play'... En een achievement 'historic effort - earn a series history reward' (wat ook makkelijk over iets anders kan gaan).

Zo, nou hoeft niet iedereen een 9 minuten durende video te kijken om te zien waar je het over hebt 8)7

Gamertag: FinrazielNL

• Zyron
  • Laatst online: 20-04 20:33

Zyron

BWRAAAAP

Ik zou het zeker toejuichen als het inderdaad zo is. Maakt dat ik het toch wat meer ontspannen zou spelen, want die FOMO was bij deel 5 echt wel aanwezig.

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

• Mr. Freeze
Weer een lekker stukje gameplay van DJWS.

https://www.reddit.com/r/ForzaHorizon6/s/Qm1il3h3H5

Als ie al eerder is gepost, dan sorry, zie soms door de vele trailers het spel niet meer ;-)

• Moechy
Ik had geen Fomo bij FH5, had eerder een bore-out doordat er gewoon teveel op mij afkwam. Geen enkele auto was speciaal omdat je er zoveel tegelijk kreeg..

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-04 22:58
SomerenV schreef op woensdag 8 april 2026 @ 23:47:

Hier gaat ie weer met alle plezier gespeeld worden oOo

Maar desondanks deel ik je mening wel hoor, FH1 en FH2 werden meer dingen beetje bij beetje vrijgegeven om te kunnen spelen/doen (al waren die 168 championships van FH2 wel wat overdreven en saai wordend). FH3 had dat ook nog wel dat er steeds een beetje beschikbaar kwam en vind ik ook wel de mooiste van allemaal nog altijd. Dat was gewoon echt een evolutie op wat FH1 en FH2 hadden neergezet ervoor.

Wat 4 en 5 hebben, meer een doorontwikkeling, is dat je eigenlijk vrij snel alle auto's kan hebben en heel veel races en zo gelijk kan doen vanaf de start. Tevens komen ze maar met allemaal rare game modi en festivals online. Juist die wristbands van 1 en 2 waren zo mooi omdat het echt progressie aangaf.

Het is weer afwachten maar hoop wel dat er weer elementen uit de eerste 3 versies terugkomen. FH5 en FH4 (los van sommige DLC) zijn eigenlijk gewoon doorontwikkelde kopieën van FH3 in een ander land.

Gamertag: timmie271

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NRk6BSF721eiC7sIen5jIIZrjj0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IeazqjDFTbpgco0ZOzE99BCg.jpg?f=fotoalbum_large

• Mr. Freeze
Wat een lelijk setje, en niet eens een dlc auto erbij. Wel leuk voor kids.

• Zyron
  • Laatst online: 20-04 20:33

Zyron

BWRAAAAP

Ik vond de speciale controller voor FH5 een stuk mooier, inderdaad. Ach ja, ik zou ook niet weten wat ik met nog een controller moet.

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

• Hunter98X
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07:39
Ik hoop gewoon dat de steam controller uitkomt voor de 19e , maar he

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

ik vind die controller wel cool eigenlijk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NDf3bF9v8TnnORuB4qoL6lb4sQM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/tMD4I8jWU1RV7h1k6lr7maOQ.png?f=user_large

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• Moechy
Vind hem nogal bubblegum achtig..

[ Voor 3% gewijzigd door Moechy op 21-04-2026 08:07 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste